Środzie za oszustwa naukowe odbiorą tytuł profesora ?

Obrazek użytkownika Marek Mojsiewicz

„Bioetycy protestujący przeciw praktykom dr New argumentują, że chodzi głównie o to, by dziewczynki nie były homo- lub biseksualne.„…„– To pierwszy przypadek w historii medycyny,gdy lekarz aktywnie stara się zapobiec wystąpieniu homoseksualizmu – mówi prof. Alice Dreger, bioetyk z Northwestern University. Prof. Dreger należy do grupy ponad 30 ekspertów – endokrynologów i etyków – protestujących przeciw stosowaniu eksperymentalnej terapii, której poddawane są płody. Chodzi o podawanie kobietomw ciąży deksametazonu – silnie działającego syntetycznego glikokortykosteroidu. ‘…”W założeniu ta terapia ma pomóc dziewczynką zagrożonym niebezpieczną chorobą – wrodzonym przerostem nadnerczy. Ale – jak twierdzą krytycy – może być również wykorzystywana, aby zapobiec homoseksualizmowi lub biseksualności, które częściej występują właśnie u kobiet z tą chorobą.”…” "Dowody na to, że homoseksualizm jest wrodzony, mogą równie dobrze prowadzić do uznania, że można mu zapobiegać. Tak jak ma to miejsce w badanym przez nas przypadku" – napisali eksperci zajmujący się działaniami dr New. Amunicji krytykom dostarczyła sama lekarka, która podczas kilku konferencji naukowych zaprezentowała efekty podawania leku kobietom w ciąży i płodom. Wśród pożądanych skutków była m.in. zmiana zachowania” ….(więcej )
 
 
„Prof. Magdalena Środa pisze list do papieża „....”Etyczka liczy także na spotkanie z Franciszkiem. „....”Któż padł tą ofiarną nienawiści,o której ma zamiar napisać prof. Środa? Należałoby raczej zapytać, nie kto, ale co. Chodzi bowiem o... gender. „Gender to ideologia, która od kilkunastu lat jest coraz bardziej modna, a nawet w ramach poprawności politycznej jest obowiązującą doktryną” - powiedział metropolita łódzki, abp Marek Jędraszewski podczas spotkania z młodzieżą w Pabianicach, gdzie wygłosił wykład na temat ateizmu i gender. „...”Hierarcha podkreślał, że gender dąży do zniesienia naturalnych różnic między kobietą a mężczyzną i w tym sensie stanowi zagrożenie dla instytucji małżeństwa i rodziny. Jak zwykle czujna prof. Magdalena Środa szybko odniosła się do słów abp Jędraszewskiego na łamach „Gazety Wyborczej”. „Mam nieodparte wrażenie, że gdzieś w sferach polityczno-kościelnych istnieje ośrodek propagandy, który ciężko pracuje nad produktem o nazwie 'ideologia gender' tylko w celu krytykowania go" – napisała działaczka Kongresu Kobiet. „.....”Zamiary etyczki ironicznie skomentował prof. Jacek Bartyzel. „Świat wstrzymał oddech! Powód jest oczywisty, albowiem podano, że "etyczka" Magdalena Środa pisze epistołę do papieża. „...(źródło )
 
„Prof. Środa: „Środa przyznała, że twierdzenie, że w krajach zachodnich "genderyzm opanował wszystko", jest prawdziwe. - Ale my do tych krajów pretendujemy - przypomniała. - Ideały równości, emancypacji, odrzucenia stereotypów są powszechne w Europie, a niepowszechne w krajach islamskich - tłumaczyła. Stwierdziła, że walcząc z równością, "Polska dołącza do krajów islamskich". - Chce się powiedzieć kobiecie: masz służyć mężowi i dziecku, a jak będziesz się z tego wyłamywała, to to jest genderyzm, który jest jak faszyzm - tłumaczyła w rozmowie z Moniką Olejnik. „...”Walka z gender? To jakby rozpętała się akcja, że Ziemia jest płaska. Cofamy się do średniowiecza”....”Napad na gender przypomina atak na cybernetykę w latach 50. W stalinowskiej Rosji wymyślono sobie, że cybernetyka jest głównym wrogiem robotników i sieje jakieś straszne zgorszenie - powiedziała w Radiu ZET prof. Magdalena Środa, jedna z autorek listu Kongresu Kobiet do papieża Franciszka. „....”Jest tak, jakby rozpętała się akcja, że Ziemia jest płaska, a każdy, kto powie, że jest okrągła, jest ideologiem. Naprawdę, mam wrażenie, że się cofnęłam do głębokiego średniowiecza! - „.....”celem listu jest odpowiedź na słowa hierarchów polskiego Kościoła katolickiego, którzy ostatnio obrali "ideologię gender" za głównego wroga i przyczynę zła, i wywołali dyskusję na ten temat. - To jest jakiś spektakl, który oni odstawiają - stwierdziła Środa. Podkreśliła, że w teorii gender chodzi o to, żeby dzieci nie były wychowywane przez stereotypy. „.....”Ile straciła nasza cywilizacja przez to, że kobiety nie były edukowane? A ile traci teraz na tym, że mają przed sobą takie wzorce, które wykluczają je z życia publicznego? - mówiła, a jako przykład podała zabawki dla dzieci. - Z jednej strony są zabawki rozwijające, które pozwalają uczestniczyć i konkurować w społeczeństwie, a z drugiej zabawki, które stępiają rozwój i są nastawione przede wszystkim na sprzątanie i troskę - „....(źródło )
 
Piotr Kościelniak „Ta drobna różnica w głowie”.....”Kobiety i mężczyźni mają inne mózgi. Badania komunikacji neuronów potwierdzają stereotypy o płci. „.....”Kobiety mają silniejsze połączenia między półkulami mózgu. To czyni je sprawniejszymi w komunikacji oraz umożliwia wiązanie myślenia analitycznego z intuicją. U mężczyzn występują natomiast mocniejsze połączenia w ramach tych samych półkul i móżdżku. Ma to dawać mężczyznom przewagę w działaniach wymagających szybkości i koordynacji oraz wyobraźni przestrzennej. „....”Wykonane przez zespół z Uniwersytetu Pensylwanii badania potwierdzają najstarsze stereotypy dotyczące płci. „....”Jak podkreśla prof. Ragini Verma, radiolog kierująca zespołem naukowców, to pierwsze tego rodzaju badania koncentrujące się na różnicach w budowie wewnętrznej mózgu przedstawicieli obojga płci. Otrzymane przez specjalistów wyniki nie oznaczają, że mężczyźni nie mają połączeń między półkulami wcale, a kobiety nie dysponują połączeniami „wzdłużnymi". W zależności od płci, statystycznie, te połączenia są mocniejsze lub słabsze. „.....”Połączenia między prawą i lewą stroną mózgu pozwalają kobietom integrować myślenie racjonalne, logiczne z rodzajem myślenia intuicyjnego, holistycznego – stara się wytłumaczyć te różnice Ruben Gur, neuropsycholog należący do zespołu badaczy. – Mężczyźni są zaś zwykle albo w jednym trybie myślenia, albo w drugim. Kobiety potrafią łączyć pamięć i decyzje. U mężczyzn wspomnienia to wspomnienia, a decyzje to decyzje. To uderzające, jak doskonale nasze umysły się uzupełniają. „....”Skan mózgu naprawdę wyjaśnia, dlaczego mężczyźni i kobiety się różnią – komentuje prace kolegów Paul Zak, dyrektor Centrum Badań Neuroekonomicznych w kalifornijskim Claremont Graduate University. – Potwierdzają to, co podpowiada nam intuicja: mężczyźni są stworzeni do szybkiego działania, a kobiety umieją myśleć o uczuciach. Te badania mówią nam, na przykład, dlaczego gdy para wsiada do samochodu, to prawie zawsze mężczyzna siada za kierownicą.
Prof. Verma przyznaje, że sama jest ciekawa skanów mózgów kobiet, które odniosły sukces w typowo męskich rolach społecznych. Chciałaby również sprawdzić, jak wyglądają w tym kontekście mózgi osób homoseksualnych. Ruben Gur dodaje też, że w uzyskanych przez zespół wynikach nie ma nic, co wskazywałoby na jakąkolwiek przewagę którejś płci. Nie ma też żadnego tropu, który mógłby prowadzić do wyjaśnienia zagadki, dlaczego niektóre dziedziny nauki są zdominowane przez mężczyzn.”.....”Chcieliby również sprawdzić, co w rzeczywistości leży u podstaw tych różnic. Najbardziej przekonująca hipoteza mówi o wpływie hormonów na kształtujące się połączenia nerwowe. Testosteron i estrogen miałyby zatem decydować o wewnętrznej budowie mózgu. „....(źródło )
 
 
„Dr. Johna Money„Historia Davida Reimera zaczęła się w 1966 r., gdy jako 8-miesięczne niemowlę (wówczas o imieniu Bruce) miał przejść wraz ze swoim bratem-bliźniakiem Brianem standardowy zabieg obrzezania, zalecany przez lekarza ze względu na problemy z oddawaniem moczu. Niestety, przeprowadzający operację lekarz, posługując się nietypowo nie skalpelem a igłą kauteryzującą, popełnił prawdopodobnie jakiś błąd (jak w wielu momentach tej historii, nie ma tu jasności), co skończyło się całkowitym i nieodwracalnym spaleniem penisa chłopczyka. Sytuacja wydawała się być tragicznie bez wyjścia – Bruce miał pozostać na zawsze okaleczony, ponieważ ówczesna chirurgia plastyczna była całkowicie w powijakach i o rekonstrukcji narządu nie mogło być mowy. „.....” Eksperyment ten miał dowieść słuszności tezy, że o naszej płci nie decyduje biologia, lecz jedynie wychowanie. „....” Radykalne poglądy, które głosił, opierały się na założeniu, że dzieci rodzą się tak naprawdę bez płci i za pomocą odpowiedniego sposobu wychowania można z nich „zrobić” chłopców lub dziewczynki. Dr Money głosił również dużo bardziej radykalne tezy na temat seksualności człowieka i jego życia płciowego, posuwając się niekiedy wręcz do zawoalowanej aprobaty pedofilii czy kazirodztwa, „.....”Dla Money’a genetycznie identyczne bliźniaki były idealnym materiałem eksperymentalnym – za jego radą Bruce’a miano wychowywać jako dziewczynkę, dając mu na imię Brenda, zaś Brian miał do odegrania rolę niezbędnej „grupy kontrolnej”, pozostając chłopcem. „.....”Według raportów Money’a rozwój dzieci przebiegał zgodnie z przewidywaniami – Brian był ruchliwym i nieco hałaśliwym chłopcem, Brenda miłą i grzeczną dziewczynką. „......”Rzeczywistość jednakże była zupełnie inna. Brenda nie miała jeszcze dwóch lat, a już nie chciała ubierać się w sukienki, które z siebie agresywnie zdzierała. Kiedy poszła do szkoły, sytuacja jeszcze się pogorszyła – zachowywała się jak chłopak, wdawała w bójki, chciała sikać na stojąco, nie bawiła się z dziewczynkami, co było powodem szykani izolacji Wkrótce niezbędna okazała się psychoterapia, którą początkowo prowadził dr Money. Sesje terapeutyczne z nim okazały się niszczącym przeżyciem dla dzieci – Money prawdopodobnie próbował przekazać im swoje poglądy na sferę seksualną człowieka, pokazywał zdjęcia nagich ludzi, zmuszał do paraseksualnych zachowań. Już w dorosłym życiu David wspominał, że są to jedne z jego najgorszych wspomnień. Brenda próbowała samobójstwa, nie chciała zgodzić się na kolejną operację narządów płciowych, niechętnie przyjmowała estrogen, który wywoływał wzrost piersi (nie powstrzymał jednak rozwoju męskiej sylwetki - szerokich ramion i karku). Pozostawała pod stałą opieką psychiatry – ale już nie dr. Money’a, który tymczasem nadal twierdził, że eksperyment jest sukcesem. Jej rodzina razem z nią płaciła cenę eksperymentu – matka chciała popełnić samobójstwo, ojciec popadł w alkoholizm, Brian w uzależnienie od narkotyków i depresję
Wreszcie przyszedł moment zwrotny całej historii. To prawdopodobnie od swojego psychiatry – lub od ojca za jego radą – Brenda jako czternastolatka dowiedziała się prawdy o sobie. „Nagle to, jak się czułem, zaczęło mieć sens, okazało się, że nie jestem jakimś dziwadłem, że nie zwariowałem”. W ciągu kilku tygodni Brenda podjęła decyzję o zmianie (przywróceniu?) płci. Kolejna operacja narządów płciowych, usunięcie piersi, terapia hormonalna, przyjęcie imienia David – przed człowiekiem, który poznał swoją tożsamość wydawała się otwierać nową droga życia. „.....”4 maja tego roku 38-letni Amerykanin z Winnipeg popełnił samobójstwo. W tym smutnym fakcie niebyłoby w zasadzie nic niezwykłego, gdyby nie tożsamość samobójcy – David Reimer był bratem bliźniakiem Briana, który popełnił samobójstwo 2 lata wcześniej, „... (więcej )
 
 
„Naukowcy udowodnili, że preferencja seksualna zależy od obecności tylko jednego genu w organizmie. Chodzi o gen odpowiedzialny za zachowania zwierzęcia związane z reprodukcją - FucM. Kiedy go zabraknie, następuje zmiana orientacji seksualnej. „…”Badania potwierdzające tę tezę przeprowadzili na myszach naukowcy z Korei Południowej. Uczonym udało się zmienić orientację seksualną jednego z gryzoni właśnie poprzez wyeliminowanie z jego organizmu tego jednego genu- FucM - poinformował serwis Popular Science. Badany gryzoń zdecydowanie przejawiał zainteresowanie osobnikami tej samej płci, co on - wynika z opublikowanego na łamach "BMC Genetics" „...(więcej )  
 
----
Mój komentarz
 
Magdalena Środa to zwykły hochsztapler naukowy i powinno się jej odebrać tytuł profesora. . Środa należy do fundamentalistów religijnych religii politycznej jaka jest polityczna poprawność. Jednym z największych fanatyzmów politycznej poprawności jest dogmat gender . Dla takicj fanatyków religijnych jak Środa nie ma znaczenia ani nauka, ani badania nukowe, ani wyniki tych badań . Z pewnością Środa nie jest żadnym naukowcem ,to raczej obłąkana swoimi wizjami kapłanka Molocha , którego kult wymaga niszczenia dzieci .
 
Dążenie do uczynienia z politycznej poprawności religii państwowej doprowadziło do sytuacji w której prymitywni obłąkani fanatycy religijni tej socjalistycznego potworka dostali na potrzeby swojego religijnego eksperymentu miliony polskich dzieci .
 
Nawet gdyby Środa ,Palikot, Biedroń , Hartman i Bagiński vel Grodzka eksperymentowali ze swoją ideologią gender na psach , a nie na polskich dzieciach to byłoby mi żal tych zwierza , a co dopiero małych Polaków na których ci
 
Badania naukowe jednoznacznie pokazują , że zdrowi ludzie , bez zaburzeń genetycznych i chorób mających podłoże hormonalne w czasie życia płodowego mają genetycznie zakodowane zachowania i strategie społeczne kobiet i mężczyzn , chłopców i dziewcząt.
 
Przypadłość Bagińskiego vel Grodzkiej i jego choroba polegająca na zaburzeniach tożsamości płciowej wynika z nieprawidłowej ilości testosterony , tak zwanej drugiej fali testosteronu , jaką matka zalewa płód .Nieprawidłowa ilość ma poważne następstwa , , która się objawia oprócz szeregu wad rozwojowych również zaburzeniami tożsamości płciowej .
 
Być może już niedługo postęp medycyny i możliwość monitorowania ilości testosterony umożliwi leczenie i terapię takich wad wynikłych z życia płodowego jaką doświadczył pan Bagiński vel Grodzka .
 
Pojawiają się już terapie leczenia homoseksualizmu kobiecego już w życiu płodowym . Naukowcy są już na dobrej drodze do zlokalizowania genów odpowiedzialnych za homoseksualizm męski . Postępy genetyki i epigenetyki pozwoli już wkrótce wyleczyć mające wady genetyczne dziecko i „wyciszyć” geny odpowiedzialne za homoseksualną orientację.
 
Hochsztaplerstwa i oszustwa sekt gender wskutek których polskie dzieci, polskie matki, polski rodziny ponoszą poważny uszczerbek , a czasem nawet zniszczone całe życie powinny być ścigane, a genderowi oszuści wsadzani do więzień .
video Rebelya.TV: Gender Equality Paradox (polskie napisy) - norweski komik na tropach absurdów gender
Marek Mojsiewicz
Osoby podzielające moje poglądy , lub po prostu chcące otrzymywać informację o nowych tekstach proszę o kliknięcie „lubię to „ na mojej stronie facebooka Marek Mojsiewicz
Twitte
 
 
Testosteron spełnia szereg istotnych funkcji:kształtowanie płci i cech płciowych w życiu płodowym (jego niedobór, brak, lub wada receptorów u płodu z kariotypem XY powoduje wady rozwojowe takie jak: spodziectwo, obojnactwo rzekome męskie, szczególnym przypadkiem jest zespół niewrażliwości na androgeny)[2]”...”Testosteron podany kobiecie będącej w ciąży może u płodów żeńskich wywołać objawy maskulinizacji i cech obojniactwa rzekomego żeńskiego. Również patologicznie nadmierne wydzielanie pochodnych testosteronu z nadnerczy (w wyniku defektu genetycznego) przez rozwijający się płód żeński może powodować Zespół nadnerczowo-płciowy z cechami obojniactwa rzekomego żeńskiego. „....(źródło )
 
Epigenetyka – badanie dziedziczności pozagenowej. Termin ten w biologii ma dwa bliskoznaczne znaczenia:badanie mechanizmów związanych z rozwojem, polegających na powstaniu cech dziedziczonych przez komórki potomne, które nie są związane z mutacjami w DNA. Przykładami procesów epigenetycznych w tym rozumieniu są między innymi:
 
 
 
Opracowanie:Maria Ryś,  Małgorzata Walaszczyk ” GENDER CYWILIZACJA ŚMIERCI HISTORIA IDEOLOGII GENDER, JEJ TWÓRCY,PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA IDEOLOGII GENDERORAZ PRÓBY JEJ WDRAŻANIA W POLSCE
Ideologia gender
Kobiety nie powinny mieć możliwości wyborupozostania w domu i wychowywania dzieci,ponieważ gdyby taka możliwość naprawdę istniała, zbyt wiele kobiet skorzystałoby z niej.
         Simone de Beauvoir
I. KRÓTKA HISTORIA RUCHU GENDER
Gender
Ideologia gender, nazwana od angielskiego słowa gender – rodzaj (w odróżnieniu od słowa sex – płeć) to wielowymiarowe zjawisko wywodzące się i kształtowane w kontekście takich społeczno-kulturowych wydarzeń XX w. jak:
1. Rozwój ruchów emancypacyjnych i feministycznych kobiet w XIX i XX w.
  • Pierwsza fala feminizmu w XIX w. eksponowała słuszne postulaty kobiet domagających się zrównania w prawach i dostępie do życia publicznego na równi z mężczyznami, chodziło głównie o prawa wyborcze, swobodny dostęp do edukacji, możliwości kształcenia się kobiet na wyższych uczelniach.
Rewolucja feministyczna, która zaczęła się  w XIX wieku miała racjonalne podstawy ekonomiczne – „w zmianie trybu życia, przejścia z systemu feudalnego do systemu kapitalistycznego, czy tez z feudalizmu do demokracji, jeśli chodzi o organizację społeczną. Wymagało to większego uczestnictwa kobiet”1 .
Niestety, rewolucja feministyczna rozwinęła się bez porównania dalej niż postulaty społeczne.
W 1884 r. Engels pisał: „W historii za pierwszorzędny antagonizm należy uznać antagonizm między mężczyzną i kobietą w monogamicznym małżeństwie, a za pierwszorzędny ucisk – ucisk kobiety przez mężczyznę”. Marksistowską ideologię walki klas przełożono na obszar relacji między  mężczyzną i kobietą. Mężczyzn utożsamiono z kapitalistami uciskającymi proletariat czyli kobiety. Słowa Margaret Sanger „Kobieta jest upośledzona przez to, że jest żoną i matką. Trzeba uwolnić kobietę od tego haraczu, od tej pańszczyzny, jaką jest ciąża, rodzenie dzieci, zajmowanie się dziećmi” przyjęto jak wykładnię feminizmu.
Od lat 60. XX wieku nowe ruchy feministyczne postulowały totalne zniesienie ról przypisywanych danej płci, w tym roli żony i matki (tzw. druga fala). Za szczególne sektory swojej aktywności ideowej, feministki przyjęły dziedzinę polityki i nauki.
  • W latach 70.  Shulamith Firestone w swej książce The Dialectic of Sex (Dialektyka płci), opublikowanej w 1970 r., modyfikując ideę walki klas, wzywa do „rewolucji klas płciowych” (sex-class revolution): „Aby wyeliminować klasy płciowe, klasa podrzędna (kobiety) musi się zbuntować i przejąć kontrolę nad reprodukcją… To oznacza, że celem rewolucji feministycznej jest nie tylko usunięcie przywilejów mężczyzn, co było celem ruchu feministycznego, lecz wyeliminowanie różnicy między płciami; różnice płciowe nie będą już więcej miały żadnego znaczenia”2.
Według Firestone, istotą ucisku kobiet jest macierzyństwo i wychowywanie dzieci. Ci, którzy popierają to stanowisko, uważają, że aborcja na żądanie, antykoncepcja, całkowita wolność seksualna, zatrudnienie kobiet i przetrzymywanie dzieci we wspomaganych przez państwo żłobkach są warunkami koniecznymi do wyzwolenia kobiet. Nancy Chodorow w książce The Reproduction of Mothering twierdzi, że dopóki kobiety będą pełnić funkcje wychowawczo-opiekuńcze, dzieci będą rosnąć, postrzegając ludzkość podzieloną na dwie różne i – według niej – nierówne klasy. Jest to przyczyną tolerowania ucisku  „klasowego”3.
2. Rewolucja seksualna 1968 r.
  • Rewolucja seksualna zintegrowała  cele indywidualistyczne, jak np. „wolna miłość”, kult przyjemności seksualnej, etc., z celami geopolitycznymi. W ramach propagowania antykoncepcji i aborcji, działacze rewolucyjni najpierw odwołali się do argumentu demograficznego (przeludnienie zagraża dobrobytowi i przetrwaniu rodzaju ludzkiego), potem do argumentu związanego z ochroną środowiska (łączyć „przeludnienie” z degradacją środowiska naturalnego), a w końcu do argumentu bezpieczeństwa (AIDS, tak zwaną „niebezpieczną” aborcję i ubóstwo przedstawia się jako zagrożenia bezpieczeństwa.
  • 3. Rewolucja kulturowa
„Trzecim etapem nieuniknionych zmian jest rewolucja kulturowa, bo zarówno feminizm jak i seksualność kształtują kulturę człowieka. Stąd rewolucja kulturowa jest ostatnim wyrazem tej stopniowej, potrójnej przemiany świata, jej wyrazem z kolei jest ideologia genderowa”4.
Problem, przed jakim stanęli ludzie promujący rewolucję przeciwko rodzinie, polegał na tym, jak wyeliminować „klasy płciowe” (sex classes), które uwarunkowane są biologicznymi różnicami między kobietą i mężczyzną. Rozwiązaniem tego dylematu stały się tezy dr. Johna Moneya z Hopkins University w Baltimore (USA). Do lat 50. słowo „gender” było terminem gramatycznym i wskazywało, czy wyraz jest rodzaju męskiego, żeńskiego, czy nijakiego. Dr Money zaczął go używać w nowym kontekście, wprowadzając termin gender identity, by określić, czy dana osoba czuje się mężczyzną, czy kobietą. Money uważał, że tożsamość płciowa gender identity zależy od tego, jak dziecko było wychowywane, i czasami różni się od płci biologicznej5.
Kate Millet w swej książce z 1969 r. pt. Sexual Politics (Polityka seksualna) pisała: „… nie ma różnicy między płciami w chwili urodzin. Osobowość psychoseksualna jest więc czymś wyuczonym po narodzeniu”6.
  • Z początkiem lat 90. XX wieku powstały idee głoszące potrzebę zabezpieczenia kobietom możliwości swobodnej ekspresji ich własnej kobiecości, wedle tego, jak same ją rozumieją i chcą wyrażać.
Alison Jagger w książce używanej na kursach dla kobiet ukazuje, jaki powinien być pożądany rezultat rewolucji klas płciowych: „Zniesienie rodziny biologicznej wyeliminuje także potrzebę opresji seksualnej. Męski i żeński homoseksualizm oraz pozamałżeńskie stosunki płciowe nie będą już postrzegane w optyce liberalnej jako opcje alternatywne… Sama „instytucja” współżycia płciowego, gdzie kobieta i mężczyzna odgrywają określone role, zniknie. Ludzkość będzie mogła wreszcie powrócić do swej naturalnej, wielopostaciowej i perwersyjnej seksualności.
Do 1990 r. w dokumentach ONZ kładziono nacisk na wyeliminowanie wszelkich form dyskryminacji kobiet, lecz w latach 90. problem gender zajął główne miejsce. W broszurze ONZ-owskiej agencji INSTRAW, zatytułowanej Gender Concepts, pojęcie gender definiowane jest jako „system ról i stosunków między kobietą i mężczyzną, który nie jest zdeterminowany biologicznie, lecz zależy od kontekstu społecznego, politycznego i gospodarczego. Tak jak płeć biologiczna jest dana, tak gender jest wytworem.
II. TWÓRCY IDEOLOGII
Wśród twórców ideologii gender wymienia się Johna Moneya (użył terminu gender w 1955 roku w kontekście medycznym opisując anomalię hermafrodytyzmu) oraz amerykańskiego psychoanalityka Roberta Stollera, który rozróżnienia na sex i gender dokonał w jednej ze swoich książek.
Dr John Money (1921 – 2006) – kontrowersyjny psycholog i seksuolog amerykański związany z Uniwersytetem w Baltimore, znany jest z radykalnych poglądów na temat płci. Twierdził , że dziecko nie rodzi się z płcią, która do pewnego momentu jest płynna, ale nabywa ją przez wychowanie i socjalizację, a co za tym idzie, może być ona zmieniana przez odpowiednią interwencję behawioralną7.
Większość badaczy jest zgodna, że źródeł rozdzielenia pomiędzy płcią biologiczną (sex) i kulturową (gender), a zarazem początków pojęcia i teorii gender, należy doszukiwać się wcześniej.  Zazwyczaj przypisuje się to amerykańskiej socjolog zajmującej się antropologią kulturową Margaret Mead, autorki książki „Płeć i charakter w trzech społecznościach pierwotnych”, w: Trzy stadia, t. 3, Warszawa 19868.
Margaret Mead (1901 – 1978) – była biseksualna – ustaliła w toku swoich badań nad różnymi plemionami, że wszystkie cechy osobowości, które kategoryzujemy jako męskie bądź kobiece, są luźno powiązane z płcią biologiczną i nie wynikają z natury ludzkiej, lecz na drodze socjalizacji kształtuje je kultura. Nie znała ona terminu gender, który pojawił się później, ale przyczyniła się do wytyczenia jego zakresu semantycznego. Jej opisy „wolnej miłości” u ludów pierwotnych miały wpływ na rewolucję seksualną lat 60. XX wieku9.
Margaret Sanger (1879–1966)  widziała w macierzyństwie „niewolnictwo reprodukcji”, z którego pragnęła uwalniać kobiety10. Twierdziła, że to kobieta jest właścicielką swojego ciała i swojej płciowości i może nimi zarządzać tak, jak jej się to podoba i jak sama zadecyduje. Zanegowała obiektywny porządek dotyczący prokreacji i macierzyństwa. Swoje idee czerpała z natchnienia marksistowskich koncepcji ucisku i wyzwolenia, była promotorką antykoncepcji, kontroli urodzin i „wolnej miłości”. Opowiadała się za sterylizacją i przymusową aborcją ze względu na kryterium rasowe oraz dla ludzi chorych psychicznie i genetycznie, a także pochwalała tezy nazistowskiego programu eugenicznego. Zainteresowała G. G. Pinkusa podjęciem badań nad syntezą tabletki antykoncepcyjnej. G.G. Pinkus, amerykański biolog, uchodzi za twórcę pierwszej tabletki antykoncepcyjnej dopuszczonej do obrotu w USA w 1960 roku, a w Polsce  w 1966 roku11.
Simone de Beauvoir (1908 – 1986) i jej słynne już dziś zdanie, że „Nikt nie rodzi się kobietą, tylko się nią staje” pochodzące z książki napisanej w 1949 roku pt. Le Deuxième sexe (Druga płeć). De Beauvoir widziała w kobiecości coś, co nie jest powiązane genetycznie z bazą biologiczno–psychiczną jej płci, ale coś, co określić można jako konstrukt społeczny czyli kulturowy wytwór. Jaka będzie kobieta i jej kobiecość zależy od niej samej: jeśli podda się tradycji i religii i będzie pasywna, to utożsami się ze stereotypem społecznym stając się żoną i matką, a jeśli zdobędzie się na aktywizm i odwagę, to ma szansę „prawdziwego” wyzwolenia, posiadania siebie oraz wpływania na swoje przeznaczenie. Z biografii S. de Beauvoir można się dowiedzieć, że nosiła piętno odrzucenia ze strony ojca, który chciał mieć syna a potem odrzucenia obydwojga rodziców za swój frywolny moralnie sposób życia. Była bardzo inteligentna. W młodości odrzuciła Boga i moralność mieszczańską jako konsekwencję buntu wobec rodziców. Żyła w „wolnym związku” z filozofem – egzystencjalistą J. P. Sartre’m, w którym nie praktykowano wierności seksualnej. Nie chciała mieć dzieci, kilkakrotnie poddawała się aborcji, nawiązywała także uczuciowe związki homoseksualne a instytucję małżeństwa porównywała do prostytucji. Mimo głoszonych przez siebie poglądów na temat ucisku kobiet przez mężczyzn, sama wyszła za mąż, a po jego śmierci została obok niego pochowana w 1986 roku w Paryżu12.
Judith Butler (ur. 1956) – amerykańska profesor literaturoznawstwa i aktywna lesbijka, w swojej książce pt. Gender Trouble: Feminism and The Subversion of Identity 1990, zaostrza opozycję pomiędzy sex a gender, formułuje koncepcję performatywności płci oraz tworzy tzw. queer theory. Butler radykalizując dotychczasową dychotomię sex i gender, uznaje nawet samo istnienie płci biologicznej jako dyskursywne i kulturowe, ponieważ nawet biologia jest zależna i powinna być (oraz – według tej autorki – jest faktycznie) rozpatrywana w kulturowo – społecznym kontekście. Z tego powodu płeć biologiczna stanowi wyłącznie retrospektywny produkt płci kulturowej, tworzący iluzję jej naturalności, organiczności i pierwotności. To oznacza, że zarówno płeć kulturowa jak i sposób rozumienia płci biologicznej są konstruktami społecznymi”13.
III. DZIAŁANIA GENDER NA ŚWIECIE
W ostatnich latach idee teorii genderowej wyszły z podziemi i rozpoczęły oficjalną działalność
Dziś jej założenia funkcjonują oficjalnie w najróżniejszych obszarach i sektorach życia społecznego i mają zasięg globalny, są realizację uzgodnień, np.:
  • konferencji ONZ w Bukareszcie nt. ludności (1974), podczas której zastąpiono (i dalej się zastępuje w następnych dokumentach ONZ) słowo rodzice określeniami typu para i jednostki, pojęcia planowania rodziny oderwane jest od jego kontekstu małżeńskiego i rodzinnego14;
  • konferencji ONZ w Kairze nt .problemów ludnościowych (1994) ze swoimi  sztandarowym pojęciem zdrowia reprodukcyjnego15;
  • konferencji ONZ w Pekinie nt. kobiet (1995), która wprowadziła pojęcie gender jako społeczno– kulturową tożsamość płci i narzuciła je w formie nowej normy społeczno–ekonomiczno–politycznej, nadając współczesnej kulturze cechę uniseksualności oraz dając pole praktycznie nieograniczonej możliwość wyboru orientacji seksualnej16;
  • Pojęcie gender mainstreaming zostało spopularyzowane w 1997 roku, po tym jak w Amsterdamie uznano je za jeden z oficjalnych celów polityki Unii Europejskiej. Tak więc w politykę tak rozumianego równouprawnienia kobiet i mężczyzn zaangażowana jest także Unia Europejska z całym potężnym aparatem finansowym, logistycznym i instytucjonalnym. Ukształtowano pojecie gender mainstreaming, poprzez które rozumie się „włączenie polityki płci do działań z zakresu polityki, ekonomii itp. W praktyce oznacza ocenę prawa, działań i programów pod kątem ich wpływu na pozycję kobiet i mężczyzn. Jako jedna z wytycznych Unii Europejskiej, również w Polsce17.
  • W 1994 r. Międzynarodowa Federacja Planowanego Rodzicielstwa (IPPF), która odegrała pionierską rolę w promocji „wolnej miłości”, dostępu do antykoncepcji, aborcji i zapłodnień in vitro w uregulowania prawne, wydała Kartę Praw  Seksualnych i Reprodukcyjnych18 poddającą reinterpretacji aż 12 praw z Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka (1948) i innych dokumentów międzynarodowych.
  • Karta ta wydana została w celu kontroli i instytucjonalnego zabezpieczenia wypełniania postulatów polityki seksualnej i reprodukcyjnej przyjętej na konferencjach kairskiej i pekińskiej oraz monitorowania działań rządów w celu wdrażania nowej ideologii w struktury społeczne i ustawodawcze. Te ustalenia narzucono krajom afrykańskim w tzw. protokole z Maputo (2003), który otwiera pod pozorem „praw kobiet” m.in., wprost nieograniczoną dostępność w Afryce do aborcji zagwarantowaną instytucjonalnie.
IV. STRUKTURY GENDER
Ruch wcielający w życie ideologię gender ma charakter międzynarodowy. Ważną strukturą jest International Planned Parendhood Federation19, która działa w 172 krajach, ma miliony wolontariuszy oraz ok. 30 tys. osób zajmujących przywódcze stanowiska. Finansowana jest przez koncerny proaborcyjne i antykoncepcyjne oraz wszelkie lobby homoseksualne.
W Polsce działa Federacja na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny (przewodnicząca Wanda Nowicka).
Federacja na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny powstała 15 maja 1992 roku20. Federacja domaga się zrównania szans kobiet i mężczyzn, w tym prawa kobiet do świadomego macierzyństwa: rzetelnej wiedzy na temat seksualności człowieka, dostępu do antykoncepcji, prawa do dobrej jakości diagnostyki prenatalnej i opieki nad płodem, prawa do przerywania ciąży. Inicjuje wiele akcji i prowadzi własny telefon zaufania. Przy Federacji działa nieformalna Grupa Edukatorów Seksualnych „Ponton”, która zajmuje się tzw. edukacją rówieśniczą i prowadzi pogadanki w szkołach, a także poradnictwo dla młodzieży.
Federacja należy do Polskiej Koalicji Social Watch21.
Od 1999 roku Federacja posiada status organizacji doradczej przy Radzie Społeczno-EkonomicznejONZ. Organizacja w latach 2004-2010 była wspierana finansowo m.in. przez firmę G. R. produkującą leki wczesnoporonne oraz organizację IPAS, producenta narzędzi stosowanych w zabiegach aborcji, które zlecały jej prowadzenie kampanii promujących jej produkty.
Polska Koalicja Social Watch została powołana do życia w czerwcu 2008.  Jej celem jest monitorowanie wdrażania przez rząd polski międzynarodowych zobowiązań dotyczących rozwoju społecznego oraz równości płci.   Social Watch jest siecią organizacji zrzeszającą członków w ponad 60 krajach na całym świecie. Powstała w 1995 roku, by stworzyć „miejsce spotkań dla organizacji pozarządowych zajmujących się zagadnieniami społecznymi i zwalczaniem dyskryminacji ze względu na płeć” i w celu wpływania na ONZ, by spełniał on dane przez siebie obietnice.
 
Teorie genderowe weszły także w programy nauczania kilkunastu uczelni w Polsce24.
W ostatnim czasie pojawiła się informacja o zajęciach z zakresu problematyki  gender na KUL-u. Zajęcia te będą realizowane we współpracy z Ośrodkiem Brama Grodzka TeatrNN. Jak KUL wyjaśnia swoją współpracę z Ośrodkiem Brama Grodzka? „Teksty kultury i animacja sieci”, kierunek na którym będą realizowane zajęcia, to kierunek mający przygotowywać do kulturowego zagospodarowywania tych obszarów współczesności, które wiążą się z postępującą „cyfryzacją” i „usieciowieniem” życia, ale także do twórczych działań opartych na wartościach, które zostały nam przekazane i nawiązujących do dorobku przeszłości25.
V. ZAŁOŻENIA IDEOLOGII  GENDER I JEJ WDRAŻANIE
GENDER
  • wychodzi z założeń antropologicznych określających człowieka wyłącznie przez pryzmat jego seksualności, przy czym płeć ich zdaniem macharakter jedynie kulturowy, stąd przyjmowanie biologicznych uwarunkowań płci jest dyskryminacją;
  • tradycyjna rodzina jest już przeżytkiem, należy przyjąć pięć równorzędnych modeli życia: homoseksualistów, lesbijek, biseksualistów, transseksualistów i heteroseksualistów;
  • należy dążyć do całkowitej, niczym nieograniczonej wolności w wyborze partnerów seksualnych niezależnie od ich płci; każdy ma prawa seksualne i reprodukcyjne (pod tym pojęciem rozumie się antykoncepcję i aborcję, macierzyństwo jest ujmowane jako największe zniewolenie kobiety itp.).
  • Jedną z metod wdrażania w życie tych idei jest propagowanie rozwiązłego życia dzieci i młodzieży poprzez tzw. seksualizację ( z którą rzekomo walczą). Szeroko zakrojone akcje w tym zakresie – wobec braku zdecydowanego sprzeciwu, a także nieświadomości rodziców i dyrektorów szkół – coraz odważniej i coraz skuteczniej są prowadzone w przedszkolach, szkołach, placówkach wychowawczych, na uniwersytetach przez młodzieżowych wolontariuszy gender, tzw. edukatorów seksualnych.
Ideologia gender oddziałuje poprzez cztery główne kanały:
Prawodawstwo, które chce m.in. zalegalizować związki jednopłciowe, wprowadzić zmianę definicji rodziny i pozwolić osobom tej samej płci na wychowywanie  potomstwa.
Psychologia. W promowanie ideologii gender zaangażowali się nawet niektórzy profesorowie z tej dziedziny . Na uniwersytetach powstały gender study. Głosi się tam, że  rodzina jest już przeżytkiem, że nie ma znaczenia, czy dziecko jest wychowywane przez gejów czy lesbijki, bo jest w takich strukturach równie szczęśliwe i równie dobrze się rozwija, jak dziecko wychowywane kiedyś w tradycyjnej rodzinie. Przemilcza się badania, które wskazują na tragiczne, negatywne skutki w życiu osób wzrastających w tego typu środowiskach, wskazujące wskazujące na tendencje samobójcze, zaburzenia w poczuciu tożsamości, depresje, wykorzystywanie seksualne, molestowanie … 
Kultura i sztuka. Nawet w czasach najbardziej radykalnego komunizmu ideologia nie była tak bezwzględnie  wplatana w wątki filmów i seriali (tu szczególnie widoczna jest promocja homoseksualizmu), jak obecnie wplata się ideologię gender. W tym zakresie przekraczane są nie tylko wszelkie granice przyzwoitości, ale wmawia się społeczeństwu, że czyni się to to w imię jakiegoś dobra (przykładem ostatni żenujący wręcz „Marsz Szmat”, przedstawiany jako rzekoma forma walki o obronę kobiet przed gwałtami – a jeśli przyjąć, że rzeczywiście tak, to w jakim celu zaproszenie było też kierowane do … sutenerów). 
Medycyna i działania osób związanych ze służbą zdrowia – to promowanie prawa do aborcji, antykoncepcji, zapłodnienia in vitro, chirurgicznej i hormonalnej zmiany płci. O wiele tańsza, zdrowsza, skuteczniejsza niż in vitro jest naprotechnologia. Niestety nie jest ona wspierana, a wręcz jest przemilczana, podczas gdy  in vitro traktuje się – wbrew oczywistym faktom medycznym dotyczącym niskiej skuteczności medycznej – jako  najskuteczniejszą pomoc w posiadaniu potomstwa. W ramach tych oddziaływań nurtu gender antykoncepcję promuje się jako coś, co rzekomo służy dobru małżonków, zupełnie przemilczając jej negatywne skutki zdrowotne, aż do śmierci kobiety włącznie. Nie mówi się tu o niszczeniu więzi małżeńskiej, o tym, że wiele z tych środków ma charakter wczesnoporonny. Podczas gdy naturalne planowanie rodziny – zdrowe, ekologiczne, naukowo uzasadnione, służące umacnianiu więzi małżeńskiej  – jest ośmieszane!
W ramach wdrażania ideologii gender dyskredytuje się tych naukowców, którzy zajmują się promocją znaczenia małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny, rodziny, problematyką homoseksualizmu (który zdaniem ideologów gender ma być rzekomo nieuleczalny, gdyż nastawień homoseksualnych nie można zmienić)26.
Tymczasem wiele badań przeprowadzonych na całym świecie potwierdza, że obecność ojca i matki jest konieczna w prawidłowego rozwoju dziecka.
Natomiast teorie dr. Moneya zostały zdyskredytowane przez badania naukowe dotyczące rozwoju mózgu. Badania prenatalne wykazały, że już przed urodzeniem mózgi chłopca i dziewczynki znacznie się różnią, co ma wpływ m.in. na różne postrzeganie ruchów, kolorów i kształtów. Sprawia to np., że u chłopca istnieje „biologiczne przygotowanie” do używania męskich zabawek, a u dziewczynki – kobiecych. Kobiety, począwszy od łona matki, są wyposażane w szczególną wrażliwość na innych ludzi, która potrzebna jest w pełnieniu roli matki. Naukowcy, którzy badają najwcześniejsze etapy rozwoju dziecka oraz rozwój ludzkiego mózgu, są zaniepokojeni, że odkrycia dotyczące znaczenia więzi między matką a dzieckiem są ignorowane przez tych, którzy chcieliby widzieć kobietę jedynie jako siłę roboczą, a dzieci w żłobku.
Podobnie zdyskredytowane zostały badania dotyczące rzekomego braku negatywnych skutków u osób wychowywanych przez partnerów w związkach  jednopłciowych.
Według prof. Lynna Wardle’a: „Większość badań dotyczących rodzicielstwa homoseksualistów opiera się na dokumentacji niedostatecznej z punktu widzenia ilościowego, wadliwej metodologicznie i analitycznie (some of little more than anecdotal quality), a co za tym idzie, stanowi bardzo słabą bazę empiryczną, aby decydować o polityce społecznej”27.
Negatywne skutki wzrastania w środowisku gejów i lesbijek ujawnił Mark Regnerus z Uniwersytetu w Teksasie, który w ostatnim czasie przedstawił wyniki badań na grupie blisko 3 tysięcy osób. Badania te wskazują na tendencje samobójcze, problem wykorzystywania seksualnego, zaburzenia tożsamości u osób wychowywanych w związkach gejów i lesbijek.
Na całym świecie, także w Polsce, zabrania się przekazywania informacji o możliwościach terapeutycznych dla osób homoseksualnych, a także przekazuje się nieprawdziwe informacje dyskredytujące ich skuteczność.
VI. PODSTAWOWE  FORMY  DZIAŁAŃ  EDUKATORÓW  SEKSUALNYCH
W POLSCE
  1. Edukatorzy seksualni (PONTON, JASKÓŁKA, NAWIGATOR) są zapraszani do szkół, placówek wychowawczych, a nawet katolickich uczelni, czy parafii w wyniku braku wiedzy dotyczącej tego, kim są i jak działają oraz wskutek powszechnej nieznajomości ideologii gender, lub też dlatego, że na pytanie (ważne dla wielu rodziców), czy osoby prowadzący zajęcia są katolikami – odpowiadają twierdząco (założycielka jest członkiem organizacji Katolicy na Rzecz Wyboru, o której wcześniej była mowa).
  2. Edukatorzy seksualni  są zapraszani w ramach organizowanych  tzw.  zajęć dodatkowych. Podjęli oni walkę z przedmiotem wychowanie do życia w rodzinie poprzez ośmieszanie treści wykładanych w ramach tego przedmiotu, czy ośmieszanie osób prowadzących tego typu zajęcia.
Tymczasem wiele badań przytaczanych także na konferencji wskazuje na to, że realizacja tego przedmiotu w Polsce przyniosła dobre efekty, zarówno w wymiarze kształtowania pozytywnych postaw, jak i przeciwdziałania negatywnym zjawiskom w tej dziedzinie.
  1. W czasie zajęć edukatorzy seksualni m.in.:
    •   uczą, że masturbacja jest źródłem dobrostanu fizycznego, psychicznego i duchowego, jest powszechna (według ich danych – uprawiana przez 97% społeczeństwa), jest podstawowym prawem każdego człowieka;
    • promują odrażające książki, uderzające  w niewinność i godność dziecka, których czytanie jest traumatycznym przeżyciem – także dla dorosłych, a które powodują zranienia niejednokrotnie na całe  życie;
    • uczą, jak można oszukiwać rodziców oraz lekarzy, domagając się należnej dzieciom antykoncepcji;
    • uczą tego, że każdy ma prawo wyboru tylu partnerów seksualnych, ilu zechce i jakiej zechce płci bez względu na ich wiek!
    • promują zachowania homoseksualne, a brak ich akceptacji przedstawiają jako homofonię, z którą należy walczyć;
  • W edukacji seksualnej nie pojawiają się w ogóle takie słowa jak: piękno, dobro, miłość, także małżeństwo, rodzina. Dziecko w ich wizji jest jedynie ciężarem.
W tej koncepcji wizja człowieka sprowadzona jest jedynie do sfery genitalnej.
VII. KSZTAŁCENIE EDUKATORÓW SEKSUALNYCH I STAWIANE
       PRZED NIMI ZADANIA28
Co można zaserwować uczniom „na przełamanie lodów”:
-Przynieść walizeczkę z seks-gadżetami do zabawy (pomysł ze Szwajcarii), wśród nich plastikowy penis w stanie wzwodu i pluszowa rozchylająca się wagina.
(Sprawdzić, czy Janusz Palikot pożyczy wibrator).
-Aby przełamać wstydliwość zebrać na tablicy listy wszystkich znanych (również wulgarnych) określeń na stosunek seksualny i organy seksualne (pomysł stosowany w łódzkich szkołach przez grupę „Jaskółka”
-Wraz z uczniami wybrać lidera klasowego Seks-klubu.
Przykładowe tematy lekcji:
-Masturbacja jest OK (zagraniczne filmy animowane pokazujące masturbującą się młodzież)
-Pigułka antykoncepcyjna lekiem na każde zło.
-Pigułka „po” (Jak ją zdobyć?)
-Seks- co lubię? A czego jeszcze nie znam? Anonimowe wypełnianie kwestionariuszy.
-Prawa seksualne dla dzieci w dokumentach międzynarodowych.
-Europejskie wzory: szwedzki, holenderski, duński (legalna pornografia, prostytucja, aborcja, małżeństwa tej samej płci, itd.)
-Czy w twoim mieście już działa lokalny Femen29? Jak go założyć? (dla grupy dziewcząt) Jak chłopcy mogą go wspierać?
-Pisanie listu do Putina w obronie Pussy Riot. (Uzgodnić z nauczycielkami języków czy można listy przełożyć na rosyjski i angielski)
- Lesbijka na lekcji- zadawanie pytań.
Przykładowe zadania domowe:
-Opisz swój sen erotyczny.
-Przeprowadź wywiad z rodzicami. Zapytaj ich, jakich seks-gadżetów próbowali (jeśli żadnych, namów ich na wspólną wizytę w sex shopie)
-Naucz się na pamięć telefonu do Federacji na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny i lokalnego Towarzystwa Rozwoju Rodziny (podobne pomysły z USA) i polub na Facebooku.
-Odmień wyrazy: marszałkini i wicemarszałkini przez wszystkie przypadki. 
-Przeprowadzić wywiad z Robertem Biedroniem, Wandą Nowicką, Anną Grodzką dla szkolnej gazetki.
-Obowiązkowy udział w Paradzie Równości w przebraniu (do uzyskania zaliczenia przedmiotu). Przygotować kreatywne transparenty.
- Mój przyjaciel gej (może być postacią fikcyjną).
-dla chłopaków- przygotuj z kolegą scenkę z cyklu „coming out” jak opowiadacie rodzicom, że zamierzacie wspólnie zacząć uprawiać gejowski seks.
-dla dziewczyn – przygotuj tekst jak przedstawić delikatnie przyjaciółce, że od wczoraj łączy cię seks z inną koleżanką.
Klasowe wycieczki: 
-Wyjście do sex shopu.
-Odwiedzenie biur poselskich Wandy Nowickiej, Roberta Biedronia i Anny Grodzkiej (zapytać, czy p. Wanda ma do rozdania prezerwatywy dla kobiet).
-Fotografowanie kopulujących zwierząt w zoo (można z tego zrobić konkurs).
-wyjście na warsztaty o miłości lesbijskiej i gejowskiej.
 
 
Przykładowe tematy na Olimpiadę Wiedzy o Seksualności Człowieka:
(pomysł Wandy Nowickiej z projektu ustawy wprowadzającej edukację seksualną do szkół):
-Dlaczego należy obniżyć wiek  legalnego uprawiania seksu?
-Dlaczego homoseksualizmu nie można leczyć?
-Jak rozpoznać homofoba?
-Mój pierwszy raz.
-Jak rozwijać porno-kompetencje czyli analiza pism erotycznych.
-Rola Ciccioliny w polityce Włoch.
-Aborcja jako prawo człowieka.
-Dlaczego jestem lesbijką.
-Recenzja nagrodzonego filmu w Cannes (o miłości lesbijskiej).
-Seks- usługi w domach spokojnej starości – receptą na samotność w jesieni życia
 
MITY zamieszczone  na stronie edukatorów seksualnych (m.in.):
 
Mit 7: Dziecko nie powinno chodzić na zajęcia z edukacji seksualnej, jeżeli godzi to w uczucia religijne rodzicówTrybunał Praw Człowieka w 1976 r. orzekł, że państwo musi zagwarantować obywatelom bezstronną edukację. Rodzice mają prawo do wychowywania dziecka zgodnie ze swoimi przekonaniami, jednak w szkole powinno się przekazywać wiedzę w sposób obiektywny i pluralistyczny, czyli uwzględniający różne stanowiska. Takie wychowanie nie godzi w niczyje uczucia.
 
Mit 8: Osoba prowadząca zajęcia ma prawo do nauczania zgodnie ze swoim sumieniemWiedzę należy przekazywać w sposób obiektywny, zgodny ze współczesnymi standardami naukowymi. Podczas lekcji niedopuszczalne jest przekazywanie jedynie własnego zdania ani indoktrynacja na rzecz „jednego słusznego” światopoglądu. Każdy człowiek ma prawo do rzetelnej informacji i nie musi wysłuchiwać osobistego zdania nauczyciela.
 
VIII. OSTATNIE PRÓBY INSTYTUCJONALNEGO WDRAŻANIA  GENDER
          W POLSCE
Dnia 22 kwietnia 2013 roku na konferencji, z udziałem Ministerstwa Edukacji i Zdrowia, były omawiane Standardy Edukacji Seksualnej WHO.
Zakładają one, że:
  • dzieci powinny być poddane edukacji seksualnej już przed czwartym rokiem życia;
  • między 9 a 12 rokiem życia dziecko powinno nauczyć się „skutecznie stosować prezerwatywy i środki antykoncepcyjne w przyszłości” oraz powinno umieć „brać odpowiedzialność za bezpieczne i przyjemne doświadczenia seksualne”; – między 12 a 15 rokiem życia dziecko powinno potrafić samo zaopatrywać się w antykoncepcję;
  • powyżej 15 roku życia można dziecku dodatkowo wpoić „krytyczne podejście do norm kulturowych/religijnych w odniesieniu do ciąży, rodzicielstwa itp.”30.
Dnia 24 maja 2013 roku w gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, minister do spraw równości Agnieszka Kozłowska-Rajewicz zaprezentowała Krajowy Program Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-201531, rzekomo szeroko od roku społecznie konsultowany..
W ramach programu, pod pozornie pozytywnymi hasłami budowania bezpieczeństwa społecznego, przeciwdziałania dyskryminacji w ramach tzw. lekcji równości, kryje się ideologia prowadząca do zniszczenia jednostki i rodziny, a w efekcie do unicestwienia społeczeństwa. Program był, jak go przedstawiono – szeroko społecznie konsultowany. W ramach tego programu, który jest już na etapie uzgodnień międzyresortowych, podano przedmioty szkolne, poprzez które realizatorzy programu mają oddziaływać:  Należą do nich: Biologia, Historia, Język polski, Religia, Wychowanie do życia w rodzinie oraz Wiedza o społeczeństwie. Postulaty w tym zakresie mają mieć charakter „kształcenia obowiązkowegodzieci i młodzieży na wszystkich etapach” Tematyka ta ma być uwzględniona w „Standardach kształcenia i doskonalenia nauczycieli” oraz w ofercie ośrodków doskonalenia nauczycieli na różnych poziomach, także w zakresie studiów podyplomowych. Szczególne zaniepokojenie budzi zobowiązywanie nauczycieli do zapraszania do szkół edukatorów seksualnych oraz pomysł tworzenia stanowisk tzw. pełnomocników śledzących wdrażanie programów genderowskich w szkołach.
IX. POSTAWY W POLSKIM SPOŁECZEŃSTWIE WOBEC IDEOLOGII
GENDER
Coraz głębsze wchodzenie do Polski ideologii gender jest możliwe, gdyż większość naszego społeczeństwa nigdy o gender nie słyszała, a jeśli nawet ktoś zetknął się z tym terminem, to najczęściej nie zna podstawowych założeń oraz zasad działania tego ruchu. Natomiast tym osobom, które znają idee gender wydają się one tak absurdalne, iż są przekonane, że Polsce zupełnie nie grozi ich przyjęcie, stąd też nie uświadamiają sobie grozy i powagi sytuacji, w jakiej jednak Polska aktualnie się znalazła.
Należy tutaj zauważyć, że absurd tej ideologii faktycznie skazałby ją na brak istnienia, jednakże praktyka wskazuje, że jest ona krok po kroku, tzw. „metodą salami” aplikowana odgórnie poprzez akty prawne, czego kulisy odsłoniły ostatnie naciski na Ministerstwo Edukacji. Apelowano m.in. o  zmiany w polskich podręcznikach, postulując wprowadzenie „nietradycyjnego” modelu rodziny; innym przykładem są projekty wprowadzania obowiązkowej edukacji seksualnej od 4 roku życia dziecka, zakładając także, że młodzieży należy wpoić „krytyczne podejście do norm kulturowych/religijnych w odniesieniu do ciąży, rodzicielstwa itp.”.
Z drugiej także strony – u osób znających dobrze formy aktywności i determinację ideologów gender – spotyka się przekonanie o tak wielkim zagrożeniu, iż pojawia się postawa wielkiej bezsilności i niemocy jakiejkolwiek obrony. Rozwiązanie problemu utrudnia powszechny brak znajomości praw chroniących rodzinę gwarantowanych przez naszą Konstytucję.
 
8 W trakcie badań Margared Mead doszła do wniosku, że za zachowania człowieka odpowiedzialne są warunki środowiskowe, a nie genetyka. Jest autorką licznych publikacji, w tym najbardziej znanej (i kontrowersyjnej) pracy Dojrzewanie na Samoa (wyd. polskie 1986), w której opisała idylliczne życie pre-industralnej społeczności. Po jej mierci uczonej ukazała się publikacja Dereka FreemanaMargaret Mead and Samoa: The Making and Unmaking of an Anthropological Myth, wskazująca, że społecznością samoańską wcale nie kieruje większa swoboda obyczajów niż innymi społecznościami prymitywnymi, a dane zebrane przez Mead były raczej fantazjami informujących ją miejscowych dziewcząt. Krytyka ta jednak jak wykazali liczni badacze jest oparta na wątpliwej metodologii i na gotowych tezach. Niezależnie od tego jej opis wolnej miłości ludów pierwotnych przyczynił się do rewolucji seksualnej lat sześćdziesiątych dwudziestego wieku:
Za: http://pl.wikipedia.org/wiki/Margaret_Mead
9 Tamże.
10 Margaret Sanger była przekonana, iż „niższe rasy” są „ludzkimi śmieciami” i „zagrożeniem cywilizacji”. Wierzyła, że „regeneracja społeczna” jest możliwa tylko pod warunkiem, iż rozgromi się̨ „złowróżbne siły hord nieodpowiedzialności i imbecylizmu”. Uważała działalność charytatywną i dobroczynną za „symptom złośliwej choroby społecznej”, gdyż̇ zachęca do rozmnażania się̨ osób „upośledzonych, przestępczych i zależnych”. Nawoływała do skończenia z „panowaniem chrześcijańskiej łaskawości” przez wyeliminowanie osób potrzebujących wsparcia segregację i sterylizację „ludzkich chwastów”. Jej największym marze niem było stworzenie rasy „czystej krwi”. Margaret Sanger zarówno przez przeciwników, jak i zwolenników opisywana jest jako osoba o nie zwykłej charyzmie, subtelnej, niewinnej urodzie i dogłębnym zaangażowaniu w głoszone idee. Jej wystąpienia były pełne pasji i absolutnej, niezmąconej wiary w niepodważalną słuszność swych racji. Połączenie tych cech z dodaniem szlachetnej retoryki: „dla dobra kobiet”, „dla wyzwolenia kobiet”, „dla wolności wyboru” zyskiwały jej wielu wielbicieli.......(źródło )
 
video Rebelya.TV: Gender Equality Paradox (polskie napisy) - norweski komik na tropach absurdów gender
Marek Mojsiewicz
Osoby podzielające moje poglądy , lub po prostu chcące otrzymywać informację o nowych tekstach proszę o kliknięcie „lubię to „ na mojej stronie facebooka Marek Mojsiewicz
Twitte
 
Brak głosów