Dżender- mój kamyczek do ogródka
- Mamo, zrób mi kanapkę.
- To, że sypiam z twoją matką, nie znaczy jeszcze, że możesz do mnie mówić „mamo”.
- No to jak mam mówić?
- Normalnie – Andrzej.
Śmieszne? Średnio?
Dostałam niedawno spóźnioną kartkę świąteczną od wieloletniego kumpla ze Stanów. Nie przyznam się ile lat się znamy, ale od co najmniej 20-tu wiem, że jest gejem. Żeby ożenić się z innym jemu podobnym, przeniósł się do Pensylwanii. Najpierw dostawałam od nich kartki świąteczne (oczywiście „Sesaon’s Greetings” lub „Happy Holidays”) z ich podobiznami – dwóch przystojniaków marnujących swoje geny, potem zaczęły się różne rodzinne konfiguracje. Parę lat temu pojawiło się zdjęcie z Andrew – wtedy chyba dziesięciomiesięcznym bobasem, którego „chłopcy” adoptowali. Potem w listach dołączonych do kartek były opisy wspólnych wypraw i osiągnięć Andrew. W końcu, zanim jeszcze wyszłam z pierwszego szoku dostałam zdjęcie z drugim bobasem. Tym razem był to noworodek, mało tego – wcześniak, którego „chłopcy” dostali do adopcji. Rok później obok już sporego wcześniaka pojawił się kolejny malec. Tym razem znajomi geje nie byli rodzicami adopcyjnymi, ale rodziną zastępczą. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w tym roku z kartki świątecznej zniknął ten ostatni chłopiec, a pojawiły się dwie dziewczynki – bliźniaczki. Chłopiec został przekazany rodzinie, w której miał być jedynakiem. Nie wiem, czy prawdziwej rodzinie, czy też dwójce równouprawnionych gejów.
Tak się cały czas zastanawiam, jaki wzorzec podstawowej komórki społecznej dostają te dzieciaki. Na swoich, hmmm... tatusiów (???) mówią dad & daddy, czyli jeden jest tatą, a drugi tatusiem. Gdzie w tej rodzinie jest matka i czy w ogóle ci chłopcy będą wiedzieli do czego służy kobieta? A nawet jeśli dowiedzą się tego dzięki własnemu instynktowi i uczynnym kolegom, to czy posiadanie dziewczyny nie będzie przez nich odbierane jako jakieś zboczenie? A dziewczyny? Jak mają się nauczyć roli żony, matki? Kto da im rady dotyczące miesiączek i chłopaków? Zdjęcia i opisy wspólnych wypraw tej oryginalnej grupy nazywającej się „rodziną”, to często odwiedziny u innych jednopłciowych par wychowujących dzieci lub wyjazdy na zloty „single sex families”, czyli rodzin z rodzicami tej samej płci. Ja wiem, że ideologia dżender (jakoś spolszczona nazwa bardziej mi się podoba, bo oddaje dziwactwo całej tej doktryny) zakłada, że dzieci mają same się odnajdować w swoich rolach, ale jak świat światem, tych ról się uczyły w domu i maluchy z rodzin niepełnych zawsze miały jakieś braki, jakieś społeczne upośledzenia. Poza tym ludzkość przetrwała, bo wszelkie zboczenia były raczej napiętnowane, a nie wynoszone na cokoły. Jeżeli będzie się wmawiać dzieciakom, że mogą woleć własną płeć od tej przeciwnej, że faceci są mile widziani jako pielęgniarki, a kobiety jako układaczki kostek, to ja chyba wołami nie dam się wciągnąć do szpitala, a jak będę potrzebowała fachowca od kostki, to pewnie skończę przed sądem za dyskryminację z powodu płci, bo wolałabym, żeby to zrobiła firma złożona z samych silnych mężczyzn. Kto będzie rodził dzieci? Już teraz w Europie są poważne problemy demograficzne, a jak jeszcze powiększymy liczbę gejów i lesbijek, wmawiając dzieciom, że „to wszystko jedno”to już będzie katastrofa. Jak świat światem społeczeństwa wspierały rodzinę, która „produkowała” kolejnych obywateli, wychowywała ich i kształciła. Kobieta miała dziecko urodzić i wykarmić, potem dziewczynkę przygotować do roli strażniczki domowego ogniska, co to ugotuje strawę, zaceruje ubranie i otoczy opieką chorego lub starego członka rodziny, a mężczyzna miał zadbać o aprowizację (czy to przez polowanie, czy później zarobienie na chleb), obronić rodzinę przed wrogiem i przygotować syna do roli wojownika o byt, męża i ojca. Świat nie przetrwałby, gdyby promowano bezproduktywnych gejów, którzy swoją przyjemność seksualną postrzegają w oderwaniu od obowiązku przedłużenia gatunku. Poza tym postrzegano ich zawsze tak, jak teraz nam się nie pozwala – jako tych, którzy deprawują młodzież i krzywdzą ją sprowadzając z drogi normalnego, produktywnego życia. Nie bez powodu określa się ich słowem "gay", czyli "wesoły, radosny, ROZWIĄZŁY".
W ideologii dżender podnosi się też kwestię tego całego wychowania seksualnego od czwartego roku życia. Moje dzieci mają lat dużo więcej, a nadal z zażenowaniem odwracają wzrok, kiedy jakaś para na ekranie się całuje. Mimo to, jestem pewna, że są normalne, że jak przyjdzie czas zainteresują się płcią przeciwną. Tak, już wiem, że przeciwną, bo to widać. Gdyby było inaczej szukałabym psychiatry, który to leczy. Bo, jak wiadomo, choć nie powszechnie – to się leczy.
I jeszcze jedno – ukrywa się wyniki badań udowadniających, że homoseksualiści częściej popełniają przestępstwa, że wśród nich jest więcej pedofilów.
W ciągu ostatnich 50-ciu lat w USA w pięciu badaniach porównano duże grupy homoseksualistów i heteroseksualistów. W największym porównawczym badaniu próby losowej homoseksualistów i heteroseksualistów wzięło udział 4340 dorosłych osób z 5 amerykańskich metropolii. Z porównania osób obojga płci, które zadeklarowały się jako biseksualne lub homoseksualne, z osobami obojga płci, które zadeklarowały się jako wyłącznie heteroseksualne, wynika, że homoseksualizm powiązany był z gorszym stanem zdrowia (choroby przenoszone drogą płciową, częstsze zboczenia typu sadyzm, czy masochizm, częstsze powodowanie wypadków drogowych, próby zabójstwa lub samobójstwa), z osłabieniem więzi międzyludzkich (krótkie związki, częste zdrady), no i wspomniane wcześniej częściej przez homoseksualistów popełniane przestępstwa. Homoseksualiści około dwóch razy częściej byli aresztowani za przestępstwa nieseksualne i około 8 razy częściej za przestępstwa seksualne, około 50% częściej twierdzili, że ukradli coś w sklepie, czy dokonali oszustw podatkowych.
Jeżeli pani profesor Środa nazywa walkę z dżender wojną z nauką, to może niech się zapozna z wynikami badań naukowych, czy choćby z tym słynnym filmem norweskiego komika, który w sposób jednoznaczny pokazuje gdzie jest prawda, a gdzie kłamstwo, gdzie nauka, a gdzie pseudoanukowe tezy łączone z kretyńską ideologią.
Na koniec jeszcze taki cytat z Winstona Churchilla, który dedykuję wszystkim paniom Środom, Szczukom i im podobnym:
„Kto nie jest lewicowcem w wieku lat dwudziestu, ten nie ma serca. Kto nie zostaje konserwatystą w wieku lat czterdziestu, ten nie ma rozumu.”
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4089 odsłon
Komentarze
Takiego steku klamstw i debilizmow propagandy antygejowskiej
11 Stycznia, 2014 - 21:48
dawno nie czytalem.
Aytorko~! lemingi moga kupic te klamstwa, ale tu sa ludzie myslacy.
Groch z kapusta w niewiadomym celu takimi klamstwami nie poprawisz demografi w Polsce ani nie naprowadzisz zblakanych na dobra droge.
Niczym sie nie roznisz od Szczuki ktora wlze i propaguje gender za pomoca manipulacji i klamstw.
Mylisz pojecia celowo oglupiajac czytelnika aby tylko go nastawic zle do homoseksualistow.
W jakim celu to robisz ? aby jatrzyc?
Zaczynasz od bajeczki przez siebie wymyslonej o gejach co to se adoptuja i oddaja dzieci w Pensylwani jak zuzyte auta.
Chyba nigdy nie bylas w USA czy Pensylwani i nie wiesz jak tu taj sa chronione dzieci i rodziny.
Nastepne klamstwo ktore tu opisujesz to:
Homoseksualizm nie jest horoba i jak ktos sie nie urodzil
gejem to gejem sie nie stanie,nawet jak by wychowywalo
dwuch gejow.
I to jest juz dawno udowodnione.
Nstepne klamstwo to to ze kobieta nie bedzie tak dobrze wykonywac pracy wedlug ciebie przypisanej mezszczyznom i na odwrot,to to jak bym sie cofnal do w sredniowiecza, obudz sie sa inne czasy od dawna.
W szpitalu gdzie sie urodzilo moje trzecie dziecko pielegniarzem w odzdiale niemowlecym byl jak z Jurnala przystojny mezszczyzna, ktory z taka zrecznoscia i delikatnoscia zmienila pieluchy ze az milo bylo patrzec.
Chyba ja najaczesciej go obserwowalem bo mialem jakis debilny balast nieufnosci jakim mnie obdazylo wychowanie w Polsce.
Kobiety s a w Armi i nie tylko do pomocy czasem lepiej sie sprawdzaja na polu walki,sa premierami kiedys nie do pomyslenia,np.premierem Ontarjo wybrano lesbijke o czy wyborcy dokladnie wiedzieli bo sie tu nikt nie ukrywa ze swoja orjentacja seksualna, tp dla Kanadyjczykow nie ma znaczenia.
Nastepne klamstwo ze gej nie moze miec dzieci przez siebie splodzonych czy urodzonych i ze w homoseksualizmie upatrujesz zapasc demograficzna.
To by wygladalo ze w Polsce to polowa to geje.
Mam znajoma ktorej ojciec jest gejem ona ma rodzine i swoje dzieci i takich rodzin jest na swiecie bardzo duzo tak ze to jest dowod na obalenie twojego klamstwa.
Znam setki przypadkow ludzi nie homoseksualistow i nie wywodzcych sie z gejow co nie maja dzieci bo ich nie chca miec badz sie nie nadja do tego zeby byc odpowiedzialnymi za nie, tak ze nastepne twoje klamstwo upada, ze tylko nie gejemoga miec dzieci.
Nastepne klamstwo ze dzieci wychowywane przez gejow nie beda widzialy co to jest ognisko rodzinne i beda miec z tego powodu zyciowe problemy.
Najwiecej problemow to maja dzieci z rodzin rozbitych lub tzw. patologicznych gdzie maja ojca i matke tyle ze pijakow czy jakis popieprzencow.Z trych srodowisk jest najwiecej dzieci z problemami nie zas ulamek procenta dzieci z par gejowskich no coz propaganda w najlepszym wydaniu.
Smieszy jest jak piszesz ze twoje dzieci odkrecaja glowe jak sie para hetero caluje na ekranie rozumial bym jak by to byli geje bo mnie tez to napawa niesmakiem choc calujace sie kobiety sa mi obojetne.
Pocalunek jet to cos najbardziej normalnego w wyrazaniu milosci nie wiem dlaczego nauczylas dzieci ze to jest cos zlego,bo same by tak nie reagowaly.
Do polityki geneder wmieszano specjalnie homoseksualistwo aby ich uzyc do pewnych celow,jest manipulacja,a sa to dwie rozne sprawy.
Nastepnym klamstwem jest ze Homoseksualizm mozna leczyc.
Wiele mozna leczyc ale tego nie da sie to tak jak by z ciebie teraz ktos chcial zrobic przy pomocy srodkow dostepnych medycynie mezszczyzne,no i co myslisz ze by im sie to udalo,a wogole to bys chciala sie poddac takiemu zabiegowi?
Nastepne klamstwo to to ze najwiecej pedofili to homoseksualisci jezeli ktos jest pedofilem ten nie jest homoseksualista to sa calkiem dwie inne rzeczy, wystarczy troche poczytac naukowych prac.
To tak jak by ktos mi wmawial ze zoofilig odbywajacy stosunek z koniem -nie z kobyla, jest pedalem.
Najciekawsze jest tez klamstwo ktore tu opierasz na niby ukrytych badaniach ,do ktorych Ty jednak masz dostep,
a to juz powala.
Takie klamstwo ze statystycznie wiecej przestepcow jest homoseksualisytwo niz hetero.
Z tego wynika ze wiecej jak polowa spoleczenstwa by musiala byc homoseksualistami.
Mieszasz tez dzialalnosc Srody i Szczuki, ktore to babska sa oplacane przez wiadomo kogo zeby za pomoca wyolbrzymionego i zaklamanego problemu, bazujac na koserwatywneym podejsciu Polakow do gejow, szczuja i jatrza aby udowodnic jakim to nietolerancyjnym marodem sa Polacy.
Uzywaja tej nietolerancji do swoich celow i dzielenia spoleczenstwa poprzez szczucie jeden na drugiego, na co niestey Polacy daja sie zlapac.
Tak ze nie wydaje mi sie ze za prawie ostatnie miesce na swiecie w demografi w Polsce za to byli odpowiedzialni geje
jak by wynikalo z toku twojego myslenia,Polacy nie geje, a w workach nosza po prostu wydmuszki,a nie jaja.
Robia z nas antysemitow, budowniczych abozow koncentracyjnych,mordercow narodu zydowskiego,a teraz zeby jeszce bardziej udowodnic ze jestesmy podlym narodem robia z nas homofobow zaszczepijac w nas nienawisc do gejow.
A wszytko po to aby Polakow odczlowieczyc , a pozniej zniszczyc bo nikt w swiecie sie nie upomni o taki "podly" narod.
Ta strategia wroga Polski jest az za nadto widoczna,ale mimi ze szyta grubymi nicmi ludzie dalej sie da wciagac w ta perfidna gre.
Fakt, dziwny ten wpis
11 Stycznia, 2014 - 21:51
Nie przeczytałam całego komęta, ale przeczytałam tytuł i podam z kolei to, co mnie się nie podoba we wpisie powyżej:
"Gdzie w tej rodzinie jest matka i czy w ogóle ci chłopcy będą wiedzieli do czego służy kobieta?"
Do czego służy - w tym kontekście?! To taki dowcip? Trochę niesmaczny, na mój gust. Jeśli facet jest "macho", trudno, raczej trudno coś z tym zrobić. Jeśli kobieta podchwytuje taki sposób wyrażania się, to dosyć żenujące.
"Świat nie przetrwałby, gdyby promowano bezproduktywnych gejów, którzy swoją przyjemność seksualną postrzegają w oderwaniu od obowiązku przedłużenia gatunku. "
Nie czuję "obowiązku" przedłużenia gatunku. Nie jestem gejem, ani nawet lesbijką. Mam skoczyć z mostu? Zanim to jednak zrobię, chciałabym się dowiedzieć, kto narzuca mi ten obowiązek - niejaka Supernova?
"homoseksualizm powiązany był z gorszym stanem zdrowia (...)... próby (...) samobójstwa)".
No, to chyba dobrze, nie? Po tym wszystkim, co tu przeczytałam. ;-)
Pozwolę sobie też uzupełnić cytat: "Kto nie jest lewicowcem w wieku lat dwudziestu, ten nie ma serca. Kto nie zostaje konserwatystą w wieku lat czterdziestu, ten nie ma rozumu.":
Kto nie ma serca - niezależnie od wieku - za tego trzeba się pomodlić...
PPzdr.
PS. Co nie zmienia faktu, że wymysł "gender" to kompletny idiotyzm.
WnK proszę o zaprzestanie tej propagandy
13 Stycznia, 2014 - 16:05
gdyż wielu z nas niepoprawnych jest osobami wierzącymi i w kwestiach ciężkiego grzechu jakim jest homoseksualizm obowiązuje nas wykładnia „Pisma Świętego”:
„Kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą, temu byłoby lepiej uwiązać kamień młyński u szyi i wrzucić go w morze. Jeśli twoja ręka jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją; lepiej jest dla ciebie ułomnym wejść do życia wiecznego, niż z dwiema rękami pójść do piekła w ogień nieugaszony. I jeśli twoja noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją; lepiej jest dla ciebie, chromym wejść do życia, niż z dwiema nogami być wrzuconym do piekła. Jeśli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechu, wyłup je; lepiej jest dla ciebie jednookim wejść do królestwa Bożego, niż z dwojgiem oczu być wrzuconym do piekła, gdzie robak ich nie umiera i ogień nie gaśnie.”
I tyle w tym temacie. Nic więcej nic mniej.
Wojciech rozmawialem z teologiem o wysokim stopniu naukowym
14 Stycznia, 2014 - 17:19
ksiedzem powiedzial mi ze nigdzie w pismie swieteym nie ma
odniesienia do homoseksualistow,to co wciaz cytujesz sie nie aplikuje do homoseksualistwo stworzonych przez Bodga na jego podobienstwo bo homoseksualisci sa takimi sami ludzmi jak inni stworzeni przez Boga.
Ci ludzie sie miluja, a milosc nie jest grzechem,miluja tez innych ludzi co jest dobrem.
Ty ludzi nie milujesz co jest grzechem.
Pan powiedzial milujmy sie.
Ja nigdzie nie napisalem ze podoba mi sie homoseksualizm i ze to popieram co mi zaslepiency wciaz wciskaja nie czytakac to co pisze.
Boze chron mnie od fanatykow religijnaych bo nie wiedza co czynia.
Dobrz ze nie sredniowiecze bo bys Wojciechu ludzi innych jak ty palil na stosie w zle pojetej nauki Pana.
Prawdę Bożą przemienił w kłamstwo ten T.O.W.S.N.
14 Stycznia, 2014 - 17:24
Żaden ksiądz katolicki by ci takich herezji i głupot nie powiedział, a jeżeli tak mówił to zgłoś to do jego biskupa gdyż bluźni i wprowadza Cię w błąd. Innych twoich bluźnierstw nie zacytuje. Chcesz promować zboczenia Twój wybór i twoje sumienie. Ja zgodnie z Pismem ostrzegłem Cię już publicznie więcej niż trzy razy że siejesz publiczne zgorszenie i narażasz swoją duszę.
Twojemu T.O.W.S.N. „teologowi o wysokim stopniu naukowym” zacytuję słowa z Pisma Świętego z listu św.Pawła do Rzymian, widocznie ten „teolog” nie doczytał tego listu i nie wziął do siebie:
Prawdę Bożą przemienili oni w kłamstwo i stworzeniu oddawali cześć, i służyli jemu, zamiast służyć Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Amen. Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności: mianowicie kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne naturze. Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie. A ponieważ nie uznali za słuszne zachować prawdziwe poznanie Boga, wydał ich Bóg na pastwę na nic niezdatnego rozumu, tak że czynili to, co się nie godzi. Pełni są też wszelakiej nieprawości, przewrotności, chciwości, niegodziwości. Oddani zazdrości, zabójstwu, waśniom, podstępowi, złośliwości; potwarcy, oszczercy, nienawidzący Boga, zuchwali, pyszni, chełpliwi, w tym, co złe - pomysłowi, rodzicom nieposłuszni, bezrozumni, niestali, bez serca, bez litości. Oni to, mimo że dobrze znają wyrok Boży, iż ci, którzy się takich czynów dopuszczają, winni są śmierci, nie tylko je popełniają, ale nadto chwalą tych, którzy to czynią.
wnk - to sposób „miłowania” ...
14 Stycznia, 2014 - 22:55
Powiada pan: „Ci ludzie sie miłuja ... ”
Widzi pan, przy całym szacunku, ten sposób „miłowania” jest dla wielu kobiet (wiem, że dla wielu mężczyzn też) wręcz ohydny. I nie idzie tu o stosunek do osoby. To nie osoba, to akcja tej osoby jest nie do zniesienia. Jest ona, ta fizyczna akcja - niewypowiadalna, przynajmniej dla mnie ... ! I przyznam się, że nie obawiam się - jak mi to się w głównych mediach zarzuca. To nie jest żadna „fobia”. To jest wstręt do CZYNU osoby.
Nic więcej. Tutaj nie ma kontekstu.
Pozdrawiam
Wiktoria
"Przeszłości ślad dłoń nasza zmiata"
11 Stycznia, 2014 - 23:23
Chodzi o przepoczwarzenie społeczeństwa, o załamanie wszelkich norm, kanonów, zasad, moralności. Dzieci mają się rodzić z próbówki. W Kanadzie również pary gejowskie, jak najbardziej, mogą dzieci adoptować, a także stwarzać rodziny zastępcze.
Ode mnie 10
http://www.youtube.com/watch?v=PGNhV62x1lI&feature=player_embedded
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Lotna nie da sie przepotwarzyc normalnego czlowieka w geja
11 Stycznia, 2014 - 23:59
w Kanadzie nie ma zadnego problemu z gejami,sa normalnymi obywatelami w ualmkowym procencie ktory od istnienia czlowieka na ziemi sie nie zmienia,to ze teraz sie ujawniaja bo zmienil sie sposob spostrzegania ich to nie zanczy ze ich jest co raz wiecej.
Gejowie nie zagrazaja rodzinie ani demografi.
W kanadzie panstwo stymuluje przyrost naturalny poprzez dodatki i ulgi dla rodzin z dziecmi.
Do Kanady zjezdza co roku okolo 200tys nowych emigrantow w wiekszosci to mlodzi ludzie badz rodziny bo brakuje ludzi przyrostu tak ze nie ma ograniczen ani polityki antyrozwojowej tak jak w Polsce ktora sie chce zredukowac do 15milionow.
Wnk ma specyficzne zdanie o gejach i lesbijkach...
12 Stycznia, 2014 - 01:18
On po prostu nie rozgranicza pewnych subtelnych kwestii, które w Polsce od pewnego czasu przestały być subtelne bo jeden ktoś po grzbietach "kochających inaczej" chce dorwać się do koryta, a inny ktoś po ich grzbietach nie chce być oderwany od koryta. To zjawisko paralelne, interes i cel ten sam - koryto.
To raz.
Dwa - Wilk jakby nie chce widzieć i wiedzieć, że narzucana ostatnio w Polsce ideologia gender, narzucana z najwyższych szczebli władzy z wyżej wymienionych powodów, na siłę chce predysponować niedojrzałych fizycznie i psychicznie obywateli do dewiacji. Bo... co innego gdy o zmianie swej orientacji seksualnej (czy płci) decyduje osobnik dorosły, dojrzały, a co innego NAKŁANIANIE (!) 4-5-latka do "zabawy w lekarza" by wiedział, że z Jackiem jest mu tak samo "fajnie" jak z Małgosią... Już! W tym wieku, przedszkolnym ! A co dalej z tym dorastającym 4-5-latkiem ? On już w wieku dojrzewania zacznie praktykować zasadę "żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek"...
...Polecam Wilkowi pisaną - dla lemingów - językiem prostym, a zatem zrozumiałym, moją notkę o gender w skali globalnej, która to skala już ma swoje wymiary lokalne (np.we Francji, USA, Polsce itd.) też już wcale nie małe, a nawet aż za duże. Notka ma emblematyczny tytuł - "Świat ma się skupić na... dupie !".
http://naszeblogi.pl/42628-swiat-ma-sie-skupic-na-dupie
Jest również na mym blogu na NP.PL.
Trzecia sprawa.
Wilku !
Nikt nie twierdzi, że gdzieś w cywilizowanych krajach geje, lesbijki nie są normalnymi obywatelami. Oczywiście, że nimi są, figurują w spisie ludności, mają prawo do głosowania, do referendów, do udziału w życiu państwa. Dobrze by było by takimi zostali zamiast włazić np. do kolejki i krzyczeć "proszę mnie obsłużyć w pierwszej kolejności bo ja jestem gejem", albo w tramwaju "ustąp mi miejsca bo jestem gejem"... Dziś kobiety ciężarne nie mają takich przywilejów, dlaczego mają je mieć geje ?
To oczywiście bardzo uproszczone przykłady...
Piszesz Wilku:
"W kanadzie panstwo stymuluje przyrost naturalny poprzez dodatki i ulgi dla rodzin z dziecmi."
Wyjaśnij - mi, innym Komentatorom, czy para gejów, posiadła dziecko poprzez adopcję wniosła choć promil promila w przyrost naturalny Kanady ?!
Co innego przyrost naturalny, a co innego "dodatki i ulgi dla rodzin z dziećmi".
Piszesz również:
"Gejowie nie zagrazaja rodzinie ani demografi."
Jeśli nastoletni statystyczny obywatel płci męskiej już w tak wczesnym wieku zmienia orientację seksualną i staje się gejem to jak przysporzy nowych obywateli ?
Wyjaśnij mi Wilku jak ze związku geja z gejem może się począć i urodzić dziecko ? Tego nawet in vitro jeszcze nie osiągnęło i bardzo proszę nie wyjeżdżaj mi z surykatkami.
Wyjaśnij albo po prostu przemyślaj swoje racje zanim zażądasz by były traktowane za autorytarne.
Na dobranoc bajeczka :
http://niepoprawni.pl/node/108537
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contesa
12 Stycznia, 2014 - 11:49
bardzo delikatnie odpowiedziałaś wnk bo ja to bym uderzył na niego z grubej rury i nie zostawił bym suchej nitki na tej jego psu wartej lekcji tolerancji. Uważa się za obrażonego gdy zwróci mu ktoś uwagę, że hańbi wręcz język polski za ilość błędów. Tak w/g mnie jeżeli ma tak poprawny stosunek do gejów i lesbijek to jego spraw a niech nie próbuje wmawiać nam ,że oni są normalni. Też w swoim życiu miałem kontakty z gejami i lesbijkami i nie wspominam ich sympatycznie ze względu na ich pogardę do normalnych ludzi.
lupo
Lupo - a ja miałam pecha ;)
12 Stycznia, 2014 - 13:29
i trafiłam swego czasu na super miłego, skromnego i ludzkiego szefa-geja oraz przesympatyczną les-koleżankę. I jak tu ich teraz nienawidzić czy choćby nimi pogardzać? ;-)
PPzdr.
PS. Ale paradom mówię NIE! No! ;-)
Lupo moze tak cos merytorycznie a nie jak dywersant zaczynasz
12 Stycznia, 2014 - 21:35
od wytykania mi czegos czego nie mam czyli jak piszes"pogardy do jezyka polskiego tak ze nie KLAM.
Jak ci co sie stad juz wyniesli.
I sam popraw swoje bledy jeslis taki poprawny.
Geje sa normalnymi obywatelami i to jest fakt, z ktorym tylko durnie moga walczyc.Byl i jest to znikomy procent od zawsze w spolecznosci nie majacy zadnego znaczenia na rozwoj tej spolecznosci.
Geje maja takie same obowiazki jak i prawa jak inni ale tylko malotolerancyjna koltunerja polska ktora nienawidzi wszytkiego co inne tego nie widzi.
I nie tylko chodzi tu o gejow,ale tez o cala game innych dla Lupo nienoramlanych ludzi.
Lupo kto dal ci prawo segregacji ludzi na normalnych i nienoramalnych.
Wirze ze spotkales sie z niesympatycznymi gejami skoro masz takie rasitowskie poglady.
Ja ani moja zona sie z takimi nie spotkalismy, nawet w Polsce,no moze za wyjatkiem naczelnej lesby Szczuki, ktora tak naprawde nie jest lesba tylko odgrywa role za wiadome pieniadze
@Wilk na kacapy
12 Stycznia, 2014 - 22:26
"Geje sa normalnymi obywatelami ..."
Chyba bym popolemizował.
Załóżmy, że gejami są Pedalski i Gejowski.
Gejowski i Pedalski są obywatelami.
I tu pełna zgoda.
W naszej tradycji nie ma jednak
czegoś takiego jak obywatel gej.
Jeśli już, to obywatel Pedalski, czy Gejowski.
Czy normalnymi, kwestia dyskusyjna.
Musielibyśmy najpierw ustalić o jakich normach rozmawiamy
i przez kogo ustalonych.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@ dratwa 3 moze bys chcial zeby geje mieli zolta naszywke
12 Stycznia, 2014 - 23:09
na rekawie z literka "G"jezdzili osbnymi wagonami jedli w specjhalnie oddzielonych restauracjach a wogole zyli w getcie?
Przeciez to ze ktos sie urodzil czarnym czy gejem to nie jego wybor.
@Wilk na kacapy
13 Stycznia, 2014 - 00:17
Moja wyobraźnia jest drobiną
w stosunku do Twojej, jak zauważam.
Normalność kojarzy mi się z akceptacją ustalonej normy.
Norma zaś jest zbiorem pewnych zasad, pewnym stąd - dotąd,
wprowadzenie którego umożliwia zachowanie harmonii społecznej.
Normą jest konstytucja, ale też i kodeks drogowy.
Normą jest również dekalog, który jest strażnikiem
harmonii społecznej.
Kłopot zaczyna się wtedy,
gdy świeckie prawo, czyli norma,
zderzy się z normą Bożą.
Im bardziej dane państwo
budowało swoją konstytucję
w oparciu o prawo Boże,
tym konstytucja stawała się cenniejsza.
Dziś zauważam, że najpierw wymyśla się nowe normy,
by później, dla uspokojenia sumienia wierzących,
dopasować do tego swoją interpretację norm Bożych.
Z tej mąki chleba nie będzie.
Akceptuję ludzkie postawy i wybory jako coś oczywistego.
Bo każdy człowiek ma w swojej wolności
prawo o stanowieniu o sobie samym.
Łącznie z ponoszeniem konsekwencji tych wyborów.
Uważam jednak,
że choć jednostka powinna być chroniona prawem,
nie powinna nawet próbować robić z tego normy.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Contesso nie wmawiaj mi czegos czego nie napisalem i nie
12 Stycznia, 2014 - 21:19
manipuluj moja opinia.
Wczesnie juz wielokrotnie pisalem ze histerja z gejami jest specjalnie podsycana tylko po to zeby odwrocic uwge od powaznych problemow ot temat zastepczy jak MADZIA.
Pisalem nie raz ze podsyca sie nastroje antygejowskie w Polsce aby Polske zniszczyc pokazujac swiatu jacy to Polacy sa homofoby i faszysci wczesniej z nas juz zrobili w swiecie antysemitow czy wlascicieli KCetow.
Wiadomo, kto oplaca Szczuke i w jakim celu.
Przeczytaj moje wpisy i nie klam ze nie dostrzegam problemu
nauki seksualnej dzieci juz od 4 roku zycia.
Tyle za ja ide dalej jak Ty bo pokazuje ze nikt w Polsce nic nie robi szczegolnie rodzice ktorzy powinni otwarcoe zaprotestowac a nie tylko szeptac po kontach.
Polityka genedr byla od dawna w Polsce w mniejszym lub wiekszym stopniu byla tez juz w PRlu.
Jakos nikt do tej pory nie protestowal.
W Polsce nie ma spisow pedofilow i informacji o ich zamieszkaniu zeby ludzie mogli chronic swoje dzieci i to jest tez wielki problem ktorego Polacy nie widza.
Nigdzie tez nie spotkalem sie zeby Geje mialy wieksze uprzywilejowania i ze im sie cos wiecej nalezy,tak ze nie zmyslaj bajek.
Jak na razie geje wlacza o rowne prawa jako normalni obywatele, co nie znaczy ze jestem za tym by adoptowali dzieci.
Ale nie wiem czy wiesz ze geje moga miec swoje dzieci tez i znam pare takich rodzin gdzie lezbijka czy pedal ma swoje dziecko tak ze Twoja bliskozwrocznosc daleko nie siega.
Chyba sobie to mozesz wyobrazic.
I pozniej te dziecko jest wychowywane czesto przez obojga rodzicow w tym i przez pare gejowska i najczesciej matka lesbijak ma wszytkie prawa dotyczace dziecka i mimo ze jest lezbijka tak samo je kocha jak nie lezbijka.
Tak ze tez jakis wklad w przyrost naturalny maja.
Zreszta ten argument Twoj jest smieszny typowy zeby udezrzyc przyslowiwego psa bo procent lesbijskich par jest tak maly ze nie ma to zadnego wiekszego wplywu na przyrost naturalny.
Oczywiscie ze geje nie zgrazaja demografi ani rodzinie,
jak wiesz geje sa od zarania ludzkosci i jak by ci geje zgeazali demografi to by ludnosc na swiecie malala a wciaz rosnie tak ze gdzie te zgrozenie.
I jeszcze jedno Twoje przeklamanie swiadczace o calkowicie nie znjomosci tematu nikt gejem sie nie staje z wyboru poprzez "zmiane orjentacji we wczesnym wieku"
Czlowiek sie z taka sklonnoscia juz rodzi.
Nie mowiac juz o bardzo przykrych przypadkach kiedy w cielekobiety jest mezszczyzna i na odwrot.
Tak jak pisalem jest cala masa ludzi ktorzy nie sa gejami i nie maja dzieci czy Ty ich tez napietnujesz ze nie chca miec dzieci, albo ich miec nie moga z wielu przyczyn np:zdrowotnych? bo dla mnie jest to dokladnie to samo.
Ale jak pisalem znam pary co bez surykatek sie obeszly bo surykatki uzywa sie w parach hetero kiedy to kobieta nie moze urodzic tak ze nie myl pojec.
@ wilk - sa rozne szkoly
12 Stycznia, 2014 - 22:24
Jedni twierdza tak ja Ty, ze homoseksualizm jest wrodzony, a inni, ze wszyscy rodza sie biseksualistami z mniejsza lub wieksza sklonnoscia do ktorejs plci. :)
Za ta teoria przemawialby fakt, ze bardzo czesto mezczyzni, ktorzy byli molestowani jako dzieci, albo staja sie gejami, albo przechodza przez faze, w ktorej sa w zwiazkach homoseksualnych, zanim w koncu sie zorientuja, ze jednak wola kobiety.
Tak doprawdy, to nie ma zadnych wiekszych przeciwwskazan fizycznych, aby osiagac przyjemnosc z osobnikami obu plci. To wlasnie wychowanie i akceptacja spoleczna, lub jej brak, w znacznym stopniu wplywa na liczbe osob podejmujacych stosunki homoseksualne. Moze nie beda oni gejami "od urodzenia', ale jakie to ma znaczenie, jesli pozostana oni w zwiazkach homoseksualnych?
Natomiast przyzwolenie spoleczne i brak barier odgrywa ogromna role w szerzeniu rozwiazlosci i degeneracji, co jest znamienne dla schylku cywilizacji. A o to tu przeciez chodzi,aby cywilizcja lacinska przestala istniec. Smutne, ze tego nie widzisz, ze walka o rowne prawa gejow sa wykorzystywane do walki z nasza cywilizacja.
Mowisz, ze jestes przeciwny adopcjom przez pary gejowskie? Domy zastepcze to mniej wiecej to samo, para gejow staje sie rodzicami, tylko, ze nie permanentnie, przynajmniej formalnie. Obie te formy rodzicielstwa sa szeroko akceptowane w Kanadzie. Ciekawa jestem, czy jesli tego nie popierasz, czy zglosiles jakis sprzeciw? Watpie, bo gdybys to zrobil, to przekonalbys sie na wlasnej skorze, jak dziala demokracja i jak wielkie sa tu prawa gejow. Byl taki Polak, ktory wypowiedzial sie na temat gejowskich malzenstw, juz dawno nie ma pracy. To by bylo na tyle, jak chodzi o demokratyczne prawa w Kanadzie. Sa rowni i rowniejsi, a srodowisko homoseksualne nalezy do tych rowniejszych.
A jak chodzi o "normalnych" gejow, to robia swoje i nie afiszuja sie na kazdym kroku ze swoim homoseksualizmem, ani tym bardziej, nie pokazuja golych tylkow na paradach, ktore sa nastepnym symptomem spolecznego przyzwolenia na rozwiazlosc i bezideowosc, takie robta co chceta, hulaj dusza, piekla nie ma. Wyzwalanie w ludziach najnizszych instynktow, brak jakichkolwiek zasad, obalanie wszelkiego tabu. Po homoseksualizmie przychodzi kolej na pedofilie i kazirodctwo. Dlatego wlasnie dzieci maja sie masturbowac od malenkosci. Taki ma byc czlowiek przyszlosci i o tego czlowieka toczy sie walka, a nie o to, czy partner geja bedzie mial emeryturke po swoim zmarlym partnerze.
Otworz oczy wilku, bo to, ze Ty znasz akurat jakas mila pare gejow, o niczym nie swiadczy. Ja spotkalam sie z roznymi gejami, milymi i inteligentnymi, wspanialymi ludzmi i kompletnymi kretyn(k)ami. Co nie znaczy, ze ich nienawidze, albo zalecam do nich nienawisc. Nienawidze system, ktory wykorzystuje i skloca ze soba grupy ludzi, aby obalic nasza cywilizacje dla wlasnej korzysci.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Znajac zycie to szkola mowiaca ze sie geje rodza jest chyba
12 Stycznia, 2014 - 23:25
potwierdzona faktem ze w roznych krajach o roznych kulturach
jest prawie taki sam procent gejow.
To o czym piszesz to jest jeszcze inna orjentacja seksualna a mianowicie biseksualizm gdzie czlowiek jdnakowo dobrze sie czuje z ta sama lub inna plcia.
Wplyw srodowiska nie mniejsza ani nie zwieksza ilosci gejow tylko albo ich sklania do skrycia sie albo do ujawnienia w niektorych krajach arabskich niby nie ma gejow wedlug ich statystyk bo im za to glowe ucinaja.
W Indiach za homoseksualizm mozna dostac 10 lat wiezienia,ale to i tak nie zmniejszy procentu gejow.
To tak jak np.hemofilja zadenza kaz czy brak akceptacji nie spowoduje zmniejszenia lub zwiekszenia hemofilikow.
Tak jak piszesz ze jestem przeciwny zeby geje adoptowaly czy wychowywaly nie swoje dzieci,ale to jest moj moralny sprzeciw nie majacy zastosowania w prawie ktore jest dla wszytkich w Kanadzie rowne.
Nie spotkalem sie zeby geje mieli jakies lepsze prawa bo to jest niekonstytucyjne maja takie same prawa i ochrone prawna przeciwko rasitom i homofobom jak inni.
Mysle tez ze obawa ze jak pedaly beda mialy te same prawa co niegeje to pozniej pedofilicy czy inne zboki glowe podniosa jest nieuzasadniona jak dotad prawo jest jednoznaczne i nie wyglada na to zeby te przestepstwo zostalo zalegalizowane na kontynencie amerykanskim.
Tu ludzie bardzo sa uczulenia na pedofilow i dzieci sa pod wileka ochrona nie tylko z urzedu, ale i spoleczna.
Kazdy samotny mezszczyzna, ktory znajdzie sie w okolicy dzieci,jakis plac zabaw ,tern szkolny jest obserwowany i czeto jest wzywana policja, aby sprawdzic podejrzanego.
Sam mialem kiedys pomysl zeby z ukrycia sfotografowac moje dzieci jak sie bawia w przerwie na szkolnym placu,ale zaraz sobie to zglowy wybilem bo wiedzialem czym sie to moze skonczyc, moze to jest ta ostroznosc za bardzo przegieta ale wole takie przegiecie niz brak zaintereoswania.
W Polsce pamietam nikogo nie obchodzilo jak pedofil w centrum Warszawy zaczepial dzieci.Nikt tez nie nauczyl jak sie ma dziecko w takiej sytuacji ma zachowac.
W wielu etnicznych grupach do pedofilji czasem dochodzi co jest u nich kulturowo przyjete, ale to tez jest tu scigane,to samo odnosi sie do kaziroctwa, ktore
w kanadzie naprzyklad bylo i bardzo czeste i nie tylko w malych plemionach indjanskich.
Te masturbacje u dzieci to musial wymyslic wysoko postawoiny w NWO pedofil ktory za pomoca wielkich pieneidzy
wprowadza ta filozofie w zycie,a kto ma duze pieniadze to my wiemy.
Zgadzam sie tez z Toba ze sa rozni geje tak jak sa inni rozni ludzie co jednak nie zmienia faktu ze wytykam palcem zlych ludzi i mwie ze to sa zli hetero.
@ wilk
13 Stycznia, 2014 - 00:19
"nie wyglada na to, zeby pedofilia zostala zaakceptowana na kontynencie amerykanskim"?
To zalezy, gdzie sie patrzy i jak wiele sie dostrzega patrzac. Ty njwyrazniej patrzysz w druga strone. Pedofile juz domagaja sie takich samych praw jak homoseksualisci, a pedofilia zostala zarejestrowana jako orientacja seksualna w amerykanskim przewodniku dla psychiatrow i zmieniono to tylko po gwaltownych protestach. Jak na razie spoleczenstwo amerykanskie jest zmiekczane do akceptacji pedofilii, to tylko kwestia czasu. To samo dzieje sie w Europie. Przypadek, czy teoria spiskowa?
Poszukaj na youtube "Legalizing Pedophilia Through The Giuse of Homosexual Movement (Same Sex Marriage)", albo cokolwiek na temt legalizacji pedofilii.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
P.S. Malo mnie obchodzi, co jest akceptowane w "wielu etnicznych grupach". To cywilizacja, w ktorej Polacy sie wychowali jest niszczczona, a nie zwyczaje jakichs etnicznych grup. Mamy do wyboru: Albo byc Polakami, czyli narodem bazujacym moralnosc i etyke na nauczaniu Kosciola, albo przylaczyc sie do barbarzyncow, albo, mowiac jezykim politycznej poprawnosci - innych cywilizacji, akceptujacych kazirodztwo, pedofilie, poligamie i diabli wiedza, co jeszcze.
Lotna
@Lotna toc to w Polsce w kraju bazujacej na kulturze
13 Stycznia, 2014 - 03:04
katolickiej poedofilja jest rozgrzeszana i tolerowana oficjalnie.
Pedofil Polanski za ktorym jest rozpisany list gonczy ma wielkie grono rogrzeszycieli i prawo polskie nic mu nie robi.
@Wilk na kacapy
13 Stycznia, 2014 - 00:36
"Znajac zycie to szkola mowiaca ze sie geje rodza jest chyba
potwierdzona faktem ze w roznych krajach o roznych kulturach
jest prawie taki sam procent gejow."
Jeśli w każdym mieście,
na każdy tysiąc mieszkańców,
przypada podobna ilość sklepów monopolowych,
nie znaczy jednocześnie,
że alkoholizm jest oznaką zdrowia.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@ dratwa 3 kazdy by chcial byc zdrowym i bogatym ale
13 Stycznia, 2014 - 02:52
w wiekszosci wypadkow to nie od nas zalezy.
Ale na swiecie czy wsrod zwierzat czy ludzi istnieje mniejszosc, ktora zyje inaczej nie ze swojego wyboru zreszta.
Chcialbym zeby na swiecie nie bylo wojen, glodu, klesk , zywiolowych,chorob,oszustow,zlodzieji, mordercow, homoseksualistow i zboczencow roznej masci,ale to jest tylko infantylne zyczenie.
Wnk - ja Ci nic nie wmawiam !
13 Stycznia, 2014 - 13:24
Dowodem na to są cytaty z Twojego komentarza !
Piszesz w swoim pierwszym komentarzu:
"Mylisz pojecia celowo oglupiajac czytelnika aby tylko go nastawic zle do homoseksualistow."
Tutaj nikt nikogo nie nastawia źle do homoseksualistów, to tylko TY tak interpretujesz i pienisz się, że to debilizm, że "malotolerancyjna koltunerja polska" itd., za każdym razem gdy problem gender jest poruszany na portalu.
Przecież jest jasne jak słońce, że homoseksualiści są tu tylko INSTRUMENTEM w nieodpowiednich rękach debili i kołtunów, które sztucznie nadymają balon by utrzymać się na powierzchni bo zwęszyły niezłą i lekką do zdobycia kaskę, którą mają zamiar skonsumować. Ty zamiast walczyć z różnymi właśnie kołtunami i debilami typu Sroda, Szczuka, Bratkowska & co., walczysz z tymi, którzy widzą ciężar i konsekwencje problemu i starają się uczulać na nie innych, co Ty nazywasz "ogłupianiem czytelnika aby tylko go nastawić źle do homoseksualistów" i "antygejowską propagandą".
Dlatego napisałam Ci, że nie rozgraniczasz "pewnych subtelnych kwestii, które w Polsce od pewnego czasu przestały być subtelne bo jeden ktoś po grzbietach "kochających inaczej" chce dorwać się do koryta, a inny ktoś po ich grzbietach nie chce być oderwany od koryta. To zjawisko paralelne, interes i cel ten sam - koryto.".
Te "pewne subtelne kwestie" to właśnie Twoja dziwna wojenka, prowadzona nie z tymi co trzeba. Jeśli ktoś tu kogoś nastawia źle do kogoś to niestety robisz to Ty swymi niewyparzonymi wypowiedziami, podsycającymi opinię, że Polacy to homofobi itd.
Powtarzam - tu NIKT nie walczy z homoseksualistami ! Bo nigdy nie walczy się z instrumentem. Walczy się z tymi, którzy wykorzystują instrumenty dla własnych partykularnych celów.
Poza Polską obserwujemy zmasowany atak środo- i szczukopodobnych również w innych państwach europejskich i to nie jest przypadek.
Czy wyciągasz z tego faktu jakiś wniosek ???
A może powiesz, że i tam protestujący przeciw gender to debile i kołtuny, siejące antygejowską propagandę i "ogłupiające czytelnika aby tylko go nastawić źle do homoseksualistów"...
Hę ???
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Contessa dokladnie co to piszesz ja juz wiekle razy
14 Stycznia, 2014 - 17:43
wczesniej pisalem ze wlasnie homoseksualistow uzywaja do wielu celow, do sklucenia spoleczenstwa,odwrocenia uwagi,
od waznych tematow,robienia szamba w glowach,wyolbrzymianiu malego problemu,siania nienawisci,pokazaniu swiatu jacy to Polacy sa nie tolerancyjni po to tylko zeby tym zniszczyc Polske.
Homosie sa tylko nazedziem w tym i lemingi daje sie na to nabrac,owszem jest czesc gejow nadaktywnych z propaganda
opedalenia sie co jest i powinno byc napietnowane przez wiekszosc hetero.
Pisalem tez dlaczego Polska jest szczegolnym obiektem atakow
propagandy pedalskiej podobnie jak KK.
Przeciez Zydowka Szczuka to oplacana przez wiadomo kogo agentka NWO niszczaca Polske.Parady niby rownosci sa tez oplacane z zewnetrznych pieneidzy i uczestniczcy w nich oplacani aktorzy udajacy gejow maja za zadanie obrzydzenie spoleczenstwu gejostwa i siania antagonizmow.
Niestety na Szczukowy spektakl nabieraja sie nie tylko lemingi.
Wiekszisc polskich gejow sie odcina od Szczuki i na zadne spedy gejowskie nie chodzi,ale jak ktos lyka obrazy przekazywane przez TVN, gdzie media z malej grupy moga zrobic tlum i wyolbrzymic problem to tylko swiadczy o postepujacej lemingozie.
Ale tez Polacy pozwalaja na wprowadzanie geneder nie slyszalem o jakis zbiorowych manifestacjach widocznie im sie to podoba.Bo szeptenie po katach nic nie daje.
WNK - Ty albo nie masz pojęcia o realiach w Polsce albo...
14 Stycznia, 2014 - 19:23
masz super zakuty łeb !
Sądząc po twoim podejściu do słowa pisanego to to drugie choć pierwszego również nie wykluczam.
B/O
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński