Nie zgadzam się i już.
Nie zgadzam się i już.
Nie zgadzam się z relacjami dziennikarzy, opiniami polityków; „naszych” polityków, „ich” polityków, z przedstawicielami nauki, z różnymi mędrcami, zwłaszcza socjologami, którzy wypowiadali się w mediach na temat marszu „Obudź się Polsko”.
Nie zgadzam się na to, że jedynymi uczestnikami marszu wartymi wymienienia byli zwolennicy PiS-u, Telewizji Trwam, Solidarności i Solidarnej Polski.
Nie zgadzam się na sytuację, w której nikt nie zauważa tych tysięcy ludzi z Klubów „Gazety Polskiej”, „Solidarnych 2010”, innych partii i organizacji uczestniczących w marszu.
Nie zgadzam się na to, że nikt nie zauważył marszów jakie odbyły się w Europie, Kanadzie, USA, których organizatorami były Kluby „Gazety Polskiej”, „Solidarni 2010”, czy inne organizacje, np. „Obrońców Krzyża” w Paryżu.
Nie zgadzam się na przemilczanie akcji pod gmachem TVP, akcji kierowanej przez Ewę Stankiewicz, Tomka Sakiewicza i Krzysztofa Skowrońskiego, mającej na celu uświadomienie dziennikarzom pracującym w tych redakcjach ich zależności od wydawcy.
Nie zgadzam się na to, że nikt nie zauważył dotychczasowej znakomitej roboty setek tysięcy ludzi, którzy codziennie pracują dla dobra Polski. Dla Polski, bo przecież nie dla kariery, dla obecnych czy przyszłych profitów. Ci ludzie nie zostali w żaden sposób docenieni i wymienieni w jakichkolwiek mediach.
Nie zgadzam się, żeby tych patriotów, przeważnie nie związanych z żadną partią, identyfikujących się z podstawowymi wartościami etycznymi i moralnymi, pracującymi nad zbudowaniem Społeczeństwa Obywatelskiego, nikt nie zauważył.
Nie zgadzam się z opinią, że przyszłość Polski zależy od przeciągnięcia na stronę PiS-u paru zdrajców z PO, czy ewentualnej koalicji z zaprzańcami z PSL- u. Zdrajców trzeba zdrajcami nazwać i nie wchodzić z nimi w układy. Wchodzenie w układy z zaprzańcami należy traktować jak zdradę.
Nie zgadzam się, że należy się spieszyć z wyborami. Wprawdzie Polska znalazła się na skraju przepaści, jednak należy poczekać. Naszym celem powinno być: WZIĄĆ WSZYSTKO. Trzeba mieć konstytucyjną większość w Sejmie i zdecydować o losie Polski na długie lata. Z tych decyzji będą nas rozliczać następne pokolenia.
Nie zgadzam się, że nie mamy szans na wydobycie się z katastrofy gospodarczej w jaką nas wpędził Tusk Donald i jego ferajna. Wolność gospodarcza w bardzo krótkim czasie przyniesie szybki rozwój Polski. Już Francja w XIX w. udowodniła, że tak się może stać (po upokarzającym pokoju frankfurckim, zawartym 10 maja 1871). Przykład Viktora Orbana na Węgrzech daje nadzieję na wyjście z zależności politycznej wobec UE. Trzeba mieć większość umożliwiającą zmienienie Konstytucji RP.
Nie zgadzam się, że nie można rozliczyć przestępstw komunistycznych. Przy posiadaniu pełni władzy wreszcie będzie możliwe rozliczenie, w ramach procedur sądowych, wszystkich, którzy dokonali zbrodni na nas, na Polakach.
Nie zgadzam się, że siedemdziesięciolatków nie można skazać za zbrodnie przeciwko Narodowi Polskiemu.
Nie zgadzam się, że osiemdziesięciolatków nie można skazać za zbrodnie przeciwko Narodowi Polskiemu.
Nie zgadzam się, że dziewięćdziesięciolatków nie można skazać za zbrodnie przeciwko Narodowi Polskiemu.
Nie zgadzam się, że Polska osiągnęła dno. Uważam, że Jeszcze Polska nie zginęła,
Kiedy my żyjemy.
Ryszard Kapuściński
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3298 odsłon
Komentarze
Razem a nie jeden przeciw drugiemu
30 Września, 2012 - 20:10
Zgadzam się że należy wymieniać wszystkich głównych uczestników marszu. Bardzo ważne były Kluby Gazety Polskiej oraz Koła Radia Maryja które w wielu parafiach organizowały wyjazdy autobusów z całej Polski. Starajmy się łączyć każdego kto chce walczyć o obudzenie się narodu polskiego i nie ważne czy jest on ze wsi czy wielkiego miasta.
Trudność zrozumienia?
1 Października, 2012 - 10:10
[quote=JaN.]Zgadzam się że należy wymieniać wszystkich głównych uczestników marszu. Bardzo ważne były Kluby Gazety Polskiej oraz Koła Radia Maryja które w wielu parafiach organizowały wyjazdy autobusów z całej Polski. Starajmy się łączyć każdego kto chce walczyć o obudzenie się narodu polskiego i nie ważne czy jest on ze wsi czy wielkiego miasta. [/quote]
Widać brak zrozumienia u autora komentarza. Czy celowe "rżnięcia głupa"?
Re: Trudność zrozumienia?
1 Października, 2012 - 10:38
Co autor miał na myśli pisząc to co pisał? Wróć do szkoły podstawowej bo chyba przespałeś ten okres. Tam nie można było napisać wypracowania dwu zdaniowego na Twoim poziomie a należało podać argumenty i jeszcze je uzasadnić .
A ja się nie zgadzam, by jutro padał śnieg.
30 Września, 2012 - 20:19
Że nikt nie mówi, że będzie padał?
Ale się nie zgadzam, by padał.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Dodam tylko swoje małe spostrzeżenia
30 Września, 2012 - 20:32
Lemingów głupota się nie zmienia
Im trzeba wyłączyć całkowicie telewizję
Bo ona niesie ogłupiającą misję
A gdy garnki dno zobaczą
Wtedy ich żołądki Prawdę wyznaczą
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Odp.
30 Września, 2012 - 21:02
Nie wiem, czy mój tekst jest w jakimś sensie po Pana myśli, ale zgadzam się, że był to marsz wielu organizacji, różnych środowisk politycznych i zawodowych, dlatego sam odniosłem się po prostu do pewnej zbiorowości, dla której takie wartości jak wolność, polskość, prawda o Smoleńsku mają bardzo duże znaczenie.
Pozdrawiam
Pan Ryszard Kapuściński
30 Września, 2012 - 21:06
Szanowny Panie,
Od dawna już nie odczuwałem takiej potrzeby zalogowania się na tym portalu jak dziś!
Dla Pańskiego "nie zgadzam się.." warto!
Pozdrawiam
Zaścianek
A tysiące (a może miliony), które online słuchały i oglądały
30 Września, 2012 - 21:28
relacje z braku możliwości uczestniczenia w Marszu ?
O nich też nie wolno zapominać. To też jest część tej siły, TEJ Polski, która wczoraj maszerowała w Warszawie.
Wczoraj gdy zaczęła się Msza św., portal Niepoprawnych zamarł ! Zamarło również kilka innych portali. Na NP.PL żywiło się lekko dopiero koło 17-18.oo ale być może dlatego, że wysiadły relacje online.
Korzystałam z 3 portali by obejrzeć uroczystości i wszystkie 3 w pewnej chwili wysiadły...
Pozdrawiam.
contessa
_______________
... Tak trudno iść się wyspowiadać mając świadomość, że spowiednik... dopiero co wyszedł z burdelu !
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.y
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Pewnie, ze lepiej, ale...
30 Września, 2012 - 21:41
Pewnie, ze lepiej zauważyć wszystkich, powinniśmy być razem, mówić jednym głosem, ale widzi Pan mnie ciut przeszkadzało że 11 listopada br. Gazeta Polska zrobiła ciut później oddzielny marsz, i to pod prąd, dosłownie pod prąd: od Pl. na Rozdrożu pod pomnik Piłsudskiego, kiedy my szliśmy na tym odcinku od Belwederskiej do Pl. na Rozdrożu. I ten marsz był kiedy już było prawie po wszystkim, prawie pustymi Alejami, grupa nieduża, kiedy nasz był potężny.
Ciekawe, jak będzie w tym roku - czy też oddzielnie.
Przeszkadzało mi też, że na Niezależnej bardzo długo nie reagowano na sprawę TV Trwam, na szykany wobec tego środowiska, a kiedy już zaczęto reagować, to - w moim odczuciu - zbyt zdawkowo, ot, żeby pokazać, że reakcja jest, a w wersji papierowej zdarzały się nawet uszczypliwości personalne.
To, co napisałam, może wobec wczorajszego marszu wszystkich środowisk jest nie na miejscu, po co wylewać żale, ale napisałam to w celu wyrównania rachunków, "wyzerowania", zestawienia "debet" i "habet" z zerowym saldem.
A teraz rzeczywiście trzeba naprawdę mówić jednym głosem, być razem, nie rozdrabniać się.
Re: Pewnie, ze lepiej, ale...
1 Października, 2012 - 10:45
proxenio - nie było oddzielnego marszu a raczej kontynuacja gdy były już zamieszki zadymiarzy przy samochodach TVN i większość osób już rozeszła się do domów. Grupa "Gazety Polskiej" szła od początku w głównym marszu i dopiero gdy szczekaczki POlicyjne przerwały przemówienia drąc mordy że zgromadzenie jest nielegalne poszliśmy prosto na POlewaczki i kordon POlicji w kierunku pomnika Marszałka. Tam delegacja złożyła kwiaty i odbyła się część artystyczna (p. Łaniewska) oraz przemówienia.
JanieN. - źle pamiętasz, ja tam byłam
1 Października, 2012 - 17:04
Od początku było wiadomo, o której wyruszy pochód GP i z którego miejsca. W każdym razie ja wiedziałam, bo to podane było do wiadomości kilka dni przed marszem. Że będzie o tej i tej godzinie, a wyruszy z Pl. na Rozdrożu, może nawet było podane, że z okolic tej kawiarni, ale za tę kawiarnię to już głowy nie dam.
Ja tam byłam i wszystko widziałam. Szłam w tym wielkim marszu, a potem, po ostrzeżeniach przez megafon, żeby posłowie, kobiety w ciaży itd. opuściły to miejsce (w domysle - bo moze być gorąco) i po uniknięciu napierającego muru policjantów z plastikowymi tarczami opuściłam końcówkę uroczystości na Pl. na Rozdrożu i szłam w stronę Belwederskiej i w dół na przystanek.
Prawie nikogo nie było w Alejach (nie ma tam sklepów ani domów mieszkalnych), jedynie kilka-kilkanascie osób na całym tym odcinku. Było już całkiem ciemno.
Pochód GP szedł przez nikogo nie niepokojony - aż się zdziwiłam, że policja zajmowała się tylko naszymi, a pochodem GP nie. Doszli, śpiewając, do pomnika Piłsudskiego, coś tam recytowano, śpiewano, przemawiano, przyglądały się może 3-4 osoby, które tak jak ja wyszły tuż przed końcem z tamtych uroczystości i szły w tę stronę do domu. Poza tym nikogo, bo nie am tam sklepów ani domów mieszkalnych, było juz ciemno.
Odcinek marszu GP był króciuteńki - odległość zaledwie jednego przystanka, nie to, co nasz.
Absolutnie....
30 Września, 2012 - 21:54
zgadzam się ze stwierdzeniem, ze w tym ruchu nie ma miejsca na" wieczny języczek u wagi", współpracujący lub nie, ale zawsze ugrywający przede wszystkim swoje interesy, t.j. PSL, a po podpisanej umowie z rosją na dostawy gazu, prezes tej formacji politycznej powinien zniknąć z polskiej polityki, łącznie z udowodnionymi złodzejami społecznych pieniędzy...
zgadzam się
30 Września, 2012 - 22:31
Witam,Nie będę się rozpisywał,zgadzam się z Panem całym sercem.Serdecznie pozdrawiam.
wojtek
Panie Kapuściński
1 Października, 2012 - 04:18
Całkowicie i w każdym punkcie się z panem zgadzam.
kazikh
Panie Ryszardzie
1 Października, 2012 - 04:18
Panie Ryszardzie Kapuściński, nie zgadzam się na pańskie" nie zgadzanie". W tym tak ważnym dla Polaków momencie kojarzy mi się ono z żywym ciągle malkontenctwem i narodowym piekiełkiem. Nawet jeżeli założę,iż jest to chwyt retoryczny służący wymienieniu pominiętych w marszu, to jego zastosowanie w kontekście wczorajszego, pokojowego,przemyślanego, ważnego solidarnego działania polskiej prawicy wydaje się być niestosowne.Nie sądzę , aby pan wypowiadał się w imieniu niewymienionych z nazwiska i imienia uczestników i ich klubów. Oni robią to, co robią ,dla Polski a nie dla chwały i zaszczytów.Na koniec przypomnę panu słowa generała W. Andersa: " Odrzućmy wszystko, co nas dzieli, bierzmy wszystko, co nas łączy"
mika54
@mika
1 Października, 2012 - 05:26
czyźby przeczytała tylko nagłówek???
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Re: Nie zgadzam się i już.
1 Października, 2012 - 07:15
Również nie zgadzam się na wszystko co nas otacza, a pochodzi od dyktatu Tuska i jego cymbałów! !
Jerzy Zerbe
To żadne odkrycie
1 Października, 2012 - 07:41
Z całym szacunkiem dla Pana wywodów - to żadne odkrycie, że Polska nie zginęła. Na dodatek NIE ZGINIE. To Naród, który w momentach istotnego zagrożenia umie się konsolidować : walczyć i , ostatecznie - zwycieżać. To NaRÓD heroiczny . Większość pamięta swych przodków i przelaną przez nich krew w walce o naszą wolność i na niej buduje swój patriotyzm.
Szkoda tylko, że jest jeszcze tylu otumanionych i popierających tę, wyjątkowo nieudaną i szkodliwą dla Polski, władzę.Nie wiem, jak to się dzieje, że nie tylko nie dociera do nich cała obłudna jej polityka, ale że zatracili instynkt samozachowawczy, popierając i przedłużając jej istnienie.
@Ryszard Kapuściński
1 Października, 2012 - 09:03
Panie Ryszardzie!
Gratuluję tekstu.
Jeszcze Polska nie zginęła kiedy my żyjemy!