Omijaj Centertel i Orange

Obrazek użytkownika wiki3
Blog

Ponad dwa lata wstecz znajomy zawarł umowę z PTK Centertel Sp. Z o.o na świadczenie usługi telekomunikacyjnej w formie dostępu do internetu (Orange).

Umowa była zawarta na dwa lata, ponieważ usłyszał, że lepiej przed upływem dwóch lat wypowiedzieć umowę, tak uczynił wysłał pisemko 12.05.2008.

Niestety Centertel ani myślał rezygnować z dopływu gotówki i udał, że to ich nie dotyczy.

Znajomy znowu wysłał pisemko o rezygnacji, poparte załącznikami.

Pisemko wysłał 09.07.2008 tym razem Centertel uznał rozwiązanie umowy z dniem 25.08.2008.

Ciekawe czym jest podyktowane takie opóźnienie, opóźnienie półtoramiesięczne od wysłanego drugiego pisma i aż dwumiesięczne od końca umowy?

W piśmie Centertelu jest „Jeśli posiada Pan przyjęcie rezygnacji przez salon....”

Nie posiada, bo w salonie gdzie zamawiał usługę polecono mu wysłać rezygnację bezpośrednio

do siedziby Centertelu w Warszawie, salon nie miał zamiaru przyjmować rezygnacji.

Umowa była na dwa lata, więc po dwóch latach wygasa automatycznie, dodatkowo zawiadomienie o rezygnacji rozwiązuje sprawę. Znajomy rachunków za dwa miesiące po terminie umowy, całkiem słusznie nie miał zamiaru płacić, jakież było jego zdumienie gdy otrzymał telegram, że zostanie

sprawa skierowana do windykacji!

Widać brak na rynku prawdziwej konkurencji, a bezczelność Centertelu (Orange) jest bezprzykładna.

Brak głosów