Władza zawsze wspomoże. Ostatni numer "Gazety Wyborczej" wspiera, ile sił, Agencja Mienia Wojskowego i PKP

Obrazek użytkownika Ursa Minor
Notka

Kryzys na rynku reklamowym zdaje się dotarł do redakcji "Gazety Wyborczej". W najnowszym wydaniu reklam jak na lekarstwo. Reklamodawcy, który wykupiłby całą stronę, na próżno szukać...

Jednak - jak wiadomo - "Wyborcza" przez Donalda Tuska jest traktowana w sposób specjalny.

To moja gazeta

- mówił kiedyś premier.

Więc w kryzysie władza zawsze poratuje. I ratuje...

Do "sponsorowania" ostatniego wydania "Wyborczej" przystąpiły głównie dwie firmy. A jakże - państwowe. We wtorkowym numerze naliczyliśmy 8 reklam AMW i 5 PKP. Są to duże, nawet całostronicowe, ogłoszenia. Zapewne płatne. I to nie mało.

W polepszanie sytuacji reklamowej ulubionej gazety premiera włączyli się i inni, np. prezydent Wrocławia, prezydent Opola, prezydent Rudy Śląskiej, Agencja Nieruchomości Rolnych, czy spółka Tauron.

Gdyby nie publiczne płatne ogłoszenia wpływy z wydania "GW" mogłyby nie zachwycić władz z Czerskiej. Gazeta przyciąga coraz mniej zarówno czytelników, jak i reklamodawców.

Całe szczęście, że władza jeszcze ma czym wspomóc ulubioną gazetę premiera. Gdyby i na to zabrakło Tuskowi mogłaby zrzednąć mina na poważnie...

http://wpolityce.pl/artykuly/61692-wladza-zawsze-wspomoze-ostatni-numer-gazety-wyborczej-wspiera-ile-sil-agencja-mienia-wojskowego-i-pkp

Brak głosów