Oświadczam.
W ubiegłym roku otrzymałem z poważnego źródła wiadomość, że w pewnym wpływowym gronie rozważano kwestię „uciszenia mnie na zawsze”. Nie było pewności, czy decyzja w tej sprawie zapadła.
Okoliczności przekazania tej informacji nie pozwalały na jej ujawnianie. Nie mogąc dowieść prawdziwości informacji zostałbym uznany za cierpiącego na manię prześladowczą, lub oskarżony o pomawiania niewinnych ludzi.
Śmierć gen. Petelickiego zmusiła mnie do zabrania głosu.
W związku z tym oświadczam, że jestem zdrowy, nie mam żadnych kłopotów natury osobistej lub finansowej i nie zamierzam popełniać samobójstwa.
Romuald Szeremietiew
18.06.2012
http://www.facebook.com/szeremietiew
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 10316 odsłon
Komentarze
więc lepiej powiedzieć
18 Czerwca, 2012 - 07:49
teraz ,bo potem nie będzie okazji.
Zaklinanie deszczu.
18 Czerwca, 2012 - 08:24
O, no proszę, jeszcze jeden wpadł w panikę i nakręca spiralę strachu, jakby nie wiedział, że służbom właśnie o to chodzi.
Panowie, przestańcie podbijać bębenek, i wywoływać efekt domina. Czy nie zdajecie sobie sprawy, że właśnie bierzecie udział w zastraszaniu społeczeństwa ?
Jeżeli służby zagięły na was parol to, żadne oświadczenia i zaklinanie deszczu wam nie pomogą .
Skupcie się na odsunięciu tych ludzi od władzy.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tanczacy z widłami
18 Czerwca, 2012 - 08:39
Janusz 40; Może zaproponujesz sposób na odsunięcie tego układu od władzy. Sposób oczywiście jest jeden, należałoby przekonać społeczeństwo, ze to co obecny układ władzy mu wmawia, to w ogromnym stopniu propaganda i czasem po prostu oszustwo. Nie widzę nic złego w uświadamianiu społeczeństwu, że ilość "samobójstw" znanych politycznych przeciwników politycznych obecnej władzy, to już Taka nasza "Era Trujillo".
Z poważaniem
Janusz40
Janusz 40
18 Czerwca, 2012 - 08:58
Zgadzam się. uświadamiać społeczeństwo.
Jednak uświadamianie społeczeństwu faktu, że fala samobójstw w Polsce to nie przypadek i nagminnie giną ludzie dla układu niewygodni, to jedno. Zaś oświadczanie publiczne o braku zamiaru odebrania sobie życia to zupełnie coś innego i niepotrzebnego.
Publiczne oświadczenia i zaklinanie deszczu, jeszcze nikogo nie uchroniły przed piorunem, ptasią grypą, spadającym konarem i samojezdnym walcem drogowym.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Janusz 40
18 Czerwca, 2012 - 09:06
Oświadczenie publiczne ma na celu odrzucenie a priori wersji samobójstwa, lansowanej przez władzę w przypadku zabójstwa niewygodnej osoby. To przecież proste!
Tu nie chodzi o uchronienie od śmierci, chodzi o eliminację kłamstwa.
Jerzy Zerbe
Re: Jerzy Zerbe
18 Czerwca, 2012 - 12:01
To prawda.
Re: Zaklinanie deszczu.
18 Czerwca, 2012 - 09:00
Zupełne pomylenie intencji autora. Szarych zjadaczy chleba nie ma czym zastraszać, a tych, którzy mogą być na celowniku warto ostrzegać. I tyle!
Jerzy Zerbe
Alarm !!!
18 Czerwca, 2012 - 09:30
Wręcz przeciwnie. Szary zjadacz chleba jest z reguły pozbawiony szarych komórek i myśli inaczej niż Pan czy ja.
Szarym zjadaczom chleba po takich masowych oświadczeniach zapali się czerwona lampka, która pikać będzie nieubłaganie sygnalizując włączenie się podprogowego systemu samoobrony :
ALARM !, ALARM ! NIE WYCHYLAĆ SIĘ ! NIE WYCHYLAĆ SIĘ !!
MORDA W KUBEŁ ! MORDA W KUBEŁ !
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Panie Jerzy Zerbe,zgadzam sie z Panem
18 Czerwca, 2012 - 11:01
gość z drogi
nie chodzi o szarych zjadaczy chleba...ale o tych,którzy mają jakąś wiedzę,nie
sprzyjającą rządzącym kręgom....
najlepszy jest sejf,i to nie w polskim banku,a na pewno nie w rosyjskim,czy niemieckim...
piwnice,ogródki odradzam,chyba że zależy nam,by je doszczętnie przekopano.a ...wtedy TAK
gość z drogi
?
18 Czerwca, 2012 - 09:17
Co też Pan opowiada - jaka panika?
Ponadto nikogo nie zastraszam tylko informuję, że nie będę samobójca, gdyby co. A zabić zawsze mogą i na to obrony raczej nie ma. W końcu generał Petelicki to były komandos.
RSz
RSz
Do notariusza i prokuratury marsz !
18 Czerwca, 2012 - 09:42
Rozumiem, że nie jest pańskim celowym zamiarem zastraszanie społeczeństwa. Jednak publikując swoje oświadczenie robi Pan to mimo woli.
Czy nie lepiej podczas niedzielnego obiadu oświadczyć swojej rodzinie, że pomimo niezliczonej ilości powodów, nie zamierza Pan popełnić samobójstwa ani teraz ani też w przyszłości ?
Albo oświadczenie stosownej treści złożyć na piśmie u notariusza ?
Proszę mi powiedzieć, co mnie przeciętnego człowieka może obchodzić to, że Pan nie chce popełnić samobójstwa.
Po co to epatowanie się sytuacją i podłączanie do grona "samobójstwem" zagrożonych.
Naprawdę, proszę z tym problemem udać się do notariusza a jeśli czuje się Pan naprawdę zagrożony, to również do Prokuratury.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Do notariusza i prokuratury marsz !
18 Czerwca, 2012 - 11:41
Albo oświadczenie stosownej treści złożyć na piśmie u notariusza ?
-----------------
To zrobiłem natychmiast po otrzymaniu informacji.
RSz
RSz
Polisa na życie
18 Czerwca, 2012 - 11:57
No to jesteśmy Panie ministrze zgodni.
Zamiast kreować się publicznie na męczenników zagrożonych "samobójstwem", składajmy w depozytach i u notariuszy odpowiednie oświadczenia ze szczegółowym opisem okoliczności nam zagrażających, gdyż to i tylko to może być naszą polisą na życie.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Re: Do notariusza i prokuratury marsz !
18 Czerwca, 2012 - 19:39
z całym szacunkiem, ale przy tej skali rozpracowania działania po linii prawa, nie mają żadnej wartości, zabójcy Petelickiego to specjaliści z najwyższej półki, z nieograniczonymi środkami finansowymi i technicznymi, z pełnym wsparciem medialnym i ogromną determinacją. to nie są ludzie umocowani politycznie, to oni zainstalowali nad Wisłą swoich ludzi, nasze służby to przypuszczam jednie podwykonawcy, i chłopcy na posyłki. Zamach smoleński uszedł im na sucho, to popełnienie samobójstwa nawet najlepszego komandosa to pikuś. Zachęcam do wysłuchania kilku wypowiedzi Grzegorza Brauna na ten temat: Polska jest przedmiotem gry obcych wywiadów, a polskie służby są wprost podnajmowane przez największych graczy. Polskiego "gambitu" w tym wszystkim nie widać, nie widać nawet żebyśmy któremuś z silniejszych próbowali podskoczyć. My nie jesteśmy nawet w stanie i nie mamy odwagi zdefiniować swoich interesów, wnioskuję więc że w sensie funkcjonowania służb i instytucji nie jesteśmy już nawet państwem, a jednie marną kolonią realizującą bezpośrednio obce interesy.
KP
Panie Romanie
18 Czerwca, 2012 - 12:03
Bardzo dobra decyzja.
Pozdrawiam
Cytat:W końcu generał
18 Czerwca, 2012 - 14:49
[quote]W końcu generał Petelicki to były komandos. [/quote]
Czy mógłbym prosić o konkrety i szczegóły tego "komandosowania" pen. Petelickiego?
Bo jeśli Pan nie wskaże na konkrety, to oznaczałoby jednocześnie, że między innymi i Pan tworzy fałszywą legendę (bo tak to się legendowało "asów" opozycji konstruktywnej) dla tego komunistycznego agenta wywiadu.
Tworzenie nawet jednostki specjalnej opartej na komandosach jaką był, a może i nadal jest GROM nie uprawnia do posługiwania się mianem komandosa, prawda tak?
Proszę wskazać gdzie i kiedy odbył przeszkolenie i służbę w jednostce specjalnej jako komandos i nie opowiadać bajek w typie, że jako jej dowódca, bo popękają wszystkie żyłki ze śmiechu.
Jak dotychczas to o szkoleniach i komandosowaniu znajduję w sieci czarną dziurę oparta o legendę legend.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt?
18 Czerwca, 2012 - 18:02
Petelicki był honorowym członkiem 5th i 10th Special Forces Group (US Army Special Forces) „zielonych beretów” Armii Stanów Zjednoczonych, wszechstronnie przeszkolonym na żołnierza działań specjalnych w tych oddziałach. Uzyskał m.in. uprawnienia skoczka spadochronowego wojsk powietrznodesantowych, strzelca wyborowego, płetwonurka, 5 dan w karate Fudokan i uprawnienia kierowcy pojazdów wojskowych. Był specjalistą ds. desantu śmigłowcowego.
Widziałem go w czasie bardzo trudnych ćwiczeń jednostek specjalnych - ćwiczono z Amerykanami. Petelicki wykonywał wszystkie czynności w akcji nie ustępując w niczym dużo młodszym od niego żołnierzom "Grom".
RSz
RSz
Obibok na własny koszt?
18 Czerwca, 2012 - 18:03
Petelicki był honorowym członkiem 5th i 10th Special Forces Group (US Army Special Forces) „zielonych beretów” Armii Stanów Zjednoczonych, wszechstronnie przeszkolonym na żołnierza działań specjalnych w tych oddziałach. Uzyskał m.in. uprawnienia skoczka spadochronowego wojsk powietrznodesantowych, strzelca wyborowego, płetwonurka, 5 dan w karate Fudokan i uprawnienia kierowcy pojazdów wojskowych. Był specjalistą ds. desantu śmigłowcowego.
Widziałem go w czasie bardzo trudnych ćwiczeń jednostek specjalnych - ćwiczono z Amerykanami. Petelicki wykonywał wszystkie czynności w akcji nie ustępując w niczym dużo młodszym od niego żołnierzom "Grom".
RSz
RSz
Pomyliłem się. Myślałem,
18 Czerwca, 2012 - 21:31
Pomyliłem się.
Myślałem, że dwukrotnego ministra ON stać jest na dużo więcej, a nie tylko na opisanie laurek.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
Tańczący, piszesz :
18 Czerwca, 2012 - 22:36
" jeszcze jeden wpadł w panikę i nakręca spiralę strachu, jakby nie wiedział, że służbom właśnie o to chodzi."
Jak wygląda strach?? Może wiesz?
"Panowie, przestańcie podbijać bębenek, i wywoływać efekt domina. Czy nie zdajecie sobie sprawy, że właśnie bierzecie udział w zastraszaniu społeczeństwa ?"
Słowo Ci daję Tańczący, że należę do społeczeństwa i nie daję się jakoś zastraszyć, nie bałam się WTEDY i teraz także nie, choć jak widzisz bandyci są wśród nas.
Bardziej obawiam się dezinformatorów i takich, którzy umiejętnie łamią naszą wolę oporu.
Tylko mam apel do panów oficyjerów, poważny apel - panowie, zamordowano Wam dowódcę, na co do cholery czekacie?
Na co liczycie? Pan ślepa kura jaki jest każdy widzi, oni wszyscy są podobni. Nie sądy teraz a latarnie nam się przydadzą.
Najstosowniejsza profilaktyka.
Joanna K.
mam wrażenie,że generał PETELICKI
18 Czerwca, 2012 - 09:09
nie tak dawno, ale jakoś po śmierci Andrzeja Leppera, w jakimś(szukam ale nie mogę go znależć) wywiadzie stwierdził ,że nie ma zamiaru popełniać samobójstwa, więc gdyby zginął i o coś takiego był kiedykolwiek podejrzewany tzn ,że został zabity.
POZDRAWIAM
Panie ministrze...i co z tego?
18 Czerwca, 2012 - 09:51
Zostali uruchomieni "czyściciele",a im wsio rawno.
Zdrowy,chory,dzieciaty,rozwiedziony,czy jaki inny.
Dostali rozkaz...alternatywę Pan zna?
Albo Pan,albo oni...
Tertium non datur,jak powiadaja starożytni...na Łubiance.
Oświadczenie to jedeny dobry pomysł w tej sytucji
18 Czerwca, 2012 - 10:30
a twój wpis tańczący z wilkami uważam za bardo szkodliwy. Dezaprobujesz oświadczenie człowieka na którego być może już wydano wyrok śmierci, co mu w tej sytuacji pozostało? Przed zawodowymi zabójcami i tak się nie uchroni, jeśli będą dość zdeterminowani. Jego oświadczenie to jedyny sposób na częściowe wyprzedzenie działań przeciwnika. Takie oświadczenia w dramatycznej sytuacji są ważne, chociaż przed "wypadkiem" na drodze nie uchronią.
KP
KP.....kreowanie na męczennika
18 Czerwca, 2012 - 11:38
Nie chciałbym komukolwiek zaszkodzić moim wpisem a już tym bardziej Panu ministrowi, nie taki był mój zamiar, wręcz przeciwnie.
Aprobuję zasadność składania oświadczeń przez ludzi czujących się zagrożonymi ale na Boga Panowie, nie w tej formie.
Zamiast publicznych oświadczeń i prób wykreowania się na męczenników, spiszcie stosowne oświadczenia o przyczynach zagrożenia, wymieńcie sytuacje i okoliczności z tym zagrożeniem i przyczynami związane, wskażcie również o ile to możliwe przez kogo jesteście zastraszani, nagabywani lub kto czyha na wasze życie a stosowny dokument zalakowany złóżcie w depozycie jako rękojmię, zabezpieczenie własnego życia u odpowiedniej osoby lub instytucji.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
sprawa Leppera i jego tasma z nagraniem gdzie ?
18 Czerwca, 2012 - 23:16
spr Leppera/ vice Premier ! )
najlepiej swiadczy,ze jednak;
- "popelnil samobojstwo"
- tasmy nie znamy ( to tylko zapis magnetyczny, ktory mozna dopasc i zniszczyc)
- wiec znow sa nasze domysly
- prokuratorzy twierdza - powiesil sie.
to jest wersja Leppera na brak oswiadczenia.
Jak wiemy nieskuteczna.
A dzis na wieczor ponad 2000 ludzi przeczytalo,ze P. Szeremietiew NIE MA ZAMIARU POPELNIAC W ZYCIU SAMOBOJSTWA!
CZY TO NIE JEST JASNE?
PS.ja tez przez najblizszych 50 lat nie chce popelnic samobojstwa - ani utopic ani powiesic ani zastrzzelic sie !
Emir.
NIE MA ZAMIARU POPELNIAC
18 Czerwca, 2012 - 23:21
Mieszanie kijem w sambie - to świadczenie.
Ważniejsze jest (uważny użytkowniku) oświadczenie o "zleceniu na Jego osobę" .
To tyle w temacie .
zgadzam się z tobą
18 Czerwca, 2012 - 11:52
komentarze tańczącego z wilkami są conajmniej nie na miejscu i nie na poziomie.
Pozdrawiam
Polisa głupcy.........a nie oświadczenia
18 Czerwca, 2012 - 12:07
Możesz się zgadzać z moja opinią lub nie.
Cokolwiek byście nie oświadczyli publicznie i jak głośno nie wołali w mediach całego świata, że nie macie zamiaru popełnić samobójstwa i tak nie zmienicie faktu, że największą polisą na życie jest mała, maluteńka zalakowana koperta cichutko złożona w depozycie z opisem zagrożenia i osób nam zagrażającym, która zostanie otwarta na okoliczność naszej nagłej śmierci.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Oświadczam.
18 Czerwca, 2012 - 11:15
Hm, a mógłby Pan podać motyw, którym mogliby się kierować sprawcy? To by nam wiele wyjasniło.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Moim Zdaniem
18 Czerwca, 2012 - 12:09
Polska już dawno jest w sprzedana. Prasa, media, banki wszystko w posiadaniu obcych. Dlaczego nie możemy się zjednoczyć według wspólnemu wrogowi? Bardzo powoli ale stanowczo Tusk będzie Was likwidował i realizowal swoj program. W Polsce Donalda Tuska samobójstwa stają się zjawiskiem powszechnym. Zabijają się wszyscy : politycy, urzędnicy państwowi, sędziowie, wojskowi, prawnicy i bezrobotni.A ci co nie chcą się zabić Tusk pomaga się zabić. Czytaj : Slawomir Petelicki nie żyje został zastrzelony
Potem Interia pisze: Sławomir Sławomir Petelicki nie żyje. Mógł popełnić samobójstwo
Gdyby nie inne media na pewno prawda nie wyszla by na jaw. Dzięki Niezależna prawda wyszła na jaw.
A to drugi artykuł który warto przeczytać: Samobójstwa w Polsce statystyki 2012
Archiwum X
18 Czerwca, 2012 - 14:12
[quote=Archiwum X][...] Zabijają się wszyscy : politycy, urzędnicy państwowi, sędziowie, wojskowi, prawnicy i bezrobotni.A ci co nie chcą się zabić Tusk pomaga się zabić.[...][/quote]
Jaki tam Tusk ? Tusk jest ewentualnie następny w kolejce.
Nie przeszacowujmy pętaków.
Moim zdaniem to gość o parę szczebli niżej od Petelickiego.
Mocodawcy jeszcze widzą w nim użyteczne narzędzie więc pajacuje.
Petelicki niewątpliwie należał do kręgów bliższych realnym mocodawcom ale skrewił i musiał odejść na wieczną służbę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Zabójstwo Gen. Petelickiego
18 Czerwca, 2012 - 13:00
Zabójstwo Gen. Petelickiego miało ważny aspekt dla pozostałych osób aby siedziały cicho. Służby chcą zastraszyć tych, których mają na celowniku oraz potencjalnych buntowników.
Trochę im termin nie wyszedł bo ekipa PZPN-u nie dała rady wprowadzić społeczeństwa w "zbiorowy orgazm".
Każdy delikwent posiadający wiedzę...
18 Czerwca, 2012 - 13:46
o prywatyzacjach w WP, o odsprzedaży gruntów, o Agencji Mienia Wojskowego i handlu bronią, jest potencjalnym wisielcem. WSI i wesoły Bronek, nigdy nie wybaczają!. Niczego, nawet własnego zdania!. Kto zna treść aneksu, już jest półtrupkiem. Rozumiem Pana obawy o życie, wiedząc czyim Pan był zastępcą. Obawy w pełni uzasadnione. Teraz rozumiem pańską powściągliwość, w wyrażaniu opinii i ocen!...Chyba nadchodzi czas, złapania za broń w obronie własnego życia i życia bliskich?...
"każdy delikwent...."
18 Czerwca, 2012 - 13:57
gość z drogi
panie Generale,właśnie słuchałam pańskiej wypowiedzi w Radio Maryja
nic dodać,nic ująć...
w tej materii zgadzam sie Panem w 100 procentach....
1. instrukcja esemesowa po Smoleńsku Donald Tusk,Tomasz Arabski i Gras
2.trybunał stanu dla winnych
3 niszczenie Polskiego wojska,ujawnienie tajemnic GROMU,jego uposażenia....
4.firma krzak/ Chińska i afery około Autostradowe...czy autostrady mają coś wspólnego z kluczykiem?
5.sprawa sp Krzysztofa Olewnika....
gość z drogi
"Zgony specjalnego znaczenia "Nasz Dziennik
18 Czerwca, 2012 - 13:59
gość z drogi
pozdr 10
gość z drogi
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Archiwum X nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Moim Zdaniem18 Czerwca, 2012 - 14:46
Ja bym na pana miejscu wyjechał z kraju i starał się o azyl polityczny. Wcześniej czy później dopadnie pana mafia Tuska. Jeżeli siedział pan na wysokim stołku za tego "pana" to musiał pan spełniać określone "warunki". Nikt czysty nie dostaje takich stanowisk u tego człowieka. Polaków nie interesuje Polityka. Polacy wiedza ze nic w Polsce nie da się zmienić. Ja również zmienię kierunek swojej sieci na rozrywkę, zajmę się rozbudowa polonijnych portali takich jak bham.pl. Po co mi problemy? Poza tym i tak mnie nie słucha.
Tusk poczuł krew i będzie strzelał. Walka toczy sie o wpływy Petelicki zastrzelony, teraz kto wie może pan? Ktoś kiedyś napisał na jednym z portali polonijnych ze demokracja w rekach Polaków to zagrożenie i miał racje. Musicie się liczyć ze sami stworzyliście ten system a teraz system wystąpił przeciwko Wam. Bang Bang !!! Kto następny?
Sprostowanie
18 Czerwca, 2012 - 14:50
i jeszcze jedno bron Boże nie oskarżam pana . Uważam, ze ten kto "przystaje na Tuska warunki" musi tańczyć jak Tusk mu zagra. Szanuje pana i wiem ze jest pan czysty, ale proszę nie zapominać, ze Tusk nie na widzi sprzeciwu. Sprzeciw to Bang Bang!!!
Nie wytrzymam ; )))))
18 Czerwca, 2012 - 23:13
[quote]Tusk poczuł krew i będzie strzelał.[/quote]
Strzelić to on może - obcasami przed generałami albo z czuba w gałę.
Na świecie - tak uczy historia, literatura, westerny, filmy wojenne i sensacyjne - są dwa gatunki ludzi:
- tacy, którzy strzelają
- tacy, do których strzelają.
Tusk nie należy do tej pierwszej kategorii.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Panie Szeremietiew!
18 Czerwca, 2012 - 16:47
Byłam na spotkaniu z Panem w Gdyni! Podpisał sie Pan na artykule, w pewnej gazecie, w którym opisana została moja działalność w Stoczni Gdańskiej w roku 1980! Pisałam do Pana ciepłe słowa, gdy został Pan oczyszczony z zarzutów na prawica.net, było to parę lat wstecz! Znając realia naszego życia, wiedziałam, że jest Pan zagrożony! Bo tylko lemingi, karmione papką propagandy, nie widzą i nie chca wiedzieć nic! Doceniałam, że Pan jest aktywny na forach prawicowych, odpowiadał Pan na notki ludzi, którzy komentowali Pana wpisy! Będąc w Gdyni na spotkaniu z Panem był Pan bardzo ostrożny w swoich wypowiedziach, też to rozumiałam, na sali pełno kapusiów,bo przecież mało co się zmieniło od tamtych lat! Mówił Pan wtedy bardzo dużo, o zmianach w wojsku! Przyznam, że trochę byłam wkurzona, że mało Pan rzeczy powiedział, tak na wprost, ale nie wiem czemu, jakoś Pana rozgrzeszyłam z powodów jak wyżej napisałam! Może to teraz zabrzmieć niewiarygodnie, ale gdy Prezydent Lech Kaczyński, po perypetiach z rozdzieleniem wizyt, po jakimś dziwnym wcześniej stwierdzeniu Tuska o nie kandydowaniu na prezydenta Polski, zaświeciła mi sie lampka! Czułam, że to nienaturalne zjawisko! Mówiłam to moim bliskim! Gdy otrzymałam telefon od znajomych,o śledzeniu katastrofy, też walczących w Solidarności z tamtych czasów, wiedziałam, że zwłaszcza Prezydent Kaczyński nie żyje! O innych, nieżyjących członkach tej delegacji, dowiedziałam sie z przekazów telewizyjnych! Nie trzeba być jasnowidzem, żeby wiedzieć, co się w naszej Polsce dzieje!!! Przyznam też, że byłam na Pana wkurzona, że startował Pan w wyborach z listy, która była nieakceptowalna przeze mnie, bo jak zaznaczyłam, znam realia życia i walki o wpływy, jaka toczy się od lat! Ci co maja olej w głowie, nie ufają żadnym byłym służbom, choć może nie wiem jak, chcieliby coś zmienić, to zawsze są uwikłani w układy! A na układy nie ma rady! Forsa przechyla się na stronę układowcy! Tam nie zmiłuj się! Powinien Pan być ostrożny! I co z tego, że ja i inni wiedzą, że zgony są szyte na miarę! To sie skończy wreszcie, bo po "zgonie" S. Petelickiego, wreszcie też moim niezdecydowanym znajomym zapaliła się lampka i zaczynaja dostrzegać, zaczynaja myśleć, że żyjemy jak w matriksie i "oni",być może na szczęście dla Pana zaczynają się ostro wkurzać i dostrzegać zło, które ogarnia nasz kraj! Panie Romualdzie Szeremietiew! Przeszedł Pan wiele, łącznie z z oszczerstwami B. Komorowskiego, które nie potwierdziły się! Pana oświadczenie, mnie nie zaskoczyło! Ma Pan rację! Tylko generalicja, jest bardziej zestrachana, niż Pan! Warto wierzyć, że zostaną, przez naród docenien i, bo już zaczynamy się śmiać, że bardziej od nich, są waleczni szeregowi żołnierze, którzy nie mają skąd przykładu brać, a jednak honor w sercu zachowali! Pozdrawiam i przychylam sie do części tu piszących! Opisać swoją wiedzę i rozesłać, bo notariusz, też człowiek żyć z czegoś musi! Ma Pan okazję! Czekamy!1 Ja zdaje sobie sprawę, że część "społeczeństwa", nie uwierzy, ale ta rozumn, sprawiedliwa i niezależna, będzie wiedziała co z tym zrobić! Z wyrazami szacunku! Proszę uważać na imprezy lub coś, co zaprząta głowę Polaków, bo wtedy, jaki teraz wiedziałam, że coś sie zdarzy, zwłaszcza odkryte granice ze wschodem, a może nawet żadnych zdarzeń? My będziemy wiedzieli!
viki
!
18 Czerwca, 2012 - 18:07
Pozdrawiam.
RSz
RSz
!
18 Czerwca, 2012 - 18:07
Pozdrawiam.
RSz
RSz
@Autor
18 Czerwca, 2012 - 16:56
Bardzo dobrze, że złożył Pan takie oświadczenie. Sugerowane tutaj dyskretne złozenie "kwitów" u notariusza jest bez sensu. Trzeba mówic głośno.
Jestem zażenowana z powodu niektórych komentarzy do Pana wpisu. Wolę nie używać nieeleganckich słów, więc nazwę je niedojrzałymi. Wolę też nie przypuszczać, że są jednak dojrzałe.
Słowa J. Kurtyki o zakończonym demontażu państwa i zbliżającym się znikaniu ludzi ciągle mam w pamięci z powodu ich przerażającej trafności.
Słuchałam dzisiaj Pana w Radio Wnet. Pozdrawiam.
autoerrata
18 Czerwca, 2012 - 18:28
To chyba było w RM w Aktualnosciach Dnia. Radia Wnet tez słuchałam i dlatego mi się pomyliło.
Droga Pani. Jeżeli
18 Czerwca, 2012 - 20:58
Droga Pani.
Jeżeli zdecydowała się Pani nazwać (omijając nieeleganckie słowa) niektóre wpisy niedojrzałymi, to proszę o konkretną argumentacje a nie tylko puste stwierdzenie.
Panu ministrowi Szeremietiewowi moje miasto zawdzięcza bardzo dużo. To dzięki niemu nie rozwiązano i nie rozkulbaczono pewnego zasłużonego pułku z wieloletnią wojskową tradycją.
Jednak nie zmienia to faktu, że nie popieram czyichkolwiek publicznych oświadczeń dotyczących samobójstw.
P.S. Następnym razem proszę się nie powstrzymywać i zakląć po szewsku lub żołniersku, gdy wyczyta Pani coś z czym sie Pani nie zgadza.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Mam inne zdanie, to nie jest czas dżentelmenów!
18 Czerwca, 2012 - 23:34
Właśnie trzeba idealnie zabezpieczyć dowody i rozgłaszać "na dachach".
Oświadczenie ppłk. Mariusza Lewińskiego (11.06.12)
http://www.youtube.com/watch?v=JtZJWx7do_Q
**************************************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
@tańczący z widłami
18 Czerwca, 2012 - 23:43
Nie chcę się z Tobą spierać, zostawmy ten temat. To jest delikatna a zarazem poważna, czyjaś, sprawa i nie nam w to wchodzić. Zresztą Ciociobabcia juz za mnie odpowiedziała zanim ja zasiadłam znowu przy klawiaturze. Nie gniewaj się za formę tamtego mojego komentarza, troche mnie poniosło, ale juz przeszło :-).
@Ciociababcia,dzięki :)
19 Czerwca, 2012 - 17:48
gość z drogi
chyba istnieje telepatia,,,
dziekuję CI za TEN Obraz,on naprawdę wiele mówi....i starcza za wszystkie wyjaśnienia....
gość z drogi