Redakcjo , Szanowni Blogerzy – porozmawiajmy o Niepoprawnych.pl

Obrazek użytkownika Harcerz
Kraj

Czuje dyskomfort patrząc na politykę publikacji w Niepoprawnych.pl

Istotne sprawy zostają przemilczane a błahostki rozdmuchuje się poza granice zdrowego rozsądku.

Po starcie NE – kilkanaście osób zadawało sobie pytanie „co dalej z portalem” .
Wśród „gorących głów” przeważył rozsądek – portal dalej „będzie się kręcił”.

Niestety, zauważyłem spadek obrotów.
Uwidocznił się po publikacji nowego blogera -Jarosława Kaczyńskiego.

Przez 24 godziny „Redaktorzy” trwali w niewiedzy – nie pojawił się żaden wpis od Redakcji.
Ważne wydarzenie z punktu widzenia „blogerów” zostało przemilczane.

Pojawiły się za to, wpisy manipulujące przekaz zawarty w http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/279679,nowoczesny-patriotyzm-gospodarczy -
Ohydna manipulacja jak tu: http://niepoprawni.pl/blog/3095/jaroslaw-blagier-salonowy

To jedyny ślad .
(pomijając moją inicjatywę , w celu zachowania równowagi w przekazie (po 24 godzinach!): http://niepoprawni.pl/blog/858/nowoczesny-patriotyzm-gospodarczy)

Na” Blu ‘- królowały wpisy z pogranicza „pudelka” i dyskusja o „ścieku” u magla.

Redakcja dalej brnęła pozwalając na hipokryzje : http://niepoprawni.pl/blog/3095/mowilem-prawde-w-oczy-w-prlu-mowie-i-teraz
Na moje uwagi (nieśmiałe ) otrzymałem pouczenie -„portal nie jest zawodowy, to działalność poza pracą – hobbistyczna?)

Wczoraj o tj. 21.02 o godz. 20.35 pojawił się w sieci : http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/280677,odpowiedzi-na-niektore-z-komentarzy

Czekając na „Jakiś” ruch Redakcji- nie wytrzymałem o 22.51 http://niepoprawni.pl/blog/858/jaroslaw-kaczynski-odpowiada-blogerom
Wpis dołował do 22. godz 10.40 – zanim „łaskawie” trafił na ostatnią kolumienkę „blu”
Z 670 odsłonami.
(w NE ok 1400)
Bez łaski- Panowie Redaktorzy !!!( nie naprawicie szkód)

Wpis „Jarosław Kaczyński odpowiada blogerom”- tkwił przykryty przez mierne (pod względem poznawczym wpisiki – siki . Tzw. komentarze – domorosłych gwiazd.)

Przykre to jest bardzo , w kontekście próśb i postulatów „Blogowania Prezesa na Niepoprawnych.pl”
Np.
• Zapraszamy Pana na portal Niepoprawni.pl
Jest tam również duża rzesza ciekawych rozmówców, którą należałoby dopieścić:)
BEZ.JAJ

Panie Premierze!
Wytrwałości i siły!
Proszę jeszcze zaglądać na "Niepoprawnych.pl" oraz na Nowy Ekran.

Serdeczne pozdrowienia.
MAGU 0 395 | 18.02.2011 20:58

Po jakiego ch… Prezes ma Tu zaglądać ?????

Jest na to rada !!!!!

Teksty ważne –„przewodnie” powinny być opatrzone sygnaturą Redakcji!
Powinny być na „blu” !

1. Redakcja w takich przypadkach powinna przejąć inicjatywę!
2. Teksty ważne : Czołowych Postaci (w tym i Marka Jurka – w końcu Marszałek )
Powinny być bez możliwości komentowania –

Komentować to „Se” możecie „blogery”- we własnych wpisach w nawiązaniu (rzetelnym) do tekstu.

Pewnie znowu komuś nie pasi mój wpis –

Brak głosów

Komentarze

Podzielam Twoje zdanie Harcerzu

Vote up!
0
Vote down!
0
#137753

Niepoprawnych czytam od dawna,od niedawna natomiast zacząłem pisać.Również zauważyłem,że niektóre tematy mogą wydawać się mało interesujące i tak właściwie o wszystkim i niczym.Tyle,że jeśli to "blogowisko" to niestety tego się nie uniknie.Co najwyżej można uwypuklić tematy najważniejsze czy bieżące bo pomimo możliwości wyboru tematyki do wpisu,dodania tagów brak na stronie przejrzystości.Być może sytuację polepszyłaby zmiana designu i układu strony?Co zaś tyczy się możliwości niekomentowania wpisów osób ważnych to kompletnie mija się to z istotą blogu.Raczej moderatorzy powinni przykładać się do tego by wpisy nie na temat lub inne niegodne z netykietą czy regulaminem wyłapywać.
@Harcerz umieszczanie na końcu wypowiedzi tego rodzaju wpisu-"Pewnie znowu komuś nie pasi mój wpis" zakrawa na śmieszność bo czyżbyś nie chciał by ktoś z Tobą polemizował i od razu chcesz go odstraszyć?Czy może chcesz należeć do grupy uprzywilejowanych,jak sam piszesz "Czołowych Postaci",których wpisy powinny być bez komentowania?Jeśli już mowa o Niepoprawnych.pl to rozmawiajmy w sposób,który może pomóc w zmianach na lepsze.Wszak zawsze może znaleźć się ktoś kto czytając również Twoje wpisy może-tu użyję znów Twoich słów-"czuć dyskomfort".Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137757

Harcerzu,

Czuję się w obowiązku odpowiedzieć, jako jedna z osób odpowiedzialnych za "podklejanie" i eksponowanie wpisów na Np. Z góry uprzedzam, że zajmuje się tym kilka osób, nie tylko ja, między innymi z tego powodu, że samo przeczytanie wszystkich pojawiających się tekstów wymaga czasu, a wszyscy tutaj pracujemy na zasadzie wolontariatu...

A teraz ad rem.
To nie jest pierwsza sytuacja, kiedy blogerzy czują się nieusatysfakcjonowani "polityką" redakcji. Miało to już miejsce w przeszłości, a nawet w gronie samej redakcji pewne tematy, czy decyzje, bywają tematem dyskusji i kontrowersji.
To co napisze tearz jest moją prywatną opinią, niekoniecznie podzielaną przez 100% członków redakcji, tym niemniej pozwolę sobie ją przedstawić i ciekaw jestem zarówno Twojej opinii, jak i opinii innych Niepoprawnych.

Niepoprawni.pl jest miejscem wymiany poglądów, czasem organizowania się ludzi, portal posiada pewien określony profil, najogólniej określany jako "patriotyczny".
Jak pewnie zauważyliście, nie ma tu miejsca dla fanów onetu i pochodnych, którzy radośnie chcieliby przedstawić nam swoją wersję rzeczywistości.

Ale jest tu miejsce dla wszystkich, dla których nasz kraj jest ważny, a Polska nie jest jeszcze pustym słowem.

__________________________________

W swoim wpisie sugerujesz, że redakcja powinna w sposób zdecydowany promować pewne wypowiedzi, które są "wartościowe", natomiast wystrzegać się eksponowania innych, niezgodnych z domyślnie przyjętą nadrzędną zasadą.

To nie jest takie proste, ani takie oczywiste. Nawet wśród nas, w redakcji, różnimy się odrobinę poglądami. Są wśród nas zadeklarowani zwolennicy PiS, są mniej przekonani do tej partii, wspólnym mianownikiem jest właśnie patriotyzm oraz szacunek dla pewnych, naszym zdaniem podstawowych, wartości.

To samo z blogerami.
Zdarza mi się podklejać teksty, z którymi osobiście się nie do końca zgadzam, dlatego tylko, że uznaję je za dobrze napisane, w dużym stopniu trafne, a ta różnica zdań może jedynie prowadzić do sensownej dyskusji pod tekstem.

Stoimy cały czas przed tym samym wyborem:
- zrobić z Niepoprawnych portal promujący jedynie treści uznane za słuszne i właściwe. To niebezpieczne, albowiem "errare humanum est" to raz, dwa - brak podstawowego pluralizmu w wypowiedziach ma swoje ewidentne minusy.
- próbować w dalszym ciągu podtrzymać dobrą, moim zdaniem, tradycję, zakładającą pewną swobodę wypowiedzi

Widzisz, ja osobiście, w kontekście tego co napisałeś wyżej, doceniam tekst Jarosława Kaczyńskiego i uważam pomysł z S24 za dobry. Nie będę teraz argumentował dlaczego tak myślę, nie miejsce ani pora na to.
Ale rozumiem też, że ktoś może mieć na ten temat inne zdanie. Dopóki w swoich wpisach prezentuje wymagany poziom kultury, logiki, dopóki merytorycznie notka "trzyma się kupy", dopóki - wreszcie - stylistycznie i literacko jest ona do zaakceptowania (dla mnie to istotne) - może być podklejana. Nie ja umieściłem na górze wpis, o którym pisałeś, ale lojalnie przyznaję - moderator miał pełne prawo tak postąpić.

Pewien, może trochę nieskromnie napisze, ale sytuacja wymaga, fenomen Niepoprawnych polega na tym, że jest to miejsce dla nas wszystkich, tych którzy jeszcze nie zapomnieli, że są Polakami.

Zauważ, że zawsze możemy się narazić danemu blogerowi czy komentatorowi, który uzna, że "nie wykonujemy swoich obowiązków". C'est la vie...

Czy naprawdę wolałbyś postrzegać Niepoprawnych jako portal o wyraźnym profilu, dowolnym: propisowskim, proliberalnym, chadeckim, konserwatywno-liberalnym, nacjonalistycznym.. itd, itp?
I jakie byłyby "koszty własne"?

Zapewniam Cię zresztą, że zawsze staramy się promować wpisy bezdyskusyjnie ważne, istotne, przypominające nam wszystkim o tym kim jesteśmy i co dzieje się dookoła.

z wyrazami szacunku

Max

Vote up!
0
Vote down!
0
#137755

o co chodzi? nie siedzimy tu non stop jak niektórzy...
przykleiłem rano, bo przeczytałem, a wcześniej spałem

Vote up!
0
Vote down!
0
#137758

A ja dałem radę zalogować się dopiero przed 12 w dniu dzisiejszym - tak się składa, że jestem w pracy i sypie mi się na głowę jedna sprawa za drugą.
....

Vote up!
0
Vote down!
0
#137759

nie wymyślaj problemów

czy Twoja notka informująca o tym, że JK odpowiedział to sprawa wagi państwowej?
NIE!!!!
i te Twoje głupawe zaczepki na końcu wpisu to dziecinada moim zdaniem

pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#137765

(eufemizm na "od d* strony). Ergo: fakt, że bloger jest "czołową postacią" (n.b. jakie kryteria czołowości przyjmiemy? Służbę publiczną? To ja na "blu" powinnam wisieć takoż i "obowiomzkowo" - hihi. "ważność stanowiska"? A od jakiego poziomu?), nie czyni go jeszcze "automatycznym i obowiązkowym kandydatem na blue".
Co do reszty - hmmm... Mnie się zdawało, że Redakcja prowadzi ten portal pro publico bono, w wolnym czasie. (A co? jeden zbiera rybki, inny hoduje grzybki a inny się poniewiera z blagierami/blogerami.) Nakłada to pewne ograniczenia, stąd postulat, by zdobyć się na pewną wyrozumiałość. Wyrozumiałość jednakowoż nie oznacza pobłażliwości - jak coś jest "nie halo", to się o tym pisze/mówi (jako uczyniłeś Harcerzu) a Redakcja reaguje/odpowiada/koryguje/nie koryguje.

Co do tego, jakie kryteria "bluowania" przyjąć, to już zadanie Redakcji. Celem istnienia NP jest, jak rozumiem propagowanie postaw/działań pro-państwowych we wszelkich (także tych drobnych) aspektach życia naszego codziennego i chlebusia powszedniego. Informacja jest niezmiernie ważna, masz rację, jednak (wedle mego subiektywnego odbioru) nie stanowi "sensu życia" NP? (Wszak dla informacji miał powstać Ekran a NP miało pozostać ku wymianie myśli i jako rozsadnik "faszyzmu" i innych takich wstecznych idei?)
I tak mało tu jest blagierskiej sieczki typu "paczie jakim ja mundry i ja wam zaraz wytłumacze o co chozi". Oczywiście pozostałości tej sieczki nie powinny przykrywać materiałów na prawdę ważnych, ale tego nie będę powtarzać - ten temat omówiłeś wystarczająco wnikliwie. A jak się trafia przykrywanie ziarna przez sieczkę, to może wtedy warto zwrócić Redakcji uwagę na takie zdarzenie?? A że portal prywatny, my zaś tu gośćmi jesteśmy, to...
:)

Vote up!
0
Vote down!
0
#137767

Redakcja pod uwagę bierze i weźmie, na pewno, choćby nam się miało chwilami oberwać, to też :).
A o szczegółach to już pisałem wyżej - z mojego punktu widzenia.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137768

Uważam,że na NP, jest wszystko OK, i nie ma potrzeby wywolywać "larum". Tak się szczęśliwie sklada, że portal posiada wystarczającą ilość blogerów, komentatorów i sympatyków, do samoregulacji ideowych, zalożonych dla portalu. Znaczy to, że próby(wielu prób), dezinformacji,przeformawania, czy dewaluowania , zanaczenia tego potalu, kończy się wycofywaniem troli, na inne obszary. Konkludując, wezawanie Hercerza do większej aktywnosci, w celu pozyskiwania na portal znaczących postaci, jest rzucaniem kulą w plot. To, że JK wybral wlaśnie S24, nie jest przypadkiem, wiedzą o tym ci zbanowani na tym portalu i kumulacji tam postaw, niemerytorycznych, krytykujących opozycję dla samej krytyki??? Zderzenie się z geniuszem JK, w pewnym sensie pomoże, naprawie poglądów wielu, uwięzionych tam lemingów, którzy narażeni na jedną linię, nie mogli, wyjść na prostą. Celne pojawienie się JK w sieci, wlasnie w tym miejscu,w tym w miarę umiarkowanym w swej krytyce, a jednak popularnym, potalu, jest sukcesem, nie S24, lecz nas wszystkich, bo to bylo wlożenie skutecznej szpili w salon wogóle??? Więc, my tu róbmy swoje, a ty Harcerzu, wykaż się merytoryczną treścią swich notek, by przyciągać potencjalnych zwolenników, bo nie zawsze nazwiska, jak np: Marek Jurek, mają jakies przesadne znaczenie, ważne jest, czy ma się coś do zaoferowania czytelnikowi??? Pzdr.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137773

wydaje się - nie bardzo jasno napisałem o co chodzi.
Nie będę Cię "punktował" i cytował - porównywał Twoją wypowiedż z wpisem -

Prowadzi to do jeszcze większego niezrozumienia na babelskiej wieży -

To nie o "pozyskanie" chodzi.
chodzi o zmianę wizerunkową- ogólnie .
o merytoryczność , o schludność i uczciwość .
Bo, Regulamin mówi "grupa przyjaciół"

teraz spacer - ładna zima rozgościłą się .
Miego dnia.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137778

Sympatyczka p.p. Kaczyńskich

Kochani, nie ma o co kopii kruszyć. Wg. mnie, jakaś zakładka typu BREAKING NEWS naprawdę by się przydała - choćby dla tych, co zaglądają tu czasem na chwilkę, żeby zobaczyć "co nowego i ważnego się dziś wydarzyło", bo nie czerpią tej wiedzy z tvn/tvp info. Ja z przyjemnością czytam i oglądam dłuższe materiały, ale niekiedy zaglądam tylko na chwilkę. Tak pewnie czyni wielu z nas. Przykro mi, że w ogóle umknęła mi ta wypowiedź p. J. Kaczyńskiego. Wiem, że proszę, żeby podać na talerzu ;) ale my przeciętni zjadacze internetu....
P.S. To samo dotyczy BIBUŁY. Please, nie dałoby się tego zrobić jako strony/blogu, żeby to się otwierało i przeglądało bez ściągania na komputer. Jak dziś zobaczyłam na NE, że do ściągnięcia pozostało 37 min..... Jest duża grupa ludzi wśród niepoprawnych pomiędzy staruszką pod krzyżem a internetowym blogerem z szybkim komputerem, nagrywarką i godzinami spędzonymi przed ekranem. Bez obrazy;)

Vote up!
0
Vote down!
0

Sympatyczka p.p. Kaczyńskich

#137787

coś by się przydało. jakiś widget newsowy wystarczy?

Vote up!
0
Vote down!
0
#137888

Wejść do gniazda żmij i walić po łbach. Wprawdzie o wiele więcej jadowitych żmij jest gdzie indziej, ale, faktycznie, to mogłoby być zbyt ostre wejście Smoka. A więc, jak na razie uznaję Twoje argumenty za przekonywujące, z tym, że na saloon24 wchodzić nie będę i już. Jeśli uważasz, że będzie coś istotnego, z czym powinienem się zapoznać, przerzuć to na niepoprawnych.

Z tym samym zwracam się do Harcerza.

Pozdrawiam

_____________________________________________

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

Vote up!
0
Vote down!
0

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

#137924

Wprawdzie tekst pod linkiem dotyczy innej notatki ale zawiera podobny przekaz jaki i w tym miejscu chciałbym pozostawić. Stąd ograniczę się li tylko do wklejenia owego linku ;;
http://niepoprawni.pl/blog/3095/jaroslaw-blagier-salonowy#comment-158793

A za odwagę głoszenia niepoprawnych czyli niepopularnych poglądów stawiam 10 pkt.

pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/

Vote up!
0
Vote down!
0

-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>

#137780

Najłatwiej prześledzić sprawę na swoim przykładzie.
Zacząłem czytać NP dość dawno i wyłącznie w celach poznawczych.
Po raz pierwszy odczułem dotkliwy brak możliwości komentowania, kiedy trafiłem na notkę ufki "Polska jak Warszawa Centralna".

http://niepoprawni.pl/blog/2098/polska-jak-warszawa-centralna

Poraziła mnie swoją kreacją, bo przepięknie zszyła nawet śmierdzące elementy typowej warszawskiej bieżączki w tytułową przenośnię. Według mnie jest to jedna z najlepszych rzeczy jaką udało mi się przeczytać na NP i jako taka powinna znaleźć się w pierwszej antologii polskiej blogosfery. Ruszyło mnie tak mocno, ze skrobnąłem od siebie do ufki korzystając z kontaktu poprzez Redakcję. Odpowiedź od ufki dostałem chyba po miesiącu.
Wtedy zarejestrowałem się z myślą o komentowaniu na bieżąco.
Po pewnym czasie ośmieliłem się na blogowanie. I tu moja miłość własna dostała baty. Notka, która wpadła mi do głowy na zasadzie luźnego skojarzenia, została "wycyzelowana" i umieszczona na NP i... psińco. Popełniłem jeszcze kilka notek, ale furory nie zrobiły, bo wiadomo iż by wysmażyć coś smakowitego, to nie tylko trzeba mieć inwencję, czas, sporo czasu, ale najważniejsze mieć talent do przelewania tego co w głowie na ekran.

Popełniłem też notkę pod wpływem lektury "makowin" i zilustrowałem ją dwoma filmikami, które widziałem na YT już w kwietniu. Kiedy zajrzałem na drugi dzień, było normalnie, ale pod wieczór licznik wejść przy notce zaczął nabijać jak szalony. W ciągu półtora dnia nabił coś około sześciu tysięcy i to nie był koniec. I tu spora zagwozdka, bo notka, którą popełniłem - tak od niechcenia - w jakiś sposób trafiła do ludzi, była im do czegoś potrzebna. Ja pisząc notkę nie podejrzewałem, że kogoś zainteresuje i tysiączka by mnie zadowoliła.

Skoro ja sam nie byłem w stanie przewidzieć reakcji internautów, to jak może to zrobić ktoś z Redakcji, który do oceny ma sporo notek i z tej racji musi je oprzeglądać bez zbytniego zagłębiania się w treść.

Jeśli napiszemy coś, co jest ludziom potrzebne, to znajdą to, choćby nie było zakwalifikowane do strefy niebieskiej.

A na koniec wracając do ufki i jej notki, to sprawdziłem jak dzisiaj przedstawia się sytuacja i ta notka, według mnie wiekopomne dzieło polskiej blogosfery, została oceniona szesnaście razy na końcową ocenę 9,9, a do notki zajrzano 1407 razy.

Nie jojczyła chyba z tego powodu, a w bezpośredniej korespondencji stwierdziła, że jej wychwalana przeze mnie notka, to wypadek przy pracy z  bieżaczką.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137781

Jesteśmy tu gośćmi, dlatego powinniśmy zrobić wszystko, by głowa (Administracja) była zdrowa i pracowała dobrze. Administracja głosy ludu :) może przecież wysłuchać, poddać swojej ocenie i oddzielić ziarna od plew.
 
Harcerz odniósł się do kilku tematów.
 
Portal jest pro patriotyczny.
Wobec tego na blue powinny być wyeksponowane notki blogerów, które takiej tematyki dotyczą i wnoszą głos do dyskusji co zrobić, by Polskę uzdrowić (ba! ocalić...).
 
Jeżeli na blue jest np. 8 miejsc, to nie powinno się zdarzyć, że 4 notki są jakąś jedną wielką porażką, nieporozumieniem, totalnym błędem merytorycznym. Zdarza się to rzadko, ale już taką sytuację widziałam, więc... zadawałam pytania kto umieścił to na blue, bądź dlaczego tego ktoś na blue nie umieścił.
 
No i pojawia się coś takiego jak odpowiedzialność..., gdy jest zbiorowa, to sytuacja się rozmywa, bo tak naprawdę nikt i za nic nie odpowiada.
 
Ale gdyby notkę na blue umieszczał Administrator i ujawniał swój nik, to byłaby autoryzacja przez niego wpisu ważnego zgodnie z ideą prowadzenia serwisu, jeżeli nie jest wiadomo kto zamieszcza tekst jako polecany, to... w polecankach mogą być nawet artykuły, które mogą ośmieszyć portal i... reakcji żadnej nie będzie, bo nie ma odpowiedzialnego za ustawienie SG.
 
Dobrze byłoby, gdyby bloger miał możliwość ustawić swoją notkę do kolejki na blue. Propozycję, którą Admin po sprawdzeniu, czy faktycznie tekst jest wartościowy zamieściłby w odpowiednim czasie jako polecane serwisu.
 
Z drugiej strony są też notki sygnalizujące coś. Taką notką można np. nazwać poezję z muzyką, która nie jest związana z żadną rocznicą, wydarzeniem, ot taki wpis chwili ( ja takie akurat czasem popełniam ). Dobrze byłoby, gdybym sama mogła do takiej notki dodać, że na przykłąd byłaby ona na SG tylko przez 2-3 godzin, by nie blokować tematów patriotycznych, by zrobić miejsce na notki dla "poważnych" blogerskich wpisów.
 
Wiem, że powiecie, że łatwo jest coś powiedzieć, a trudniej zrobić.
Jednak wiem, że żeby coś zrobić, to trzeba bardzo chcieć. A wtedy wszysko można poprawić.
 
Dodatkowo można byłoby zlikwidować anonimowość dawania punktów.
Jeżeli oceniasz 1, to powiedz to.  Jeżeli 10, to też powiedz.
Lub zrezygnować z punktacji w ogóle.
Zauważyłam bowiem, że bywa że są wpisy które mają not nawet 40, a są bardzo wartościowe wpisy, które nie posiadają nawet jednej oceny. Stąd obraz jest zamazany i nieczytelny, bo co to oznacza?
 
Wczoraj był Dzień Języka Ojczystego, okazuje się że na portalu patriotycznym było to zupełnie nieważne, pominięte. Gdyby autor mógł dać do swojej notki na blogu gdzieś znaczek: ważne, rocznica, uroczystość, termin, byłoby to pomocne dla Adminów. 
Trudno bowiem zrozumieć niepamięć np. o miesięcznicy Smoleńska.
 
Współpracujmy nie kopiąc się po kostkach.
Przecież jeden przyświeca nam cel... (?).

 

Pozdrawiam Niepoprawnych i życzę wspaniałego "blogerskiego pióra" :)

Spectrum

____________________________

Prawda ma w sobie znamię trwania i wychodzenia na światło dzienne, nawet gdyby starano się ją skrupulatnie i planowo ukrywać. Kłamstwo zawsze kona szybką śmiercią.- Bł. Ks. Jerzy Popiełuszko

Vote up!
0
Vote down!
0
#137783

[quote=Spectrum]

Jesteśmy tu gośćmi, dlatego powinniśmy zrobić wszystko, by głowa (Administracja) była zdrowa i pracowała dobrze. Administracja głosy ludu :) może przecież wysłuchać, poddać swojej ocenie i oddzielić ziarna od plew.
 
Harcerz odniósł się do kilku tematów.
 
Portal jest pro patriotyczny.
Wobec tego na blue powinny być wyeksponowane notki blogerów, które takiej tematyki dotyczą i wnoszą głos do dyskusji co zrobić, by Polskę uzdrowić (ba! ocalić...).

Współpracujmy nie kopiąc się po kostkach.
Przecież jeden przyświeca nam cel... (?).

[/quote]

Można przecież i tak w kilku zdaniach zawrzeć to co najistotniejsze ...

pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/

Vote up!
0
Vote down!
0

-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>

#137788

Harcerzu, jestem na Niepoprawnych od niedawna. Mimo krótkiej obserwacji wydaje mi się, że zarówno blogerzy, jak komentatorzy utrzymują wysoki poziom dyskusji, a ilość trolli z "natrętnymi głupkami" włącznie jest na tym portalu naprawdę znikoma. To cieszy, bo niepoprawni są tym samym miejscem naprawdę merytorycznych i obiektywnych dyskusji, na poziomie nieraz o wiele wyższym niż "dysputy parlamentarzystów".

W jednym ze swoich wpisów (być może nawet pod Twoim komentarzem) nie odbiegającym w swej treści od Twojego artykułu, zadałem pytanie, czy Niepoprawni są oficjalnym portalem PiSu, lub Jarosława Kaczyńskiego. Wydaje mi się, że nie. I słusznie, bo przy takim natłoku "kupionych" i stronniczych mediów, gdzie chciałoby się zdecydowanie opowiedzieć przeciwko z pominięciem wszelkich rozsądnych argumentów, pozostajemy niewzruszenie obiektywni.

Na zakończenie dodam, że z treści przytoczonych przez Ciebie artykułów i wpisów wynika raczej, że Prezes może liczyć na nasze wsparcie lecz przy rozsądnej krytyce jego poglądów. Prezentowane zaś przez Ciebie zmiany, w mojej ocenie, mocno zalatują cenzurą i ślepą stronniczością.

Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137792

Witaj.
Podzielam w pełni Twoją opinię.
Nie wszyscy chyba Cię zrozumieli.
Zgadzam się z Twoimi uwagami, a przytoczone przez Ciebie linki trafiają w dziesiątkę.
Ilekroć zostaje poruszona jakość funkcjonowania NP, to zawsze, ale to bez wyjątku pojawiają się informacje, że NP to działalność wolontaryjna.
Z uwagi na charakter portalu i tematy poruszane na jego łamach, można stwierdzić, że jest to poważna sprawa i w żadnym przypadku nie usprawiedliwia jakości jego brzmienia fakt, że ktoś pełni funkcję moderatora, czy wykonuje inne prace związane z działalnością portalu charytatywnie.
Jeżeli ja słyszę od jednego z moderatorów "wcześniej spałem", to powiem, iż mam mieszane uczucia co do tego i nie dlatego, że ten ktoś spał, ale dlatego, że mnie o tym informuje.
Niebawem dojdzie do tego, że wolontariusz powie, że dymał i wszyscy powinni to zrozumieć.
Ja zrozumiem, owszem, ale uznam jednak, że jest to brak profesjonalizmu.
Portal i treści na nim zamieszczane, muszą być kontrolowane i wcale mi nie chodzi o cenzurę o której wspomina Karol.
Chodzi mi o solidność i profesjonalizm.
Ja wiem ,że nie jest łatwo, ale każdy powinien mieć jakieś ambicje i sam portal również i wszystko powinno dążyć w kierunku, aby było co raz lepiej.
Niestety, ale ostatnimi czasy odnoszę wrażenie, że nie jest coraz lepiej, a wręcz przeciwnie.
Tematyka na blue powinna być zróżnicowana, ale jakość w strefie REDAKCJA NIEPOPRAWNYCH POLECA, to powinna być na wysokim poziomie i o tym wspomniał Max.
Skoro Redakcja poleca, to czyni tym samym siebie odpowiedzialną za polecane wpisy.
Redakcja jest najwyższym ciałem na tym portalu, tak więc wklejanie jakiegoś gówna na polecanych artykułach, obniża nie wartość Redakcji, ale wartość samego portalu.
Tak więc uważam, że należy postawić na fachowość i profesjonalizm obojętnie, czy ktoś to robi charytatywnie, hobbystycznie, czy też w celach zarobkowych.
Jeżeli ktoś się za coś bierze, to niech od początku do końca to wszystko ma ręce i nogi.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

PS.Ogólnie nie jest źle, a NP wymagają jedynie małego tuningu.

PS.Do Redakcji.
Uważam, że na portalu mamy dwie wspaniałe osobowości, które są niedoceniane.
Inne portale mogą jedynie pozazdrościć takowych i uważam, że można te postacie stracić, a byłaby to strata niepowetowana.
Mam tu na myśli pana Aleksandra Szumańskiego i pana Andrzeja Tatkowskiego.
Do tych dwóch postaci dodam jeszcze pana Jana Bogatko, ale jest on na tyle aktywny (a może był), że siłą rzeczy potrafi się sam wypromować.
Polecam dbałość o tych zacnych blogerów.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137816

@HP

Profesjonalizm, jak najbardziej.
Ale musisz też zrozumieć podejście redakcji - że "wolontariat".
Bo to jest fakt.
Albo inaczej, przeczytanie nowego tekstu zajmuje jednak odrobinę czasu, powiedzmy niewiele, przy pewnej wprawie w szybkim czytaniu, ale jednak.
A chodzi o jedną rzecz - krytykę ze względu na czas wyeksponowania notki, z reguły: "X godzin po opublikowaniu".
Nie jesteśmy w stanie monitorować portalu godzina po godzinie.
Nie zawsze też w nocy będzie ktoś online, aby czujnym okiem rzucić na Niepoprawnych - a i tak jest dobrze, bo zdarza się, że zaglądnie ktoś aktualnie przebywający w innej strefie czasowej.

Co do wyboru notek i kwestii merytorycznych - możecie nam wierzyć, że bierzemy Wasze opinie pod uwagę i staramy się działać tak, aby Niepoprawni prezentowali się jak najlepiej.
Oczywiście, możliwe są tutaj pomyłki, ale staramy się korygować je "as soon as possible".

A "linia" prezentowana przez Niepoprawnych - próbowałem wyżej uchylić tego "rąbka tajemnicy" - ... której nie ma, dodam na marginesie.
Zresztą właśnie profil polityczny Niepoprawnych jest tym, co, okresowo, powoduje polemiki.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137821

Tak trochę odbijmy piłeczkę HP, "tak krawiec kraje jak mu materii staje". Zauważyłm ostatnio, że wybór robi się ograniczony. Owszem mamy wiele wspaniałych osobowości ale czy mamy tyle wspaniałych tekstów?

Vote up!
0
Vote down!
0
#137835

a Ty nie śpisz? napisałem prawdę - w nocy przeważnie śpię.
przeczytałem notkę H rano. jest w tym coś nienaturalnego?
o "dymaniu" nigdy bym nie napisał, choć to też robię, jak i wiele, wiele innych "nieprofesjonalnych" rzeczy.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137887

Ludzie piszą, co chcą. Skoro nikt nie podzielił się radością, że Kaczka pisze na S24, to znaczy, że.... nikt nie napisał (ja na przykład nie wiedziałem, bo olewam Salon programowo i konsekwentnie, a dopiero Dobra Kobieta poinformowała mnie na moim prywatnym blogu, że Kaczyński został "blogerem wszech czasów", ma dziką ilość "otwarć" i... w ogóle, co mnie zresztą cieszy niezmiernie). Ludzie piszą, co im w sercu gra.
Proponujesz, żeby redakcja arbitralnie realizowała jakąś politykę. Pewnie po konsultacji z Tobą, bo jeśli będzie robiła coś nie tak, to zaczniesz krzyczeć: "cenzura!". Łatwo się zorientować, które posty zasługują na "niebieskie", bo maja dużą popularność, albo dużo punktów, lub - jedno i drugie. Admini tez mają swoje gusta, ale skoro są one różne, tak jak poglądy polityczne, to równowaga jest na ogół zachowana.
Pomysł, że jakieś tuzy będą pisać, a my nie będziemy mieli prawa komentować, jest k u r i o z a l n y. W Sieci wszyscy są r ó w n i . Niech sobie Marek Jurek, albo nawet Kaczka czy JKM wymyśli nicka i startuje od zera. Samym nazwiskiem znani politycy kasują na amen innych. Jaki jest sens tą przewagę wzmacniać???!!!

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#137822

Ktoż to "zgłosił treść" -

szorstka wypowiedż.

Ale - w temacie !!!!!!!

Vote up!
0
Vote down!
0
#137896

... często nie rozumiem. Piszesz za bardzo na skróty. Teraz też:):):):)

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#137910

Jesteś wg mnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych i jasno określonych postaci na niepoprawnych.pl. To nie ja stworzyłem ten portal i to nie ja pilnuję jego funkcjonowania ,czystości wobec prawa.Masz pełne prawo się wściekać o pryncypia ,bo to dla Was blogerów , bądź komentatorów tu zaglądamy , a nie dla Redakcji, która wywołała ten byt. Natomiast spuśćmy z tonu. Winniśmy to twórcom.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137825

piszesz specyficznie i nie zawsze do końca rozumiem o co Ci chodzi. W tej sytuacji komentarze pod Twoimi wpisami są bezcenne, bo rozjaśniają mi temat - m.in. dlatego nie jestem w stanie wyobrazić sobie możliwości ich zlikwidowania.

Poza tym w imię czego? Ktoś kto "ma nazwisko" nie zawsze pisze same mądrości. Obrzydliwie mi się to kojarzy z niepodważalnymi AUTORYTETAMI w stylu Wałęsa czy Bartoszewski. Propozycja wprowadzenia blokady komentarzy na niepoprawnych.pl moim zdaniem zniszczy ideę tego portalu. Jest możliwość zgłaszania treści, gdyby ktoś wpisał coś szczególnie rażącego.

Ps.

Kto zgłosił Kryskę? Może napisała troszkę zbyt emocjonalnie, ale bez przesady!

Vote up!
0
Vote down!
0

kasianna

#137834

Wystarcza aby notka była łatwo dostepna.Wszyscy rzucają sie na notki SG, ale przeciez wybór nalezy do Czytelnika. Wszystkich gustów nie da się jednym rozwiązaniem zadowolić. Miany sa kosztowne a samo utrzymanie ponad 1tys/miesięcznie. Zamiast narzekać chciejmy korzystac z tego co mamy.

Nathanel

WYŁĄCZ TVN, WŁĄCZ ROZUM.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137836

Odnosząc się do meritum chciałbym zwrócić uwagę, że rozwiązania proponowane przez Pana to po prostu pewny rodzaj cenzury. Takie "lekarstwo" jest dużo gorsze od "choroby".
Co do bloga Jarosława Kaczyńskiego, to temat ten został wyeksponowany na salonie24, NowymEkranie, w telewizji, radiu i na autorskich blogach.
Wielokrotnie pod adresem niepoprawnych padały zarzuty, że jesteśmy "tubą pisowską" i eksponujemy wyłącznie "propisowskie wpisy". Ale to tylko jeden z wielu zarzutów, nazywano nas "żydowską hasbarą", "sługusami Amerykanów", "agenturą", "agenturą PO", "sbekami", itp., to tak pierwsze z brzegu.
Ja czasami nie wiem już kim jestem?
Od dwóch prowadzimy ten portal, ale liczba zarzutów się powiększa, a nie zmniejsza.
Naszym zamierzeniem było stworzenie miejsca w internecie, gdzie toczyłyby się dyskusje na wysokim poziomie (takie marzenie mnie "prześladuje", że tak to określę), gdzie można przeczytać naprawdę ciekawe dyskusje bez inwektyw, trollowania, obrażania i złośliwości ad personam.
Chcielibyśmy stworzyć osobny dział "historia", gdzie umieścilibyśmy niezwykle ciekawe wpisy historyczne, które nie mają szansy zaistnieć w IIIRP.
Oczywiście chcemy się rozwijać, ale nie mamy sponsorów, wszystko to co się dzieje na niepoprawnych to woluntariat kilkunastu osób. Także Wasza (blogerów) zasługa.
Pomagajmy sobie i wspierajmy się.
Dawanie jedynek dobrym wpisom i flagowanie komentarzy, które są krytyczne wobec, ale wartościowe nie pomogą portalowi.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

Vote up!
0
Vote down!
0

Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

#137842

Dobosz
a ja byłem dzisiaj na Mariackiej , portal NP jest ok
pzdr

Vote up!
0
Vote down!
0

Dobosz

#137860

Dziękuje za pozytywną opinię.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

Vote up!
0
Vote down!
0

Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

#137868

Czy redakcja NP musi z rozdziawioną gębą trąbić prezes bloguje!?
Pierwszy wpis o ile mi wiadomo pojawił się n/t temat w niedzielę o 8,34.
Jesteśmy amatorami, jako pierwej muszę żywinę obrządzić, nawet w niedzielę rano musi jeść! choćby sam Benedykt XVI zablogował na np!potem dopiero mogę kliknąć!
Wiadomo jaki jest charakter NP, amatorski!
I b. dobrze, bo unikamy tego co szef 24 nazwał trzecim niebem, choć uprawia ordynarną cenzurę!, co rusz łasząc się do możnych!
Dlaczego redakcja ma mi narzucać "ważność" nad "ważnościami", tak jak na wiadomym portalu, gdzie byle bzdet byłego współredaktora GWna czy korespondenta z Tel avivu musi wisi na sg!
Co to znaczy teksty ważne?
Dlaczego niby miałbym nie komentować osób takich jak przes PiS czy b. marszałek Sejmu!
Na blogu są mi równym!; ani lepsi, ani gorsi, ani mądrzejsi!
I chwała za to NP!
pzdr

Vote up!
0
Vote down!
0

antysalon

#137909

Mam wrażenie, że wielu sfrustrowanych emigrantów i wydalonych nie potrafi przeciąć pępowiny. Witajcie, ale czujcie się wreszcie jak u siebie w domu, a nie na wychodźctwie! :):):)

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#137911

pzdr

Vote up!
0
Vote down!
0

antysalon

#137920

Dopiero teraz sobie uświadomiłem, ze możesz odebrać wypowiedź jako osobisty atak. Nie miałem takiej intencji. "Antysalon" od dawna traktuję jak imię własne i jeśli już kojarzyłem z czymś, to z Salonem, a nie S24. Słowo.
Rzuciłem ogólną obserwację do wszystkich, z całą życzliwością (i całą niechęcią do S24:):):)).

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#137970

osobiście! Zresztą jakom gruboskórny antysalon!
W blogosferze trzeba mieć grubą skórę!, inaczej byłoby ciężko!
A w czasie wielkiej smuty czyli rządów PO szczególnie!!!
Doskonale już chyba się znamy, więc powinieneś wiedzieć, ze ja jestem ponad to!, gdyż NP to taka nasza mała wspólnota, a bardziej wzniośle blogerska ojczyzna, piszę ją przez "o' wyłącznie z szacunku dla tej właściwej przez duże "O"!
pzdr

Vote up!
0
Vote down!
0

antysalon

#138057

Chciałem tylko powiedzieć, że NP nie muszą mieć żadnych kompleksów wobec S24. Jestem bardzo przywiązany do Niepoprawnych, aż wstyd się przyznać :):):)

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#138066

miast dyskusji na argumenty...

ataki ad personam ...

emocje wyrwały się przed ratio...

a tak pięknie być miało...

jak łatwo odrzuca się to co się nie zrozumiało...

===

... to przyjemne czasami żyć marzeniami twardo stąpając po ziemi...

Vote up!
0
Vote down!
0

... to przyjemne czasami żyć marzeniami twardo stąpając po ziemi...

#137917

pzdr

Vote up!
0
Vote down!
0

antysalon

#137926

Przykłąd działania o wątpliwych wartościach i nakierowanych na (?) http://niepoprawni.pl/blog/2210/wieza-nie-jestescie-na-kursie-nie-jestescie-na-sciezce

Ten "bloger" używając powszechnie znanego zwrotu - wpuszcza w kanał czytelników !!!!!

To jeden z zarzutów "Ohydy" z jaką się stykam -"W gronie przyjaciół"

Inny wpis "Salon padł" http://niepoprawni.pl/blog/1386/padl-salon24-
Aktualny przez 6-7 godzin "wisiał" sobie i zbierał na lep muchy - do końca "ścieżki" aż spadł z "wieży" .

Stąd .postulaty o moderacje .
O lepszą jakość "obrazu" Np.pl

Vote up!
0
Vote down!
0
#137978

na nppl każdy pisać może, trochę lepiej lub trochę gorzej ;)

na "white" interweniujemy niezwykle rzadko - odpublikowujemy tylko treści, które na to w 100% zasługują.

przy innym rozwiązaniu SG postulat mógłby być spełniony - np. tylko tytuły kolejnych notek w bocznej kolumnie, a wybrane teksty w kolumnie głównej. może docelowo tak będzie.
ale na razie mamy to co mamy.

Vote up!
0
Vote down!
0
#137986

Harcerz, 22 lutego, 2011 - 11:36
Statystyki.
-S24 17.750
-NE 1.980
-Np.pl 780

Dlaczego tak jest ?
http://niepoprawni.pl/blog/858/redakcjo-szanowni...

Kuki, 22 lutego, 2011 - 12:16
bo my naprawdę płyniemy pod prąd.
nas koniunktura nie interesuje.

Harcerz, 22 lutego, 2011 - 12:22
Rozumię.
Płynąc pod prąd -warto się rozejżeć .
Może okazać się - płyniesz z prądem :)

Ucho, oko i umysł -otwarty być musi.

Statystyka- dla uświadomienia .

Ile pracy jeszcze.

W różnorodności(dobranej -niestety) tkwi siła.

Kuki, 22 lutego, 2011 - 20:36
uważasz, że notka JK na S24 i wrzask w całym kraju z tego tylko powodu, to taka super ważna okoliczność? czas wszystko zweryfikuje. czy JK ma czas na pogaduchy na s24? wątpię

statystyk jestem świadom - na s24 piszą znane z TV osoby

Harcerz, 22 lutego, 2011 - 21:03
Uważam-
Wrzask podniesiono to fakt bezsporny.
Jarosław Kaczyński (różnie się mówi o tyk to pisał ,kto wklejał) podszedł do "blogerki" inaczej niż reszta "pancerników polskiej polityki".

Publikując pierwszy wpis - czego można oczekiwać więcej jak "odezwy" , "mowy wiecowej" .
Zamieszał w szambie aż miło .

Drugi wpis nie jest nowum - "odpowiedzi na niektóre pytania"
Widadomym jest - z 1400 pytań (sam pogoniłem "owczym pędem "na S24 -zakłądając konto ) łatwo wybać te pod potrzeby propagandy.
Co ciekawe - odpowiedzi na pytania są naprawdę formułowane przez Jarosława Kaczyńskiego . Swiadczy o tym składnia i klila identyfikowanych zwrotów , narracja itd.
Gdyby to czytać na głos - wygląda na przmówienie z licznych wieców(bez kartki) . Kwestia, kto notował i kto wkleił -jest drugorzędna.
Nie odnoszę się tu do treści, te jak już wcześniej wspominałem i wielu "większych" - to "stara śpiewka" w nowym śpiewniku.( nie widzą tego wszyscy wobliczu 10 miesięcznej retoryki wokół 'Smoleńska").

Choćby z tych powodów - notatka Jarosława Kaczyńskiego zasługuje na uwagę.

Nie łudżmy się - blogerka to nie elektorat najważniejszy.

Jednak , każdy % jest istotny, czego, często nie rozumieli "domokrążcy" pijarowi PiS-u.
"Ciemniaki wszystko kupią" itd.
Potrzeba ładnego opakowania nie nowym postulatem -

Co do "występów" Jarosława Kczyńskiego - jestem tak ja Ty sceptykiem .

Pożyjemy zobaczymy
Kto zbierze "niszowe elektoraty" ten wygra - w obliczu wykrystalizowanych trzonów.

Ps. statystyki - obrazują realne straty poniesione przez "zaniechanie" .
I sprowadzają na ziemię - o tym na innym wątku mam nadzieje wymienić z Kolegą zdania .

Kuki, 23 lutego, 2011 - 08:22
to nie było świadome zaniechanie.
temat nie pojawił się w "czołówce", bo akurat tak się złożyło. my naprawdę nie robimy tego pod jakąś presją; to nie korporacja - mamy czas i ochotę, to go poświęcamy nppl, a jak nie mamy to nie musimy.

Harcerz, 23 lutego, 2011 - 08:59
To przykład tylko -

Postulat idzie szerzej.
Nie zawężaj pola widzenia tym przykłądem - popatrz na mechanizm .
Wczoraj np. Natanel umieścił wpis o JOW (pomijając jego treść i wartość - nie o tem ) dopuścił się rzeczy nagannej -
Zlikwidował komenty !!!!
po godzinie wycofał wpis aby ponownie "to samo -ale troszkę inaczej dać do "przetrawienia" publice.

Długo nie trzeba czekać na kolejne takie manewry - skoro raz się udało !!!!!
Takie działania psują Np.pl.
(do wpisu "kirs i ścieżka" trudno się odnieść - ot trochę indiwidualistyczne podejście indywidualisty. Ego przerośnięte lub?)

Uważam.
Potrzeba jest.
Regulamin rozubdować o konkretne punkty ,
tak aby wszyscy wiedzieli co znaczy "grupa przyjaciół"
Tak by - nie powstawały lotne patrole , 3-5 osobowe grupki używające paskudnych metod.
Jednym z nich jest użycie "treści zgłoszonej"-
do dzisiaj nie wiem jak Redakcja - patrzy na to słusznie proponowane narzędzie dyscypliny.
Proszę spojżeć na inne tu zawarte uwagi - jest wiele bardzo konstruktywnych , beznakładowych , nie wymagających specjalnie dużo wysiłku .
Bo porządek i dyscyplina nie mogą iść samopas.
To Wy jesteście - żródłem Prawa TU.

Szkoda,że musimy bazować na przykądach aby ukazać mechanizmy - stąd niektórzy mogą czuć się dotknięci.
Ale , jak ktoś pierdzi przy stole - co zrobić .
Nasz kultura nie akceptuje takich zachowań - co innego w Afryce.

Max, 23 lutego, 2011 - 09:47
"Treści zgłoszone" rozpatrywane są zazwyczaj przez Huna.
W skrajnym i bardzo drastycznym przypadku - zareaguje będący on-line moderator. Jako drastyczny przypadek rozumiem używanie języka nieparlamentarnego, złamanie elementarnych zasad kultury dyskusji oraz obrazę wartości uważanych za niepodważalne.

Nie ma tu szalejącej "ekipy z nożycami" - wycięcie czegokolwiek zdarza się ekstremalnie rzadko,a usunięte treści i tak pozostają w (niechlubnym) archiwum.

Harcerz, 23 lutego, 2011 - 10:35
Dobrze .

To teraz.
Taka informacja powinna być - dostępna w zakłądkach "o witrynie"-
niektóre "konflikty" można rozwiązywać w łatwy sposób odwołując się do (?)
Samo przywołanie "dyscyplinuje" (wiem niektórzy nie lubią tego słowa) użytkowników , którym udostępniacie "pokoje".

Bez takiego "wsparcia" - łatwo chamstwo bierze górę, gdyż cisi i potulni milczą.
- "Jak rozum śpi to głupota szaleje "

Vote up!
0
Vote down!
0
#137992