Prekursorzy genderyzmu.
Zjawisko ideologii gender jeszcze do niedawna bagatelizowane przez wielu nieświadomych zagrożeń z tym związanych rozrasta się wkradając się w intymne sfery życia człowieka. Genderyzm już nie tylko szerzy się wśród dorosłych promując zacieranie podziału na orientacje seksualne i wszelkie anomalie z tym związane ale co gorsza swój przekaz celuje na dzieci szkolne a nawet przedszkolne. Ta niszczycielska ideologia ma za zadanie promowanie obsesji na punkcie seksu i sprowadzanie człowieka do instynktu zwierzęcego.
Żeby zrozumieć podłoże na którym oparta jest ta ideologia trzeba cofnąć się do okresu po I wojnie światowej. Wtedy to komuniści zawiedzeni faktem, że rewolucja zbrojna nie powiodła się i raczej nie uda się jej przeprowadzić na zachodzie Europy skupili się na poszukiwania innej drogi która miała by zachwiać fundamentami cywilizacji europejskiej.
Gremium filozofów, psychologów i socjologów,zawiedzionych komunistów i ateistów połączyło siły w dyskusji nad istotą zapoczątkowania zmian w zwyczajach i mentalności człowieka pod szyldem tzw Szkoły Frankfurckiej. Przedstawiciele szkoły frankfurckiej chcieli rewolucyjnej zmiany i obalenia starego porządku. Wiedzieli jednocześnie, że kultura prawicowa, konserwatywna, chrześcijańska jest zbyt mocno zakorzeniona i sobie z nią tradycyjnymi metodami nie poradzą. Jedyną drogą jaką mogli obrać to stopniowe podkopywanie wiary w Boga, który jak uważali jest pomyłką szkodliwą dla ludzkości, dlatego jak twierdzili należy chrześcijaństwo usunąć ze świadomości ludzkiej. Rewolucję kulturowa postrzegano jako projekt długoterminowy. U jej podstaw była walka począwszy od tradycyjnej rodziny, edukacji, a skończywszy na mediach, promocji seksu oraz popkulturze.
Podjęto próbę wywołania rewolucji kulturowej aby stopniowo rozmiękczać chrześcijańską moralność. Musiano jednak przeprowadzić to w taki sposób aby społeczeństwo nie zorientowało się ,że nadchodzą zmiany.
Szkoła zalecała;
1. Tworzenie przestępstw na tle rasowym.
2.Nauczanie o seksie i homoseksualizmie dzieci.
3.Podważanie autorytetu szkół i nauczycieli.
4.Ogromna imigracja w celu zniszczenia tożsamości.
5. Promowanie nadmiernego picia.
6.Opróżnianie kościołów.
7. Nierzetelny system prawny z uprzedzeniami wobec ofiar przestępstw.
8.Kontrola i dumbing mediów.
10. Zachęcanie do rozpadu rodziny.
Przedstawiciele Szkoły Frankfurckiej wiedzieli, że o sukcesie rewolucji kulturalnej może zadecydować obalenie tradycyjnego związku między mężczyznami i kobietami oraz podważenie roli rodziców do wychowania dzieci.
Zalecenia obejmowały;
1. Podważanie roli matki i ojca.
2.Zniesienie różnic w edukacji chłopców i dziewcząt.
3.Znieść wszelkie formy dominacji chłopców.
4.Ogłosić kobiety jako ''klasę uciskaną'' i mężczyzn jako'' prześladowców''.
Obarczano rodzinę oraz instytucje małżeństwa za całe zło ludzkości. Wilhelm Reich, jeden z czołowych zwolenników rewolucji kulturowej posunął się nawet do stwierdzenia, że faszyzm ma swoje źródło w rodzinie, a posłuszeństwo wobec ojca prowadzi do posłuszeństwa wobec fuhrera. Reich namawiał żeby nie walczyć z kościołem wprost ale sekularyzować dzieci a reszta przyjdzie sama. Twierdził ponadto, że chrześcijańska koncepcje rodziny da się roznieść poprzez niekontrolowany wybuch seksualności. Wprowadzenie tych koncepcji w życie miało na celu sprowadzenie człowieka do najniższych instynktów i w ten sposób zniszczyć wyższą kulturę duchową. Miało być to narzędziem wprowadzenia człowieka w nowy świat. Był to jeden z filarów fundamentu dla ideologii gender.
https://planetaprzemian.blogspot.com/
źródło http://www.whale.to/c/frankfurt_school1.html
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 1392 odsłony