Konfederacja wydała na promocję tematu 447 prawie 185 tysięcy zł.

Obrazek użytkownika Andy-aandy
Artykuł

Operacja 447 w mediach społecznościowych. Jednym z celów ataków trolli - Tomasz Sakiewicz

Konfederacja wydała dziesiątki tysięcy złotych na sztuczne promowanie tematu amerykańskiej ustawy 447. Tak wynika z danych portalu Polityka w Sieci. W akcji było też mnóstwo internetowych trolli, prowokujących środowisko prawicy. Wśród osób atakowanych był redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz.

Portal Polityka w Sieci przedstawił dane dotyczące tego, jak sprawa ustawy 447 była podawana w mediach społecznościowych. Okazuje się, że zasięg "Operacji 447" w sieci przeszedł najśmielsze oczekiwania i wyniósł 113 milionów profili. W social mediach pojawiło się 425 tysięcy wzmianek o ustawie Just Act 447.

Od początku kwietnia temat stał się już powszechnie dostępny w mediach społecznościowych. Polityka w Sieci podkreśla, że to "zasługa" Konfederacji, która przeznaczyła duże środki na promocję tego tematu i wprowadzenie go do debaty przedwyborczej.

Co ciekawe, zasięg tematu ustawy 447 był budowany niemal wyłącznie reklamowo. Polityka w Sieci podaje, że Konfederacja wydała na promocję tego tematu prawie 185 tysięcy złotych.

Twoja ocena: Brak Średnia: 3 (2 głosy)