Dorn: "Celem ataku winni być reklamodawcy reklamujący produkty/usługi przed i po programie"The Voice of Poland"

Obrazek użytkownika Ursa Minor
Artykuł

(...)Mam poczucie, że jesteśmy w klasycznej sytuacji: kto kogo – i nic na to poradzić nie można. Jeżeli ten konflikt zostanie przez nas przegrany, to będziemy spychani coraz dalej i dalej, bo okaże się, że można z nami zrobić wszystko.

Dlatego trzeba sięgnąć po takie środki, które wielokrotnie wykazały swoją skuteczność w świecie masowej rozrywki i masowej konsumpcji. Korzystają z tych środków w innych krajach wyznawcy wielu religii, grupy etniczne, ekologowie, obrońcy praw zwierząt. Tym środkiem jest portfel jako narzędzie walki.

Dlatego uważam, że celem ataku powinni stać się reklamodawcy reklamujący swoje produkty lub usługi przed i po programie „The Voice of Poland”, w którym występuje p. Darski. Reklamodawcy jak ognia boją się kojarzenia ich produktów, marki, logo z konfliktem, z którego stronami mogą się utożsamić liczne grupy konsumentów. Reklamodawcy starają się stworzyć wokół swoich produktów przyjazną atmosferę. Po to wykładają ciężkie pieniądze na reklamy. Konflikt niszczy pozytywne bodźce, które generuje reklama.(...)

http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-ludwika-dorna/14733-dorn-celem-ataku-powinni-stac-sie-reklamodawcy-reklamujacy-swoje-produkty-lub-uslugi-przed-i-po-programie-the-voice-of-poland

Brak głosów