Ziobro doprowadza do własnego politycznego niebytu
Informacja ze strony Solidarnej Polski
"Jestem zasmucony - powiedział w "Faktach po Faktach" (2012.04.21) szef Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro. - Jarosław Kaczyński, wprowadzając akcenty polityczne na koniec "marszu w obronie TV Trwam i wartości chrześcijańskich", spowodował, że ogromna cześć przekazów medialnych koncentruje się nie na kwestii ograniczania wolności przez KRRiTV, (...) tylko na relacji między Solidarną Polską a PiS. To jest smutne - dodał Zbigniew Ziobro. Skomentował w ten sposób publicznie wygłoszoną propozycję szefa PiS.
W TVN24 Zbigniew Ziobro przyznał, że nie spodziewał się "takiej wrzutki". - Podchodziliśmy do tego wydarzenia jako do wielkiej manifestacji w obronie wolnych mediów w Polsce, w obronie wolności, polskiej demokracji. I dlatego z pewnym smutkiem zauważam, że były tam akcenty polityczne. I zaznaczył, że "to wielkie wydarzenie w obronie wolności zostało świadomie bądź nie przeniesione na spór polityczny".
Pytany czy członkowie Solidarnej Polski skorzystają z zaproszenia prezesa i wrócą do PiS Ziobro odpowiedział: - Możemy działać razem, ale dlaczego w jednej partii? Jarosław Kaczyński przecież nas wyrzucił. My zapominamy o tych przykrościach, które nas spotkały w związku z wyrzuceniem, ale idziemy własną drogą. (...) Są pewne różnice między nami, możemy się uzupełniać - powiedział lider Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro"
Szkoda, że Pan Zbyszek tak kończy karierę. Kończy bo do sejmu raczej nie wejdzie w nowej kadencji. Dziwi mnie ten jego upór i plucie na PiS, że robi politykę tam gdzie nie trzeba. Przecie żeby być politykiem to trzeba politykę robić gdzie się da.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8486 odsłon
Komentarze
Re: Ziobro doprowadza do własnego politycznego niebytu
23 Kwietnia, 2012 - 10:34
Zacznijmy od tego, że wypowiedź Ziobry jest próbą ratowania własnego prestiżu, nadwątlonego po ostatnich wydarzeniach. Nie zaprezentował się w Warszawie dobrze, a okrzyki "Jarosław, Jarosław" przerywające jego wystąpienia musiały dać mu cokolwiek do myślenia. A i to co powiedział - pozostawia do życzenia, można było to wszystko lepiej rozegrać.
Ziobro mierzy w ten sam elektorat co Kaczyński, tyle tylko, że do zaoferowania ma PiS bez Jarosława. Źle mu to wróży. Tylko ci wyborcy PiS, którzy są, z różnych względów, "obrażeni" na Kaczyńskiego rozważą SP jako opcję. Wszystkiego 2%-3% - to mało.
Powyższe słowa piszę bez złośliwości, po prostu analizuję sytuację.
Gorsze jest natomiast, jak idealnie wypowiedź Ziobry pasuje do standardowych mainstreamowych manipulacji. Albo to naiwność, albo perfidia. Wolałbym, aby jednak naiwność...
Po pierwsze, stara śpiewka: nie dzielmy, bez akcentów politycznych. Ziobro sam już podzielił i to skutecznie, a poza tym to jest sprawa polityczna. A kto jest winny - winny jest Kaczyński, który... nawołuje do zgody i wyciąga rękę.
Paranoja - ktoś to kupi?
Sufler, który podsunął Ziobrze ten tekst (bądź też on sam) musi być potwornie zdesperowany, albo - żyje w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.
I zgadzam się z Autorem - szkoda. Może Ziobro znajdzie się w Sejmie, tego nie wiem, natomiast na pewno szkoda Ziobry. Dawno temu, miałem go za mądrzejszego. A to jest autodegradacja.
PS. I już złośliwie. "Przeniesione na spór polityczny"? Co to za nowomowa? Człowiek z pewnymi aspiracjami powinien umieć popranie posługiwać się językiem polskim.
PPS. Podobnie podsumowałbym każdego polityka popełniającego oczywiste błędy gramatyczne, nie tylko Ziobrę. Bo ile można wysłuchiwać sformułowań typu "nie mam wiedzy" i podobnych kwiatków?
obstawiam, że ten sufler to Kurski
23 Kwietnia, 2012 - 11:43
Wczoraj obiła mi się o oczy facjata tego miłośnika szybkich aut na cudzy koszt, w którejś z mainstreamowych stacji - coś tam się pluł na Kaczyńskiego z desperacją w oczach. Nie ujmując nic Ziobrze (jakby trochę poczekał, nauczył się czegoś, nabrał przy Kaczyńskim politycznych szlifów miałby zadatki na męża stanu) to w mojej ocenie te dwa mózgi kolejnej secesji z PiS-u zachowują się jak gówniarze. Kurski już z tego gówniarstwa nie wyrośnie, niestety pozostanie na poziomie "dziadka z Wehrmachtu". A w tym duecie to chyba on jest osobą rozgrywającą. Ziobry szkoda, bo marnuje swoje szanse. Pchał się do Brukselki dla kasy i tam mu odbiło. Ojropejskie powietrze jakoś rzuca się na mózg.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Re: obstawiam, że ten sufler to Kurski
23 Kwietnia, 2012 - 12:11
Nam się chyba zawsze, po trochu, wydaje, ze politycy z założenia jacyś mądrzejsi są od nas, bardziej wyważeni, przewidujący. Albo powinni być. No, przynajmniej część z nich. Sam się na tym chwilami łapię, chociaż już od wieków teoretycznie wiem, jak jest.
A tu co rusz okazuje się, że nieprawda. Tacy sami jak większość, albo i gorsi, jak ich nerwy poniosą.
Nie pamiętam, kto powiedział: "to gorzej niż zbrodnia, to błąd". Ale pasuje.
Kogo takie wypowiedzi Ziobry mają przekonać i do czego? Przecież to, kropka w kropkę, mainstreamowy bełkot, podstawił tylko SP i PiS w miejsce "Polaków" czy innych partii. "Nie dzielmy".
Nie no, do cholery, w ogóle nic nie mówmy, a najlepiej, niech się Kaczyński nie odzywa już nigdy. Bo jak mówi "Zbyszku, wróć" - też źle.
I ta bzdura: manifestacja w obronie wolnych mediów to nie jest sprawa polityczna? A jaka, panie Zbyszku??
Dobrze czasem pomyśleć, zanim się coś powie...
Czerska&Co przyzwyczaili mnie do takich bzdur, tu się spodziewałem czegoś więcej.
Ale ta urażona i zawiedziona ambicja...
Myślę , że to nie sam Ziobro o takiej odpowiedzi
23 Kwietnia, 2012 - 10:40
na propozycje Kaczyńskiego zdecydował.
Mam wrażenie ,że Ziobro został wysunięty na lidera SP gdyż żadna inna osoba w SP nie ma takiej popularności.
Jacek Kurski jest znany , ale bardziej jako bulterier a nie przywódca, więc mimo swoich wielkich ambicji , musiał wysunąć na czoło Ziobrę a sam rozdaje karty w SP , jak kapciowy Wałęsy.
Wystarczyłoby, żeby Ziobro spojrzał na sprawę , nie przez pryzmat ambicji własnych czy Kurskiego ale przez okno , które nazywa się POLSKA solidarna z Polakami, a obecnej władzy wytrąciłby jeden z mieczy wykorzystywany do walki z prawdą.
ZZ powinien też zdać sobie wreszcie sprawę ,że jest przez swoja obecność w mediach, wykorzystywany przez obecną władzę do walki z samym sobą.
Czy ktoś może mu otworzyć oczy?
Adriano - pozdrawiam z 10.
PJN bis
23 Kwietnia, 2012 - 11:09
kosa62
Czy przykład PJNu niczego ich nie nauczył by nie przytaczać dzielenia sie prawicy w latch 90-tych? Ziobro sobotnim wystąpieniem wziął się za pogrzebanie swojej partyjki. Byl tak wystraszony jak chłopiec przed pobiciem. Widać było jaki był zmiażdżony nie tylko wystąpieniem Jarosława, ale i reakcją ludzi na jego paplaninę. Chce być pożytecznym idiotą to niech ma i niech pieprzy o "sporze politycznym". Najpierw tworzą oddzielny klub poselski, wezwani do powrotu odrzucają tę wielkoduszną ofertę, a potem pieprzą, że zostali brutalnie wyrzuceni z PiS. PJn juz się przysłużył platfusom zabierając Pis 2,5%, a gdyby to dodać do PiS, PO musiałaby szukać jeszcze jednego koalicjanta. Kowal już pogrzebał PJN, Ziobro wziął już łopatę do ręki.
kosa62
10.
23 Kwietnia, 2012 - 11:12
Zgadzam się w całej rozciągłości.
Przy okazji polecam lekturę tekstu, który w sposób żartobliwy, ale wielce sugestywny opowiada o aspiracjach SP:
http://niepoprawni.pl/blog/4790/opowiesc-o-mrowce-sloniu-i-moscie
Pozdrawiam autora
Robert Pieńkowski
Smutna to jest ta wypowiedź Panaie Ziobro:
23 Kwietnia, 2012 - 11:14
"tylko na relacji między Solidarną Polską a PiS. To jest smutne - dodał Zbigniew Ziobro. Skomentował w ten sposób publicznie wygłoszoną propozycję szefa PiS."
"W TVN24 Zbigniew Ziobro przyznał, że nie spodziewał się "takiej wrzutki". - Podchodziliśmy do tego wydarzenia jako do wielkiej manifestacji w obronie wolnych mediów w Polsce, w obronie wolności, polskiej demokracji."
Jarek wyciąga rękę do zgody a Ty ja gryziesz. Polityce akcenty w polityce- nowość wg Ziobry.
Nie zrobił Pan furory to Pan plujesz na JarKacza. Typowe dla przerostu ambicji
Ziobro w PiS miał mój szacunek.
23 Kwietnia, 2012 - 11:45
Teraz jakiś taki nie w rodzinie.
Czasami ojciec rodziny krzyknie na swoje dziecko,ale to nie powód żeby dziecko uciekło z domu?
Ojciec chce zawsze dobrze,lecz dziecko młodsze tego nie rozumie i myśli jak rówieśnicy bez większej wiedzy i życiowego doświadczenia.
Tak też jest z Z.Z.
J.Kaczyński nie chce źle dla Polski i nie ma nic do stracenia będzie szedł mocno z wiarą do przodu i Z.Z. powinien mu w tym PO móc,ale ma jakieś wahania?
Zbyszku obudź się i wróć dla Polski puki nie jest za późno.
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.
Krótko widzi
23 Kwietnia, 2012 - 12:54
Z. Ziobro. Doskonałe posunięcie Jarosława Kaczyńskiego. Wzniósł się ponad podziały i wyciągnął pierwszy rękę do zgody na prawicy politycznej. Marnie widzę przyszłość partii ZZ, bo w polityce trzeba poważnego myślenia o Polsce, a nie o własnych stołkach - terka
- terka
Doskonałe posunięcie JK?
23 Kwietnia, 2012 - 13:10
Nie widziałabym tego w ten sposób. To była manifestacja w obronie wolności mediów i nie powinno być w niej miejsca na zbijanie kapitału politycznego dla własnej partii. A swoją wypowiedzią JK to potwierdził. Z pewnością JK jest politykiem wielkiego formatu, tego nikt mu nie odbierze, ale mowa o jednoczeniu się powinna odbywać się w innej scenerii i przy innej okazji. Zgadzam się, że w polityce trzeba poważnego myślenia o Polsce a nie o własnych stołkach i tę mądrość trzeba odnieść do wszystkich polityków.
Szpilka
Re: Doskonałe posunięcie JK?
23 Kwietnia, 2012 - 16:02
Każda, dowolna, wypowiedź Jarosława byłaby interpretowana jako "zbijanie kapitału" dla własnej partii.
Co nie znaczy, ze jest to złe - manifestacja w obronie mediów była manifestacją polityczną, ze względu na:
- hasła pod jakimi się odbyła
- udział przedstawicieli określonych partii
Z definicji.
Tutaj, dodatkowo, propozycja pojednania jest krytykowana. Dość to abstrakcyjne.
A wszystko wynika z dość rozpaczliwych prób ratowania własnego prestiżu przez ZZ, po nieudanym (tak powiedzmy, łagodnie) wystąpieniu w sobotę. Każdy kto widział ZZ przemawiającego, wie o czym piszę.
A dlaczego inna sceneria i inna okazja? Kolejne "reguły"? Nie znam, niestety, ich genezy, nie wiem, kto je ustala.
Co do "poważnego myślenia o Polsce" - własnie takiego podejścia byliśmy świadkami. Niestety druga strona nie stanęła na wysokości zadania, stwierdzam to z przykrością, spodziewałem się więcej po ZZ.
Zamiast poważnego człowieka mamy dość rozżalonego pana, który działa na zasadzie "tonący brzytwy się chwyta".
Kto mu tę bzdurę podpowiedział (sam wymyślił?), zapytam jeszcze raz...
No tak, Zbigniew Ziobro ocali nas przed Macierewiczem w rządzie... tego już nawet nie będę komentował.
@ Szpilka - nie zgadzam się
23 Kwietnia, 2012 - 17:34
To był własnie bardzo dobry moment, trudno o lepszy. Po entuzjastycznej reakcji ludzi było to widać.
Podobnie jak napisał przede mną Max, tez uważam, że cokolwiek i kiedykolwiek powie Kaczyński, to dla wielu ludzi - i pewnie zawsze tych samych - zawsze będzie że albo nie to, albo nie w porę. Ale to już nie jest wina Kaczyńskiego.
Ma Pani prawo
23 Kwietnia, 2012 - 17:51
nie zgadzać się z moim zdaniem jak i ja mam prawo do własnego zdania. Osobiście podchodzę z dystansem zarówno do JK jak i ZZ. To dobrze, że ludzie entuzjastycznie popierają JK. Też mają do tego prawo, co zresztą chyba tkwi w naszej naturze. Nie trzeba sięgać do odległych dziejów aby przypomnieć sobie skandowanie nazwisk przywódców na wiecach. Zawsze to jakaś forma ujścia emocji.
Szpilka
nie mam pytań.....
23 Kwietnia, 2012 - 12:58
"Zbigniew Ziobro dodał, że jeśli Solidarna Polska wejdzie w przyszłości w koalicję z PiS, nie zgodzi się na udział Macierewicza w rządzie"
"Czerwony dywanik" ..( w odpowiedzi także dla blogera PLK )
23 Kwietnia, 2012 - 13:15
Jakby w odpowiedzi podeślę otrzymany drogą e-mailową tekst autorstwa R.Zarębskiego (reżysera) , który to dość dokładnie odnosi się do zwłaszcza dzisiejszych "wystąpień" pana Ziobry w ogólnopolskich mediach..
[quote=reż. Piotr Zarębski]
Czerwony dywanik....
Witam
o dzieleniu się tzw "prawicy" w Polsce napisano już tak wiele, że dalej nie trzeba rozwijać tego tematu. Jednakże to boli, kiedy mimo negatywnych tego skutków, politycy nadal uprawiają ten rodzaj dyscypliny sportowej...
Większość moich znajomych po słowach jakie padły w Wa-wie na wiecu w dniu 21.04.2012 powiedziało - WRESZCIE COŚ ZACZYNAJĄ ROZUMIEĆ, okazało się to płochą nadzieją.
Dzisiejszy poranny wyczyn ministra Z. Ziobry w TVP Info rozwiał wszelkie nadzieje.
Wydaje mi się, że chyba trzeba politykom prawej strony kijem do łbów powbijać pewne zasady - choćby pierwszą podstawową, że wróg jest po innej stronie. To "parcie na ekrany" tym bardziej w obcych sobie mediach szkodzi. Pan minister Z.Ziobro chyba jeszcze tego nie pojął (czy J.Kurski jako jego zausznik mu tego nie powiedział ???) bo zamiast uciąć w jednym zdaniu podchwytliwe pytania (oczywiście przygotowane przez sztab propagandowy TVP) to dał się uwieść ... nawet okładkom ilustrowanych tygodników.
Odżegnywanie się dzisiaj od działań ministra A.Macierewicza, a szczególnie wejście w buty manipulacjom medialnym przez ministra Z. Ziobry, który jak sam przyznał, że nie zna godzinnej wypowiedzi ministra A.Macierewicza z publicznością GP budzi co najmniej zażenowanie.
Tak Panie ministrze - ten rząd wywołał wojnę ze swoim narodem doprowadzając go do degradacji ekonomicznej, zdrowotnej, mentalnej. Ten rząd doprowadził do upadku dążenie narodu do samostanowienia na arenie międzynarodowej a szczególnie uzależnia się od putinowskiego wschodu. Ten rząd doprowadził do tragedii smoleńskiej i tuszuje śledztwo choćby poprzez zaniechanie.
Panie ministrze Z.Ziobro -to co robią ci z III RP wraz z KGB to jest wojna z narodem polskim i to nie jest przenośnia - to są fakty. Wojnę można prowadzić bez czołgów czym się obecnie straszy społeczeństwo o tym Pan powinien wiedzieć. Jest wojna psychologiczna, medialna... wojować można kpiną, słowem, obrzucaniem błotem... Wyliczać można tu wiele faktów. Pan zamiast ostro się na ten temat wypowiedzieć w TVP Info to wolał szczypać nie tych co powinien... No i jeszcze wyciąganie sms jakby nie było prywatna korespondencja, choć bulwersująca to takie sprawy załatwia się w cztery oczy aby ten co to rozsyła lądował na cztery litery. Wstyd zarówno po jednej jak i po drugiej stronie barykady... Czasami mam wrażenie że kretów lub tumanów tutaj mamy ogrom...
Ponadto Panie ministrze - zapowiedź udania się na dywanik do prezydenta ...? Kto Panu ten pomysł podsunął. Z kim chce Pan rozmawiać ? No chyba, że szuka Pan zdolności koalicyjnej z PO-bis... Wygląda iż tonący brzytwy się trzyma... Na miejscu tego jegomościa przyjąłbym Pana z honorami głowy państwa aby Pana skompromitować do cna. Dlatego zatytułowałem tę wiadomość "Czerwony dywanik"
Swoją opinię piszę jako osoba niezależna choć sympatyk i PiS, i SP, i ludzi trzeźwo myślących z apelem do wszystkich kilkuset adresatów ale też do wiadomości premiera J.Kaczyńskiego z prośbą aby dali temu podszczypywaniu wszyscy odwet.
JA MAM JUŻ DOŚĆ I TO NIE JEST TYLKO MOJE ZDANIE !!!
I tym razem (za przeproszeniem) zniżę się do rynsztoka - Panowie morda w kubeł w tych ruskich szczekaczkach. Proszę poczytajcie o II Rzeczpospolitej gdzie mieliśmy wizjonerów, którzy potrafili Polskę po kilkuset latach zniewolenia postawić na nogi w niecałe 20 lat i jeszcze wygrać wojnę z Ruskimi.. W naszej historii są wzorce do naśladowania, o tę historię walczą dzisiaj strajkiem głodowym działacze byłej Solidarności. Czy Was by było stać na coś takiego...?
Pozostawiam bez komentarza poniżej czym media będą nas karmić do znudzenia
Piotr Zarębski 23.04.2012 Łódź
[/quote]
Tekst ten pozwolę sobie zadedykować także blogerowi PLK zwłaszcza zaś po Jego ostatnim tekście pt:" To se ne vrati - już nigdy nie będę popierał PiS " ...
pozdrawiam
ps.Adriano 10 pkt
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: Ziobro doprowadza do własnego politycznego niebytu
23 Kwietnia, 2012 - 14:03
Od biedy?
Jest partia koryta i partia kurnika,
partia korporacji i partia pomnika,
partia nierealna i partia sojuszu,
partia kilku w jednej, partia wielkich uszu.
Dla normalnych ludzi żadnej partii nie ma.
Tak wygląda nasza polityczna scena.
Korytko jest puste, pomnik na cmentarzu,
korporacja w lustrze, realizm w mirażu.
Sojusz oraz kurnik w epoce poprzedniej.
Uszy nadsłuchują ilu jest w tej jednej.
Atrakcji jest wiele, lecz wyboru nie ma.
Tak wygląda nasza polityczna scena.
Komu są te partie właściwie potrzebne?
Pewnie są od biedy... bardziej od niej biedne.
Marek Gajowniczek
ALL
23 Kwietnia, 2012 - 15:02
Polityk uprawia politykę zawsze i wszędzie. Polityk zarzucający drugiemu politykowi, że uprawia on politykę to...no, po prostu nie mogę znależć odpowiedniego słowa :-)))!
Zbigniew Ziobro uwierzył, że jest politykiem, podczas gdy jest zaledwie uczniem - nie czeladnikiem nawet - w tym fachu. I tyle!
Kurski natomiast był i jest wytrawnym i dość uzdolnionym intrygantem.
Jeśli dojdzie - w co wątpię - do gremialnego come-backu lub przedstawienia wspólnych list wyborczych z PIS, będzie to tylko jednostronna gra prawdziwego polityka. Guess, who?
Pozdrawiam
@ adriano
23 Kwietnia, 2012 - 17:44
Dwa lata temu zajadle broniłam Ziobry w rozmowie z kims z dalszej rodziny (chodziło m.in. o Blidę). Broniłam szczerze i chyba skutecznie Teraz uważam Ziobrę za pętaka, niestety.
Kiedy przemawiał w sobotę, myślałam "kończ waść, wstydu oszczędź". A tymi występami w telewizji pogrążył się już całkiem.
Może to dobrze, że odszedł z PiS i otworzył nam oczy? Ko wie, jakich szkód mógłby narobić? Szkoda trochę Kempy i paru innych. Ciekawe, co teraz myślą.
Re: Ziobro doprowadza do własnego politycznego niebytu
23 Kwietnia, 2012 - 18:22
A mnie jakoś nie dziwi zachowanie Ziobry. Straszenie hakami i stawianie się na równi z człowiekiem, który go wprowadził do Sejmu, mianował ministrem, wytrzymał krytykę, poprosił grzecznie o powrót i nieobrażanie się jest dla Ziobry dyskwalifikujące. Za młody pan Ziobro żeby siwe włosy Kaczyńskiemu na głowie liczyć.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Postscriptum
23 Kwietnia, 2012 - 19:07
Rzeczywiście musi być źle, zawołali Dorna na pomoc :).
http://ludwikdorn.salon24.pl/411543,prezesie-kaczynski-nie-bac-sie-wyborcow
Dorn przynajmniej jest inteligentny, jego tekst jest o niebo lepszy, niż to, co powiedział Ziobro. All hands on deck?
Ale, na marginesie wspomnianej inteligencji Ludwika Dorna, krótka analiza jego tekstu wygląda tak: już nie zarzuca Kaczyńskiemu "politykowania", on wie, że Kaczyński działa przeciwko SP, uznaje to za dopuszczalne (ale za to, jakie to wstrętne musi wydać się "mądremu" czytelnikowi, fajny gość ten Dorn, ze tak delikatnie pisze).
I wracamy do meritum: "Zbyszku, wróć" to walka z SP. Podane jako prawda już stwierdzona w sosie bardzo mglistej analizy trendów wyborczych na... 2014. Oczywiście do 2014 SP ma szansę stać się potęgą (wg pana Dorna), gdyby tylko nie te wredne chwyty Jarka.
Cwane. No, akurat dla mnie nie. Ale na pewno: już dużo lepiej, jeśli chodzić o czystą socjotechnikę.
No cóż, facet po prostu okazał się politycznym pętakiem
24 Kwietnia, 2012 - 02:05
Dotąd miałem jeszcze jakieś wątpliwości.
Po obejrzeniu relacji z marszu, szczególnie po wypowiedziach Kaczyńskiego i Ziobry, a teraz i po tym podsumowaniu, widać jak na dłoni czym się różni facet od plastikowego Kena.
Miałki substytut o konsystencji galaretowatej.
"Jestem zasmucony..." - `wajegomać, "jestem załamany sobą" powinien powiedzieć.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Adamie
24 Kwietnia, 2012 - 11:09
Powiedzmy to wprost :
"zbyt miękkim narzędziem robiony"
;-)
pozdrawiam
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
andruch2001
24 Kwietnia, 2012 - 18:25
[quote=andruch2001]Powiedzmy to wprost :
"zbyt miękkim narzędziem robiony"
;-)
[/quote]
Tak, chyba nie ma co silić się na eufemizmy ; )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
jak widać można poderwać redaktorkę (lub odwrotnie:):):)),
24 Kwietnia, 2012 - 11:12
... spłodzić syna i nadal zostać rozkapryszonym gówniarzem, który miota się, tupie, wydziera, tarza po ziemi i wyczynia inne brewerie na oczach przechodniów (a niech patrzą!!!), przed wystawą z fotelem prezydenckim, bo chce taki natychmiast, ale już, inaczej ucieknie z domu, poskarży się sąsiadom, a nawet opowie w telewizji, jaki podły jest tatuś.
Ziobro miał przed sobą piękną karierę, ale wolał się skompromitować. Polityka jest nie dla rozpuszczonych, histerycznych maminsynków o mentalności rozbestwionego jedynaka. Nam zaś takich w polityce nie potrzeba.
Pisałem wielokrotnie, że jednym ze skutków katastrofy pod Smoleńskiej, wcale nie mniej tragicznym od innych, było tąpnięcie w strukturach PiS, w wyniku powstałej wyrwy. Nie tylko Komorowski z Tuskiem rzucili się obsadzać zwolnione "cudownie" fotele. Ziobro i jego kolesie chcieli wykorzystać sytuację w partii tak samo, jak wcześniej Kluzik-Rostkowska i inne Poncyliusze. Nie udało się przejąć PiS, wylecieli, i bardo dobrze, teraz niech się, za przeproszeniem (a nawet bez:):):) pieprzą. Pazerne, a niedorobione, cwaniaczki. Zdrajcy.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Ziobro zbłażnił się okrutnie...i dobrze
24 Kwietnia, 2012 - 11:50
gość z drogi
niech jego "parcie na EKRAN" zobaczą ludzie,a warto...
szkoda tylko,ze cierpi na tym nasz Elektorat a cieszą się meRdialne pieski...
a TUSK ?
tusku zanosi się ze śmiechu,oj panie Ziobro...PO co to panu było...?
parcie na szkło,zawsze tak się kończy....
gość z drogi
"tak pięknie żarło i... zdechło".
24 Kwietnia, 2012 - 18:44
Ziobro jest skończony. Definitywnie. Ostatni gwóźdź do trumny tak zwana Solidarna? Polska??? wbiła dziś sobie sama współpracując z PO przy utrącaniu sprawy Smoleńska przed KE. Teraz już nie Kaczka "załatwił" Ziobrę na manifestacji w sprawie TV Trwam. Ziobryści popełnili moralne seppuku.
Mówi się, ze Kaczyński ciągle przegrywa. To twardy "fighter". Obrywa, pada, podnosi, otrząsa i walczy zawzięcie dalej. Ziobro to mięczak. Bije, kiedy nic mu nie grozi i obnosi się z tymi triumfami, jak kurczak udający koguta, jak oberwie - leci na skargę do kogo Popadnie. Właśnie dał się publicznie (!!!) wydymać we wszystkie otwory ciała (wykrzykując, co za perwersja szczytne hasła), tandeciarz. Teraz dostanie kopa i zniknie z areny.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re. "tak pięknie żarło i... zdechło".
24 Kwietnia, 2012 - 18:52
"Ziobro jest skończony" ????
Konstruktywna prawica jest potrzebna w rp bolków.
Toki Ziobry idą w kierunku oczarowania ścieku.
Za jedno mam Ziobre i Kaczyńskiego w tym "dyskursie".
Oni (zakon) !!! Bazują na Tych co pragną Polski, mają smak na Niepodległość i Niezależność.
Oni - dawno zapomnieli o co chodzi .
Imperatywem jest - przetrwać (Trwam).
Trawiąc kolejne lata - łudzą nas nadzieją (bo o czym są ich słowa) .
Pozdrowienia dla wegetatywnej prawicy.
brałeś następne lekcje u Pytii, Harcerzu?:):):):)
24 Kwietnia, 2012 - 19:19
Mam nadzieję, ze przynajmniej sam siebie rozumiesz:):):)
Wolne media są niezwykle istotne dla przetrwania. Jak widać same potrzebują wsparcia. Kanapy ich nie wesprą, a wspieranie przez nie kanap nic nie da. Tak się będą wspierać, wspierać aż wspólnie padną... Jasne, ze każdy kanapowiec pielgrzymuje do Rydzyka. Ja nie zabraniam, ale nie widzę sensu. Rydzyk też ma na tyle rozumu, żeby nie liczyć na margines marginesu. Szczególnie kiedy w oczy zagląda mu bankructwo, czym się sycą mainstreamowe media.
Nie wiem, co to "wegetatywna opozycja". Wiem co to mocni tylko w pysku krzykacze, za którymi nie stoi nikt i nic. Nie mam zamiaru na nich liczyć, ani się nimi przejmować. Ziobro właśnie dołączył do planktonu. Po pierwszych wyborach, które przegra, bo nikt nie da mu ponownie ukraść głosów, a na możliwość stworzenia wspólnego frontu z PiS właśnie naszczał, też zacznie bredzić o "bandzie czworga" (zapominając, że przed chwilą niej wyleciał na wyraźne życzenie). Maluczko, a zobaczymy go w okolicach NE... stawiającego "twarde warunki" Oparze:):):)
-------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
"wegetatywna opozycja"
24 Kwietnia, 2012 - 19:31
Stan wegetatywny.
Podniecamy się rozwaleniem kanap i jakąś jednością wokół PiS.
Podkreślam - a na kogo dać kreskę?
I dalej- "wegetatywni" ciągle oscylują wokół magicznej 1/3.
Ziobro (nadzieja wielu) -tkwi w tym samym szambie (widzimisię) .
głosikiem oznajmia - jest nas kilkanaście tysięcy a kawałek dalej "tych kilka tysięcy członków SP."
W moim Okręgu -
Klucz do salki ma kościelny.
-są tam klientami i wszystko zależy od widzi mi się urzędnika KK.
daj Boźe prawicowym kanapowcom taką "wegetatywność"! :):):)
24 Kwietnia, 2012 - 19:41
Na razie mogą tylko pomarzyć o 10%. Nie w wyborach, tylko... poparcia takiego, jakie ma PiS:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Pytyja ??? Dla Obywatela -
24 Kwietnia, 2012 - 19:57
Pytyja ???
Dla Obywatela - kanapy to przeszłość (chyba).
Imaginuje - PiS zamknął się.
Ile to trzeba samozaparcia aby słuchać (i jeszcze wierzyć tym słowom) o "scenariuszu węgierskim" czy "krytyka" tuskolandu akcentująca "to kolejny ..... "(ble ,ble).
Kolego!
Próg bulu wzrasta - przy tak kierowanym przekazie i mobilizacji.
http://www.youtube.com/watch?v=S9XisNdNxBA
piosenka fajna, a owoce avokado uwielbiam!:):):)
24 Kwietnia, 2012 - 20:21
Robię za Kasandrę, więc Pytia mieści się w moim paradygmacie:):):):)
Pozdrawiam serdecznie!
----------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: piosenka fajna, a owoce avokado uwielbiam!:):):)
24 Kwietnia, 2012 - 20:34
http://www.youtube.com/watch?v=ishwS27DMZg&feature=related
Pokolenie 80 z mojej ulicy.
dajmy to na wierzch, Harcerzu!
24 Kwietnia, 2012 - 20:51
(poprzednia)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Nie potrzebujemy kontroli umysłów.
24 Kwietnia, 2012 - 21:02
http://www.youtube.com/watch?v=VZbM_MIz4RM&feature=related
Lubię mówić z Toba -
http://www.youtube.com/watch?v=e-wIfd8ooF0
"
24 Kwietnia, 2012 - 18:55
"