Mówimy o Dudzie poczytajmy też o Braunie.
Proszę Państwa,
zawsze w moich wpisach czy komentarzach apeluję o równowagę przekazu.
Nie inaczej jest i tym razem.
Było dużo wpisów na portalu promujących pana Dudę, pozwólmy również zaistnieć panu Braunowi.
Przedstawiam krótki wywiad z Grzegorzem Braunem, którego popiera 21 milionowa emigracja polska.
Niech wygra lepszy.
"Wiele osób nie wierzyło, że zdecyduje się Pan na start w tegorocznych wyborach prezydenckich, co skłoniło Pana do tej decyzji?
Namowy i wezwania moich rodaków – zarówno z kraju, jaki i stąd, zza granicy, gdzie aktualnie przebywam. To się dobrze składa, bo jestem przekonany, że bez aktywnego włączenia się emigracji w polskie życie publiczne nie poradzimy sobie. Polaków w pojałtańskich granicach jest za mało. Sporo jest bowiem wynarodowionych tubylców i kolaborantów – wcale nie wszyscy mieszkańcy Post-PRL są świadomymi, pragnącymi własnego państwa Polakami. Jest jednak dobra wiadomość: Są przecież Polacy pozostający na obczyźnie – na Wschodzie i na Zachodzie. Ich zaangażowanie może okazać się znów kluczowe – jak przed stu laty, gdy szalę dziejową przechylił m. in. wielki Polak-emigrant, Ignacy Jan Paderewski i inicjowana przezeń „błękitna armia” polskich ochotników z USA, Kanady i Francji. I jest jeszcze druga „błękitna armia”, która może przyjść nam z odsieczą: legion dobrych Polaków w Niebie, którzy mogą zawsze orędować za nami. Trzeba ich tylko o tę pomoc prosić – bo bez wstawiennictwa polskich świętych i błogosławionych nie będzie Wielkiej Polski. Serio: jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.
Jako kandydat na prezydenta, zapewne będzie Pan miał, kilkukrotnie możliwość zabrania głosu w mediach głównego nurtu. Jakie tematy będzie Pan chciał wyeksponować?Przede wszystkim trzeba zachować Polskę dla przyszłych pokoleń – a to przy obecnym stanie rzeczy wcale nie jest takie oczywiste. Państwo musi przestać zniechęcać do siebie własnych obywateli. Polakom trzeba zwrócić wolność – ze szczególnym uwzględnieniem wolności gospodarczej. Maksymalna obniżka i uproszczenie podatków i radykalne przetrzebienie gąszczu przepisów, które dziś dławią przedsiębiorczość. Zamiast zajmować się promocją zboczeń i napadaniem na Marsz Niepodległości, władza powinna wreszcie zacząć szanować nasze tradycje i bronić Polaków przed nieuczciwą konkurencją ze strony obcych. Demokracja tego nam nie zagwarantuje. W Warszawie rządzą dziś zdrajcy, zaprzańcy i kapitulanci, którzy już dawno z Polską się pożegnali – i szukają tylko, któremu patronowi zza której granicy najlepiej się sprzedać. I rzeczywiście tanio wyprzedają to, co jeszcze zostało. Przykłady? A choćby ta planowana sprzedaż lasów na konto urojonych „odszkodowań”, jakich domagają się od nas Żydzi. To się musi skończyć. Złodzieje pod sąd. Kara śmierci dla morderców i zdrajców stanu.
Przeciwko Panu toczy się kilka postępowań sądowych. Czy może Pan pokrótce opisać czego one dotyczą?W telegraficznym skrócie: szereg usiłowano wymóc na mnie sądownie, żebym przepraszał za mówienie prawdy – np. o tym, kto był kim i kto komu służył w PRL, a teraz podaje się za autorytet polityczny, czy nie daj Boże moralny. Jako dowody oskarżenia odtwarzano w sądach m. in. dwa moje filmy dokumentalne: „Plusy dodatnie, plusy ujemne” o TW „Bolku”-Wałęsie i „Towarzysz generał idzie na wojnę” o TW „Wolskim”-Jaruzelskim. Oskarżano mnie też o napaści na funkcjonariuszy policji – jedna z tych spraw ciągnie się już siódmy rok. To w pewnym sensie jest pochlebne dla mnie, że osiłki z Policji przedstawiają mnie w swoich zeznaniach jako jakiegoś supermena. Parę miesięcy temu uzyskałem po latach pewną satysfakcję: w sprawie cywilnej z prof. Miodkiem strasburski trybunał uznał działania sądów wobec mnie za bezprawne – zasądzonego odszkodowania jeszcze na oczy nie oglądałem, a oszczerstw i obelg rzucanych przez lata pod moim adresem oczywiście nikt nie odwoła. Ale dobre i to. Jednocześnie w żadnej z wytaczanych mi spraw karnych nie zapadł nigdy żaden prawomocny wyrok skazujący – szczęśliwie zachowuję więc pełne prawa wyborcze.
W tych wyborach prezydenckich będziemy mieli chyba rekordową ilość „anty-systemowych” kandydatów, jak Pan to ocenia?To dobry znak. Najwyraźniej Polacy zdrowieją na sercu i umyśle – skoro ludzie występujący z miażdżącą krytyką systemu, ludzie spoza układu okrągłostołowego zajmują tak szeroki segment rynku idei politycznej.
Dochodzą nas słuchy, że wokół Pana osoby gromadzą się liczne osoby prywatne, jak i organizacje. Może Pan uchylić rąbka tajemnicy, kto popiera Pana kandydaturę i kto będzie się angażował w kampanię? Są jakieś mocne nazwiska? organizacje?Mojej kandydatury nie wyłoniła żadna koalicja partyjna – ale nieformalna konfederacja polskich patriotów, którzy zdecydowali się wyrazić swoje poparcie dla mnie. Na czele Komitetu Wyborczego stoi człowiek-firma: Wiktor Węgrzyn, inicjator i organizator Międzynarodowego Rajdu Katyńskiego. Jestem pewien, że z takim koordynatorem i ten rajd wyborczy dotrze bezpiecznie do celu.
Jak Pan postrzega osobę Janusza Korwina – Mikke i czy nie uważa pan, iż będziecie rywalizować o głosy tego samego elektoratu?Otwieranie ludziom oczu na oszustwo socjalizmu i otwieranie uszu na logikę dwuwartościową – to dziejowa misja i zasługa pana Janusza. Za jego osiągnięcia w przywracaniu normalnych pojęć i wolnościowych kategorii myślenia, jako wybitnemu publicyście i genialnemu rezonerowi politycznemu, jestem mu osobiście ogromnie wdzięczny. Co innego jednak Janusz Korwin-Mikke jako genialny publicysta, a co innego – działacz polityczny. Łatwo ocenić wieloletni dorobek i owoce jego działalności w obu tych dziedzinach. Sądzę, że polscy patrioci – rozumiejący pilną potrzebę przywrócenia wolności gospodarczej i utrzymania niepodległego państwa narodu polskiego, jak też pojmujący fundamentalne znaczenie Tradycji katolickiej dla tych spraw – doskonale rozumieją tę różnicę.
W polityce międzynarodowej liczy się przede wszystkim interes, Zjednoczone Królestwo jest tego dobitnym przykładem. Czy mamy zatem jakieś korzyści w awanturze na Ukrainie?Wojna ukraińska oznacza wejście w nową fazę nowego projektu geopolitycznego w Europie Środkowej. Ja ten projekt nazywam: KONDOMINIUM ROSYJSKO-NIEMIECKIE POD ŻYDOWSKIM ZARZĄDEM POWIERNICZYM. Demontaż i parcelacja Ukrainy już nastąpiła. Teraz, obawiam się, kolej na nas. Przypuszczam, że głębsze zaangażowanie Polski zarówno w wojnę ukraińską, jak i w wojnę z państwem rezunów islamskich na Bliskim Wschodzie – a jedno i drugie deklarują ludzie rządzący dziś w Warszawie – posłużyć może tylko do zadania ostatecznego ciosu naszej niepodległości. Stan wojny z jednej strony doprowadzić może do roztrwonienia tych skromnych aktywów, jakie jeszcze posiadamy, a z drugiej – posłuży władzy do legitymizowania wewnętrznej pacyfikacji sił patriotycznych. Tak, czy inaczej, aktualna sytuacja jest dla nas skrajnie niebezpieczna. To tragiczne, że wkraczamy w ten nowy okres pod przywództwem ludzi, którzy powinni raczej siedzieć po więzieniach – oczekując na trybunał stanu za zdradę, wyprzedaż Polski i sprowadzanie powszechnego niebezpieczeństwa na naród.
Prezydent posiada inicjatywę ustawodawczą. Czy będzie pan z niej chętnie korzystał?Tu nie może być żadnych wątpliwości: potrzebna jest kontrrewolucja – czyli powrót do normalności. Polakom trzeba przywrócić wolność – ze szczególnym uwzględnieniem wolności decydowania o własnych, ciężko zarobionych pieniądzach. Dość wyzysku fiskalnego i talmudyzmu biurokratycznego!
Głowa państwa ratyfikuje w Polsce umowy międzynarodowe. Będzie pan podpisywał wszystkie zatwierdzone przez sejm, czy można liczyć na veto?Nie może być zgody na zamachy na żadną z trzech kardynalnych wartości: Wiarę, rodzinę i własność. Głowa państwa musi dawać gwarancję właśnie tego, że pewnych aktów prawnych nigdy nie podpisze. Nie może być zgody na uszczuplanie wolności Polaków – czy to przez wewnętrzny ucisk podatkowy, czy przez niekorzystne umowy międzynarodowe, które rząd warszawski w naszym imieniu zawiera.
Czy po ewentualnej porażce wyborczej będzie pan próbował dalej działać na polskiej scenie politycznej?Mówmy raczej o tym, jak sukces tej kampanii może przywrócić narodowi godność i nadzieję.
Na jaki wynik w wyborach Pan liczy?Liczę na to, że uda nam się zmienić kraj – zatrzymać trend autokompromitacji i demontażu państwa.
Ostatnie słowo dla czytelników?Nie dajcie się zadowolić byle czym – jakąś namiastką, jakimś „wyrobem polskopodobnym”. Polska ma dziesięć wieków, zbliża się 1050. rocznica Chrztu Polski. I to jest właściwa perspektywa widzenia – a nie „25 lat demokracji” z orłem w czekoladzie. Domagajcie się więc Polski na właściwą jej miarę. A jak Pan Bóg dopuści, to i z kija wypuści!"
Rozmawiali: Krystian Żelazny, Piotr Waligórahttp://thepolandtimes.com/grzegorz-braun-kandydat-na-prezydenta-rp-wywia...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 13883 odsłony
Komentarze
@Bibrus
2 Marca, 2015 - 13:11
Bardzo ważny tekst Bibrusie. Zauważ jak wiele konkretów pada w tak krótkim wywiadzie. Obok wyjścia z UE, wolności gospodarczej i obalenia demokracji dopiszę chyba do swej listy postulatów bezwzględnych karę śmierci.
Mam nadzieję, że redakcja potraktuje
2 Marca, 2015 - 13:42
sprawiedliwie wpisy o obu kandydatach, umieszczając ten o Braunie równie wysoko jak i ten o Dudzie.
Niech ludzie mają prawo wyboru, prawo równego wyboru.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus
2 Marca, 2015 - 14:24
Obawiam się Bibrusie, że nawet gdybyś miał tysiąc wyświetleń w ciągu godziny, to na pudło nie trafi. Jeden z autorów, taki posiadający ponoć wpływ na to, co gdzie trafia, zapowiadał na portalu krucjatę.
Jeśli chodzi o równe prawo wyboru, to wczoraj ładnie wyartykułował to Błaszczak, iż reszta kandydatów jest planktonem wyborczym i MY jako wyborcy, obchodzimy ich ( POPiS) tyle co zeszłoroczny śnieg.
Wg. mnie Jarosław Kaczyński nie walczy o zwycięstwo, on walczy o polaryzację strefy politycznej i zbudowanie dwubiegunowego systemu- wieczne PO vs PiS. Nawet jeśli PiS będzie w wiecznej opozycji. W końcu dzięki temu można spokojnie dzielić konfitury w samorządach. Partie biorące pieniądze od państwa za przekroczenie progu wyborczego w wyborach parlamentarnych stać na utrzymywanie lokalnych koterii, zwanych "terenem". To daje handicap w wyborach samorządowych i gwarancję udziału w podziale lokalnych synekur. Maski już dawno spadły.
"Pacyno" w Twoim komentarzu jest sporo prawdy,
2 Marca, 2015 - 14:52
gorzkiej prawdy o naszym biednym kraju.
Rzeczpospolita w siłę urośnie... jednak nie zaciągiem u obcych jako armatnie mięso...jeno głęboką wiarą Ojców i
patriotyzmem wskazanym przez dawne pokolenia oraz odpowiednim wychowaniem młodzieży.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
//wiele konkretów pada w tak
4 Marca, 2015 - 22:43
//wiele konkretów pada w tak krótkim wywiadzie. Obok wyjścia z UE, wolności gospodarczej i obalenia demokracji dopiszę chyba do swej listy postulatów bezwzględnych karę śmierci//
- Gdyby miał ten Braun realne szanse zrealizować te postulaty to zagłosował bym nawet na Komorowskiego, aby do tego nie dopuścić, bo była by to katastrofa dla Kraju i Narodu. I wierzę też że wiekszość Polaków z rozsądku zrobiła by podobnie.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Bibrus.
2 Marca, 2015 - 13:17
Bardzo dobry wywiad. Niedługi, ale jest dokonałym odzwierciedleniem charakteru, poglądów i mądrości kandydata.
Nie każdy wyborca korzysta z internetu i ma możliwości zdobywania dodatkowych informacji.
Dobrze, że Pan Grzegorz Braun teraz jest poza granicami Polski. Skrup[ulatnie i z pożytkiem wykorzystuje czas przedkampanijny.
Wkrótce, kiedy już oficjalnie zostaną zarejestrowani kandydaci (po zebraniu podpisów poparcia) - otrzymają czas antenowy i będą mieli możliwość publicznych wystąpień w łże-mediach.
Dopiero wtedy zacznie się prawdziwa kampania.
Zapowiada się ciekawie i gorąco!
Wywiad przez Ciebie, Bibrusie przytoczony można wydrukować, jako ulotkę.
Dziękuję i pozdrawiam.
PS. Moim zdaniem bul zrezygnuje z kandydowania. Jest po prostu zbyt szybkie tempo, a widać, że nawet jego otoczenie "rakiem" się wycofuje.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Dziękuję za miłe słowo.
2 Marca, 2015 - 13:43
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@ Bibrus
2 Marca, 2015 - 13:25
Brauna i Kukiza uważam za ludzi, którzy poprzez wieloletnią pracę wyrobili sobie osobiste - nie z nadania partii - prawo do kandydowania. Byłbym zadowolony gdyby rozstrzygnięcia zapadły w tej trójce.
"Cyborgu",
2 Marca, 2015 - 13:45
Twoją wypowiedź traktuję szczególnie uważnie i życzliwie z uwagi na poprzednie, często odmenne poglądy na inne sprawy.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Znalazłem merytoryczny
2 Marca, 2015 - 16:41
komentarz na Twój Bibrusie wpis
http://bibrus.neon24.pl/post/119749,grzegorz-braun-tez-kandydat#comment_1128294
Ależ "Jozio"
2 Marca, 2015 - 17:37
bez względu na to co jest w tym komentarzu, dopuściłeś się wielkiego "świętokradztwa", reklamujesz stronę, którą zazwyczaj
odsądzasz od czci i wiary. A fuj.
Więcej tego nie czyń.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrusie
2 Marca, 2015 - 17:50
A dlaczego tak sądzisz - ja tam jestem czynnym komentatorem
Ciekawe,
2 Marca, 2015 - 17:54
bo ja tam jestem blogerem ale żadnego "Jozio" nie spotkałem.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrusie
2 Marca, 2015 - 18:05
the biggest mystery
E, jaka tam tajemnica.
3 Marca, 2015 - 17:34
.a simple change of nick.
Bohaterem to mógłbyś zostać, gdybyś występował u Ruszkiewicza pod nazwą "Jozio".
Ale czy wystarczy odwagi?
Raczej nie.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Rozumiem. Jozio to mroczna
4 Marca, 2015 - 11:56
Rozumiem. Jozio to mroczna strona Jazgdyni i Ulejskiej. Przekazuje to, czego oni nie mogą powiedzieć wprost, bo się zdemaskują.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Bibrusie...2 Marca, 2015 - 19:19
często zaglądam na ten rozreklamowany tu,na NP , portal.Ale tam są same mądre i dorzeczne komentarze..W/w osobnika tam chyba nie spotkałam.Pozdrawiam
Verita
A ty co reprezentujesz ?
2 Marca, 2015 - 20:28
indywiduum , persona, stworzonko, stwór,
Wywiad godny polecenia
2 Marca, 2015 - 14:14
Zwięzły i treściwy, zawierający głęboko przemyślaną wizję odbudowy Polski, a przede wszystkim bez obiecanek cacanek.
jan patmo
Co ważne?
2 Marca, 2015 - 14:32
Pan G. Braun BYŁ JEDYNĄ OSOBĄ PUBLICZNĄ (znaną z patriotycznych mediów), która miała odwagę wejść w jaskinię lwa - do siedziby PKW- i domagać się publicznego ogłoszenia wyników wyborów.
To dzięki stanowczej postawie Pana Grzegorza mieliśmy możliwość uzyskać wiele informacji o tworze jakim jest PKW.
Czy ktokolwiek z nas przypuszczał, że siedziba PKW znajduje się pod władaniem administracji pałacu bula?
Gdyby nie "zadyma" i problemy, jakie spowodował p. G. Braun swoją zdecydowaną i odważną postawą - media do tej pory w wielu sprawach by milczały.
O tym wszystkim należy pamiętać i to przypominać.
Na razie, z nazwisk kandydatów wynika, że p. G. Braun po zgłoszeniu kandydatury będzie na liście, jaki PIERWSZY.
Chyba, że .....zrobią losowanie co do kolejności. A co? To taka innowacja. Różowa flaga, orzeł z czekolady, więc dlaczego spis kandydatów na kartach wyborczych miałby być tradycyjny, alfabetyczny?
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
OK, miał odwagę
4 Marca, 2015 - 22:47
ale to co wygaduje jest nie do przyjęcia.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Baal
2 Marca, 2015 - 16:36
No chyba, że zamiast Bula językoznawcy zatwierdzą Baala!
jan patmo
@jan patmo
2 Marca, 2015 - 17:57
Proszę nie podpowiadać krętaczom, jak bardziej można kombinować podczas gry w ....( nie tylko trzy!) karty.....DO GŁOSOWANIA.
:)
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Proszę Państwa
2 Marca, 2015 - 17:31
jako że, poprosiłem "Redakcję", aby poważnie potraktowała wpis o kandydacie innym niż pan Duda i się tego doczekałem, to
winien jestem podziękowania-tejże "redakcji" za zrozumienie tego czym winien być portal niezależny i opiniotwórczy.
Zdarza się, że czasem nie szczędzę słów krytyki jednak kiedy trzeba chwalić to również to robię.
Tym razem brava dla adminów za obiektywizm.
A kto wygra? Idealnie byłoby gdyby był to ten lepszy.
W każdym bądź razie na pewno nie obecnie nam panujący Komorowski.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Bibrusie,nie uważam aby się trzeba było dopominać o należne...2 Marca, 2015 - 19:23
miejsce na patriotycznym portalu i potem kłaniać się w pas. Wydaje mi się ,że to obywatelski obowiązek..żeby nie powiedzieć , psi.
Verita
Braun
2 Marca, 2015 - 17:45
Tekst świetny, tylko czemu Braun - monarchista che poddać się demokratycznym proceduroro, nawet tak ułomnym jak w PO-lsce? Rzeczywiście nie można się zadowolić byle czym - bo to chodzi sitwie PO i służb...
Yagon 12
Popieram Pana Brauna na prezydenta
2 Marca, 2015 - 18:24
Osobiscie jestem monarchista. Dlugo by wyliczac dlaczego. Dla mnie jest to czlowiek madry, patriota, rozsadny. Gdy trzeba podchodzi do spraw z zimna kalkulacja. Nie sprzedajny, z ogromna kultura i edukacja. To czlowiek glebokiej wiary. Ufam ze takiego przywodcy nam trzeba.
Bibrusie wlasnie czekalem na taki artykul. Czytales moje mysl ? Dzieki Bibrusowi i portalowi.
Rozaniec, karabin, Bog, Honor i Ojczyzna.
casey
brak zaplecza partyjnego to plus dodatni!
3 Marca, 2015 - 06:33
Jaką wartość ma kandydat nadmuchany przez partię, trzy miesiące wcześniej nieznany nikomu?
Może być znakomitym ministrem, a chocby i premierem.
Prezydent - to ma być silna, sprawdzona bojem osobowość.
Czyż Grzegorz Braun nie dał wielokrotnie dowodu na niezłomną walkę z przeważającym wrogiem, często w okrążeniu?
Nie ma żadnych zobowiązań partyjnych.
Oby tylko mógł podłączyć się do "szczekaczek" TVP i temu podobnych, już sobie poradzi.
Zbierajmy podpisy, to też "rozpoznanie bojem". Czy jesteśmy warci Grzegorza Brauna.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
3 Marca, 2015 - 08:42
Proszę, przeczytaj mój wpis, który przed chwilą "wrzuciłam" .
Zawsze z dystansem podchodzę do zarzutów, jakie są kierowane pod adresem osoby, której ufam.
Stosuję starą słowiańską zasadę (którą nie bul wymyślił), jaką jest rosyjska mądrość: dawieriaj, no prawieriaj.
To, co wczoraj zobaczyłam i usłyszałam podczas spotkania A. Dudy z mieszkańcami mazurskiego miasta, to było, jak złapanie najbliższej osoby na zdradzie.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Popieram Pana Brauna na prezydenta
2 Marca, 2015 - 18:25
Osobiscie jestem monarchista. Dlugo by wyliczac dlaczego. Dla mnie jest to czlowiek madry, patriota, rozsadny. Gdy trzeba podchodzi do spraw z zimna kalkulacja. Nie sprzedajny, z ogromna kultura i edukacja. To czlowiek glebokiej wiary. Ufam ze takiego przywodcy nam trzeba.
Bibrusie wlasnie czekalem na taki artykul. Czytales moje mysli ? Dzieki Bibrusowi i portalowi.
Rozaniec, karabin, Bog, Honor i Ojczyzna.
casey
Bibrus
2 Marca, 2015 - 18:34
Szanuje twój wybór.
Ale tylko A. Duda ma realne i duże szanse pokonać red bula, jego wiedza i praca u pana śp prezydenta Kaczyńskiego, dają mu predyspozycje do pełnienia tego stanowiska, jako prezydent polski.
Szanuje pana Brauna, ale głosować będę na pana Dudę.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
"Szanuję pana Brauna, ale głosować będę na pana Dudę."
3 Marca, 2015 - 06:39
Na miłość boską, czy rozum odjęło ludziom, którzy to zamierzają zrobić?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
3 Marca, 2015 - 11:23
Jako PISowiec głosuje na swego kandydata, więc niech pani to uszanuje, a nie sugeruje pani że nam rozum odjęto.
Z całym szacunkiem dla pani, to jest mój świadomy wybór.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jjj po raz kolejny przepraszam
6 Marca, 2015 - 20:52
Poniosło mnie. Zbieram podpisy poparcia Grzegorza Brauna - i często słyszę: Braun jest lepszy, ale zagłosuję na Dudę.
Dlaczego? Bo Duda ma większe szanse.
Na czym one polegają? - na partyjnym pijarze.
I to mnie "wścieka".
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
6 Marca, 2015 - 21:01
Spokojnie.!
G. Brauna nie było jeszce w mediach. Napewno dostanie poparcie Narodowców i szerokiego środowiska patriotycznego z nimi związanego. To jest człowiek z charakterem. Mówi wprost. Po tym sie rozpoznaje solidność polityka. Kto ma czyste zamiary - nie musi zastanawiać sie nad odpowiedzią na postawione pytanie. Odpowiada natychmiast i z sensem.
Nie poszukujmy pudrowanych przez PRowców twarzy.
Wolę człowieka "surowego". Takiego, jakim go natura stworzyła, z jego zaletami i niedoskonałościami.
Polityk musi byyć odważny, a pan G, Braun wielokrotnie taką postawą sie wykazał.
Pozdrawiam.
PS.
Proszę zbierać podpisy dalej, bo ja zbieram też.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Bursztyn - "rozpoznanie bojem"
6 Marca, 2015 - 21:24
Rozpoznanie bojem - powiada Grzegorz Braun.
Ruszam do zbierania podpisów.
Rozpoznaję bojem najpierw samą siebie.
Słuchać pana Grzegorza, oglądać filmy, czytać "Kto tu rządzi" - bardzo przyjemnie. Ale teraz trzeba "ruszyć tyłek"
Własnego lenia pokonać. Wydrukować kwestionariusz - tabelkę.
No, mam kilka egzemplarzy. Co dalej?
Najpierw - rodzina. Bracia, bratowe, dzieci... Eeeeee nie wiem jak zareagują.
Mam piękny plakat Grzegorza ( z autografem uzyskanym pod Kolumną Zygmunta)
Zawieszam w widocznym miejscu na ścianie. Rodzina "nie zauważa".
Więc w pewnym momencie zagajam: "zbieram podpisy" etc.
Pytanie: - a kto to jest?
Tłumaczę cierpliwie i spokojnie.
Jedna osoba podpisuje. (c.d.n.)
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
6 Marca, 2015 - 21:27
Najlepsza metoda, to przypominanie o okupacji siedziby PKW.
Nawet ktoś, kto nie ma internetu - słyszał o tym.
Fakt, że aby uświadomić rozmówcę, potrzeba na to kilku kilkunastu minut.
Ale gdyby NIE OKUPACJA siedziby - WYCISZONO BY FAŁSZ WYBORCZY.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
rozpoznanie bojem - ciąg dalszy
6 Marca, 2015 - 21:37
Po rodzinie - następuje przegląd aktualnych znajomych/przyjaciół.
Większość z nich na moje wezwanie do złożenia podpisu odpowiada: przepraszam, ale ja już mam swojego kandydata.
Odpowiadam, że to nic nie szkodzi, podpis nie przywiązuje do Grzegorza, umozliwia tylko zarejestrowanie jako kandydata.
Dzwonię ponownie, bez rezultatu.
Sięgam do zapomnianych znajomych, druhów mlodości.
O zgrozo! Albo nie żyją, albo okazują się dziećmi resortowymi. Kamienne twarze, drętwy wzrok, miedziane czoła.
Walczę dalej. Pozostaje stanąć w niedzielę przed Kościołem. Ale jak?
Potrzebny jakiś stolik, parasol, ulotki, plakat, osoba towarzysząca. Dzwonię do przedstawiciela "sztabu wyborczego".
Proszę nagrać wiadomość. Nagrywam - i do tej pory czekam na odpowiedż.
Ponura refleksja: ilu agentów bezpieki podszyje się pod sztab Grzegorza?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
6 Marca, 2015 - 21:03
No
ileż to razy można przepraszać:-))))))))))))
prosze szanowac nasze kandydatury
@JzL
6 Marca, 2015 - 21:09
Przepraszać można tyle razy, ile trzeba.
Szanuję wszystkie kandydatury, no, może z wyjątkiem bula i babo-chłopa.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
6 Marca, 2015 - 21:21
Ja też................... nawet G.Brauna.
Dla mnie testem na poparcie lub nie G.Brauna bedzie zebranie 100tyś. podpisów ,co wbrew pozorom bez jakiegokolwiek zaplecza bedzie szalenie trudne.
To po pierwsze, po drugie nie oszukujmy się, bez dużych pieniędzy, bez wsparcia mediów szanse nawet na przyzwoity wynik w granicach 4-5% bedzie kolosalnie trudne.
Jedynym pozytywnym faktem, będzie promocja swojej osoby co może procentowac na przyszłośc
@markowa
6 Marca, 2015 - 21:15
Zgadzam się, że czasami ręce opadają i człowiek traci wiarę, ale kiedy ktoś mądry dobrym słowem wzmocni i poda pomocną dłoń nadziei - daje to siłę. Uświadamia nam wtedy, że musimy mieć grubą skórę, aby dojśćdo celu. Im większe draństwo i głupota nas otacza, tym grubsza musi być skóra.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jjj, Polsce nie zależy w pierwszym rzędzie...3 Marca, 2015 - 16:30
na pokonaniu redbula ale na dobrym prezydencie, silnej osobowości.Duda jest zbyt miękki i posłuszny. Cały czas siedział cicho jak mysz pod miotłą..bo mu kazano?Teraz tańczy..jak mu grają. Oj jak mało jest w Polsce ludzi myślących i przewidujących zarazem.
Verita
Verita
3 Marca, 2015 - 17:18
Pani Verito pan Duda ma już dziś blisko 30%, wiec ludzie chcą pana Dudę, a ile ma pan Braun.
Ja ni kogo nie zmuszam, pani to widzi inaczej, i ja to widzę inaczej.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Panie Jjj....3 Marca, 2015 - 18:06
to czego chce większość nie zawsze jest dobre...więc tym nie należy się kierować. A na temat sondaży....lepiej nie mówić.Pozdrawiam
Verita
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Sondaże i większość akurat mają rację4 Marca, 2015 - 22:52
choć prywatnie możemy sie z tym nie zgadzać.
I módlmy się aby taki Braun nie miał szans na prezydenturę bo była by to katastrofa dla nas.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS - katastrofa "dla nas"
7 Marca, 2015 - 07:39
Prezydentura Grzegorza Brauna - "katastrofą dla nas"
To wiele mówi o autorze tej sentencji...
Kto się boi Grzegorza Brauna?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Jjj - wybory to nie "familiada"
4 Marca, 2015 - 21:53
O Andrzeju Dudzie trzy miesiące temu nikt nie słyszał. Jest kandydatem "odpalonym" przez partię polityczną - i wobec tej partii zobowiązanym.
Gdyby Grzegorz Braun miał pewność, że Andrzej Duda sprosta roli prezydenta - zapewne nie kandydowałby, ma co robic jako reżyser dokumentalista.
Dziwi mnie, ze Pis nie wystawił Joachima Brudzińskiego - człowieka z większą charyzmą i temperamentem.
Gdy Grzegorz Braun pojawi się w TV1 - poradzi sobie z każdym z kandydatów.
Inna sprawa, czy Polacy-tubylcy zamroczeni piwkiem i serialami docenią wartość tego człowieka.
A tacy trochę inteligentniejsi ulegną tyranii "słupków" i zagłosują, jak słupki każą.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
//czy Polacy-tubylcy
4 Marca, 2015 - 22:54
//czy Polacy-tubylcy zamroczeni piwkiem i serialami docenią wartość tego człowieka//
- oby nie. Zamroczeni czy trzeźwi - niech lepiej zagłosują na uczciwych i mądrych kandydatów a nie na oszołomów. A za takiego uważam Brauna.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS - a uzasadnienie?
6 Marca, 2015 - 20:40
Rzucić obelgą - rzecz prosta.
W którym momencie Grzegorz Braun "oszołomiał"?
Jest człowiekiem sprawdzonym w boju.
Nie salonowym pieszczochem.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Yagon....
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
2 Marca, 2015 - 19:13
pewnie nie da się tego zrobić odrazu.Nie wystarczy założyć koronę.Potrzebny etap przejściowy,np .silna prezydentura.Pozdrawiam.
Verita
Brauna opluwają komuniści i żydzi
2 Marca, 2015 - 19:20
Bo się nimi łajdakami szczególnie brzydzi
Wprawdzie w każdej nacji bywa wyjątków wiele
Lecz są nacje które tępią wszystkich w kościele
Monarchia to sedno zwalczenia zła na tronach
Tylko wybitni powinni siedzieć w koronach
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
BRAVO !!!!!!!
2 Marca, 2015 - 20:04
Chrabia stefek von szczav i jego drużyna czytają nasze portale.
Powoływał się na informacje jakie są w internecie.
Dzisiaj mówił u ordyńskiego, że A. Duda, to atrapa kandydata. Ale bardziej, wręcz panicznie się boi p. G. Brauna.
Boi się odpowiedzialności za grzeszki, bo coś o cybie wspomniał.
Pisz, Bibrusie, zamieszczaj informacje i linki uzupełniajce.
Dobre i wielkie dzieło tworzysz w sieci.
Dziękuję bardzo.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Niezależna relacjonując uroczystość na Łączce ...
3 Marca, 2015 - 08:03
Niezalezna nawet nie zająknęła się o udziale Grzegorza Brauna i Wiktora Węgrzyna.
G. B. w 46 minucie.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
"ciekawy komentarz" z "ciekawego" portalu
2 Marca, 2015 - 21:02
// Dlaczego nikt nie chce pamiętać, że wuj Grzegorza, Juliusz Braun jest prezesem zarządu TVP SA? Tu nie ma przypadków, w III żydo-RP wszystko jest w żydowskich rękach, TVP także.
Niestety, jest wśród nas wielu nierozgarniętych politycznie osobników, którzy z tępym uporem będą popierali Żyda.
Poznałem G.Brauna osobiście jakieś dwa lata temu. To człowiek niewątpliwie inteligentny, o dużej erudycji, który rozumie polityczną koniunkturę i z wielbiciela wszelkich standardów USA przeszedł pozornie na stronę ich krytyków. Jednak wykonuje piękną woltę (przeciętny odbiorca polityki tego nie zrozumie, nie zauważy) i wskazuje na Kościół, a ten, jak wspomniałem wyżej, nakazuje integrację z Zachodem i judeochrześcijańską miłość.
Polakowi nie wolno popierać żydostwa nawet, jeśli Żyd jest geniuszem, bo i tak zawsze będzie antyPolakiem//
komentarz pod tym samym wpisie na "ciekawym" portaliku
.http://bibrus.neon24.pl/post/119749,grzegorz-braun-tez-kandydat#comment_1128412
Józio, ja apeluję do Ciebie
4 Marca, 2015 - 01:42
abyś nie cytował tu neonowego ścieku!
I do tego kogoś tak niewiarygodnego jak Bibrus...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Jozio przekaźnik
4 Marca, 2015 - 12:10
"wskazuje na Kościół, a ten, jak wspomniałem wyżej, nakazuje integrację z Zachodem i judeochrześcijańską miłość"
Raczej nie chodzi o Kościół, ale o tzw. kościółek, który z Kościołem nie ma nic wspólnego. Ponadto Kościół nie ma nic do gadania w sprawie integracji z zachodem, bo jak sam wielokrotnie zaznaczył: KOŚCIÓŁ NIE MIESZA SIĘ DO POLITYKI. Prawda Jozio? Kościół kłamie, czy nie? Judeochrześcijaństwo jest herezją, a Kościół nie może popierać herezji. Co Ty Jozio próbowałeś tu imputować Kościołowi? Wstyd.. :>
Parafrazując:
Polakowi nie wolno popierać ruskich nawet, jeśli Rosjanin jest geniuszem, bo i tak zawsze będzie antyPolakiem. Co powiesz, Jozio?
PS. Wbrew pozorom komentarz, który przytoczyłeś to miecz obosieczny. Równie dobrze może posłużyć za poważny atak przeciwko Kościołowi.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
jeden człowiek
3 Marca, 2015 - 01:32
Kłopot z tego rodzaju działalnością polityczną jak p.Brauna czy Kukiza jest brak szerszego zaplecza. Obywanie się bez partii politycznej to niestety anachronizm. Żyjemy w zbyt skomplikowanej rzeczywistości aby jedna osoba dyktowała innym co ważne, co mniej i jakie wybory są słuszne. Pewne cechy osobowości też nie przemawiają za panem Januszem. Czyli dla przykładu impulsywność i maniera długiego skądinąd logicznego wnioskowania gdzie jednak niezauważalnie przekracza się granicę prawdopodobieństwa. I czasem zwyczajnie się myli jak w przypadku Ukrainy - zawsze opłaca się angażować w wojnę którą toczą kraje z którymi graniczymy,tyle że inaczej to zaangażowanie wygląda na etapie gdy jeszcze nie wiadomo kto weżmie górę a inaczej gdy mniej więcej wiadomo. Na tym polega sztuka dyplomacji aby conajmniej jedna ze stron konfliktu a najlepiej obie była w jakiejś mierze zadowolona z tego zaangażowania. Pan Grzegorz niestety nie rozumie że nie chodzi tylko o samą wojnę ale i sposób w jaki jest prowadzona , to że niejako przy okazji Rosja wycofała się z wszelkich zobowiązań w kwestii bezpieczeństwa europejskiego, że nie zachowuje pozorów, że jest zwyczajnie nieobliczalna. Więc cicho siedzieć , nic nie robić to jedno z najgorszych rozwiązań.
Dokładnie
4 Marca, 2015 - 23:04
Jeżeli kandydat na najwyższy urząd w państwie tego nie rozumie i nie potrafi pojąć na czym polega polska racja stanu to świadczy o nim, ze nie nadaje się. A to jest abecadło polityki polskiej, moralnego wymiaru polityki, honoru, polskości i interesów Kraju.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Polacy za granicą powinni wszyscy głosować na Grzegorza Brauna
3 Marca, 2015 - 03:15
To jeden z nas. Wie ile kosztuje emigracja. Wie jak emigracja wyostrza spojrzenie i poglądy. Jego podział społeczeństwa polskiego na tubylców i Polaków odpowiada najbardziej prawdzie.
Niestety nie jestem przekonany o tym, że monarchia konstytucyjna jest najlepszym wyjściem. Pozostają w dalszym ciągu dwa ośrodki władzy. Najlepszym wyjściem dla Polski byłbaby bardzo silna władza Prezydencka. No i oczywiście nowa precyzyjna, a jednocześnie prosta Konstytucja, że nie wspomnę o tym, że powinna być napisana po polsku, językiem, który każdy zrozumie. Ale to już są sprawy drugorzędne.
W każdym razie Polacy za granicą głosują na swojego. Na Grzegorza Brauna! Wielu tubylców w Polsce nie chce Polski w Polsce. Czas najwyższy przyprowadzić tą Polskę do Polski. I to jest nasze zadanie!
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Nie sądzę
4 Marca, 2015 - 23:05
I prognozuję, że to Duda zdobędzie największą liczbę głosów.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Widzialem dawno video z Panem Braunem
3 Marca, 2015 - 03:44
On nie chce korony dla siebie. Sa tacy co moga korone spokojnie wlozyc. Jest sporo kandydatow. Pytanie kto ?
Z piastow, jagielonow czy jeszcze innych dynastji. Zycze krola powaznego a nie tylko jako dekoracje.
casey
@Francotirador - jakie to oczywiste
3 Marca, 2015 - 06:44
Rodzina musi mieć ojca, orkiestra dyrygenta, statek kapitana, a Naród króla.
Albo przynajmniej silnego wyrazistego Prezydenta.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Braun nie wygląda mi ani na silnego4 Marca, 2015 - 23:08
ani na wyrazistego. To, że gada czasami jak po lekturze ruskich wytycznych ukazuje jak niedoszły król "jest nagi"...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Braun najlepszym kandydatem!
3 Marca, 2015 - 14:34
Największe szanse na zwycięstwo w starciu z Komorowskim ma niewątpliwie Duda, lecz najlepszym kandydatem - moim zdaniem - jest Braun. Już sam fakt, że kandyduje wywołuje prawdziwą panikę wśród POsowieckiej swołoczy. Poza tym jego wydawać by się mogło fantastyczna wizja odbudowy Polski zacznie w świadomości Polaków nabierać realnych i możliwych do zrealizowania kształtów. Także jego kandydowanie wpłynie mobilizujaco na kampanię Dudy. I wreszcie zaczną się dziać cuda w obozie Komorowskiego!
jan patmo
No proszę ileż to zamieszania uczynił P. Braun
3 Marca, 2015 - 23:44
wśród Niepoprawnych swoim kandydowaniem na prezydenta. Jeszcze trochę i weźmiecie się za łby jak to drzewiej bywało.
Kto chce niech sobie głosuje na p. Brauna, nic nikomu do tego. Jednak pusty śmiech mnie ogarnia gdy czytam, że to najlepszy kandydat. Dla mnie to niezrównoważony osobnik nawołujący do rozstrzeliwania, lustrowania wszystkich jak leci bez podania konkretów. Nawołuje do modlitwy o króla dla Polski i ustawia się w pozycji poddanego. Tak naprawdę jednak gra rolę Wszechmogącego-najchętniej zostałby Bogiem gdyby to było możliwe, a w ostatecżności królem Polski.
Nie chcę na króla Polski Żyda, choćby katolika i w ogóle nie chcę króla. Nie mam zamiaru być poddaną.
Nie chcę też prezydenta, który wychwala pod niebiosa drugiego nawiedzonego Korwina-rusofila. Chcę człowieka zrównoważonego, prężnego, działającego w interesach Polski i Polaków, a takim jest Pan Andrzej Duda, który jako jedyny z tej "plejady gwiazd" jest w stanie wygrać ze strażnikiem żyrandola.
Dla mnie Braun, to koń trojański w wyborach prezydenckich. Ciekawe czy nie ustalał swoich działań z wujkiem, by rozbić prawicowy elektorat,jeśli oczywiście osoby nawołujące TU do głosowania na niego znajdują się w tym elektoracie. Osobiście nie ufam im.
ANDRZEJ DUDA PREZYDENTEM POLSKI
mariavno - 3 Marca, 2015 - 22:44
3 Marca, 2015 - 23:56
Krótko, zwięzle i na temat. Mam nadzieje że wezmą sobie to do serca i przestaną pisać peany na kogoś kto na dziś nie ma szans nawet na zebranie 100 tyś podpisów. Zobaczycie za kilka dni jak sie okrakiem wycofa podając jako powód nagonkę wszystkich na niego. Taki będzie finał tej jego zabawy w kandydowanie
Józio, nie licz na to
4 Marca, 2015 - 02:16
Oni będą robić wszystko, żeby nie wygrał PiS. Kandydat PiS-u na prezydenta to dla nich najgorsze zło. Więc bedą tak działać żeby go maksymalnie osłabić i tym samym wzmocnić Komurskiego. Przecież to oczywiste, że jeśli jest tylko dwóch liczących się kandydatów to zabieranie głosów jednemu z nich wzmacnia tego drugiego. Stąd akcja na prawicy aby zabrać jak najwiecej głosów Dudzie i zmarnować je na kogoś nie mającego szans. Bo dla nich obecny prezydent to mniejsze zło. Dlatego znowu wygra gajowy. Niby tu z niego szydzą ale de facto popierają.
I sądzę, że to rozmyślne działanie, bo nie wierzę że ktoś może być tak głupi żeby liczyć iż ma szansę wygrać ktoś z 4% poparciem.
Na dodatek tutejsze zakamuflowane sympatie dla obecnego prezydenta pokrywają się z postawami popierającymi faszystowską Rosję, bo de facto Komorowski jest popierany przez kacapów gdyż to ich człowiek...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@ms
4 Marca, 2015 - 07:36
Miałem się powstrzymać od komentowania twoich tekstów, bo jest pewien poziom poniżej którego staram się nie schodzić, lecz muszę najzwyczajniej w świecie zapytać, na jakim poziomie zakończyłeś edukację z matematyki?
Specjalnie dla tobie podobnych postaram się poświęcić jeden tekst, może coś do was dotrze, może nie, aczkolwiek nawet jeśli dotrze, to wątpię abyście mieli wystarczająco dużo honoru, aby zwyczajnie, po ludzku przeprosić za swoją ignorancję. Może odrobina refleksji nauczy was pomyśleć, nim zwymiotujecie podobne bzdury pod czyimś tekstem...cierpliwości.
Możesz sobie pytać, a ja nie muszę ci odpowiadać
4 Marca, 2015 - 23:43
bo jest pewien poziom ignorancji, zacietrzewienia, bezczelności a nawet zwykłego chamstwa, z którym nie dyskutuję.
Ps. przeczytałem twoją lekcję z matematyki i wg mojej oceny oblałeś własnie egzamin gimnazjalny...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mind Service - 4 Marca, 2015 - 01:16
4 Marca, 2015 - 20:20
Przyjacielu to jest portal najwyższej "klasy" piszą tam same tuzy blogosfery, nawet nasze koleżanki. Tylko szkoda że je tam tak traktują, i to kto, najwiekszy przyjaciel Trybeusa niejaki partyzant.
Sam to oceń czy to nie najlepszy portal
http://macgregor.neon24.pl/post/119847,list-polakow-do-narodow-federacji-rosyjskiej#comment_1129561
http://macgregor.neon24.pl/post/119847,list-polakow-do-narodow-federacji-rosyjskiej#comment_1129585
a tak "serio" to piękne i kurtuazyjne są tam komentarze
Witaj Józefie
4 Marca, 2015 - 20:44
Wygląda na to, że kacapstwo pożarło się.
Ciekawym czy nasi znajomi, tryb, tadzinek, podpisali list do braci Rosjan, które na NEonie podpisują blogerzy i komentatorzy.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@ Jestem jakim jestem
4 Marca, 2015 - 21:01
Jestem więcej niz pewny że zrobili to jak pierwsi. To chyba naturalne znając ich zaangażowanie w promocje sowieckiej dziczy gdzie tylko sie da. A wracając do tych komentarzy ciekawe jest to że żaden z "kolegów' naszej koleżanki nie staje w jej obronie. Widać że i tam dni naszej koleżanki są policzone. Gdzie bidulka teraz będzie pisać
A list podpisał niejaki Jinks - wiesz kto to , swego czasu coś tu pisał
http://macgregor.neon24.pl/post/119847,list-polakow-do-narodow-federacji-rosyjskiej#comment_1129700
Witaj Józefie
4 Marca, 2015 - 21:42
To nawet guru Ruszkiewicz, nie próbuje już ukrywać prorosyjskiej opcji.
A Astrę partyzant zelżył tak niesamowicie, i zero obrony od kolegów.
Kacapy się wkurzyli za brak efektów w pracy, na NEonie, i pieniądze wyrzucone w błoto.
Mała rewolucja wśród szefostwa niewykluczona, nie ma efektów, nie ma forsy.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jestem jakim jestem
4 Marca, 2015 - 21:50
Wiesz wielokrotnie czy to trybeus, czy to Jinks, czy to sama Astra że o Rebeliantce nie wspomne, wypominali czy to mi czy to innym by nie używać wulgaryzmów , obrażać itd. sam teraz widzisz jaki ten portalik ma "poziom". Aż wstyd że to ma miejsce, żenujące. Ciekaw jestem czy tam jest ktokolwiek kto zwraca na to uwage . Jak to dobrze że takie coś można zobaczyć na własne oczy. I jak kiedykolwiek, ktokolwiek z desantowców coś na temat "kultury"na naszym portalu napisze to mu natychmiast wkleje te wpisy.
Witaj Józefie
4 Marca, 2015 - 22:02
To nasz portal NP, to pełna kultura, i jeszcze narzekali, chcieli to mają, na co zasłużyli.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Braun czy Duda, Duda czy Braun - tylko wybierać ale...
5 Marca, 2015 - 03:30
Duda jest prawnikiem, konstytucjonalistą i to jest wg mnie argument niepodważalny.
Bronek zostawia po sobie totalny burdel ale również wiele spraw, które są do odkręcenia. Duda dzięki znajomości tej materii ma możliwość postawić się Sejmowi i poodkręcać szybko, bez zbędnych ceregieli z dziadkami z TK wiele lodów, które Bronek w swym "majestacie" nakręcił by dogodzić PO.
Polska dziś nie ma czasu na prezydenta, który dopiero będzie "wchodził" w swe prawa i obowiązki, co zajmie miesiące, a tu każdy dzień się liczy. Polska potrzebuje prezydenta "technicznego" w tym dobrym słowa znaczeniu i Duda ten atut ma. Daleka jestem od kierowania się jakimiś sympatiami politycznymi, personalnymi itd., kalkuluję całkiem na zimno jaki pożytek z którego kandydata może być. Prezydent biegły w prawie jest dziś potrzebny. Oczywiście ktoś zaraz może mi wytknąć, że - no przecież Ogórek, Jarubas, (bodaj również) Wilk są prawnikami, a Ogórek jest nawet dr. No niestety - cała trójka odpadła już dawno z mojej klasacji.
Między reżyserem i prawnikiem rozsądek stawia na prawnika.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso! Od biegłości w prawie są doradcy
5 Marca, 2015 - 12:17
Gdzie był kandydat na Prezydenta - prawnik gdy fałszowano wybory w listopadzie?
Porównaj postawy prawnika Dudy i Grzegorza Brauna - reżysera-dokumentalisty.
Który z nich bezpardonowo stanął w obronie polskiego prawa?
Grzegorz nie jest "odpalony" przez żadną partię - i takiego Prezydenta trzeba Polsce.
Potrzebny czołg, a nie Porsche z pilotem z "tylnego siedzenia".
Jeszcze jedno: Jaką moc prawną ma "umowa z Polakami"?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
znakomity komentarz z "niezależnej"
7 Marca, 2015 - 20:15
Mirek.
Sadze ze kazdy myslacy Polak patriota, ktoremu na sercu lezy dobro ojczyzny.
nie zaglosuje na partyjniackiego kandydata bo wiadomo jak uzalezniony jest zwycieski
kandydat od lansujacych go kolesi. Mamy bardzo przykre doswiadczenia ostatniego 25-lecia.
Tylko niezalezny kandydat wysuniety oddolnie przez spoleczenstwo jest w stanie rozwalic
ten zgnily zbrodniczy dla dobra Polski uklad, w ktorym wiekszosc pretendujacych do wladzy mord
zdazyla nakrasc i Ojczyzne rozwalic i zdradzic. Dlatego mysle ze panowie Grzegorz Braun i Marian
Kowalski sa wstanie sprostac temu zadaniu. Glosujmy zatem na nich. Serdecznie pozdrawiam.
Bóg - Honor - Ojczyzna!