Tajne kontrakty rządów z producentami szczepionek
http://korwin-mikke.pl/blog/wpis/wiara_w_globcio_to_przekonanie_filozoficzne_/336
Informacja w komentarzu podpisanym Phillip4871
Minister Kopacz ma calkowitą rację gdy mówi o TAJNYCH KONTRAKTACH podpisanych prawdopodobnie przez wszystkie kraje świata.
Tu jest dowód: http://www.lepoint2.com/sons/pdf/vaccin-H1N1%20medias.pdf
(te kontrakty sa po francusku, przyda sie jeśli je zapiszecie i wydrukujecie – odegrają niedługo ważną rolę)
Są to wyciągi tajnych umów, które są ciągle uaktualniane, rządu Francji z różnymi producentami szczepionek. I tak jest tutaj:
- klauzula tajności, w której mowa, że cała zawartość kontraktów ma być utajniona, z wyjatkiem zawartości “Zielonej Listy”
- więc wszystko jest tajne, zwłaszcza to co jest na “Czerwonej Liście”, a ta utajnia:
* jakiekolwiek informacje n.t. składu szczepionek
* rezultaty badań klinicznych
* informacje o bezpieczeństwie szczepionek, tzw. Pharmacovigilance (vigilance = czujnosć) co może oznaczać w nowomowie “niepożądane reakcje”
Tak więc prawdopodobnie WSZYSTKIE rządy podpisały takie dokumenty, z wyjątkiem polskiego!
Gratulacje dla Minister Kopacz!
Zalecam jak najszersze rozpowszechnienie tych dokumentów we wszystkich mediach alternatywnych!
Należy wysłać pocztą mailową wiadomosć do wszystkich blogowiczów, żeby informacja o tych tajnych dokumentach poszła w świat.
Minister Kopacz potrzebuje waszej pomocy w każdej postaci, być może właśnie ONA jest tym Aniołem, który nas ocali i ujawni tę szaleńczą aferę. (15 minutowa przerwa w transmisji z Sejmu nie była przypadkiem!)
Zobacz następujace linki: http://theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1613%3Apolish-health-minister-cut-off-after-accusing-who-of-spreading-disinformation-in-ukraine&catid=41%3Ahighlighted-news&Itemid=105&lang=en
MUSIMY JEJ POMÓC, A TAKŻE SOBIE. Musimy zatrzymać to SZALEŃSTWO.
Powyższe dokumenty zostały zamieszczone na stronie Jane Burgermeister 2 listopada:
http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1556%3Afrench-health-ministry-blanks-out-key-figures-from-contract-for-swine-flu-jab&catid=1%3Alatest-news&Itemid=64&lang=en
Prosimy wszystkich naszych czytelników do zorganizowania akcji poparcia dla Minister Ewy Kopacz. Jest to jedyna osoba w świecie, która zdecydowała się powiedzieć NIE neofaszystowskiemu rządowi światowemu w postaci kliki bankierów i ich pachołków. Precz z Nowym Porządkiem Świata!
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3494 odsłony
Komentarze
Re: Tajne kontrakty rządów z producentami szczepionek
7 Listopada, 2009 - 00:04
"Szalone wujki" krzyczą i histeryzują, a ja mówie spokojnie "stop histeri".
http://panicwatch.com
Re: Re: Tajne kontrakty rządów z producentami szczepionek
7 Listopada, 2009 - 14:07
w ogóle to nie powinno być przymusu szczepień. Szczepionki powinny być zakupowane przez prywatne osoby, które życzą sobie być zaszczepione, a nie przez państwa.
I tylko proszę tu nie mówić o czarnej ospie czy chorobie Heinego-Medina. Jakoś zakażenia bakteryjne nie zostały powstrzymane przez przymus podawania antybiotyków, tylko przez postęp w ich rozwoju.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Re: Re: Re: Tajne kontrakty rządów z producentami szczepionek
7 Listopada, 2009 - 14:43
Dla mnie cała ta dyskusja przypomina dyskusje z JKMem o pasach bezpieczeństwa.
DoktorNo
7 Listopada, 2009 - 16:02
dokladnie Doktorze :)
nie wiem skad to zaufanie do p. minister
tylko ona jedna nie podpisala? na zlosc mamie? ona wie najlepiej :)
dobra kobieta
Doktorze
7 Listopada, 2009 - 16:48
zauważyłem, że masz brzydki zwyczaj posługiwać się erystyką. A to Reptilianie, a to szalone wujki - to już jest koniec arsenału chwytów erystycznych, próba wyśmiania i zdyskredytowania przeciwnika. A tu jak królik z kapelusza, zjawia się nagle JKM z pasami bezpieczeństwa.
A problem, jakby go chcieć rozważyć, jest bardziej złożony i trzeba go w co najmniej trzech płaszczyznach rozpatrywać.
#1 - Od czego jest państwo i jaki jest zakres jego funkcji?
Czy państwo ma mieć zakres minimalny, czy też ma nam zapewniać edukację, służbę zdrowia, ubezpieczenia, no i nas szczepić na różne paskudztwa.
#2 - Czy redystrybucja jest etyczna?
Czy ładowanie pieniędzy w świadczenia socjalne jest w ogóle etyczne z prawno-naturalnego punktu widzenia? Czy to nie jest złodziejstwo, które prowadzi do tego, że zamiast mieć w państwie 3 podatki i łączne opodatkowanie zapewne coś koło 10% lub jeszcze mniej, zdziera się z nas 83%.
#3 - Czy to nie narusza czasem ciał pośredniczących?
Typowo konserwatywne podejście. A nowożytne państwo, ta popłuczyna po Antyfrancuskiej Rewolucji, ma tendencję do tworzenia antynomii jednostka-państwo bez żadnych ciał pośredniczących między nimi.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Re: Doktorze
7 Listopada, 2009 - 17:24
Problem pasów bezpieczeństwa (tj. tego, czy należy wprowadzać obowiązek ich zapinania czy nie) właśnie dotyczy tego, jaki stosunek ma państwo do obywatela i vice versa.
A jeżeli ktoś uważa, że socjalizm i lewica to wszystko co powstało po Rewolucji Francuskiej (a co w takim razie z Sławetną Rewolucją w Wielkiej Brytanii? Tam też dokonano pewnych zmian w stosunku do minionego okresu) to to nie jest konserwatyzm tylko nostalgiczny rewiwalizm.
(co zresztą jest pewnym paradoksem konserwatyzmu)
Powstanie społeczeństwa rolniczego też naruszyło pewne zasady rządzące wspólnotami ludzkimi, które ludzie pierwotni uważali za wieczne i normalne.
(nie przypadkowo Marks tęsknił do "komunizmu pierwotnego" ludzkiej hordy :) )
Można się dalej bawić, i powiedzieć że cały świat zaczyna skręcać na lewo od epoki neolitu...
Doktorze
7 Listopada, 2009 - 21:33
nostalgiczny rewiwalizm powiadasz... ale podejdźmy do pewnych problemów z czysto konstrukcyjnego punktu widzenia. Czy lepszy jest karabin prosty w użyciu jak na przykład AK47, czy strasznie złożony jak Chauchat, no i który będzie lepiej działać. Wiadomo, że ten pierwszy. (Zresztą "szoszo" ma opinię najgorszego karabinu maszynowego, jaki w ogóle został skonstruowany).
To tak samo jest z państwem. Lepsze jest prostsze niż bardziej złożone. Stanowi ono byt bardziej sterowalny, którym łatwiej administrować.
Poza tym nie widzę, żeby pewne rzeczy były aż tak konieczne jak przymus szkolny czy ubezpieczeniowy. Więcej, są one w swojej istocie antykonserwatywne i prowadzą do demoralizacji społeczeństwa. Nie wiem zatem, jak osoba mieniąca się konserwatystą może w ogóle takowych bronić.
Poza tym konserwatyzm skażony demoliberalizmem to byt chimeryczny. W przyrodzie czasem takie przeżywają.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker
7 Listopada, 2009 - 16:08
jezeli pozwolisz, to spytam:
byles szczepiony na gruzlice?
i w ogole wiesz na co byles szczepiony?
a poza tym:
przeciez jest taniej, jak kupi panstwo (cena zalezy od ilosci)
a panstwo, chcesz czy nie, tez kupuje za twoje pieniadze, bo przeciez innych nie ma (czy ma? :) )
dobra kobieta
Dobra kobieto
7 Listopada, 2009 - 16:51
państwo jak kupuje jest taniej? Przecież jest drożej i to co najmniej 2 razy. Tak samo jakby państwo miało ustalać odgórnie ceny danego produktu. Przykładowo Reagan zniósł urzędową kontrolę cen biletów lotniczych, no i ich ceny spadły aż 6 razy.
Poza tym gdyby to osoby prywatne kupowały szczepionki, to sama konkurencja na rynku ich producentów wymusiłaby spadek cen.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker
7 Listopada, 2009 - 17:47
na moj rozum :) powinno byc taniej
ale niech ci bedzie
ale ... czy czas to nie pieniadz?
tzn
1. panstwo bierze to na siebie i ustala jakie i gdzie kupic - ty nie tracisz na to czasu
2. panstwo kupuje szczepionke - ty nie tracisz na to czasu
3. panstwo organizuje caly "balet" z zaszczepieniem - ty nie tracisz na to czasu
tzn wiesz kiedy, gdzie i tylko tracisz czas na spacer do przychodni "wte i wefte"
zastrzyk troche boli :) wiem, bo sie zaszczepilam
za darmo! (w Szwecji)
dobra kobieta
dobra kobieta - straszna osoba
7 Listopada, 2009 - 17:57
kobieto wez sie stuknił w łepek, co ty opowiadasz, czy argumnet z drozyzna ci nei wystarczy, myslałem ze kobiety sa wrazliwe na ceny dóbr konsumpcyjnych i nie tylko
co tez pani opowiada,
i jeszcze jedno szwecja to okropny kraj niewolników władany przez socjalistów wciskajacych kit ze cos jest za "darmo"
nie ma czegos takiego jak za darmo!!!!
Czy kobiety są wrażliwe na ceny dóbr konsumpcyjnych?
7 Listopada, 2009 - 18:08
a tysiąc par butów:), a futro z norek:), instrukcji obsługi żony nie pamiętasz i metamorfozy, że skarb staje się skarbonką:)
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
przjmuje to jako zart panie Kirker
7 Listopada, 2009 - 18:15
kobiety mimo wszystko to jest podstawa ekonomi, to ona decyduja o tym który producent przetrwa na rynku, to one codziennie wybieraja z tysiecy produktów te najtansze i najlepsze, nie nalezy zapominac o tym, dla nich chodzenie po sklepach to przyjemnosc (ja na ten przykład nie moge wytrzymac dłużej niz 15 minut)
wczesniejsza wypowiedz przyjmuje jako zart,
dawkurek
7 Listopada, 2009 - 18:11
odpowiedzialam Kirkerowi, nie tobie
Kirker zrozumie co znaczy: "za darmo w Szwecji" a ty niestety nie
dlatego nie potrzebnie sie czepiasz:
"nie ma czegos takiego jak za darmo!!!!"
"kobieto wez sie stuknił w łepek" (?!)
ladnie tak?
dobra kobieta
Dobra kobieto
7 Listopada, 2009 - 18:10
a według mnie powinno być tak...
patrzę sobie, jakie są szczepionki, co w nich jest, żeby mnie skwalenem albo solą kwasu etylenodiaminortęciowego nie potraktowano... kupuję albo nie kupuję, a państwo tutaj nie ma nic do tego.
A za darmo to nic nie ma. Jak napisał Robert Heinlein w swojej powieści Luna to surowa pani, "nie ma czegoś takiego jak darmowe obiady".
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker
7 Listopada, 2009 - 18:14
przecenilam cie jak widac
myslalam, ze zrozumiesz moje "niuanse"
no coz, szkoda :(
dobra kobieta
dobra kobieto kirker ma racje
7 Listopada, 2009 - 17:02
"przeciez jest taniej, jak kupi panstwo (cena zalezy od ilosci)"
kirker ma racje w całosci a teraz rozwine i poszerze jego tok rozumowania
innymi słowy przeprowadze dowód na nieprawdziwosco wyzej zacytowanego
pierwsze zostawiam doswiadczeniu, zajme sie nawiasem
zgadza sie cena zalezy od ilosci , zgodnie z krzywa popytu i podazy jezeli ilosc towarów jakie chcesz nabyc jest duza czy tez inaczej popyt na towar rosnie (przy stałej podaży) to jego cena również rosnie (patrz sytuacja z maskami na Ukrainie? czy Białorusi nie pamietam juz ta ostatnia z ta pseudo grypą)
no cóż kobiety nie za bardzo znaja sie na ekonomi czy matematyce ale na logice to juz zadkość :)
dawkurek
7 Listopada, 2009 - 18:03
nic na to nie poradze, ze jestem kobieta i w dodatku blondynka :)
ale w zyciu juz nie jedno kupowalam i sprzedawalam
i powiem ci, ze cena cenie nie rowna
tzn:
- jak koniecznie musze "cos" miec natychmiast, to kupuje niezaleznie od ceny
- jezeli nie musze natychmiast, to szukam gdzie taniej i lepiej, czekam na okazje, wybrzydzam, kloce sie o cene itd i w koncu kupuje taniej, ale.. zzera mi to wiecej czasu i humoru
zawsze jest "cos za cos", nieprawdaz?
dobra kobieta
Re: dawkurek
7 Listopada, 2009 - 18:08
no i to jest własnie kobiecosc, za to krytykuje cie za ten dziwny sposób podchodzenia do wydatków rzadu - ze niby rzad wszystko robi od ciebie lepiej, zgadzasz sie z tym, bo tak wynika z twoich poprzednich wpisów,
a z ta szwecja fuj
straszny kraj... niewolniczy
"za darmo masz " uhm, jasne
wiesz co jest za darmo?
kopniak w d***
re: tajne kontakty rządów....
7 Listopada, 2009 - 20:16
[quote=Kirker]w ogóle to nie powinno być przymusu szczepień. Szczepionki powinny być zakupowane przez prywatne osoby, które życzą sobie być zaszczepione, a nie przez państwa. I tylko proszę tu nie mówić o czarnej ospie czy chorobie Heinego-Medina. Jakoś zakażenia bakteryjne nie zostały powstrzymane przez przymus podawania antybiotyków, tylko przez postęp w ich rozwoju. [/quote]
Bzdura x 3.
1. "przymus szczepień" - osoby prywatne, rozumiem, że pełnoletnie... Dopiero takie mają prawo stanowić o tym, czy i (ewentualnie) na co mają być szczepione? A co ze szczepieniami, które MUSZĄ być wykonywane w "wieku dziecięcym", gdyż stanowią o tym, jaki odsetek dzieci DOŻYJE pełnoletności, po prostu...
2 "czarna ospa" to wg Ciebie zakażenie bakteryjne? albo choroba Heinego-Medina? no, kurde, ciekawe... :/
3. nie wnikając w rodzaj zakażeń (skoro wirusowe i bakteryjne do dla Ciebie wsio rawno) to właśnie chyba takie coś jak ospa, gruźlica i np. wścieklizna zostały załatwione (zasadniczo) powszechością (i przymusem) a nie postępem...
"Minister Kopacz potrzebuje waszej pomocy w każdej postaci, być może właśnie ONA jest tym Aniołem, który nas ocali i ujawni tę szaleńczą aferę."
Nie znam kretyna, który to napisał, ale tylko kretyn mógły to wziąć na poważnie... Lodziara-anioł... hehe, jedyny rząd na skalę światową. co się postawił... chyba przeciwko zdrowemu rozsądkowi...
Btw.- troche off-top - klienci, podzielający opinię szkodnika i kłamcy JK-M o wolności nie- oraz zapinania pasów bezpieczeństwa to również cholerni kłamcy i - potencjalni - złodzieje...
pzdr,
panie Kirker współczuje - do Hun
7 Listopada, 2009 - 20:24
nieprawdopodobna ilosc lewactwa, ze tesz pan Pani Kirker daje jeszcze rade
to jak tłumaczyc dziecią 2x2=4
masakra
cytat"
"przymus szczepień" - osoby prywatne, rozumiem, że pełnoletnie... Dopiero takie mają prawo stanowić o tym, czy i (ewentualnie) na co mają być szczepione? A co ze szczepieniami, które MUSZĄ być wykonywane w "wieku dziecięcym", gdyż stanowią o tym, jaki odsetek dzieci DOŻYJE pełnoletności, po prostu..."
gosciu (panie HUN) czy pan ma jeszcze jakies pole rozsadku w mózgu nie opanowane przez lewacka porpagande?
co ma do rzeczy pełnoletniosc - to jest czysto lewacaka zabawa liczbami (nie zrozumiesz)
a tak pozatym :
CZYJE SA DZIECIE?
o tym co dzieci jedza i pija kto decyduje?
moze wymysl do tego urzad decydowania o losie dzieci !!!
reszte szkoda gadac
to ostatnie zdanie kupy sie nie trzyma ale co tam szkoda gadac
wszystkim wspólczuje - do Davkurek
7 Listopada, 2009 - 20:40
Davkurku, bawisz mnie setnie... czy "pan ma jeszcze jakies pole rozsadku w mózgu nie opanowane przez "korwinowską" porpagande?" że strawestuję...
Do mnie z lewactwem? Jaja se robisz...
Człowieku, zanim nie zrozumiecie, że to nie "CZYJE SA DZIECIE?", ale KIM są dzieci - ma zasadnicze znaczenie - nawet się do mnie nie odzywajcie, bo propagujecie syf nie lepszy niż komuna i nawet nie zamierzacie tego zauważyć...
Traktujecie dzieci PRZEDMIOTOWO i ani trochę was to nie uwiera...
Ostatnie zdanie jednak trzyma się kupy, ale żeby to pojąć to trzeba było przeczytać cały wątek, a to już dla wielbiciela palanta z muszką o wiele za wiele...
ale co tam, szkoda gadać...
Proszę tylko o jedną wyraźną deklarację: czy pan DavKurek jest sympatykiem/zwolennikiem JK-M?
pytasz wiec odpowiem troche
7 Listopada, 2009 - 20:54
pytasz wiec odpowiem
troche mała rzeczowa odpowiedz ale co tam,
moze przesadziłem z tym lewactwem, za to przepraszam
ale mnie poniosło jak widze takie pomysły jak z tym zeby rzad kupował szczepionki i zeby sie nimi opiekował
mój poglad na sprawy dzieci:
Dzieci sa własnoscia rodziców!!! Jezeli ktokolwiek uzywa tego postepowego p**** ze sa kim i maja jakies prawa dziecka tfu.. to traktuje ta osobe za wysoce niebezpieczna (takie zeczy kącza sie tym ze dzieci sa porywane przez rzady a na takiej własnei podstawie ze nie nalez do rodziców , a przeciez same sobie byc nie moga bo sa dziecmi...)
jezeli ktos uwaza ze dzieci nie sa własnoscia rodziców to jest idiota i szkodzi własnemu zdrowemu rozsadkowi ( bo w takiej sytuacji rzad ma prawo dziecko zabrac kazdemu rodzicowi pod kazda przyczyna)
innymi słowy kazdy matoł który bedzie mi mówił jak mam dziecko wychowywac (albo co gorsza bedzie porywał moje dziecko , chocby nawet i gang pomocy społecznej) dostanie kula w łeb i koniec rozmowy
ci co twierdza inaczej sa idiotami (lewakami jak kto woli)którzy nie wiedza jak bardzo podcinaja gałaz na której siedza
Ostatni zdanie:
Odpowiedz:
TAK! jestem sypatykiem pana JKM, uważam go za człowieka który ma swoje zdanie i ma w nosie co twierdzi wiekszosc ( i bardzo dobrze )
a tą całą demokracje mam daleko w nosie!
Davkurek: odpowiadasz, więc wyjaśnię trochę...
7 Listopada, 2009 - 21:25
Trochę mało rzeczowa odpowiedź, ale co tam... ;/
Z "lewactwem" ok, rozumiem... ale ja nie miałem na myśli rządu...
mój pogląd - na temat waszych poglądów - na sprawy dzieci:
ja też uważam, że dzieci są "własnością" rodziców... ale banda pro-UPRowskich dekli uważa, że ma to działać zawsze i bez wyjątku...
A na jakiej podstawie uważasz, że WSZYSCY rodzice chcą i są w stanie zadbać o podstawowe prawa własnego dziecka, o które ONO NIE MA SZANS się samo upomnieć. Choćby o prawo do życia?
Jeśli - proUPRowscy - rodzice zadecydowali by o nie poddawaniu dziecka szczepieniom (przykładowo) na gruźlicę, tężec, koklusz (itp itd) - czyli na choroby śmiertelne wciąż lub śmiertelne do niedawna - to co, to dla UPRowskich morderców to jest ok? Bo mi właśnie o TAKIE prawa dziecka chodziło...
Pytam konkretnie:
MASZ WłASNE DZIECI? SZCZEPIŁEŚ NA TĘŻEC I KOKLUSZ, GRUŹLICĘ, POLIO, OSPĘ? CZY NIE SZCZEPIŁEŚ?
JEŚLI NIE - DLACZEGO? CO SĄDZISZ O LUDZIACH, KTÓRZY NIE CHCĄ SZCZEPIĆ?
ŻĄDAM KONKRETNYCH ODPOWIEDZI...
odpowiedz do HUN
7 Listopada, 2009 - 21:38
Na poczatek moze o tym uzywaniu przez ciebie "wasze"
Jesli piszesz do mnie to mów prosze "twoje" Nie wiem o co chodzi z tym "wasze" nie reprezentuje zadnej grupy.
masz racje nie wszyscy rodzice chca i sa w stanie... niestety moje zdanie cie nie zadowoli tutaj (masz myslenie troche jak kobieta która zatroszczyłaby sie o wszytkich i wszystkich chroniła)
ale co ja na to moge poradzic... wprowadzanie pomocy socjalnej grozi niestety (pomimo dobrych intencji) złymi skutkami,
wszystkich na swiecie nie da sie uratowac (to własnie lewacy uwazaje ze musza ratowac wszystkich )
prawo do zycia - zgoda.
ktokolwiek zabija dziecko nienarodzone czy narodzone popełnia morderstwa ( i wisi), ale chyba tutaj chodzi ci o cos innego czyli o to ze jak nie zaszczepie dziecko umrze to tak jakbym je zabił, jest to nie prawda...
czasami nawet jak zaszczepisz to dziecko umrze i kogo wtedy bedziesz winił (BOGA?) nie nalezy ingerowac w nature (ciezkot to pisac przy tak rozwinietej medycynie, bo to własnie medycyna powoduje nie równowage w naturze)
nie ma czegos takiego jak prawo dziecka
jednak to rodzic decyduje i ja uwazam ze rodzice jednak kochaja swoje dzieci wiec nie chca by umierały i je szczepia (nie wszyscy ale nie jest to powód patrz wyzej)
na twoje konkretne pytanie odpowiem:
nie mam dzieci ale gdybym miał (działałbym przeciwko naturze) i je szczepił , ale nie oznacza to ze zgadzam sie by wprowadzac taki przymus, to sa wszystko indywidualne decyzje moja bedzie taka , kogos innego bedzie inna albo tak a sama
kropka.
co ma wspólnego jazda bez pasów do chamskiego złodziejstwa ?
naprawde nie rozumiem, mozesz objasnic
nie naleze do UPR,
jeszcze raz prosze o osobowe komntarze bez uzywania kolektywów!!!
Hunie
7 Listopada, 2009 - 21:14
nie zrozumiałeś, o co mi chodziło. Ja bardzo dobrze wiem, że polio i variola maior to są choroby wirusowe... W ogóle nie wiem, skąd się Tobie wzięło, że ja uważam to za choroby bakteryjne...
A mnie chodziło o zakażenia bakteryjne. Czy ktoś komuś dawał przymusowo penicylinę czy streptomycynę?
Jeżeli chodzi o osoby prywatne, to uważam, że to rodzice powinni decydować, czy ich dzieci są szczepione czy nie. Tak samo jak to, czy są posyłane do szkoły czy do fabryki, czy są odżywiane dietą fruktariańską czy Kwaśniewskiego itd, czy są stosowane kary cielesne czy też nie. No i proste. Dziwne, że osoba mieniąca się zapewne konserwatystą ma taki szacunek do instytucji rodziny. Od pewnych rzeczy jest podstawowa komórka społeczna.
A jeżeli chodzi o zapinanie pasów, to wiesz, ile ludzi się utopiło w samochodzie bądź w nim spłonęło przez ten prawny zapis.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
wiesz Kirker mysle ze to
7 Listopada, 2009 - 21:21
wiesz Kirker
mysle ze to nawet nie chodzi o to ile osób zgineło bo zapieło (czy tez musiało zapiąc ) a ile zgineło bo nie zapieł
nawet gdyby 100% ludzi nie umierało bo miało zapiete pasy i tak to nie jest argument za przymuesm
chodzi poprostu o podstawawa rzecz
wolnosc wyboru
mój samochód moje życie, jak chce to sie zapne pasami a jak nie to nie
a nie rozumiem wogóle HUN
z tym jego zdaniem, złodziej?
co chca ukraśc?
@Davkurek
7 Listopada, 2009 - 21:36
a nie rozumiem wogóle HUN
z tym jego zdaniem, złodziej?
co chca ukraśc?
Tego się obawiałem... nie zrozumiesz... jak i reszty...
Wybacz, ale odpiszę już tylko Kirkerowi, bo nie mam tyle czasu na zmarnowanie (a to rozumiesz?)...
(UPRowcy) "chca ukraść" moje pieniądze... a więc złodzieje...
@Hun
7 Listopada, 2009 - 21:44
jakim cudem UPR chce ukrasc twoje pieniadze?
jest to mało prawdopodobne gdyz moze sie to odbyc (jesli wogóle ) tylko po tym jak dojda do władzy, a co ciekawsze nie ma nic w ich programie o tym zeby tobie ukrasc pieniadze, ciekawe jest to co mówisz
skoro nie mozesz mi wytłumaczyc twojego toku myslenia nie bede mógł sie do tego odniesc, a wiec daje uwazam to zdanie za absurdalne
@ Kirkerze (Davkurkowi gudnajt...)
7 Listopada, 2009 - 21:49
[quote=Kirker]W ogóle nie wiem, skąd się Tobie wzięło, że ja uważam to za choroby bakteryjne...
A mnie chodziło o zakażenia bakteryjne. Czy ktoś komuś dawał przymusowo penicylinę czy streptomycynę?
Jeżeli chodzi o osoby prywatne, to uważam, że to rodzice powinni decydować, czy ich dzieci są szczepione czy nie. Tak samo jak to, czy są posyłane do szkoły czy do fabryki, czy są odżywiane dietą fruktariańską czy Kwaśniewskiego itd, czy są stosowane kary cielesne czy też nie.
A jeżeli chodzi o zapinanie pasów, to wiesz, ile ludzi się utopiło w samochodzie bądź w nim spłonęło przez ten prawny zapis.
[/quote]
Kirkerze, to pierwsze wzięło mi się z napisanego przez Ciebie akapitu... Jeśli miałeś inną myśl - a moja interpretacja była inna - zdarza się - sorki...
"Jeśli chodzi o osoby prywatne" - TAK, do cholery TAK, ale co z osobami, które zadecydują na - obiektywną - szkodę dzieci? Kolejny już raz tłukę się o to ze zwolennikami szkodnika w muszce...
Kirkerze - bardzo proszę (z Davkurkiem nie dało rady, tak jak z innymi korwinistami) - co zrobić jak rodzice NIE będą chcieli zaszczepić NA NIC dzieciaka (włącznie z chorobami ewidentnie śmiertelnymi), ani dać mu ŻADNEJ edukacji (bo im wolno decydować). TYLKO O TO mi chodzi, nie o żadne "państwowe" kontrolowanie ludzi czy inne klimaty...
Zapinanie pasów - złodzieje i faryzeusze - wrócimy do tego, ok?
Pozdrawiam,
Hun
HUN good night
7 Listopada, 2009 - 21:54
nie chcesz odpowiedziec trudno
z mojej strony tylko powiem ze własnie takie zastanawiania sie prowadza do obecnej sytuacji
a twoje myslenie jest lewicujace (chcesz ratowac cały swiat przed nim samym!)
nie ma obiektywnej szkody!!!!
DAVKUREK good night
7 Listopada, 2009 - 22:22
nie to, że nie chcę odpowiedzieć... Nie widzę sensu, po prostu... Twoje myślenie jest 2x bardziej lewicujące, niż moje, ale nawet tego nie potrafisz (jak UPRowiec) zauważyć... Wciąż chodzi mi o te nieszczęsne pasy...
A co z dziećmi itp - zaniemówiłeś? a o to zasadniczo mi chodziło...
hun
7 Listopada, 2009 - 22:55
odpisałem o dzieciach!!!
Hunie
7 Listopada, 2009 - 22:27
[quote="Hun"]"Jeśli chodzi o osoby prywatne" - TAK, do cholery TAK, ale co z osobami, które zadecydują na - obiektywną - szkodę dzieci? Kolejny już raz tłukę się o to ze zwolennikami szkodnika w muszce...[/quote]
Przepraszam, moje poglądy nie są kalką pana JKM. W pewnych rzeczach, z których on słynie, to ja się z nim nie zgadzam. Zdanie pana JKM o pewnych rzeczach wręcz mnie mierzi. Poza tym, czy jest on aż takim szkodnikiem? Większymi destruktorami są moim zdaniem mainstreamowi politycy.
A co zrobić, jeżeli nie będą chcieli rodzice na nic zaszczepić? To sprawa rodziców, czy ładują w swojego dzieciaka Thiomersal i skwalen, czy też nie. Poza tym, co zrobić, jeżeli dziecko w wyniku poszczepiennych powikłań umrze w obecnym państwowym systemie? Jeszcze jedna sprawa, wraz z przymusem szczepień wzrosła ilość alergii. A autyzm? Przecież w poprzednich epokach takie schorzenie było nieznane. W żadnych historycznych zapisach nie jest ono wymieniane.
Edukacja. Problem w tym, że obecnie posyłana jest do szkoły młodzież, która się tam znaleźć nie powinna. Takie dzieci potrafią postawić na głowie całą placówkę. Lepiej więc zatem, gdyby w ogóle się w niej nie znalazły. Poza tym nie jest problemem państwa, że dzieci jakiegoś pijaka nie będą umiały czytać i pisać. Nie rozumiem również, po co wydawać pieniądze na edukację jednostek doń niezdatnych, które w szkole się po prostu nudzą, a po 12 latach skolaryzacji wracają do stanu pierwotnego (czyt. skóra, fura i komóra).
Zdecydowana większa część ludzi zdaje sobie sprawę, że edukacja przynosi korzyści w życiu i tak czy siak, jakąś edukację dziecku zapewni.
[quote="Hun"]Zapinanie pasów - złodzieje i faryzeusze - wrócimy do tego, ok?[/quote]
Na jakiej podstawie złodzieje? Że NFZ by musiał płacić na leczenie...
Jeżeli rozmawiam ze zwolennikiem PiS, mogę podać jeden powód stricte polityczny, dla którego nie powinien popierać zapinania pasów. Przecież to KL-D wprowadziło!:)
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker
7 Listopada, 2009 - 22:43
nawet zgodzilabym sie z toba, co do pomyslow edukacyjnych
ale jest jeden problem (wazny!)
dlaczego dziecko ma cierpiec
nie miajac szans na nauke
bo rodzice maja w nosie jego edukacje?
dobra kobieta
@Kirker- trochę ściemy uniki - dlaczego?....
7 Listopada, 2009 - 22:48
NIe odpowiedziałeś mi (tylko wrzuciłeś typową UPRowską ściemę. Nie pytałem, co jest sprawą rodziców, tylko:
"co zrobić jak rodzice NIE będą chcieli zaszczepić NA NIC dzieciaka (włącznie z chorobami ewidentnie śmiertelnymi)??
A Ty mi wchrzaniasz,że to sprawa rodziców, czy ładują Thiomersal... czy n ie...
No więc pytam wprost...
Tak... złodzieje... i PiS nie ma nic do tego... UPRowcy faryzeusze...
gosciu o małym rozumku - do hun
7 Listopada, 2009 - 23:54
zrozum wreszcie ze :
""co zrobić jak rodzice NIE będą chcieli zaszczepić NA NIC dzieciaka (włącznie z chorobami ewidentnie śmiertelnymi)??"
NIC!!!!
co ty chcesz kogos zmuszac
albo uznajesz zasade ze dziecko nalezy do rodziców albo nie
zdecyduj sie lewaku jeden z tymi durnymi pytaniami
albo jest ich dziecko albo nie, wiec maja prawo go nie szczepic!!!!
zrozumiałes!!!
dziwaczny jestes i zaczynasz mnie juz wkurzac
zachowujesz sie jak rozwydrzona baba (chcesz ratowac cały swiat!!??)
zrozum wreszcie ty dziwaczny egocentryczny kolesiu
ludzie to tylko egocentryczne bubki, a tak w zasadzie nie wiele róznia sie od zwierzat, jesli BóG czy natura bedzie chciała abyc zył 5 sekund to zadna szczepionka ani twoje dywagacje nie pomoga a jesli pozwoli abys zył 100 lat to bydz moze bedziesz tyle zył
tyle czysta natura
darwinizm (mozesz sie z tym nie zgadzac i działac jak lewacy wyszstko na odwrót naturze), tyle ze darwinizm czy prawo ewolucji to tak samo jak prawa fizyki, moze ci sie nie podobac ze chodzisz po ziemi a nie latasz ale nic na to nie poradzisz tak samo jest z natura
co za ograniczone myslenie!!!
Gości o żadnym rozumku
8 Listopada, 2009 - 00:13
właśnie wykazałeś, coście warci... Ty, Kopacz i Mikke, jeden chlewik... Jak typowy korwinista, pieprzyć bzdety potrafisz, ale czytać to już nie... nie będę więcej odpisywał na twoje posty, bo to marnowanie czasu i przestrzeni. Znajdź sobie jakiegoś deklowatego korwinistę i pisz mu, że macie gdziekolwiek rację albo itp pierdoły...
Darwinizm, srinizm, lewaku, egocentryczny... itp... cóż ci mogę rzec... i bez pozdrowień...
(- usunąłem niegrzeczności, za które zresztą przepraszam. niepotrzebnie "wyprowadziłem się" z równowagi... już się wprowadziłem z powrotem...)
Re: Gości o żadnym rozumku
8 Listopada, 2009 - 00:25
mozesz sie rzucac ile wlezie
praw fizyki i natury nie obalisz lewackimi teoriami
PS. pisałem już zebys zaprzestał tego lewackiego kolektywizmu, jak piszesz do mnie to nie pisz "wy"
Re: re: gościu dav o żadnym...
8 Listopada, 2009 - 00:27
praw fizyki i natury nie obalisz...
kurde, jakie jaja, jedyne co żeś obalił, to chyba 500 graj... napisz cos o prawach fizyki...
(korwinowskie dekielki...)
Re: Re: re: gościu dav o żadnym...
8 Listopada, 2009 - 00:35
ale ja nie pisze o tym co JA obaliłem czy co JA chce obalic tylko o twoich durnych tekstach typu " co zrobic jesli rodzice nie chca szczepisc dziecka?" a niech kurde zdycha!!
to tych chcesz ingerowac w nature
a ja tylko tłumacze ze nic to nie da
to tak samo jakbys chciał (TY!!!- zebys zrozumiał) obalac prawa fizyki
Hunie
8 Listopada, 2009 - 00:05
[quote="Hun"]A Ty mi wchrzaniasz,że to sprawa rodziców, czy ładują Thiomersal... czy n ie...[/quote]
ale przecież udzieliłem odpowiedzi bardzo jasno. Nie zaszczepią najwyżej. Poza tym analizując Twoją argumentację, dochodzę do takiego wniosku: przecież tak można usprawiedliwić wariant spartański. W Lacedemonie w końcu wychowaniem dzieci zajmowało się państwo. Idąc Twoim tropem państwo nie powinno dopuszczać do żadnych zaniedbań w wychowaniu dziecka, czyli na przykład opieka społeczna ma prawo odebrać dziecko jak za grube lub gdy w domu bałagan. To czy ustanowić wzorzec porządku albo Narodowy Fundusz Żarcia?
[quote="Hun"]Tak... złodzieje... i PiS nie ma nic do tego... UPRowcy faryzeusze...[/quote]
A niby z jakiej racji mam być *UPRowskim faryzeuszem*. Fakt, że moje poglądy ekonomiczne - prywatyzacja znacznej części sektora publicznego, deregulacja gospodarki, znaczna redukcja fiskalizmu - to praktycznie program UPR. Ale ze względu na kwestie obyczajowe i kulturowe pewnie część UPR zechciałaby mnie w oślej ławce usadzić jako "zamordystycznego konserwatystę".
[quote="Hun"]Jaja jak berety, w końcu mieliście być elitą prawicy a nawet nie kumacie, korwinowskie łobuzy, jak próbujecie okraśc ludzi swoimi pierdołami... Normalnie- szok...[/quote]
A jak *okraść*? Wychodząc z Twoich założeń, że to partie okradają ludzi, to na razie PiS, PO, SLD i PSL najmocniej się pasą na nas wszystkich. Dodam, że jeszcze subwencje z budżetu państwa dostają...
Chyba, że *okraść* wiąże się z likwidacją socjalu. Ale to wtedy mamy do czynienia z powtarzaniem utartych schematów, jaki to ultrakapitalizm straszny i okropny...
A *okraść swoimi pierdołami*... nie wiem, jak te *pierdoły* mogą kogoś okraść. Zakładając, że *pierdoły* są związane z jakimiś doktrynami, to nie wiem, jak doktryna może kogoś okraść. Jakoś przekracza to granice mojej imaginacji.
W każdym razie prosiłbym o definicję *okraść* i *okraść swoimi pierdołami*, bo inaczej mogę tylko strzelać. Chyba, że to taki strumień świadomości...
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
hun obrzuca błotem
8 Listopada, 2009 - 00:11
z tym rzucaniem błotem przez HUN to bym sie nie przejmował, poprostu uznac za nie istniejace, wkoncu kazdy sobie moze tak mówic, bez argumentu nie ma zadnej rozmowy, jak narazie pan HUN nie ma zamiaru tłumaczyc sie z pomówien, no cóż szkoda nawet zagłebiac sie w poszukiwanie sensu w tym co on tam bredzi
Błotem??
8 Listopada, 2009 - 00:21
Tłumaczyć się z pomówień??
Kirker, my chyba dalej się nie rozumiemy... Jeśli pozwolisz, odpowiem jutro - choć wiem, że moja odpowiedź nie będzie dla Ciebie może zbyt ważka...
UPRowski dekielku DavKurku - weź się już ode mnie odczep - przy twoim poziomie dyskusji to nawet Doda wprowadziłaby elektryzujący wątek niepewności.l.. Masz pod ręką Pana Bacza - to tez taki znamienity UPRowiec jak ty - to się go trzymaj - On tez ma różne Fajowe teorie - będzie cool...
Kirkerze - cokolwiek mam napisać - to jutro... dziś muszę iść już spać.
Pozdraiwm
Hunie
8 Listopada, 2009 - 00:39
nie ma problemu, poczekam.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
no nie panie Bacz
7 Listopada, 2009 - 17:13
pani Kopacz nie zgodziła sie na szczepionki tylko dla tego ze wie ze nie ma na to pieniedzy , doszukiwanie sie w tym jakis super chęci pani socjalistyki Kopacz to poprostu nieporozumienie
po drugie pan sie za duzo naogladał zeit geist
i pan poprostu zwariował
zadna firma zaden bank nie mógłby nigdy nic zrobic gdyby rzady mu na to nie pozwoliły wiec to nei banki i nie firmy sa winne a rzady czyli ludzie których pan popierasz za wszystko odpowiadaja
Co do Zeitgeist
7 Listopada, 2009 - 17:18
nie wiem, czego połowa internetowej prawicy podnieca się tą wulgarną, radykalnie antychrześcijańską, antykapitalistyczną szmirą. Od czasu obejrzenia Zeitgeist jestem na takie produkcje bardzo uczulony.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
no ale ja przeciez mam to samo zdanie
7 Listopada, 2009 - 17:26
tylko własnie zwracam sie do Bacza, wiec nie wiem o co masz do mnie pretensje, a tak pozatym to zeitgeist jest anty religijny pro socjalistyczny :)
Czy jeżeli komentuję...
7 Listopada, 2009 - 17:40
to oznacza, że mam pretensję... tylko uzupełniam wypowiedź.
A prawdę o takich szmirach to trzeba mówić i to jak najwięcej.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Re: Co do Zeitgeist
7 Listopada, 2009 - 17:50
Zauważyłem pewną zbieżność korwinistów z alterglobalistami, za wyjątkiem opinii nt. prywatyzacji i wolnego rynku. :)
doktor no
7 Listopada, 2009 - 18:04
nie wiem co to sa alterglobalisci (powiem na to jak generał z south park na deklaracje emancypacji) "i don't listen to hip-hop"
dziwne te twoje spostrzezenia
Re: doktor no
7 Listopada, 2009 - 18:49
Jedni i drudzy np. straszą wprowadzeniem stanu wyjątkowego z okazji grypy. :)
Re: Tajne kontrakty rządów z producentami szczepionek
7 Listopada, 2009 - 21:19
wszyscy umrą!
budyn78
7 Listopada, 2009 - 21:23
kiedys napewno!!!
nihil novi
gorzej, nie będzie niczego
7 Listopada, 2009 - 21:52
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
:)
7 Listopada, 2009 - 22:02
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
(żartowałem )