Łamanie prawa przez tzw. antyfaszystów
Zbieram informacje o łamaniu prawa przez uczestników "antyfaszystowskiej" demonstracji. Trzeba pokazać, że jeśli ktos tu stosuje faszystowskie metody, to tzw. antyfaszyści.
Moim zdaniem wczoraj mieliśmy do czynienia z najbrutalniejszym atakiem w wojnie prapagandowej. Naszym przeciwnikom chodzi o stworzenie skojarzenia patriotyzm=faszyzm. Jeśli im się uda, mamy wszystko glowy. Możemy się połozyć i czekać na śmierć.
Musimy odwrócić sytuację i spowodować, żeby organizatorzy kontrmanifestacji zaczęli się bać, a jej uczestnicy - wstydzić. Musimy zapędzić ich
do narożnika, stosując ich własną broń.
Na razie mam następujące konkretne propozycje i nadzieję, że wspólnie wpadniemy na dużo więcej pomysłów.
1. Sprawa wykorzystania oświęcimskich pasiaków - ewidentna profanacja i obelga dla czci milionów ofiar faktycznego faszyzmu. Trzeba zawiadomić Związek Więźniów KL, ŚZŻ AK, inne organizacje kombatanckie, organizacje zydowskie
2. Sprawa nieprzepuszczenia wozu straży pożarnej - ewidentne przestępstwo. Pismo do KG Straży, czy zamierza złożyć zawiadomienie o przestępstwie i do policji.
http://follow.ayz.pl/s24/marsz-niepodleglosci-2010/580px/dsc_6319.jpg
3. Rzecz najbardziej oczywista - kontmanifestacja była nielegalna. Kontakt z organizatorami Marszu, czy złożyli doniesienie. Zapewne tak, ale można składać wlasne.
4. Dokumentacja udziału GW w przestęstwie, kierownictwo sprawcze etc. Kto ma linki albo może znaleźć, niech wrzuca.
5. Obraza funkcjonariuszy na służbie - bo przecież policja osłaniała "faszystów" i aresztowała "antyfaszystę" Biedronia. Wychodzi na to, że polcja jest faszystowska.
6. Zasmiecanie miasta - skarga do władz Warszawy i wniosek o obciążenie organizatorów kosztami.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2656 odsłon
Komentarze
Re: Łamanie prawa przez tzw. antyfaszystów
12 Listopada, 2010 - 17:17
Do sądu z tym i dusić plugastwo.
"Pasiaki" - jako narzędzie w pedalskich rękach powinno być znane całej opini światowej.
Yad wa wszem - co na to?
Harcerz
12 Listopada, 2010 - 17:38
Dokładnie - organizacje żydowskie, w Izraelu, bo ta polska to kompletnie zinfiltrowana przez michnikowszczyznę
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Re: Harcerz
12 Listopada, 2010 - 17:42
Tam też się ścierają i mordują:)
"Symbol" upodlony.
Należy wszelkimi kanałami "promować" tego newsa.
Polonio- nie zasypiaj!
Harcerz
12 Listopada, 2010 - 17:56
Już napisałem do wszystkich znajomych za granicą. Polonia koniecznie musi zabrać głos.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Nadzieja na uczciwą
12 Listopada, 2010 - 18:08
Nadzieja na uczciwą wygraną z Wielkim Szu jego własną ulubioną talią kart nie umiera.Co do Polonii to zabrała głos 3 lata temu.Ała,już czuję widły między łopatkami.
dopalacz
Polonia koniecznie
12 Listopada, 2010 - 18:12
I takie postawy dla równowagi.
Niestety nasze polityczne kurwy podniecone dzisiaj poncypałkiem.
http://www.youtube.com/watch?v=e28bF-cAsIQ
Harcerz
12 Listopada, 2010 - 19:58
A tu będzie moje osobiste pismo i osobisty (być może) pozew. Mój stryjeczny dziadek został zakatowany w Auschwitz jako działacz SN.
UWAGA!
Lewactwo juz przygotowało sobie bajeczkę na takie sprawy. Otóż twierdzą, że polscy narodowcy byli morowani jako polscy podludzie, a nie jako narodowcy. Że hitlerowcy nie życzyli sobie żadnych związków z polskimi narodowcami.
Na to jest prosta odpowiedź, że jakoś rosyjscy i ukraińscy narodowcy im pasowali. Nie mówiąc już o słowackich.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
A tu będzie moje
12 Listopada, 2010 - 20:01
czemu będzie.
Są w Polsce organy - z urzędu muszą pomoc zapewnić.
Ta pomoc z urzędu i ściganie z urzędu, to
13 Listopada, 2010 - 12:09
śmichy-hihy są na ogół.
Sprawa i tak jest przegrana, ale niech w aktach leży - żeby za 50 lat nie było, że tu faszyści rajdy po ulicach urządzali i biedny p.rezydent (demokratycznie wybrany, bidulek) musiał się chować za płotem;).
Zatem: nie nastawiajcie się na wygraną, chodzi o to, by dać głos/świadectwo prawdzie i niech to w papiórach leży i własnym głosem woła. Kiedyś się przyda.
Bez kropki
13 Listopada, 2010 - 12:19
Ja w ogóle nie myślę w kategoriach zwycięstwo/porażka, tylko w kategoriach prawda/fałsz. Prawda jest po naszej stronie i naszym zwycięstwem będzie jeśli przynajmniej kilka osób zmusimy do zastanowienia się nad tym.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Yuhma - słusznie -
12 Listopada, 2010 - 19:42
ideałem by było pobić wroga jego własną bronią - znaczy to, że kwestię pasiaków trzeba nagłośnić! Składając skargę do prokuratury o obrazę uczuć (moje urazili, Twoich nie?! - pytanie retoryczne), dać ją do wiadomości do Haaretz;) a choćby i do Knessetu! I niech oni wyją na GW.
A jak złożysz (Ty lub ktoś inny) taki wniosek, to ja go chętnie swoim (prostym) pismem poprę, że moje uczucia zostały przez "antyfaszystów" obrażone.
Pozdrawiam.
Bez kropki
12 Listopada, 2010 - 19:54
Pismo będzie na poniedziałek gotowe, już ja się do niego przyłożę :-)
A dla adresatów chcę też przygotować bogatą dokumentację zdjęć i cytatów z niezaleznych relacji (blogerskich).
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Jan Bogatko cytat: 1. Sprawa
12 Listopada, 2010 - 18:06
Jan Bogatko
cytat: 1. Sprawa wykorzystania oświęcimskich pasiaków - ewidentna profanacja i obelga dla czci milionów ofiar faktycznego faszyzmu
...jakiego faszyzmu? Włosi mordowali w obozach zagłady???!!!
trzeba głośno mówić SOCJALIZMU (narodowego), niech to słowo SOCJALIZM słyszą wszyscy, nie jakiś tam nazizm, czy inne ulęgałki, SOCJALIZM i pasiaki!
Nie używajmy języka narzuconego przez kremlowskich speców od propagandy! Dla nich FASZYZM to także polski PATRIOTYZM, bo tak Stalin określał wolną Polskę.
Prostowanie, że patrioci to żadni faszyści, nie odniesie POZYTYWNEGO skutku, poza pożądanym dla lewactwa, bo to skojarzenie jeszcze bardziej wbije się w pamięć ludzką.
NAZIZM TO SOCJALIZM!
To żaden faszyzm!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
12 Listopada, 2010 - 18:47
I w ten sposób socjalizm pozostaje czysty jak łza.
I czyni zło bezkarnie!
Dowiedz się, jak odebrać i rozliczyć znaczek OB CIACHu!
"Smoleńsk - chcemy prawdy!"
tvn? Dziękuję, nie trawię.
kłaniam się
kłaniam się
Niegdysiejszy Blondyn
Niegdysiejszy, Jan Bogatko
12 Listopada, 2010 - 19:23
Panowie,
ja naprawde w nosie mam terminologię, w tym przypadku chodzi mi o skuteczność. My z uporem godnym donkichotów toczymy spory o rzeczy z gruntu nieistotne, a naszym przeciwnikom w to graj.
A żeby było smieszniej to cel mamy wspólny - bo mi zależy, żeby udowodnić, że wspólczesna lewica to faszyści.
Zostawmy martwych dziadków w spokoju, niech ich nazywają jak chcą.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Jan Bogatko ...nie mogę
12 Listopada, 2010 - 19:37
Jan Bogatko
...nie mogę się z Panem zgodzić. Lewica to lewica, o to gorsze od faszyzmu, który był i jest prawicowym ruchem.
Nie mieszajmy - apeluję o to - pojęć. One żyją nadal. Mają ostre znaczenie. Jeżeli ogień nazwiemy wodą, to czym go będziemy gasić? Antyfa to bojówkarze, emisariusze najgorszych tradycji lewackich, opłacani przez lewackie , antydemokratyczne lobby. Nie dajmy im satysfakcji. Bijmy ich po łapach jako lewicę; ideologicznych spadkobierców sprawców największych zbrodni w dziejach ludzkości, od Lenina, przez Hitlera, po Mao i Pol Pota.
Zgadzam się z Panem natomiast w pełni, że trzeba "antyfie" dać w kość.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
12 Listopada, 2010 - 19:51
I ja nie się zgodzić z Panem.
Zarowno prywatnie - brzydzą mnie po równo czerwoni i brunatni, jak i pro publico. Ja nie wierzę w inżynierię społeczną, a tym bardziej reinżynierię, a Pan chciałby taki zabieg reinżynieryjski przeprowadzić. Język nie poddaje się naszym doraźnym działaniom, ani chęciom. W języku polskim najgorsza obelga to "faszysta" i ją zamierzam wykorzystać przeciw lewakom, zamiast toczyć z góry przegraną walkę o zmianę języka i uczynienie "lewaka" najgorszą obelgą.
Będziemy tak pracować nad tą zmiana języka, pracować i pracować... aż nas zamkną w rezerwatach.
Trzeba przenieść walke na ich teren, zaatakować ich własną bronią i zmusić do ucieczki.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Jan Bogatko wie Pan, co jest
12 Listopada, 2010 - 20:26
Jan Bogatko
wie Pan, co jest smutne: mamy tego samego wroga, zgodnie chcemy go zneutralizować. A więc o co chodzi?
Dla mnie największą obelgą jest lewak. Jeśeli przejmiemy lewacką terminologię to sukcesu nie odniesiemy. Wygrana w tym zakładzie mnie wcale nie ucieszy. Lewo, to lewizna, to hucpa, to nie prawa droga, to coś na lewo, załatwianie na lewo, nieuczciwość.
Zwalczajmy lewiznę nazywając ją po imieniu!
Nie nazwyajmy żyrandola kagankiem!
Pan pewno nie pamięta, ale swego czasu twórcy peerelowskiej nowomowy wymyślili na śliniak określenie "podgardle dziecięcie".
Błagam, nie wchodźmy w ich ślady.
Moim zdaniem najważniejszą medialną sprawą jest upowszechnienie pojęcia Pożoga - polskiego odpowiednika holocaustu - określającego zbrodnie lewicy na narodzie polskim 1917 - 1956.
Naprawdę serdecznie pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie
12 Listopada, 2010 - 21:12
spieramy się o strategię, nie o cele.
Jeśeli przejmiemy lewacką terminologię to sukcesu nie odniesiemy.
Odwrotnie! Musimy ją przejąć i zastosować przeciw nim. Upierając się przy naszej skazujemy się na śmierć.
Podgardle dziecięce swietnie pamiętam :-) I "upiór dzienny".
Równie serdecznie pozdrawiam
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Poparcie dla tej inicjatywy.
13 Listopada, 2010 - 11:00
Pełna zgoda panie Bogatko, tak właśnie powinniśmy pisać jako Polacy i polscy patrioci. Oczywiście pod takim apelem się podpisuję, oczywiście taki pozew poprę, trzeba ich własna bronią zwalczać.
Dzisiaj w TVN Dziewulski nazwał ONR organizacją neonazistowska, myślę, że każdego, kto ośmiela nazywać tak pro polskie stowarzyszenia m.in Wszechpolaków, ONR, narodowców, OWP, NOP i inne stowarzyszenia narodowe w Polsce, organizacje powinien za takie słowa odpowiedzieć w sądzie!
Pozdrowienia.
Pawle
13 Listopada, 2010 - 11:23
Ale to już musi zrobić ONR jako organizacja albo jego członkowie jako osoby fizyczne. I dobrze by było, gdyby to zrobili.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Łamanie prawa
12 Listopada, 2010 - 18:43
Mam nadzieję,że organizatorzy legalnego Marszu (jest ich wielu, w tym osoby publiczne) złożą szybko zawiadomienie do prokuratury o braku zabezpieczenia ze strony policji i straży miejskiej czyli w sumie HGW. Nie jesteśmy dziećmi i wiemy,że sprawa będzie umorzona, ale pozostaną dokumenty.
Zastanawiam się, co my możemy zrobić ? Mamy zdjęcia, filmy, relacje świadków z zajść jak i z przygotowań zadymiarzy.
Świadczą one o bezprawnej antypolskiej akcji. Takie chyba powinno być motto protestu pod jakim powinniśmy się podpisać i rozesłać do wszystkich możliwych instytucji.
Pozdrawiam.
Emko
12 Listopada, 2010 - 19:24
też liczę na organizatorów Marszu. Ale im więcej będzie protestów, tym lepiej.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
DYCHA!
12 Listopada, 2010 - 19:38
Trzymam kciuki, bo takie działanie jest potrzebnym!
Yuhma
12 Listopada, 2010 - 20:18
Jak zwykle przytomnie pisze ! Faktycznie wtłaczają do świadomości PATRIOTYZM = FASZYZM ! Trzeba przyznać ze to genialna strategia .....
Może napisać do organizatorów by zastanowili się nad wyłagodzeniem ich własnego odbioru . Powinni organizatorzy skontaktować się np. Pospieszalskim to dla niego doskonały temat na program !
I jak bym miał im coś jeszcze doradzić na przyszłość to powinni przed demonstracją wydawać swoim identyfikatory ( jakieś formalne potwierdzenie np. ze strony internetowej nick lub własny email jako dane weryfikacyjne ) . Proponuje to dlatego bo następnym razem mogą prowokatorzy przebrać się za narodowców i mamy gotowa wojnę domowa gdyby ktoś powarzenie ucierpiał . Bo podobno na wojnie od pierwszej kuli ginie prawda !
Anty
12 Listopada, 2010 - 20:51
Trzeba przyznać ze to genialna strategia
Właśnie. Tak genialna, że ją rownie genialnie pokonać.
I nie liczyć tylko na organizatorów, bo im już przyklejono gębę. Kto będzie się przejmował, co gadają "faszyści"?
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
;)
12 Listopada, 2010 - 21:32
Sądzę ze najważniejsza dla nich na dzień dzisiejszy to jakaś pomoc prawna ! Tyle kłamstw wylewa się z tv na temat tego przemarszu ze głupota było by tego nie wykorzystać i to WSI 24 publicznie upokorzyć ! Poszperałem troszkę ; To ich film Promocyjny ostrzegam same treści faszystowskie ! ;) http://www.youtube.com/watch?v=MAuH4picLtM&NR=1
Oraz ich strona ; http://www.narodowcy.net/viewtopic.php?f=2&t=392&start=70
I posłałem im link do naszej dyskusji ....
Anty
12 Listopada, 2010 - 22:02
Rzecz w tym, że o tym, kto "faszysta", próbuje decydować GW i TVN. Jeszcze trochę i zaczną wystawiać certyfikaty czystości rasy. Dobrze, że jeszcze nie chcą nam ściągać gaci, choć i na to pewnie pora przyjdzie.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Re: Łamanie prawa przez tzw. antyfaszystów
12 Listopada, 2010 - 20:26
To prawda, że agresywni są antyfaszyści, zresztą wystarczy sobie przejrzeć stronę antify, pełną porad co robić po aresztowaniu, jak działać itd. Popieram wszelkie działania mające na celu ukaranie tych ludzi, bo łamanie prawa przez nich jest nagminne.
Mizantrop
12 Listopada, 2010 - 22:02
Dzięki!
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Napastowanie ludzi wychodzacych z Koscila Sw.Anny
12 Listopada, 2010 - 20:35
Dowod jest na www.youtube.com
http://www.youtube.com/watch?v=oDDDYm8aVj8
Yuhmo
12 Listopada, 2010 - 21:11
Tak, nie wchodżmy zbyt głęboko w nazewnictwo, ale na samym początku przy pisaniu protestów wyjdżmy z określeń manifestacja antyfaszystowska i faszystowska. Jeżeli będziemy posługiwać ich terminem, to nie wyjdziemy z błędnego koła tych określeń.
Na pierwszym miejscu do zaskarżenia jest sam fakt nazywania środowisk patriotycznych w dniu ich święta, w dodatku w Polsce, faszystami.
Emko
12 Listopada, 2010 - 21:20
Nie zamierzam wchodzić w żadne nazewnictwo. A jakbym już chciał, tobym napisał, że patriotyczny Marsz Niepodległości został zaatakowany przez lewackich faszystów.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Yuhmo
12 Listopada, 2010 - 22:50
A oni Ci napiszą o prawicowych faszystach i końca nie będzie.
Chodzi mi o to,żeby nie posługiwać się tym słowem dzisiaj w Polsce do określania kogokolwiek.
Chyba nie umiem Ci tego napisać.
Pozdrawiam.
Emko
12 Listopada, 2010 - 22:58
Nawet jeśli - to i tak osiągniemy stan równowagi, a teraz to oni są w straszliwej przewadze. No i nie zrezygnują z terminu "faszysta", bo jest dla nich bardzo wygodny. Więc trzeba im go odebrać.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Polak
12 Listopada, 2010 - 21:18
nie czyta GWno.
Biedroń
13 Listopada, 2010 - 09:39
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Drugi Niesioł czy jak? Widać atak ciągle najlepszą obroną.
Doniesienie na działanie funkcjonariuszy powinien był złożyć razem ze staruszkami spod krzyża :)
P.S. Jak było z policją? Czy rzeczywiście nie broniła uczestników legalnego marszu? Czy było widać sympatię czy wrogość? bo wojsko ewidentnie jest za nami (v. wyniki ostatnich wyborów w jednostkach vs. w więzieniach)
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
bbebcia
13 Listopada, 2010 - 10:49
To raczej Niesioł jest drugim Biedroniem :-)
Różnie jest oceniana praca policji, ale ja nie mam zastrzeżeń. Nie udało się lewackim zadymiarzom pobić nikogo.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem