Egzekucja na zywo wstrzasajacy film !
Muzułmanie w Europie na dobre osiedlili się. Islam chce od Europy swoich praw do budowania Meczetów,
szkol, zakazu sprzedawania alkoholu w dzielnicach zamieszkałych przez muzułmanów, a może i również zabijania w swój "tradycyjny sposób przez "kamienowanie"?
Kobieta w ich religii jest niczym, służy do rodzenia dzieci, nie ma żadnych praw.
Jak się "znudzi" można ja oskarżyć i zabić. Jeżeli jest zgwałcona to również jest nieczysta-również zabić. Natomiast panowie to co innego oni mogą się nawet bzykać nawzajem i jest ok.
Islam to również powód kryzysu w Europie. Państwo musi wydawać coraz więcej pieniędzy na zasiłki, mieszkania, porządek i zdrowie dla tych ludzi.
Muzułmanie to słaba rasa przez wiele milionów lat krzyżowała się w rodzinie. Nie jest niczym nadzwyczajnym spotkanie małżeństwa, gdzie matka i ojciec to rodzeństwo a dzieci są pod opieka państwa w szpitalu.
modle się do Boga aby nigdy ta szatańska interpretacja Koranu nie doszła nigdy do Polski tak jak we Francji, czy w Anglii.
Egzekucja Muzułmanki na żywo wstrząsający film!
Biali ludzie nie powinni po godzinie 22.00 zjawiać się w dzielnicach zamieszkałych przez ortodoksów religijnych, przedstawiam drugi wstrząsający film.
Islam to bomba dla ludzkości która nie długo eksploduje.
Nie znam innej religii która tak szybko by się rozmnażała. Więcej na Muslim Community UK
Będę przedstawiał w swoich blogach Europe bez cenzury. Nigdzie nie znajdziecie takich zdjęć.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 25366 odsłon
Komentarze
to barbarzynstwo jest tu
15 Sierpnia, 2012 - 13:20
to barbarzynstwo jest tu sprowadzane jak najbardziej celowo przez cale plugawe lewactwo . kiedy zaczna sie przesladowania Kosciola tak jak w Egipcie czy Libii i chrzescijan bedzie sie zabijac bezkarnie (a wierze ze to kwestia czasu) ta armia dziczy bedzie jak znalazl. mam nadzieje ze ci ktorzy ich tu sprowadzaja czy bronia ich bezkarnosci doswiadcza multikulti na swoich glupich glowach.
.
15 Sierpnia, 2012 - 15:32
"Islam to również powód kryzysu w Europie. Państwo musi wydawać coraz więcej pieniędzy na zasiłki, mieszkania, porządek i zdrowie dla tych ludzi."
__________________________________
Nonsens. To socjalizm (1.ideologia sprawiedliwości społecznej, 2.ideologia solidarności miedzypokoleniowej miedzy obcymi sobie ludzmi) ich tutaj przywiódł i socjalizm zgodnie ze swoją ideologią ich ("zasiłki, mieszkania, porządek i zdrowie dla tych ludzi") tutaj utrzymuje.
Gdy zawaliła się ideologia nr.2 wsród rdzennych obywateli, socjaliści wpletli muzułman do swoich systemów społecznych. Tak było i tak jest np. we Francji, nieco podobnie w Hiszpani, podobny motyw zaistniał w Niemczech, także w Angli.
Wzorcowy przykład socjalistycznych urojeń to m.in. PIS.
Prawdzie trzeba spojrzec w oczy.
@Autor
15 Sierpnia, 2012 - 14:58
Zgadzam się z wymową całej notki, niemniej uważam, ze potrzebne jest dosyc istotne sprostowanie.
Autor napisał bowiem: "Natomiast panowie to co innego oni mogą się nawet bzykać nawzajem i jest ok."
Jest to ewidentne przekłamanie i nie bardzo wiem skąd się wzięło.
Chociaż bowiem historycznie w krajach islamskich homoseksualizm był czasem tolerowany (podobnie jak np. a starożytej Grecji), czemu w islamie dosatkowo sprzyjała poligamia, to jednak według tradycji muzułmańskiej skłonności homoseksualne łamią przepisy boskiego prawa i stanowią obok spożywania alkoholu i narkotyków oraz zdrady małżeńskiej największe zagrożenie moralne dla muzułmańskiego społeczeństwa.
Obowiązujący w większości krajów islamskich zakaz homoseksualizmu ma swoje podstawy w Koranie i hadisach i jest uważany za przestępstwo ścigane z mocy prawa. Kara śmierci grozi homoseksualistom m.in. w Arabii Saudyjskiej (przez ścięcie), Iranie, Pakistanie, Mauretanii, Sudanie i Jemenie. Natomiast dla kobiet o skłonnościach lesbijskich przewidziano karę chłosty (100 batów). Za czasów Talibów podobne kary obowiązywały w Afganistanie. W większości krajów muzułmańskich homoseksualizm karany jest więzieniem lub chłostą (np. Katar, Bahrain).
Mylący może być, dosyć powszechny w krajach muzułmańskich obraz dwóch mężczyzn trzymających się za ręce, który jednak zupełnie nie oznacza, że są oni homoseksualistami. Jest to u nich jedynie zwyczajowy, ugruntowany kulturowo, gest przyjaźni.
W krajach zachodnich w diasporze muzułmańskiej istnieją organizacje homoseksualistów-muzułmanów, jednak są oni uważani przez współwyznawców za apostatów.
kazirodztwo w islamie
15 Sierpnia, 2012 - 16:09
teoretycznie kazirodztwo jest zabronione-ale nieoficjalnie dopuszczalne. W krajach Muzułmańskich gdzie dzieci płci żeńskiej się zaraz po urodzeniu topi albo na żywca zakopuje
(każdy chce mieć dziecko płci męskiej)kazirodztwo to rzecz normalna. Młodzi chłopcy koopuluja ze sobą albo ze zwierzętami. Związki siostry z bratem to oszczędność, nie trzeba "łożyć" posagu.
@Autor
15 Sierpnia, 2012 - 16:54
Czy mógłbyś wskazać kraje muzułmańskie, w ktorych "dzieci płci żeńskiej się zaraz po urodzeniu topi albo na żywca zakopuje"? No i oczywiście także te, gdzie "kazirodztwo to rzecz normalna". Lubię poszerzać swoją wiedzę.
kazirodztwo w islamie
15 Sierpnia, 2012 - 17:14
Indie, Pakistan, Afganistan i wiele innych krajow muzułmańskich krajów.
Proszę oglądać film
na przykład w Indiach dziewczęta postrzega się jako ciężar dla rodziny, ponieważ trzeba im dać olbrzymi posag. Przeprowadzane badania USG mają jak najwcześniej ustalić płeć dziecka. Jeśli ma się urodzić dziewczynka, dokonuje się aborcji.
Film jest o Hindusach
15 Sierpnia, 2012 - 18:29
1.Przynajmniej początek, bo mi się nie chce oglądać. O wyznawcach hinduizmu, a nie islamu.
2.USG w Afganistanie? :):):)
3.Czy ty w ogóle wiesz, co to jest kazirodztwo?
Ogólnie rzecz biorąc, BREDZISZ.
@Autor
15 Sierpnia, 2012 - 18:30
A więc Indie to kraj muzułmański? Podobnie jak Chiny?
Nie pytałam czy informacja o dokonywaniu aborcji w przypadku, gdy miałaby się urodzic dziewczynka, albo zabijanie nowonarodzonych dziewczynek, jest prawdziwa, ale pytałam, W JAKICH KRAJACH MUZUŁMAŃSKICH dopuszczone są takie działania.
Pytałam także o konkrety dotyczące kazirodztwa będącego podobno "rzeczą normalną" dla islamu.
Czy wie Pan dlaczego zadałam te pytania? Bo z mojej wiedzy wyniesionej ze studiów etnologicznych - wiedzy kulturoznawczej i religioznawczej, takie wnioski nie wypływają. Skłonna jestem więc przypuszczac, że Pańskie rewelacje wynikają z dosyć ułomnej orientacji w tematyce, którą Pan zechciał podjać w tej notce.
Indie i Chiny jako kraje muzułmańskie chyba już możemy odłożyć ad acta, prawda? Nadal jednak proszę uprzejmie o poparcie Pana słów czymś więcej, niźli tylko Pana głebokim przekonaniem, ze ma Pan rację.
Co do kazirodztwa, to jest ono zabronione przez Koran.
Jeśli Pan potrzebuje tekstów źródłowych, to wkleje odpowiednie fragmenty. Jedynym dopuszczalnym związkiem kazirodczym jest slub pomiędzy kuzynami. Na takie związki wydaje zgodę nawet KK -z kuzynem drugiego stopnia, natomiast kuzynowie trzeciego stopnia są przez KK traktowani jak osoby niespokrewnione.
Proszę mi udowodnić, że jest inaczej.
"BZYKANIE PEDAŁÓW"
1 Maja, 2015 - 22:49
Zboczenie jest w Koranie wyraźnie zakazane !!!
Koran wyraźnie i szczegółowo opisuje co, jak, gdzie i kiedy należy robić - a czego nie należy !
Potępiane jest nawet współżycie małżonków przed zapadnięciem zmroku !
A co do dżihadu, tak w uproszczeniu jest opisywany w Koranie:
...kiedy przyjdą podpalić Twój dom...
...kiedy zajmą Świątynię...
- masz prawo odwetu
- ale bądź miłościwy
- bo Allah jest miłościwy
- zlituj się nad pokornymi
- i nie bądź najeźdźcą !
Błędnych interpretacji jest wiele.
Wszystko jest instrumentalizowene i fałszowane, dlatego chcąc poznać Koran - trzeba poznać jego język.
To samo dotyczy Biblii - trzeba poznać język Aramejski !
Uczmy się od Tatarów żyjących z nami już od XIV wieku.
To Muzułmańscy Tatarzy wypędzili resztki Mongolskich hord plądrujących prawie pół wieku nasz Kraj.
To Muzułmańscy Tatarzy zadecydowali o zwycięstwie Unii Polsko-Litewskiej pod Grunwaldem.
To Muzułmańscy Tatarzy odpierali Ottomańskich Tatarów.
To Muzułmańscy Tatarzy i Buddyjscy Kałmucy wraz z Janem III Sobieskim odparli imperium Ottomańskie oswobodzając Polskę, przyszłą Ukrainę i całą Europę.
To Muzułmańskim Tatarom zawdzięczamy kilkaset lat wolnych od Germańskiej i Tureckiej okupacji - inaczej podzielilibyśmy los Czerkiesów czy Ormian.
Nie mylmy też Rosjan ze Słowianami !!! - Rosjanie są pochodzenia Germańsko (Waregowie) - Baszkirsko - Mongolskiego a Słowian i inne narody uważają za niewolników - n.p. Ukraińców, którzy podobnie jak Polacy i Chorwaci są narodem Słowiańskim, tyle że od tysiąclecia rusyfikowanym i od stulecia sowietyzowanym !!!
Trochę historii:
http://sbb-music.jimdo.com
]]>http://sbb-music.jimdo.com]]>
Autor
15 Sierpnia, 2012 - 16:05
Jak sobie tłumaczysz te krzyczące, zaangażowane kobiety z pierwszej fotki, w kontekście tego co piszesz później o ich prawach, a raczej o braku wszelkich praw?
kazirodztwo w islamie
19 Kwietnia, 2015 - 21:06
Muzułmanie cofnęli się w rozwoju poprzez Koran. Co mam sądzić? Codziennie mam z nimi styczność i ciężko cokolwiek o nich sądzić. Prawda jest następująca umieją wykorzystać środowisko w którym żyją, wykorzystując maksymalnie swoich praw i wykorzystując każdego do granic wytrzymałości. Islam jest powodem upadku Europy Zachodniej. Miliony Muzułmanów jest utrzymywanych przez państwa Europejskie, nikt jednak nie widzi w tym problemu - ale tylko oficjalnie. A co nastapi? Myślę, ze już wkrótce nastąpi powolny zakaz sprzedawania alkoholu w miejscach publicznych, kamienowanie niewiernych kobiet w centrach miasta, palenie na stosie, samosądy, ramadan święto narodowe, czy zmianę ubioru europejskich kobiet ” obowiązkowa burka” itp…
Archiwum X
15 Sierpnia, 2012 - 20:29
Jeszcze raz. Nikt nie dyskutuje tu z podstawową tezą Twojej notki, że imigranci muzułmańscy sa problemem Europy, a mogą byc jeszcze większym. W tym masz rację.
Ale używajmy sensownych i zgodnych z prawdą argumentów, a nie idiotyzmów wyssanych z palca.
Równie dobrze, jak argumentu kazirodztwa czy zabijania dziewczynek, mogłeś użyc argumentu wbijania na pal, albo palenia żywcem wdów na stosach (oho - właśnie dostrzegłam, że i ten argument jest w ostatnim komentarzu). Puknij się w łepetynę.
Chcesz być poważnie traktowany, to podawaj wiarygodne argumenty, zamiast rozsiewać jakieś brednie. Dajesz tylko dowód swojego nieuctwa.
ellenai
15 Sierpnia, 2012 - 20:46
@ellenai: jeżeli obraziłem Twojego męża albo nową religie to przepraszam.
Archiwum X
15 Sierpnia, 2012 - 21:09
I po co taki idiotyzm? Lepiej Ci po napisaniu tego?
Jeśli tak, to niech Ci pójdzie na zdrowie.
ellenai
15 Sierpnia, 2012 - 22:34
@ellenai: nie rozumiem Ciebie? Dlaczego mnie obrażasz i jesteś chamska?
Koran jest świetny, tylko jego interpretacja jest niedobra. Dla przykładu Muzułmanie z Afryki to ludzie bardzo dobrzy i pokojowo nastawieni do świata i ludzi.
Szanuje wszystkich czarnych, białych i zółtych, Muzułmanów Protestantów i Chrześcijan, wszystkich którzy są uczciwi i postępują zgodnie z zasadami sumienia.
Nie ważne jakiej jesteś religii - nie ma religii gorszej ani lepszej. Bóg jest miłością a nie nienawiścią. Wierze w Boga i szanuje ludzi.
Koran jest starszy od Biblii prawdziwi muzułmanie szanują Chrześcijan i na odwrót. Jeżeli jesteś chrześcijanka dlaczego mnie obrażasz?
Bronisz ich a może po prostu lubisz żyć w konflikcie z ludźmi?
Pozdrawiam
@Archiwum X
15 Sierpnia, 2012 - 22:43
Koran jest starszy od Biblii? To jakiś świat alternatywny?
PS. A "Protestanci" są chrześcijanami. To tak, dla porządku. Być może w świecie alternatywnym jest inaczej.
Tł
15 Sierpnia, 2012 - 23:05
Daj spokój. Zaraz się dowiesz, że zostałeś przyłapany na tym, że jesteś kobietą i masz męża muzułmanina.
@ellenai
15 Sierpnia, 2012 - 23:08
Marzę o mężu-muzułmaninie. Najlepiej, żeby był moim bratem :-)))
Tł
15 Sierpnia, 2012 - 23:14
Tylko pamiętaj - nie rodź mu córki, bo ją zabije, a Ciebie jak nic ukamieniuje.
Mam dosyć. Idę załozyć moją nocną burkę i poczytać sobie przed snem Koran.
Dobranoc.
@ellenai
15 Sierpnia, 2012 - 23:18
Salam alejkum :-)
Archiwum X
15 Sierpnia, 2012 - 22:57
Ja jestem chamska?
A to było kulturalne?
jeżeli obraziłem Twojego męża albo nową religie to przepraszam
Chyba jakoś inaczej rozumiemy chamstwo :(
Ps. NIKOGO NIE BRONIĘ. Islam to zagrożenie. Ile jeszcze razy mam to napisac???!!! Ale nie z powodu kazirodztwa ani homoseksualizmu. POKAŻ MI jakikolwiek film, materiał źródłowy, jakikolwiek wiarygodny materiał, że w islamie akceptowany jest homoseksualizm i kazirodztwo, takie jak napisałeś - brat z siostrą.
Przeczytaj raz jeszcze moje komentarze. I przeczytaj komentarz Lotnej.
Przepraszam, ale mam szczerze dość tej "rozmowy".
ellenai
15 Sierpnia, 2012 - 20:51
Po raz kolejny i ostatni
15 Sierpnia, 2012 - 21:26
powtórzę to, co napisałam wcześniej:
Nikt nie dyskutuje tu z podstawową tezą Twojej notki, że imigranci muzułmańscy sa problemem Europy, a mogą byc jeszcze większym. W tym masz rację.
Czy wiesz co to takiego dyscyplina dyskusji? To m. in nie wkładanie w usta interlokutora słów, których nigdy nie powiedział i nie dyskutowanie z tym, czego nie wyraził.
NIGDZIE nie napisałam, że islam to wspaniała religia, a muzułmanie to wyjątkowo pokojowo nastawiony naród. Mało tego - napisałam wyraźnie kilka razy, że jest to poważne zagrożenie dla Europy. Zgadzam się z tym, co powiedziano na tym ostatnim filmie, a mimo to nadal proszę o używanie racjonalnych argumentów, a nie opowieści o homoseksualizmie i kazirodztwie przypisanych islamowi. Bo nadal twierdzę, że to brednie. Takie upodobania są w islamie karane znacznie dotkliwiej niż w krajach chrześcijańskich.
Islam jest dla zachodniej cywilizacji wystarczająco niebezpieczny, by warto było zwracać uwagę na to, co w nim faktycznie niebezpiecznego jest i nie mieszać tego z urojeniami, bo wbrew Twoim chęciom dopiero to rozmywa prawdziwy problem.
obejrzałam
15 Sierpnia, 2012 - 21:41
szok
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Birmingham brudne i niebezpieczne miasto
16 Sierpnia, 2012 - 11:10
@markowa:jasne ze szok. Mieszkam w Birmingham Wielka Brytania, tu mieszkają ich miliony.
Ciężko tu spotkać białych ludzi (jeden na 30 osób). Natomiast łatwo spotkać Polki z tych szmatach na głowie z dziećmi w wózkach.Miasto jest bardzo brudne i niebezpieczne.
Nie radze spacerować po 22.00 godzinie samemu w nocy.
Tworze galerie o tym mieście wiec niedługo opublikuje trochę zdjęć. To jest dopiero szok !!!
Do tekstu wkleiłem zdjęcie jaki kamień powinien być używany podczas kamienowania ofiary. Wielkość jest ważna- za dużym zabijesz za szybko a za małym za dużo trzeba się"namachać" aby zabić. Idealnie jest mieć ten kamień średniej wielkości kobieta umiera powolna śmiercią i jest "niezłe widowisko". Tak twierdzi Islamskie prawo. Szokiem jest to ze nawet zgwałcona kobieta może być stracona, a dlaczego bo była zgwałcona. Czasami zona się po prostu znudzi i zawsze można ja podpalić albo ukamienować. W końcu kobieta w religii muzułmańskiej jest nikim. Świat tego nie widzi stara się być ślepy dlatego proszę o linki moich artykułów, z góry serdecznie dziękuje.
Niedługo wkleję również zdjęcia Polek aby pokazać co wyprawiają z Muzułmanami,bzykają się z żonatymi Pakistanami-takie powinno się kamienować kamieniami średniej wielkości za rozbijanie związków Muzułmańskich. http://england-today-gallery.top1-1.info/islam-in-the-united-kingdom/
Dokladnie
15 Sierpnia, 2012 - 21:56
"Islam jest dla zachodniej cywilizacji wystarczająco niebezpieczny, by warto było zwracać uwagę na to, co w nim faktycznie niebezpiecznego jest i nie mieszać tego z urojeniami, bo wbrew Twoim chęciom dopiero to rozmywa prawdziwy problem."
Dobrze powiedziane. Nie mozna walczyc z Islamem piszac bzdury na jego temat, bo sami odbieramy sobie bron.
Mowienie o praktykach zabijania dziewczynek w Indiach, wynikajacych z tradycji kutlurowych a nie religijnych, w kraju, gdzie 80% populacji wyznaje Hinduizm i tylko ok 13% Islam, mija sie z celem, tak samo jak mowienie o homoseksualizmie czy malzenstwach miedzy rodzenstwem wsrod muzulmanow, ktore to praktyki sa przez Islam surowo karane.
Mowienie o dyskryminacji kobiet, o prawie sharia, o poligamii, o szeroko rozpowszechnionej praktyce malzenstw miedzy kuzynami, o bezimiennosci kobiet w burkach i wszelkich restrykcjach nakladanych na kobiety, o ukamieniowaniach, czy tez o ich moralnosci, etyce i kulturze pozostajacej w jaskrawym kontrascie z europejska, byloby o wiele bardziej celowe i uzasadnione.
P.S. Komentarze na temat nowej religii czy nowego meza, sa chwytami ponizej pasa dajacymi swiadectwo autorowi.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
kazirodztwo w islamie
15 Sierpnia, 2012 - 22:41
no właśnie złapałem was kobiety. Macie mężów Muzułmanów i nie widzicie poza nimi świata.Otwórzcie oczy ! Znam Polkę która bzykała się z żonatym mężczyznom, a kiedy zaszła w ciąże wygonił ja z domu z małym dzieckiem, poniewierała się aż ktoś to zgłosił i dostała mieszkanie socjalne.
Wiele Polek żałuje swojego czynu, zbyt duża jest różnica kulturowa miedzy Polakiem a Pakistanem.
Archiwum X
15 Sierpnia, 2012 - 23:02
Macie mężów Muzułmanów i nie widzicie poza nimi świata.Otwórzcie oczy
Ty jednak masz naprawdę nie po kolei w głowie.
ellenai
15 Sierpnia, 2012 - 23:24
Jesteś prosta tak jak oni. Tacy są właśnie oni.
którzy zabili Polskiego inżyniera bo był inny niż oni. Uważaj na siebie, jestem ciekaw kiedy zmienisz zdanie? zapamiętaj moje słowa, zmienisz zdanie, tylko nie wiem jeszcze kiedy.Mam nadzieje, ze nic Ci mąż nie zrobi
Nie mam męża muzułmanina...
15 Sierpnia, 2012 - 23:09
..natomiast Twoją notkę oceniam na 1pkt. I nie uzasadnię, bo ze ścianą się nie dyskutuje.
mukuzani
Mukuzani
15 Sierpnia, 2012 - 23:16
ze ścianą się nie dyskutuje
Żebyś wiedziała :)
I szkoda, że nikt mnie nie uprzedził, w co się pakuję.
@ellenai
15 Sierpnia, 2012 - 23:20
:-)))
PS. Pytajcie, to nie będziecie błądziła :-)))!
troche humoru
16 Sierpnia, 2012 - 00:22
pol żartem pol serio o Pakistanach
ellenai
16 Sierpnia, 2012 - 10:41
Mukuzani z tego co się orientuje to imię Muzułmańskie. A w co się pakujesz? Ile masz dzieci 8 a może 12 ???
Państwo Was utrzymuje ?
Napisz trochę o swojej rodzinie, proszę.
Imię muzułmańskie?
16 Sierpnia, 2012 - 10:53
A ja myślałem, że wino gruzińskie...
No, ale pewnie Gruzja to też kraj muzułmański.
Staram się tego nie robić na niepoprawnych, ale w twoim przypadku, po lekturze tej dyskusji, nie mogę się powstrzymać przed napisaniem, że jesteś głupi.
Wyjątkowo głupi.
Traube
16 Sierpnia, 2012 - 11:15
@Traube: najpierw piszesz a potem myślisz, rowniez prostak.
Jean Alcader pisze, że islam nie jest religią
16 Sierpnia, 2012 - 00:19
pisze także, że :
W krajach islamu prześladowanie chrześcijan jest na porządku dziennym. Od czasu wydarzeń z karykaturami w 2005 roku w przeciągu roku w Nigerii zostało zamordowanych 50 tys. chrześcijan!"
„Zabijajcie ludzi Księgi (chrześcijan), gdyż są bezbożni i nie wierzą w Allaha.” (S. 9, 29)
„O wy, którzy wierzycie, zwalczajcie niewiernych, którzy są blisko was; niechaj odnajdą w was twardość.” (S. 9, 123)
„Ci, którzy nie chcą wierzyć [w Allaha] są bezbożnikami; ileż wybiliśmy przed nimi pokoleń niewiernych, którzy krzyczeli, gdy nie było już dla nich ratunku.” (S. 38, 2), etc."
No, nie wygląda to dla nas dobrze - jeśli ogłoszą pewnego dnia dzihad - mamy jak w banku, ze wyrżną nas do ostatniego człowieka/chrześcijanina/.
Jest ich dużo, mnożą się jak króliki, będzie jeszcze więcej - no i cóż?
Joanna K.
O rany, abstrahując od tez
16 Sierpnia, 2012 - 11:15
O rany, abstrahując od tez o zagrożeniu.
To daliście się wciągnąć w dyskusję która prowadzi wprost donikąd jakiemuś g...owi.
Jak widać ja też poniekąd zostałem wciągnięty więc pan archiwum osiągnął jakiś swój cel.
Szarlej
Szarlej
Rasizm w UK
25 Sierpnia, 2012 - 17:47
Warko kliknąć w tego linka:
Islamic Republic of United Kingdom
zobaczycie jakimi rasistami są muzułmanie.
Pakistan: ponad 700 kobiet ofiarami zabójstw na tle honorowym w 2011 roku
Logo dostawcy PAP | dodane 2012-07-20 (18:45)
fot. AFP / Asif Hassan Pakistan
opinie
AAA drukuj
705 kobiet padło w ubiegłym roku w Pakistanie ofiarą tzw. zabójstw na tle honorowym, co w porównaniu z rokiem 2010 oznacza wzrost o około 7 procent - poinformowała pakistańska organizacja obrony praw kobiet Aurat. Według niej, 89 proc. procesów karnych, wytoczonych w związku z tymi zbrodniami, zakończyło się uniewinnieniem sprawców. Taki jest Islam :(
@Archiwum X
16 Sierpnia, 2012 - 11:52
Jako rasowa muzułmanka, lubię sobie czasem wychylić kielicha, i zajarać. Po całym, a co !
I mam marzenie, żeby kiedyś na moim stole pojawiło się mukuzani. Bliscy jacyś niedomyślni...:(
Nawet nie wiedzą, muzułmanie gapowaci, jak szalałabym z radości.
Uploaded with ImageShack.us
mukuzani
Re: @Archiwum X
18 Sierpnia, 2012 - 01:52
"rasowa" muzułmanka ?
Expansja na SWIAT
27 Sierpnia, 2012 - 10:52
prof Rycho: Muzułmanie to nie słaba rasa,myśle ze silniejsza niz Chrześcijanie.Najbardziej chrzescijanskie miasto kiedyś,p BETLEJEM jest dzis muzułmańskie /pisałem Chrzescijanstwo na bliskim wschodzie dobiega konca/ Trwa przebiegła walka nie tylko o dusze ,ale i o wpływy .Meczety np w Polsce to przyczołki ..jak twierzdzi tez, prof Wolniewicz ..teroryzmu! Niech zatem pani Gronkiewicz zastanowi sie, wydajac decyzje o budowie minaretow,no chyba ,ze nalezy do narodu OBCYCH.Pozdr
prof Rycho
londyn
16 Lutego, 2015 - 19:31
proponuje odwiedzic :londyn ciekawe zdjecia