Oświadczenie w sprawie komunikatu o. dr. Tadeusza Rydzyka
W związku z komunikatem o. dr. Tadeusza Rydzyka, dyrektora Radia Maryja, który ukazał się dzisiaj (19 czerwca) na stronie Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy, uprzejmie proszę Kluby „Gazety Polskiej” o uszanowanie Jego decyzji i nieangażowanie się w organizowanie marszów w obronie TV Trwam.
Komunikat o. dr. Tadeusza Rydzyka, dyrektora Radia Maryja
Środa, 19 Czerwiec 2013 07:19 Aktualności
W związku z artykułem nieznanego autora w „Gazecie Polskiej Codziennie” w poniedziałek, 17 czerwca, pt. „Marsz w obronie wolnych mediów”, w którym czytam między innymi, że „manifestację organizowały Kluby ’Gazety Polskiej’, koła Radia Maryja i Stowarzyszenie Solidarni 2010”, informuję, że nikt z organizatorów nie mówił przed ani po marszu, że Kluby „Gazety Polskiej” są organizatorami tego wydarzenia.
Proszę wszystkich organizatorów następnych marszów czy jakichkolwiek innych wydarzeń dotyczących Telewizji Trwam lub innych wydarzeń związanych z naszym toruńskim ośrodkiem o informowanie nas o tym w celu uzyskania zgody. Jest to potrzebne, aby uniknąć jakichkolwiek nieprawidłowości.
Jednocześnie zaznaczam, że nie współpracujemy z panem redaktorem Tomaszem Sakiewiczem, a więc i z „Gazetą Polską” czy klubami z nią związanymi. Niestety, jesteśmy do tego zmuszeni, o czym mówiłem w wywiadach w „Naszym Dzienniku”. Przypomnę jeszcze raz, że skłaniają mnie do tego sytuacje, w których „Gazeta Polska” pisała i nie odwołała do dziś poważnych nieprawd dotyczących Radia Maryja. Istotną sprawą są też niewyobrażalnie krzywdzące wypowiedzi głoszone i pisane przez red. Sakiewicza oraz niektórych redaktorów „Gazety Polskiej”, także w radiu i telewizji, które w dużej mierze przyczyniły się do wyeliminowania Księdza Arcybiskupa Stanisława Wielgusa z posługi Kościołowi i Polsce, którą miał podjąć przed paru laty. To bardzo poważne skrzywdzenie Księdza Arcybiskupa noszące znamiona samosądu na Kościele. Pan redaktor Tomasz Sakiewicz nigdy nie przedstawił dowodów na wiarygodność tej wypowiedzi. Nigdy też tego nie odwołał ani nie powiedział, że to była pomyłka. Na temat tamtych działań pana redaktora można dowiedzieć się więcej z książki pana Sebastiana Karczewskiego „Zamach na Arcybiskupa”. Dlatego też nie zgadzam się na współorganizację między innymi marszów dla Telewizji Trwam z podmiotami związanymi z panem redaktorem Tomaszem Sakiewiczem, jakkolwiek do ludzi związanych z klubami żywię należny szacunek. Do pana redaktora nie noszę żadnej urazy i modlę się o godne rozwiązanie tych problemów.
o. Tadeusz Rydzyk CSsR Dyrektor Radia Maryja
http://ksd.media.pl/aktualnosci/1228-komunikat-o-dr-tadeusza-rydzyka-dyrektora-radia-maryja
Przypominam niektóre relacje z marszów organizowanych przez Kluby „Gazety Polskiej”: http://www.klubygazetypolskiej.pl/arch/2012/media.php
Szanowni Klubowicze, Szanowni Państwo, zbliżają się wybory, jest wielka szansa na odsunięcie od władzy rząd Tuska, ekipy, która od sześciu lat niszczy Polskę. W takich historycznych momentach nie możemy się dzielić i kłócić. Nasi wrogowie przez stulecia w ważnych dla Rzeczpospolitej chwilach starali się dzielić Polaków i rozbić jedność Narodu. Weźcie sobie do serca słowa Cycerona: Historia Magistra Vitae Est i nie pozwólcie sobą manipulować, róbcie swoje dla dobra Polski.
Ryszard Kapuściński
prezes Klubów „Gazety Polskiej”
Leszek Długosz
Me serce w pochodzie pójdzie z Wami !
Daleko od Warszawy
Me serce tam w Warszawie w pochodzie pójdzie
Z Wami
Ej Ty, Człowieku, gdziekolwiek mieszkasz
Jeżeli słyszysz łopot biało czerwony
Jeżeli sercem czujesz ciężar sprawy
Której jest imię - polska sprawa
Stań obok
Ramię w ramię
Niechaj zobaczą skłamani i niewolni
Pobladli strachem, za murem skryci władzy
- Sojusznicy nieczystych sumień
Niechaj zobaczą i usłyszą
Nie odstąpimy i nie oddamy
Domu i wiana i krwi
Co wsiąkała pokoleniami
Nie pozwolimy zagarnąć i splugawić
Domu i barwy i honoru
Imienia które nam jest święte
Ej TY, Człowieku prawy
Jeżeli czyste w tobie serce
Stan obok, ramię w ramie
Ślij głos swój, wolę serca swego do Warszawy
Obudź się Polsko
Piosnkę tę
Nasze marzenie i zobowiązanie
- Żeby Polska była Polską
Wszak pamiętamy !
Daleko od Warszawy
Me serce tam w Warszawie w pochodzie
Pójdzie z Wami !
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 9416 odsłon
Komentarze
kiedyś byliście razem
19 Czerwca, 2013 - 13:41
lecz okazało się , to pozory chcecie tylko wyrwać więcej z POLSKIEGO stołu, nie chcećie przy nim zasiąść ,chcecie nim władać.
<p>wes</p>
Re: kiedyś byliście razem
19 Czerwca, 2013 - 14:17
A ty wes jesteś razem z Andrzejem Hadaczem?
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Tomasz A.S. - gratuluję przenikliwości
19 Czerwca, 2013 - 23:15
do nicku wes proponowałam kiedyś dodać "z". Pozdrawiam!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Re: Oświadczenie
19 Czerwca, 2013 - 14:16
Ach te niedomówienia.
Drogi Panie Ryszardzie.
Nie jest "szansą" usunięcie ekipy tuska, która niszczy Polskę od sześciu lat.
Szansą jest usunięcie bolszewickich pomiotów, które niszczą Polskę od 74 lat.
I aby mogła powstać Polska Uczciwa, w tym celu trzeba będzie zweryfikować, także majętnie, wielu samozwańczych polityków.
Jeśli o tak rozumianych zmianach w Polsce jest to
Oświadczenie, to mamy tę samą ścieżkę.
Proszę jednakże pamiętać, że także Pan sprawdzenia nie uniknie.
Pozdrawiam licząc na zrozumienie
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
A co z tymi, którzy do Klubów należą
19 Czerwca, 2013 - 14:20
i są słuchaczami Radia Maryja, czy odbiorcami TV Trwam?
Pewnie muszą pójść incognito?
Opadają ręce...
Matka Trzech Córek
19 Czerwca, 2013 - 14:36
Nawet twarze zakryć będą musieli, bo inaczej Pan Prezes usunie ich nawet z Albumów.
Prawda, Panie Prezesie?
Nie tylko ręce...
Pozdrawiam
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Mnie też opadają ręce
19 Czerwca, 2013 - 14:45
Droga matko trzech córek,
Też uważam, że ta publiczna przepychanka na oświadczenia między środowiskiem GP a Ojcem Dyrektorem jest bez sensu. Tylko GW się cieszy i lewactwo radośnie popiskuje.
Jedyny cywilizowany sposób, to spotkanie, w cztery oczy, między stronami tego sporu i ustalenie sposobów i zakresu współdziałania, by nie było kolejnych kwasów w patriotycznej rodzinie, bo i nie czas na to teraz, gdy Polskę odwojować z rąk zdrajców trzeba.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
Tu nie chodzi o zwykłych ,uczciwych ludzi
19 Czerwca, 2013 - 16:19
ale o tych którym oni zwierzyli a ktorzy chca zbijać polityczny kapitał mając niezby jasne intencje i zbyt wyraziste działania.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Re: Oświadczenie w sprawie komunikatu o. dr. Tadeusza Rydzyka
19 Czerwca, 2013 - 15:19
Uważam, że o. Rydzyk ma rację, że powinno się z nimi takie marsze uzgadniać, po to, żeby uniknąć nieporozumień. Taka powinna być zasada.
W przeciwnym bowiem razie także lewactwo czy różowi mogą zrobić sobie np. happening niby w obronie tej stacji, a przy okazji ją ośmieszyć czy skompromitować albo głosić hasła, pod którymi środowisko toruńskie by się nie podpisało.
Co szkodziło zapytać?
proxenia
19 Czerwca, 2013 - 16:03
Ja też tak uważam. A cóż to wielkiego zatelefonować czy przemailować i uzgodnić. Tego po prostu wymaga zwykła kultura. Środowisko medialne RM nie jest piłeczką pingpongową, którą można sobie dowolnie zagrywać.
Pozdrawiam
Szpilka
Szpilko
19 Czerwca, 2013 - 16:23
Miło, że się zgadzasz, bo zdaje się znajdą się zaraz atakujący; oby jednak nie.
Ja rozumiem ostrożność o. Rydzyka.
My sobie możemy pozwolić na pomyłkę, beztroskę ("No o co chodzi? Przecież jest ok!"), on nie może. Zbyt łakomym jest kąskiem, czy raczej celem.
My możemy sobie mówić, że przesadza, przewrażliwiony.
Jednak na pewno czymś się kieruje.
Nie nam rozsądzać. Nie nam, którzy zostaliśmy zaskoczeni Andrzejem Hadaczem. O. Rydzyk na takie zaskoczenia nie może sobie pozwolić (niczego nie sugeruję, tylko ilustruję powszechnie teraz znanym przykładem).
A ilu z nas było zaskoczonych wypowiedzią Wójciak? Chyba wszyscy. Nawet ci, którzy ją podobno znali osobiście. "Jak to możliwe?" - pytali. A możliwe, możliwe. Ja osobiście jej nie znałam, ale mnie to wcale nie zdziwiło. Wystarczyło chociaż trochę widzieć fakty i wyciągać wnioski.
Uwazam,
19 Czerwca, 2013 - 20:40
ze wszystko popsul T. Sakiewicz, sluzy dwom panom, Panu Bogu swieczka i diablu ogarek. Mam stuprocentowe zaufanie do oj. Rydzyka. on chyba cos o nim wie o czym nie moze glosno powiedziec. Sakiewicz czasem idzie reka w reke noga w noge z A. Szechterem, przykladem jest potraktowanie J. Kobylanskiego ale nie tylko.
Nie mozna sluzyc dwom panom.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Muszę przyznać,
19 Czerwca, 2013 - 21:14
że sprawa Kobylańskiego baaardzo mnie zaskoczyła i nie mogłam zrozumieć dlaczego nie identyfikował się z Marszem tylko dlatego, że w jego komitecie honorowym był Kobylański. Wówczas zapaliła mi się czerwona lampka i jak się okazało, słusznie.
Pozdrawiam
Szpilka
"Nie ma wrogów na prawicy"
19 Czerwca, 2013 - 15:47
to o ile pamiętam tytuł niedawnego artykułu Gadającego Grzyba (przepraszam jeśli pomyliłem Autora, nie wykonywałem notatek). A jeśli tak, wszystko da się uzgodnić a dobre intencje zawsze zostaną docenione. W tej sprawie wietrzę jakiś "wątek operacyjny". Od dobrej woli jej bohaterów zależy, czy go poznamy. Co do Ksiedza Arcybiskupa Stanisława Wielgusa - żeby stwierdzić że był uczciwy, trzeba zanegować materiały na temat jego działalności jakie ukazały się w źródłach ogólnodostępnych kilka lat temu.
Warto popracować aby dowiedzieć się o co naprawdę chodzi.
Rozumiem, że w samobójstwo Ojca Rydzyka nikt (no, może prawie nikt) by nie uwierzył więc musieli wykorzystać inną metodę.
Nie wiem, jaki jest interes publiczny mówić o sprawie Greya???
19 Czerwca, 2013 - 16:14
"Rezygnacja Wielgusa wynikała z faktu pojawienia się w mediach zarzutów o współpracę ze służbami PRL (tzw. sprawa TW Greya). Zarzuty te zostały potwierdzone przez Kościelną Komisję Historyczną, która stwierdziła, że z dokumentów wynika, iż Wielgus podjął współpracę z SB pomimo tego, że taka działalność była przez Kościół zakazana./---/
13 lutego 2007 Wielgus złożył do Sądu Lustracyjnego wniosek o przeprowadzenie procesu autolustracyjnego. 10 października m.in. z powodu opieszałości sądu, który przez ponad pół roku nie mógł rozpocząć rozprawy, oraz ze względu na pogarszający się stan zdrowia abp Wielgus, „przedkładając dobro Kościoła nad dobro własne”, poinformował o rezygnacji z procesu autolustracyjnego. 17 października Sąd Okręgowy w Lublinie umorzył na jego prośbę postępowanie lustracyjne. Sąd uznał także, że w obecnej sytuacji nie ma interesu publicznego, aby kontynuować proces lustracyjny."
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Sakiewicz łamie trwającą od rezygnacji
19 Czerwca, 2013 - 16:46
Ks. Wielgusa gentleman agreement: ks. arcybiskup usuwa się ze stanowiska, przestaje być osoba publiczną, a media i historycy nie upubliczniają dokumentów, których przez te kilka lat odnalazło sie sporo, sporo więcej. Dlaczego znów Sakiewicz wyciągnął sprawę TW "Greya"? To pytanie odrębne, aczkolwiek dość dobrze wpisujące się w nasilającą się walkę z Kościołem "toruńskim".
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Widocznie
19 Czerwca, 2013 - 21:24
nie wszyscy śledzili w TV TRWAM cykliczne audycje z udziałem prok. Witkowskiego, który analizował kartę po karcie z teczki abp.Wielgusa i teraz odgrzewają mocno nieświeże kotlety. Akta Greya były bowiem normalną wrzutą kogoś innego w akta abp. Powracanie do tego dzisiaj stawia w złym świetle samego "odgrzewacza", a nie abp.
Zresztą i w Naszym Dzienniku były drukowane materiały z analizy tych akt. Jak ktoś jest niedoinformowany może sobie sięgnąć do numerów archiwalnych N.Dz.
Pytanie: po co walczyć z Kościołem "toruńskim", pozostawiam do zastanowienia się dla wielu kontestatorów. Jedno jest pewne, ktoś musi mieć w tym interes.
Pozdrawiam
Szpilka
Re: "Nie ma wrogów na prawicy"
19 Czerwca, 2013 - 17:40
"Nie ma wrogów na prawicy" to był tekst Kokosa26 :)
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Tak więc pomyliłem.
19 Czerwca, 2013 - 18:27
Przepraszam Kokosa26, jeszcze raz. Za to że nie pamiętałem kto jest autorem ważnego tekstu.
Honic
Świetny sposób
19 Czerwca, 2013 - 16:36
do zachęcenia tych 60% nie biorących do udziału w wyborach. Po właściwej stronie, oczywiście. A która jest właściwa, to już całkiem łatwe po tej dyskusji.
Czy może jednak lepiej nie głosować w ogóle?
@ Wicenigga
19 Czerwca, 2013 - 16:43
Właśnie. I dlatego powinno się było uzgodnić ten marsz z Toruniem.
Nie wiem, czy akurat o to Ci chodziło, ale zakładam, że o to.
powinno się było uzgodnić ten marsz z Toruniem
19 Czerwca, 2013 - 16:58
i z wami oczywiscie slepo ufajacymi o.Rydzykowi i tymi zapatrzonymi w Sakiewicza
slepy fanatyzm to rzecz najgorsza
Re: powinno się było uzgodnić ten marsz z Toruniem
19 Czerwca, 2013 - 17:06
Jak ja lubię argumenty merytoryczne...
I nie ad personam...
no chłopaki- blogery od SATYRA, Smoka GORYNYCZA, Markowej i inny
19 Czerwca, 2013 - 16:50
Niedawno w opisanej próbie opisu konfliktu o.Tadeusz- Sakiewicz przez Moher sharamssa, próbowałem opisać na czym polega wraza działalność Sakiewicza. Zostałem bezpodstawnie zbanowany i opluty jako Abecki prowokator. Sakiewicz to groźny gość z niejednego pieca wygartywał. Pora na refleksję.
o.Rydzyklowi cos nie teges
19 Czerwca, 2013 - 16:56
http://ekai.pl/diecezje/lubelska/x68062/rzecznik-abp-budzika-broni-kai-przed-pomowieniami-naszego-dziennika/
Tja... W KAI siedzą sami
19 Czerwca, 2013 - 17:04
Tja...
W KAI siedzą sami święci, tak jak na KUL (na którym od nowego roku akademickiego na wydziale polonistyki będą wykłady prezentujące ideologię gender).
Podważanie tego, co powiedział ks. Bartnik, jest "wizytówką" tej agencji.
W KAI siedzą sami święci, tak jak na KUL
19 Czerwca, 2013 - 17:26
ależ skąd\
jedynuie słuszny swiety to o. Rydzyk
reszta to samo zło
Przez ponad rok nie przeszkadzało ojcu T. Rydzykowi że organizatorami i jak łatwo się domyślić, uczestnikami protestów w obronie „Trwam” były kluby gazety polskiej
ha,ha,ha...
Kryska, - chyba Tobie coś "nie teges"
19 Czerwca, 2013 - 17:56
Nie wiem, po co w tym wątku przywołałaś sprawę dotyczącą Katolickiej Agencji Informacyjnej, o której wspomniał w jednym zdaniu Autor artykułu ks. prof. Czesław Bartnik, a zatytułowany: „Wzrost antyklerykalizmu” i opublikowany w Naszym Dzienniku 15-16 czerwca br. W nim to według relacji KAI, na którą się powołujesz, Autor miał opisać działalność Katolickiej Agencji Informacyjnej jako rozbijającą Kościół i podobno miał zrównać jej działalność z siłami antykościelnymi i antypolskimi.
A co mówi ks. prof. Cz. Bartnik w tym artykule?
Oto, cyt.: "(...) Ale, niestety, dziś wznoszą się nad nami niespodziewanie coraz ciemniejsze chmury. Pewne znaczące grupy społeczne pod wpływem marksizmu i liberalizmu głęboko się zdemoralizowały.
Już na zjeździe „Solidarności” w roku 1981, we wrześniu, tzw. doradcy zabiegali, by nie dopuścić w Polsce do głosu ani orientacji katolickiej, ani narodowej. Potem był taki paradoks, że kiedy montowano ekipę opozycyjną Okrągłego Stołu i zgłosił swój akces Władysław Siła-Nowicki, chrześcijański demokrata, kiedyś skazany na śmierć przez UB za patriotyzm, to strona solidarnościowa go nie przyjęła – że zbyt katolicki i patriotyczny. I rzeczywiście, uwidaczniały się z czasem coraz bardziej różne ośrodki zdecydowanie antykatolickie, które podkopywały naukę Kościoła, kodeks etyczny, patriotyzm, a przede wszystkim duchowieństwo, bo innej inteligencji na dobrą sprawę było bardzo niewiele.
Na razie czyniły to dosyć ostrożnie, bo i był Papież Polak, i trzeba było poparcia wyborców. Ale kiedy poznali, że polscy wyborcy niczego na dobre nie rozumieją, to już występują wyraźnie nie tylko z antyklerykalizmem, ale wprost z sekularyzmem, laicyzacją, ateizmem i próbami rozbicia Kościoła. Obecnie czynią to: Ruch Palikota, SLD, polityczne lobby żydowskie, ośrodki ateistyczne, antypolskie, niektóre ośrodki kulturalne oraz medialne i nadal tzw. katolicy otwarci – z „Tygodnika Powszechnego”, Znaku, „Więzi”, KAI, niektórych KiK-ów i inne. A mocno wspierają ich ideologowie unijni Zachodu".
Tyle cytat, a cały artykuł możesz przeczytać tutaj:
http://www.naszdziennik.pl/mysl/35787,wzrost-antyklerykalizmu.html
Zatem gdzie tu widzisz bezpośredni związek quasi konfliktu o. T. Rydzyka z red. T. Sakiewiczem z treścią, na którą się powołujesz?
Tak się składa, że publikacje ks. prof. Czesława Bartnika czytam od ponad 10 lat i jestem przekonany, że nie wyssał sobie z palca faktów opisywanych w swoich artykułach. Mało tego, – Autor parę ładnych lat temu pisał proroczo o tym, z czym dzisiaj mamy do czynienia. Także o ideologii gender. Każdy, kto potrafi skonstruować związek przyczynowo-skutkowy wie, że słowa ks. prof. Cz. Bartnika nie zawierają krzty fałszu. No,... ale Ty kryska masz inne zdanie. Wiesz lepiej. Według Ciebie, – wszystko, co się ociera o słowa o. T. Rydzyka i fakty z Nim związane, należy potępiać w czambuł, deprecjonować tę postać.
Kryska! – zapewniam Cię, nie tędy droga.
Pozdrawiam,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
@i-adamczak - a-a, kotki dwa, śpij dalej "śpiochu"
19 Czerwca, 2013 - 23:24
Trzy lata na NP - i żadnej aktywności? teraz się obudziłeś - i huzia na porządnych blogerów? Za cienki jesteś. Śpij dalej i nie zaśmiecaj NP.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Nie wiem czy to istotne, ale..........
19 Czerwca, 2013 - 17:04
Przepraszam, że zapytam.
A jakiej narodowości jest ten pan Sakiewicz ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
A jakiej narodowości jest ten pan Sakiewicz ?
19 Czerwca, 2013 - 17:18
Jak ja lubię argumenty merytoryczne...
Ale przynajmniej nie jest to
19 Czerwca, 2013 - 17:22
Ale przynajmniej nie jest to argument ad personam, czyli uderzenie w dyskutanta.
No kurczę, wstawiam się za TzW ;-)
o.Rydzyk
19 Czerwca, 2013 - 17:29
dla własnych celów zakonnik niszczy jedność prawicy. Ojciec Rydzyk w swej pysze zapomina że to nie tylko dla niego setki tysięcy ludzi maszerowało w protestach. Nie tylko dla niego podpisało się ponad dwa miliony obywateli w proteście przeciwko dyskryminacji „Trwam”. Że pośród tych ludzi są setki tysięcy które robią to w imię wolności, a nie w imie jego.
HIPOKRYTA
Re: o.Rydzyk
19 Czerwca, 2013 - 17:33
No tak, to jest bardzo przekonujące ;-))
proxenio, czekaj ide po lornetkę
19 Czerwca, 2013 - 17:36
może przy jej pomocy dostrzegę kogos dobrego i o czystych intencjach... Aha, wezmę jeszcze lupę w kwestii narodowości...
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Proxenio, - nie wiem czy zauważyłaś, że...
19 Czerwca, 2013 - 18:13
... o. Tadeusz Rydzyk działa na kryskę, jak czerwona płachta na byka.
Może między innymi dlatego, że nie zna tej osoby osobiście i nie przeczytała książki autorstwa dr Stanisława Krajskiego pt. "Tak-tak, nie-nie". Jest to obszerny wywiad "szeroki jak morze" Autora z tym Redemptorystą. Myślę, że po przeczytaniu tej książki spojrzenie kryski na postać o. T. Rydzyka przybrałoby inny wymiar i pod innym kątem widzenia, - jakże innym od tego, który prezentują mainstreamy będące źródłem wiedzy kryski.
Pozdrawiam,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
@ Satyr
19 Czerwca, 2013 - 18:13
Chciałabym wierzyć, że to ta przyczyna. Ale czy rzeczywiście ta - nie wiem.
Chciałabym wierzyć, że to ta przyczyna
19 Czerwca, 2013 - 18:33
po prostu nie toleruje ślepych fanów i mącicieli oraz hipokrytów na prawicy
o.Rydzyk chciał byc jedynym medium na prawicy i o to sie wkurza,ze ktos mu smie odbierac mamonkę
robi zła robote i okazał sie wiekszym hipokrytą niz atakowany przez niego Sakiewicz i GP
tyle i tylko tyle
Kryska
19 Czerwca, 2013 - 18:43
Prawda, jak to dobrze być bezstronnym?
A jeszcze chwilę temu powoływałaś się na fanatyków...
Długo Cię czytam i dlatego życzę i Tobie i sobie, aby ta wiara
w Sakiewicza i Kapuścińskiego, nie skończyła się jak wiara w bolka.
Tyle i tylko tyle
My nie milczymy, my rośniemy, zmieniamy w siłę gorzki gniew - i płynie w żyłach moc tej ziemi jak sok w konarach starych drzew. Autor-Yuhma
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed,
19 Czerwca, 2013 - 19:18
ja wierze tylko w Boga i w siebie
a dla was o.rydzyk to drugi bóg
kto wie czy nie wazniejszy od Boga
Krysko
19 Czerwca, 2013 - 19:41
Spróbuj wypowiadać się merytorycznie, a nie tylko w stylu "wy", "fanatycy", "ja" itd.
Kryska
19 Czerwca, 2013 - 19:52
A co Cię upoważnia do użycia "wy" wobec mnie?
Czy to, że stawiasz się na równi z Bogiem?
JA jestem nikim.
Ale z szeroko otwartymi oczami.
Wiarę czerpię z serca, a wiadomości ze skrupulatnego sprawdzania.
I ani Ty, ani Kapuściński dla mnie autorytetami nie jesteście.
Chętnie za to posłucham, co macie do zaoferowania,
oprócz opluwania konkurentów do monopolu informacyjnego.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Kryska, - jak zwykle... w wątku dot. o. T. Rydzyka...
19 Czerwca, 2013 - 19:49
... tkwisz w błędnych przekonaniach.
Zapewniam Cię, że nie należę do "ślepych fanów" kogokolwiek czy czegokolwiek!!! Tym bardziej trudno znaleźć u mnie cechy... hipokryty, które mnie przypisujesz. Może Ty wiesz lepiej ode mnie, jakie cechy posiadam??? :-) Przestać się wygłupiać, bo Ci to zupełnie nie pasuje. Postaraj sie być poważną, abym mógł Ciebie traktować tak, jak poważnego adwersarza.
O. T. Rydzyk głosi, iż w kraju katolickim, jakim jest Polska - katolicy mają zaledwie około 3% mediów o charakterze katolickim. Pozostałe 97% to media lewacko-liberalno-ateistyczne.
W związku z tym, od ponad 20 lat nawołuje On Polaków, by tworzyli polskie, niezależne, patriotyczne i katolickie media, ale z zastrzeżeniem, iż powinny się kierować hasłem: "Bóg, honor i ojczyzna".
Zatem Twoje stwierdzenie, cyt.: "(...) o.Rydzyk chciał byc jedynym medium na prawicy i o to się wkurza, ze ktoś mu smie odbierać mamonkę robi złą robotę (...)" jest po prostu oszczerstwem!!! O jakiej "mamonce" prawisz? Czy byłaś chociaż raz w ośrodkach medialnych fundacji Lux Veritatis w Toruniu i Warszawie? Ja byłem wielokrotnie. Czy masz pojęcie, ile kosztuje wyposażenie tych obiektów radiowych i telewizyjnych? Dodam, że i ja czuję się w maleńkiej części ich właścicielem, bo również wyłożyłem na nie pieniądze. I wcale nie żałuję, bo mam pewność, że moje pieniądze nie zostały zmalwersowane.
Wbij sobie raz na zawsze do swojej głowy, że owe dobra materialne nie należą do o. T. Rydzyka!!! Gdy Jego kiedyś zabraknie, bo Bóg powoła Go do siebie - wspomniane przeze mnie dobra nie będą przedmiotem testamentu owego duchownego jako... masa spadkowa, bo niby z jakiej racji? Wszak to nie stanowi własności o. T. Rydzyka.
O. T. Rydzyk zaatakował T. Sakiewicza??? - Tak??? A kto kazał red. Sakiewiczowi przypisać siłę sprawczą o. T. Rydzykowi odnośnie zorganizowania marszu w obronie TV Trwam w Krakowie? O. T. Rydzyk został wezwany, aby sie wytłumaczyć "waaadzy" z pewnych błędów organizacyjnych owego marszu, podczas gdy nie był tego marszu organizatorem. Poniatno???
Natomiast Autor tej notki - Ryszard Kapuściński apelując do Polaków, aby nie organizowali marszów w obronie TV Trwam - postąpił bardzo nieroztropnie. Postąpił, jak ten mały Jasio, który na złość babci... odmroził sobie uszy. Przecież o. T. Rydzykowi chodziło tylko o to, że powinien być formalnie informowany o tego rodzaju przedsięwzięciach z określeniem, kto jest jego organizatorem i kto ponosi za nie odpowiedzialność. Nic poza tym.
Pozdrawiam,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)
Pozwolę sobie dodać
19 Czerwca, 2013 - 21:49
do tego wątku, że nie znam drugiego takiego człowieka w Polsce, który by w ciągu swojego krótkiego życia zrobił tyle dla katolików, co o. Tadeusz. To dzięki niemu mogę sobie czytać N.Dz., oglądać TV TRWAM z ciekawymi audycjami, kupować cenne książki w wydawnictwie Nasza Przyszłość, słuchać płyt zespołu TRIM, który powstał dzięki niemu, cieszyć się wysoką renomą na świecie WSKSiM, patrzeć jak i również dzięki moim skromnym datkom rozwija się cały toruński ośrodek. Podpisałam protest w sprawie MUX1 nie z fanatyzmu dla o. Tadeusza ale w przekonaniu, że nam katolikom należy się takie samo tolerancyjne traktowanie jak wszystkich innych.
I będę popierać każdego, kto dla społeczności katolickiej będzie robił wiele abyśmy w naszej Ojczyźnie nie zostali wdeptani w ziemię.
Pozdrawiam
Szpilka
Swietna odpowiedz
20 Czerwca, 2013 - 08:45
Tez pomagam od wielu lat, wiem, ze peniadze wyslane przeze mnie nie zostana rozkradzione lub zmarnowane. Dzieki wspieraniu dziel oj. Rydzyka duza czesc Polakow jest poinformowana o tym co dzieje sie w kraju, biedna mlodziez moze studiowac, dzieci moga ogladac piekne programy. Jest tez w tv TRWAM cos dla wedkarzy, motocyklistow i samochodziarzy a wiec kazdy znajdzie w niej cos dla siebie. Znam osobe niewierzaca, ktora tez wspiera tv TRWAM. Oj. Rydzyk pokazal tez, ze spora czesc Polski mozna ogrzac geotermia, przez co mozna w sporym stopniu uniezaleznic sie od dostaw energii nie tylko od wschodniego sasiada. Kazdy powinien zauwazyc ile mozna zbudowac jezeli nie kradnie sie. Nie moge wiec zrozumiec dlaczego ma tylu wrogow wsrod rodakow, On to wszystko robi dla Polski i Polakow, nie dla siebie !
Pozdrawiam.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
To żart?
19 Czerwca, 2013 - 21:03
Pani raczy żartować? Albo podpisujący nie bardzo wiedzą co podpisują.
W RP w zakresie radia i telewizji nie ma wolności. Jest (zapisane na dodatek w konstytucji) koncesjonowanie, koncesje przyznaje konstytucyjny (nie wiadomo po co) organ zwany KRRiT. Zgodnie z ustawą (obowiązującą też za rządów PiS, SLD ...) KRRiT posiada praktycznie niczym nieograniczoną uznaniowość i "widzimisizm" w sprawie przyznawania koncesji.
Sprawa jest prosta. Podpisujesz się bo twoja telewizja koncesji nie dostała, bo jeśli ktoś podpisał się w imię wolności to zwyczajnie bredzi i nie wie co gada.
P.S. TV Trwam nie jest jedyną telewizją, która koncesji nie dostała.
Pozdrawiam
bo jeśli ktoś podpisał się w imię wolności to zwyczajnie bredzi
19 Czerwca, 2013 - 21:33
ja podpisalam,a nie ogladam
czyli bredzisz ty
pzdr
Podpisałaś się za
19 Czerwca, 2013 - 21:54
UZNANIOWYM I KONCESJONOWANYM systemem. Co to ma wspólnego z wolnością?
A co ma do tego to że nie oglądasz?
Hipokryzja...
20 Czerwca, 2013 - 12:41
Stasiek
Stasiek
@Proxenia
19 Czerwca, 2013 - 18:42
Wstawiasz się za TzW i jego argumentem ad rozporkum ?
Koniec świata.
;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@ AdamDee
19 Czerwca, 2013 - 18:51
Nie wiesz, że rozporki rządzą (żądzą) światem? Jakkolwiek to rozumieć...
@Proxenia
19 Czerwca, 2013 - 18:59
Że rządzą właścicielem, to jeszcze miałoby sens, ale, że aż światem ? Chyba raczej nie.
Widły!
To widły rządzą światem, a Żydem nie jest się z pochodzenia, a z nominacji widłami.
;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Cezary Gmyz - czy można mu wierzyć?
19 Czerwca, 2013 - 23:45
W książce "Zawód - reporter śledczy" - opowiada o "zaslugach" xs. Wielgusa - jednoznacznie: TW. Więc?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@Markowa
19 Czerwca, 2013 - 23:59
Dla mnie rzecz jest bezdyskusyjna. W otoczeniu o. Tadeusza najwyraźniej ktoś miesza i to solidnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Podobno czas zweryfikował podpisy?
20 Czerwca, 2013 - 13:01
Stasiek
Stasiek
Podobno czas zweryfikował podpisy?
20 Czerwca, 2013 - 13:01
Stasiek
Stasiek
Tylko razem
23 Czerwca, 2013 - 22:55
Tylko razem odzyskamy Polskę i smuci mnie fakt że o.Tadeusz tego nie rozumie. Czy "sprawa Wielgusa" jest ważniejsza niż Polska ?
marekagryppa
@Marekagryppa
23 Czerwca, 2013 - 23:19
Ojcu Tadeuszowi Rydzykowi nie jest potrzebny do szczęścia red. Tomasz Sakiewicz. Rodzina Radia Maryja jest potężna nie tylko w Polsce, ale i wśród Polonii na całym świecie i obędzie się bez red. T. Sakiewicza. Ale członkowie Klubów Gazety Polskiej są zacnymi ludźmi i niejedni z nich są również zrzeszeni w Rodzinach Radia Maryja.
I to nie o. T. Rydzyk powinien przepraszać red. T. Sakiewicza, a odwrotnie. Skoro red. T. Sakiewicz publicznie pomówił o. T. Rydzyka, to i publicznie powinien przeprosić. Do dziś tego nie uczynił. A chodzi nie tylko o abpa S. Wielgusa, ale przede wszystkim o pomówienie, jakoby o. T. Rydzyk miał jakieś układy z KGB i GRU w związku z dzierżawieniem nadajnika (fale średnie) dla RM na Kaukazie.
Masz rację, że sprawa ocalenia Polski jest najważniejsza. Ale czy to rozumie red. T. Sakiewicz? Zapytaj go o to, ale odczep się od Bogu ducha winnego o. T. Rydzyka.
Pozdrawiam,
________________________
"Stan skrajnej niewiedzy czasem potrafi doprowadzić
do stanu skrajnego ogłupienia". (Satyr)