Popularna marka zabawek dla dzieci wchodzi na rynek z… własnym browarem

Obrazek użytkownika Ursa Minor
Notka

Hello Kitty oferuje sześć odmian piwa. Wszystkie mają obniżoną zawartość alkoholu. Pojawia się pytanie, kto jest adresatem takiej oferty.

Marce Hello Kitty (w przyszłym roku obchodzi 40. urodziny) doskwiera kryzys wieku średniego. Aby temu zaradzić, swoja ofertę poszerza o… piwo. Browar z logo sympatycznego kotka oferuje sześć odmian piwa, wszystkie z obniżoną zawartością alkoholu (od 2,3 do 2,8 proc.).

Piwo z Hello Kitty wprowadzono na Tajwanie, teraz można je kupić także w Chinach.

Mała zawartość alkoholu i dziecinne naklejki na butelkach – to produkt dla dorosłych czy dzieci? „– Hello Kitty w przyszłym roku obchodzi 40te urodziny. Klienci dorośli razem z firmą” – przekonuje David Marchi, menedżer w firmie Sanrio (producent gadżetów z logo Hello Kitty).

http://www.fronda.pl/a/piwo-z-hello-kitty,30669.html

Brak głosów