„Trzeba odsunąć rosyjskie czołgi jak najdalej od naszych granic” - Wojciech Mucha w Tarnowie, nasza relacja cz. 3
„Trzeba odsunąć rosyjskie czołgi jak najdalej od naszych granic” - Wojciech Mucha w Tarnowie, nasza relacja cz. 3:
http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=6504
Warszawski protest „frankowiczów” - migawki:
http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=6503
BHO24h: Stop bankowemu bezprawiu i rządom gangsterów - relacja z manifestacji „frankowiczów”:
http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=6502
Bliska dymisja dyrektora Fiat Auto Poland!
http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=6506
Wacław Holewiński opowiada o wolności - w Krakowskim Klubie Wtorkowym:
http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=6505
Nasze Radio Logos:
http://www.pomniksmolensk.pl/viewpage.php?page_id=324
Ponadto stałe wątki - nowa satyra Vitka, przegląd prasy, kalendarium wydarzeń i zapisy wideo.
Polubcie nas na Facebooku! Pozdrawiamy - redakcja portalu pomniksmolensk.pl
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2727 odsłon
Komentarze
Rosyjskie czołgi
6 Marca, 2015 - 14:19
Pan Wojciech Mucha chciałby oddalić niebezpieczeństwo agresji Rosji na Polskę.I trudno nie przyznać racji takiemu przemyślonemu rozumowaniu.
Sęk jest jednak w tym,że te czołgi znajdują już bardzo blisko naszej północnej granicy,a wszelkie próby pomocy Ukrainie stawiają nas w charakterze zdecydowanego wroga Rosji.Czy o to nam chodzi?.
przeciw bezprawiu
@Zapora
6 Marca, 2015 - 17:45
Agresja na Ukrainę do przemyślane działanie Rosji, które zaczęło się w Gruzji i miało konsekwencje w Smoleńsku. Oważna postawa Lecha Kaczyńskiego, pomoc jaką okazaliśmy wtedy Gruzji, odsunęła na dłuższy czas dalszą ekspancję. Ale obojętność na Smoleńsk spowodowała napaść na Ukrainę. Dalsze tolerowanie wojny na wschodzie doprowadzi do zaostrzenia sytuacji. Z bandytą się nie paktuje tylko postępuje zdecydowanie.
Kazia
@Kazia
6 Marca, 2015 - 18:06
Szanowna Pani!
Mnie zastanawia milczenie świata - CAŁEGO ŚWIATA na "Smoleńsk". Zginął Prezydent dużego kraju położonego w centrum Europy. Zginęło dowództwo tego kraju. Zginęli oficerowie NATO. Dlaczego nawet na pogrzeb polskiej Pary Prezydenckiej nie mieli odwagi przyjechać? Np. p. Markel mogła przylecieć helikopterem albo nawet limuzyną rządową. Z Berlina do Krakowa nie jest tak bardzo daleko.
Czy bali się TYLKO Putina?
Dlaczego opinia światowa nie domagała się śledztwa?
Każde życie ludzkie jest wartościowe, ale teraz, z powodu śmierci jednego opozycjonisty wrzeszczy cały świat.
Wiadomo, że został zastrzelony.
Jak zginęli pasażerowie TU-154M....? od 5 lat jest to wielką zagadką.
Czy to nie dziwne?
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@ bursztyn
6 Marca, 2015 - 21:33
Brak zdecydowanego stanowiska opinii światowej w sprawie okrutnego mordu w Smoleńsku, wynikała z dziwnej postawy polskiego (nie)rządu i niewyobrażalnego stanowiska premiera.Mimo upływu 5 lat od tego zdarzenia i mrówczej pracy pana Antoniego Macierewicza,prawie nikt nie ma wątpliwości,że w tej składance wydarzeń coś nie gra.
Pozdrawiam
przeciw bezprawiu
@zapora
6 Marca, 2015 - 21:39
Odnalazłam to, czego szukałam. http://niepoprawni.pl/comment/1466642#comment-1466642
Nie wiem, czy powiodło mi się wklejenie.
Gdyby coś było nie tak , to proszę szukać ręcznie artykułu Jerzego Zerbe :"Głos Akademickich Klubów Obywatelskich po III Konferencji Smoleńskiej".
Zapewniam, że lektura jest pasjonująca.
Pozdrawiam
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Bursztyn
6 Marca, 2015 - 23:27
Dlaczego? A czemu obcy mieliby się upominać o polskiego prezydenta skoro polskiemu rządowi jest on obojętny?
Nikt nie będzie się spierał z Putinem bez własnej korzyści...
Pozdrawiam
Kazia
Dziekujemy Pani za Zyczliwosc
6 Marca, 2015 - 20:40
Dziekujemy Pani za Zyczliwosc! Polacy zaczynaja sie mnozyc! POLSKA MAJDANEM!!! Wszyscy idziemy na Warszawe! lbo Albo , sowieckie czolgi!
ronin
@Ronin
6 Marca, 2015 - 23:29
Dziękuję za komentarz, a co do rewolucji - zazwyczaj zjada ona własne dzieci. Lepiej porządnie zagłosować i przypilnować wyborów...
Pozdrawiam
Kazia
probuja
7 Marca, 2015 - 02:43
Kto uzywa mojego nicka! Gdzie jest moderator!Z gory Panstwa przepraszam za niby moje opiniuei!
ronin
p[rawda
7 Marca, 2015 - 02:50
JednaK PRAWDA BOLI Proboja chyba cos ugrac! Dawno tak nie zagrali! Pilna potrzeba , aby toi upublicznic!
ronin
przestepcy
7 Marca, 2015 - 03:07
Chyba sie juz przyslowiowej brzytwy chwytaja!Podszywajac sie pod kogos,to znamiona przestepcze!Oni nas sie panicznie boja!Zle trafili, mam krystaliczna opinie sasiedzka i prawna! Prawda lest nasza,jestem czynnym dzialaczemPIS-u Koniec tej bandy! Te psy juz wiedza ,ze musza ODEJSC!
ronin
@ Kazia
6 Marca, 2015 - 21:14
Zgadzam się z Panią,że agresja Rosji na Ukrainę, rozpoczęta bezkrwawą aneksją Krymu, to jest przemyślane działanie.Nie wiązał bym tego z okrutnym mordem w Smoleńsku (pytanie czy w Smoleńsku,bo wersji wydarzeń było wiele).Obojętności na to wydarzenie nie było.Proszę sobie przypomnieć powszechne oburzenie i żenujące stanowisko władz polskich.Przekręty,oszustwa i działania utrudniające przeprowadzenie rzetelnego śledztwa w tej sprawie.Właśnie w tej sprawie władze polskie wykazały swoją podległość Rosji.
Pozdrawiam.
przeciw bezprawiu
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika bursztyn nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@zapora6 Marca, 2015 - 21:30
Przed kilku dniami był bardzo ciekawy, ale obszerny wpis "WIZJONERA". Postaram się go odnaleźć i podać miejsce.
Proszę o chwilę cierpliwości.
Coś niesamowitego.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Zapora
6 Marca, 2015 - 23:31
Cieszę się że się zgadzamy w większej części.
Co do Smoleńska - sądzę że najbliższa prawdy jest wejsja ZP A. Macierewicza, choć oczywiście wiele materiałów dopiero pewnie czeka na upublicznienie.
Pozdrawiam
Kazia
Panie Zapora, myli się Pan
6 Marca, 2015 - 18:37
Jest dokladnie odwrotnie. Naszą powsciagliwosc i niezdecydowanieRosja odczytuje jako nasza słabość. To wielokrotnie zwiększa szanse napaści na nasz Kraj. Rosja od zawsze uważała nas za swoich największych wrogów. Ich doktryna "obronna" i wypowiedziich polityków oraz strategow mówią jasno: Polska nie ma prawa istnieć. Pomagając zatem militarnie i finansowo Ukrainie pokazujemy naszą siłę i zdecydowanie. I tym samym oddalamy niebezpieczeństwo naszej zagłady ze strony Rosji.
Putin ma mentalność ulicznego bandyty, który testuje jak daleko może się posunąć. Takiego należy strzelić mocno w mordę, to rozroby zaniecha. Ot i cała tajemnica jak należy prowadzić politykę zagraniczną z Rosją.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@ Mind Service
6 Marca, 2015 - 20:47
Nie wszyscy musimy mieć podobne zdanie na temat zagrożenia militarnego ze stromy Rosji.Podobne do pana stanowisko reprezentuje strona (nie)rządowa.Znając uwielbienie Ukraińców do Bandery,szczególnego rodzaju okrutnego mordercy nie widzę podstaw do popierania tego narodu.Z Rosją nie musimy się przyjaźnić,ale to już zupełnie inna sprawa.To nie jest nasza wojna i nie powinniśmy,jak to się mówi,"wkładać palca między drzwi".
Pozdrawiam.
przeciw bezprawiu
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
To jest nasza wojna7 Marca, 2015 - 00:10
Zresztą jest to już powszechnie uznana prawda. Tylko niedobitki w postaci pożytecznych idiotów i płatni zdrajcy robią wrzawę aby nas podzielić i zniechęcić do pomocy Ukraińcom. Im dłużej będziemy zwlekać tym dla nas gorzej, bo po pokonaniu i wchłonięciu Ukrainy Rosja zabierze się za nas. I nikt nam nie pomoże, tak jak my nie pomoglismy naszym braciom Ukraińcom choć mogliśmy. Do dzisiaj rozlegają się w Polsce żale, że nikt nie chciał umierać za Gdańsk. Ba, nawet Powstanie Warszawskie było skazane na niepowodzenie, bo nikt nie chciał skutecznie pomóc Polsce Walczącej. Dzisiaj jesteśmy tacy sami jak ci, którzy nam nie pomogli. Jestesmy obłudni, samolubni na naszą zgubę. Obym nie miał racji, ale to się napewno zemści.
Ukraińcy to nasi Bracia Słowianie, w przeciwieństwie do rosjan. 30 percent z nich posiada polskie korzenie. Prawie połowa Ukrainy to dawne ziemie Rzeczypospolitej. Jak można twierdzić, że to nie nasza wojna? To głupota do kwadratu. Mongolska dzicz morduje naszych Rodaków, niszczy nasze ukraińskie ziemie, a ty twierdzisz, że to nie nasza wojna?
Co rosja ma do Krymu, że go zawłaszczyła? Nic tam po nich. Musimy ich stamtąd przepędzić. Niech wracają na Syberię, miejsca tam mają dużo - nie muszą grabić ziem, które nie są ich. Jakim prawem rosjanie okupują Królewiec? I jeszcze tam rozlokowali broń atomową i otwarcie mówią, że chcą zniszczyć Polskie miasta? To nie jest nasza wojna? Mamy siedzieć cicho i dać się zamordować?
Dlaczego nie słychać w Polsce głosów, ze trzeba się zbroić? A mamy nóz na gardle! 6 percent PKB to absolutne minimum.
Ruskich płatnych trolli poznaję po tym, że próbują (na szczęście nieskutecznie) zniechęcić Polaków do pomocy Ukrainie. Nic nie mówią o zwiększeniu wydatków na obronę, nie namawiają do odbudowy armii, do prowadzenia głosniej i skutecznej polityki międzynarodowej. Takiej jak nasz największy Prezydent w dziejach Polski Lech Kaczyński.
Dzisiaj trzeba zbudować sojusz państw chcących wystąpić razem przeciwko rosyjskiemu najeźdźcy. Idea międzymorza jest jak najbardziej aktualna. I Ukraina ma w niej zagwarantowane poczesne miejsce.
A Rosję nie tylko należy powstrzymać, ale trwale zniszczyć. Albo my albo oni. Innego wyjścia nie ma. To nie nasza narracja, ale jakże słuszna.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mamy video nakręcone przez zamachowca z Ottawy
6 Marca, 2015 - 18:17
http://www.poloniatube.com/?p=4319
Poloniatube
Będzie lepiej
6 Marca, 2015 - 21:56
Na zakończenie trochę uśmiechu w zagrożeniu agresją Rosji:
http://m.onet.pl/_m/7aaac0495d9ca24a54eec37dd0d7464a,62,19.jpg
przeciw bezprawiu
Będzie lepiej
6 Marca, 2015 - 21:56
Na zakończenie trochę uśmiechu w zagrożeniu agresją Rosji:
http://m.onet.pl/_m/7aaac0495d9ca24a54eec37dd0d7464a,62,19.jpg
przeciw bezprawiu
wstyd
7 Marca, 2015 - 02:30
mieszkam ,tu15 lat niedaleko od Wadoowic,z kad moje pochodzenie!Nigdsy nie podaruje zdrajcom z Zakopanego!Goralen folk,to przestepcy! To ludzie mieniacy sie taralami,a matke by sprzedali! Chyba konsternacja..,.,.,,,,,
ronin