Błazen zaleca - czyli Porady Bosaka dla młodych osób: "Zdecydowanie zalecam niekończenie studiów"
– Zdecydowanie zalecam niekończenie studiów. Uważam, że trzeba umieć podejmować trudne decyzje. Jeżeli ktoś kiedyś znalazłby się w takiej sytuacji, jak ja, czyli jest zmuszany do studiowania rzeczy, które nie są mu potrzebne, to trzeba takie studia przerwać i lepiej korzystać ze swojego potencjału i czasu
- powiedział w Telewizji Republika kandydat Konfederacji na prezydenta Krzysztof Bosak.
– Czuję duże zobowiązanie związane z reprezentowaniem ponad miliona wyborców Konfederacji i obowiązkiem pozyskania kolejnych milionów po to, żeby spełnić to moje zadanie, polegające na wygraniu pierwszej tury wyborów prezydenckich i rywalizowaniu w drugiej
- zaznaczył Krzysztof Bosak.
– Chciałbym być prezydentem, który reprezentuje polskich patriotów , różnych odcieni, konserwatystów, wolnościowców, narodowców. To są grupy, które utworzyły Konfederacje i które w wyborach wybrały mnie na kandydata na prezydenta
- kontynuował.
(...)
Aleksander Wierzejski zauważył, że Krzysztof Bosak nie ukończył żadnych studiów. - Jest taki ideał, szczególnie w środowisku dość biednym, z którego ja się wywodzę, że dzieci muszą skończyć studia i zadaniem rodziców jest tak pomaganiem im, by te studia skończyły. Jest cała lista kierunków, które pan zaczął. Nie ma jednego, który pan by skończył. Co takiego stało się w pana życiu, że pan ich nie skończył? - zapytał.
– Zająłem się polityką panie redaktorze.
(...)
______________________________________
[I taki nadęty jak balon błazen żyjący z polityki chce być prezydentem? Jeszcze jest parę publicznych szaletów do zagospodarowania przez nieuków. - Andy]
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4641 odsłon
Komentarze
No widzisz Andy, a ty studia
25 Lutego, 2020 - 17:02
No widzisz Andy, a ty studia oczywiście skończyłeś ale nadal pozostałeś durny jak but :) I kto jest mądrzejszy, ty co straciłeś na nich czas i kase, czy Bosak, który tego nie stracił?
Ps. kiedyś w CV musiałem usunąć informację o skończonych studiach, bo aplikowałem do firmy (międzynarodowej) na stanowisko, gdzie mi powiedziano, że dziwią się, ze po studiach chce iść na to stanowisko i obawiaja się, że szybko od nich odejdę albo będę chciał wiecej kasy i awansów. I niestety nie pomagały moje zapewnienia, że w d.... mam te studia a u nich miałbym kase juz na początku 2 razy większą i socjal większy niż w obecnej firmie gdzie pracowałem (gdzie były wymagane studia). Niestety przez to, ze miałem studia to mnie nie przyjęli i następnym razem musiałem do podobnych aplikacji w CV nie podawać, ze skończyłem studia. Chore? CHORE ALE PRAWDZIWE
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
No to idźmy dalej
25 Lutego, 2020 - 23:55
- zlikwidujmy wyższe uczelnie państwowe, bogaci będą posyłać dzieci na wyższe studia "do Padwy", biedni będą szukać sponsorów... Już kiedyś tak było.
Bosak - jeśli prawdą jest ta opinia - nie musi kształcić swoich dzieci. Leczyć się będą u "doktora" Zięby, czytania i liczenia nauczą się w domu - i po co im więcej. Historii ani sztuki im nie trzeba. Praktycznych zawodów nie potrzebują, a że politykami też nie zostaną - to już nie nasz problem. No chyba że pójdą "do terminu". Jak nie będą mieć w głowie - to rozwinie im się muskulatura!
A co znaczyło - Disce puer, ego te faciam mości panem? Ale po co to różnym bosakom?
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Najwyraźniej Bosak postanowił kontynuować intelektualną tradycję
26 Lutego, 2020 - 00:05
takich prezydentów RP jak Aleksander Kwaśniewski, Lech Wałęsa, Wojciech Jaruzelski czy Bierut Bolek. ;)
Katarzyno,
26 Lutego, 2020 - 00:28
jeden z minusów jest ode mnie. Co ma to co napisałaś z wiedzą K. Bosaka? On ma wiedzę większą aniżeli większość ministrów w rządzie PiS. Mamy rząd, w którym wielu ministrów działa na szkodę Polski pomimo ich wykształcenia. Jaki ma związek wykształcenie z patriotyzmem? Ciągle masz coś do patrioty Bosaka, a nic do oszusta udającego patriotę Dudy, któremu po wyborach nie będzie już potrzebny prezes, ani jego partia, a wtedy będziecie się łapać za głowy. Bosak nie zamierza leczyć nikomu zębów.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Witaj Romanie!
26 Lutego, 2020 - 01:14
Nie wyobrażasz sobie chyba, że "patriota Bosak" zdoła mnie przekonać swoją "wiedzą" do rezygnacji z mądrości mej Prababki - Katarzyny Tarnawskiej herbu Sas (z małopolskiej szlachty zagrodowej), która uczyła swą najstarszą córkę Julię, moją Babcię - Julko - pamiętaj, masz kształcić dzieci!
"Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie." (Ignacy Baliński)
„Nauka jest jak niezmierne morze… Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony. Kiedyś poznasz, jaka to jest rozkosz… Ucz się, co tylko jest sił w tobie, żeby jej zakosztować!“ (Stefan Żeromski - Syzyfowe prace)
Czyli - to nie jedynie mądrość mej Prababci.
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Witaj Katarzyno,
26 Lutego, 2020 - 03:38
znowu nie odniosłaś się do moich słów na temat Dudy, trudno prawda? Bosak studiował na trzech uniwersytetach, nie skończył żadnego, ale już na tych nieskończonych zdobył bardzo dużą wiedzę i to raczej wszechstronną. Poza tym, ukończenie uniwersytetów nie "wlało" wiedzy do głów wielu polityków.
Czy ktoś, kto nie ukończył uniwersytetu i nie ma tytułu jest człowiekiem bez wiedzy i nie powinien angażować się w politykę? Czy ci, którzy mają zaledwie maturę (jak ja), czy zawodówkę to idioci i ludzie bez wiedzy? Zapewne niektórzy tak, ale ilu osłów mamy w sejmie i senacie? Pisanie o pryszczach Bosaka też świadczy tylko o braku mocniejszych argumentów.
Po to są doradcy, nikt nie ma wszechstronnej wiedzy, w przypadku polityki (działania dla dobra społeczeństwa) ważny jest patriotyzm, być może najważniejszy. Duda skończył prawo, ma tytuł i co z tego, ile do tej pory narobił "dziadostwa"? Teraz wożą go po Polsce, a on przypisuje sobie zasługi PiS. Nie wspomina on o swoich wetach, nie mówi o niedotrzymanych obietnicach i o tym, że Żołnierzom Niezłomnym należy się pomnik, on chce postawić pomnik stalinowcowi T. Mazowieckiemu.
Na pomnik dla Niezłomnych Polacy wykładają ze swojej kieszeni ponieważ dla tych bohaterów rząd i Duda nie mają zaledwie 750 tysięcy złotych, nie dolarów i o nich Duda nie upomina się. Gdy pomnik powstanie, Duda będzie układał pod nim wieńce, poprawiał z namaszczeniem wstęgi, wygłaszał patriotyczne mowy i udawał patriotę i katolika (aktorem jest dobrym). Czy katolik może wysyłać sygnały, że będzie rozważał uznanie prawa do małżeństw tej samej płci?
Pozdrawiam
P.S. Tego komentarza nie oceniałem.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Romanie,
26 Lutego, 2020 - 05:00
Wlasnie, tak na przykladzie Bula czy Tuska, oraz wielu innych, przypomnialo mi sie powiedzenie starego gorala, ze najbardziej razi glupota ludzi wyksztalconych.
Pozdrawiam.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Bosak prowadzi, 30%
26 Lutego, 2020 - 07:10
Wielu Polaków poznało się na Dudzie i uważa go za niebezpiecznego człowieka.
]]>https://otopress.pl/2020/02/20/duda-kidawa-blonska-bosak-sondaz/?fbclid=IwAR3EEoXOAxEI-mSXIDVKzVfcwy5QIrKgoKNuxwOtpUYjtu-RITMGXLuyYeA]]>
Krzysztof Bosak (30%, 9 553 głosów)
Małgorzata Kidawa-Błońska (29%, 9 172 głosów)
Andrzej Duda (21%, 6 652 głosów)
Robert Biedroń (12%, 3 928 głosów)
Szymon Hołownia (6%, 1 904 głosów)
Władysław Kosiniak-Kamysz (3%, 901 głosów)
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Wielu sowieckich agentów ze zbrodniczych organizacji WSI i SB
26 Lutego, 2020 - 07:19
poznało się na polskich patriotach i prezydencie A. Dudzie, którzy nie pozwalają mafiozom z PO i przestępcom na bezkarny rabunek Polski i Polaków.
Dlatego ta bolszewicka nienawiść mafii z PO do polskiego patriotyzmu.
A antypolskiej mafii wtórują odmóżdzeni pseudo katolicy i sowieccy "narodowcy z filorosyjskiej ścierwoneonówki sterowanej przez sowiecką agenturę z WSI i SB.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Roman z USA
26 Lutego, 2020 - 20:01
"Bosak prowadzi, 30%"
-------------------------------
Być może jest w czołówce wśród czytelników Otopress. A czy sprawdził Pan inne witryny, które przeprowadziły własne sondaże?
Podaję dla przykładu sondaż Wprost:
Małgorzata Kidawa-Błońska 44.8%
Andrzej Duda 35.4%
Szymon Hołownia 5.1%
Krzysztof Bosak 3.9%
Robert Biedroń 3.5%
Takie mikro sondaże nie oddają przekroju punktu widzenia wszystkich grup społecznych w kraju i wyglądają inaczej. Reprezentują one generalną orientację czytelników poszczególnych portali.
AgnieszkaS
@AS
26 Lutego, 2020 - 20:14
@Roman z USA
26 Lutego, 2020 - 20:40
Bosak na razie nie liczy się w żadnych profesjonalnych sondażach, więc na nim nikt się nie skupia w atakach...
A jeszcze trochę ataków na PiS i część elektoratu Konfederacji zagłosuje na PAD. A te ataki oczywiście nastąpią, bo Konfederacja nie umie inaczej prowadzić kampanii.
jeszcze jeden sondaż
26 Lutego, 2020 - 21:25
Romanie Drogi!
26 Lutego, 2020 - 18:57
Nie oceniam wartości ludzi poprzez perspektywę posiadanych przez nich dyplomów. Musisz wiedzieć, że mądrość "moich gospodarzy" - wiejskich pacjentów, nadzwyczaj wysoko ceniłam. Podobnie jak ich patriotyzm. Identycznie - wiejskich członków Armii Krajowej. Dane mi było spotkać pewnych spośród Nich. I za złe słowa o tych bohaterskich Ludziach to "lałabym po mordzie!" Tu, na blogu - już ktoś "nadstawił mordy". Toteż - ma pecha.
Podobnie - nie oceniam polityków jedynie za pomocą ich publicznych wystąpień. Nie mniej uważam, że są opinie które, głoszone przez polityka, mogą go dyskwalifikować. Argument kogoś obdarzonego autorytetem, aby "nie kończyć studiów" - wybacz - ale nie jest do zaakceptowania. Na "normalnych" studiach była zawsze możliwość wyboru zajęć fakultatywnych - celem poszerzenia zakresu zdobywanej wiedzy. Już daruję sobie szczegółowy opis postępowania jednego z mych Siostrzeńców, który po odbyciu i zaliczeniu wszystkich zajęć i egzaminów - w "proteście" przeciw niesprawiedliwej, jego zdaniem, ocenie pracy dyplomowej - nie ukończył studiów - wycofał pracę i nie złożył innej. W ten sposób - ma wykształcenie średnie.
Co do Prezydenta Dudy - zgadzam się - jest dobrym aktorem; za aktorów uważam również Brauna i Bosaka. Nie tylko ich zresztą. W zawodzie polityka i wszelkich osób publicznych - to jeden z istotnych atrybutów. Mam natomiast pytanie, na które być może potrafimy odpowiedzieć wspólnie - czy rozmaite , często krytykowane wystąpienia Prezydenta Dudy zaszkodziły nam (Polsce), pomogły, czy też były neutralne na arenie międzynarodowej.
Problemu "pryszczy" Bosaka nie rozważam i nie uważam aby był to jakikolwiek argument w dyskusji, natomiast jego "namaszczony", nosowo-belferski timbre głosu to coś, co moim zdaniem mógłby sobie "odpuścić", jako wysoce denerwujące.
A gdyby teraz się okazało, że Prezydent Duda zmienił swoje "zeznania" na temat "Polin", "wspólnej historii", prowokacji kieleckiej i Jedwabnego - to należałoby uznać Go za sprytnego polityka. Jak "sprytni" mogą się okazać obecni kandydaci do prezydentury - możemy dopiero zobaczyć. Wiem tylko, że jakoś łatwo przychodzi niektórym blogerom usprawiedliwianie "ukłonów politycznych" ich idoli w stosunku do Rosji, przy równoczesnym "negatywnym punktowaniu" podobnych "awansów" wobec Izraela.
Przy okazji - Prusak, Fryderyk II Hohenzollern ("Wielki") jako młody człowiek "popełnił" traktat "Anti-Machiavel". Jednak gdy posiadł władzę - postępował całkowicie zgodnie z zasadami Machiavellego.
Oczywiście - dyskusje na temat "machiawelizmu" naszych polityków to chyba nie na dzisiaj, nie mniej - oni wszyscy, bez względu na opcję, w większym lub mniejszym stopniu stosują się do tych zasad. Nie da się zaprzeczyć!
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno,
27 Lutego, 2020 - 07:43
na Twoje pytanie:
Mam natomiast pytanie, na które być może potrafimy odpowiedzieć wspólnie - czy rozmaite , często krytykowane wystąpienia Prezydenta Dudy zaszkodziły nam (Polsce), pomogły, czy też były neutralne na arenie międzynarodowej.
odpowiedź jest bardzo prosta. Oczywiście, że zaszkodziły i będą szkodziły długo, były cytowane na całym świecie, nie tylko w Izraelu. W głowie się nie mieści, że głowa państwa przeprasza i prosi Żydów o przebaczenie za zbrodnie, których Polacy nie popełnili i jednocześnie nie przypomina o zbrodniach żydowskich na Polakach.
Pilot Stanisław Skalski opowiadał przez kogo był aresztowany, bity i torturowany. Obawiam się, że wypowiedzi Dudy mają związek z roszczeniami organizacji żydowskich i Izraela. Nie wiemy o czym rozmawia Duda z nimi od czasu do czasu. W Nowym Jorku rozmawiał z nimi w konsulacie przez dwie godziny, dlatego tak obawiam się jego ewentualnej drugiej kadencji. Przyszłość państwa to nie Zgaduj-Zgadula, czy ruletka.
Pozdrawiam
.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Ja pamiętam mądrość mojego śp
26 Lutego, 2020 - 05:30
Ja pamiętam mądrość mojego śp. dziadka, który m.in. jak widział w TV co wyprawiają z Polską, to zwykł mawiać - "uczone cepy"!
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Romanie!
26 Lutego, 2020 - 19:16
To nie o "leczenie zębów" chodzi, tylko o inżyniera Jerzego Ziębę, który pretenduje do bycia lekarzem-uzdrowicielem, podobnie jak autentyczny lekarz, za to skompromitowany politycznie oszołom - Hubert Czerniak. A byli tacy, co go na ministra zdrowia rekomendowali.
Tak ogólnie - polityk-minister to zasadniczo "chłopiec do bicia". Wykształceni i kompetentni powinni być dyrektorzy departamentów. Choć sam wiesz - ataki na Piłsudskiego budowane są na bazie zarzutów o brak wykształcenia, gdzie "autorem" zwycięstwa w Bitwie Warszawskiej miałby być "wykształcony" Rozwadowski. I jakoś nikt nie mówi o koncepcyjnym myśleniu czy "szerokim spojrzeniu" Piłsudskiego na zagadnienie prowadzenia wojny.
Uważam, że zarówno Tobie, jak mnie, chodzi o Dobro naszej Ojczyzny - Polski.
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Spokojnie, Pani Katarzyno.
26 Lutego, 2020 - 04:37
Wiekszosc ludzi o silnej osobowosci mialo co najmniej klopoty ze skonczeniem szkol. Przykladow, az za duzo. Bosak studiowal nie po, to by zdobyc papierek, tylko po to, by sie nauczyc tego, co uwazal za potrzebne. Studiowal Architekture, Filozofie, Ekonomie, Dziennikarstwo. Ponad osiem lat studiow! Oprocz tego uprawial kilka galezi sportu, byl zeglarzem, harcerzem i poznal kilka jezykow. Bardzo bogaty i prawidlowy zyciorys. Tylko pozazdroscic. Polityke uprawia od dwudziestu lat. Ma trzydziesci osiem lat, wiec jest w najlepszym okresie zycia dla pelnosprawnego mezczyzny. Jest czlowiekiem kulturalnym i obytym. Idealny kandydat na polskiego prezydenta.
Ludzi powinno poznawac sie osobiscie. Polegajac na czyichs opiniach mozna zejsc na manowce.
Serdecznie Pania pozdrawiam.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
popieram zalecenie nie-kończenia, a nawet nie-zaczynania
26 Lutego, 2020 - 18:58
"Zdecydowanie zalecam niekończenie studiów. Uważam, że trzeba umieć podejmować trudne decyzje. Jeżeli ktoś kiedyś znalazłby się w takiej sytuacji, jak ja, czyli jest zmuszany do studiowania rzeczy, które nie są mu potrzebne, to trzeba takie studia przerwać i lepiej korzystać ze swojego potencjału i czasu"
Święte słowa. Napychanie sobie głowy bzdurami i wbijanie się w lata dla nieprzydatnego papierka nie ma nic wspólnego ze zdobywaniem wiedzy. Najtrafniej mówi o tym Krzysztof Karoń - o produkcji bezproduktywnych, roszczeniowych, złodziejskich absolwentach hobbystycznych wydziałów.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
26 Lutego, 2020 - 19:20
Ten cytat powinien stac sie mottem kazdego czlowieka, ktory pragnie uzyskac wybrane przez siebie i potrzebne mu, galezie wiedzy.
(Jezeli ktos) jest zmuszany do studiowania rzeczy, które nie są mu potrzebne, to trzeba takie studia przerwać i lepiej korzystać ze swojego potencjału i czasu, (aby uzupelniac swoja wiedze na innych kierunkach.)
Na takie slowa, moze sie zdobyc tylko czlowiek o silnej indywidualnosci i mocnym charakterze, ktory wie co jest i bedzie mu potrzebne do pelnego rozwoju w jego przyszlym zyciu.
Serdecznie.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@Leszek1 - oczywiście!
26 Lutego, 2020 - 19:52
powtarzam więc pana słowa, pod którymi sie oburącz podpisuję:
"Na takie slowa, moze sie zdobyc tylko czlowiek o silnej indywidualnosci i mocnym charakterze, ktory wie co jest i bedzie mu potrzebne do pelnego rozwoju w jego przyszlym zyciu"
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Znalazłaś usprawiedliwienie swojego lenistwa umysłowego?
27 Lutego, 2020 - 15:00
Nie pomyślałaś, ze to wina niskiego IQ?
@
26 Lutego, 2020 - 20:36
W pracy rozmowialem z Bosakowcem na temat dzisiejszego hejtu GóWna Wyborczego ale i też kampanii wyborczej. Gostek chce głosować na Bosaka, ale teraz jak mówi zaczął się zastanawiać czy jednak nie na PAD-a. Zapytałem go dlaczego ?
A on mi mówi że komuchy atakują PAD-a a nie Bosaka a on sam zawsze był przeciwko komuchom