Rodzina- zguba Człowieczeństwa
Chrześcijańscy znajomi powiedzieli mi, że ich religia wspiera się na rodzinie, rodzina jest jej kamieniem węgielnym. Jednak rodzina jest również podstawą wszelkich neuroz, wszelkich psychoz, wszelkiego typu chorób umysłowych i problemów społecznych. Stała się ona również podstawą ras, narodów, wojen.
Rodzina nie ma przed sobą przyszłości, jej przydatność i niezbędność są sprawą przeszłości. Nie tylko chrześcijanie, ale wszyscy zostaliśmy uzależnieni przez myśl, że rodzina stanowi wielki wkład do świata. Rzeczywistość jest całkiem inna.
Po pierwsze, rodzina jest więzieniem, pragnie kontrolować dzieci, żonę; jest to bardzo zwarta grupa ludzi, którzy uświęcają swoje więzienie. Ale rezultaty tego są bardzo nieprzyjemne.
Każdy rodzaj uwięzienia zapobiega duchowemu rozwojowi. Rodzina programuje dzieci zgodnie ze swoim nastawieniem. Jeżeli urodziłeś się w rodzinie chrześcijańskiej, będziesz nieustannie programowany na chrześcijaństwo i nawet nie pomyślisz, że to warunkowanie może uniemożliwić tobie dalszy rozwój.
Rodzina to podłoże wszelkich patologii. Chciałbym żyć w świecie, w którym komuna zastąpiłaby rodzinę. Psychologicznie o wiele zdrowiej jest żyć w komunie, gdzie dzieci nie są własnością rodziców, ale komuny i nie noszą w sobie tylko piętna matki i ojca, ale mają wielu wujów i wiele ciotek. Czasami śpią z tą, a czasami z tamtą rodziną.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4961 odsłon
Komentarze
:)
6 Lutego, 2015 - 23:56
Twoja wizja "komuny" to zwykłe stado. Barany, owce i jagnięta. Nic więcej. Utopia
przede wszystkim
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Katgal został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Lutego, 2015 - 00:09
są t w dlszym cąg ldz. Ldz n dzlący nnych n bcych, n N Nszych.
Ldz wln wwnętrzn n pdlgjący szntżm mcjnlnym.
N zmykjący sę w csnym kln, który zdlny jst zbć nny kln dl pdtrzymn stts q.
Kżd rdzn jst zczątkm wszlkch wjn. Njprw jst kln rdznny, późnj wpólnt, późnj spłcznść, późnj nród, t wszystk w pzycj d drgch. l d jkch drgch? d rjnych drgch.
Rdzn jst przyczyną wrgów rjnych.
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
Może spróbuj w Izraelu
7 Lutego, 2015 - 00:16
Ktoś tam też nadaje na podobnych falach:)
http://www.polskatimes.pl/artykul/652697,kibuce-w-izraelu-znow-wracaja-do-lask-ustawiaja-sie-do-nich-kolejki-mlodych-rodzin,id,t.html
WSPOMNIENIE z przeszłości
7 Lutego, 2015 - 02:29
Matko,
ja pamiętam z dawnych, moich szczenięcych lat,
na takie gadanie się mówiło:
kuku na muniu
@matka trzech córek
7 Lutego, 2015 - 00:12
Śniegu nie ma a tu taki bałwan skąd to cuś się przywlekło
nie bądźmy niemili
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Katgal został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Lutego, 2015 - 00:15
bardzo proszę merytorycznie
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 00:23
"Rodzina to podłoże wszelkich patologii'.
miałeś bardzo traumatyczne dzieciństwo , oj bardzo, ale żeby aż tak skrzywdzić, niepojete
masz rację
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Katgal został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Lutego, 2015 - 00:34
msz rcję, tylk ldz mntlnśc nwlnk pddją sę tym mchnzmm ndktryncj-rdznnj, szklnj, spłcznj. Ldz myślący smdzln zwsz stją n bgn d tych jż zprzszłych prymtywnych wzj śwt
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@katgal
7 Lutego, 2015 - 00:42
jezeli mam racje to przykro mi z tego powodu , proponuje dobrego psychologa i na dzis koniec z rozwiazywaniem Twoich zyciowych problemów
dobranoc
dziękuję za rady
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Katgal został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Lutego, 2015 - 00:47
dbrj ncy. N przyszłść jdnk prsz brdzj mrytryczn dnszn sę d zprpnwng tmt :)
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 09:59
Nie można odnieść się merytorycznie do Twoich chorych wynurzeń!
viki
@katgal
7 Lutego, 2015 - 11:42
Ok. tylko powiedz jak to zrobic czytając tak niedorzeczne by nie powiedziec głupie wynaturzenia,
nawet na genderowych portalach miałbys trudności ze znalezieniem chętnych do polemiki, a tu i tak znalazłes takowych , choc nie do polemiki a do krytyki bo czego można było sie spodziewac po takim wpisie. lepszy juz był ten pierwszy o schabowych
@ Katgal
7 Lutego, 2015 - 03:10
Takowy eksperyment trwa już w Moskwie. Stado dzieciaków żyjących w kanałach, na dworcach. Degeneracja człowieczeństwa w czasie nie przekraczającym jednego pokolenia. Na szczęście ! Patologie zabijają członków stada, zanim to stado zacznie się skutecznie mnożyć.
Temat jest mocno stary, jakby obił mi sie o uszy. Nie mogę zlokalizować autora (anarchisty).
Re: @ Katgal
7 Lutego, 2015 - 09:11
Cyborgu, ten eksperyment toczy całą Rosję. Niektóre szacunki wskazują na armię 6 milionów bezdomnych dzieci w Rosji. W 2005 r. Hanna Polak i Andrzej Celiński zrealizowali dokument "Dzieci z Leningradzkiego". Można zobaczyć jak wygląda utopia Katgala w praktyce.
po co?
7 Lutego, 2015 - 09:49
i po co ta manipulacja i nadinterpretacja na poziomie gazety W?
Te dzieci to ofiary tego jak skonstruowane jest społeczeństwo. A jak skonstruowane jest społeczeństwo?
Na wzór chorego prawa.
Na wzór chorej moralności.
Na wzór wypaczonej religijności.
Na wzór rodzinny, który to wzór odziela jednych ludzi od drugich, tworzy podziały, daje przywileje, odbiera przywileje.
Gdyby te dzieci nie były raz że: odrzucone przez to społeczeństwo; dwa: osaczone przez to społeczeństwo (w którym każda rodzina dba tylko o SWOICH, gdyż czyje są to dzieci? CUDZE, CZYJEŚ TAM, biedne, o jakie biedne, ale CUDZE), wtedy te dzieci nie byłyby pozostawione same sobie, gdyż prawdą jest, że to NASZE DZIECI, czym różni się twoje dziecko od tego na obrazku? czy ono ma jakieś znamie gorszości, niższości? nie, ono się nie różni od twoich dzieci, mało tego, jest to twoje dziecko.
Gdyby społeczeństwo było skonstruowane na wzór komun, nigdzie nie zobaczył byś głodnych odrzuconych przez ,,dobre rodziny'' i ,,moralne społeczeństwo'' dzieci, bezdomnych, naszego gatunku, czy innego.
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
Społeczeństwo, naród to wielki organizm.
7 Lutego, 2015 - 10:22
składający się z żywych, pojedynczych tkanek, jaką są rodziny.
Te komórki - tkanki są połączone.
Chore prawo i chora moralność jest produktem współczesności.
To zamierzone, dalekosiężne działania, które już dają bardzo negatywne skutki.
Od wielu lat pracowano usilnie nad tym, aby osłabić rodziny. Jednym z takich działań jest likwidacja zakładów pracy. To najmocniejsze i pierwsze ogniwo zbrodni.
Ludzie zmuszeni do zapewnienia sobie egzystencji zmuszeni zostali do opuszczenia swoich bliskich, którzy są zawsze wsparciem.
Wyjechali młodzi ludzie.Znaleźli się w obcym środowisku, bez mieszkania, bez gwarancji zatrudnienia, bez perspektyw na przyszłość.
Taka sytuacja mogła spowodować niechęć i wściekłość. Bezsilną wściekłość. Szkoda, że jest tak mało reportaży o rozterkach tych ludzi. Szkoda, że wielu z nich nie ma odwagi przyznać się do porażki i powrócić.
Dopóki w społeczeństwie są ludzie mający chrześcijańską duszę (którą tak pogardzasz)dopóty nikt ze swoimi problemami nie jest skazany na "komunę", o której piszesz.
Ta "komuna" właśnie słabych, zagubionych poszukuje.A każdy kto w niej jest - to niewolnicza jednostka, nad którą ktoś sprawuje nadzór, bo nie jest to piecza.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
organizm
7 Lutego, 2015 - 10:31
znam zdrowszy organizm, pewniejszy i jedyny rzeczywisty, bo naturalny. Organizm o nazwie: ludzkość.
Rodzina w żadnym wieku nie była rzeczą godną podziwu. Ludzie byli na nią skazani, więc teraz bardzo chętnie od niej odchodzą. Pamiętaj, że za pokój na świecie, radość i pomyślność odpowiadasz tylko ty bursztyn. Jeśli nie ma pokoju, radości i pomyślności, pochyl się nad sobą i spróbuj coś zmienić. I ja się pochylę. Świat jest naszym odbiciem.
Niestety nie ma się czym chwalić śledząc codzienne wydarzenia.
ale nie bądźmy smutni, posłuchajmy przepięknej pieśni pochwalnej, najsłodszych z braciszków naszych
http://youtu.be/9hAH1O6FLBg
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 11:05
Piszesz o ludzkości, a zaraz po tym od odchodzeniu od komórki rodziny. Człowiek jest ze swej natury istotą stadną i w stadle rodzinnym powinien mieć wsparcie. Podważanie i niszczenie tego - prowadzi do zagłady ludzkości, czyli ORGANIZMU, który uznajesz i pochwalasz.
Lubię dyskusje nawet te, które są trudne, bo lubię, kiedy mogę komuś pomóc. Daje mi satysfakcję widok ludzi szczęśliwych, zwłaszcza wtedy, kiedy z moją pomocą na strapionej lub zagubionej, smutnej twarzy pojawi się uśmiech.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Czy to dowcip?
7 Lutego, 2015 - 07:40
Dawno nie widziałam takiego steku bzdur. Nawet jeśli w rodzinie bywają patologie, to bez rodziny człowiek nie ma szans na rozwój emocjonalny, empatii, współczucia, czy relacje z innymi ludźmi. Psychologowie wiedzą to od dawna, od badańprowadzonych w ochronce przez doktora Spitza. Dzieci bez matek nie rozwijają się nawet fizycznie, chorują i umierają bez widocznego powodu, dziecko nikomu niepotrzebne zostaje wyeliminowane przez naturę.
Rodzice adopcyjni i zastępczy znają to z autopsji. Dziecko, ktore rosło od niemowlęctwa w bezoosbowym DD, lub było poniewierane do trzeciego roku życia potrzebuje wiele miesięcy, a nawet lat żeby nadrobić zaległości emocjonalne, chociaż częściowo. Niektórym nie udaje sie to nigdy. Do rozwoju emocjonalnego dziecko potrzebuje dotyku, pieszczot i pewności, że stały i bliski opiekun reaguje na jego potrzeby.
Przykladem negatywnym braku rodziny - pełnej dla dzieci starszych są eurosieroty, gdzie jedno z rodziców lub obydwoje wyjechali do pracy. Wystarczy zapytać nauczycieli, co dzieje się z dziećmi, którym zabrakło rodziców.
Masz rację, ale nie szukajmy zbyt daleko
7 Lutego, 2015 - 07:55
wystarczy wziąć pieska ze schroniska. Nigdy nie wiesz i się nie dowiesz jaki bagaż przeżyć ze sobą przyniesie. Sąsiad próbuje już 3-4 rok wyleczyć psa z traumy, piesek nadal nie ma zaufania.
Nie szukam daleko, jestem
7 Lutego, 2015 - 08:02
Nie szukam daleko, jestem matką adopcyjną od lat 18.
to robi wrażenie
7 Lutego, 2015 - 09:30
podziwiam i pozdrawiam
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Katgal nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
nie zrozumienie tematu7 Lutego, 2015 - 09:54
pisałem nie o braku rodziców, ale o kimś piękniejszym od rodziców, o bliźnich.
Atoli to nikt z waszego społeczeństwa, gdyż to społeczeństwo jest chore do szpiku.
Pisałem nowym społeczeństwie. Bez bogów, religii, moralności, autorytetów.
Prawda, że dzieci wychowywane nie przez swych rodziców, ale np. przez was, wyszłoby z tego w opłakanym stanie.
Gdyż wierzycie w boga, w dekalog, autorytety. A to nic dobrego. To od tysięcy lat się nie sprawdziło.
Należy w/w odrzucić
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 10:05
A bliźni to kto?
viki
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Katgal nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
a Ty dla kogo jesteś bliźnim?7 Lutego, 2015 - 10:09
”Pewien człowiek schodził z Jerozolimy do Jerycha i wpadł w ręce zbójców. Ci nie tylko go obdarli, lecz jeszcze rany mu zadali i zostawiwszy na pół umarłego, odeszli. Przypadkiem przechodził tą drogą pewien kapłan; zobaczył go i minął. Tak samo lewita, gdy przyszedł na to miejsce i zobaczył go, minął.Pewien zaś Samarytanin, będąc w podróży, przechodził również obok niego. Gdy go zobaczył, wzruszył się głęboko: podszedł do niego i opatrzył mu rany, zalewając je oliwą i winem; potem wsadził go na swoje bydlę, zawiózł do gospody i pielęgnował go. Następnego zaś dnia wyjął dwa denary, dał gospodarzowi i rzekł: »Miej o nim staranie, a jeśli co więcej wydasz, ja oddam tobie, gdy będę wracał«. Któryż z tych trzech okazał się, według twego zdania, bliźnim tego, który wpadł w ręce zbójców?”. On odpowiedział: ”Ten, który mu okazał miłosierdzie”. Jezus mu rzekł: ”Idź, i ty czyń podobnie”.
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 10:40
Ja jestem Twoim bliźnim! Podaję Ci rękę w postaci rady: idź do lekarza! Choć według mnie jesteś beznadziejnym przypadkiem i rozumu Ci nie przybędzie, to lewatywa jednak postawi Ciebie na nogi! Spytaj o szczegóły prezy-dęta, on ponoć ma rozeznanie, jak to działa!
viki
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Katgal nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
eh7 Lutego, 2015 - 10:58
pomyśl, co na twoje słowa powiedziałby Jezus. Taką przyjemnośc sprawia tobie upokarzanie innych ludzi? I na co te zwroty grzecznościowe? Czy w swym faryzejstwie chcesz jeszcze uchodzić za wychowaną?
Κύριε ελέησον
Κύριε ελέησον
Κύριε ελέησον
http://youtu.be/HI9n7m8PEQw
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 11:46
Pomyślałam! Jezus powiedziałby tak: "zobacz viki, Katgal posługuje się terminami i cytatami z pisma świętego, a przekazuje bliźniemu wszystko na odwrót, zło"! Katgalu, ja nie chcę uchodzić za wychowaną, ja jestem wychowana przez wspaniałych rodziców, którzy mnie kochali, a ja ich! Mam ich dobro w genach! Natomiast nie oczekuj od ludzi rozumnych, aby godzili się na Twoje diabelskie wywody! Piszesz jedno, w drugim wpisie sam sobie zaprzeczasz! To się nazywa rozdwojeniem jaźni! Masz jakiś cel, żeby Ciebie czytano, więc i odpowiedzi na Twoje "dylematy" otrzymujesz! Chyba się nie gniewasz za rady od bliźniego?
viki
VIKI DROGA,
8 Lutego, 2015 - 01:30
Pozwolisz, że zacytuję raz jeszcze siebie:
kuku na muniu.
wypowiedzi,
to co pisze ten "człowiek"
na temat rodziny, rodziców i na wszystkie inne tematy, świadczy niezbicie o jego kondycji umysłowej.
Sądzę, że to nie jest przypadek dla psychologów, a raczej dla tej drugiej specjalności medyków.
Ale,
rokowania kiepskie są.
Druga ewentualność, że "człowiek" wykonuje tutaj na Niepoprawnych zadanie.
Zaprogramowano go.
I zgodnie z otrzymanymi instrukcjami od swych przełożonych, pewnie ze WSI,
nawija.
o komunie !
i jej wyższości nad
każdym innym ustrojstwem.
Tak w jednym jak i w drugim przypadku, sądzę, że właściwą,
najwłaściwszą opcją,
jest ignorowanio gostka
totalne.
Czyli zero komentów.
I byłoby tak, jak kiedyś mawiała moja
Ukochana Babcia w mojej
Kochanej Rodzinie:
"zatchnie się"
własnymi słowami.
XXXXXX
to biologia
7 Lutego, 2015 - 10:11
O tym, że do rozwoju dziecka potrzebna jest matka, lub inny postawowy opiekun decyduje biologia, nie jakieś chore utopie. U dziecka bez matki nie rozwina się połączenia nerwowe odpowiedzialne za uczucia. Takie badania robiono w sierocińcach rumuńskich: część dzieci została umieszczona u matek upośledzonych umysłowo, część pozostawiono w DD, czyli "komunie". Po roku okazało się, że u dzieci z komuny obszary, gdzie lokują się neurony odpowiedzialne za uczucia stały się puste. Biologia wyelimiowała zbędne neurony.
Naukowcy poniesli karę, za te nieetyczne badania, bo w zasadzie wyników mogli się spodziewać. Wiele dzieci z rumuńskich sierocińców adoptowano, bez powodzenia.
Zanim zacznie wyspisywać kolejne dyrdymały przeczytaj choćby książkę aamerykańskiego psychiatry dziecięcego Bruce D. Perry "Ochłopcu wychowywanym jak pies".
Życzę ci zdrowia
7 Lutego, 2015 - 08:41
ale może do końca kuracji przestałbyś wypisywać tu bzdury?
cui bono
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 09:41
Tytuł Twojego bloga jest prowokujący ale i niepokojący,a w jego treści jest wiele sprzeczności.
To nie religia wspiera się na rodzinie, ale rodzina powinna się wspierać na religii.
Rodzina nie jest podstawą wszelkich psychoz i problemów. Problemy są z zewnątrz, a rodzina jest po to, żeby je rozwiązywać, pomagać z nich wyjść i zaradzić, jak unikać ich w przyszłości.
Rodzina to nie więzienie.To grupa ludzi, którzy wzajemnie się wspierają. Rodzice i potomstwo.Kiedy rodzice nie mogą mieć własnego - poszukują, aby innemu młodemu dać opiekę i przystosować do dorosłego życia.
Jeśli wychowywanie dziecka nazywasz programowaniem, to dziwne jest Twoje myślenie.
Rodzina może być podłożem patologii, kiedy rodzice są patologiczni.
Kolejna sprawa:
Komuna ludzka? Co to jest? Zbiorowisko ludzi, zagubionych, którzy nie są sobą, bo nadzór nad nimi sprawuje wódz. Ktoś, kto steruje zebranymi pragnącymi wolności w celu osiągnięcia własnego celu.
Kiedy człowiek staje się dorosły, poszukuje partnera do dalszego wspólnego funkcjonowania w ogromnym "stadzie" jakim jest społeczeństwo. Pragnie utworzyć swoje małe stado, które otoczy opieką. To jest łańcuch ludzkości.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Katgal nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Drudzy a Bliźni7 Lutego, 2015 - 10:01
Zaprawdę jeżeli świat wypełniony po brzegi chaosem, chciwością, obłudą, lękiem, udręką, okrucieństwem, zbrodnią, wojnami i beznadziejną nadzieją, a więc świat, w którym trwasz, nie jest dla ciebie piekłem, to co dla ciebie jest piekło? Zaprawdę, jeżeli ty sam nie jesteś piekłem, to kto jest piekłem? Powiesz: „Drudzy są piekłem; piekło — to drudzy". Powiedz tak, ale dowiedz się, że każdy Szatan tak mówi. Od kogo o tym dowiesz się? Jedynie od siebie.Edward Stachura
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
Drudzy a Bliźni
7 Lutego, 2015 - 10:01
Zaprawdę jeżeli świat wypełniony po brzegi chaosem, chciwością, obłudą, lękiem, udręką, okrucieństwem, zbrodnią, wojnami i beznadziejną nadzieją, a więc świat, w którym trwasz, nie jest dla ciebie piekłem, to co dla ciebie jest piekło? Zaprawdę, jeżeli ty sam nie jesteś piekłem, to kto jest piekłem? Powiesz: „Drudzy są piekłem; piekło — to drudzy". Powiedz tak, ale dowiedz się, że każdy Szatan tak mówi. Od kogo o tym dowiesz się? Jedynie od siebie.Edward Stachura
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
@Katgal
7 Lutego, 2015 - 09:44
To, co piszesz to prawdopodobnie skutki "religii" owsika - RÓBTA CO CHCETA! Jego szatański wizerunek powinien być ostrzeżeniem dla wielu pokoleń.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
co do Owsiaka
7 Lutego, 2015 - 09:58
polecam wpisy MatkiKurki oraz stronę kontrowersje.net
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
Co wy tutaj dyskutujecie z poj....em?
7 Lutego, 2015 - 09:47
Wstawił sobie jako awatar zdjęcie tej satanistki i okultystki Bławatskiej .
Kto nie wie kto to jest Bławatska niech sobie wygogluje.
To świadczy ,że Katgal ma nieźle nawalone pod sufitem i dyskusja z nim to jak dyskusja ze świadkiem jehowy.
Trzeba zacząć od egzorcyzmów.
Kazek
@Kazek
7 Lutego, 2015 - 10:30
Sprawdzałam. Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Rasputin
7 Lutego, 2015 - 12:22
tu czasami coś rozsądnego napisze, ale Bławatska, rzeczywiście nie.
cui bono
Katgal
7 Lutego, 2015 - 10:26
poszukaj sobie człowieku innego portalu. Nie chcę cię oceniać, ale ja przynajmniej mam już dość uzdrowicieli ,tych którzy wiedzą lepiej co jest dla mnie dobre.
hobo
Komunizm
7 Lutego, 2015 - 12:02
Prawo stanowione nie może być sprzeczne z prawem natury. Wszelkie eksperymenty zakładające sprzeczność z prawem naturalnym są skazane nie tylko na niepowodzenie ale na wynaturzenie. Wynaturzenie to zło. Przecież historia to dobitnie udowodniła. Nie znasz historii przewrotu proletariackiego?
Idee komunistyczne są nośne dlatego, że są z pozoru atrakcyjną przeciwwagą dla dzisiejszego kapitalizmu, globalizmu, korporacjonizmu. Jednak komunizm to nie recepta, ponieważ jest z założenia także (tak jak globalizm w dzisiejszych tendencjach) totalitarny.
Przed przekonywaniem ludzi do niesprawdzonych rozwiązań polecam podstawy teorii i filozofii państwa i prawa. Szkoda Twojego czasu.
Pomimo że w dzisiejszych czasach odrodzenie komunizmu nie jest możliwe - Świat jeszcze boryka się z państwami-epigonami komunizmu - to koncepcje takie jak Twoja nie będą tu, na niepoprawni.pl, promowane.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
prawda lustra
25 Lutego, 2015 - 17:22
Kiedyś już o tym pisałem. Jest taki koan zen - zapada zmierzch i stara kobieta stoi przed lustrem. Coś ochodzi, coś sie kończy i coś wygląda źle. Ale to tylko prawda lustra. Jest jeszcze inna prawda. Wszystko co napisałeś o rodzinie jest tylko prawdą lustra, prawdą starej kobiety pogrążającej się w mroku. Cokolwiek jest cennego, trzeba tego dotknąć, przeżyć i zrozumieć do głębi nie zadowalając się odbiciem w lustrze.