Czy ten kto popiera Majdan to popiera postbanderowcow?
W tej chwili Majdan to nie ten Majdan co byl na poczatku, ktory w nas budzil solidarnosc z Ukraincami walczacymi o oderwanie sie od kacapow i wejsciu do UNI.
W tej chwili przejeli paleczke nacjonalisci im chodzi juz tylko o przejecie wladzy moze nawet przez ugodzenie sie z Putinem.
Jak sie zauwaza Polacy troche ochloneli z bezgranicznej checi udzielenia pomocy Ukraincom i nastepnie z mieszanych uczuc zaczynaja stawac na stanowisku ze w obecnej chwili potomkom rezunow nie warto okazywac solidarnosci.
Teraz mozna sie spodziewac ze Tusk zacznie POpierac Ukraincow co juz zreszta sie zauwazylo w jego wypowiedziach i samej przemianie.
Jeszcze nie tak dawno o niemal by wjechala parada rowerowa ukraincow jadaca w Polsce szlakiem Bandery.
Rzad tuska jakos dziwnie nie reagowal otwarcie na ten zamiar uczczenia bandyty rzeznika Polakow.
~Swoboda: Nie byłoby Majdanu, gdyby nie Bandera : Marsz zorganizowała nacjonalistyczna partia „Swoboda”. Uczestnicy przeszli ulicami centrum Kijowa wykrzykując hasła „Sława Ukrainie! Sława bohaterom!”, "Ukraina ponad wszystko!", „Sława narodowi! Śmierć wrogom!”, „Bandera, Szuchewycz, bohaterowie Ukrainy!”, „Rewolucja!”, "Bohaterowie nie umierają, umierają wrogowie!”.
Na zakończenie marszu, po modlitwach prawosławnych kapłanów, głos zabrali liderzy „Swobody”. W swoim krótkim przemówieniu lider partii Ołeh Tiahnybok dwukrotnie poruszył wątki polskie. Mówiąc, że Bandera walczył przeciwko różnym okupantom, podkreślił, iż „gnił w polskich więzieniach, we Lwowie, Krakowie i Warszawie. A potem i w niemieckich” – dodał.Tiahnybok przedstawiał Banderę jako wzór do naśladowania dla współczesnych Ukraińców. Jego zdaniem przywódca OUN był prawdziwym liderem, który nie bał się brać odpowiedzialności za swoje czyny. Przykładem były – zdaniem Tiahnyboka – trzy wydane przez niego decyzje. Pierwsza – rozkaz wykonania zabójstwa w 1933 roku sowieckiego dyplomaty Aleksieja Majłowa, drugą – rozkaz zabójstwa ministra spraw wewnętrznych Polski Bronisława Pierackiego, który wg Tiahnyboka „zamordował wielu Ukraińców”. Trzecia – rozkaz powołania w 1942 roku Ukraińskiej Powstańczej Armii (UPA).
Inny lider „Swobody”, parlamentarzysta z Ziemi Tarnopolskiej Mychajło Hołowko, grzmiał, że obecna władza Ukrainy dlatego tak bardzo boi się Bandery, bo pamięta, co zrobił on „z Pierackim, Majłowem i innymi okupantami”.
Nacjonalistyczni liderzy podkreślali również swoją rolę w odbywających się od kilku tygodni protestach w Kijowie, przekonując, że byli oni główną siłą inicjującą Majdan oraz najbardziej ofiarnymi jego uczestnikami. „My banderowcy jesteśmy gotowi do poświęcenia życia za Ukrainę” – mówił Tiahnybok.
„Nie byłoby tego Majdanu, właśnie takiego, z ukraińskim duchem w Kijowie, gdyby nie Bandera, gdyby nie UPA” – dodawał lider „Swobody”.Na koniec zwrócił się do zgromadzonych, aby wykrzyczano „banderowskie pozdrowienie „Sława Ukrainie!” – „Sława bohaterom!” – odpowiedział zgromadzony tłum.
Wcześniej, kijowski marsz z pochodniami na cześć Bandery wzbudził kontrowersje wśród ukraińskiej opozycji. Wśród nich był lider partii UDAR Witalij Kliczko, który odciął się od niego, mówiąc, że organizuje go wyłącznie „Swoboda”, a nie cała opozycja. Warto jednak dodać, że nikt z opozycji nie potępił zarówno pomysłu zorganizowania tego typu marszu, ani samej postaci Bandery.
http://www.kresy.pl
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6394 odsłony
Komentarze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Wilk na kacapy29 Stycznia, 2014 - 08:39
Witaj
Wybacz, nie mam szacunku dla ludzi, którzy maja hyzia na punkcie Bandery i tzw. banderowców.
Dlaczego nie masz hyzia na punkcie Hitlera? Albo Stalina?
Wiem dlaczego - bo uległeś manipulacji i moskiewskiej propagandzie.
Poczytaj sobie:
http://naszeblogi.pl/43849-rosyjska-piata-kolumna-w-internecie
Chcesz być także członkiem rosyjskiej V kolumny w internecie?
Ty, taki przyzwoity człowiek?
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
29 Stycznia, 2014 - 09:13
Jakiego "chyzia"?
Wilk przytacza fakty, a Ty mówisz, że ma chyzia?
Jak wytłumaczysz taka postawę tych ludzi? Sądzisz, że wróży ona coś dobrego i że doprawdy nie ma żadnego powodu do niepokoju?
Jak czytam o tej "rosyjskiej propagandzie" i "piątej kolumnie", to jako żywo mi się brednie Dixi przypominają.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
@Lotna
29 Stycznia, 2014 - 11:28
Witaj
Na wstępie powiem Ci, że to bardzo, bardzo niedobrze, gdy administrator traci swoją obiektywną postawę. To negatywnie rzutuje na jakość jego pracy. I to niestety ostatnio widać. Jeszcze tak dalej, a będę protestować.
To "Chyzia" to jakaś nowa zabawa?
Wszyscy mamy prawo do wątpliwości. Ja też je mam. Mam też swoje poglądy. I nie próbuję ich komukolwiek narzucać. Lecz mam prawo do dyskusji i do swojego zdania. Prawda?
Wobec tego, przyrównywanie mnie do Dixi uważam za bardzo niewybredne chamstwo.
Portal dopiero co uwolnił się od jedynie słusznych poglądów, cenzury, a tu administrator Lotna zaczyna ponownie uprawiać swoją politykę.
Rób tak dalej, a zdołujesz portal dokumentnie.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
29 Stycznia, 2014 - 19:14
Witaj,
Na wstępie powiem Ci, że zrezygnowałam z funkcji administratora, a raczej moderatora i nie ja moderuję portal od dobrych 3 tygodni, dokładnie od 10 stycznia, bo nie mam ochoty na przepychanki i dysputy na temat, co powinno być polecane przez Redakcję, a nie będę podpisywać się moim nickiem pod wieloma artykułami, które są polecane, a które, w mojej opinii, polecane być nie powinny. Podjęłam ostatnią próbę 2 dni temu, ale niestety, artykuł, który uważałam za bardzo istotny został niemal natychmiast zdjęty.
A zatem, jeśli masz jakieś pretensje o dołowanie portalu, to kieruj je proszę do Małej Mi, bo to ona tutaj gospodarzy, bo o ile wiem, Gawrion jest zbyt zajęty kreowaniem doskonalszej technicznie wersji portalu.
W związku z powyższym, mam takie same prawo jak i Ty wypowiadać swoją opinię i to, co mówię, mówię wyłącznie we własnym imieniu. Wybacz, ale nic nie poradzę na to, że opowiastki o piątej kolumnie jaskrawo przypominają mi czasy Dixi. Moją intencją nie było porównywanie Ciebie do niego, ale tego, co zostało powiedziane.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Lotna29 Stycznia, 2014 - 19:24
Wybacz - oczywiście, że nie wiedziałem.
Jasne, że to zmienia perspektywę, jeżeli teraz piszesz już tylko, jako blogerka.
Więc jest to swobodna wymiana zdań.
Pozdrawiam
Ps. Ja nie pisałem o V kolumnie. To nie w moim stylu. A z Dixim mnie ubodłaś.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
niestety Janusz
29 Stycznia, 2014 - 10:23
..banderowcy wykazali się jednak nadprzeciętnym okrucieństwiem...większym niż ci dwaj "dżentelmeni" co ich przytoczyłeś...niedługo postaram się podejść do tematu wspierania Majdanu i całej tej otoczki...niestety podpadły mi środowiska GP, oraz Pis...a wiesz, że nie jestem prorosyjski i odporny na ruską propagandę bo znamy się nie od dziś, a także jestem w Pis...niestety moje wnioski są smutne..ja tutaj widzę impas dla Polski...Polska nie powinna się wtrącać w Majdan...to może się odbić kiedyś czkawką...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
@Trybeus
29 Stycznia, 2014 - 11:34
Witaj
W żadnym wypadku nie odbieram ci twojego własnego zdania.
Ja też mam swoje. Bardzo dalekosiężne, które wyłuszczyłem w moim wpisie - apelu (nie wiem czy czytałeś)
Powiem ci tylko jedno - będzie silna, niezależna Ukraina, to i może będzie silna, niezależna Polska.
I dopiero wtedy wystawimy sobie rachunek krzywd, których przecież ja nie neguję.
Ale nie rozwalajmy tego, co się teraz na Ukrainie dzieje.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
V kolumna
29 Stycznia, 2014 - 11:01
To też warto przeczytać:
http://naszeblogi.pl/43864-bez-niepodleglej-ukrainy-nie-bedzie-niepodleglej-polski
Wojciechu z Wrocławia:
29 Stycznia, 2014 - 17:50
"...Sowieckie gnoje boja się idei Jagielińskiej..."
Mam bardzo duży sentyment do Testamentu Zygmunta Augusta. On wiedział. Doskonale przeczuwał...
Pozdrawiam
2Wojciech slowa nie bedzie wolnej Polski bez wolnej Ukrainy
29 Stycznia, 2014 - 18:03
to Pilsudski wypowiedzial przed rzezia Wolynska czy po ?
Czy wiesz ze Ukrainscy nienawidzili Oilsudzkiego i w rzezi wolynskiej ta nienawisc odegrala duza role?
Niestty Pilsudski tego nie przewidzial.
Czas pokaże....
29 Stycznia, 2014 - 09:06
Wiele jest znaków zapytania, wiele obaw, jeśli faktycznie postbandera przyjmie teraz pałeczkę, czy też bezceremonialnie przywłaszczy to Ukraina straci... i tyle. Ja ciągle mam nadzieję że zwycięży dobro i prawdziwe wartości...
ardawl
ardawl
Każdy kto nie chce Putina....
29 Stycznia, 2014 - 11:07
bezpośrednio za ścianą, popiera majdan i chęć wejścia Ukrainy do Unii. Tak samo zresztą, jestem za wyjściem Polski z Unii. Oni znają sowiet najlepiej i najdokładniej. Jeśli pragną się z niego wyrwać, to coś w tym jest. Oczywiście brakuje męża stanu, klasy Lecha Kaczyńskiego. On pojechałby tam, udzielając poparcia i jednocząc innych, byłych postsowietów przeciwko zakusom Kremla...
Nareszcie dociera smutna prawda do głów.
29 Stycznia, 2014 - 11:23
Brawo "Wilku", brawo "Trybeusie", za trafną ocenę Ukraińskiej rewolty, która dla Polski nic dobrego nie znaczy, wręcz przeciwnie. Pozdrawiam i "10".
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Potrzeba rozumu
29 Stycznia, 2014 - 12:22
Masz racje Wilku i maja racje ci, ktorzy Cie poparli !
Logika jest bezwzględna. Co
29 Stycznia, 2014 - 14:21
Logika jest bezwzględna.
Co do relacji międzynarodowych, to pewne minimum empatii wobec Ukraińców obowiązuje, a jeżeli weźmiemy pod uwagę kwestię rzezi wołyńskiej, to samo mówienie w Polsce o niej nic nie daje i jest bezsensowne. Jeżeli zależy nam na rozmowie na ten temat z Ukraińcami, to dać może dopiero zmiana sytuacji na Ukrainie, a więc jesteśmy w pewnym stopniu zmianą zainteresowani. W tej sytuacji wsparcie dla wolnościowych dążeń Ukraińców jest naszym obowiązkiem moralnym.
Popieram cię Wilku
29 Stycznia, 2014 - 16:20
Wbrew komentarzom niektórym uważam że nie można bezkrytycznie popierać Ukraińców a już na pewno "Swobody"
kazikh
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika matka trzech córek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Wilku, i czy nie dziwne, że Michnik popiera takich liderów?29 Stycznia, 2014 - 17:57
Dopiero dzisiaj w Onecie pokazała się informacja o zdarzeniu przy granicy, chociaż sieć rozniosła wieści po wszystkich zakamarkach internetu:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ukrainscy-nacjonalisci-sterroryzowali-polskich-turystow/g7ll4
Pozdrawiam
Dokladnie teraz zmieniaja sie strony popierajace jak na szance
29 Stycznia, 2014 - 18:28
Majdana wchodza najprawdopodobniej oplacani i sterowani przez znane nam w Polsce osrodki zagraniczne nacjonalisci spod znaku tryzuba.
Wlasnie wszaz Michnik dokladnie wie gdzie wiatr wieje i na w tym swoja role.
Do Jazgdyni trzymaj swoje sentymenty na wodzy troche!
Moze nie zauwazyles znaku zapytania w tytule?
Ja jestem za niepodlegla Ukraina, ale nie za Banderowska Ukraina dla ktorej Polska to taki sam wrog jak Rosja.
Ukraincy nigdy nie wymordowali Rosjan a na swoim terenie tez ich mieli,a mieli za co bo ponad 10milionow zostalo zaglodzonych ukrainscow przez moskali.
Jestem daleki od bycia zmanipulowanym przez moskalka propagande gdyz do mnie ona nie dociera a tez mama swoista szczepionke i alergie na kacapska i michnikowska obrobke mozgu.
Na potwierdzenie moich watpliwosci dzis wyplynal nastepny lider Dymytro Jarosz ktory stoi na czele organizacji TRYZUB im Bandery.
" Kto stoi za "armią Majdanu"?
Prawy Sektor to koalicja różnych radykalnych, nacjonalistycznych ugrupowań, które odgrywają wiodącą rolę w starciach z Berkutem na Majdanie. Należą do niej m.in. SNA (Patrioci Ukrainy), Tryzub, Biały Młot, UNA-UNSO, C14 (uznawani za neonazistowskie skrzydło partii Swoboda), a także grupy kiboli, głównie Dynama Kijów. Są niekiedy określani jako "armia Majdanu".
Dmytro Jarosz jest obecnie najbardziej widocznym liderem tego zrzeszenia. W 1994 roku był jednym z założycieli nacjonalistycznej organizacji Tryzub im. Stiepana Bandery. Teraz uważa się go za nieformalnego lidera Prawego Sektora. Jest to organizacja, która nie kryje dystansu wobec opozycji parlamentarnej. "Jaceniuka lekceważą, a Kliczkę - gdy ten próbował powstrzymać przemoc na Hruszewskiego 19 stycznia - zaatakowali gaśnicą"
"Prawy Sektor" nie jest zwolennikiem integracji europejskiej. Na portalu nacjonalista.pl można znaleźć oficjalne stanowisko tego zrzeszenia z 24 stycznia."
@Wilk na kacapy
29 Stycznia, 2014 - 19:28
Ja też jestem za wolną Ukrainą i przeciw Ukrainie tryzuba.
Jeżeli tam dojdzie do władzy jakakolwiek nacjonalistyczna, czy antypolska władza, to natychmiast wycofam moją sympatię.
Przyrzekam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni, zapamiętam Twoją deklarację:)
29 Stycznia, 2014 - 23:36
A pod rozwagę, podrzucę Ci link.
Ja jestem w szoku...
http://narodowcy.net/europa-i-swiat/8911-lider-majdanowcow-wolyn-to-brednia
Symbolika
29 Stycznia, 2014 - 18:08
Ci "banderowcy" mają wspólnego ze swoimi idolami tyle tylko, że się odwołują do symboli, coś tam sobie pokrzyczą i na tym koniec. To samo z naszymi "narodowcami". To idea martwa. Żeby naprawdę wrócić do przeszłości, trzeba być mocarstwem, albo na takie się lansować, perfekcyjny przykład-Putin.
A Kresy, jak to Kresy, najwięcej straszą Ci co na Majdanie i w innych miejscach nie byli. Janukowycz mógłby stosować metody NKWD a i tak się znajdą ludzie w Polsce, którzy będą straszyć ewentualnie niepewnym diabłem przed rzeczywistym szatanem.
http://niezalezna.pl/51215-pomylki-lysiaka-czyli-co-z-tym-majdanem
Polecam. Pierwszy tak wyważony i celny tekst.
Ostatnie 2 zdania z tego tekstu
"Bo istnieje Ukraina dla Polski dużo bardziej niebezpieczna niż ta, w której stawia się pomniki banderowcom. To Ukraina, na której stacjonują rosyjskie wojska."
Nacjonaliści są jedną z wielu i nie najsilniejszą frakcją.
Jak ktoś straszy drugim Wołyniem, to ja nie wiem jakie intencje mu przyświecają
@ Slater nieznasz Ukraincow oni do dzis zyja duchem Bndery
29 Stycznia, 2014 - 19:07
i niedocenianie tego ducha jest infantylyzmem.
Co do armi kacapskiej to ona caly czas stacjonuje na Ukrainie
i dla Polski to juz nie ma wiekszego znaczenia czy tuz przy granicy czy dalej my oddech kacapskiej armi czujemy na granicy bialoruskiej i bezposrednio na granicy z Rosja w obwodzie Kalingradzkim,tak z straszenia nas wojskami kacapskimi w Ukrainie nie ma zadnego juz znaczenia.
Ukraincy sami sobie tez wolnosci nie wywalcza bez wsparcia innych panstw bylego bloku w tym i Polski,a zdaja sobie dokladnie sprawe jaki stosunek Polacy maja do banderowcow i mimo to nixc nie robia zeby przelamac u Polakow ten bol po rzezi i miec wszytkich Polakow po swojej stronie.
Stalin i Hitler byli najwiekszymi zbrodniarzami jaki swiat widzial ale okrucienstwem tych dwojga przescignely bandy pod przywodztwem Bandery.
UPA stosowała niewyobrażalnie, zdziczałe, zdegenerowane i zwyrodniałe metody mordów polskiej ludności na Wołyniu. W sposób niezywkle okrutny, niezwykle zwyrodniały i niezwykle zdziczały mordowali i przed śmiercią na różne sposoby poniżali swoje ofiary.Z UPA wspolpracowali zwykli Ukraincy w tym i chlopi i teraz ich dzieci i wnuki sa na Mjdanie ktorzy sie odwoluja do syboli z czasow tych rzezi.
Naoczny swiadek rzezi opowiadal mi jak rezuni dzialali .
Do polskiego domu wpadala banda rezunow mordowala wszytko co bylo zywe, a nastepnie ich baby z dziecmi, ktore czekaly za weglem, dobieralay sie do grabierzy domostwa, obdzierano z odzierzy nawet trupy polskie.
Nastepnie podjezdzaly furmanki powozone przez starszych -rodzicow czy dziadkow tych oprawcow i ladowali "towar".
Nastepnie cale domostwo pusczano z dymem.
spokojnie panowie z tą Ukrainą
29 Stycznia, 2014 - 19:31
No, więc ustalmy fakty.
Janukowycz nie przejął władzy siłą. Nazywa się to demokratycznym wyborem.
Unia zapragnęła mieć Ukrainę u siebie. Nie po to aby Ukraińcom się dobrze żyło, ale unijnym urzędnikom. Vide - sytuacja w Polsce.
Janukowycz wykazał, że przyjęcie warunków narzucanych przez Unię, to dociskanie śruby narodowi plus gratis moralne zepsucie. Proszę zwrócić uwagę na to, bo w Polsce nie było takiego odważnego, kto powiedziałby wtedy NIE, stąd dzisiaj mamy to co mamy. Unia odmowę Janukowycza potraktowała jako prztyczek w nos. Władze Ukrainy dostały więc...majdan. Teraz pytanie natury ogólnej. Jaka jest różnica dla Ukraińców, czy są okradani przez swoją mafię, rosyjską, czy brukselską? Może warto popatrzeć na sytuację wschodnich sąsiadów przez pryzmat własnych, polskich doświadczeń. Może warto wspomnieć z czym wchodziliśmy do Unii, a z czym ewentualnie, moglibyśmy z niej wyjść. Czy stwierdzenie, że jak gołodupcy nie będzie zbyt delikatnym określeniem? To nie Ukrainie jest potrzebna Unia. To Unii jest potrzebna Ukraina. A teraz słowo o demokracji. Unijni szarlatani wycierają sobie gębę demokracją gdy idzie o ich interes zapominając, że Ukraińcy sami sobie wybrali Janukowycza. Czy skazana Tymoszenko z więzienia - nie mam wiedzy na temat jej winy, sądzę że od tego był sąd - "demokratycznie" nawołuje do walki z tym kto ją do pierdla wsadził. Kto wskaże czy niewinnie? Gdyby Kaczyński wsadził Tuska do kibla za zamach w Smoleńsku, a ten z więzienia agitował do wojny z Kaczyńskim to byłaby to jeszcze demokracja, czy już ordynarna anarchia?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Dominik dokladnie tez o tym myslalem bo Polsce zycze29 Stycznia, 2014 - 20:28
zeby jak najszybciej wyszla z Judeouni i odzyskala niepodleglosc.
Tak ze zyczenia Ukrainie zeby do UNI weszla to jest conajmniej swinstwem.
Wszystko sie zgadza ze Ukraina jest uni potrzebna do jej wycisniecia jak to zrobiono z Polska,ktora stala sie ruina gospodarcza i tania sila robocza dla rozwinietych panstw unijnych i to samo czeka Ukraine.
Jesli glowny polityk Polski A.Michnik popiera to co w tej chwili sie dzieje na Ukrainie to jest cos na rzeczy.
czy w Polsce bez Unii nie budowałoby się dróg i boisk?
30 Stycznia, 2014 - 06:11
Jesli glowny polityk Polski A.Michnik popiera to co w tej chwili sie dzieje na Ukrainie to jest cos na rzeczy.
-----------------------------------------------
Czy nie daje do myślenia fakt, iż to Miller z Kwaśniewskim pchali Polskę pod brukselską jurysdykcję? Dzisiaj Szechter włączył się w ten "rydwan wolności" mający kolejny naród okraść z tożsamości. Gdy zsumować te dwie siły to okaże się, że żydokomuna wciąż - niestety - jest aktywna. Uważam również, że na majdan wraz z ich ikoną Banderą, Polacy powinni spoglądać ostrożniej i bardziej z boku. My lubimy pomagać innym. Tylko nam nie ma kto, gdy taka potrzeba się pojawia.
@dominik jakos w mniemaniu Polakow tak juz jest ze
30 Stycznia, 2014 - 17:30
gdyby nie UNIa po gownie krowim bysmy chodzili, a nie po chodnikach.
To juz przerabialismy, jak nam mowiono co dala nam PZPRowska partia -na bosaka gesi bysmy pasali.
Jeszcze nie bylo na swiecie zadnej rewolucji, gdzie by zydostwo nie mieszalo, nie mowiac o pompowaniu pieniedzy, ktore pozniej odzyskuja zwielokrotnione.
Co do niektórych
30 Stycznia, 2014 - 18:07
Zupełnie nie rozumiem takiego zauroczenia rzeczami, które nie dzieją się bezpośrednio u nas. Osobiście obawiam się, że to co dzieje się na Ukrainie wymierzone jest w najbliższej przyszłości w Polskę. To nic innego jak wzięcie nas w kleszcze i do tego celu nie zostanie użyta ustabilizowana państwowość, którą będzie można w jakiś tam sposób osądzić, ale twór powstały ad hoc, jak kiedyś np. w Kambodży, który ponoć był dopustem Bożym.
Czy entuzjastów Majdanu nie powinien ostudzić zapał Michnika, który zawsze nam wytykał wiele "niewybaczalnych" wad, włącznie z faszyzmem, a skumplowana doktorzyca Cała i jej podobni obsmarowywali tych, co nie mogą się już bronić.
Czy nikogo nie dziwi wewnętrzna sprzeczność ukraińskich działań? Rosjanie którzy hołomorem przetrzebili substancję ludzką Ukrainy nie są obdarzani nienawiścią, a obdarzani nią są Polacy. Dlaczego?
Wynika, ze bezpaństwowi Ukraińcy mają mentalność niewolnika i pójdą tam gdzie ich knut zaganiacza zaprowadzi. Nie, nie odważą się podnieść na bijącego ręki, bo zdają sobie sprawę ze swojego położenia i ze zwielokrotnioną nienawiścią odreagują na bezbronnych i niewinnych.
Idiotyzmem jest hołubienie sobie nowego, niesterowalnego tworu pod bokiem, kiedy nie ma w kraju armii, kiedy kraj w rozkładzie, a społeczeństwo skłócone.
Bawcie się dalej, ale potem nie jojczcie.