Grzegorz Braun - Polskę widzi Niepodległą
To jest właściwie "polecanka", ale trochę poważniejsza.
Stało się: Nie promowany przez żadne, żadne media, wystartowawszy pod koniec stycznia b.r. i to zza oceanu - w Polsce pojawił się dopiero pod koniec lutego - dogonił czołówkę - i stanął w 'blokach startowych'.
Pozwolę sobie przedstawić program wyborczy, który skupia się na wizji Polski - nie na osobie własnej.
http://www.prawy.pl/z-kraju/8969-sylwetki-11-kandydatow-na-urzad-prezyde...
(Tekst poniższy kopiuję z facebooka.)
1. Obrona wiary katolickiej, (która przestaje być tolerowana a przecież jest generatorem cywilizacji)i Kościoła, (który prowadzi się do dezintegracji i marginalizacji przez nagonkę propagandową).
2. Potwierdzenie władzy rodzicielskiej, która aktualnie jest nieustannie kwestionowana. Niedopuszczenie do tego, by szkolnictwo państwowe wychowywało dzieci i młodzież w dezinformacji (np. dogmat globalnego ocieplenia, nauczanie historii w narracji rewolucyjnej) i demoralizacji (np. pigułki wczesnoporonne, ideologia gender). Temu należy położyć kres.
3. Obrona rodziny, jako fundamentu przetrwania narodu, podstawę jego życia.
4. Obrona prawa własności i wolności ku suwerenności Polski. Tu m.in. prawo do posiadania broni.
5. Przywrócenie kary śmieci dla "rozmyślnych morderców, zdrajców stanu, szpiegów i dezerterów w obliczu wroga".
Grzegorz Braun w swoim programie chce przede wszystkim ustroju monarchii katolickiej na bazie kodeksu etyki chrześcijańskiej. Innymi postulatami są:
1. Zmiana systemu emerytur, czyli ubruttowienia wypłat, z których pracownik z całej pensji będzie decydował o płaceniu składki ZUS. Oprócz tej składki naturalnie
każdy pracownik ma mieć podatek podstawowy, czyli w wizji Brauna pogłówny - jedna z najstarszych form opodatkowania. Podatki ma zbierać i później procent do rządu centralnego ma wpłacać gmina, a nie odwrotnie.
2. Zakazanie wszystkich odmian aborcji nie pozostawiając żadnej furtki prawnej ku propagandzie przemysłu aborcyjnego w Polsce. Tu też zakaz dotyczy in vitro, które według Grzegorza Braunajest cichym pozwoleniem na aborcję (film Brauna: "Eugenika - w imię postępu,"): "jeśli selekcja zarodków na szkle laboratoryjnym jest prawnie akceptowana, to przeciwstawianie się aborcji eugenicznej traci logiczne podstawy. Dlatego: moje stanowcze "nie" w tej sprawie. Nota bene: szczególnie ohydne jest angażowanie w ten proceder ogółu podatników jako przymusowych" -mówił Grzegorz Braun w wywiadzie do ePrudnika.
3. "Norymberga" dla komunistów, czyli wprowadzenie ustawy dekomunizacyjnej, z zakazem pełnienia służby publicznej przez kilka lat - jak miało to miejsce w Czechach. Odebranie wszystkim byłym pracownikom aparatu komunistycznego przywilejów emerytalnych, w tym nie tylko politykom, ale też redaktorom i producentom medialnym. Nie powinni być wynagradzani, skoro podejmowali decyzje podjęcia pracy w reżimowych organizacjach.
4. Zmiana Muzeum Historii Żydów Polskich z ośrodka antypolskiej propagandy na demonstrowanie rzetelnej historii zarówno Żydów jak i Polaków.
5. Ograniczenie interwencji państwa wyłącznie do wojska, policji, sądów i centralnego aparatu fiskalnego. Reszta zależeć powinna od gmin i regionów, do których obywatele mają dostęp i mogą mieć też wpływ bezpośredni.
źródła: wpolityce.pl, eprudnik.pl, grzegorzbraun2015.pl, Facebook Grzegorza Braun
https://www.youtube.com/watch?v=IXfP9gdm0ec
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-ivdMWpBKog
Bardzo ważny link hufcebrauna
http://www.hufcebrauna.pl/index.php
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 30734 odsłony
Komentarze
@markowa
3 Kwietnia, 2015 - 17:41
Witam
Sama widzisz, że to dość ubogi program dla narodu i państwa znajdujących się w głębokim kryzysie.
Chociaż, przyznam, godny poparcia (za wyjątkiem tych absurdów z monarchią).
Radosnego Alleluja!
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@jazgdyni przeproś8 Lutego, 2020 - 16:54
za dyletancki osąd i tendencyjny wpis
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@ markowa
8 Lutego, 2020 - 22:16
5 lat minęło…a w Polsce i na Niepoprawnych coraz gorzej...
Może należałoby się powstrzymać jakiś czas od komentowania.
Zobaczymy o czym „tuzy” będą dyskutować.
Tezeusz będzie pisał o śniegu, Humpty o nowalijkach a patmo o tym , jak to w ciemnocie i głupocie żyje się w szczęściu i cnocie. Andy udekoruje Niepoprawnych onucami i ścierwoneonówkami...i będzie pięknie.
Szef-gawrion zawsze zachowa się jak trzeba i będzie dziękować za pozdrowienia.
Co za czasy!
P.S. Nie dla Polin ! Stop aborcji !...woła pan Zakrzewski.
https://gloria.tv/post/UkKpFW1AJEz92dfhmoR8v2WkH
Verita
@Verita - NP brnie coraz głębiej, nawet już nie ma o co się wkur
12 Lutego, 2020 - 19:39
Gorliwi dyżurni, których świetnie zdiagnozowałaś - dysponują wolnym czasem i niekrępowaną inwencją, połączoną z brakiem logiki, morale nieobecne. Trolli-harcowników karmić nie będziemy. Swąd hipokryzji w oczy szczypie, dech zapiera. Niech hecują dalej, do szczęśliwego końca. Znajdziemy lepszy portal. Pozdrawiam!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Braun niczym bolszewik Poręba z betonu PZPR...
8 Lutego, 2020 - 19:23
(...)
Jednak podążając tokiem rozumowania Grzegorza Brauna, próby wypracowania optymalnej dla Polski strategii pomocy Ukrainie, obecne w dyskursie medialnym od wielu tygodni, dowodzą tego, że Polska – korzystając z naszych skromnych posiłków wojskowych – po prostu szykuje się do wojny z potężną Rosją. "Sądzę, że wojna ukraińska (….) jest przedmiotem wielu rażących, upraszczających interpretacji. W dodatku tradycyjnie już polskie środki masowej dezinformacji więcej na jej temat dezinformują niż informują. Z moich informacji wynika, że jesteśmy w fazie nakręcania kampanii propagandowej, która ma Polskę doprowadzić do tej wojny. Jest ogromne niebezpieczeństwo bardzo bezpośrednio nam zagrażające” – mówi Braun.
Reżyser bezpardonowo rozgrzesza Rosję z odpowiedzialności za rozpętanie agresji na Ukrainie. Twierdzi po prostu, że konflikt to wina Ameryki! USA pomagają dziś Ukrainie z kilku powodów. Jednym z nich jest próba rozbicia osi Berlin-Moskwa, co, jak przyznaje Braun, jest dla Polski bardzo korzystne, jednak mało prawdopodobne ze względu na silne związki Niemiec i Rosji.
Z tego zresztą powodu według wizji amerykańskiej, jak uważa Braun, na Ukrainę miałyby pojechać polskie czołgi. "Na Ukrainie mają Polacy wystąpić „per prokura” – zakulisowo nami jakby pionkiem ktoś mógłby tę wojnę rozgrywać. Polski „pionek” jest trzymany amerykańską ręką" - tłumaczy.
(...)
W PRL-u istniał neoendecki „Pax”, który lansował ten sam co Braun model patriotyzmu, koncesjonowany i zorientowany na Moskwę. Podobny model propagował za Jaruzelskiego inny znakomity reżyser, Bogdan Poręba, twórca Zjednoczenia Patriotycznego Grunwald, skupiający największy beton partyjny PZPR. Poręba, reżyser tak doskonałych obrazów jak „Hubal' czy „Złoty pociąg”. Kiedy reżyserzy tej miary co Braun i Poręba kręcą filmy, te filmy budzą zachwyt. Ale kiedy wchodzą w obszary polityki, to tylko kręcą. I to widać jasno!
Tadeusz Grzesik, Emilia Drożdż
Cytaty za: https://www.fronda.pl/a/grzegorz-braun-pod-grunwaldem,40482.html
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Sądząc po ocenie tego programu....
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
3 Kwietnia, 2015 - 18:16
nwt npprwn ,mm zdnm,n drśl d wlnj Plsk.
Verita
@Verita
4 Kwietnia, 2015 - 00:15
Trzeba mieć szeroki horyzont i pojemny umysł, by asymilować śmiałe wizje.
Nie wystarczy być "niepoprawnym" tytularnym. Piję do pierwszego komentatora, oczywiście. Nie uznałam za stosowne odpowiadać na tak niedorzeczne stwierdzenia pana JzG.
Pozdrawiam!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
W monarchii Polskiej zawsze była siła
3 Kwietnia, 2015 - 19:39
Tylko pod obcymi się rozstroiła
Bo szarpali sukno na wszystkie strony
Byle mieć bebechy pełne i trony
Z Bogiem zawsze najlepiej się przyjaźnić
Głupi ci co chcą Boga ciągle drażnić
Postawa godna Polaka i dążeń
By nie było zbytnich dla nas obciążeń
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Jacek Mruk
3 Kwietnia, 2015 - 22:15
Nic dodać, nic ująć!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
sondaże
3 Kwietnia, 2015 - 23:02
Na portalu POLISH CLUB ONLINE 30 marca zakończyła się wstępna ankieta w sprawie oceny przez internautów kandydatów na Prezydenta RP, którzy wcześniej publicznie podali swój zamiar udziały w majowych wyborach.
W ankiecie należało dopowiedzieć na pytanie:
To badanie zdecydowanie wygrał GRZEGORZ BRAUN.
Poniżej uzyskane wyniki przez poszczególnych kandydatów:
1. Grzegorz BRAUN – 57%
2. Andrzej DUDA – 13%
3. Marian KOWALSKI – 7%
4. Paweł KUKIZ – 6%
5. Bronisław KOMOROWSKI – 2%
6. Adam JARUBAS – 1%
7. Magdalena OGÓREK – 1%
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Nic dodać..nic ująć
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
3 Kwietnia, 2015 - 23:41
Polska najlepiej się miała..gdy miała króla.Wraz z "demokracją" zaczął się jej upadek.Nawet zbyt pojemny umysł nie jest potrzebny.To każde dziecko wie.
Verita
co do Króla
4 Kwietnia, 2015 - 00:23
Król musi być.
Wyobrażacie sobie "demokratyczną" partię szachów?
Taką bez króla, z samymi tylko pionkami?
Dlaczego nasze życie ma przemijać w nonsensie?
Bo jacyś durnie nie kumają monarchii?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Misia z małym rozumkiem...
4 Kwietnia, 2015 - 10:12
... to stwierdziła dziewczynka z pierwszej klasy gimnazjum - bardzo "zapóźniona" :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// Polska najlepiej się miała..gdy miała króla.Wraz z "demokracją" zaczął się jej upadek.Nawet zbyt pojemny umysł nie jest potrzebny.To każde dziecko wie. //
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Masz rację, drogie dziecko !
Zwłaszcza ten ostatni niejaki Staś , który z miłości do pewnej Kurewny Kasi, oddał we ładanie swoją ojczyznę, wraz z wiernymi poddanymi.
ps.
.... jeśli masz problemy z edukacją , zapisz się na tajne komplety :-)))
@Maruś - można jaśniej?
4 Kwietnia, 2015 - 10:29
Jakieś argumenty - co pan proponuje?
Bo "demokracja - demokracją, a ktoś rządzić musi" jak powiada G. B.
Zjadliwość nie jest dobrym argumentem.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@ Markowa Pani....
4 Kwietnia, 2015 - 11:50
.... już bardziej prosto nie potrafię odpowiedzieć :
Radosnego Alleluja i niech zacna rączka nie zadrży przy malowaniu pisanek :-)) !
@Maruś
4 Kwietnia, 2015 - 12:58
Dziękuję za życzenia - które odwzajemniam, lecz co do meritum - słabo pan wypada
Bóg - Honor - Ojczyzna!
tyś Maruś
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Kwietnia, 2015 - 13:06
...toś jednak stary, tępy grzyb niereformowalny jest...nie widzisz "znaków czasu"...nie widzisz, że znów będzie zmiana warty przy żyrandolu, że ten twój Duduś, to marionetka...Układ pomagdaklenkowy dalej bedzie rządził następne 25 lat...aż z Polski zrobią Judeopolonię...wiem, tobie to pasuje, zatańczysz skrzypka na dachu...
...a jak masz problemy z edukacją, to faktycznie są tajne komplety, są na You Tube...tam demaskują twoich pejsatych pobratymców...
http://trybeus.blogspot.com/
tyś Robuś....
4 Kwietnia, 2015 - 13:31
.... jako naczelny rabin Rabki Zdroju, zawsze będziesz za żydkami.
Jak kandydat Braun zostanie królem , ty masz zapewnioną robotę jako nadworny Błazen.
Staraj się, jesteś ambitny :-))
ps.
\pozdrów Jarka Spirydonowa
@maruś - tylko tyle?
4 Kwietnia, 2015 - 13:45
Tylko tyle jest pan w stanie wyeksplikować na temat wyboru Prezydenta Polski?
Jakoś nie mogę się doczekać rozwinięcia pańskiej złotej myśli z 31 marca. Ponawiam pytanie - o co chodzi ? :
(cytuję)
"Droga szanowna pani Markowa, cz pan Braun ma świadomość, że działa na korzyść kandydata Komorowskiego ?"
Slowa "droga, szanowna" może pan pominąć jako nic nie znaczące.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@Markowa...
4 Kwietnia, 2015 - 13:55
....jeśli można coś zasugerować ? : proszę sobie zaaplikować "kwiat lotosu"- może umysł się otworzy ?
Każdy głos oddany na konkurentów pana Dudy- wzmacnia pozycję Komorowskiego.
Jeśli pani tego nie ogarnia- proszę przejść z Joga na szydełkowanie, OK ?- Wielce droga Pani.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@maruś4 Kwietnia, 2015 - 13:59
kwilenie proszę na priv
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@Markowa...
4 Kwietnia, 2015 - 14:08
... póki co, proszę uwolnić dzieci z tej szafy, tej zaczarowanej/zaczadzonej klasy :-)))
Na priv. to ja gaworzę z taką dziewczyną, jaką mam w moim avatorku :-))))))
@maruś - gwoli uściślenia
4 Kwietnia, 2015 - 14:39
Pan nie odróżnia, które wpisy są istotne dla społeczności blogerów, a które tylko pana prywatnymi "czknięciami".
Osobiście - nie marzę o prywatnej korespondencji z kimś takim.
EOT
Bóg - Honor - Ojczyzna!
poza ściśńięciem....
4 Kwietnia, 2015 - 14:49
.... wszystkie Pani wpisy - są dla mnie wyrocznią !
Nie dosyć, że ONA nie ma wyczucia politycznego - to ma symptomy braku poczucia humoru.
Boziu Moja,,,, gdzie ten Marek miał oczy :-)))??
ps.
Tereniu, ja też Cię lubię !
Sorry, wiem odrywam Cię od pisanek ? !!
markowa...
4 Kwietnia, 2015 - 15:21
... powiedz, dlaczego tak wywijasz tą pałą ?
Naprawdę lubisz ten kawałek..... ? Nie możesz rozmawiać normalnie ?
Ten niejaki Staś...
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Kwietnia, 2015 - 14:54
t był wyjątk - ptrt nczj ,pdbn jk Mrś . nnych włdców Plsk krs śwtnśc Plsk n znsz?Jk sę n chcł chdzć d szkły ,nwt dl zpóźnnych ,t wystrczy wygglwć.Dzś n wypd być gnrntm.Pwm c cś jszcz gnlny mrs.T c dyskwlkj cb jk Plk rsztę twjj bndy czwrg t brk szcnk d drgg człwk.N ptrfc dysktwć mrytryczn wtdy drz lcą ptty ..w rdzj &qt;głptk&qt; (jzg9) czy &qt;zpóźnn&qt;. Nwt w plskch szkłch dl &qt;zpóźnnych&qt;czą szcnk d drgg człwk. Tk prymtywn chmstw chrktryzj szczgóln tych gnlnych,śwtwych,wyróżnjących sę rpjczyków.
Verita
Veritko...
4 Kwietnia, 2015 - 15:46
.. ty też jesteś wyjątkiem.Dlatego póki co- zasuwaj na Noeon24 !
PS.ego
.... po ch- chu tak się katujesz ? Macie swój grajdołek, więc znoście jajka Trybkowi w waszym kurniku .
ps.
Trypleus, już jest obrzezany - krzywdy wam nie zrobi :-)))
król S. Poniatowski = Bulisław Komoruski
4 Kwietnia, 2015 - 15:18
Też agent.
I cóż, że Łazienki, że obiady czwartkowe? Trzeba było armię zbroić o wschodnią granicę fortyfikować.
Polecam nieznaną trylogię Reymonta "Rok 1794"
http://biblioteka.kijowski.pl/reymont%20wladyslaw/rok1794_t_i.pdf
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa..
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Kwietnia, 2015 - 13:10
...dzięki za temat...gdyby G Braun został Prezydentem, byłby zwierzchnikiem Sił Zbrojnych...nigdy by nie dopuścił do tak bezczelnego rozbrojenia polskiej armii...każdy Polak umiałby strzelać...wtedy i wróg nie byłby taki zuchwały...
...PiS sam najlepiej rozbroiłby Polaków..swiadczy o tym uciszenie Artura Nicponia...właśnie przez Prezesa Kaczyńskiego
...Pis jest szkodnikiem w polskiej polityce, najgorsze, że zakamuflowanym...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Trybeus - podniósł mnie Pan na duchu4 Kwietnia, 2015 - 13:54
Po pierwsze - moja notka nie została uznana za godną pierwszej strony. Czy ja tak słabo piszę, czy Pan Grzegorz Braun i tu jest solą w czyimś oku?
Po drugie - W minutę po opublikowaniu - już pałkarz przyłozył,a więc "ormo czuwa".
Po trzecie z wyjątkiem Verity i Jacka Mruka - nieprzychylność.
Czy ludzie nie kochają Polski?
Czy nie widzą miałkości i nijakości kandydata PiS-u??? (Dlaczego u Boga Ojca nie wystawili Joachima Brudzińskiego!)
I jeszcze dręczy mnie niezrozumiała postawa ojca Tadeusza Rydzyka.
Takie fory daje Andrzejowi Dudzie, a Brauna ignoruje.
I co jest warte hasło "Obudż się, Polsko"? Te wszystkie marsze - manifestacje, petycje? Czy Polska ma się obudzić tylko na jedno oko?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Kwietnia, 2015 - 14:20
..bardzo dobry tok rozumowania...mnie też dziwi postawa Ojca Dyrektora...nie posądzałbym go o jakąś lemingozę (ma bardzo dobre rozeznanie polityczne), zwłaszcza gdy relacje PiS - Radio Maryja nie były specjalnie nigdy cudowne...
...poza tym ostatnymi czasy zelżyli z krytyki "mojżeszowych" ...bodajże @Satyr wie dlaczego, ale obowiazuje go omerta:)))
...ja postrzegam Radio Maryja teraz w trochę innym świetle...jesli chcą nadawać, to muszą być ciszej...czy można nazwać cudem przyznanie koncesji ? A może układ, "tisze budiesz dalsze zajdiosz"...w zasadzie np wiadomości na temat wojny na Ukrainie podają takie same jak łże media, więc nie za bardzo są już obiektywni...to moje prywatne zdanie, na podstawie obserwacji...
G Braun jest spoza układu, ale chce większej symbiozy z Watykanem (co inni mu zarzucają na minus), ale RM powinna to dostrzec i dać szansę Braunowi...natomiast promują środowisko Pisu, któremu z Kościołem Katolickim nie jest po drodze, raczej bardziej PiSowi jest po drodze z Synagogą niz KK...wszystkie te Msze, w których uczestniczą są pod publiczkę, aby złapać elektorat katolicki...ja już nie dam sie nabrać na świętojebliwych polityków...pozdrawiam
..notka nie została uznana, ponieważ ten portal ma tyle wspólnego z niepoprawnością co koń z koniakiem :))...ale nie trzeba sie tym zrażać...ja mam ramkę w avatarze taką banderowską:))...pewnie za karę, ze krytykowałem właśnie banderowców :D
http://trybeus.blogspot.com/
Jeżeli idzie o postawę O.Dyrektora....
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Kwietnia, 2015 - 21:02
t są prwdpdn tk mżlwśc ; lb jszcz zprs, lb n zprs,b w węcj nż my...lb współprc G.B z TV Rpblk nmżlw .Dyrktrw zprszn.Myślę ,ż tg n msmy plnwć:-)Pzdrwm
Verita
Głos oddany nie na Dudę
4 Kwietnia, 2015 - 14:45
To pomoc dla Bredzisława.
Gdyby pan Braun miał takie poparcie jak ma pan Duda, to wtedy bym głosował na pana Brauna, ale nie ma takiego poparcia, i nie będzie takiego miał, i dla tego nie ma co kombinować, tylko głosować na Dudę.
Jeśli na prawdę chcemy wywalić WSIowego rezydenta z urzędu, to tylko pan dr Duda może pokonać WSIowego rezyna Bredzisława.
I czas skończyć z prywatą, bo widzę że tylko dużo piszecie, o wolności dla Polski, a jak przychodzi czas prawdy, jaka ta Polska ma być, to wtedy wszystko robicie by tą jedność rozbić, chcecie głosować na kandydata co dostanie góra 5%, i tak zawyżyłem te procenty.
A jak pan Duda wejdzie do drugiej tury, to nie będziecie na niego głosować, bo go nie lubicie, taki to wasz patryiotyzm, oparty na prywacie, nie bo nie.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jjj - spójrz prawdzie w oczy4 Kwietnia, 2015 - 15:04
Gdyby dr Andrzej Duda startował z pozycji Grzegorza Brauna - bez partyjnej kasy - nie zebrałby nawet ułamka jego liczby głosów, ponieważ jest miałki i nijaki. Owszem porządny z niego człowiek i wykształcony.
Znakomity, lojalny urzędnik.
Lecz nie urzędnika nam trzeba. Zwierzchnika sił zbrojnych rozumiejącego polską rację stanu.
Nadchodzi wojna, na ulicach obwieszczenia o poborze do wojska.
Potrzebny jest prezydent - wojownik. Nie salonowy pieszczoch, choćby nie wiem ile głosów zebrał. (również jego mama od studentów)
Więc nie spekulujcie - tylko przetrzyjcie oczy - mamy szansę na Męża Stanu - nie przegapmy dziejowej szansy.
Na deser - mały linczek
https://marucha.wordpress.com/2011/05/18/grzegorz-braun-i-tak-nie-powiedzialem-wszystkiego-o-zycinskim/
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
4 Kwietnia, 2015 - 15:11
Takich jak ja, jest nas ponad 40%, a takich jak pani myśli, jest was znikomy ułamek, więc kto ma przetrzeć oczy.
Mnie też wiele rzeczy się nie podoba, ale gdy Polska staje w obliczu zagłady jako państwo, moje fochy, dąsy, uprzedzenia, idą w kont, idą precz, bo moja wiara, miłość i obrona Ojczyzny, jest na pierwszym miejscu, jak moje prywatne życie.
Bóg Honor Ojczyzna
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jjj żle kombinujesz4 Kwietnia, 2015 - 15:22
Patrzysz przez pryzmat lemingozy.
Polecam patrzenie przez pryzmat Niepodleglości.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
4 Kwietnia, 2015 - 16:05
Może się nie zgadzamy, ale ja pałami nie macham, gdy z panią prowadzę konwersacje.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
pały - do Jjj8 Kwietnia, 2015 - 23:11
Sądzi pan, że sama sobie stawiam pałki? :-)
Co do naszego sporu dotyczącego "poparcia" kandydatów - zobaczymy, jakie ono będzie, kiedy Grzegorz Braun przebije sie wreszcie do publicznej TV.
Niejednemu "opadnie szczęka" - myślę, że ruszą się ci, którzy zwątpili we wszystko. Czytałam kilka takich wypowiedzi: "miałem nie głosować, ale na G. B. - pójdę".
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
8 Kwietnia, 2015 - 23:21
Niejednej "opadnie szczęka" - jak bedzie 0.05%
Pozdrawiam
Tak powiedział Jjj w 2015.
8 Lutego, 2020 - 22:57
Tak powiedział Jjj w 2015. roku
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Stanowczo popieram Grzegorza Brauna i
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Bibrus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Kwietnia, 2015 - 15:50
witam wszystkich Jego sympatyków.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Budowa cywilizacji życia
4 Kwietnia, 2015 - 16:25
Rewolucja bez rewolucji - tak by można hasłowo ująć program Grzegorza Brauna, który pokazuje jak my Polacy możemy odbudować cywilizację życia, którą głosił całym swoim życiem Jan Paweł II. Grzegorz Braun jest wojownikiem zaprawionym w bojach z lewactwem, które to poczyna sobie coraz śmielej także w naszym kraju, i wcale nieodległa jest chwila, kiedy to z wyroków nagrzanych sadów wysyłać będą Niepoprawnych do obozów reedukacyjnych.
Gdyby obok Orbana na Węgrzech i Brauna w Polsce znalazł się jeszcze ktoś taki na Ukrainie, wówczas marzenie o Międzymorzu szybko stałaby się rzeczywistością.
jan patmo
Janie Patmo:))
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika trybeus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Kwietnia, 2015 - 21:46
//Gdyby obok Orbana na Węgrzech i Brauna w Polsce znalazł się jeszcze ktoś taki na Ukrainie, wówczas marzenie o Międzymorzu szybko stałaby się rzeczywistością.//
...w samo sedno !!! pozdrawiam...
http://trybeus.blogspot.com/
Chcecie wychować nową rasę
4 Kwietnia, 2015 - 20:26
Chcecie wychować nową rasę Polaków, czy co, taką która chce mieć króla? Nie znam ani jednej osoby. która chciałaby głosować na coś takiego. To naprawdę niepoważne poglądy i szkodzące Braunowi jako realnej kandydaturze.
I chciałabym, żeby ktos przybliżył w kilku zdaniach, co Braun sądzi o stosunkach z Rosją.
@Omilka
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
8 Kwietnia, 2015 - 04:28
(cytuję)
"I chciałabym, żeby ktos przybliżył w kilku zdaniach, co Braun sądzi o stosunkach z Rosją."
Dlaczego ma to robić ktoś za panią?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Informacje, na które trafiłam
8 Kwietnia, 2015 - 22:54
Informacje, na które trafiłam nie usposabiają mnie pozytywnie do tego kandydata. Może więc ktoś zechce wyprowadzić mnie z błędu.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Omilka8 Kwietnia, 2015 - 23:05
Skoro nie ma pani ochoty sama wyprowadzić się z błędu - nikt za panią tego nie zrobi.
W internecie pełno jest materiału na ten temat.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Na przykład ten materiał, w
8 Kwietnia, 2015 - 23:21
Na przykład ten materiał, w którym piszą, iż Braun uważa, że Putin broni sie przed agresją Ukrainy?
http://www.fronda.pl/a/grzegorz-braun-pod-grunwaldem,40482.html
"materiał, w którym piszą..."
8 Kwietnia, 2015 - 23:56
Przejrzałam ten materiał.
A więc dobiera sobie pani lekturę, która w fałszywy sposób interpretuje poglądy Brauna, zamiast siegnąć do oryginału.
Przekonywanie pani, że to paszkwil uważam za bezcelowe.
Dla ew. czytelnika podlinkowanego artykułu - polecam ostatni komentarz - znalazł się ktoś rzetelny.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
wzory
7 Kwietnia, 2015 - 13:05
wzory
na początek zdekonstruujmy
ślepych lewackich dekonstruktorów
ażeby móc w pełni korzystać
z dobrodziejstw własnych wzorów
PS Nie ma przecież najmniejszych powodów, aby nie wzorować się na tym, co najlepsze w naszej rodzimej, szeroko rozumianej polskiej kulturze?!
jan patmo
no nie bardzo rozumiem, takich, ktorzy...
8 Kwietnia, 2015 - 22:18
nie chcieli by miec ponownie monarchi w Rzeczpospolitej ?
Czyzby, te cale lata bolszewizmu w Polsce az tak wypaczyly umysly ???
Przeciez po I wojnie swiatowej tylko przez przypadek oddano wladze Marszalkowi...,
o maly wlos a mielibysmy wowczas monarchie, przeciez Rada Regencyjna...,
no ale poszla, ze tak powiem nas kroty, gdyz owczesna sytuacja tego niejako wymagala...
Ze caly, albo ze tak powiem prawie caly swiat durnieje, to wcale nie znaczy,
ze Polacy maja rowniez spiewac rownym glosem i nie wychylac sie z szeregu...
Czy Panstwu jest swiadomym, kto gra ?
albo, kto komponuje ?
KTOS,co sie zowie OMILKA czy jako tak,
po drodze dopytuje
" co to za urojony pomysl z krolem ? "
a ja sie pytam, a co to za urojony pomysl z DEMOKRACJA ?
albo innym REPUBLIKANSTWEM ?
OMILKA nie zna nikogo takiego, ktory chcialby bysmy mieli krola ???
Ja z kolei znam wielu takich przeciwnych i rowniez nie moge sie nadziwic ich ...niewiedzy, a w porywach nawet glupocie...
Pana Grzegorza Brauna Niebo nam przysyla, ale jak zwykle LUDZIE slepi i glusi...
Co do adwersarza powyzej, ktory idac na skroty odpowiada, a wiec lepiej DUDA, bo ma wiecej ...i takie tam...
Panie Kolego !
czasami idac na skroty, to mozna w jakies gowno wdepnac i nawet nie wiadomo czyje,
bo pies juz odlecial i nawet nikt nie wie jakiej rasy...
moze LON jaki reolucyjny ?,
albo czosnkem z pyska mu smierdzi ?
albo jaki angelski, francuski albo...albo...
W Rzeczpospolitej dzisiaj zwierzyniec dostadni...
a poza tym, to co to za zdziwienia ?
czy Krol nie moze sobie pisac na komputerze,
albo latac samolotem ?
Przeciez mamy w Europie kilka dynastii i dobrze im sie wiedzie...,
no w kazdym razie lepiej niz nam...
Sa to co prawda bardziej kroliki niz krolowie,
bo niestety ich rozmontowano...,
ale sa !
A tutaj panie dziejku taki brak zrozumienia...dziwne to jakos ?...
Inny adwersarz znowu, ze no taaaaaaaaaaaaaak,
ale Stas i takie..tam,
Panie no doooobra, ale takim Stasiem, to przeciez nie bedziemy mierzyc ponad 1050 lat istnienia Rzeczpospolitej...
Prosze nie odbierac tego doslownie, bo to nie jest moim zamiarem,
lecz czasami, gdy czytam, to widze,
ze niektorzy ...
NIE POTRAFIA ODROZNIC GOWNA OD TWARODU !
pzdr.
chris
My chcemy króla!
8 Kwietnia, 2015 - 23:29
największe prawa do korony polskiej ma dynastia Romanowych. A personalnie wielka księżna, pretendentka do tronu Rosji, tytularna Imperatorowa Wszechrosji Maria Władimirowna Romanowa.
Poślubiła ona Franciszka Wilhelma Hohenzollerna, księcia Prus, który przeszedł na prawosławie i przyjął imię Michała Pawłowicza. Parze urodził się syn Jerzy Michjłowicz, wielki książę i cesarzewicz Rosji, książę Prus (jako Georg Michael Prinz von Preußen). Po rozwodzie pary cesarskiej, Jerzy Michajłowicz pozostał przy nazwisku Romanow.
Nasza ewentualna królowa Maria Władimirowna mieszka obecnie w Hiszpanii. Biegle mówi i czyta po rosyjsku, angielsku, francusku i hiszpańsku, rozumie również niemiecki, włoski i arabski. Od 1992 roku, podobnie jak syn, posiada paszport rosyjski. Ma też więzi z Polską. Jej babką była Helena, córka Zygmunta Złotnickiego herbu Nowina, żona Jerzego, księcia Bagration-Muchrańskiego – pretendenta do tronu Gruzji.
Jeśli z jakichś, trudnych do zrozumienia powodów, wielka księżna odrzuci koronę polską będziemy musieli dokonać wyboru innej dynastii.
http://www.debata.olsztyn.pl/blogi/71-adam-kowalczyk/2402-my-chcemy-krola.html
@ Panie Jozio, przeciez samo z siebie sie...
9 Kwietnia, 2015 - 10:44
tutaj rozumie, ze rozchodzi sie o WYBOR POPRZEZ WOLNA ELEKCJE ,
nikomu sie nie marza jakies " KRZYWE SUKCESJE DYNASTYCZNE "...
Tutaj idzie o zdrowy system, a nie ponownie o politykowanie ludzi z zewnatrz...,
Pozniej wkleje Panu troszke w tym temaie...
pzdr.
chris
@ Jozio z Londynu - 8 Kwietnia, 2015 - 23:29
9 Kwietnia, 2015 - 11:34
..... a, "One majo w swojej rodzinie, cholernie wielkiego przodka "......
Panie Józiu, bardzo pana proszę - pan nic nie "kompinuje", bo my mamy swojego kandydata na TRON - potomka cesarskiego
radu, który czeka na odpowiedni moment i ten właściwy płot.....
Będziem mieli Cysorza , Bolka I -Walese.
https://www.youtube.com/watch?v=vbq9XSZJLNo
Z wiosennym pozdrowieniem,
Marek
ps.
...... proszę o relację jak szan. Pana traktowali w Londyńskim szpitalu .... po królewsku :-))) ?
@maruś
9 Kwietnia, 2015 - 15:40
....
Eeee, Bolek nieee
9 Kwietnia, 2015 - 15:32
Bolek sie spaskudzil,
a dokladniej, to juz pewnie od dziecka byl spaskudzony :-)
chris
Braun i długo, długo nic
8 Lutego, 2020 - 19:01
Ujadanie propagandzistów od Sakiewicza, Targalskiego i spółki tylko to potwierdza.
@piko - zgoda!
8 Lutego, 2020 - 19:22
Pokaż mi, kto na Ciebie ujada - powiem Ci, kim jesteś!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
sekciarski cyc
8 Lutego, 2020 - 19:13
sekciarski cyc
przyssał się do Brauna
cóż za sekciarski cyc
poza guru nie ma nic!
jan patmo
@ Markowa.
9 Lutego, 2020 - 00:03
Bardzo sie ciesze z powrotu artykulu i komentarzy, sprzed siedmiu lat. To bardzo cenny material. WIdac na nim jak bardzo sie mylilem - podobnie jak JJJ, w ocenie Dudy. Pokladalem w nim duze nadzieje. Zadziwia mnie owczesna trafnosc sadow tak wielu komentatorow. Wyszedlem na glupa. Osobiscie jestem duzym zwolennikiem Monarchii, pod warunkiem, ze krolem nie bedzie Bolek, tylko ktos o charakterze Pilsudskiego. Ciesze sie tez, ze Braun z Bosakiem tworza obecnie bardzo dobry zespol. Nie wazne sa kalkulacje na temat ich szans. Gdy uczciwi ludzie zaglosuja na nich, te szanase sie zwieksza, a my bedziemy wiedzieli jaki procent w Polsce stanowia Polacy.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Braun o żydowskim bunkrze pod CPK
27 Lutego, 2020 - 01:28
polski monarchizm
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
@kontrik
27 Lutego, 2020 - 01:50
Gdzie Ty ten wpis znalazłeś?.Ciekawa była już tu wtedy polemika.No i Verita jakby ta sama co dziś.To historia ,ale warto było to odnaleźć.Brawo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Leszek1 - tylko nie Piłsudski na miłość boską27 Lutego, 2020 - 14:01
Coraz więcej publikacji odbrązawia "Ziuka": książki, wywiady, dokumenty. Warto się zapoznać.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
tylko nie...
27 Lutego, 2020 - 14:33
tylko nie...
tylko nie na "żarliwych patriotów"
niby od Dmowskiego
co zdają się na łaskę i niełaskę
pana moskiewskiego!
jan patmo
Markowa
29 Lutego, 2020 - 01:53
Masz racje, moja droga. Powstaly juz chyba setki publikacji "odbrazawiajace" nie tylko Ziuka, ale prawie wszystkie osiagniecia Dwudziestolecia, z Zaleszczykami na czele. Jest to sowiecka propaganda, ktora przedziwnie wzrosla w ostatnich latach. Jezeli pragniesz zapoznac sie z dokumentami i ksiazkami, moge Ci podac linki, lub tytuly ksiazek. Oczywiscie, jezeli naprawde chcesz poznac prawde o tym wielkim czlowieku. Tak dla zabawy prosze, podaj jeden, lub kilka przykladow grzechow glownych Marszalka, a ja postaram sie Ci wyjasnic jak to bylo naprawde. Juz kilkakrotnie prostowalem tu rozne bajki i potwarze na te tematy.
Pozdrawiam serdecznie.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Post Scriptum
29 Lutego, 2020 - 01:59
Jezeli chcesz prowadzic dyskusje na temat Marszalka - prosze zadaj pytania pod artykulem o niewielu komentarzach, bo tu chyba ich tysiac.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz