Nieznane intencje Przewodniczacego Solidarności???
Nieznane intencje tzn. po czynach poznacie, tzn. poszlaki!!! Działanie pana Dudy, ma charakter pozowrowany w kazdym calu, nie ma chęci oni woli stworzyć prężnego ruchu społecznego, związkowego? Unika, słowa polityka, dla poprawności politycznej. Działalnosc związków zawodowych to oczywiście czysta polityka i pan Duda tego nie zmieni, choćby cały salon tego chciał? Bo wszystko co człowiek robi, to polityka. Podwyżki płacy minimalnej-polityka, budowa szkoły- polityka, budowa drogi lokalnej-polityka, wywóz śmieci-polityka, nawet jakaś wystawa kulturalno-patriotyczna-polityka itp,itd. Nic, nie można zrobić, uzyskać, osiągnać, bez zgody pewnych organów, które o tych czy innych sprawach decydują. Obecnie, kiedy rządzi PO również, wybudowanie drogi nawet lokalnej, zależy od decyzji większości. Związki zawodowe, to siła polityczna w określonego kierunku tzn. sprawy pracownicze. Sprawy pracownicze, mają zasięg ogólnospołeczny, taki sam jak parti politycznych. Jeżeli pan Duda, publicznie deklaruje, że będzie starał się obalić ten rząd, ponieważ stracił on kontakt z rzeczywistością, to automatycznie, powinien to doskonale rozumieć, jest po stronie PIS-u, bo PIS przecież niedawno głosował, przegrane, wotum nieufności dla rządu? PIS, zapowiedział wielką akcję programową, połaczona z protestami i demonstracjami w tym samym celu? Kto, albo co, kierowało panem Dudą, by te akcje nagle wyprzedzić, jakimiś spotkaniami, które w swojej istocie, są próbą bezsensownego przejęcia inicjatywy i nieudolną próbą rozbicia akcji politycznej PIS, w czyim interesie? Więc, jak traktować pana Dudę, ktory z jednej strony zgadza się z postulatami PIS-u a z drugiej jednocześnie nieszczy inicjatywę? Oczywiście, że on(Duda), jest za cieńki "Bolek", by przeszkodzić, pomaga wbrew intencji? Jedyne co osiągnie, to dalszą marginalizację Solidarności, i o to chodzi od momentu, gdy wsadzono go na stanowisko Przewodniczacego? To widać, słychać i czuć. Walka z Solidarniością, Stoczniami, Kopalniami i dużymi zakładami pracy była długa, Stoczni już nie ma, jedność górników rozbita, przez prywatyzację Jastrzębskiej Spółki, Huty wyprzedane, Energetyka i Petrochemia przejęta przez nomenklaturę! No i oczywiście przejęcie medium, niejako całości propagandy? Komuchy, mają jeszcze nadzieję, że dzięki Dudzie, ta(Solidarność), będzie skończona? Mam jednak wrażenie, że prawdziwi związkowcy, opamiętują się? Chodzi o to panie...tu może odpowiedź dla pewnego niedowiarka, że o agencie dowiadujemy sie, że jest agentem, dopiero jak narobi szkód i uda się go zdemaskować? O Wałęsie, też nikt nam nie powiedział(choć było kilka osób, które wiedziały), wszyscy wierzyliśmy, że to nasz człowiek? A tu, okazało się, że praktycznie od grudnia 70r. był i jest TW kolaborantem, bo to, że wyrejestrowano go za "brak chęci do współpracy", tak, dobrze państwo przeczytali, brak chęci do wspólpracy z SB? Nikt, jednak nie pokazał, ani nie ogłosił, że współpraca z wojskówką Kiszczaka, którą prawdopodobnie, podjął podczas służby wojskowej, przed przyjazdem do stoczni, nikt o tej rezygnacji, czy "braku chęci do współpracy", publicznie nie przedstawił, nie poinformawał??? I nie poinformuje, bo podobno z takiej współpracy, nie można zrezygnować??? Więc o dobrze "usadowionym" agencie proszę państwa, nie wiemy z prostego powodu właśnie, bo jest dobrze usadowiony, zakamuflowany? Tu, można zastosować analogię do osób z pierwszych stron gazet? A Wałęsa, jeszcze dziś twierdzi, że samo pomyślenie, że on był agentem, jest zbrodnią, co wyjaśnił dosłownie w pewnym wywiadzie!!!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2634 odsłony
Komentarze
Re: Nieznane intencje Przewodniczacego Solidarności???
16 Marca, 2013 - 17:31
Ja bym był ostrożny z takimi zarzutami. Jeżeli chodzi nam o obudzenie Polski to musi być to ruch oddolny a więc nie sterowany przez kogokolwiek. A jeżeli jest oddolny to pojawia się, jak zawsze, ryzyko, że mogą pojawić się i prowokatorzy. Ale taka jest natura rzeczy i takie ruzyko musi być wkalkulowane.
Re: Nieznane intencje Przewodniczacego Solidarności???
16 Marca, 2013 - 17:32
Ja bym był ostrożny z takimi zarzutami. Jeżeli chodzi nam o obudzenie Polski to musi być to ruch oddolny i spontaniczny a więc nie sterowany przez kogokolwiek. A jeżeli jest oddolny to pojawia się, jak zawsze, ryzyko, że mogą pojawić się i prowokatorzy. Ale taka jest natura rzeczy i takie ruzyko musi być wkalkulowane.
Re: Re: Nieznane intencje Przewodniczacego Solidarności???
16 Marca, 2013 - 17:58
Tak, ja bardzo jestem zainteresowany ruchem oddolnym! Tylko czy Duda, człowiek znikąd, dla przeciętnego Polaka, promowany przez media mentnego nurtu. W tym miejscu dodam, że to były wojskowy, więc mógł też jakąś deklarację podpisać? Jakkolwiek na to patrzeć, proszę zapomnieć o rzeczywistym ruchu oddolnym? Proszę wziąć pozorowane działania tzw. opcji prezydenckiej, nagłej odoracji Kukiza ze swoją wątpliwą ideą w polskich warunkach, okręgów jednomandatowych, bo wszystko jako całość, razem z Dudą, przesuwa scenę polityczną, na tworzenie kontruktywnej opozycji, do ktorej zapisują się wszyscy zdrajcy z PIS-u,tak, dla dobra Polski deklarują??? Sztucznie stworzoną opozycję, do miękkiego, przejęcia władzy przez opcję w cieniu prezydenta? Nadmuchiwanie sondaży prezydentowi, za jego nieudolnośc i żenadę, która za nim wszędzie wędruje a co dzieje się w jego kancelari??? Przecież premier, prezydent do jedna drużyna smoleńska, nie wyobrażam sobie, by ktoś chciałby się wyłamać? Kto tego nie rozumie, nie powinien zabierać glosu. Smoleńsk, być może, jest dla wielu środowisk w Polsce, organem założycielskim, tak jak Katyń dla PKWN w 1944r.Pzdr.
Duda na odleglosc smierdzi WSIa,jest to czlowiek postkomuszego
16 Marca, 2013 - 18:51
ukladu, ktory umiejetnie wsadza swoich ludzi na strategiczne stolki.Duda nie raz potwierdzil swoim dzialniem ze jest pozorantem i dziala destrukcyjnie w zwiazku SOLIDARNOSC.
Solidarnosciowcy znowu dali sie zlapac na nowego BOLKA, tylko ze teraz sa inne sytemy werbowania nie podpisuje sie zadnych cyrografow ani papierowych teczek sie nie zaklada, sa od tego komputery podlaczone do serwerow w centrali kacapskiej.
Jak zobaczylem Dude w rezymowych mediach na wszytkich programach po pare razy, ktory krzyczy ze go interesuje polityka, to az sie usmiechnolem,kto tego durnia tresuje ze sam sie tak wsypal.Propaganda glownych sciekow caly czas go
przedstawia pozytywnie i naglasnia jego korzystne dla PObolszewi wypowiedzi.
Agent Duda
16 Marca, 2013 - 19:29
Duda pokazał wyraźnie po czyjej stronie stoi, podczas głosowania ustawy emerytalnej.
Dureń przykuł się do płotu i nie chciał wypuścić posłów...............po głosowaniu.
A ja się pytam, czy gdy pijak chce wejść do domu i narozrabiać, to go po prostu nie wpuszczamy, czy wpuszczamy i zamykamy w środku ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@tanczacy poprostu odgral teatr zle zreszta wyrezyserowany
16 Marca, 2013 - 20:15
ale czesc pewnie to lyknela jakiego to ma przewodniczacego
Solidarnosci,tylko zaraz przeciez ten nowy BOLEK mowil ze go nic poslowie nie interesuja.
Zgadzam się!
16 Marca, 2013 - 21:52
Już nie raz Duda pokazał, że tak naprawdę, to nic nie chce zmieniać. Ja mu po prostu nie wierzę. To jest tylko i wyłacznie gierka, która ma osłabić PiS. Do tego ten smieszny Kukiz, do niedawna oddany Tuskowi.
Blef! jeden wielki blef! szkoda, ze tak wielu z nas to "łyka".
Re: Zgadzam się!
17 Marca, 2013 - 00:25
My, nic nie łykamy, to tylko w telewizorni pier..lą coś w kółko, bez przerwy? Podają, jakieś przez siebie wymyślone sondaże, ze swoich sondażowni, przez siebie wykreowane elity, gadające głowy, mówia za nas co myślimy, mówią za nas w spreparowanych spektaklach abscenicznych? Jak za komuny. Widziałem jeden stary film z Michnikiem, jak to walczył milicją i nie chciał wejsć do pokoju na przesłuchanie, zauważyłem też, jego ironiczny teatralny uśmieszek, to już wtedy kręcono takie kawałki? Nas tam wogóle nie ma? My, dopiero tam się wybieramy, będziemy, mam nadzieję! PZdr
Przewodniczący Obudzonych z...ręką w nocniku
17 Marca, 2013 - 18:00
W pełni się zgadzam z głównymi tezami tekstu.Zastanawiam się czy pan Duda to słup czy wentyl przez które ma ujść społeczne niezadowolenie z "żądów" PO. Dziwne dla mnie jest podjęcie "mini strajku" na dwa tygodnie przed obchodami tragedii Smoleńskiej.Co chce przez to osiągnąc?
marekagryppa
Z niego Czący jak z mysiej cipy rajzentasze
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika ExPO został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
17 Marca, 2013 - 20:14
drugi raz nie można się nabrać