O Paradzie Równości i bierności społeczeństwa
Już jutro-15 czerwca ulicami Warszawy przejdzie kolejna Parada Równości zgarniając po drodze uczestniczki Kongresu Kobiet. W honorowym komitecie poparcia znalazły się między innymi takie osobistości jak Grodzkie, Biedroń, Środa czy Kalisz. Patronat honorowy objęła pełnomocnik rządu d/s równego traktowania "ministra" Agnieszka Kozłowska-Rajewicz. To ciekawe, że władzom zależy na zrównaniu społecznym LGBT i ludzi normalnych, ale już ludzi kontestujących obecny system równe traktowanie nie dotyczy-są oni szykanowani i zsuwani na margines.
Wracając do parady: absolutnie nie można potępiać ludzi o innej orientacji seksualnej, że chcą wyjść i manifestować swoje poglądy i przyzwyczajenia-takie jest ich prawo: zarówno konstytucyjne, jak i naturalne. Dziwi mianowicie społeczna akceptacja tego rodzaju sytuacji. W zdrowym społeczeństwie wszelkie przejawy dewiacji są usuwane z życia publicznego. Co i jak ktoś robi w sferze prywatnej to już sprawa tego człowieka, i dopóki nikogo nie krzywdzi wara każdemu od jego życia. Jednak obrzydlistwa, których sensem parady jest ich propagowanie to zupełnie inna kwestia. cała ta akcja jest kolorowa, modna, lansowana w mediach i-jak widać na przykładzie patronatu honorowego-popierana przez rząd. Tym bardziej nie mieści się w głowie zainteresowanie, z jakim odbierany jest ten pochód. Oczywiście wiadomo, że media kształtują światopogląd. Jednak w tak pozornie konserwatywnym, chrześcijańskim kraju, za jaki uważana jest Polska wpływ mediów na ludzkie umysły sieje prawdziewe spustoszenie. Sam uważam, że tolerancja nie oznacza akceptacji i nie są godnym potępienia działania organizatorów, ale na potępienie zasługuje bierność normalnych ludzi wobec tego zjawiska.
Organizatorzy parady ogłaszają, że jest to pochód solidarności ze wszystkimi społecznie wykluczonymi mający na celu zwrócenie uwagi rządu właśnie na tych wszystkich wykluczonych. Tu cytat z oficjalnej strony wydarzenia:
"Przejdziemy ulicami stolicy, by przypomnieć rządzącym i społeczeństwu o wszystkich wykluczonych i ich prawach."
Zgadzam się, wielu idiotom w polskim społeczeństwie przydałoby się przypomnienie i zwrócenie uwagi na wykluczonych, którzy są normalnymi ludzmi o trwałych poglądach myślącymi niepoprawnie politycznie . Co do zwrócenia uwagi rządzących to chyba już się to organizatorom Parady Równości udało, skoro patronat honorowy objęła "ministra" Agnieszka Kozłowska-Rajewicz-pełnomocnik rządu d/s równego traktowania, a skoro tak to parada chyba już niepotrzebna, nie?
Wolność Pokój Świadomość
http://wolnoscpokojswiadomosc.blogspot.com/
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2674 odsłony
Komentarze
jutro
14 Czerwca, 2013 - 21:06
będzie normalny dzień, tu gdzie mieszkam.Wara Wam Wara,wiem to ścierwo i tak przypłynie
<p>wes</p>
Tusk i spółka
14 Czerwca, 2013 - 22:12
mają nadzieję że dzięki życzliwości w mediach i oficjalnemu poparciu dostanie wsparcie od tego towarzystwa w wyborach albo innej imprezie tego typu. Znaczy, on im da, a oni za to zrobią mu dobrze (wyłącznie w sensie politycznym oczywiście).
Nie zgodzę się,
15 Czerwca, 2013 - 01:42
że każdy dewiant ma prawo konstytucyjne i naturalne manifestować swoje poglądy na ulicy. Przede wszystkim nie ma czegoś takiego jak "orientacja seksualna": są normalne zachowania seksualne, czyli tzw. heteroseksualizm, oraz zboczenia i tzw "inne zachowania seksualne", które podpadają pod wspólny mianownik "zaburzenia tożsamości płciowej". Te podlegają leczeniu psychiatrycznemu lub terapii psychologicznej. Manifestowanie czy narzucanie się ze swoimi zaburzeniami psychicznymi (zboczeniami) innym ludziom powinno być karane, od kary grzywny do odosobnienia w zamkniętym zakładzie leczniczym włącznie. To manifestowanie choroby homoseksualizmu to nie jest wyrażanie poglądów i przyzwyczajeń, jak piszesz, bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Wyrazić można pogląd, że lubi się jabłka bardziej niż gruszki, albo że volvo jest lepsze od malucha. Z przyzwyczajenia można chodzić po chleb do tej samej piekarni lub garsonki szyć u ulubionej krawcowej. Manifestowanie homoseksualizmu czy innego zboczenia TO NIE JEST WYRAŻANIE POGLĄDÓW I PRZYZWYCZAJEŃ. To jest jeden z objawów tej choroby, bo właśnie choroba ta polega na głębokim zaburzeniu własnej tożsamości płciowej, co pociąga za sobą poczucie mniejszej wartości, co następnie ci chorzy starają się kompensować przez hałaśliwe, obsceniczne manifestowanie swojej odmienności, zachęceni zresztą przez tzw mainstream, który jest z kolei wynikiem celowego działania na szkodę Rodziny i Społeczeństwa. Ktoś, dopowiedzcie sobie sami, KTO? ma na celu zniszczenie rodzin i społeczeństw w wymiarze globalnym i wpadł na pomysł, żeby posłużyć się homoseksualistami i innymi zboczeńcami, obiecując im w zamian pełnię "praw", tak jakby dotąd ich nie mieli. Wprowadził zamęt w głowach i tak już poważnie chorych ludzi, w mediach jest permanentna propaganda progejowska i prozboczeniowa, kolejne nie-rządy uginają się pod presją tej nagonki, a ludzie tacy jak my muszą patrzeć się na to, nie rozumiejąc do końca o co tak naprawdę chodzi. A chodzi o to, żeby odwrócić NATURALNY i BOŻY bieg rzeczy. Gdybym zobaczył na ulicy grupkę homoseksualistów manifestujących chęć poddania się leczeniu, którego nie chce sfinansować NFZ, to nawet bym się podłączył i poparł tych ludzi, bo domagaliby się słusznej rzeczy. Kiedy jednak widzę obnażonych lub wyzywająco wyglądających i zachowujących się dewiantów, to w naturalnym odruchu samoobrony chciałbym wezwać policję. Niestety policjantom również wmówiono, że zboczenia są "orientacją", zaś świętowanie Święta Niepodległości - dewiacją. Straszne to, lecz prawdziwe.
@all masz duzo racji, ale jesli kobieta urodzila sie w skorze
15 Czerwca, 2013 - 02:41
mezszczyzny bo tak Bog takiego osbnika stworzyl, to ty chcesz poprawiac Boga?Juz byl taki jeden Hitler co to Boga poprawial.
Czy to jest pomylka Boza, czy tez celowy zamiar stworzyciela, aby urozmaicic ludzkosci nie wiem, niech zajma sie tym naukowcy czy filozofowie,jedno jest pewne nic przypadkowego nie zostalo stworzone na tej ziemi przez Boga i na sile nie nwolno tez Boga poprawiac.
Leczenie kogos, kto sie urodzil bez reki czy niewidomym dokladnie da taki sam skutek jak leczenie pedala czy lezbijki,
reka nie odrosnie ani niewidomy nie zacznie widziec,nie wiem jakie ja bym musial terapie przejsc zebym nagle zaczol kochac mezszczyzn ? fuja i dokladnie tak jest z pedalstwem.
Pamietam jak wywolywalo zgroze kiedy matka w miejscu publicznym piersia karmila dziecko,albo jak mlodzi sie przed slubem za reka trzymali albo calowali,ten cimnogrod nie zginol teraz jedynie przezucil sie na iracjonalne tempienie lezbijek trzymajacych sie za reke czy facetow wpatrzonych w siebie.
Problem jest w tym ze upolityczniono te osoby i ich zachowanie sluzy w innych celach.Jestem ciekawy ilu naprawde prawdziwych pedalow czy lezbijek bierze udzial w takiej paradzie,te parady to mieszanie tylko w glowach i nastawienaie Poalkow przeciwko Polakom.
Jestem przeciwny zeby mowiono o zwiazku pedalow jako zwiazku rownoprawnym ze zwiazkiem heteroseksualnym, gdyz to
moze dac prawo do wychowywania dzieci po adopcji, choc nie mozna zabrac dziecka matce, ktora jest lezbijka i wychowuje swoje dziecko z partnerka co tez ma miejsce.
Ci ludzie sa pelnoprawnymi obywatelami placaymi podatki i panstwo musi ich bronic przed ewentualna krzywda ciemnogrodu,ale nie moze tez za nasze podatki ich promowac i uzywac do cewlow agitacyjnych czy wyborczych.
Moim zdaniem jesli juz tak rozpatrywac ze to blad Bozy to jedyna korekta jest pozwolic zeby zwiazki nazwijmy to partnerskie nie malzenskie byly zawierane, bo z tego i tak nie bedzie dzieci czyli uszkodzone geny nie dadza owocu.
Wlasnie przesladowanie pedalow doprowadzilo do ich rozmnozenia bo ukrywali swa orjentacje w ciemnogrodowym spoleczenstwie i sie zenili i mnozyli przkazuja pedalski gen dalej.
Wupees
15 Czerwca, 2013 - 02:10
"...absolutnie nie można potępiać ludzi o innej orientacji seksualnej, że chcą wyjść i manifestować swoje poglądy i przyzwyczajenia-takie jest ich prawo...".
Wszystko cacy, tylko to zdanie się nie broni.
Orientacja seksualna, to nie poglądy, ani też światopogląd.
Zatem reszta tekstu ma grzech pierworodny, pomimo, być może dobrych intencji.
Podobnie - przyzwyczajenia.
Otóż ja się jakoś nie przyzwyczaiłem do stosunków analnych, a nawet nie miałem i nie pragnę okazji do nich.
Nie jest ich takie prawo, nie jest nikogo. Jest wspólne i ponad interesami, nie tylko mniejszości.
Jest dla wspólnoty, dla jej "interesu".
Proszę tego komentarza nie brać jako krytyki, są to tylko moje uwagi merytoryczne.
Pozdrawiam
P.S. Świadomość to bardzo ważna sprawa, wymaga jednak wielu innych cech ją wyprzedzających.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Dwie kobiety
15 Czerwca, 2013 - 06:31
Polecam wszystkim niepoprawnym opowiadanko Harry'ego Mulischa pt. Dwie kobiety, Wrocław 1990. Tam jest wyrażona prawda o psychice lesbijek. Może dzisiaj napiszę coś w rodzaju recenzji.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Nie żadna 'parada' tylko 'marsz zboczeńców'
15 Czerwca, 2013 - 08:38
Daliśmy sobie narzucić nazwy , które nijak nie dostają do rzeczywistości - parada - oznacza zupełnie coś innego.
Bardziej stosowna nazwa do takiego typu zgromadzeń to "marsz tyranów".
A zaczęło się od 'gej', przerażające jest to że, duża liczba młodych już inaczej nie określa pederastów.
Przynajmniej na tym portalu można by nazywać rzeczy i zdarzenia tak jak się naprawdę nazywają.
Homoseksualiści to ludzie chorzy...
15 Czerwca, 2013 - 14:04
http://niepoprawni.pl/blog/897/pederasci-i-lesbijki-%E2%80%93-cud-uzdrowienia
Re: O Paradzie Równości i bierności społeczeństwa
8 Sierpnia, 2013 - 23:46
A jak by fajnie bylo jak by jeszcze tych niepelnosprawnych na wozkach inwalidzkich zmusic siedziec w domu, bo dlaczego my - normalni ludzi musimy widzec tych chorych. przeciez to nie jest NORMALNIE jedzic na wozkach inwalidzkich. A jak to zobacza dzieci? Jak naszy dzieci tez beda chcieli przemieszczac sie na wozkach i ogulnie przestana chodzic? Dziwi mianowicie społeczna akceptacja tego rodzaju sytuacji. W zdrowym społeczeństwie wszelkie przejawy dewiacji są usuwane z życia publicznego. Czy widziales kiedys zeby w Afganistanie niepelnosprawni jezdzili tak chamsko jak oni robia w Polsce? To przeciez media narzucaja nam akceptacje tego typu chorob! Co to bedzie - przeciez tak my Polski nie zbudujem!!!!!! I oczywiscie trzeba zakazac wszystkim chlopakom co maja czarne wlosy wychodzic na ulice. Niech sobie zbieraja sie gdzies w specjalnych klubach dla ludzi ich choroby. Przeciez ogulnie wiadomo ze prawdziwy Polak, jako slowianin ma wlosy biale i proste. A wszystko co nie biale, to przeciez narzucila NAM jebana komuna.