Nadal w 2024 r. „Państwo Polskie istnieje jedynie teoretycznie!”
W 2024 r „Państwo Polskie istnieje jedynie teoretycznie!”
Patrząc na to co się bezkarnie odbywa obecnie Polsce -coś w tej kwestii tytułu- jako cytatu z tow. Sienkiewicza - jednak jest na rzeczy! I to pomimo 8 lat rządu PiS i nadal jej nominata będącego na urzędzie Prezydenta!
110 -tysięczna Policja, to jak za wymianą pokoleń z PRL reżimowa kurwicja - tym razem osłaniająca nie sowiecki ,ale na razie niemiecki pucz. A tzw. służby specjalne działające pod szyldem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego okazały nie tylko 4 –tym pokoleniem UB , ale jak za pierwowzorem pradziadków- przedstawicielstwem obcych służb . Wtedy NKWD ,teraz BND . Wszystkie one , które obroną prawa i instytucji tzw. III RP nie tylko jakiejkolwiek nie podejmują , ale i w oczywisty sposób –działają wbrew nim .
Wszystkie te tzw. służby zachowane przez PiS okazały się być kupą umundurowanego i zdradzieckiego gówna. I tu tkwi główny (o ile rzeczywiście PiS grał o wolną Polskę ?!) błąd partii/ruchu , która w 2015 r wygrała wybory z okupacyjnymi sitwami etnicznymi. Ten błąd to utrzymywanie tychże samych sił policji i ubecji na poziomie ilościowym okresu PRL czyli 110 tyś (w okresie międzywojnia na znacznie większym obszarze państwa cała Policja Państwowa liczyła 30 tyś funkcjonariuszy) przy równoczesnym utrzymywaniu komunistycznych gescheftów w postaci sądów i prokuratur -jako rodzinnej schedy utrwalaczy komunistycznych klanów! I Równocześnie upartego utrzymywania komunistycznego status-quo w sprawie utrzymywania permanentnego stanu rozbrojenia Narodu Polskiego! A to przy równoczesnym wkładaniu Polski do pieczenia w niemiecki rożen UE i to bez dania szansy obligatoryjnego referendum ws Polexitu! Także już po przejęciu władzy w 2015r , wobec wyjaśnionych publicznie zagrożeń dojczenazistowskich –tj tych płynących z zatwierdzenia tzw. Traktatu Lizbońskiego .
Jak widać obecnie , po bezradności kolejno przejmowanych wbrew mającemu obowiązywać prawu jego struktur przez ewidentnych durniów –te państwo z centralą w lewobrzeżnym obszarze stołecznym faktycznie istnieje jedynie teoretycznie! Widać że czas opcji „0” (czyli albo my trwale uziemnimy ICH pogrobowców PRL ,albo oni NAS ) właśnie nadszedł !
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 519 odsłon
Komentarze
WSI.
13 Stycznia, 2024 - 13:30
Czyli.
Walić.
Sowieckie.
Indywidua.
Jeśli można cokolwiek zrobić, wierną pozostanie część armii nie dowodzona przez gienierałów"starego bicia".
Reszta zostanie w koszarach czekając na rozwój sytuacji.
Można także liczyć na wkurwione do imentu WOT. I to od dowództwa po szeregowców.
Na służby współpracujące z Amerykanami- tu chodzi o specjalsów i skoordynowaną akcję zwinięcia do tajnych więzień wiadomych ciuli. W miarę bezkrwawą. Bo niestety, trzeba się liczyć z czynnym oporem warszafkowej Policji. Oraz wiernych aktualnemu szefostwu ABW-owcom. A wtedy nie będzie brania jeńców. Chyba że od razu się poddadzą widząc np. zaprawionych w bojach weteranówNATO-wskich misji Mogą się też pojawić mniej liczni ukraińscy zawodowcy, zwani cyborgami.
Policja terenowa ma po prostu dość. Czemu funkcjonariusze dali do zrozumienia uczestnikom wkurw....ni spędem w celu niby ochrony protestu a naprawdę grupy prowokatorów. I którzy odebrali wzajemne podziękowania za spokój oraz zdyscyplinowanie.
Można by całość w razie czego nazwać wojną domową. Oby do tego nie doszło. Ale jeśli, nie będzie nawet sześciodniowa.
Dr.brian
Mam pytanie, za 8 punktów.
13 Stycznia, 2024 - 14:35
Piszesz i opierasz całą swą tezę o gdybanie cyt.: " o ile rzeczywiście PiS grał o wolną Polskę ?!", a grał o wolną Polskę czy tylko mówił, że gra (gdy partia mówi, ze podniesie ceny - to podniesie! Gdy partia mówi, że podniesie płace - to mówi), no więc jak? Czego jesteś pewien? Pytam, bo sam z siebie stawiasz znak zapytania i a priori wysuwasz tezę, że jest cacy.
Jeśli PIS grał o wolna Polskę, to skąd Twoje wątpliwości, a jeśli tylko mówił, że gra o wolną Polskę, to Twój post poszedł się ćniać. Niestety zresztą.
Więc pytam, dla porządku. A cha i nie sierdź się, ale pomyśl nad moim pytaniem, bo może być nie pozbawione uroku,
Poza tym drobiazgiem, posta napisałeś na "5-kę".
Apoloniusz
@ Apoloniusz: „o ile rzeczywiście PiS grał o wolną Polskę ?!”
13 Stycznia, 2024 - 16:20
„o ile rzeczywiście PiS grał o wolną Polskę ?!” – to nie jest żadne tzw. gdybanie. Ten post to o pytanie retoryczne postawione do tych największych i bezkrytycznych fanów tej organizacji. Ukazany w krótkim poście tekst ukazuje ,że jego decyzyjna, ta warszawska część kierownicza PiS raczej nie koniecznie grała uczciwie wobec swych kadr krajowych o wolną Polskę . Raczej jak widać grała z użyciem karty przetargowej zwanej Niepodległość. Przy tym powoli krok po kroku (nie, jak ci POpierdojcze robiący to jednym blitzkriegiem) podkładając Polskę Niemcom. I teraz zbieramy owoce dualizmu politycznego gadania jednego i robienia za plecami Narodu czegoś odmiennego od deklarowanego .O antypolskiej koalicji dywersyjnej pomiotów żydokomuny i dojczenazistów, nawet nie warto patrzeć inaczej niż ,jako konieczności chirurgicznego i trwałego usunięcia źródła gangreny z polskiego organizmu ! Co do kadr PiS , jak ma przetrwać jako jeszcze istniejąca siła polityczna , aby realnie się uwiarygodnić -to czas wysprzątać warszafkowe kadry -przeprowadzając ogólnopolski zjazd krajowy z przedstawicieli wybieranymi oddolnie w strukturach terenowych. Zjazd ws demokratycznego wyboru nowych władz i przyjęcia nowej wersji programu politycznego. Już przystającego do realiów wchodzącej okupacji nie tylko jak dotąd warszafkowej , ale niemiecko –rosyjskiej !
E.Kościesza
O.K.
13 Stycznia, 2024 - 17:38
Apoloniusz
Podzielam pana zdanie.
14 Stycznia, 2024 - 17:17
Podzielam pana zdanie. Postepowanie Kaczynskich a teraz juz tylko Jaroslawa pokazuje, ze suwerennosc i potega Polski nigdy nie byly i nie sa priorytetem. Podpisywali wszystko co UE kazala, ustawe 1066 utrzymali, zadnych reform debolszewizujacych Polske nigdy nie przeprowadzili, zadnego wychowania patriotycznego w szkolach (dopiero w 2023 probowali wprowadzic kontrowersyjny podrecznik), gora partyjna rwala sie do koryt jak kazda inna etc. Podstawowa roznica miedzy PiS Kaczynskiego a "konkurencja" to wyciagniecie mas Polakow z biedy i nedzy co wraz z inwestycjami infrastrukturalnymi spowodowalo rozwoj lokalnej ekonomi wspartej rozwojem glownych spolek Skarbu Panstwa co dalo wyrazny rozwoj gospodarczy, spadek bezrobocia o polowe (z 9.8% do okolo 5%) itd plus taki troche ad hoc program rozbudowy armii po napadzie Putina na Ukraine. No ale na bezrybiu i rak ryba.
Vik
Państwo polskie miało istnieć teoretycznie
14 Stycznia, 2024 - 09:34
Wynikało to z ustaleń tzw. małej Jałty - czyli uzgodnień między prez. Reaganem, a Gorbaczowem w Reykiaviku (1986). Spotkanie dotyczyło warunków zjednoczenia Niemiec i wycofania wojsk sowieckich z "krajów demokracji ludowej". Warunkiem było utworzenie "sterfy buforowej" między Niemcami, a ZSRR. W tej strefie (czyli Polsce) trzeba było zlikwidować przemysł i armię. Administrujący Polską w wyniku "okrągłego stołu" ludzie, realizowali te ustalenia. Na straży tych uzgodnień pozostawiono nietknięty komunistyczny aparat represji z sądownictwem i "przewerbowanym w całości" SB. Polakom wmówiono, że teraz jest juz "wolna Polska", SB zmieniono nazwę, a sądy się same "oczyszczały".
Bracia Kaczyńscy kontestowali te ustalenia, stąd furiackie ataki ze wschodu i zachodu na ich środowisko polityczne. Starając się o większy zakres naszej suwerenności Kaczyńscy narazili na szwank uzgodnienia możnych tego świata, nie przewidujących istnienia suwerennej Polski...
Adam Michnik z wywiadu dla czeskiej telewizji:
"To jest destrukcja polskiego wojska, to jest destrukcja systemu państwa prawa, to jest destrukcja trójpodziału władzy. Jeżeli chodzi o Polskę, to ja się bardziej obawiam rządów partii Jarosława Kaczyńskiego niż Putina. Uważam, że jest to polityk bardzo niebezpieczny i dla Rosji, i dla świata".(2017)
Leopold
Wielu SBekow z czasow poznego
14 Stycznia, 2024 - 17:03
Wielu SBekow z czasow poznego Gierka i Solidarnosci twierdzilo, ze sa polskimi patriotami i chcieliby suwerennej Polski ale niestety sie nie da wiec morda w kubel, sluchac wladzy ludowej i moskiwskiej nalezy. Kaczynscy sa produktem Magdalenki, oni podpisali Traktat Lizbonski i go ratyfikowali gdy Rokita wolal na cala Polske "Nicea albo smierc" a bedac u wladzy podpisywali wszystko co UE kazala i jakos zapomnieli uniewaznic ustawe 1066, tez prwatyzowali choc nie tyle co inni a prawdziwie niezaleznych mediow publicznych, jednomandatowych okregow wyborczych i referendow bali sie jak diabel swieconej wody. Z calych Michnikowych wypocin o Kaczynskich prawda jest tylko, ze byli (a Jarek nadal jest) rusofobami. Kaczynski i jego PiS gotowali zabe powoli a Tusk postanowil wrzucic ja do goracej wody bo kazali mu sie pospieszyc.
Vik
Całkowicie zgadzam się z
16 Stycznia, 2024 - 17:06
Całkowicie zgadzam się z Pańskim poglądem na tę sprawę. Kiedyś będąc jeszcze studentem, gdy usłyszałem o okrągłym stole (wiosna 1989). Po raz pierwszy w stosunku do TYCH ludzi użyłem słowa ZDRAJCY. I tak jak powiedział jeden z "komuszyców": "Wyście nas nie pokonali, wyście się z nami dogadali". A użyty, przez Pana, cytat z Michnika, wyjaśnia cały stosunek "rycerzy Okrągłego Stołu" do partii, którą usiłowali stworzyć bracia Kaczyńscy. Nie zawsze wszystko wychodzi tak jak zaplanowano. W polityce trzeba, niestety, wykazywać się elastycznością, aby nie być zmarginalizowanym i izolowanym. Ci co nie są elastyczni trwają mocno, ale relatywnie krótko.
A na koniec.
Na wojsko, niestety, nie ma co liczyć. Nie będzie opcji "0". To nie są ludzie, którzy WYWALCZYLI niepodległość, aby jej później bronić i dla niej się narażać.
I nie dlatego, że nie są zdolni do poświęceń, albo nie są patriotami. Bo w większości są. Zwyczajnie, nie są przygotowani mentalnie, aby wprowadzić opcję "0". A po za tym, nie ma tam prawdziwego WODZA, który wziąłby na siebie odpowiedzialność.