Żydostwo pisze nową historię Polski. Zacierane są ślady Polski zniewolonej , sowietyzowanej z Polską " wolną "Polacy to mądry zdaje sie naród i cicho siedzi do czasu. Przyjdzie taki dzień , że wiory polecą.
Nie powinno nam być jednak tylko do śmiechu w związku z tymi "napadami" na Polskę zarówno Grossa, jak i "ambasadora" rosyjskiego. Za tym kryje się perfidna gra, w której bierze udział nie tylko nasz odwieczny śmiertelny wróg Rosja, lecz także nasi "niezawodni i sprawdzeni sojusznicy", którzy to razem za naszymi plecami ubijają świetny geszeft, oczywiście naszym kosztem i kosztem innych krajów tej części Europy.
Nikomu tu do śmiechu, czarno to widzę. Rosja Niemcy , Żydzi robią interesy ponad naszymi głowami. Te wszystkie zagrywki nie wróżą nic dobrego . W Iraku krecą lody Rosjanie z Niemcami i Żydami i może dlatego wyprosili przybyszy z Afryki do Europy. Pan Kaczyński juz dawno powiedział Tuskowi- Polska to kondonimium rosyjsko- niemieckie. On wiedział co mówi. Zaprzańcy stalinowscy sprzedali nas . Wróg jest tu na miejscu, nie musimy sie rozglądać dalej . To jest bardzo groźny wróg, bo udaje Polaka.
Tak właśnie jest, że tym najgroźniejszym naszym wrogiem jest wróg wewnetrzny. Dlatego też trzeba bezwzględnie usunąć resortowe ścierwo i ich pomagierów ze sfery publicznej. Bez tego nie można nawet marzyć o odbudowie Polski. Cóż tu gadać, choćby o prowadzeniu propolskiej polityki zagranicznej, gdy większość dyplomatów to sieroty po Stalinie! I tak dalej...
W swojej grafice w zasadzie z niczego się nie śmieję (a jeśli już, to przez łzy), tu są prawdziwe cytaty z obu kłamców i to, co, może z ironią, a może i ze złością sam bym im w twarze chętnie wykrzyczał.
A forma graficzna po prostu bardziej przyciąga uwagę, dzięki czemu ta informacja trafia do wielu ludzi. Przyznam, że czasem czytając tasiemcowe wpisy na Niepoprawnych z trudem dochodzę do końca. Te teksty są jak najbardziej słuszne, prawdziwe, zawierają pogłębione analizy, ale niekiedy ciężko się je czyta. Fakt, często są niezbędne. Ja osobiście wolę jednak formę skróconą, bardziej zwięzłą. A uzupełniona grafiką po prostu bardziej przyciąga uwagę.
Nie ma skuteczniejszej broni niż ta której używasz przeciwko lewackim absurdom, którymi jesteśmy zewsząd bombardowani. Właśnie to co robisz doprowadza ich do prawdziwego szału. A że my możemy się przy tej okazji nieźle pośmiać, to chyba nic zdrożnego.
Czekam niecierpliwie na kolejne powody do śmiechu.
Ale niestety, czasem nie wiem co wybrać z dużej gamy możliwości. Już kiedyś nawet zamieściłem tu apel do Pani Premier, żeby wolniej produkowała afery i wpadki, bo nie nadążam rysować :-)
atmosfera odnosnie tzw. starszych braci na Niepoprawnych od pewnego czasu ulegla zmianie. Pamietam bowiem, ze gdy po mojej dlugiej przerwie zaczalem tutaj ponownie troche popisywac i to w temacie zydostwa, to spora czesc na mnie napadla...Naturalnie nastapilo to po mojej niewyszukanej dygresji odnosnie dziwnego wowczas zabarwienia Niepoprawnych...
I pisze tutaj celowo zydostwo, a nie Zydzi, bo jest to diametralna roznica. Wsrod tego Narodu jest mianowicie calkiem sporo porzadnych ludzi i nie wolno nam tego nigdy zapominac. Niestety nasze doswiadczenia z zydostwem sa bardzo przykre, a ponadto fenomen ten gnebi nas do dzisiejszego dnia i mozna przypuszczac, ze bedzie to czynil jeszcze przez dluzszy czas...
Nie jest nawet konieczne każdorazowe podkreślanie takiego oczywistego rozróżnienienia pomiędzy przyzwoitymi Żydami a zdegenerowanym żydowstwem.
A ostatnie "wystapienie" Grossa pokazuje "poprawnym" (także na Niepoprawnych) do czego prowadzi udawanie, że problemu antypolonizmu nie ma, bądź też określanie go mianem zjawiska o charakterze marginalnym.
W Polsce to rzeczywiście graniczy z cudem, gdyż prawie wszystkich przyzwoitych z terenów II RP wymordowali Niemcy do spółki z Ruskimi. A do tej swołoczy, którą sprowadzili tu sowieci po to, by bezlitośnie i sadystycznie mordowła polskich patriotów i sowietyzowała Polskę - to nie przyzna się przecież żaden przyzwoity Żyd.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, a zobacz tych z Uni Wolności, Uni Demokratycznej, a dziś z PO.
Jakie to parchy pejsate, i jakich szkód dokonali, na Polsce.
Nie wsPOmnę już o żydowskiej gazecie gównianej, i jej pejsatych żydowko ubeckich pseudo dziennikarzy z naczelnym rabinem Adasiem.
Pozdrawiam
Vote up!
3
Vote down!
0
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu". -------------------------
Tak zgadzam sie z Toba calkowicie. Niestety ta frakcja o ktorej piszesz jest w wiekszosci. I dlatego wyglada tak , jak wyglada i dlatego tyle kontrowersji... A przeciez moglo by byc tak pieknie i tak bogato...Smutno mi, gdy slysze echo z Instytutu Zydowskiego w Warszawie. Interes plemienny bierze gore nad zdrowym rozsadkiem i nad prawda.
Gross , to wyjatkowo odrazajaca kreatura. Niestety jemu podobnych jest wielu posrod zydostwa.Odnosnie pierwszego zdania w powyzszym komentarzu, to mozna by polemizowac. W przypadku Zydow mamy wiele nurtow, wiele grup interesow i wiele roznych "zabarwien " Termin przyzwoity Zyd uzywam wiec nadwyraz rzadko...Wielu bowiem poprzez pasywna postawe i przynaleznosc do roznych frakcji zasila szeregi napastnikow, bo tak wlasnie trzeba ich nazywac...
Amicus Plato, sed magis amica veritas (Plato przyjacielem, lecz wiekszą przyjaciółką prawda). W cywilizacji żydowskiej natomiast Prawdę poświęca się na ołtarzu wspólnotowego interesu (oczywiście żydowskiego). Podobnie rzecz ma się w cywilizacji turańskiej czy bizantyńskiej. A zatem - poza doprawdy nielicznymi przypadkami Sprawiedliwych Żydów - nie oczekujmy od tych nawet licznych "przyzwoitych" przełamywania zmowy milczenia w kwestiach, które by mogły zmacić ich błogi stan samozadowolenia, nawet wobec jaskrawych przejawów niesprawiedliwości, skrajnej podłości czy też zbrodni (i to nie tylko na gojach). W oczach bowiem tych "przyzwoitych" Żydów są usprawiedliwieni i tacy żydzi, którzy dla ratowania swojej skóry popełniali najnikczemniejsze zbrodnie na innych Żydach. Bardzo interesujące i szerokie spojrzenie na te kwestie rzuca - warta ze wszech miar polecenia - książka Ewy Kurek, Stosunki polsko-żydowskie 1939-1945. Poza granicą solidarności.
Pozdrawiam i dziękuję bardzo za jakże celne komentarze.
Ostatnio spotkalem sie na terenie Niemiec i Austrii z ugrupowaniami chrzescijanskimi, o podlozu protestanckim, w ktorych pastorowie protestanci, w wiekszosci Zydzi usilnie czynia pranie mozgow, ukierunkowujac dana spolecznosc w strone Judaizmu. Porownal bym to do jakies mentalnej LOBOTOMII ( http://niniwa22.cba.pl/rozpruwacze_ludzkich_mozgow.htm ) ktora aplikowana jest danej spolecznosci. Wlasnie lobotomia przyszla mi do glowy jako przyklad, gdyz jest tak samo drastyczna i brutalna w swojej formie. Dokladniej o tym fenomenie postaram napisac za kilka dni. Tak czy inaczej, jest to kolejnym koniem trojanskim, ktore Zydostwo probuje wprowadzic do chrzescijanstwa, a szczegolnie do tak znienawidzonego przez nich Kosciola Katolickiego.
Jak napisałem nieco wyżej, Żydzi przedkładają interes plemienny nad wszystko inne, stąd nawet jeśli są tacy, którzy potępiają wypowiedzi Grossa, to w imię "plemiennej solidarności" nie potępią ich publicznie, aby zachować "pokój wewnątrzplemienny". My natomiast wyznajemy diametralnie różny od cywilizacji żydowskiej uniwersalny system wartości cywilizacji łacińskiej. A tak naprawdę chodzi o Mesjasza, którym jest Chrystus Jezus.
W kwestii specyficznych relacji polsko-żydowskich, zwłaszcza w okresie 1939-1945, raz jeszcze polecam wspomnianą wyżej znakomitą książkę Ewy Kurek.
Jozio z Londynu (niezweryfikowany) 30 Września, 2015 - 20:21
zydzi tak, wypaczenia nie :-))))))))
O Żydach częściej słyszę, że byli niż są. Byli tu dawno temu i już nie wrócą. A dobrzy chrześcijanie, traktują ich jak niektórzy filantropi traktują upośledzone dzieci - kupują kredki i dofinansowują turnusy rehabilitacyjne, ale do własnego domu nie wpuszczają. Czują się dobrze, bo pomogli tym gorszym, chociaż z daleka. Dla części (i tylko części) ludzi zajmujących się tematem żydowskim, historią, upamiętnianiem, Żyd jest właśnie takim gorszym - gorszym bratem w wierze.
Poznałam różne osoby zajmujące się, nazwijmy to, dialogiem polsko-żydowskim. Każda z nich jest inna, chociaż realizują podobne projekty i chodzi im o to samo - o przywrócenie pamięci o żydowskich mieszkańcach ich miejscowości. Większość tych żydowskich mieszkańców zginęła w czasie wojny, a dziś nikt taki już tam nie mieszka. Historia kończy się więc na śmierci. I na tej śmierci skupia się pamięć. Żydzi są tu biedną, wychudzoną, ubraną w łachmany masą. Są kimś, komu należy współczuć, litować się nad nim, pogłaskać na pocieszenie po głowie i powiedzieć: "Nie martwcie się, postawimy wam tablicę w miejscu dawnej synagogi". Dziś to współczucie jest łatwe, bo dotyczy ludzi, których dawno już z nami nie ma. A gdzie było wtedy? Gdzie było w 1942 albo 1943 roku, kiedy zginęła większość polskich Żydów?
No mamy w zasadzie podobne zdanie w tym zagadnieniu. Problem jest w tym, ze Polacy narodowosci polskiej sa nieco zniesmaczeni tym, ze zydostwo opluwa nas i to od dluzszego czasu i robi nam " kolo piora " na arenie miedzynarodowej. Dlaczego ? wiemy wszyscy, dosyc o tym napisano. Nikt nie neguje tego co powyzej napisales i wydajer mi sie, ze akurat my Polacy mamy dostarczajaca ilosc milosierdzia w stosunku do blizniego. Przynajmniej pokazala to historia. Na moim blogu pisalem o Szenicerze, polskim Zydzie. Warto wejsc na Youtube i posluchac tego co on mowi o swoich wspolbraciach, ktorzy niszcza w Polsce zabytki zydowskie...Na ten wizerunek o ktorym piszesz powyzej " narod wybrany " zapracowal sobie sam. I to jest gwozdz tego problemu.
Nie bardzo rozumiem do kogo kierujesz ten zarzut ? Jezeli kierujesz do owczesnych Polakow, to chyba jest to chybione. Nie znam innego narodu w Europie, ktory uchronil taka ilosc Zydow, jak uczynili to Polacy. Tego typu oskarzenia wychodza wlasnie od pewnej grupy Zydow i mozna o tym wiele czytac.I to jest wlasnie niestrawne dla Polakow. Juz samo podejscie do tego tematu jest jakas paranoja. Rzeczpospolita byla wowczas pod niemiecko- radziecka okupacja. Chyba nie musze Tobie przypominac jak krwawa byla to okupacja.Nie musze pisac o warszawskich lapankach, o deportacji dzieci z Lubelszczyzny i nie tylko z tych terenow, i...i...i ! Czasami, gdy czytam jakies zarzuty w tym temacie, to poprostu przykro mi sie robi na duszy. Nie bylo bowiem zadnych wiekszych mozliwosci uratowac Polakow narodowosci zydowskiej. Jest jednak znane i podparte dokumentacja historyczna, ze Zydzi amerykanscy wiedzieli o Oswiecimiu i wogole o zagladzie ich ziomkow. I nie tylko amerykanscy. O zydowskiej policji nie bede wspominal, bo to sa tematy zbyt bolesne, by sie nad nimi roztrzasac.I wlasnie w tym swietle jakiekolwiek rozczenia, jakies zaruty, badz cos innego w tym temacie, to poprostu bardzo przykre i niesmaczne jatrzenie w tej polskiej RANIE. Dochodzi do tego temat Zydow komunistow i nasza gehenna po 44 `. Do zblizenia i do poprawienia wzajemnych stosunkow jest jeszcze dluga droga. W kazdym razie kierunek , ktory przyjeli Zydzi nie sprzyja jakiejkolwiek poprawie. Echo z Ameryki, echo z Izraela, echo z Warsiawki , to nie to co chca uslyszec Polacy. Polacy jako Narod maja bardzo rozwinieta swiadomosc narodowa i choc sa nadal nadwyraz tolerancyjni, to jednak uczuleni na przerozne zmiany z zewnatrz odnosnie ich kultury, czy tez tradycji. Bog Honor Ojczyzna, to jest nasza dewiza, a nie kupczykowanie i handlowanie potencjalem panstwowym czy tez narodowym. I to powinno byc kazdemu bardzo swiadome. Kazdemu, kto probuje Polakom zalozyc homonto.
pzdr.
Ps. a odnosnie Twojego popisywania odnosnie Syryjczykow, to odpowiem Ci tak, my musimy wywalczyc sobie wlasny kraj, ktory od dziesiecioleci jest okupowany. Gdy w koncu, to osiagniemy, to zapewne pochylimy sie nad tematem syryjskich uchodzcow. Jakiekolwiek dybanie w tym temacie jest paranoja. Nie mozna bowiem dysponowac czyms, czego sie nie posiada, a my wolnego kraju nie posiadamy. Komunisci w 44 ` siegneli po wladze, a postkomunisci po 89 ` przejeli cala infrastrukture panstwa, jak rowniez przejeli powtornie wladze. I taka sytuacja trwa do dzisiejszego dnia. Czytajac Cie tu i owdzie rozumiem, ze gdyby sytuacja na polskiej scenie politycznej byla inna, to siedzial bys w Tarnowie, badz gdzies indziej w kraju, a nie w Londynie...tj. na emigracji.
Komentarze
On tylko głosi nową, poprawną prawdę historyczną...
27 Września, 2015 - 12:02
M-)
Interia.pl wydaje taki glejt
27 Września, 2015 - 16:45
Żydostwo pisze nową historię Polski. Zacierane są ślady Polski zniewolonej , sowietyzowanej z Polską " wolną "Polacy to mądry zdaje sie naród i cicho siedzi do czasu. Przyjdzie taki dzień , że wiory polecą.
@maciej1965
27 Września, 2015 - 16:58
Dziękuję bardzo za znakomity komentarz.
Nie powinno nam być jednak tylko do śmiechu w związku z tymi "napadami" na Polskę zarówno Grossa, jak i "ambasadora" rosyjskiego. Za tym kryje się perfidna gra, w której bierze udział nie tylko nasz odwieczny śmiertelny wróg Rosja, lecz także nasi "niezawodni i sprawdzeni sojusznicy", którzy to razem za naszymi plecami ubijają świetny geszeft, oczywiście naszym kosztem i kosztem innych krajów tej części Europy.
Serdecznie podrawiam
jan patmo
Zdrajcy
27 Września, 2015 - 18:37
Nikomu tu do śmiechu, czarno to widzę. Rosja Niemcy , Żydzi robią interesy ponad naszymi głowami. Te wszystkie zagrywki nie wróżą nic dobrego . W Iraku krecą lody Rosjanie z Niemcami i Żydami i może dlatego wyprosili przybyszy z Afryki do Europy. Pan Kaczyński juz dawno powiedział Tuskowi- Polska to kondonimium rosyjsko- niemieckie. On wiedział co mówi. Zaprzańcy stalinowscy sprzedali nas . Wróg jest tu na miejscu, nie musimy sie rozglądać dalej . To jest bardzo groźny wróg, bo udaje Polaka.
@kamila
27 Września, 2015 - 22:52
Tak właśnie jest, że tym najgroźniejszym naszym wrogiem jest wróg wewnetrzny. Dlatego też trzeba bezwzględnie usunąć resortowe ścierwo i ich pomagierów ze sfery publicznej. Bez tego nie można nawet marzyć o odbudowie Polski. Cóż tu gadać, choćby o prowadzeniu propolskiej polityki zagranicznej, gdy większość dyplomatów to sieroty po Stalinie! I tak dalej...
Serdecznie pozdrawiam
jan patmo
Masz rację, tu nie ma się z czego śmiać.
27 Września, 2015 - 18:52
W swojej grafice w zasadzie z niczego się nie śmieję (a jeśli już, to przez łzy), tu są prawdziwe cytaty z obu kłamców i to, co, może z ironią, a może i ze złością sam bym im w twarze chętnie wykrzyczał.
A forma graficzna po prostu bardziej przyciąga uwagę, dzięki czemu ta informacja trafia do wielu ludzi. Przyznam, że czasem czytając tasiemcowe wpisy na Niepoprawnych z trudem dochodzę do końca. Te teksty są jak najbardziej słuszne, prawdziwe, zawierają pogłębione analizy, ale niekiedy ciężko się je czyta. Fakt, często są niezbędne. Ja osobiście wolę jednak formę skróconą, bardziej zwięzłą. A uzupełniona grafiką po prostu bardziej przyciąga uwagę.
M-)
maciej1965
27 Września, 2015 - 23:05
Nie ma skuteczniejszej broni niż ta której używasz przeciwko lewackim absurdom, którymi jesteśmy zewsząd bombardowani. Właśnie to co robisz doprowadza ich do prawdziwego szału. A że my możemy się przy tej okazji nieźle pośmiać, to chyba nic zdrożnego.
Czekam niecierpliwie na kolejne powody do śmiechu.
jan patmo
Dla dobra kraju, wolałbym już nic nie rysować...
27 Września, 2015 - 23:43
Ale niestety, czasem nie wiem co wybrać z dużej gamy możliwości. Już kiedyś nawet zamieściłem tu apel do Pani Premier, żeby wolniej produkowała afery i wpadki, bo nie nadążam rysować :-)
M-)
O mój Boże...
28 Września, 2015 - 00:04
O mój Boże...
W tym przypadku... o mój dobry Boże...
Twoja wszechmoc też nic nie pomoże!
jan patmo
Cieszy mnie, ze...
28 Września, 2015 - 10:07
atmosfera odnosnie tzw. starszych braci na Niepoprawnych od pewnego czasu ulegla zmianie. Pamietam bowiem, ze gdy po mojej dlugiej przerwie zaczalem tutaj ponownie troche popisywac i to w temacie zydostwa, to spora czesc na mnie napadla...Naturalnie nastapilo to po mojej niewyszukanej dygresji odnosnie dziwnego wowczas zabarwienia Niepoprawnych...
I pisze tutaj celowo zydostwo, a nie Zydzi, bo jest to diametralna roznica. Wsrod tego Narodu jest mianowicie calkiem sporo porzadnych ludzi i nie wolno nam tego nigdy zapominac. Niestety nasze doswiadczenia z zydostwem sa bardzo przykre, a ponadto fenomen ten gnebi nas do dzisiejszego dnia i mozna przypuszczac, ze bedzie to czynil jeszcze przez dluzszy czas...
pozdrawiam serdecznie
Krzysztof
chris
@ Zdecydowany amator
28 Września, 2015 - 14:47
Nie jest nawet konieczne każdorazowe podkreślanie takiego oczywistego rozróżnienienia pomiędzy przyzwoitymi Żydami a zdegenerowanym żydowstwem.
A ostatnie "wystapienie" Grossa pokazuje "poprawnym" (także na Niepoprawnych) do czego prowadzi udawanie, że problemu antypolonizmu nie ma, bądź też określanie go mianem zjawiska o charakterze marginalnym.
Pozdrawiam
jan patmo
jan patmo
28 Września, 2015 - 16:02
A widział ktoś przyzwoitego żyda, bo ja nie.
Same antyPOlskie kreatury.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jestem jakim jestem
28 Września, 2015 - 19:26
W Polsce to rzeczywiście graniczy z cudem, gdyż prawie wszystkich przyzwoitych z terenów II RP wymordowali Niemcy do spółki z Ruskimi. A do tej swołoczy, którą sprowadzili tu sowieci po to, by bezlitośnie i sadystycznie mordowła polskich patriotów i sowietyzowała Polskę - to nie przyzna się przecież żaden przyzwoity Żyd.
jan patmo
@Jestem jakim jestem
29 Września, 2015 - 13:00
witaj,
Tak, znam przynajmniej jednego, a jest nim Boleslaw Szenicer. Swego czasu pisalem o nim, rowniez tutaj na Niepoprawnych.
http://niepoprawni.pl/blog/192/boleslaw-szenicer-polskie-przekrety-tym-razem-zyd-o-zydach
serdecznie pozdrawiam
Krzysztof
PS.
lubie tu zagladac, tj. do Pana Jana
bo u Niego piekni ludzie pisza juz od rana
:-))))))))))))))))
chris
@Zdecydowany amator
29 Września, 2015 - 20:52
lubie tu zagladac, tj. do Pana Jana
bo u Niego piekni ludzie pisza juz od rana
:-))))))))))))))))
ps.
bez komentarza:-))))))
http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Piekni-ludzie-zaatakowani-Profanacja-swiatyni-proznosci-Elity-oburzone,wid,13530869,wiadomosc.html?smgajticaid=615ac4
Zdecydowany amator
29 Września, 2015 - 22:32
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, a zobacz tych z Uni Wolności, Uni Demokratycznej, a dziś z PO.
Jakie to parchy pejsate, i jakich szkód dokonali, na Polsce.
Nie wsPOmnę już o żydowskiej gazecie gównianej, i jej pejsatych żydowko ubeckich pseudo dziennikarzy z naczelnym rabinem Adasiem.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jestem jakim jestem
5 Października, 2015 - 14:52
witaj,
Tak zgadzam sie z Toba calkowicie. Niestety ta frakcja o ktorej piszesz jest w wiekszosci. I dlatego wyglada tak , jak wyglada i dlatego tyle kontrowersji... A przeciez moglo by byc tak pieknie i tak bogato...Smutno mi, gdy slysze echo z Instytutu Zydowskiego w Warszawie. Interes plemienny bierze gore nad zdrowym rozsadkiem i nad prawda.
pozdrawiam
chris
@jan patmo
29 Września, 2015 - 12:50
Gross , to wyjatkowo odrazajaca kreatura. Niestety jemu podobnych jest wielu posrod zydostwa.Odnosnie pierwszego zdania w powyzszym komentarzu, to mozna by polemizowac. W przypadku Zydow mamy wiele nurtow, wiele grup interesow i wiele roznych "zabarwien " Termin przyzwoity Zyd uzywam wiec nadwyraz rzadko...Wielu bowiem poprzez pasywna postawe i przynaleznosc do roznych frakcji zasila szeregi napastnikow, bo tak wlasnie trzeba ich nazywac...
pzdr.
Krzysztof
chris
@ Zdecydowany amator
29 Września, 2015 - 14:26
Amicus Plato, sed magis amica veritas (Plato przyjacielem, lecz wiekszą przyjaciółką prawda). W cywilizacji żydowskiej natomiast Prawdę poświęca się na ołtarzu wspólnotowego interesu (oczywiście żydowskiego). Podobnie rzecz ma się w cywilizacji turańskiej czy bizantyńskiej. A zatem - poza doprawdy nielicznymi przypadkami Sprawiedliwych Żydów - nie oczekujmy od tych nawet licznych "przyzwoitych" przełamywania zmowy milczenia w kwestiach, które by mogły zmacić ich błogi stan samozadowolenia, nawet wobec jaskrawych przejawów niesprawiedliwości, skrajnej podłości czy też zbrodni (i to nie tylko na gojach). W oczach bowiem tych "przyzwoitych" Żydów są usprawiedliwieni i tacy żydzi, którzy dla ratowania swojej skóry popełniali najnikczemniejsze zbrodnie na innych Żydach. Bardzo interesujące i szerokie spojrzenie na te kwestie rzuca - warta ze wszech miar polecenia - książka Ewy Kurek, Stosunki polsko-żydowskie 1939-1945. Poza granicą solidarności.
Pozdrawiam i dziękuję bardzo za jakże celne komentarze.
jan patmo
@jan patmo
29 Września, 2015 - 15:50
Ostatnio spotkalem sie na terenie Niemiec i Austrii z ugrupowaniami chrzescijanskimi, o podlozu protestanckim, w ktorych pastorowie protestanci, w wiekszosci Zydzi usilnie czynia pranie mozgow, ukierunkowujac dana spolecznosc w strone Judaizmu. Porownal bym to do jakies mentalnej LOBOTOMII ( http://niniwa22.cba.pl/rozpruwacze_ludzkich_mozgow.htm ) ktora aplikowana jest danej spolecznosci. Wlasnie lobotomia przyszla mi do glowy jako przyklad, gdyz jest tak samo drastyczna i brutalna w swojej formie. Dokladniej o tym fenomenie postaram napisac za kilka dni. Tak czy inaczej, jest to kolejnym koniem trojanskim, ktore Zydostwo probuje wprowadzic do chrzescijanstwa, a szczegolnie do tak znienawidzonego przez nich Kosciola Katolickiego.
serdecznie pozdrawiam
Krzysztof
chris
Jak dużo jest tych porządnych?
29 Września, 2015 - 23:53
Jakoś nie mogę nigdzie znależć tych porządnych, którzy potępialiby tych nieporządnych, a w szczególności Grossa.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
"Plemienna solidarność"
30 Września, 2015 - 09:13
Jak napisałem nieco wyżej, Żydzi przedkładają interes plemienny nad wszystko inne, stąd nawet jeśli są tacy, którzy potępiają wypowiedzi Grossa, to w imię "plemiennej solidarności" nie potępią ich publicznie, aby zachować "pokój wewnątrzplemienny". My natomiast wyznajemy diametralnie różny od cywilizacji żydowskiej uniwersalny system wartości cywilizacji łacińskiej. A tak naprawdę chodzi o Mesjasza, którym jest Chrystus Jezus.
W kwestii specyficznych relacji polsko-żydowskich, zwłaszcza w okresie 1939-1945, raz jeszcze polecam wspomnianą wyżej znakomitą książkę Ewy Kurek.
Pozdrawiam
jan patmo
@chris
30 Września, 2015 - 20:21
zydzi tak, wypaczenia nie :-))))))))
O Żydach częściej słyszę, że byli niż są. Byli tu dawno temu i już nie wrócą. A dobrzy chrześcijanie, traktują ich jak niektórzy filantropi traktują upośledzone dzieci - kupują kredki i dofinansowują turnusy rehabilitacyjne, ale do własnego domu nie wpuszczają. Czują się dobrze, bo pomogli tym gorszym, chociaż z daleka. Dla części (i tylko części) ludzi zajmujących się tematem żydowskim, historią, upamiętnianiem, Żyd jest właśnie takim gorszym - gorszym bratem w wierze.
Poznałam różne osoby zajmujące się, nazwijmy to, dialogiem polsko-żydowskim. Każda z nich jest inna, chociaż realizują podobne projekty i chodzi im o to samo - o przywrócenie pamięci o żydowskich mieszkańcach ich miejscowości. Większość tych żydowskich mieszkańców zginęła w czasie wojny, a dziś nikt taki już tam nie mieszka. Historia kończy się więc na śmierci. I na tej śmierci skupia się pamięć. Żydzi są tu biedną, wychudzoną, ubraną w łachmany masą. Są kimś, komu należy współczuć, litować się nad nim, pogłaskać na pocieszenie po głowie i powiedzieć: "Nie martwcie się, postawimy wam tablicę w miejscu dawnej synagogi". Dziś to współczucie jest łatwe, bo dotyczy ludzi, których dawno już z nami nie ma. A gdzie było wtedy? Gdzie było w 1942 albo 1943 roku, kiedy zginęła większość polskich Żydów?
http://www.jewish.org.pl/index.php/he/opinie-komentarze-mainmenu-62/5655-dobry-i-zy-yd.html
http://www.chabad.org/holidays/default_cdo/jewish/holidays.htm
ps.
po ostatniej nawalance o uchodzcow - zostalem ciapakiem z Londynu, mam nadzieje ze tym razem dostane nowy przydomek :-)))))
@Jozio
2 Października, 2015 - 13:24
No mamy w zasadzie podobne zdanie w tym zagadnieniu. Problem jest w tym, ze Polacy narodowosci polskiej sa nieco zniesmaczeni tym, ze zydostwo opluwa nas i to od dluzszego czasu i robi nam " kolo piora " na arenie miedzynarodowej. Dlaczego ? wiemy wszyscy, dosyc o tym napisano. Nikt nie neguje tego co powyzej napisales i wydajer mi sie, ze akurat my Polacy mamy dostarczajaca ilosc milosierdzia w stosunku do blizniego. Przynajmniej pokazala to historia. Na moim blogu pisalem o Szenicerze, polskim Zydzie. Warto wejsc na Youtube i posluchac tego co on mowi o swoich wspolbraciach, ktorzy niszcza w Polsce zabytki zydowskie...Na ten wizerunek o ktorym piszesz powyzej " narod wybrany " zapracowal sobie sam. I to jest gwozdz tego problemu.
pzdr.
Ps. c.d.n.
chris
@Jozio re: A gdzie bylo wtedy ?...
2 Października, 2015 - 16:06
Nie bardzo rozumiem do kogo kierujesz ten zarzut ? Jezeli kierujesz do owczesnych Polakow, to chyba jest to chybione. Nie znam innego narodu w Europie, ktory uchronil taka ilosc Zydow, jak uczynili to Polacy. Tego typu oskarzenia wychodza wlasnie od pewnej grupy Zydow i mozna o tym wiele czytac.I to jest wlasnie niestrawne dla Polakow. Juz samo podejscie do tego tematu jest jakas paranoja. Rzeczpospolita byla wowczas pod niemiecko- radziecka okupacja. Chyba nie musze Tobie przypominac jak krwawa byla to okupacja.Nie musze pisac o warszawskich lapankach, o deportacji dzieci z Lubelszczyzny i nie tylko z tych terenow, i...i...i ! Czasami, gdy czytam jakies zarzuty w tym temacie, to poprostu przykro mi sie robi na duszy. Nie bylo bowiem zadnych wiekszych mozliwosci uratowac Polakow narodowosci zydowskiej. Jest jednak znane i podparte dokumentacja historyczna, ze Zydzi amerykanscy wiedzieli o Oswiecimiu i wogole o zagladzie ich ziomkow. I nie tylko amerykanscy. O zydowskiej policji nie bede wspominal, bo to sa tematy zbyt bolesne, by sie nad nimi roztrzasac.I wlasnie w tym swietle jakiekolwiek rozczenia, jakies zaruty, badz cos innego w tym temacie, to poprostu bardzo przykre i niesmaczne jatrzenie w tej polskiej RANIE. Dochodzi do tego temat Zydow komunistow i nasza gehenna po 44 `. Do zblizenia i do poprawienia wzajemnych stosunkow jest jeszcze dluga droga. W kazdym razie kierunek , ktory przyjeli Zydzi nie sprzyja jakiejkolwiek poprawie. Echo z Ameryki, echo z Izraela, echo z Warsiawki , to nie to co chca uslyszec Polacy. Polacy jako Narod maja bardzo rozwinieta swiadomosc narodowa i choc sa nadal nadwyraz tolerancyjni, to jednak uczuleni na przerozne zmiany z zewnatrz odnosnie ich kultury, czy tez tradycji. Bog Honor Ojczyzna, to jest nasza dewiza, a nie kupczykowanie i handlowanie potencjalem panstwowym czy tez narodowym. I to powinno byc kazdemu bardzo swiadome. Kazdemu, kto probuje Polakom zalozyc homonto.
pzdr.
Ps. a odnosnie Twojego popisywania odnosnie Syryjczykow, to odpowiem Ci tak, my musimy wywalczyc sobie wlasny kraj, ktory od dziesiecioleci jest okupowany. Gdy w koncu, to osiagniemy, to zapewne pochylimy sie nad tematem syryjskich uchodzcow. Jakiekolwiek dybanie w tym temacie jest paranoja. Nie mozna bowiem dysponowac czyms, czego sie nie posiada, a my wolnego kraju nie posiadamy. Komunisci w 44 ` siegneli po wladze, a postkomunisci po 89 ` przejeli cala infrastrukture panstwa, jak rowniez przejeli powtornie wladze. I taka sytuacja trwa do dzisiejszego dnia. Czytajac Cie tu i owdzie rozumiem, ze gdyby sytuacja na polskiej scenie politycznej byla inna, to siedzial bys w Tarnowie, badz gdzies indziej w kraju, a nie w Londynie...tj. na emigracji.
chris