Przechodniu, idź i powiedz światu, żeśmy tu legli posłuszni ich prawom
Musimy przywrócić Prawdę o zbrodni na 96 niewinnych.
Prawdę opartą na dowodach .
Elementarz prawdy o zamachu dla następnych pokoleń.
Trudno odnosić się do ruskich raportów powstałych dla zatajenia prawdy, dążących do uwikłania Polaków i światowej opinii publicznej w dyskusji wokół rosyjskiego „dokumentu”.
Nie idźmy tą drogą.
Mamy już na wiele dowodów aby ukazać prawdę o „Zamachu smoleńskim” i ukazać „Kłamstwo smoleńskie”.
Mam nadzieje na zdwojenie tempa prac Zespołu parlamentarnego pod kierownictwem Pana Macierewicza.
Liczę na konkretny raport – Nasz raport o zbrodni .
Liczę na następne ruchy .
Musimy doprowadzić tych ludzi przed sądy –
Skazać :
1.sprawców
2.winnych zaniechania obowiązków
3.mataczy
Jeśli choć jeden pozostanie bez kary – biada Polsce.
Zbrodnia musi być ukarana.!!!!!!
Szubrawcy niech nie zaznają spokoju.
Priorytetem staje się również uświadamianie wszystkim w globalnej wiosce – „kłamstwa smoleńskiego „ i prawdy o „Zbrodni smoleńskiej”
Niech pod każde drzwi trafi nasz materiał –
Do każdego sąsiada.
Ty żywy powiedz światu!!!!
-Przechodniu, idź i powiedz światu, żeśmy tu legli posłuszni ich prawom.
http://patrz.pl/filmy/przemowienie-kaczynskiego-w-gruzji
"jesteśmy tu po to aby podjąć walkę ..... My mówimy nie!"
Tylko że- do tego potrzeba Nam jedności .
Ważne!!!
http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=528
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3674 odsłony
Komentarze
Dałem Ci dychę.
12 Stycznia, 2011 - 18:23
Ale to Ty dziś nawołujesz do wojny,dziś już nie chcesz PO szwajcarsku?
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
zib1
12 Stycznia, 2011 - 18:34
Wojna o prawdę.
Nie musimy ich okładać pałą.
Systematyczna praca .
Uświadamianie światowych mediów , społeczeństw.
I pościg za złem.
Oni zginęli za cały świat - za demokrację i prawo do życia w pokoju.
My to wiemy - czy Świat ?
Stąd .Apel .
Gdziekolwiek jesteś świadcz prawdę -
Jest tu odniesienie do Zespołu sejmowego.
Ich rola -bardzo ważna.
Bo cóż Ty czy ja samotrzeć -możemy.
Tylko w zorganizowanej strukturze można odnieść sukces.
Harcerzu.
12 Stycznia, 2011 - 18:47
Jak już POwiesz wszystkim swoją prawdę to KGB padnie na kolana,i bijąc się w piersi odda POd Twój sąd winnych, niezłe, nigdy nie POdejrzewałem Cię o tak POtężną wiarę. Może jeszcze uważasz że Iskandery wycofają z tego Poczucia winy?
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
uważasz że Iskandery wycofają
12 Stycznia, 2011 - 18:51
Tak uważam.
Jeśli Polska będzie bronić Racji Stanu.
Czas wysadzić kmiotów z siodła.
Sąsiedzi szanują się - jak sobie nie wchodzą na pole.
To chyba jasne.
PO- zrobiło więcej szkód niż Bierut.
Działając w Nato- dają (internacjonalnie) dupy ruskowi.
Jesteś pełen niesPOdzianek.
12 Stycznia, 2011 - 19:03
Wiara że Kgb wyda swoich jak tylko POzbędziemy się tuska?
POtęga czlowieku, jeszcze dwa dni temu chwaliłeś szwajcarów, a dziś POdobają ci się "POkojowe" akcje izraela i mossadu.zdecyduj się.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
chwaliłeś szwajcarów
12 Stycznia, 2011 - 19:13
i?
Czy Helweci pozwolą - pluć w twarz?
Wszelkie działąni w dzisiejszym świecie wymagają rekalmy.
Nasze biadolenie pozostanie niezauważone-
Zobacz!
Gruzja film już ma!!!!!
Przytłoczeni lawiną faktów - stajemy się obojętni na prawdę .
Trzeba trochę umiejętności w propagowaniu swoich racji .
I.
Kneset ,Kongres , świat cały - To w imię "Demokracji" Prezydent Lech Kaczyński zginął.
Nasze narodowe cele są o rząd niżej - dla świata.
@zib1
12 Stycznia, 2011 - 19:13
POzbędziemy, POtęga, POdobają, "POkojowe"...
Wybacz, że zapytam - na czym polega dowcip z tymi dwoma dużymi literami na początku słowa?
W wyjaśnieniu możesz ograniczyć się do tych czterech "PO" z tego jednego komentarza.
Jeśli nie piszesz tak dla śmiechu to też, proszę, mnie oświeć. Tak żebym zrozumiał, gdzie tkwi ostrze ironii czy co tam Tobie przyświeca.
Pozdrowienia,
Wybacz, że zapytam -
12 Stycznia, 2011 - 19:20
Czy Norwid ?
"Do kraju tego, gdzie kruszynę chleba
Podnoszą z ziemi przez uszanowanie
Dla darów Nieba....
Tęskno mi, Panie..."
Pragnąłby powrócić?
Wszelki zło rozprzestrzenia się z prędkością światła :)
Nawyki pozostają (POzostają ).
Czego przykładem jest upodlenie człowieka przez komusze rządy.
Idze kolejne pokolenie - nawyki zaszczepione zostają :(
Cóż, mogę Ci dać kilka wytłumaczeń.Traube
12 Stycznia, 2011 - 19:31
1.Jedni nie POtrafią wymówić rrrrr i zamiast Naród, mówią nahód,albo zamiast rój ... a ja mam taką wadę wymowy/pisowni /dysleksja POłączona z dysgrafią-POglądowy przypadek/.
2.Jestem fanem pewnej grupy rokowej/albo aktorki/ która ma takie inicjały i lepiej się czuję gdy te inicjały rzucają się w oczy.
3.POstanowiłem POdkreślać POnadczasową POzycję PO POprzez POkazywanie POwskiego POrubstwa
POzdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Re: Cóż, mogę Ci dać kilka wytłumaczeń.Traube
12 Stycznia, 2011 - 19:35
przyznasz - męczące jest to dla "czytaczy" :)
Twój exhibicjonizm nadto wyrażny -
Piszesz na Niepoprawnych.pl :)
Nie zauważylem.
12 Stycznia, 2011 - 19:44
żebym wywieral na czytających jakieś naciski,nie zmuszam do czytania.Exhibicjonizm twierdzisz,może/?/,chyba się na tym znasz więc wierzę.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=528
12 Stycznia, 2011 - 19:53
to zuważyłeś ?
http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=528
Oj Harcerzu ..
12 Stycznia, 2011 - 18:41
Jak tu nie przyznać racji koledze zib1 ..
Co nie oznacza że nie masz racji w pewnym zakresie . Czyli walki tak , ale na intelekt a wytrwałość powinna nas tylko mobilizować do jeszcze większego zaangażowania się w pracę u podstaw ..
Czyli mówić o tej tragedii wszędzie tam gdzie to ma sens i poprzez takie działania dostarczać twardych argumentów tym wszystkim , którzy na co dzień "czerpią" swoją wiedzę z przekazów TVP czyli wieży "Babel".
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
12 Stycznia, 2011 - 18:47
Iść dalej -nawet.
Mam cichą nadzieje na rzetelny materiał informacyjny Zespołu Pana Macierewicza.
Powinno to być opracowanie we wszystkich językach .
Każdy senator , poseł i każdy mający jakikolwiek wpływ w swoim kraju niech będzie adresatem .
Każdemu pod drzwi , posłom do Knesetu , Kongresu , i nawet tym szumowinom umijnym,
Dla każdej gazety.
Niech za tym pójdzie fundacja -
Tępiąca w sądach światowych - Kłamstwo smoleńskie.
Uczmy się choć trochę od starszych braci w wierze .
Zespoł Pana Macierewicza. ...
12 Stycznia, 2011 - 19:25
Dlatego tak ważną jest sama praca nad tematem Zespołu Pana Macierewicza.
Co więcej podzielam w pełni twoje dalsze sugestie, Najważniejsze by nie dać się sprowadzić do "parteru" .
To my musimy wychodzić z inicjatywą.
Obaj to wiemy że nie stać nas na żadną inną formę konfrontacji stąd intelekt musi nam posłużyć za jedyny oręż. Korzystajmy więc z tej okazji mądrze a przez to skutecznie.
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Andruch. Nagrabie sobie
12 Stycznia, 2011 - 19:44
Andruch.
Nagrabie sobie teraz :)
Otóż, onże Zespół - komunikuje się z Narodem jak ślepy z głuchym.
Czasem mam wrażenie - Panowie biją piane .
Nie ma tu polotu, ino jednostajny monolog -
Troszku techniki -
Re: Andruch. Nagrabie sobie
12 Stycznia, 2011 - 19:56
W żadnym wypadku , a jeśli już to zdrowa krytyka może jedynie wzmocnić tą cześć , która na co dzień szwankuje ..
Inaczej mówiąc , jeśli masz konkretne wskazania , co gdzie , a nadto , wydaje cie się , że wiesz co należałoby zmienić w tym ciągu "komunikacyjnym" - zapodaj i rozwiń temat.
Tylko jeśli można , zaprzestań na ten moment swoich "słynnych" skrótów myślowych ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
- zapodaj i rozwiń temat.
12 Stycznia, 2011 - 20:09
Jak zapodam - skoczą do gardeł .
Polska to kraj osobliwych osobowości-
Drużyny powstają wokół interesów.
I nie idzie mnie o pełowską bande.
Jak wiesz - porządki zaczynamy od własnego domu ,obejścia.
A tu - proponuje się odejście z szeregów .
Wielu ludzi wokół Prezesa "otwiera dzrzwi"
- oni, rzeczywiście otwierają drzwi i przynoszą kawkę .
I jak Tu budować ruch poparcia- ciągle odnosząc się do ujadania , wdeptując we wnyki michnikowszczyzny.
Tracimy rok za rokiem.
Zobacz co się stało z kandydatami na radnych?
Widziałem wiele młodych(nowych) twarzy-
Ugrzężli w tumiwisiżmie -
I co jeszcze?
Dla mnie "personalia" nie są ważne - stąd taka wściekłość na "krowy" .
Panowie prosze i blagam Was zrobcie cos pozytecznego!
12 Stycznia, 2011 - 20:05
Kochani jezeli miezkacie w Polsce zrobcie chronologiczne uwarunkowania tej meczenskiej pielgrzymki na miejsce wlasnej golgoty naszych Ukochanych Polakow. Pszepraszam ze mam smialosc zwracac sie do WAS z ta propozycja, ale czytam Wasze wpisy i widze ze jestescie osobami z werwa i energia oraz z otwarta glowa, wiec po co marnowac energie i puszczac pare w proznie! Napiszcie jasnym jezykiem kto i za co w tych poczynaniach odpowiadal. Krok po kroku; organizacja obchodow 70 rocznicy KATYNIA. Duzym drukiem by mogli przecztac bez wysilku ludzie niedowidzacy a takich jest wielu, to widzi sie na polskich ulicach! Na podstawie urzedowych dokumentow i kto odpowiedzialny w Polsce, o Moskalach nie wspominac, moga byc problemy. Wystarczy jak narod bedzie mial czarne na bialym w pigulce o tym jak przygotowal rzad te wizyte, co rzad robil od pierwszej minuty po katastrofie, jakie sekcje zwlok, dlaczego w Polsce nie pozwalaja na ekschumacje; kto i na jakiej podstawie? Dlczego Mochy strasza polskie wdowy rosyjskimi lagrami???? Panowie nie moge Wam w tym pomoc bo moje oczy nie sa juz usluzne, a rodzina ciagle sie ze mna kloci za czytanie na monitorze, ale troche sie nie daje! CO NAJWAZNIEJSZE taki elaborat moze skonsultujcie naprzyklad ze stowarzyszeniem Polska Jest Najwazniejsza przy Dr. J.Kaczynskim i moze pod ich skrzydlami dystrbuowac w calej POLSCE, nie ma na co czekac, to musi dotrzec do warszwskiego tramwaju i pod strzeche w Rukiej Budzie! Panowie nie wazne kto podfirmuje Wasza prace, ale liczy sie Ojczyzna i godne w niej zycie bez "psychuszek" podsluchow - 1 miejsce w Europie, moze biednie ale godnie! To samo proponuje w temacie; finanse publiczne, gospodarka, bezpiecznstwo itd.... czs ucieka jak rwacy potok podczs powodzi. Europa Panowie sie wali i na nia nie mozna dzis liczyc, oni teraz mysla tylko o swoich zadach, i sie nie dziwie, blizsza cialu koszula, jak kaftan. Narod otumaniony zaprzepascil swoim wyborem 3 lata temu pieniadze z ue. ktore juz ostatni raz plynely do Polski pelna rzeka, no coz minionego czsu sie nie zawroci! Jezeli Panow urazilem, przepraszam i sprawy nie bylo. Pozdrawim HOPCIO
Teraz z duzym wysilkiem wysluchalem wypowiedzi chyba najwiekszej zgnilizny moralnej z Kutzem, a duzy to wysilek mego systemu nerwowego. Kanalia pasozytujaca ciagle &
Hipcio . Bez jasnego
12 Stycznia, 2011 - 20:14
Hipcio .
Bez jasnego przywództwa opartego na "porucznikach"-
nie zrobimy nic -
Pomachamy sztandarami - i do domu.
Zobacz.
PiS- nie był zdolny przypilnować urn wyborczych!!!!!!!
Czy to nie Żenada?
I przez pamięć Tych 96 - trzeba motywować do zrobienia porządku w strukturach.
Tak by z defensywy przejść do ofensywy totalnej .
No ale cóż gdy ryby śpiewają na niby , a rak byle jak .
Szan HOPCIO
12 Stycznia, 2011 - 20:26
Być może się wcześniej nie spotkaliśmy zatem pozwolę sobie powitać pana na naszym portalu niepoprawni.pl ..
Szczerze podzielam pańską troskę o to wszystko co raczył pan wcześniej ująć w swoim wpisie .
Temu zagadnieniu poświęcony jest i sam wpis autora.
Z mojej strony robię również wiele poprzez różne dodatkowe poczynania u siebie na miejscu w Opolu na ten przykład.
Wskazanym byłoby nasilić szerokie działania informujące o przebiegu samych prac w komisji pana posła Macierewicza , dalej , publikacji bieżących wniosków jakie się na ten czas nasuwają po analizach kolejnych materiałów , ale nie zapominać zwłaszcza o szerokim kolportażu tego materiału - wszędzie gdzie to możliwe . Jak pan to ujął by nie zapominać zwłaszcza o tym by w pierwszej kolejności trafiał ów materiał pod wiejskie strzechy a nawet do "Ruskiej Budy".
Jeśli taką drogę obierzemy Naród się nam odwdzięczy ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
nawet do "Ruskiej Budy".
12 Stycznia, 2011 - 20:33
Andruch.
To trzeba mieć co kolportować -
a tu każdy ch... na swój strój .
i żeby tak -
mam wrażenie - przekaz (fachowcy od przekazu) brali nauki w latach 60-siątych .
Gadające głowy do zanudzania?
"gomułkowski" przekaz.
Patrząc na ziewających członków "Zespołu"- zaczynam ziewać .
Harcerzu Wiesz że to
12 Stycznia, 2011 - 20:51
Harcerzu
Wiesz że to ważna sugestia ..Wszystko powinno skupiać się w jednym ośrodku decyzyjnym (sztab).
Tamże zatrudnić wysokich specjalistów od zbierania przetwarzania i kolportażu informacji .Ważne by była w każdej możliwe formie do rozpropagowania.,
Nie wyłączając komórki i przekazy sms-owe w formie komunikatów.
W kwestii doboru kadry rdzeń sami specjaliści PR dobrani z różnych ośrodków z uczelni "toruńskich" również.
itd.
Teraz liczy się niemalże każdy dzień , jeśli ma powieść się marsz za trzy miesiące na Warszawę, nie ma , że nie byliśmy gotowi ..!!!!
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: Harcerzu Wiesz że to
12 Stycznia, 2011 - 20:55
nie mam zamiaru skakać do gardła miejscowemu kacykowi.
Odstrzał powinien być w/g zasad ogólnych.
Prawica niczego się nie nauczyła.
Re: nawet do "Ruskiej Budy".
12 Stycznia, 2011 - 20:56
bRAC ZA DUPY kRASNODEBSKICH ZE STOWARZSZENIA POPARCIA NIECH PONOGA NAPISAC W FORMIE ULOTEK KWIT ESENCJA I SWOIMI AUTORYTETAMI NIECH FIRMUJA, A WY KSERA W RUCH I KOLPORTARZ, TAK SIE ROBILO W PIPIDUWACH W KONCOWCE LAT SIEDEMDZIESIATYCH I1980-81 A POWIELACZE DENATUROWE SMIERDZIALY JAK BIMBROWNIE, A MOSKALE TUPALI NOZKAMI AZ SIE TZRZESLA POLSKA WSCHODNIA, TO BYL RAJ PRL I ZNOW WROCILO STARE! pANOWIE PROFESOROWIE NIE MOGA SIEDZIEC W CIENIU I CZEKAC NA CIEPLE POSADKI W PRZYSZLOSCI, ALE TEZ MUSZA NASTAWIC DUPY - AMEN jASNIEJ NIE UMIEM TLUMACZYC!
Teraz z duzym wysilkiem wysluchalem wypowiedzi chyba najwiekszej zgnilizny moralnej z Kutzem, a duzy to wysilek mego systemu nerwowego. Kanalia pasozytujaca ciagle &
Re: Re: nawet do "Ruskiej Budy".
12 Stycznia, 2011 - 21:03
O MARSZACH SIE NIE TRABI, CICHO SZA I SIE ROBI - ZAPAMIETAJCIE!
Teraz z duzym wysilkiem wysluchalem wypowiedzi chyba najwiekszej zgnilizny moralnej z Kutzem, a duzy to wysilek mego systemu nerwowego. Kanalia pasozytujaca ciagle &
Panie HOPCIO Nie ulega
12 Stycznia, 2011 - 21:04
Panie HOPCIO
Nie ulega wątpliwości że pan ma rację. Czas zadumy się skończył a nastał czas działania. Mamy wystarczającą siłę intelektualną by "wysadzić" w kosmos tą WSI-ową hołotę.
dzięki za pańskie uwagi ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Mamy wystarczającą siłę
12 Stycznia, 2011 - 21:08
jesteś pewien?
Mam obawy - roztrwonienia narodowej zgody w imię prywaty.
Zobacz jak opornie idzie budowanie bloku.
Takim zdrajcą od Polaczka end company - przyznano apanaże .
a już o Dornie -szkoda mówić.
Temu Panu - miast listu - miska dla pieska .
Niech wreszcie zrozumieją wżdy- zdrada musi kosztować.
Zdrajcę nie Nas.
Re: Mamy wystarczającą siłę
12 Stycznia, 2011 - 21:20
Panowie koniec klotni i do roboty. W wolnej Polsce bedzie czas rozliczen, przykladem nam bracia Wegrzy - robia swoje bo wygrali wybory w pelni i maja w dupie lewakow z ue., ktorzy pokrzycza i basta, maja swoje kukulcze jajko i nim podrzucaja jak ognista kula, a dobrobyt im ucieka!Glosy na J.Kaczynskiego poniewieraja sie w blocie a gdzie byli mezowie zaufania PIS. Napewno nie byly wliczone!
Teraz z duzym wysilkiem wysluchalem wypowiedzi chyba najwiekszej zgnilizny moralnej z Kutzem, a duzy to wysilek mego systemu nerwowego. Kanalia pasozytujaca ciagle &
Re: Re: Mamy wystarczającą siłę
12 Stycznia, 2011 - 21:24
tam kochany - działacze dupek sobie nie liżą .
Ego- zostawili w domu.
Jeśli Orban przegra - to tylko na własne życzenie.
Nie jest prawdą -sprawcza moc zagranicy
wiesz co harcerz czytając
12 Stycznia, 2011 - 21:35
wiesz co harcerz czytając twoje wypowiedzi troszke cie nie trawie .Kąsasz i tych z peło i tych z pisu niestety jesteśmy zdani na pis bo tylko oni mogą coś pomóc .Dorn nie jest złym człowiekiem ma korzenie pisu , wole jego niż choćby joann kluz rostk
http://trybeus.blogspot.com/
właśnie - "wolę jego" A
12 Stycznia, 2011 - 21:42
właśnie - "wolę jego"
A dokąd to -będziesz pojmował wiarę w idee poprzez ikony?
Dla mnie - pryncypia , program jest ponad ludzkie słabości.
Stąd. Dorn z swoimi przywarami i działaniami nie jest autorytetem .
Problem w tym - tkwimy w przyzwyczajeniach do postaci .
Osobliwe te nasze osobowości.
Porządki zaczynamy od siebie , potem dom , obejście.
Stąd. Koło ch.... lata mnie co w peło piszczy.
Dla mnie koszula ważniejsza - ma być czysta i wyprasowana.
Harcerzu Chyba wiem co ci
12 Stycznia, 2011 - 22:01
Harcerzu
Chyba wiem co ci leży na wątrobie ...
Rozmawiałem dziś z przyjaciółmi w tej sprawie . To są trudne zagadnienia . Zwłaszcza tam gdzie wzrok "naczelnego wodza" nie sięga możliwość dołączenia wartościowych wagoników do lokomotywy jest bardzo trudnym procesem ..
Gdy tylko próbujesz natychmiast "pies ogrodnika" tarmosi za nogawkę..i nie dopuszcza na "tory"..
Sam widziałem też jakiej jakości są też niektóre nowe "wagoniki" i jak im ta jazda wychodzi . Mam na myśli już nową kadencję w charakterze nowych radnych ..
Panie Boże miej nas w opiece
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: Harcerzu Chyba wiem co ci
12 Stycznia, 2011 - 22:12
Bardzo delikatnie i wyważone.
Grzechem PiS-u (pierworodnym) jest stawianie na "zakon"
Oj. Ci tkwią (trwają) jak dziady kalwaryjskie (zebrzydowice)
Dobrzy ludzie, ino nie na ten czas.
I kiedyś wspominaliśmy o "trzeba iść na uniwersytety"
ale na miły .... nie z metodami RM .
Jeśli tego nie zrozumiano - pozostanie getto .
Całkiem pokażne- 30 %
ale -Getto.
""""nie zajmuję sie polityką ,to śliski temat ,każdy ciąnie w swoja strone ,a tak na prawdę chodzi im wszystkim TYLKO o stołki"""" - przd chwilką to otrzymałem .
I?
Skuteczny ale i w miarę możliwości cywilizowany
12 Stycznia, 2011 - 22:23
[quote=Harcerz]I kiedyś wspominaliśmy o "trzeba iść na uniwersytety"
ale na miły .... nie z metodami RM .
[/quote]
To zdiełajmy to metodą "mistrza" Gramsciego ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
już pomału zaczynam cie
12 Stycznia, 2011 - 22:31
już pomału zaczynam cie rozgryzać nie pasuje ci zakon i radio maryja .
a ja ci powiem tak że przez 19 lat istnienia tej rozgłośni zrobili tyle dobrego wprost proporcjonalnie do ataków i kopniaków jakie na nich spadły .Ja mam taką już wyrobioną teze że jak włącze polskojęzyczne media i tam na coś plują i krytykują TO JEST DOBRE a jak chwalą to JEST TO CZEGO TRZEBA UNIKAĆ JAK OGNIA i moja teza sprawdza się od 20 lat. od prawie 20 lat plują na radio maryja i słucham i wiem że jest dobre .A ja wole żyć getcie chrześcijańskim niż liberalnym dobrobycie
http://trybeus.blogspot.com/
pieprzysz :) Pasuje. I jest
12 Stycznia, 2011 - 22:41
pieprzysz :)
Pasuje.
I jest konieczne.
Nie jest to jednak jedyny oręż na jaki należy oprzeć sprawę Narodową.
Jeśli nie będzie komunikacji z innymi grupami odbiorców - łatwo wtłoczyć w podświadomość wielu michnikowe jady.
A jak się komunikować?
Wybacz RM - mychą trąci dla nawet "obiektywnych"(takich jak ja) nie wspominając o młodych.
Nie można robić
telewizji bez zdobyczy telewizji.
to jak z tymi mostami zamiast polityki .
no i znowu cie nie trawie
12 Stycznia, 2011 - 22:07
no i znowu cie nie trawie napisałeś 6 zdań i każde na inny temat
1 idea przez ikony ;mam pięcioro dzieci firme i płace podatki muszę mieć jakich przedstawicieli moze niekoniecznie dorna ale jest dużo ludzi dobrych na których oddałem głos i oni są moimi ikonami(przedstawicielami)
2 pryncypia program;brzmi to jakbyś sam miał patent na zbawienie świata
3 osobliwe te nasze osobistości ;ktoś już kiedyś powiedział ''oczywista oczywistość''
4 koło chałpy mom posprzątane
5 co w peło piszczy musimy wiedzieć nie wiem co to jest ch.... pewnie brzydki wyraz
6 no i ta koszula ...ty chyba jesteś jakiś filozof albo uczony w piśmie...pozdr
http://trybeus.blogspot.com/
@trybeus
12 Stycznia, 2011 - 22:20
Ha ha ha ha ha
Tak też myślałem że prędzej czy później staniesz u płotu i
zaczniesz się rozglądać ...i zastanawiać
Co tu jest grane , o czym ten facet pisze ..
To jest Harcerz , kto go nie zna , daje za wygraną i przeskakuje do innego "bloga" ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: no i znowu cie nie trawie
12 Stycznia, 2011 - 22:26
''''nie zajmuję sie polityką ,to śliski temat ,każdy ciąnie w swoja strone ,a tak na prawdę chodzi im wszystkim TYLKO o stołki''''
to z mojej korespondencji z Kimś.
1. wszyscy płacimy.
ważne za co i ile to kosztuje.
Wybieram Tych najlepszych (zapodanych)
ale. wiem - można lepszych (zapodać)
bulwersuje mnie trzymanie "świętych krów".
Nie ma zgody ? Idąc do okienka od lat widzę tą samą opryskliwą urzędniczkę - nie warto zmienić (to moja kasa- płacę ).
2. Pryncypia w programie i pragmatyzm w działaniu .
równowaga między chcę a mogę.
3.- :)
4. jak już to masz i sprawną rodzinę - warto iść dalej.
dając przykład albo nawet wymuszając taki sam porządek na drodze. i dalej za lasem w miasteczku .
5. peło niech się pogrąża- dla mnie nie są istotne dyskusje na ich temat -
zniszczyć to tałatajstwo można na wiele sposobów .
Ujadanie nic nie pomoże . Czy w sprawie dyskusji o ważnych problemach z sąsiadem pyskujesz z całą rodziną?
wiem . ustalasz z najbliższymi i przedstawiasz jednolite stanowisko .(na blogerce inna sprawa) ale zobacz . Jeszcze dziś wypowiedzi bonzów PiS są niespójne i nieuzgodnione (każdy ch... na swój strój)
6. Dzieci trzymam krótko- bez bicia i krzyków.
I mój pies mnie nie gryzie -
ale. jak będzie "strajkował " pójdzie na rozwał.
Harcerzu Widzę że z nowym
12 Stycznia, 2011 - 22:29
Harcerzu
Widzę że z nowym kolegą się "zaprzyjaźnicie"
/chyba/
;-)
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
piszesz polskimi literami
12 Stycznia, 2011 - 22:37
piszesz polskimi literami ale ni buca cie nie rozumiem.
myślałem że jesteś filozof ale ty jednak jesteś uczony w piśmie...bez odbioru...
http://trybeus.blogspot.com/
Re: " idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
12 Stycznia, 2011 - 20:13
BRAVO, BRAVO, BRAVO..........BRAVO!!!!!!!!!!
Teraz z duzym wysilkiem wysluchalem wypowiedzi chyba najwiekszej zgnilizny moralnej z Kutzem, a duzy to wysilek mego systemu nerwowego. Kanalia pasozytujaca ciagle &
Liczę na następne ruchy
12 Stycznia, 2011 - 22:11
Pozdrawiam
____________________________
"Tylko orły szybują nad graniami i nie lękają się przepaści, wichrów i burz. Musicie mieć w sobie coś z orłów!-serce orle i wzrok orli ku przyszłości."-Prymas Tysiąclecia St.Wyszyński
Harcerz- na pewno w jednym masz rację.
13 Stycznia, 2011 - 12:43
Pamiętam euforię po wygranych wyborach 2005 roku.Sam na swoim terenie mocno się wtedy napracowałem.Potem przyszły te w 2007r. i domagałem się w naszym lokalnym sztabie, aby wszyscy członkowie komisji i mężowie zaufania z PiS-u obowiązkowo podawali dokładne meldunki do sztabu lokalnego,a ten,po odpowiedniej "obróbce" w komputerze,podawał je do sztabu głównego w Warszawie
Mając pełne dane ,co do ilości i "jakości" głosów ,można wtedy wykazać każde,nawet najdrobniejsze fałszerstwo.Wykorzystując znajomość ze ś.p.Przemkiem Gosiewskim( jeszcze z czasów PC)prosiłem o wprowadzenie obowiązku takich meldunków.Grochem o ścianę i to odbijanie grochu powtarzało się w każdych następnych wyborach.W prezydenckich i samorządowych - też.A sztab PO w moim mieście do samego rana wysyłał umyślnych do wszystkich komisji,skąd meldunki nie spłynęły. I już wczesnym rankiem,gdy jeszcze nie było komunikatów oficjalnych,oblewali swoje mandaty i prezydenturę miasta.Znali liczbę swoich głosów niemal co do sztuki.
A dla PiS to stale jest za trudne.I te smętne zawodzenia w internecie Pana europosła Wojciechowskiego o sfałszowaniu wyborów. Uczyć się,panoowie,choćby od diabła.
I jak mówią" nie uczta Baltazara-sami się uczta".
"Nie lękajcie się".
"Nie lękajcie się!" J.P.II
mężowie zaufania z PiS-u
13 Stycznia, 2011 - 20:26
a na ch... oni ?
Teraz kurwa my.
Pamiętaj, z tej zasady nadal nie zrezygnowano.
PiS jest jedyną alternatywą -
Smutne - tylko alternatywą .
I jakby zdobyli władze - nadal będą dandysować .
Pić z dzióbków -ściekowych mediów.
Popatrz. Wszyscy -