O sprawie napisał między innymi poseł K'15 Tomasz Rzymkowski.
Poniżej tłumaczenie udostępnione przez pana posła na facebook'u komunikatu prasowego izraelskiego rządu:
12 maja 2019 r
* Osiągnięcia polityczne: pomimo protestów w Warszawie, rządowa misja promowania restytucji mienia żydowskiego przed Holokaustem *
Gila Gamliel zainicjował delegację rządową na czele z dyrektorem generalnym swojego ministerstwa, Aviem Cohenem Skali, który opuści poniedziałek na serię spotkań z wyższymi urzędnikami polskiego rządu w sprawie zwrotu skradzionej własności żydowskiej z okresu Holokaustu.
W poniedziałek delegacja rządowa na czele z dyrektorem generalnym Ministerstwa ds. Równości Społecznej Avi Cohen-Scali przeprowadzi serię spotkań z wysokimi rangą przedstawicielami rządu polskiego na temat zwrotu skradzionej własności żydowskiej z okresu Holokaustu, zainicjowanej przez ministra ds. Równości społecznej Gila Gamliela. Kulminacja intensywnej pracy rządu, której przewodniczył minister Gamliel, była zwieńczeniem kompleksowego planu pracy na rzecz powrotu własności żydowskiej do pięciu krajów docelowych, w tym Polski, we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Żydowską Organizacją Restytucji. Należy zauważyć, że w ramach działań programu podejmowane są dodatkowe środki legislacyjne i polityczne dotyczące praw osób ocalałych z Holokaustu i zwrotu własności żydowskiej. W tym kontekście Gamliel posuwa się naprzód wraz z niemieckim rządem, aby poszerzyć niemiecką świadomość Holokaustu rumuńskiego żydostwa oraz w wyniku poszerzenia kręgu odbiorców odszkodowań. Ponadto, pod przewodnictwem ministra, inicjator prowadzi do równości ruchów wobec rządu rumuńskiego w celu przywrócenia własności żydowskiej z Rumunii. W ostatnich dniach w Polsce miał miejsce antysemicki protest wzywający władze lokalne do zaprzestania operacji odzyskiwania mienia żydowskiego z Polski. Mimo to delegacja rządowa na czele z dyrektorem generalnym Ministerstwa Równości Społecznej Avi Cohenem Skali spotka się z różnymi urzędnikami polskiego rządu w kwestiach związanych z powrotem własności żydowskiej, co jest bezprecedensowym osiągnięciem rządu Izraela. A wybory w Polsce polski rząd zgodził się promować te rozmowy.
Minister Gamliel: * Rząd Izraela postrzega przywrócenie własności żydowskiej i promowanie praw osób, które przeżyły Holokaust, jako moralny imperatyw państwa żydowskiego, a żaden czynnik polityczny lub antysemicki nie powstrzyma nas przed wypełnieniem tego ważnego porządku. Gratuluję polskiemu rządowi wytrwałości wobec głosów protestu antysemickiego, imponującego zastoju w okresie wyborczym, kończy się klepsydra i musimy działać energiczniej, zanim będzie za późno. ”
- wraz z "policją gramatyczną" o korektę powyższego tłumaczenia, aby stało się zrozumiałe.
Niestety, marsz "przeciwko JUST 447" został (co było absolutnie do przewidzenia) uznany - przez międzynarodowe żydostwo - jako demonstracja antysemicka. Wydaje się, że przy innym rozłożeniu "akcentów" dałoby się ten protest "rozegrać" w sposób patriotyczny, przynoszący korzyść Polsce, choć niekoniecznie Konfederacji. Teraz - jest to już "po ptokach", czyli "gdybanie", raczej bezcelowe.
Konfederacją (czy są tam jacyś mądrzy politycy) kierują ludzie bez doświadczenia politycznego (bo doświadczenie w organizacji marszów patriotycznych to jednak nie to samo). Niestety - w polityce międzynarodowej - "udało się" Polsce, dzięki organizacji tego marszu "zdrowo nagrabić". Przecież właśnie żydowscy banksterzy trzymają nas "za gardło", a ściśle mówiąc - za "coś" znaczne niższego.
"Dzięki" Jałcie - straciliśmy suwerenność na rzecz Sowietów, dzięki Magdalence - nie odzyskaliśmy suwerenności, zmienił się suweren. Obecna polityka - to kwestia balansu, przy bardzo chwiejnej równowadze. Na tym braku równowagi "żerują" zarówno zadaniowcy, jak też głupcy, pożyteczni idioci i - zdrajcy. Nie wiem np. kim jest Michalkiewicz (przypomnę, że bronił esbeckich emerytur odwołując się do zasad "państwa prawa"). Czy prawo i bezprawie pomyliło mu się z (nie)sprawiedliwością? Czy - przez "podkręcanie atmosfery" chce szkodzić Polsce w sposób świadomy? Zresztą - Michalkiewicz to taki "koronny" przykład. Mamy więcej podobnych "mędrców pańskich".
Czy jest jakiś sposób na naszych wrogów? Z całą pewnością - nie demonstracje. W sferze duchowej - uznanie Jezusa Chrystusa (NB narodzonego jako ortodoksyjny Żyd) za Króla Polski. Jedynego Króla! Bez Królowej! Król jest Jeden!
W sferze materialnej - najlepszą obroną jest atak. Jak zaatakować - będąc "trzymanym za..."? Powinniśmy także "chwycić", może w inny sposób. Na podstawie nachalnie, propagandowo (to kosztuje!) publikowanych danych historycznych (IPN - historycy - dokumenty) - domagać się rekompensat za straty materialne i moralne narodu polskiego, spowodowane działalnością Wolińskiej,Światły, Różańskiego... lista jest długa. Publikować (i rozpowszechniać, w tłumaczeniach , na angielski i niemiecki) opracowań Gontarczyka dotyczących enuncjacji Engelking, Grossa oraz - żądać zadośćuczynienia. Choćby - od tej dwójki, ale też - od fałszywych świadków, których cytują paszkwilanci. Wymaga wysiłku, czasu, starań, pieniędzy. Trudniejsze to, niż demonstracje. Jednak, na dłuższą metę - powinno przynieść oczekiwane skutki.
A opisywanie "zdrad" Piłsudskiego, "nieprawomyślności katolickiej" czy "niewierności świętej tradycji" JPII, "spiskowości" kardynała Wyszyńskiego, rozdmuchiwanie problemu pedofilii w polskim KK, kłamliwe ataki na czołowych "pisiorów" to elementy walki politycznej - celowego niszczenia tych, którzy walczyli o Polskę, tych - którzy w istniejącej sytuacji geopolitycznej próbują "nawę państwową" utrzymać na powierzchni. Co ciekawe - rozwieszane dziś transparenty tzw. opozycji przeciwko czołowym politykom PiS-u również "wpisują się" w scenariusz walki politycznej praktykowanej przez Konfederację. Przypadek? Nie sądzę!
Sytuacja, mutatis mutandis, przypomina właśnie czas chaosu - przed przewrotem majowym. Czyżby dlatego pojawił się bloger Zyga Dulski z "pająkowym" atakiem na Marszałka?
Ludzie myślcie, to boli, ale - da się wytrzymać. Bez myślenia - zginiemy.
że rosyjski agent Kwaśniewski obiecywał odszkodowania. W marcu 2001 r., a więc na początku swojej II kadencji, Kwaśniewski skutecznie zawetował ustawę reprywatyzacyjną. Zdaniem prawników była ona najlepszym aktem prawnym w 11-letniej wówczas historii PRL-bis. Kwestia odszkodowania za utratę majątku w okresie tzw. Polski Ludowej nie została uregulowana do dzisiaj.
Rozmowy o odszkodowaniach kontynuowali mafiozi z PO z rezydentem Komuruskim z ramienia sowieckiej WSI - którzy chcieli sprzedać polskie lasy, aby mieć pieniądze na odszkodowania.
Vote up!
0
Vote down!
0
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Jak tam z policją? Dała radę? Czy nadal Pani nie rozumie, że pewni panowie z Izraela przyjeżdżają do Polski w związku z chęcią odzyskania "skradzinego" majątku? A może to moja wyobraźnia stworzyła ten tekst. Może to efekt konfabulacji pana posła Rzymkowskiego? A może napisali go rosyjscy agenci? Nawet jeśli ogłoszono, że przyjazd jest odwołany, to tym gorzej! To oznacza, że rozmowy będą toczyły się "pod stołem"! Merytoryczny problem zbyła Pani jednym zdaniem i potem zmieniła temat. Sprytny chwyt.
Niewątpliwie jest Pani osobą myślącą, proszę jednak o ostudzenie emocji i analizę faktów. Proszę nie walczyć z rzeczywistością. Nie zmieni jej Pani zaklinaniem i dorabianiem teorii politycznych. Sprawa jest prosta. Jeśli nie będzie stanowczego sprzeciwu, nowi właściciele będą bezwzględni! Zostaniemy lokajami we własnym kraju!
Niech sobie pani chrabina sama robi korekty; niedole Polaków ma ona 'w tyle', bo sama siedzi w innym kraju.
Zza węgła tylko od czasu do czasu podsyła swoje niestrawne i śmiertelnie nudne epistoły. Nie ma zupełnie wyczucia internetu, zasilając nasz portal swą tfórczością. A nawet w swej pysze nie zauważyła, że SolidarnyX dał pałę właśnie jej, a nie Patrii.
"dała głos" w swoim, maglowym stylu. Bez grama prawdy. Siedzę w Polsce, moich "epistoł" nikomu nie każę czytać. Markowe mogą się swobodnie "upajać" własnym "wysokim" poziomem dyskusji. I "doskonałym wyczuciem". Które jakoś tak śmierdzi prymitywem. Ale - czego żądać od wołu...
Markowa zapewne myśli, ze jest dowcipna. Si tacuisses...
Punkt siedzenia chrabiny, jak widzę nie ma wpływu na punkt widzenia.Tak, chrabino, myślę, że jestem dowcipna - i to bez używania inwektyw typu "maglowy styl", "śmierdzi prymitywem" etc. A z tym "wołem" to już całkiem jaśnie pani odleciała... Szerokich skrzydeł! Dalekich lotów! Tyle startów co lądowań! Kosmos czeka!
- w dużej części zgadzam się z Panią i z tym aby zacząć atakować antypolskich komunistów i ich agenturę na wielu płaszczyznach bo czasem myślę że nasze służby specjalne są faktycznie tylko od rozbijania drogich limuzyn (dlaczego tak uważam może opowiem kiedy indziej bo w moim miasteczku rozmontowywuję gang czerwonych bandytów,-gratis wyręczam polskie służby poświęcając swój czas i pieniądze - sprawa dotyczy nielegalnego przejmowania gruntów pod deweloperkę przez podstawione przez UM) - ale np. Jezus nie był Żydem i nie uznawał żydowskiego talmudu. Cytat z opracowania niżej:
"Jezus wręcz przestrzegal przed żydowskimi faryzeuszami Jezus brzydził się i potępił „faryzeizm,” stąd słowa: „Biada wam uczeni w piśmie i faryzeusze, obłudnicy, węże, pokolenie żmij.” Nie uznawal żydowskiego Talmudu. Jezus byl synem Bożym i Galilejczykiem i używal języka aramejskiego"
-warto to wiedzieć bo niektórzy celowo zamazują prawdę Pisma Świętego.
Vote up!
0
Vote down!
0
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
Nie mogłem nie zareagować na Twój komentarz, gdyż wg. niego zostałem także zaliczony do pożytecznych idiotów. Piszesz, że marsz przeciwko S447 JUST został przez żydostwo uznany za antysemicki i było to do przewidzenia, to znaczy co należało zrobić? Nie należało się bronić? Poza obroną duchową nie podajesz żadnego innego sposobu walki z nielegalnymi roszczeniami, chociaż piszesz także, że marsze nie powinny być jedynym sposobem walki.
Nie bardzo rozumiem, tzn. jesteś za a nawet przeciw? Nie podajesz żadnego innego sposobu walki z szantażystami. Ksiądz Chrostowski po kilkuletnich próbach prowadzania dialogu zrezygnował z niego, powiedział, że żydzi nie dyskutują, tylko stawiają żądania. Napisałaś, że wśród Narodowców i Konfederatów nie ma ludzi z politycznym doświadczeniem, nie zgadzam się z tym, ale załóżmy, że tak jest, to w jaki sposób mają oni zdobyć to doświadczenie?
Tysiące młodych Amerykanów kończy studia i później latami szuka pracy, ponieważ w odpowiedzi na swoje podania otrzymują negatywną odpowiedź, zawsze tę samą: nie możemy przyjąć ciebie, ponieważ nie masz doświadczenia. Jest to tutaj duży problem, młodzi są zadłużeni pożyczką na studia, a pracy nie mogą znaleźć. Czy możemy pozwolić sobie na niepatrzenie obecnej władzy na ręce? Absolutnie nie!
Zapewnień Kaczyńskiego „ufojcie nam” nie można traktować na poważnie, PiS udowodniło to wiele razy. W sprawie S447 milczeli bardzo długo, nie tylko milczeli, ale prowadzili w tej sprawie negocjacje przez wiele lat, ujawniło to między innymi „wikileaks”. Dopiero teraz gdy „mleko się wylało” zabrali głos i mówią, że nikomu Polska nie będzie płacić za cokolwiek. Dlaczego nie wyrażają się bardziej precyzyjnie i nie mówią wyraźnie, że nie będziemy płacić żydowskim organizacjom?
Dlaczego PiS wycofał się z ustawy IPN, przecież nie było w niej niczego co mogłoby obrazić kogokolwiek, ośmieszyli siebie i pokazali, jak są słabi, a przez to zachęcili do kolejnych ataków na nich samych i Polskę. Dlaczego negocjacje w sprawie tak prostej i słusznej ustawy prowadzono nie w Polsce, lecz w siedzibie mosadu w Izraelu? Rządzą sami, gdzie jest ich skuteczność? Dlaczego, gdy w marcu ubiegłego roku Polonia informowała amerykańskich polityków o S447, obecny rząd nie tylko nie poparł tych działań, lecz je torpedował?
Do tego zadania przysłano tu wiceministra MSZ Marka Magierowskiego. Gdy Polonia broniła Pomnika Katyńskiego w Jersey City przed przeniesieniem z prestiżowego miejsca w ciemną, ślepą, nieodwiedzaną ulicę przy ścieku, Polski MSZ i konsul Maciej Golubiewski, nie pomogli Polonii, lecz stanęli po stronie wrogów Polski. Obrońcy pomnika byli nazywani wtedy agentami Putina. Piszesz Katarzyno, że nie wiesz kim jest S. Michalkiewicz i że jest to człowiek, który kiedyś bronił esbeckich emerytur. Nigdy o takiej obronie nie słyszałem, udowodnij to.
Uważam, że Michalkiewicz wykazał się w ostanich latach olbrzymią odwagą (mosad jest mściwy) i jeżeli nie dojdzie do ograbienia Polski, to stanie się tak właśnie dzięki niemu. To Michalkiewicz ujawnił notatkę, która powinna otworzyć oczy najwierniejszym wyborcom PiS. Jest to notatka z rozmów na temat żydowskich roszczeń, które były prowadzone między byłym ambasadorem w Izraelu Jackiem Chodorowiczem, a wysłannikiem Departamentu Stanu USA Thomasem K. Yazgaedim (obaj żydowskiego pochodzenia), a która mówi wyraźnie, że z roszczeniami należy poczekać aż zakończą się jesienne wybory.
Dlaczego rząd daje miliony dla wrogów Polski, a nie ma pieniędzy na patriotyczną, polską sztukę i dla patriotycznych polskich historyków? E. Kurek, L. Żebrowski, J. R. Nowak i inni nie dostali od obecnej „dobrej zmiany” ani złotówki. Profesora Andrzeja Nowaka kupiono dając mu pracę jako doradca prezydenta Dudy, nie słyszałem, aby krytykował on A. Dudę za skandaliczne i antypolskie wypowiedzi, a było ich sporo.
Prof. Nowak jest historykiem i powinien reagować, gdy Duda nazywa Polskę „polin” i mówi o wspólnej ojczyźnie dwojga narodów i tysiącletnim pobycie żydów w Polsce. Czy do takiego rządu można mieć zaufanie? Piszesz Katarzyno, że zasadą skuteczności każdej władzy jest jednowładztwo. Całkowicie się z tym zgadzam, historia to potwierdziła, Hitler i Stalin byli bardzo skuteczni, jesteśmy też w takim wieku, że sami odczuliśmy skuteczność jedynie słusznej i przewodniej roli partii komunistycznej. PiS na razie ostrożnie i na małą skalę przeprowadza naloty na niezależne media internetowe, konfiskuje, lub niszczy im sprzęt i archiwa, to powinno być ostrzeżeniem do ich jednowładczych zapędów.
Pozdrawiam.
Vote up!
0
Vote down!
0
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Zacznę od Michalkiewicza, choć pamiętałam jego dawniejsze wystąpienie w sprawie esbeków, a to jest wpis ostatni:
»Broniłem tych emerytur z podstawowego powodu – państwo nie powinno stosować środków niegodziwych – wyjaśnił publicysta Stanisław Michalkiewicz. – Nie z tego powodu, że mam jakąś sympatię do ubeków, bo nie mam żadnej sympatii do ubeków, do sowieckich kolaborantów, tak samo jak nie miałbym do volksdeutschów – zapewnił były prezes Unii Polityki Realnej.« ]]>https://www.tvp.info/42594771/stanislaw-michalkiewicz-odebranie-emerytur...]]>
Co do metod obrony - nawet mnie, na blogu, cytowała Rebeliantka, uznając - że moje sugestie to "zadanie głównie dla Rządu".
Aby nie być gołosłowną - zacytuję samą siebie - z tego samego komentarza, gdzie pisałam o "sferze duchowej":
»W sferze materialnej - najlepszą obroną jest atak. Jak zaatakować - będąc "trzymanym za..."? Powinniśmy także "chwycić", może w inny sposób. Na podstawie nachalnie, propagandowo (to kosztuje!) publikowanych danych historycznych (IPN - historycy - dokumenty) - domagać się rekompensat za straty materialne i moralne narodu polskiego, spowodowane działalnością Wolińskiej, Światły, Różańskiego... lista jest długa. Publikować (i rozpowszechniać, w tłumaczeniach , na angielski i niemiecki) opracowań Gontarczyka dotyczących enuncjacji Engelking, Grossa oraz - żądać zadośćuczynienia. Choćby - od tej dwójki, ale też - od fałszywych świadków, których cytują paszkwilanci. Wymaga wysiłku, czasu, starań, pieniędzy. Trudniejsze to, niż demonstracje. Jednak, na dłuższą metę - powinno przynieść oczekiwane skutki. A opisywanie "zdrad" Piłsudskiego, "nieprawomyślności katolickiej" czy "niewierności świętej tradycji" JPII, "spiskowości" kardynała Wyszyńskiego, rozdmuchiwanie problemu pedofilii w polskim KK, kłamliwe ataki na czołowych "pisiorów" to elementy walki politycznej - celowego niszczenia tych, którzy walczyli o Polskę, tych - którzy w istniejącej sytuacji geopolitycznej próbują "nawę państwową" utrzymać na powierzchni. Co ciekawe - rozwieszane dziś transparenty tzw. opozycji przeciwko czołowym politykom PiS-u również "wpisują się" w scenariusz walki politycznej praktykowanej przez Konfederację. Przypadek? Nie sądzę! Sytuacja, mutatis mutandis, przypomina właśnie czas chaosu - przed przewrotem majowym. Czyżby dlatego pojawił się bloger Zyga Dulski z "pająkowym" atakiem na Marszałka? Ludzie myślcie, to boli, ale - da się wytrzymać. Bez myślenia - zginiemy. Myślących - pozdrawiam,«
Co do prof. Kurek - większość jej słuchaczy słyszy tylko to, co chce usłyszeć, ale nie wszystko, o czym ona mówi.
Co do Leszka Żebrowskiego i J. R. Nowaka - nie wiem, w jakim stopniu zostali "pominięci" przez "obóz rządzący". Jedna sprawa jest niewątpliwa - nie rozumiem, dlaczego nie było "walki" reprezentantów Polski o pomnik w Jersey City, choć pamiętam, na tym blogu, którąś z rzekomych "prawicówek" - wytrząsającą się, że "pomnik jest brzydki". Może - zgłosi się sama? Może "rząd" też przyjął taki "argument"? Tutaj - wciąż - wielka chwała Polonii Amerykańskiej.
Ale - JKM, chyba nie tylko rusofila, niewątpliwie niszczyciela, burzyciela, oszołoma, Bosaka - występującego w TVN, w sputniku.ru - nie widziałbyś zapewne jako przedstawiciela Polski i z całą pewnością nie chciałbyś zobaczyć, jak "uczy się polityki" - na naszym grzbiecie.
Myślę, że tu - jesteśmy zgodni. O ile "doły" Konfederacji - to patrioci, o tyle "góra" - "dno i wodorosty". Trudno, na podstawie tego co widzę, abym zmieniła zdanie. "Akcje" Konfederacji - służą "totalniakom".
Katarzyno, to nie Konfederacja i Narodowcy atakują Kościół, Wyszyńskiego i JPII-go. Narodowców i Konfederatów nie można porównywać z „totalitarną hołotą”, mój komentarz dotyczył ustawy S447 JUST i tego, że rząd i Kaczyński wbrew temu co mówią potajemnie przehandlowywali Polskę. Mówi o tym notatka opublikowana przez S. Michalkiewicza, a której autentyczności obecny rząd nawet nie kwestionuje.
Pisałem o niej w moim komentarzu, ale Ty też nie odniosłaś się do niej. Chciałbym usłyszeć lub przeczytać co dokładnie powiedział Michalkiewicz na temat ubeckich emerytur, jest on prawnikiem i prawdopodobnie chodziło jemu o to, aby ta sprawa została załatwiona bez jakichkolwiek prawnych niedociągnięć. Zobaczymy, został zaatakowany przez TVP jeden dzień po marszu protestacyjnym, na pewno wie o tym i odniesie się do tej sprawy.
W oczy rzuca się jednak bardzo ciekawy fakt, a mianowicie to, że telewizja, która filmowała cały marsz, twarze uczestników i przemówienia pod amerykańską ambasadą nie wspomniała nawet o tym 20-to tysięcznym proteście w swoich wiadomościach, ale zaatakowała Michalkiewicza, za coś co wydarzyło się chyba dwa lata temu. Dla zarządzających TVP ważniejsze były jakieś bzdury podane w wiadomościach. Korwina Mikke nie darzę sympatią, co do Bosaka to nie zgadzam się z Twoją oceną tego polityka, pomimo młodego wieku ma on już spore doświadczenie polityczne, był posłem i jest wieloletnim działaczem politycznym.
Ponieważ nie jest zapraszany do państwowych telewizji, gdy dostał zaproszenie do „Sputnika” z niego skorzystał. Zapewne nie wiesz co tam mówił, więc dopisuję, że atakował tam politykę Putina i żądał zwrotu „topolewa”. Dodam jeszcze, że Beata Szydło ma drzwi otwarte do każdej polskiej telewizji, jednak w TVN24 też występowała.
Chyba żaden polski polityk nie potrafi tak mądrze i płynnie wypowiadać się na wiele tematów, bez stękania i zastanawiania się jak właśnie Bosak. Uważa on, że nie powinniśmy drażnić niedźwiedzia i ma rację. Co się stanie, gdy w Stanach zmieni się prezydent i polityka amerykańskiego rządu, czy nie pozostaniemy wtedy sam na sam z tym rozdrażnionym niedźwiedziem?
Następna sprawa, za pieniądze Polaków zostało wybudowane muzeum „Polin”, centrum antypolskiej działalności, do obozu w Auschwitz nie wolno wnieść polskiej flagi i zaśpiewać tam polskiego hymnu, jak można było na to pozwolić i do tej pory tego nie zmienić? Nie ma pieniędzy na polską sztukę, dla polskich historyków i nawet na cmentarz na Powązkach, ale są pieniądze na żydowskie cmentarze i pół miliona dla Barbary Engelking, aby dalej mogła szkalować Polaków i pisać paszkwile. Nie odniosłaś się ani słowem do tego co napisałem o Dudzie i jego antypolskich wystąpieniach. Dodam teraz jeszcze kilka zdań o tym szkodniku.
Żona Dudy wychowywała się w domu, gdzie panowała antypolska atmosfera, jej ojciec jest znanym polakożercą, więc jej wpływ na Dudę jest też chyba bardzo duży, Duda udaje patriotę. Kaczyński załatwił nam dwóch antypolskich prezydentów. Niewielu wyborców wiedziało kim jest Wałęsa, Kaczyński wiedział, znał jego przeszłość z lat młodzieńczych, jak i tych związanych ze współpracą z UB, znał też jego poziom "intelektualny" i pomimo tego zrobił go prezydentem, co za kompromitacja. Sam Kaczyński powiedział zwracając się do Wałęsy: ja pana zrobiłem prezydentem. Dlaczego to zrobił? Dzisiaj widzimy jak wielkie szkody dla Polski poczynił ten drań, który nadal szkodzi Polsce.
Duda to też „wynalazek” Kaczyńskiego. Przecież można było znaleźć innych kandydatów. Widziałem zdjęcie wielkanocnego stołu państwa Dudów, nie było tam żadnego świątecznego symbolu, ani patriotycznego. Nie było polskiej flagi, nie było krzyża nie było Wielkanocnego Baranka z czerwoną flagą i białym krzyżem. Były jedynie kwiaty, pisanki i jakiś zajączek.
Piszesz, że nie wiesz, dlaczego rząd nie pomógł Polonii w obronie Pomnika Katyńskiego, ja wiem, nie pomógł, ponieważ jest w nim niewielu patriotów i wielu tchórzy bojących się żydów, burmistrz Jersey City jest żydem. Po tym skandalu w Jersey City, Duda spotkał się ze Steven'em Fulop'em (burmistrz) przy pomniku i wręczył jemu prezent przywieziony z Polski.
Rząd chce żyć na koszt Polaków i chce mieć „święty spokój”. Według Ciebie góra Konfederatów to „dno i wodorosty”, miejmy nadzieję, że to właśnie te „dno i wodorosty” uratują Polskę przed zamianą na „polin”. Gdyby nie oni, rząd dalej by milczał w sprawie S447 i po wyborach Polacy nie poznaliby własnej Ojczyzny. Słyszałem, że już dzisiaj agenci mosadu kręcą się po warszawskim lotnisku z pistoletami maszynowymi. Gdy PiS i Duda wygrali wybory, skakałem z radości, dzisiaj czuję się zawiedziony, oszukany i zły.
Pozdrawiam.
Vote up!
0
Vote down!
0
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Moje obserwacje wskazują raczej, że Bosak jest oportunistą - karierowiczem. I właśnie podobny oportunizm dostrzegasz, wszyscy dostrzegamy, u wymienionych przez Ciebie polityków PiS-u. Tylko, czy sądzisz, że po (ewentualnym) dojściu do władzy polityków takich jak JKM, Liroy czy Bosak - oni nagle zaprezentowaliby jednoznacznie pro-polski narodowy kierunek polityki? Wiedząc o zadłużeniu Polski w bankach żydowskich (Orban wyrwał Węgry z tej "pętli"). To "nijakie" śniadanie wielkanocne u Dudów - to część owej oportunistycznej postawy naszych rządzących. Pamiętaj, że wszyscy "na świeczniku" mają specjalistów od "pijaru" i że ci "fachowcy" kreują "obrazy" które, z narodowego punktu widzenia, nie powinny powstawać. Ale - żydowskie oskarżenia o nacjonalizm i nieskuteczna walka o znaczenie słowa patriotyzm - to jedna z przyczyn takiej, nie innej impresji jaką mamy na temat rządzących.
Nie znam kulisów wyboru Wałęsy czy Dudy na prezydenta. Nasza wiedza o wiedzy Kaczyńskiego i jej źródłach - to wciąż raczej domysły, niż fakty. Co do Michalkiewicza jako "źródła" - uważam go za bajarza. Podobnie zresztą Brauna: obaj tworzą pewną wirtualną "rzeczywistość", potem "naciągają" fakty aby "udowodnić" prawdziwość swoich wyobrażeń. Pisałam, że w pewnym stopniu przypomina to "rewelacje" i "tworzenie historii" przez Engelking i Grossa.
O Bosaku i "niedrażnieniu niedźwiedzia" - tutaj chyba jesteś naiwny. Przecież wszelkie nasze umowy z Ameryką w kwestii obronności to właśnie "drażnienie niedźwiedzia". Nie oszukujmy się - jakakolwiek niezależność Polski - energetyczna, militarna, surowcowa - od rosyjskiego systemu władzy - to jest "drażnienie". Ostatecznie - Ty masz prawo nie wiedzieć, ale Bosak, jeśli jest rzeczywiście politykiem, to albo - "rżnie głupa"?, - "pyta o drogę"?, lub - jest sprzedawczykiem - na rosyjskim pasku. I wszelkie "sugestie", z czego mamy zrezygnować, aby "nie drażnić" - to zdrada. Tak, jak zachowują się dziś nasi politycy wobec Ameryki (rządzonej w dużej mierze przez żydostwo) - to "powtórka z rozrywki" - w ten sam sposób zachowywali się "nasi" (?) za czasów komuny i rządów Wielkiego Brata. Mam powody by sądzić, że ktokolwiek przejmie władzę, to zachowa ten sam "sposób" - będzie się "kłaniał" jednym lub drugim. Zwłaszcza że "doradcy" pozostają, na ogół, stali.
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie poruszone przez Ciebie kwestie. Wydaje się, że "dotknęłam" najważniejszych. Jednak w świetle tego, co wiem - ci, którzy teraz "wygrywają" nasz patriotyzm, czy też "lansują się" jako patrioci, po "dorwaniu się" do władzy zaprezentują tę samą, dobrze znaną postawę oportunistyczną - będą się "kłaniać" Żydom. Ponieważ jednak Konfederacja, jako "grupa" całkowicie niespójna ma największą szansę na to, że szybko się rozpadnie, toteż obawiam się, że jedynym jej "sukcesem" będzie odebranie części głosów PiS-owi. Ażeby było jasne - nie jestem "fanką" PiS-u, ale dostrzegam, co dobrego zrobił obecny Rząd - w porównaniu z wszystkimi poprzednimi. Upadek obecnego Rządu (mówimy o wyborach) to "szansa" dla "totalitarnej" i do powrotu całej ówczesnej patologii. Powinniśmy sobie uświadomić i odpowiedzieć wyraźnie - czego chcemy. Odpowiedź musi być realistyczna, a nie "życzeniowa". Jakie są szanse Konfederacji na stworzenie silnego, jednolitego, patriotycznego rządu? Procentowo! 5%? Czy trochę więcej (6?, 10?, ile?) I kto, twoim zdaniem, nadawałby się na Prezydenta? Premiera? Ministra Spraw Zagranicznych? Ministra Spraw Wewnętrznych? Ministra Szkolnictwa? Rolnictwa? Zdrowia? Kto byłby właściwym doradcą Prezydenta?
To są pytania, które sama sobie stawiam. Dobrej odpowiedzi nie widzę. Może o to należałoby pytać "spikerów" Konfederacji. Opozycja powinna zawsze mieć "gabinet cieni", co do "zbieraniny" w Konfederacji - tam raczej są cieniasy.
Michalkiewicz - na Prezydenta, Bosak - na premiera? Czy może - JKM na Premiera, Liroy - na szefa MSZ? Braun - ministrem SW? Chyba żart! Na razie - niedobrze to widzę.
ja też dostrzegam to co zostało zrobione przez obecny rząd, ale dostrzegam także te negatywne poczynania i zaniechania, które mogą doprowadzić do zniknięcia Polski. Piszesz w odpowiedzi na mój komentarz, że Konfederacja nawet gdyby wygrała wybory to nie jest w stanie stworzyć rządu, nie ma ludzi. Absolutnie się zgadzam, ale ja aż tak naiwnym człowiekiem nie jestem, że wierzę w możliwość wygrania przez nich wyborów do Parlamentu.
Chodzi o to, aby przekroczyli pięcioprocentowy próg i PiS musiało wejść z nimi w koalicję, aby był „ktoś”, kto będzie patrzył im na ręce. Jak na razie „skuteczność” tego rządu, pomimo niektórych osiągnięć może doprowadzić do zniknięcia Polski, tak uważam i nie tylko ja. Co się tyczy S. Michalkiewicza, to mówił on wielokrotnie, nawet powtórzył to kilka dni temu, że nie zamierza być politykiem.
Pozdrawiam.
Vote up!
0
Vote down!
0
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Komunikat MSZ, tylko potwierdza, że miało dojśc faktycznie do takiej delegacji, jednak ją teraz w ostatniej chwili odwołano (a przecież takie delegacje nie są planowane z dnia na dzień). Pytanie czy zostałaby odwołana, gdyby nie protesty w Polsce?
No i kolejne pytanie - czy i kiedy (bo nie zauważyłem aby to nastąpiło) - żydzi przeprosili nas i wycofali się z oszczerstw względem nas, ze "antysemityzm wyssaliśmy z mlekiem matki" itp. draństwa ich premiera, że znów jak gdyby nigdy nic mamy z nimi rozmawiać???
Vote up!
0
Vote down!
0
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Tego się nie dowiemy; a może wolą zrobić to potajemnie - cóż trudnego przejąć lotnisko i wysadzić jerozolimską ekipę, a następnie eskortować np. jako świeże bułeczki furgonetką z napisem "bez konserwantów"? Na przykład...
Słyszeliście o lotnisku w Rzeszowie - gdzie służby Izraela czują się jak u siebie - i myślę, że nie tylko tam. Nie tak dawno (zdaje się w Łodzi) odbywały się żydowskie manewry przejmowania lotniska przez desant spadochronowy. A wojska USA np. w Powidzu - może będą miały okazję rozproszyć swoją nudę? Nie traćmy czujności. I wszelkie enuncjacje na 'niezależnej' traktujmy z najwyższą nieufnością. Taka ona "niezależna", jak połowa tutejszych "niepoprawnych" - co nie znoszą Polski i polskiego patriotyzmu.
Jesteś nielicznym spośród blogerów, który przyznaje się do swoich negatywnych opinii. Z "cichodajami" walczę na blogu, jednak bez większych sukcesów.
Ad rem - "Władzy" należy patrzeć na ręce. PiS powinien czuć, że jest "pod naszą kontrolą". Natomiast zakładanie z góry, że wszystko, co zrobili i zrobią "rządzący" jest złe bo "inni" (Pobudka, Braun, Konfederacja, Winnicki, Bosak itp.) zrobiliby lepiej - to już nadużycie. Zwłaszcza porównując różnorodne, nieodpowiedzialne, dotychczasowe "dokonania" wyżej wymienionych. Nie będę wyliczać, przy odrobinie uczciwości i sprawności intelektualnej - każdy może zrobić to sam. Chyba, że tendencyjnie - nie chce.
Żadna władza, niekontrolowana, nie działa prawidłowo. Dlatego my, społeczeństwo, nie możemy być "apolityczni", leniwi, "spoczywający na laurach", niezainteresowani. Jeśli jednak, z założenia, zaczynamy dywersję, to grozi nam jedynie "powtórka z rozrywki": ci "prawostronni krytykanci" nie dysponując "siłą przebicia" - wpisują się w działalność wrogiej Polsce "totalnej". To już uderzające, jak slogany głoszone przez lewaków są zbieżne z hasłami Konfederacji. Tego nie można uznać za przypadek. Ale - służy to wrogom, nie Polsce.
Pozdrawiam (a dodam, że wielokrotnie stawiam Ci +5),
Ani targowickie kreatury same nic by nie zdziałały, ani czerwona polskojęzyczna swołocz po II Wojnie Światowej: pierwsi bez wkroczenia ruskiej armii na rozkaz Katarzyny II, drudzy bez żołdaków Stalina. Tak samo nic nie może zdziałać totalna opozycja bez wsparcia z zewnątrz, a tym bardziej wpisująca się świetnie w jej działania Konfederacja, dla niepoznaki poprzebierana w polskie kontusze.
Dziękuję Pani, też czasem daję Pani +, a czasem -. Swoje oceny staram nie podpierać się tym, czy ktoś jest za PiS, czy innymi ale tym, co mówi w danej chwili i czy to co mówi jest spójne z jego poprzednimi wypowiedziami i prawdą. Dałem + nawet Husky niedługo po tym, jak się z nim ściąłem - ale w danym innym wpisie potem miał wg mnie rację i + otrzymał. Juz też pisałem, że zdarzyło się, że dałem też + Vericie ;)
Co do Konfederatów i PiS, to nie zauważyłem aby Konfederaci w czambuł krytykowali PiS, tylko dlatego, ze to PiS. Krytykują raczej rzeczowo, podając merytorycznie powód krytyki - lewactwo zaś krytykuje tylko dlatego, że to PiS. Jak by Konfederaci i Narodowcy tylko krytykowali PiS, to chocby ostatni Marsz Niepodległości by się nie odbył razem z Prezydentem, nie proponowaliby też wielokrotnie PiS do zasiadnięcia przy stole i porozmawiania - jednak to PiS ciagle odmawia, a w mediach, które PiS kontroluje, Konfederaci są opluwani i zrównywani z ruskimi agentami. Ja to sie wielokrotnie juz dziwiłem, że Konfederaci/Narodowcy mają tyle dobrej chęci, że jeszcze z tym PiS chcą rozmawiać, kiedy ja na ich miejscu jużbym chyba nie dał rady - ale oni podkreślają, ze nadstawiają drugi policzek, bo Polska jest dla nich najważniejsza!
Dawno już mówiłem, że nie jest dobrze dla Polski, że nie mamy właściwie konstruktywnej opozycji (bo ci totalni, to zwykłe hieny bredzące aby bredzić). Czasem Kukiz 15 się wykazał w kwestii opozycji ale też zbyt często stawali razem z lewactwem, co chyba miało wpływ na to, ze Narodowcy od nich odeszli, a sam Jakubiak jest w Konfederatach. Konfederaci mogą być zarówno konstruktywna opozycją ale i (co byłoby najlepsze) koalicjantem z PiS. PiS lecąc mocno w lewo sam właściwie chyba do tego dążył.
Pozdrawiam
Vote up!
0
Vote down!
0
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Uważam, że mamy podobne zasady - ja także oceniam wypowiedzi blogerów pod kątem merytorycznym. A kiedy stawiam minusy - staram się uzasadniać negatywne oceny (z wyjątkiem wpisów niektórych trolli, którym - nawet gdyby napisali że ziemia jest okrągła - także postawiłabym minus, jak im wcześniej zapowiedziałam). Nie cenię natomiast blogerów, którzy, bez uzasadnienia - stawiają minusy - tym, których nie lubią - "za nick". Paru "złapałam" na takiej "praktyce". I dodam, że są wśród nich tacy, którym nadal stawiam plusy - gdy dzielę podobne opinie.
Co do Konfederacji - zgadzam się z częścią pańskich obserwacji, tzn. uważam, że mogliby być dla PiS-u zarówno konstruktywną opozycją, jak też - koalicjantem.
Ale, będąc ostatnio w Sudetach - obserwowałam ogromne banery, atakujące polityków PiS-u, hasłami które głosi zarówno Konfederacja, jak też "totalitarna". Przypominało to wybory z roku 2007, gdy - podczas ciszy wyborczej - pojawiły się ogromne plakaty, kolorowe, na kredowym papierze, ze świnią odwróconą zadem i podpisem "oto gdzie Kaczyński ma unijne dopłaty dla rolników". Przyznam, że próbowałam wtedy zerwać któryś - okazało się niemożliwe - zbyt mocny klej, zbyt dobry papier. Na tych dzisiejszych, podobnie jak na tamtych - brak podpisu jakiegokolwiek komitetu wyborczego. A przy tym - twarze polityków wysoce niesympatyczne, a zarzuty - w formie agresywnych, kłamliwych oskarżeń. Znów, jak wówczas, popełniłam błąd - nie zrobiłam zdjęć tych paszkwilanckich "antyreklam". I ciekawe - kto, za jakie pieniądze, "tworzy" takie "dzieła".
Powtórzę o czym pisałam - zarówno Liroy jak JKM to ludzie nie "z mojej bajki", w żadnym stopniu nie zasługują na moje zaufanie. Podobnie - Bosak. A "miauczący" Winnicki raczej "porywający" nie jest. I, mimo że bardzo wysoko cenię Marka Sawickiego - "naszego" Jjj - jednak nie pójdę za Nim - do Konfederacji. Choć gdyby była tam większość takich jak On - byłaby to również moja partia!
Wreszcie - Pana, podobnie jak Marka - cenię za klarowność poglądów i patriotyzm. I - za otwartą postawę. Możemy się różnić przekonaniami, nie mniej - zachowujemy wobec siebie uprzejmość, otwartość, szacunek. Sądzę, że to się nie zmieni.
Czy te paszkwilskie banery nie były przypadkiem czarno-białe?
Jeśli nie wie Pani kto je nakleił to po co oskarżać o nie Konfederatów? Przede wszystkim Konfederaci nie maja kasy aby walić jakieś banery i jeszcze się nie podpisać - oni nawet nie maja kasy (tacy z nich ruscy mafiozi) aby wystawić banery o samych sobie.
Liroy, JKM to też nie moja bajka, choć popieram w Liroyu zalegalizowanie marychy dla celów medycznych, a w JKM pare innych kwestii - to jednak raczej więcej mnie z nimi dzieli niż łączy. Jednak wśród polityków PiS też jest wielu takich (juz tu kiedyś paru opisywałem co idą do PE). Bosak też nie do końca moja bajka, Winnicki raczej ale też nie do końca. Chyba najbardziej to Braun i Jakubiak, no i Kowalski (jednak on już nie jest z nimi) - jednak ideałów nie ma. Nie kryłem też w ogóle tego, ze bardzo mocno sam PiS pcha mnie swoja postawą w objęcia Konfederatów, którzy nie są idealni (takich nie ma) ale uważam, ze czas najwyzszy i najlepszy aby dać im szansę abyśmy sięnie cofali ale szli do przodu aby Polska szła do przodu.
Pozdrawiam i też mam nadzieję na życzliwość obopulną (mielismy raz zgrzyt, moze ja wtedy też troche zbyt impulsywnie zareagowałem - bo juz nie mogę zdzierżyć czasem tej nagonki na rodziców chcących bronić swoich dzieci przed trucizną szczepionkową, która do złudzenia jest identyczna z nagonką na Konfederatów - tak czy siak dobrze mi się z Panią pisze :)
Vote up!
0
Vote down!
0
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
"Sygnatury" oczywiście nie ma, rozmiary niekiedy imponujące. Hasła - takie jakie "prezentuje" (m.in.) Konfederacja. To właśnie działa myląco. Po prostu - nie wiadomo, komu hasła mają przynieść korzyść, wiadomo - komu jej nie przyniosą.
Ideałów nie ma, złudzeń co do tego dawno się pozbyłam. Partii idealnych nie było i nie będzie. Są, dość nieliczni, bardzo prawi ludzie. Na ogół - nikt ich nie chce dopuścić do władzy. Czasami, w amerykańskich filmach, mowa o policjantach-"skautach", których zazwyczaj wystawiają na śmierć skorumpowani koledzy. I ewentualnie - trafia się "mściciel", który "rozlicza" skorumpowanych i "oczyszcza" środowisko. Tylko że to bajki dla naiwnych dorosłych, lub - dla nastolatków.
Pamiętam naszą poprzednią dyskusję, doceniam pańską konsekwentną postawę patriotyczną, polską. Cenię wymianę zdań, cenię pańskie słuszne argumenty, choć wcale nie uważam, że musimy się zgadzać. Jednak - w przypadku logicznej dyskusji - zawsze istnieje możliwość konsensusu. Co do "nagonki" na rodziców - zawsze byłam i jestem przeciwna. Nie mniej - zdaję sobie sprawę, że w tych tzw. "wolnych od nagonki" krajach Zachodu istnieje system praktycznie wymuszający szczepienia. Ale - to nie na dziś.
Kiedyś, mam nadzieję, porozmawiamy np. o tzw. marihuanie leczniczej. Podkreślam, że warto dyskutować, warto dzielić się wiedzą i poglądami. Dzisiaj - Ojczyzna w niebezpieczeństwie! Musimy działać wspólnie, dla Jej dobra!
Rosyjskiej tubie propagandowej "Sputnikowi" udzielali wywiadów politycy Konfederacji - Janusz Korwin-Mikke, Krzysztof Bosak i Grzegorz Braun. Clown Korwin-Mikke zarzekał się, że polski rzad powinien przeprosić Rosję, a część Polaków jest: "antyrosyjska, bo nie odróżnia Związku Sowieckiego od Rosji, zaś inni znowu, bo im tak kazano z Waszyngtonu lub z Brukseli".
Braun i Bosak rozmawiali z tym samym dziennikarzem - Leonidem Swiridowem, któremu cofnięto pozwolenie na pobyt w Polsce. O czym to świadczy - jeżeli nie tylko o ich głupocie...
Vote up!
0
Vote down!
0
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Chyba się nie mylę - choćby na Niepoprawnych - występowały osoby udowadniające, że Szydło - wykształcona w Ameryce - działa nie na rzecz Polski, tylko na rzecz "swoich". A bezpośrednie hasła o "zatrzymaniu PiS-u" - czy to jednak nie slogany Konfederacji?
W tej sytuacji powinnam dodać, że głosy "urwane" PiS-owi wcale nie "przełożą się" na zwiększenie liczby zwolenników Konfederacji. Politycy tacy jak JKM z rodziną, Liroy, Bosak czy Braun nie przyciągają i nie przyciągną szczególnie wielu "wyznawców". Bardziej prawdopodobne wydaje się, że wyborcy zniechęceni do PiS-u - zrezygnują z aktywności politycznej, nie pójdą na wybory. Chciałabym się mylić!
Cieszyć może wygrana Czarneckiego z tą "Koalicją". Tylko - że to niewiele.
Negatywna propaganda przynosi złe owoce. Zło - jest Złem. Zarówno małe, jak- wielkie. A jak "mocne" są pozytywne hasła Konfederacji?
W nawiązaniu do publikacji medialnych MSZ pragnie zdementować, że 13 bm. złoży wizytę w Warszawie izraelska delegacja na czele z panem Avi Cohen-Scali, dyrektorem generalnym Ministerstwa Równości Społecznej.
W związku z dokonaną w ostatniej chwili przez stronę izraelską zmianą składu delegacji, która mogła sugerować, że rozmowy miałyby koncentrować się na kwestiach restytucji mienia, strona polska podjęła decyzję o odwołaniu wizyty izraelskich urzędników.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
- to prowokacja ruskich przed budową bazy wojsk USA w Polsce która raz na zawsze zamknie wpływy rosji w tym regionie.
Szkoda że ciągle robimy bardzo poważne błędy takie jak mając czasowe kierownictwo w radzie ONZ nie poruszyliśmy sprawy przydziału wszystkim krajom świata złóż ropy i gazy w Arktyce które zawłaszcza sobie rosja a o które słusznie upominają się już Chiny.
Druga sprawa to zmuszenie Rosji do oczyszczenia na własny koszt Bałtyku w którym po wojnie zatopili broń chemiczną.
Muszę przyznać ze czasem naprawdę brakuje nam jaj.
Rosję należy napuszczać cały czas na kurs kolizyjny ze wszystkimi krajami co oni właśnie robią cały czas z nami. Można to sprytnie odwrócić tylko wymaga to myslenia. Mamy złoto w rękach a często nie wiedzieć czemu zamieniamy je w g**no.
Vote up!
0
Vote down!
0
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
broń chemiczną - gaz musztardowy (iperyt) zatopili Niemcy. O Rosjanach, przyznam, nie słyszałam. Ale zarówno Niemców, jak też Moskali do żadnego oczyszczania Bałtyku nikt nie jest w stanie zmusić: silnych nikt nie pyta o prawo .
Komentarze
Spieszą się zanim rozmowy na ten temat będą karalne!
12 Maja, 2019 - 21:02
O sprawie napisał między innymi poseł K'15 Tomasz Rzymkowski.
Poniżej tłumaczenie udostępnione przez pana posła na facebook'u komunikatu prasowego izraelskiego rządu:
12 maja 2019 r
* Osiągnięcia polityczne: pomimo protestów w Warszawie, rządowa misja promowania restytucji mienia żydowskiego przed Holokaustem *
Gila Gamliel zainicjował delegację rządową na czele z dyrektorem generalnym swojego ministerstwa, Aviem Cohenem Skali, który opuści poniedziałek na serię spotkań z wyższymi urzędnikami polskiego rządu w sprawie zwrotu skradzionej własności żydowskiej z okresu Holokaustu.
W poniedziałek delegacja rządowa na czele z dyrektorem generalnym Ministerstwa ds. Równości Społecznej Avi Cohen-Scali przeprowadzi serię spotkań z wysokimi rangą przedstawicielami rządu polskiego na temat zwrotu skradzionej własności żydowskiej z okresu Holokaustu, zainicjowanej przez ministra ds. Równości społecznej Gila Gamliela. Kulminacja intensywnej pracy rządu, której przewodniczył minister Gamliel, była zwieńczeniem kompleksowego planu pracy na rzecz powrotu własności żydowskiej do pięciu krajów docelowych, w tym Polski, we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Żydowską Organizacją Restytucji.
Należy zauważyć, że w ramach działań programu podejmowane są dodatkowe środki legislacyjne i polityczne dotyczące praw osób ocalałych z Holokaustu i zwrotu własności żydowskiej. W tym kontekście Gamliel posuwa się naprzód wraz z niemieckim rządem, aby poszerzyć niemiecką świadomość Holokaustu rumuńskiego żydostwa oraz w wyniku poszerzenia kręgu odbiorców odszkodowań. Ponadto, pod przewodnictwem ministra, inicjator prowadzi do równości ruchów wobec rządu rumuńskiego w celu przywrócenia własności żydowskiej z Rumunii.
W ostatnich dniach w Polsce miał miejsce antysemicki protest wzywający władze lokalne do zaprzestania operacji odzyskiwania mienia żydowskiego z Polski. Mimo to delegacja rządowa na czele z dyrektorem generalnym Ministerstwa Równości Społecznej Avi Cohenem Skali spotka się z różnymi urzędnikami polskiego rządu w kwestiach związanych z powrotem własności żydowskiej, co jest bezprecedensowym osiągnięciem rządu Izraela. A wybory w Polsce polski rząd zgodził się promować te rozmowy.
Minister Gamliel: * Rząd Izraela postrzega przywrócenie własności żydowskiej i promowanie praw osób, które przeżyły Holokaust, jako moralny imperatyw państwa żydowskiego, a żaden czynnik polityczny lub antysemicki nie powstrzyma nas przed wypełnieniem tego ważnego porządku. Gratuluję polskiemu rządowi wytrwałości wobec głosów protestu antysemickiego, imponującego zastoju w okresie wyborczym, kończy się klepsydra i musimy działać energiczniej, zanim będzie za późno. ”
Maciek
Ja bym wpierw prosiła tę portalową "policję ortograficzną"
13 Maja, 2019 - 00:02
- wraz z "policją gramatyczną" o korektę powyższego tłumaczenia, aby stało się zrozumiałe.
Niestety, marsz "przeciwko JUST 447" został (co było absolutnie do przewidzenia) uznany - przez międzynarodowe żydostwo - jako demonstracja antysemicka. Wydaje się, że przy innym rozłożeniu "akcentów" dałoby się ten protest "rozegrać" w sposób patriotyczny, przynoszący korzyść Polsce, choć niekoniecznie Konfederacji. Teraz - jest to już "po ptokach", czyli "gdybanie", raczej bezcelowe.
Konfederacją (czy są tam jacyś mądrzy politycy) kierują ludzie bez doświadczenia politycznego (bo doświadczenie w organizacji marszów patriotycznych to jednak nie to samo). Niestety - w polityce międzynarodowej - "udało się" Polsce, dzięki organizacji tego marszu "zdrowo nagrabić". Przecież właśnie żydowscy banksterzy trzymają nas "za gardło", a ściśle mówiąc - za "coś" znaczne niższego.
"Dzięki" Jałcie - straciliśmy suwerenność na rzecz Sowietów, dzięki Magdalence - nie odzyskaliśmy suwerenności, zmienił się suweren. Obecna polityka - to kwestia balansu, przy bardzo chwiejnej równowadze. Na tym braku równowagi "żerują" zarówno zadaniowcy, jak też głupcy, pożyteczni idioci i - zdrajcy. Nie wiem np. kim jest Michalkiewicz (przypomnę, że bronił esbeckich emerytur odwołując się do zasad "państwa prawa"). Czy prawo i bezprawie pomyliło mu się z (nie)sprawiedliwością? Czy - przez "podkręcanie atmosfery" chce szkodzić Polsce w sposób świadomy? Zresztą - Michalkiewicz to taki "koronny" przykład. Mamy więcej podobnych "mędrców pańskich".
Czy jest jakiś sposób na naszych wrogów? Z całą pewnością - nie demonstracje. W sferze duchowej - uznanie Jezusa Chrystusa (NB narodzonego jako ortodoksyjny Żyd) za Króla Polski. Jedynego Króla! Bez Królowej! Król jest Jeden!
W sferze materialnej - najlepszą obroną jest atak. Jak zaatakować - będąc "trzymanym za..."? Powinniśmy także "chwycić", może w inny sposób. Na podstawie nachalnie, propagandowo (to kosztuje!) publikowanych danych historycznych (IPN - historycy - dokumenty) - domagać się rekompensat za straty materialne i moralne narodu polskiego, spowodowane działalnością Wolińskiej,Światły, Różańskiego... lista jest długa. Publikować (i rozpowszechniać, w tłumaczeniach , na angielski i niemiecki) opracowań Gontarczyka dotyczących enuncjacji Engelking, Grossa oraz - żądać zadośćuczynienia. Choćby - od tej dwójki, ale też - od fałszywych świadków, których cytują paszkwilanci. Wymaga wysiłku, czasu, starań, pieniędzy. Trudniejsze to, niż demonstracje. Jednak, na dłuższą metę - powinno przynieść oczekiwane skutki.
A opisywanie "zdrad" Piłsudskiego, "nieprawomyślności katolickiej" czy "niewierności świętej tradycji" JPII, "spiskowości" kardynała Wyszyńskiego, rozdmuchiwanie problemu pedofilii w polskim KK, kłamliwe ataki na czołowych "pisiorów" to elementy walki politycznej - celowego niszczenia tych, którzy walczyli o Polskę, tych - którzy w istniejącej sytuacji geopolitycznej próbują "nawę państwową" utrzymać na powierzchni. Co ciekawe - rozwieszane dziś transparenty tzw. opozycji przeciwko czołowym politykom PiS-u również "wpisują się" w scenariusz walki politycznej praktykowanej przez Konfederację. Przypadek? Nie sądzę!
Sytuacja, mutatis mutandis, przypomina właśnie czas chaosu - przed przewrotem majowym. Czyżby dlatego pojawił się bloger Zyga Dulski z "pająkowym" atakiem na Marszałka?
Ludzie myślcie, to boli, ale - da się wytrzymać. Bez myślenia - zginiemy.
Myślących - pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Atakująca PiS agentura wpływa nie pamięta m.in. o tym...
13 Maja, 2019 - 05:18
że rosyjski agent Kwaśniewski obiecywał odszkodowania. W marcu 2001 r., a więc na początku swojej II kadencji, Kwaśniewski skutecznie zawetował ustawę reprywatyzacyjną. Zdaniem prawników była ona najlepszym aktem prawnym w 11-letniej wówczas historii PRL-bis. Kwestia odszkodowania za utratę majątku w okresie tzw. Polski Ludowej nie została uregulowana do dzisiaj.
Rozmowy o odszkodowaniach kontynuowali mafiozi z PO z rezydentem Komuruskim z ramienia sowieckiej WSI - którzy chcieli sprzedać polskie lasy, aby mieć pieniądze na odszkodowania.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Szanowna Pani Katarzyno!
13 Maja, 2019 - 09:28
Jak tam z policją? Dała radę? Czy nadal Pani nie rozumie, że pewni panowie z Izraela przyjeżdżają do Polski w związku z chęcią odzyskania "skradzinego" majątku? A może to moja wyobraźnia stworzyła ten tekst. Może to efekt konfabulacji pana posła Rzymkowskiego? A może napisali go rosyjscy agenci? Nawet jeśli ogłoszono, że przyjazd jest odwołany, to tym gorzej! To oznacza, że rozmowy będą toczyły się "pod stołem"! Merytoryczny problem zbyła Pani jednym zdaniem i potem zmieniła temat. Sprytny chwyt.
Niewątpliwie jest Pani osobą myślącą, proszę jednak o ostudzenie emocji i analizę faktów. Proszę nie walczyć z rzeczywistością. Nie zmieni jej Pani zaklinaniem i dorabianiem teorii politycznych. Sprawa jest prosta. Jeśli nie będzie stanowczego sprzeciwu, nowi właściciele będą bezwzględni! Zostaniemy lokajami we własnym kraju!
Serdecznie pozdrawiam.
Maciek
@Maciek1969
13 Maja, 2019 - 11:25
Niech sobie pani chrabina sama robi korekty; niedole Polaków ma ona 'w tyle', bo sama siedzi w innym kraju.
Zza węgła tylko od czasu do czasu podsyła swoje niestrawne i śmiertelnie nudne epistoły. Nie ma zupełnie wyczucia internetu, zasilając nasz portal swą tfórczością. A nawet w swej pysze nie zauważyła, że SolidarnyX dał pałę właśnie jej, a nie Patrii.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
"Firmowa" markowa
13 Maja, 2019 - 11:30
"dała głos" w swoim, maglowym stylu. Bez grama prawdy. Siedzę w Polsce, moich "epistoł" nikomu nie każę czytać. Markowe mogą się swobodnie "upajać" własnym "wysokim" poziomem dyskusji. I "doskonałym wyczuciem". Które jakoś tak śmierdzi prymitywem. Ale - czego żądać od wołu...
Markowa zapewne myśli, ze jest dowcipna. Si tacuisses...
Ukłony,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
a to przepraszam, chrabia "duńczyk" mnie zmylił
13 Maja, 2019 - 13:57
Punkt siedzenia chrabiny, jak widzę nie ma wpływu na punkt widzenia.Tak, chrabino, myślę, że jestem dowcipna - i to bez używania inwektyw typu "maglowy styl", "śmierdzi prymitywem" etc. A z tym "wołem" to już całkiem jaśnie pani odleciała... Szerokich skrzydeł! Dalekich lotów! Tyle startów co lądowań! Kosmos czeka!
Ukłony zbędne!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Odniosę sie do tego Pani wpisu bo będę chciał tu jeszcze zajrzeć
13 Maja, 2019 - 12:09
- w dużej części zgadzam się z Panią i z tym aby zacząć atakować antypolskich komunistów i ich agenturę na wielu płaszczyznach bo czasem myślę że nasze służby specjalne są faktycznie tylko od rozbijania drogich limuzyn (dlaczego tak uważam może opowiem kiedy indziej bo w moim miasteczku rozmontowywuję gang czerwonych bandytów,-gratis wyręczam polskie służby poświęcając swój czas i pieniądze - sprawa dotyczy nielegalnego przejmowania gruntów pod deweloperkę przez podstawione przez UM) - ale np. Jezus nie był Żydem i nie uznawał żydowskiego talmudu. Cytat z opracowania niżej:
"Jezus wręcz przestrzegal przed żydowskimi faryzeuszami Jezus brzydził się i potępił „faryzeizm,” stąd słowa: „Biada wam uczeni w piśmie i faryzeusze, obłudnicy, węże, pokolenie żmij.” Nie uznawal żydowskiego Talmudu. Jezus byl synem Bożym i Galilejczykiem i używal języka aramejskiego"
-warto to wiedzieć bo niektórzy celowo zamazują prawdę Pisma Świętego.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
@katarzyna.tarnawska
13 Maja, 2019 - 18:14
Wielki szacunek dla Pani.
I pochlebiam sobie, bowiem myślę dokładnie tak samo, jak Pani.
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Witaj Katarzyno.
13 Maja, 2019 - 22:23
Nie mogłem nie zareagować na Twój komentarz, gdyż wg. niego zostałem także zaliczony do pożytecznych idiotów. Piszesz, że marsz przeciwko S447 JUST został przez żydostwo uznany za antysemicki i było to do przewidzenia, to znaczy co należało zrobić? Nie należało się bronić? Poza obroną duchową nie podajesz żadnego innego sposobu walki z nielegalnymi roszczeniami, chociaż piszesz także, że marsze nie powinny być jedynym sposobem walki.
Nie bardzo rozumiem, tzn. jesteś za a nawet przeciw? Nie podajesz żadnego innego sposobu walki z szantażystami. Ksiądz Chrostowski po kilkuletnich próbach prowadzania dialogu zrezygnował z niego, powiedział, że żydzi nie dyskutują, tylko stawiają żądania. Napisałaś, że wśród Narodowców i Konfederatów nie ma ludzi z politycznym doświadczeniem, nie zgadzam się z tym, ale załóżmy, że tak jest, to w jaki sposób mają oni zdobyć to doświadczenie?
Tysiące młodych Amerykanów kończy studia i później latami szuka pracy, ponieważ w odpowiedzi na swoje podania otrzymują negatywną odpowiedź, zawsze tę samą: nie możemy przyjąć ciebie, ponieważ nie masz doświadczenia. Jest to tutaj duży problem, młodzi są zadłużeni pożyczką na studia, a pracy nie mogą znaleźć. Czy możemy pozwolić sobie na niepatrzenie obecnej władzy na ręce? Absolutnie nie!
Zapewnień Kaczyńskiego „ufojcie nam” nie można traktować na poważnie, PiS udowodniło to wiele razy. W sprawie S447 milczeli bardzo długo, nie tylko milczeli, ale prowadzili w tej sprawie negocjacje przez wiele lat, ujawniło to między innymi „wikileaks”. Dopiero teraz gdy „mleko się wylało” zabrali głos i mówią, że nikomu Polska nie będzie płacić za cokolwiek. Dlaczego nie wyrażają się bardziej precyzyjnie i nie mówią wyraźnie, że nie będziemy płacić żydowskim organizacjom?
Dlaczego PiS wycofał się z ustawy IPN, przecież nie było w niej niczego co mogłoby obrazić kogokolwiek, ośmieszyli siebie i pokazali, jak są słabi, a przez to zachęcili do kolejnych ataków na nich samych i Polskę. Dlaczego negocjacje w sprawie tak prostej i słusznej ustawy prowadzono nie w Polsce, lecz w siedzibie mosadu w Izraelu? Rządzą sami, gdzie jest ich skuteczność? Dlaczego, gdy w marcu ubiegłego roku Polonia informowała amerykańskich polityków o S447, obecny rząd nie tylko nie poparł tych działań, lecz je torpedował?
Do tego zadania przysłano tu wiceministra MSZ Marka Magierowskiego. Gdy Polonia broniła Pomnika Katyńskiego w Jersey City przed przeniesieniem z prestiżowego miejsca w ciemną, ślepą, nieodwiedzaną ulicę przy ścieku, Polski MSZ i konsul Maciej Golubiewski, nie pomogli Polonii, lecz stanęli po stronie wrogów Polski. Obrońcy pomnika byli nazywani wtedy agentami Putina. Piszesz Katarzyno, że nie wiesz kim jest S. Michalkiewicz i że jest to człowiek, który kiedyś bronił esbeckich emerytur. Nigdy o takiej obronie nie słyszałem, udowodnij to.
Uważam, że Michalkiewicz wykazał się w ostanich latach olbrzymią odwagą (mosad jest mściwy) i jeżeli nie dojdzie do ograbienia Polski, to stanie się tak właśnie dzięki niemu. To Michalkiewicz ujawnił notatkę, która powinna otworzyć oczy najwierniejszym wyborcom PiS. Jest to notatka z rozmów na temat żydowskich roszczeń, które były prowadzone między byłym ambasadorem w Izraelu Jackiem Chodorowiczem, a wysłannikiem Departamentu Stanu USA Thomasem K. Yazgaedim (obaj żydowskiego pochodzenia), a która mówi wyraźnie, że z roszczeniami należy poczekać aż zakończą się jesienne wybory.
Dlaczego rząd daje miliony dla wrogów Polski, a nie ma pieniędzy na patriotyczną, polską sztukę i dla patriotycznych polskich historyków? E. Kurek, L. Żebrowski, J. R. Nowak i inni nie dostali od obecnej „dobrej zmiany” ani złotówki. Profesora Andrzeja Nowaka kupiono dając mu pracę jako doradca prezydenta Dudy, nie słyszałem, aby krytykował on A. Dudę za skandaliczne i antypolskie wypowiedzi, a było ich sporo.
Prof. Nowak jest historykiem i powinien reagować, gdy Duda nazywa Polskę „polin” i mówi o wspólnej ojczyźnie dwojga narodów i tysiącletnim pobycie żydów w Polsce. Czy do takiego rządu można mieć zaufanie? Piszesz Katarzyno, że zasadą skuteczności każdej władzy jest jednowładztwo. Całkowicie się z tym zgadzam, historia to potwierdziła, Hitler i Stalin byli bardzo skuteczni, jesteśmy też w takim wieku, że sami odczuliśmy skuteczność jedynie słusznej i przewodniej roli partii komunistycznej. PiS na razie ostrożnie i na małą skalę przeprowadza naloty na niezależne media internetowe, konfiskuje, lub niszczy im sprzęt i archiwa, to powinno być ostrzeżeniem do ich jednowładczych zapędów.
Pozdrawiam.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
I ja Cię witam bardzo serdecznie, Romanie!
14 Maja, 2019 - 00:03
Zacznę od Michalkiewicza, choć pamiętałam jego dawniejsze wystąpienie w sprawie esbeków, a to jest wpis ostatni:
»Broniłem tych emerytur z podstawowego powodu – państwo nie powinno stosować środków niegodziwych – wyjaśnił publicysta Stanisław Michalkiewicz. – Nie z tego powodu, że mam jakąś sympatię do ubeków, bo nie mam żadnej sympatii do ubeków, do sowieckich kolaborantów, tak samo jak nie miałbym do volksdeutschów – zapewnił były prezes Unii Polityki Realnej.« ]]>https://www.tvp.info/42594771/stanislaw-michalkiewicz-odebranie-emerytur...]]>
Co do metod obrony - nawet mnie, na blogu, cytowała Rebeliantka, uznając - że moje sugestie to "zadanie głównie dla Rządu".
Aby nie być gołosłowną - zacytuję samą siebie - z tego samego komentarza, gdzie pisałam o "sferze duchowej":
»W sferze materialnej - najlepszą obroną jest atak. Jak zaatakować - będąc "trzymanym za..."? Powinniśmy także "chwycić", może w inny sposób. Na podstawie nachalnie, propagandowo (to kosztuje!) publikowanych danych historycznych (IPN - historycy - dokumenty) - domagać się rekompensat za straty materialne i moralne narodu polskiego, spowodowane działalnością Wolińskiej, Światły, Różańskiego... lista jest długa. Publikować (i rozpowszechniać, w tłumaczeniach , na angielski i niemiecki) opracowań Gontarczyka dotyczących enuncjacji Engelking, Grossa oraz - żądać zadośćuczynienia. Choćby - od tej dwójki, ale też - od fałszywych świadków, których cytują paszkwilanci. Wymaga wysiłku, czasu, starań, pieniędzy. Trudniejsze to, niż demonstracje. Jednak, na dłuższą metę - powinno przynieść oczekiwane skutki. A opisywanie "zdrad" Piłsudskiego, "nieprawomyślności katolickiej" czy "niewierności świętej tradycji" JPII, "spiskowości" kardynała Wyszyńskiego, rozdmuchiwanie problemu pedofilii w polskim KK, kłamliwe ataki na czołowych "pisiorów" to elementy walki politycznej - celowego niszczenia tych, którzy walczyli o Polskę, tych - którzy w istniejącej sytuacji geopolitycznej próbują "nawę państwową" utrzymać na powierzchni. Co ciekawe - rozwieszane dziś transparenty tzw. opozycji przeciwko czołowym politykom PiS-u również "wpisują się" w scenariusz walki politycznej praktykowanej przez Konfederację. Przypadek? Nie sądzę! Sytuacja, mutatis mutandis, przypomina właśnie czas chaosu - przed przewrotem majowym. Czyżby dlatego pojawił się bloger Zyga Dulski z "pająkowym" atakiem na Marszałka? Ludzie myślcie, to boli, ale - da się wytrzymać. Bez myślenia - zginiemy. Myślących - pozdrawiam,«
Co do prof. Kurek - większość jej słuchaczy słyszy tylko to, co chce usłyszeć, ale nie wszystko, o czym ona mówi.
Co do Leszka Żebrowskiego i J. R. Nowaka - nie wiem, w jakim stopniu zostali "pominięci" przez "obóz rządzący". Jedna sprawa jest niewątpliwa - nie rozumiem, dlaczego nie było "walki" reprezentantów Polski o pomnik w Jersey City, choć pamiętam, na tym blogu, którąś z rzekomych "prawicówek" - wytrząsającą się, że "pomnik jest brzydki". Może - zgłosi się sama? Może "rząd" też przyjął taki "argument"? Tutaj - wciąż - wielka chwała Polonii Amerykańskiej.
Ale - JKM, chyba nie tylko rusofila, niewątpliwie niszczyciela, burzyciela, oszołoma, Bosaka - występującego w TVN, w sputniku.ru - nie widziałbyś zapewne jako przedstawiciela Polski i z całą pewnością nie chciałbyś zobaczyć, jak "uczy się polityki" - na naszym grzbiecie.
Myślę, że tu - jesteśmy zgodni. O ile "doły" Konfederacji - to patrioci, o tyle "góra" - "dno i wodorosty". Trudno, na podstawie tego co widzę, abym zmieniła zdanie. "Akcje" Konfederacji - służą "totalniakom".
Serdeczności,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Witaj Katarzyno ponownie.
14 Maja, 2019 - 07:39
Katarzyno, to nie Konfederacja i Narodowcy atakują Kościół, Wyszyńskiego i JPII-go. Narodowców i Konfederatów nie można porównywać z „totalitarną hołotą”, mój komentarz dotyczył ustawy S447 JUST i tego, że rząd i Kaczyński wbrew temu co mówią potajemnie przehandlowywali Polskę. Mówi o tym notatka opublikowana przez S. Michalkiewicza, a której autentyczności obecny rząd nawet nie kwestionuje.
Pisałem o niej w moim komentarzu, ale Ty też nie odniosłaś się do niej. Chciałbym usłyszeć lub przeczytać co dokładnie powiedział Michalkiewicz na temat ubeckich emerytur, jest on prawnikiem i prawdopodobnie chodziło jemu o to, aby ta sprawa została załatwiona bez jakichkolwiek prawnych niedociągnięć. Zobaczymy, został zaatakowany przez TVP jeden dzień po marszu protestacyjnym, na pewno wie o tym i odniesie się do tej sprawy.
W oczy rzuca się jednak bardzo ciekawy fakt, a mianowicie to, że telewizja, która filmowała cały marsz, twarze uczestników i przemówienia pod amerykańską ambasadą nie wspomniała nawet o tym 20-to tysięcznym proteście w swoich wiadomościach, ale zaatakowała Michalkiewicza, za coś co wydarzyło się chyba dwa lata temu. Dla zarządzających TVP ważniejsze były jakieś bzdury podane w wiadomościach. Korwina Mikke nie darzę sympatią, co do Bosaka to nie zgadzam się z Twoją oceną tego polityka, pomimo młodego wieku ma on już spore doświadczenie polityczne, był posłem i jest wieloletnim działaczem politycznym.
Ponieważ nie jest zapraszany do państwowych telewizji, gdy dostał zaproszenie do „Sputnika” z niego skorzystał. Zapewne nie wiesz co tam mówił, więc dopisuję, że atakował tam politykę Putina i żądał zwrotu „topolewa”. Dodam jeszcze, że Beata Szydło ma drzwi otwarte do każdej polskiej telewizji, jednak w TVN24 też występowała.
Chyba żaden polski polityk nie potrafi tak mądrze i płynnie wypowiadać się na wiele tematów, bez stękania i zastanawiania się jak właśnie Bosak. Uważa on, że nie powinniśmy drażnić niedźwiedzia i ma rację. Co się stanie, gdy w Stanach zmieni się prezydent i polityka amerykańskiego rządu, czy nie pozostaniemy wtedy sam na sam z tym rozdrażnionym niedźwiedziem?
Następna sprawa, za pieniądze Polaków zostało wybudowane muzeum „Polin”, centrum antypolskiej działalności, do obozu w Auschwitz nie wolno wnieść polskiej flagi i zaśpiewać tam polskiego hymnu, jak można było na to pozwolić i do tej pory tego nie zmienić? Nie ma pieniędzy na polską sztukę, dla polskich historyków i nawet na cmentarz na Powązkach, ale są pieniądze na żydowskie cmentarze i pół miliona dla Barbary Engelking, aby dalej mogła szkalować Polaków i pisać paszkwile. Nie odniosłaś się ani słowem do tego co napisałem o Dudzie i jego antypolskich wystąpieniach. Dodam teraz jeszcze kilka zdań o tym szkodniku.
Żona Dudy wychowywała się w domu, gdzie panowała antypolska atmosfera, jej ojciec jest znanym polakożercą, więc jej wpływ na Dudę jest też chyba bardzo duży, Duda udaje patriotę. Kaczyński załatwił nam dwóch antypolskich prezydentów. Niewielu wyborców wiedziało kim jest Wałęsa, Kaczyński wiedział, znał jego przeszłość z lat młodzieńczych, jak i tych związanych ze współpracą z UB, znał też jego poziom "intelektualny" i pomimo tego zrobił go prezydentem, co za kompromitacja. Sam Kaczyński powiedział zwracając się do Wałęsy: ja pana zrobiłem prezydentem. Dlaczego to zrobił? Dzisiaj widzimy jak wielkie szkody dla Polski poczynił ten drań, który nadal szkodzi Polsce.
Duda to też „wynalazek” Kaczyńskiego. Przecież można było znaleźć innych kandydatów. Widziałem zdjęcie wielkanocnego stołu państwa Dudów, nie było tam żadnego świątecznego symbolu, ani patriotycznego. Nie było polskiej flagi, nie było krzyża nie było Wielkanocnego Baranka z czerwoną flagą i białym krzyżem. Były jedynie kwiaty, pisanki i jakiś zajączek.
Piszesz, że nie wiesz, dlaczego rząd nie pomógł Polonii w obronie Pomnika Katyńskiego, ja wiem, nie pomógł, ponieważ jest w nim niewielu patriotów i wielu tchórzy bojących się żydów, burmistrz Jersey City jest żydem. Po tym skandalu w Jersey City, Duda spotkał się ze Steven'em Fulop'em (burmistrz) przy pomniku i wręczył jemu prezent przywieziony z Polski.
Rząd chce żyć na koszt Polaków i chce mieć „święty spokój”. Według Ciebie góra Konfederatów to „dno i wodorosty”, miejmy nadzieję, że to właśnie te „dno i wodorosty” uratują Polskę przed zamianą na „polin”. Gdyby nie oni, rząd dalej by milczał w sprawie S447 i po wyborach Polacy nie poznaliby własnej Ojczyzny. Słyszałem, że już dzisiaj agenci mosadu kręcą się po warszawskim lotnisku z pistoletami maszynowymi. Gdy PiS i Duda wygrali wybory, skakałem z radości, dzisiaj czuję się zawiedziony, oszukany i zły.
Pozdrawiam.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Hej Romanie!
14 Maja, 2019 - 20:37
Moje obserwacje wskazują raczej, że Bosak jest oportunistą - karierowiczem. I właśnie podobny oportunizm dostrzegasz, wszyscy dostrzegamy, u wymienionych przez Ciebie polityków PiS-u. Tylko, czy sądzisz, że po (ewentualnym) dojściu do władzy polityków takich jak JKM, Liroy czy Bosak - oni nagle zaprezentowaliby jednoznacznie pro-polski narodowy kierunek polityki? Wiedząc o zadłużeniu Polski w bankach żydowskich (Orban wyrwał Węgry z tej "pętli"). To "nijakie" śniadanie wielkanocne u Dudów - to część owej oportunistycznej postawy naszych rządzących. Pamiętaj, że wszyscy "na świeczniku" mają specjalistów od "pijaru" i że ci "fachowcy" kreują "obrazy" które, z narodowego punktu widzenia, nie powinny powstawać. Ale - żydowskie oskarżenia o nacjonalizm i nieskuteczna walka o znaczenie słowa patriotyzm - to jedna z przyczyn takiej, nie innej impresji jaką mamy na temat rządzących.
Nie znam kulisów wyboru Wałęsy czy Dudy na prezydenta. Nasza wiedza o wiedzy Kaczyńskiego i jej źródłach - to wciąż raczej domysły, niż fakty. Co do Michalkiewicza jako "źródła" - uważam go za bajarza. Podobnie zresztą Brauna: obaj tworzą pewną wirtualną "rzeczywistość", potem "naciągają" fakty aby "udowodnić" prawdziwość swoich wyobrażeń. Pisałam, że w pewnym stopniu przypomina to "rewelacje" i "tworzenie historii" przez Engelking i Grossa.
O Bosaku i "niedrażnieniu niedźwiedzia" - tutaj chyba jesteś naiwny. Przecież wszelkie nasze umowy z Ameryką w kwestii obronności to właśnie "drażnienie niedźwiedzia". Nie oszukujmy się - jakakolwiek niezależność Polski - energetyczna, militarna, surowcowa - od rosyjskiego systemu władzy - to jest "drażnienie". Ostatecznie - Ty masz prawo nie wiedzieć, ale Bosak, jeśli jest rzeczywiście politykiem, to albo - "rżnie głupa"?, - "pyta o drogę"?, lub - jest sprzedawczykiem - na rosyjskim pasku. I wszelkie "sugestie", z czego mamy zrezygnować, aby "nie drażnić" - to zdrada. Tak, jak zachowują się dziś nasi politycy wobec Ameryki (rządzonej w dużej mierze przez żydostwo) - to "powtórka z rozrywki" - w ten sam sposób zachowywali się "nasi" (?) za czasów komuny i rządów Wielkiego Brata. Mam powody by sądzić, że ktokolwiek przejmie władzę, to zachowa ten sam "sposób" - będzie się "kłaniał" jednym lub drugim. Zwłaszcza że "doradcy" pozostają, na ogół, stali.
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie poruszone przez Ciebie kwestie. Wydaje się, że "dotknęłam" najważniejszych. Jednak w świetle tego, co wiem - ci, którzy teraz "wygrywają" nasz patriotyzm, czy też "lansują się" jako patrioci, po "dorwaniu się" do władzy zaprezentują tę samą, dobrze znaną postawę oportunistyczną - będą się "kłaniać" Żydom. Ponieważ jednak Konfederacja, jako "grupa" całkowicie niespójna ma największą szansę na to, że szybko się rozpadnie, toteż obawiam się, że jedynym jej "sukcesem" będzie odebranie części głosów PiS-owi. Ażeby było jasne - nie jestem "fanką" PiS-u, ale dostrzegam, co dobrego zrobił obecny Rząd - w porównaniu z wszystkimi poprzednimi. Upadek obecnego Rządu (mówimy o wyborach) to "szansa" dla "totalitarnej" i do powrotu całej ówczesnej patologii. Powinniśmy sobie uświadomić i odpowiedzieć wyraźnie - czego chcemy. Odpowiedź musi być realistyczna, a nie "życzeniowa". Jakie są szanse Konfederacji na stworzenie silnego, jednolitego, patriotycznego rządu? Procentowo! 5%? Czy trochę więcej (6?, 10?, ile?) I kto, twoim zdaniem, nadawałby się na Prezydenta? Premiera? Ministra Spraw Zagranicznych? Ministra Spraw Wewnętrznych? Ministra Szkolnictwa? Rolnictwa? Zdrowia? Kto byłby właściwym doradcą Prezydenta?
To są pytania, które sama sobie stawiam. Dobrej odpowiedzi nie widzę. Może o to należałoby pytać "spikerów" Konfederacji. Opozycja powinna zawsze mieć "gabinet cieni", co do "zbieraniny" w Konfederacji - tam raczej są cieniasy.
Michalkiewicz - na Prezydenta, Bosak - na premiera? Czy może - JKM na Premiera, Liroy - na szefa MSZ? Braun - ministrem SW? Chyba żart! Na razie - niedobrze to widzę.
Serdecznie Cię pozdrawiam Romanie,
A czy teraz - mógłby się "odnieść" do moich obaw?
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno,
15 Maja, 2019 - 17:18
ja też dostrzegam to co zostało zrobione przez obecny rząd, ale dostrzegam także te negatywne poczynania i zaniechania, które mogą doprowadzić do zniknięcia Polski. Piszesz w odpowiedzi na mój komentarz, że Konfederacja nawet gdyby wygrała wybory to nie jest w stanie stworzyć rządu, nie ma ludzi. Absolutnie się zgadzam, ale ja aż tak naiwnym człowiekiem nie jestem, że wierzę w możliwość wygrania przez nich wyborów do Parlamentu.
Chodzi o to, aby przekroczyli pięcioprocentowy próg i PiS musiało wejść z nimi w koalicję, aby był „ktoś”, kto będzie patrzył im na ręce. Jak na razie „skuteczność” tego rządu, pomimo niektórych osiągnięć może doprowadzić do zniknięcia Polski, tak uważam i nie tylko ja. Co się tyczy S. Michalkiewicza, to mówił on wielokrotnie, nawet powtórzył to kilka dni temu, że nie zamierza być politykiem.
Pozdrawiam.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
przyjeżdża "po swoje" ???
13 Maja, 2019 - 00:11
To pewny news ?
]]>https://www.gov.pl/web/dyplomacja/komunikat-msz]]>
Ten "njus" jest chyba najświeższy!
13 Maja, 2019 - 01:14
Bieżączki politycznej także nie lubię, ale wobec ostatniej wiadomości - postawiłam Patrii, za powyższy wpis - jedynkę.
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
a ja za taki wpis postawiłem
13 Maja, 2019 - 04:58
a ja za taki wpis postawiłem Pani - jedynkę
Komunikat MSZ, tylko potwierdza, że miało dojśc faktycznie do takiej delegacji, jednak ją teraz w ostatniej chwili odwołano (a przecież takie delegacje nie są planowane z dnia na dzień). Pytanie czy zostałaby odwołana, gdyby nie protesty w Polsce?
No i kolejne pytanie - czy i kiedy (bo nie zauważyłem aby to nastąpiło) - żydzi przeprosili nas i wycofali się z oszczerstw względem nas, ze "antysemityzm wyssaliśmy z mlekiem matki" itp. draństwa ich premiera, że znów jak gdyby nigdy nic mamy z nimi rozmawiać???
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Czy rzeczywiście Żydzi nie przyjadą?
13 Maja, 2019 - 09:55
Tego się nie dowiemy; a może wolą zrobić to potajemnie - cóż trudnego przejąć lotnisko i wysadzić jerozolimską ekipę, a następnie eskortować np. jako świeże bułeczki furgonetką z napisem "bez konserwantów"? Na przykład...
Słyszeliście o lotnisku w Rzeszowie - gdzie służby Izraela czują się jak u siebie - i myślę, że nie tylko tam. Nie tak dawno (zdaje się w Łodzi) odbywały się żydowskie manewry przejmowania lotniska przez desant spadochronowy. A wojska USA np. w Powidzu - może będą miały okazję rozproszyć swoją nudę? Nie traćmy czujności. I wszelkie enuncjacje na 'niezależnej' traktujmy z najwyższą nieufnością. Taka ona "niezależna", jak połowa tutejszych "niepoprawnych" - co nie znoszą Polski i polskiego patriotyzmu.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Jednak przyjechali!
13 Maja, 2019 - 21:52
Odbywają nieoficjalne rozmowy bez udziału polskich władz.
O czym zatem - i z kim rozmawiają???
Czy ambasador Magierowski wystosował jakieś noty dyplomatyczne?
Przyjazd bez zaproszenia - to NAJAZD!
A może polski rząd potajemnie będzie knuł z Zydami?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Czyżbyś ich witała...
13 Maja, 2019 - 22:23
Czyżbyś ich witała na lotnisku?
jan patmo
@markowa
13 Maja, 2019 - 22:41
Każdy by chciał wiedzieć o czym Braun i JKM z nimi rozmawiali. A może tylko takie tam rodzinne spotkanie
Będzie jakiś przeciek?
8-)))))
Dzięki Solidarny iksie!
13 Maja, 2019 - 11:14
Jesteś nielicznym spośród blogerów, który przyznaje się do swoich negatywnych opinii. Z "cichodajami" walczę na blogu, jednak bez większych sukcesów.
Ad rem - "Władzy" należy patrzeć na ręce. PiS powinien czuć, że jest "pod naszą kontrolą". Natomiast zakładanie z góry, że wszystko, co zrobili i zrobią "rządzący" jest złe bo "inni" (Pobudka, Braun, Konfederacja, Winnicki, Bosak itp.) zrobiliby lepiej - to już nadużycie. Zwłaszcza porównując różnorodne, nieodpowiedzialne, dotychczasowe "dokonania" wyżej wymienionych. Nie będę wyliczać, przy odrobinie uczciwości i sprawności intelektualnej - każdy może zrobić to sam. Chyba, że tendencyjnie - nie chce.
Żadna władza, niekontrolowana, nie działa prawidłowo. Dlatego my, społeczeństwo, nie możemy być "apolityczni", leniwi, "spoczywający na laurach", niezainteresowani. Jeśli jednak, z założenia, zaczynamy dywersję, to grozi nam jedynie "powtórka z rozrywki": ci "prawostronni krytykanci" nie dysponując "siłą przebicia" - wpisują się w działalność wrogiej Polsce "totalnej". To już uderzające, jak slogany głoszone przez lewaków są zbieżne z hasłami Konfederacji. Tego nie można uznać za przypadek. Ale - służy to wrogom, nie Polsce.
Pozdrawiam (a dodam, że wielokrotnie stawiam Ci +5),
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Ani targowickie kreatury...
13 Maja, 2019 - 11:25
Ani targowickie kreatury same nic by nie zdziałały, ani czerwona polskojęzyczna swołocz po II Wojnie Światowej: pierwsi bez wkroczenia ruskiej armii na rozkaz Katarzyny II, drudzy bez żołdaków Stalina. Tak samo nic nie może zdziałać totalna opozycja bez wsparcia z zewnątrz, a tym bardziej wpisująca się świetnie w jej działania Konfederacja, dla niepoznaki poprzebierana w polskie kontusze.
Pozdrawiam
jan patmo
Dziękuję Pani, też czasem
14 Maja, 2019 - 11:53
Dziękuję Pani, też czasem daję Pani +, a czasem -. Swoje oceny staram nie podpierać się tym, czy ktoś jest za PiS, czy innymi ale tym, co mówi w danej chwili i czy to co mówi jest spójne z jego poprzednimi wypowiedziami i prawdą. Dałem + nawet Husky niedługo po tym, jak się z nim ściąłem - ale w danym innym wpisie potem miał wg mnie rację i + otrzymał. Juz też pisałem, że zdarzyło się, że dałem też + Vericie ;)
Co do Konfederatów i PiS, to nie zauważyłem aby Konfederaci w czambuł krytykowali PiS, tylko dlatego, ze to PiS. Krytykują raczej rzeczowo, podając merytorycznie powód krytyki - lewactwo zaś krytykuje tylko dlatego, że to PiS. Jak by Konfederaci i Narodowcy tylko krytykowali PiS, to chocby ostatni Marsz Niepodległości by się nie odbył razem z Prezydentem, nie proponowaliby też wielokrotnie PiS do zasiadnięcia przy stole i porozmawiania - jednak to PiS ciagle odmawia, a w mediach, które PiS kontroluje, Konfederaci są opluwani i zrównywani z ruskimi agentami. Ja to sie wielokrotnie juz dziwiłem, że Konfederaci/Narodowcy mają tyle dobrej chęci, że jeszcze z tym PiS chcą rozmawiać, kiedy ja na ich miejscu jużbym chyba nie dał rady - ale oni podkreślają, ze nadstawiają drugi policzek, bo Polska jest dla nich najważniejsza!
Dawno już mówiłem, że nie jest dobrze dla Polski, że nie mamy właściwie konstruktywnej opozycji (bo ci totalni, to zwykłe hieny bredzące aby bredzić). Czasem Kukiz 15 się wykazał w kwestii opozycji ale też zbyt często stawali razem z lewactwem, co chyba miało wpływ na to, ze Narodowcy od nich odeszli, a sam Jakubiak jest w Konfederatach. Konfederaci mogą być zarówno konstruktywna opozycją ale i (co byłoby najlepsze) koalicjantem z PiS. PiS lecąc mocno w lewo sam właściwie chyba do tego dążył.
Pozdrawiam
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
@SolidarnyX
14 Maja, 2019 - 19:21
Uważam, że mamy podobne zasady - ja także oceniam wypowiedzi blogerów pod kątem merytorycznym. A kiedy stawiam minusy - staram się uzasadniać negatywne oceny (z wyjątkiem wpisów niektórych trolli, którym - nawet gdyby napisali że ziemia jest okrągła - także postawiłabym minus, jak im wcześniej zapowiedziałam). Nie cenię natomiast blogerów, którzy, bez uzasadnienia - stawiają minusy - tym, których nie lubią - "za nick". Paru "złapałam" na takiej "praktyce". I dodam, że są wśród nich tacy, którym nadal stawiam plusy - gdy dzielę podobne opinie.
Co do Konfederacji - zgadzam się z częścią pańskich obserwacji, tzn. uważam, że mogliby być dla PiS-u zarówno konstruktywną opozycją, jak też - koalicjantem.
Ale, będąc ostatnio w Sudetach - obserwowałam ogromne banery, atakujące polityków PiS-u, hasłami które głosi zarówno Konfederacja, jak też "totalitarna". Przypominało to wybory z roku 2007, gdy - podczas ciszy wyborczej - pojawiły się ogromne plakaty, kolorowe, na kredowym papierze, ze świnią odwróconą zadem i podpisem "oto gdzie Kaczyński ma unijne dopłaty dla rolników". Przyznam, że próbowałam wtedy zerwać któryś - okazało się niemożliwe - zbyt mocny klej, zbyt dobry papier. Na tych dzisiejszych, podobnie jak na tamtych - brak podpisu jakiegokolwiek komitetu wyborczego. A przy tym - twarze polityków wysoce niesympatyczne, a zarzuty - w formie agresywnych, kłamliwych oskarżeń. Znów, jak wówczas, popełniłam błąd - nie zrobiłam zdjęć tych paszkwilanckich "antyreklam". I ciekawe - kto, za jakie pieniądze, "tworzy" takie "dzieła".
Powtórzę o czym pisałam - zarówno Liroy jak JKM to ludzie nie "z mojej bajki", w żadnym stopniu nie zasługują na moje zaufanie. Podobnie - Bosak. A "miauczący" Winnicki raczej "porywający" nie jest. I, mimo że bardzo wysoko cenię Marka Sawickiego - "naszego" Jjj - jednak nie pójdę za Nim - do Konfederacji. Choć gdyby była tam większość takich jak On - byłaby to również moja partia!
Wreszcie - Pana, podobnie jak Marka - cenię za klarowność poglądów i patriotyzm. I - za otwartą postawę. Możemy się różnić przekonaniami, nie mniej - zachowujemy wobec siebie uprzejmość, otwartość, szacunek. Sądzę, że to się nie zmieni.
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Czy te paszkwilskie banery
14 Maja, 2019 - 21:13
Czy te paszkwilskie banery nie były przypadkiem czarno-białe?
Jeśli nie wie Pani kto je nakleił to po co oskarżać o nie Konfederatów? Przede wszystkim Konfederaci nie maja kasy aby walić jakieś banery i jeszcze się nie podpisać - oni nawet nie maja kasy (tacy z nich ruscy mafiozi) aby wystawić banery o samych sobie.
Liroy, JKM to też nie moja bajka, choć popieram w Liroyu zalegalizowanie marychy dla celów medycznych, a w JKM pare innych kwestii - to jednak raczej więcej mnie z nimi dzieli niż łączy. Jednak wśród polityków PiS też jest wielu takich (juz tu kiedyś paru opisywałem co idą do PE). Bosak też nie do końca moja bajka, Winnicki raczej ale też nie do końca. Chyba najbardziej to Braun i Jakubiak, no i Kowalski (jednak on już nie jest z nimi) - jednak ideałów nie ma. Nie kryłem też w ogóle tego, ze bardzo mocno sam PiS pcha mnie swoja postawą w objęcia Konfederatów, którzy nie są idealni (takich nie ma) ale uważam, ze czas najwyzszy i najlepszy aby dać im szansę abyśmy sięnie cofali ale szli do przodu aby Polska szła do przodu.
Pozdrawiam i też mam nadzieję na życzliwość obopulną (mielismy raz zgrzyt, moze ja wtedy też troche zbyt impulsywnie zareagowałem - bo juz nie mogę zdzierżyć czasem tej nagonki na rodziców chcących bronić swoich dzieci przed trucizną szczepionkową, która do złudzenia jest identyczna z nagonką na Konfederatów - tak czy siak dobrze mi się z Panią pisze :)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Banery czarno-białe, z niewielką ilością "linii" czerwonych.
14 Maja, 2019 - 23:16
"Sygnatury" oczywiście nie ma, rozmiary niekiedy imponujące. Hasła - takie jakie "prezentuje" (m.in.) Konfederacja. To właśnie działa myląco. Po prostu - nie wiadomo, komu hasła mają przynieść korzyść, wiadomo - komu jej nie przyniosą.
Ideałów nie ma, złudzeń co do tego dawno się pozbyłam. Partii idealnych nie było i nie będzie. Są, dość nieliczni, bardzo prawi ludzie. Na ogół - nikt ich nie chce dopuścić do władzy. Czasami, w amerykańskich filmach, mowa o policjantach-"skautach", których zazwyczaj wystawiają na śmierć skorumpowani koledzy. I ewentualnie - trafia się "mściciel", który "rozlicza" skorumpowanych i "oczyszcza" środowisko. Tylko że to bajki dla naiwnych dorosłych, lub - dla nastolatków.
Pamiętam naszą poprzednią dyskusję, doceniam pańską konsekwentną postawę patriotyczną, polską. Cenię wymianę zdań, cenię pańskie słuszne argumenty, choć wcale nie uważam, że musimy się zgadzać. Jednak - w przypadku logicznej dyskusji - zawsze istnieje możliwość konsensusu. Co do "nagonki" na rodziców - zawsze byłam i jestem przeciwna. Nie mniej - zdaję sobie sprawę, że w tych tzw. "wolnych od nagonki" krajach Zachodu istnieje system praktycznie wymuszający szczepienia. Ale - to nie na dziś.
Kiedyś, mam nadzieję, porozmawiamy np. o tzw. marihuanie leczniczej. Podkreślam, że warto dyskutować, warto dzielić się wiedzą i poglądami. Dzisiaj - Ojczyzna w niebezpieczeństwie! Musimy działać wspólnie, dla Jej dobra!
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Czy chodzi o takie banery?
15 Maja, 2019 - 02:35
Czy chodzi o takie banery?
Bo to są banery oczywiście Koalicji Europejskiej - Ryszard Czarnecki właśnie wygrał z nimi proces w trybie wyborczym o nie.
No ale nie kojarzę aby ktoś z Konfederacji podobnie mówił jak na tych banerach.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Co chcą wygrać?
15 Maja, 2019 - 11:06
Rosyjskiej tubie propagandowej "Sputnikowi" udzielali wywiadów politycy Konfederacji - Janusz Korwin-Mikke, Krzysztof Bosak i Grzegorz Braun. Clown Korwin-Mikke zarzekał się, że polski rzad powinien przeprosić Rosję, a część Polaków jest: "antyrosyjska, bo nie odróżnia Związku Sowieckiego od Rosji, zaś inni znowu, bo im tak kazano z Waszyngtonu lub z Brukseli".
Braun i Bosak rozmawiali z tym samym dziennikarzem - Leonidem Swiridowem, któremu cofnięto pozwolenie na pobyt w Polsce. O czym to świadczy - jeżeli nie tylko o ich głupocie...
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Tak, to jeden z tych banerów.
16 Maja, 2019 - 01:48
Chyba się nie mylę - choćby na Niepoprawnych - występowały osoby udowadniające, że Szydło - wykształcona w Ameryce - działa nie na rzecz Polski, tylko na rzecz "swoich". A bezpośrednie hasła o "zatrzymaniu PiS-u" - czy to jednak nie slogany Konfederacji?
W tej sytuacji powinnam dodać, że głosy "urwane" PiS-owi wcale nie "przełożą się" na zwiększenie liczby zwolenników Konfederacji. Politycy tacy jak JKM z rodziną, Liroy, Bosak czy Braun nie przyciągają i nie przyciągną szczególnie wielu "wyznawców". Bardziej prawdopodobne wydaje się, że wyborcy zniechęceni do PiS-u - zrezygnują z aktywności politycznej, nie pójdą na wybory. Chciałabym się mylić!
Cieszyć może wygrana Czarneckiego z tą "Koalicją". Tylko - że to niewiele.
Negatywna propaganda przynosi złe owoce. Zło - jest Złem. Zarówno małe, jak- wielkie. A jak "mocne" są pozytywne hasła Konfederacji?
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Zmiana składu delegacji przyczyną odwołania jej przyjazdu...
13 Maja, 2019 - 11:23
Zamiast pisać brednie, warto najpierw przeczytać ten komunikat MSZ...
]]>Nasze informacje potwierdzone zostały w komunikacie MSZ. Brzmi on:]]>
W nawiązaniu do publikacji medialnych MSZ pragnie zdementować, że 13 bm. złoży wizytę w Warszawie izraelska delegacja na czele z panem Avi Cohen-Scali, dyrektorem generalnym Ministerstwa Równości Społecznej.
W związku z dokonaną w ostatniej chwili przez stronę izraelską zmianą składu delegacji, która mogła sugerować, że rozmowy miałyby koncentrować się na kwestiach restytucji mienia, strona polska podjęła decyzję o odwołaniu wizyty izraelskich urzędników.
Całość ]]>TU]]>
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Nie piszcie już na ten temat bo sprawa jest zamknięta
13 Maja, 2019 - 11:24
- to prowokacja ruskich przed budową bazy wojsk USA w Polsce która raz na zawsze zamknie wpływy rosji w tym regionie.
Szkoda że ciągle robimy bardzo poważne błędy takie jak mając czasowe kierownictwo w radzie ONZ nie poruszyliśmy sprawy przydziału wszystkim krajom świata złóż ropy i gazy w Arktyce które zawłaszcza sobie rosja a o które słusznie upominają się już Chiny.
Druga sprawa to zmuszenie Rosji do oczyszczenia na własny koszt Bałtyku w którym po wojnie zatopili broń chemiczną.
Muszę przyznać ze czasem naprawdę brakuje nam jaj.
Rosję należy napuszczać cały czas na kurs kolizyjny ze wszystkimi krajami co oni właśnie robią cały czas z nami. Można to sprytnie odwrócić tylko wymaga to myslenia. Mamy złoto w rękach a często nie wiedzieć czemu zamieniamy je w g**no.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
W Bałtyku, pod Bornholmem,
13 Maja, 2019 - 15:16
broń chemiczną - gaz musztardowy (iperyt) zatopili Niemcy. O Rosjanach, przyznam, nie słyszałam. Ale zarówno Niemców, jak też Moskali do żadnego oczyszczania Bałtyku nikt nie jest w stanie zmusić: silnych nikt nie pyta o prawo .
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Ruskie kiedyś do czegoś się przyznali ? - link do tematu niżej
13 Maja, 2019 - 15:34
-oni jak rasowy złodziej złapany za rękę mówi że to nie jego ręka:
https://rme.cbr.net.pl/index.php/archiwum-rme/419-wrzesie-padziernik-nr-57/ekologia-i-rodowisko14/439-bomba-ekologiczna-na-dnie-batyku
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
W świetle tej informacji oczyszczanie Bałtyku powinno obciążyć
13 Maja, 2019 - 17:53
wszystkich aliantów. Oraz Niemców.
No to możemy sobie pomarzyć. Sprawa już "załatwiona". Odmownie, oczywiście.
Dziękuję za link.
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska