Rekordowy spadek oglądalności TVP, TVN-u i Polsatu.

Obrazek użytkownika Ursa Minor
Artykuł

Nadawcy czterech największych telewizji mają twardy orzech do zgryzienia. W tym roku udział w oglądalności TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu był średnio o 13,2 proc. mniejszy niż rok wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement od stycznia do 13 czerwca. Ich łączny udział w rynku skurczył się w efekcie do najniższego poziomu w historii, poniżej 40 proc. Wygrywają mniejsze stacje.(...)

http://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/713579,rekordowy_spadek_ogladalnosci_tvp_tvn_u_i_polsatu_czy_to_koniec_tradycyjnej_telewizji.html

Brak głosów

Komentarze

posłuchajcie Pawła Piekarczyka:
- jak dają "wiadomości" - to na spacer ...
"szkło kontaktowe" - czas się mnożyć ....

Vote up!
0
Vote down!
0

Joanna K.

#414611

Główną siłą napędową zmian jest obecnie cyfryzacja. Z danych Nielsena wynika, że tam, gdzie wciąż obecna jest telewizja analogowa, TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 nadal rządzą wśród widzów, gromadząc nawet 88 proc. widowni. Na obszarach scyfryzowanych, gdzie mają większą konkurencję (kilkunastu stacji), ich udział spadł do 60 proc., a w ofertach kablowych – wynosi tylko 45 proc. Widzowie spędzają przed telewizorem tyle samo czasu, ale dzielą go na więcej stacji. Jeszcze w 2009 r. oglądali dziennie średnio sześć kanałów, w tym już 15.

TVN spadło tylko ok. 5%.

Vote up!
0
Vote down!
0
#414613