o "Stronach Patriotycznych"
Jest sobie taka strona w Sieci:
http://patriotyczna.listastron.pl
Umieściłem na niej i swoją stronę domową, byłem tam wiele
miesięcy przed operacją serca, na czas operacji się wypisałem,
po powrocie do domu musiałem wpisać się na nowo (stąd krótki
staż w informacji o mojej stronie).
Z zainteresowaniem śledziłem ranking stron, będąc coraz
bardziej przekonanym, że "cuś" nie gra: niektórzy potrafili
moderować swoją pozycję na liście w miarę zmian pozycji
konkurentów!
Pobieżne przyjrzenie się mechanizmowi "zaliczania" branych
pod uwagę w rankingu wejść na tę stronę ze strony biorącej
udział w "wyścigu" pozwoliło mi dojść do jednoznacznego
wniosku, iż można łatwo rankingiem manipulować, generując
własny ruch spod różnych adresów IP.
Kiedy doszedłem do tego wniosku wywindowałem się na pierwsze
miejsce (tak, wiem, nieuczciwie!), ale natychmiast dałem
w widocznym opisie swojej strony informację o takich możliwościach,
zapowiadając jednocześnie, że wkrótce z tego "wyścigu
szczurów" mam zamiar się wypisać, co uczynię pewnie wkrótce,
gdy o procederze dowie się w ten sposób wielu uczestników "Stron".
Tak więc nawet wśród "stron patriotycznych" są tacy, co
stosują metody trudne do zaakceptowania.
Krzysztof Borowiak
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6054 odsłony
Komentarze
Ranking patriotyzmu?
27 Sierpnia, 2013 - 09:58
To wygląda jak lista proskrypcyjna!
cui bono
cui bono
Po co ?
27 Sierpnia, 2013 - 15:36
W nazwie domeny znajdziesz informację, że to nie ranking tylko forma prezentacji. Autor zbiera w jedno miejsce linki do ciekawych i patriotycznych stron. Może dla niektórych ta forma jest zachętą. Trudno bowiem zmusić autorów do wyjrzenia poza własny portal lub stronę bez jakiejś marchewki.
A, że można manipulować? A gdzie nie można? Tylko po co?
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
PS
27 Sierpnia, 2013 - 15:49
Kliknąłem w drugą (aktualnie) pozycję i wiem, że już tam nie zajrzę :) A zapewne się "windował".
Pozdr.
doceniam...
28 Sierpnia, 2013 - 11:14
Naprawdę doceniam rolę, jaką ta strona spełnia. Dzięki niej poznałem wiele ciekawych stron innych osób. Jednak trudno wymyślić jakiś inny sposób ustalania kolejności prezentacji, niż wg popularności i zainteresowania, jakie poszczególne strony wzbudzają. Ale mechanizm powinien być jednak bardziej zabezpieczony przed manipulacją.
Bo to przecież nieuczciwe, że mogę - wiedząc, jak to się robi - zajmować na stronie pierwsze miejsce, prawda? A przecież mógłbym milczeć i cieszyć się tą nieprawdziwą popularnością, czyż nie?
Pozdrawiam patriotycznie!
Krzysztof Borowiak
PS. A ten przecinek między "A" i "że" jest zbędny ;-) Nie byłbym Purystą...
--
http://borowiak.pl
mailto:krzysztof@borowiak.pl
-- ]]>http://borowiak.pl(link is external)]]> mailto:krzysztof@borowiak.pl(link sends e-mail)
Marku
28 Sierpnia, 2013 - 02:10
Drobne wyjaśnienie.
[quote=MarkD] Autor zbiera w jedno miejsce linki do ciekawych i patriotycznych stron. [/quote]
To nie tak. Początek listy polegał na tym, że zaprosiłem na nią znajome portale i blogerów. Ale mechanizm polega na tym, że autor strony sam ją zgłasza. Ja nie mogę nic dodać poza własną stroną. Ludzie mnie pytają: "Dlaczego nie ma .... (tu dowolny nick)?". Odpowiedź jest prosta - bo się nie zgłosił. A ja po napisaniu iluś maili bez odpowiedzi już nie rwę się do zapraszania osób, które mnie nie znają.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
"patriota" "Purysta" flagował blog "pomniksmolensk.pl" i płacze:
27 Sierpnia, 2013 - 19:58
"Tak więc nawet wśród "stron patriotycznych" są tacy, co
stosują metody trudne do zaakceptowania."...
Za co flagował ? Bo rzekomo "pomniksmolensk.pl" mu wykasował komentarz, a tymczasem komentarz wisiał sobie przez nikogo nieniepokojony tam gdzie go autor zamieścił.
Oczywiście słowo "przepraszam" za pomówienie nie padło choć ze strony osoby, wydawałoby się z zasadami, powinno...
"Kiedy doszedłem do tego wniosku wywindowałem się na pierwsze miejsce (tak, wiem, nieuczciwie!)"
Tak więc wśród "patriotów" do których się zalicza "Purysta" są tacy, co stosują metody trudne do zaakceptowania...
Teraz "Purysta" bierze na litość - z rekonwalescentem jak z jajkiem, proszę. To, że sam zmielił jak TIR Bogu ducha winnych użytkowników Niepoprawni.pl, smoleńszczaków, jest bez znaczenia.
A ponieważ mu mało - rekonwalescenci bywają kapryśni i nie wiadomo którego gwizdka do spuszczenia rekonwalescentnej pary użyją - znalazł kolejnego chłopca do bicia, portale patriotyczne.
Jak mogli nie docenić "Purysty" w IPN i nie wybrać na szefa, no !
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Chwyty poniżej pasa w wykonaniu contessy
28 Sierpnia, 2013 - 01:55
I ty mówisz o braku przeprosin?
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Lotna - dlaczego piszesz po chińsku ?
28 Sierpnia, 2013 - 02:30
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
ALL
28 Sierpnia, 2013 - 00:04
Parę wyjaśnień i informacji:
1. toplista Strony Patriotyczne funkcjonuje w ramach usługi http://toplista.pl wykorzystując mechanizm dostarczony przez tę firmę. Sam jestem zbyt cienki w robieniu stron, żeby coś takiego wykonać. Istnieje ponad 40 tysięcy różnorodnych toplist korzystających z tego samego mechanizmu.
2. kiedy wpadłem na ten pomysł, myślałem nawet nie tylko o informacji, ale wręcz o współpracy między twórcami stron o patriotycznym nastawieniu, ale zamiary były zbyt górne albo ja za mało wymowny. Na dziś jest to strona informacyjna, przez część (bardzo niewielką) uczestników traktowana jako ranking.
3. zabezpieczenie przed nieuczciwym nabijaniem klików, które przekładają się na pozycję na liście, dostarcza serwis toplista.pl. Dzięki temu nie ma skryptów nabijających sztuczny ruch. Ale nie ma mechanizmu, który zakaże nieuczciwym osobom klikać z kilku komputerów. Jest ograniczenie do 1 kliknięcia na 1 IP na dobę. Nie wiem, co można innego wymyślić.
4. nieuczciwi są bardzo dobrze widoczni, wręcz gołym okiem. Po prostu - jeśli liczba wejść na stronę jest większa lub równa liczbie wyjść, od razu wiadomo, że autor nabija sobie sztuczne kliknięcia. W tej chwili dotyczy to tylko pozycji 1 i 2 na liście. Na pozostałych stosunek wejścia/ wyjścia wynosi od 1:2 do 1:4. Łatwo to wyjaśnić - na listę Strony Patriotyczne wchodzi się z jednej, konkretnej strony. Widzę baner listy, klikam, wchodzę. I znajduję listę 164 stron z banerami i opisami. Na ogół kliknę kilka z tych, które mnie zainteresują.
5. Osoby nabijające sobie wejścia po jakimś czasie pasują. Ile można latać od komputera do komputera, wchodzić na swoją stronę i klikać na niej konkretny baner? Lista istnieje 2 lata, w tym czasie klika stron przeżywało takie chwilowe powodzenie, a po jakimś czasie wszystko wracało do normy.
6. To, co opisuję powyżej, to moje przemyślenia. Nie mam żadnych dowodów, a więc również podstaw do zbanowania takich uczestników. W ogóle staram się nie banować. Do tej pory zrobiłem to z Nowym Ekranem i jedną stroną polonijną, która wypisywała straszne rzeczy o Polakach. Podobnie - nie przyjąłem tylko 2 zgłoszeń - strony jawnie antysemickiej i strony KPN w całości poświęconej gloryfikacji Leszka Moczulskiego.
7. Niepoprawni są na liście od samego jej początku. Do tej pory przyniosła im 28164 wejścia. Nie wiem, dużo to czy mało, ale chyba zawsze więcej niż nic. Podobnie inni - nawet ostatni - zdobyli nowych czytelników. I O TO TYLKO CHODZIŁO.
8. Marku, Contesso - dziękuję. Contesso - chyba za ostro potraktowałaś jednak pana Borowiaka.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
w odpowiedzi "yuhma"
28 Sierpnia, 2013 - 01:09
Bardzo doceniam Pana pracę przy stworzeniu i utrzymywaniu "Stron". Jak to mówią: "szacun!".
Jeśli Panu zależy, mogę podpowiedzieć (na priva), jak poprawić odporność "Stron" na manipulacje. Nie wiem tylko, czy z Pana pozycji będzie miał Pan możliwość dokonania takich zmian (bo w końcu to zewnętrzny operator, toplista.pl).
Nie zgadzam się natomiast z Pana wyjaśnieniem z p. 4. Otóż to, że "Strony" w pierwszej kolejności uwzględniają wejścia - to słuszne. Ale jeśli ktoś ma więcej wejść niż wyjść, to naprawdę nie musi oznaczać manipulacji! Zapewniam, że działa to tak, jak kwantyfikator ogólny i szczegółowy. Manipulator ma (na ogół) więcej wejść niż wyjść, ale ten kto ma też więcej wejść niż wyjść NIE MUSI być manipulatorem!
I jeszcze jedno: nie potrzeba doprawdy biegać między komputerami, aby sobie nabijać ranking! Ja mam w domu w użyciu jednego iMaca (widać go na moim zdjęciu na stronie domowej) i potrafię uzyskać WIELE adresów IP, które pozwoliły mi na widoczne w tej chwili wywindowanie mej strony na 1. miejsce. Wystarczy odrobina wiedzy telekomunikacyjnej ;-)
Robię tę nieuczciwość co prawda tylko dla ukazania innym możliwości manipulacji, chodzi mi o to, aby nikt sobie włosów z głowy nie wyrywał, bo go konkurent pokonał: konkurent może umieć manipulować.
We wrześniu z listy mam zamiar swoją stronę usunąć, bo nawet jeśli odnosiłbym jakieś sukcesy w rankingu, to byłyby raczej przypisywane ujawnionej przeze mnie możliwości manipulacji. Wszak już nawet wspomnieć o własnej operacji serca przy niektórych "patriotach" nie wypada... Smutne to, prawda?
A co do Contessy, to jej (jego?) zachowanie przypomina pewną opinię, wg której szewc zazdrości doktorowi jego stopnia naukowego...
Ukłony
Krzysztof Borowiak
--
http://borowiak.pl
mailto:krzysztof@borowiak.pl
-- ]]>http://borowiak.pl(link is external)]]> mailto:krzysztof@borowiak.pl(link sends e-mail)
Panie Purysta !
28 Sierpnia, 2013 - 01:30
Przyjmijmy, że jestem szewcem ale gdyby nawet to czego ja mam Panu zazdrościć ? Ramek, w których Pan siedzi i próbuje wsadzać w nie innych ? Naprawdę nie mam czego...
Od "szewca" strof parę...
contessa
PS. Purystą nie jestem, purystką też nie ale... mała litera na początku tytułu ?
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Purysta
28 Sierpnia, 2013 - 02:03
Nie mam możliwości innych niż te, które oferuje serwis, czyli ograniczenie liczby wejść z jednego IP. Mogę co najwyżej zwiększyć przedział czasowy i zamiast na dobę dać np. na miesiąc. I może coś takiego wypróbuję. Co prawda nie zmieni to zasady, że zmieniacze komputerów lub IP (na moje oko to drugie wymaga jeszcze więcej zachodu niż to pierwsze) mogą sobie nabić więcej klików, ale rozcieńczą się one wśród kliknięć naturalnych.
A zna Pan może sposób, żeby jednoznacznie dowieść, kto sobie nabija statystykę, a najlepiej jeszcze - określić o jakie wielkości? To by mi pozwoliło ostrzec takich ancymonków i urealnić ich statystyki, a potem ewentualnie zbanować.
Natomiast mechanizm ochrony przed nabijaniem kliknięć warto opisać tu - może inni też skorzystają? Jeśli istnieje możliwość obrony przed nieuczciwością, powinno ją znać jak najwięcej ludzi.
Na priva to już pisaliśmy i szkoda, że od razu nie napisał Pan, o co chodzi i jakie są pańskie propozycje, zamiast równocześnie przeprowadzić akcję na niepoprawnych. A ja, szczerze mówiąc, nie zwróciłem uwagi na nowy opis pańskiej strony na liście. Co prawda inni uczestnicy też tego zapewne nie zauważą, ale odstrasza Pan nowych. Prosiłbym więc, żeby Pan zmienił opis i przestał mówić o usunięciu strony, do czego nie ma jeszcze powodu, albo faktycznie ją usunął. Ile czasu potrzebuje Pan do namysłu? Inaczej mówiąc - kiedy będzie "wkrótce"? Proponowałbym, żeby jutro przywrócił Pan stary opis, zaprzestał sztuczek i pozostał na liście.
PS. Pan da spokój Contessie. Jesteście na remis, nie trzeba tego ciągnąć.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
@yuhma
28 Sierpnia, 2013 - 02:47
Trochę potrwało, zanim strona się wyświetliła, ale faktycznie świetna inicjatywa!
Dziękuję Autorowi za zwrócenie uwagi na tę stronę, bo nigdy przedtem o niej nie słyszałam.
Nie wiem, czy w ogóle są potrzebne statystyki. Być może łatwiej byłoby po prostu umieścic strony według kolejności alfabetycznej, ale nie narzekam, bo doprawdy jest to przedsięwzięcie godne pochwały.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
@Yuhma :)
28 Sierpnia, 2013 - 03:06
gość z drogi
nie wiedziałam ,że Tobie zawdzięczam możliwość kliknięcia w moje dawne Miejsce pisania...:)
a robię TO z wielką przyjemnoscią i sentymentem...do ulubionych Miejsc...
Nie raz zastanawiałam się ,kto wpadł na taki świetny pomysł.. :)
serdeczności i powodzenia :) klikam więc w moje dawne Miejsca...kochane i bardzo bardzo serdecznie wspominane...:)
dawna sonia :)
gość z drogi
Droga Gość z Drogi
28 Sierpnia, 2013 - 09:51
Dziękuję.
A zdradzisz, która strona jest tym Miejscem?
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
@Yuhma jest ich przynajmniej TRZY...:)
28 Sierpnia, 2013 - 13:31
gość z drogi
te dawne ,to DlaPolski
a obecne ? wiadomo ... i na pewno Hej ,kto Polak :)
serdeczności :) "eksperyment " super udany...bo jak widać jesteśmy wierni naszym ideałom i przyjaciołom internetowym...:)
Niepoprawni,Blogmedia24.pl i Ktoś jeszcze...:)))
serdecznosci z drogi do Naszej Polski :)
gość z drogi
Lotna
28 Sierpnia, 2013 - 09:50
Dziękuję.
Co do statystyk - to efekt działania w serwisie toplista.pl. A daje on tyle narzędzi, że moim zdaniem - opłaca się.
Po pierwsze - nie trzeba tu o nic prosić, po prostu zgłaszasz stronę i już. Wielu autorów krępuje się proponować innym wymianę banerów.
Po drugie - lista jest dynamiczna. Co miesiąc następuje reset i wszystko zaczyna się od nowa. W układzie alfabetycznym byłaby to po prostu kolejna pozycja typu "Polecamy". Każda strona www ma coś takiego i zdaje się, że niewiele to przynosi polecanym.
Po trzecie - gotowy skrypt. Ja już nie muszę dłubać w html-u, żeby wstawić baner, link i opis zgłoszonej strony. Umiem to robić, ale upierdliwe jest to strasznie. Podobnie nie muszę dbać o odnowienie domeny.
I parę innych funkcji, których sobie teraz nie uświadamiam :-)
Na 164 strony obecne na liście ponad 100 w ogóle nie dba o swoją pozycję, a głównie jako ranking traktuje ją raptem kilka. Reszta przejawia postawę informacyjną z dostrzeżeniem, że warto zadbać o swoją pozycję, ale nie za wszelką cenę. Tak więc te statystyki nie stanowią wielkiego problemu.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
@Lotna
28 Sierpnia, 2013 - 11:23
Cieszę się, że mój wpis dodał choć jedną osobę, która poznała dzięki temu "Strony". Bo jest tam zgromaczonych wielu prawdziwych patriotów! Nie każdemu przecież chce się stworzyć i uaktualniać stronę internetową. Są bowiem tacy "patrioci", którzy wolą pisywać np. na Niepoprawnych, obszczekując tych, co się wychylą i myślą samodzielnie. Nic to: psy szczekają, karawana idzie dalej. ;-)
Kolejność alfabetyczna to nie jest dobry pomysł: doprowadziłaby ona pewnie do tego, co obserwujemy w ogłoszeniach prasowych - większość zaczyna się od "Aaaaaa". Polak znajdzie zawsze sposób by się wycwanić, co nota bene świadczy o naszej inteligencji, choć nie zawsze właściwie użytej.
Serdecznie pozdrawiam
Krzysztof Borowiak
--
http://borowiak.pl
mailto:krzysztof@borowiak.pl
-- ]]>http://borowiak.pl(link is external)]]> mailto:krzysztof@borowiak.pl(link sends e-mail)
Tylko burak jest w stanie napisać takie coś :
28 Sierpnia, 2013 - 13:21
"Nie każdemu przecież chce się stworzyć i uaktualniać stronę internetową. Są bowiem tacy "patrioci", którzy wolą pisywać np. na Niepoprawnych, obszczekując tych, co się wychylą i myślą samodzielnie."
Tylko burak mierzy patriotyzm posiadaniem strony internetowej i jej miejscem w rankingu.
Tylko burak uważa, że posiadanie strony internetowej jest znakiem samodzielnego myślenia jej posiadacza.
Tylko burak flaguje za brak kropki, czepia się cudzych błędów ortograficznych, stylistycznych, literówek, sam je popełniając.
Panie Boże - chroń Polskę przed takimi "patriotami" !
Tak, wolę pisać na Niepoprawnych, być wśród Niepoprawnych zamiast izolować się na własnej stronie internetowej i/albo skamleć na innych portalach o klikanie na nią by wskoczyła wyżej.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Yuhma
28 Sierpnia, 2013 - 03:24
Bardzo miło z Twojej strony, dziękuję ale... ja z nikim w nic nie gram (i nie mam zamiaru) dlatego zeruję "licznik" i zapominam o nim.
;);)
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso
28 Sierpnia, 2013 - 09:52
I bardzo dobrze :-)
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
w odpowiedzi dla "yuhma"
28 Sierpnia, 2013 - 10:30
[quote=yuhma]Nie mam możliwości innych niż te, które oferuje serwis, czyli ograniczenie liczby wejść z jednego IP.[/quote]
Tego właśnie się obawiałem.
[quote=yuhma]Mogę co najwyżej zwiększyć przedział czasowy i zamiast na dobę dać np. na miesiąc. I może coś takiego wypróbuję.[/quote]
IMHO to nie ma sensu i niczego nie daje.
[quote=yuhma]A zna Pan może sposób, żeby jednoznacznie dowieść, kto sobie nabija statystykę, a najlepiej jeszcze - określić o jakie wielkości?[/quote]
Bez dostępu do informacji z jakiego IP pochodzą wejścia nie da się niczego zrobić. Czy Pan ma taki dostęp? A dalej proszę na priva, bo:
[quote=yuhma]Natomiast mechanizm ochrony przed nabijaniem kliknięć warto opisać tu - może inni też skorzystają? Jeśli istnieje możliwość obrony przed nieuczciwością, powinno ją znać jak najwięcej ludzi.[/quote]
tutaj się Pan myli: mechanizm obrony przed manipulacjami jest dla administratora strony, nie dla użytkowników Stron. Użytkownikom nic do tego, oni się na tym nie muszą znać i nie mają żadnego istotnego dostępu do informacji o wejściach konkurentów na Strony.
[quote=yuhma]Na priva to już pisaliśmy i szkoda, że od razu nie napisał Pan, o co chodzi[/quote]
Przecież zacząłem od maila do Pana, dopiero potem postanowiłem zmienić opis mojej strony, wywindować się na widoczne (pierwsze) miejsce, aby pokazać możliwość manipulacji innym!
[quote=yuhma]odstrasza Pan nowych[/quote]
Nie sądzę, że kogoś odstraszam. Najwyżej tylko nieuczciwą konkurencję - a to jest IMHO chyba słuszne odstraszanie! Jeśli ktoś nie nabija rankingu, to go możliwość manipulacji pewnie specjalnie nie obchodzi, bo na wyniki rankingu nie zwraca raczej większej uwagi.
[quote=yuhma]Prosiłbym więc, żeby Pan zmienił opis i przestał mówić o usunięciu strony, do czego nie ma jeszcze powodu, albo faktycznie ją usunął. Ile czasu potrzebuje Pan do namysłu? Inaczej mówiąc - kiedy będzie "wkrótce"?[/quote]
Swoje stanowisko przedstawiłem w sposób jasny i jednoznaczny, powtórzę w punktach:
- wykryłem możliwość manipulacji
- udowodniłem jej skuteczność (jestem pierwszy na Stronach)
- postanowiłem o tych faktach uczciwie zawiadomić admina i innych użytkowników Stron (właśnie w takiej kolejności!)
- po 2-3 tygodniach wiszenia mego alertu na Stronach (bystrzy zauważą, innym nie zależy) stronę swoją zdejmuję, bo każdy jej sukces w dalszych rankingach byłby skażony podejrzeniem używnia nieuczciwych metod z mej strony. I to jest właśnie powód mej decyzji o opuszczeniu Stron, co uczynię nie bez smutku!.
Jeśli bardzo Pana kłuje w oczy mój alert, może Pan moja stronę zbanować. Nie uznam jednak takiego kroku za wyraz uczciwego potraktowania mej (chyba jednak słusznej, czyż nie?) akcji.
Tyle wyjaśnień, pozdrawiam!
Krzysztof Borowiak
--
http://borowiak.pl
mailto:krzysztof@borowiak.pl
-- ]]>http://borowiak.pl(link is external)]]> mailto:krzysztof@borowiak.pl(link sends e-mail)
Purysta
28 Sierpnia, 2013 - 11:51
Mam info o 10 najczęstszych IP, ale bez powiązania ze stronami wejściowymi.
Tak, ale my nie rozmawiamy na Stronach, tylko na Niepoprawnych. Wielu niepoprawnych prowadzi własne serwisy i mogłaby im się przydać taka informacja.
Owszem, zaczął Pan od maila do mnie. Niewiele z niego mogłem się dowiedzieć, poza tym, że istnieje możliwość wpływania na pozycję na liście. Dopiero w trzecim mailu wyjaśnił Pan, o co chodzi, a o możliwości przyblokowania tego procederu dowiedziałem się dopiero z naszej rozmowy tutaj. Muszę powiedzieć, że kompletnie nie rozumiem, dlaczego nie można było wszystkiego wyjaśnić via mail.
Zastanówmy się. Jakiś autor wchodzi na Strony Patriotyczne. Patrzy i podoba mu się. Postanawiać się dopisać. Ale wtedy wpada mu w oko opis strony znajdującej się na pierwszym miejscu: "Strony Patriotyczne są niezabezpieczone przed nieuczciwym wpływaniem na ranking uczestników. Dlatego wkrótce się stąd wycofuję".
Jak Pan sądzi - jak będzie jego decyzja?
Jak rozumiem, tę samą manipulację można stosować we wszystkich serwisach internetowych związanych z głosowaniem (sondy, ankiety itp). Nie od dziś wiadomo, że do wyników uzyskanych w internecie trzeba podchodzić z przymrużeniem oka.
Owszem. I zastanawiam się, ilu naśladowców Pan znajdzie.
Przepraszam, ale powtórzę - pańskie maile były na tyle ogólne, że nic z uzyskaną z nich wiedzą nie mogłem zrobić. Zresztą nadal niewiele mogę.
Jeśli teraz zmieni Pan opis, nie będzie powodu do odchodzenia, bo raczej niewiele osób do tej pory przeczytało.
Owszem, kłuje, bo działa na szkodę listy i z tego powodu słuszna nie jest. Słuszne byłoby załatwienie wszystkiego od a do z na mail.
Jak sądzę, udowodniłem, że odstrasza Pan potencjalnych nowych użytkowników, a zarazem bezwiednie zachęca starych do stosowania manipulacji. Umówmy się, że poczekam do 31 sierpnia. Pan zmienia opis, zapominamy o opuszczaniu Stron i wspólnie zastanawiamy się, co zrobić, żeby zlikwidować proceder nabijania kliknięć, albo zostawia Pan opis i ja z bólem serca banuję Pana.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
@Yuhma :) trzymam kciuki za Moje strony patriotyczne i za Wasze
28 Sierpnia, 2013 - 14:12
gość z drogi
starania :)
mnie osobiście bardzo podoba sie ten sposób wchodzenia TAM,gdzie jest mi serdecznie i przyjacielsko :)
wszak jestem "wędrowcem" i lubię wędrówki po Dobrych Stronach...to tak ,jakbym dzięki Waszej Liscie zaglądała do Przyjaciół ,do Ich Domów...:)
a przecież nie zawsze jest czas,by ich wszystkich odwiedzić,
więc Twoja "ksiązka adresowa" jest taka przypominajką "
korzystając z mozliwosci rozmowy na temat Stron Patriotycznych,serdecznie pozdrawiam Gajówkę,Bibułę i Marka D...ja osobiscię juz dawno pogubiłam sie z protokołowaniem afer PO ,ale na szczęscie jest archiwum u pana Marka D...:)))dla którego dziesiątka standarowa ,to stanowczo za mało...
pozdrawiam również dawne miejsca wędrówek ,jak łysiakomaniaków,czy Strony Prawe.pl
jak miło nie raz znależć na pewnych stronach swoje wpisy z przed lat...:)))
serdeczności dla dróg i ścieżek POLSKICH i dla Ich Adminów...a szczególnie dla
dwu ....:)
serdeczności :))))
gość z drogi
Droga Gość z Drogi
28 Sierpnia, 2013 - 16:04
Dziękuję za wszystkie zachęty. Dzięki takim jak Ty człowiek wie, że warto się starać.
Ale obawiam się, że większość osób, które pozdrawiasz, nie czyta akurat tej dyskusji. A jestem pewien, że z przyjemnością by przeczytali twoje pozdrowienia. Może warto na chwilę zajrzeć na ich strony i napisać krótki komentarz?
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Drogi,szanowny Yuhma :)
29 Sierpnia, 2013 - 11:04
gość z drogi
to wszystko Przyjaciele,do ktorych zdubiłam "klucz"to właśnie moje ukochane strony....:)
pozwól więc ,że chociaż niektórych Adminów pozdrowię korzystając z Twojej uprzejmości :)
AnnoE :) ukłony :)
Coltrane :) serdeczności :)
Asindziej i Aerolit....serdeczności z drogi do Polskosci :)))
a Tobie szanowny Yuhma :)
zdrowia,determinacji i samych szczerych Przyjaciół.....:)
Gajówko,trzymaj sie :)
gość z drogi
Droga Gość z Drogi
29 Sierpnia, 2013 - 11:44
Ja tu nie mam nic do powiedzenia, korzystamy z gościny Purysty. Myślę, że mimo kontrowersji ze mną nie będzie miał nic przeciwko tak miłym pozdrowieniom dla innych adminów.
A ja dziękuję za życzenia :-)
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
@yuhma
29 Sierpnia, 2013 - 12:32
Zaraz tam "kontrowersje"...
Zmieniłem opis i wynoszę się ze "Stron" 1 września.
KB
--
http://borowiak.pl
mailto:krzysztof@borowiak.pl
-- ]]>http://borowiak.pl(link is external)]]> mailto:krzysztof@borowiak.pl(link sends e-mail)
Purysta
29 Sierpnia, 2013 - 15:10
Jak Pan uważa... No przecież na siłę Pana nie zatrzymam.
Pozdrawiam i życzę powodzenia!
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
errata do własnego tekstu :)
29 Sierpnia, 2013 - 12:41
gość z drogi
miało być zgubiłam klucze do ....miast ....:)
nie te okulary :) serdecznie przepraszam... :) a co Autora ,chetnie zajrzę na Jego stronę...ale troszke póżniej...
pozdrowienia...
gość z drogi
szanowny Autorze tekstu i tak oto zrobiłeś dwie Dobre rzeczy :)
29 Sierpnia, 2013 - 12:52
gość z drogi
zareklamowałeś własną stronę TU ,na Niepoprawnych....
a nam pozwoliłeś tym samym wypowiedzenie się na temat Stron Patriotycznych...
i za to dziesiątka....:)
a DLA
Yuhmy i Zespołu serdeczne gratulacje i POWODZENIA w drodze do Polski...
Hej,Kto Polak ....
niech czyta Strony Patriotyczne :)
to wręcz obowiązek i nakaz CZASów,gdy
Polskość, to nienormalność,
gdy sędziowie stalinowscy osądzają dawnych BOHATERÓW i gdy Kości na Łączce,same wstają z Ziemi ,by upomnieć się o Polskę...i przypomnieć o katach...sędziach stalinowskich...
a więc Górą Strony Patriotyczne....i Katolickie....bo te dwie Wartości zawsze idą w parze....
ukłony Yuhmo...
a ja wracam na jedną z takich właśnie Stron... opowiadającą o pewnym Miasteczku
serdeczności...:)
i do zobaczenia na Polskich Drogach...pełnych pamiątek, Krzyży i opowiesci o Bohaterach i o Polsce...:)
do zobaczenia na Takich własnie Stronach :)
gość z drogi
a co do Autora :)
29 Sierpnia, 2013 - 19:54
gość z drogi
szanowny panie Krzysztofie,dla mnie najlepszą rekomenacją dla Pana ,jest pewna odpowiedż,
pewnego marszałka,na którego nie głosowałam,,,a który i tak został
strażnikiem żyrandola....
serdeczne ukłony i pozdrowienia :)
dzięki za "adresy" ja też chętnie poczytałam sobie o walce na wielu frontach...
dlatego polecam wszystkim zainteresowanym prawdziwymi zdarzeniami ,a nie "literaturą."..
nie ujmując nic Literaturze Faktów...:)
serdeczności z Polskich Dróg i Ścieżek../.a MON nadal chory .../
gość z drogi