Witam po 3 miesięcznej przerwie
Witam po ponad 3-miesięcznej przerwie spowodowanej wyrażaniem opinii że dużą część winy za katastrofę smoleńską ponoszą piloci. Nie chcę mieć zabranego bloga po raz drugi więc nie będę więcej tu pisał na ten temat, który przynajmniej do opublikowania jakichś nowych ważnych informacji uważam za zamknięty. Kto chce zapoznać się z ostatnią moją ostatnią opinią na temat przyczyn katastrofy może udać się tu: http://blogbacza.wordpress.com/2010/06/13/przyczyny-katastrofy-w-smolensku/
Inny admin ostrzegł mnie, że moje wynalazki i pomysły techniczne, nie będą publikowane na stronie głównej, co zdaje się nie jest istotne, bo ostatnio opuściła mnie wynalazcza wena twórcza.
Przez te 3 miesiące publikowałem w salon24.pl pod adresami:
http://bacz.salon24.pl wpisy blogowe
http://baczp.salon24.pl wpisy polecankowe
Większość moich wpisów z salon24.pl jest powtórnie publikowana w lubczasopiśmie "123Baba Jaga Patrzy" pod adresem http://lubczasopismo.salon24.pl/123/
Zapraszam do lektury.
Bacz
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2269 odsłon
Komentarze
Panie Bacz
9 Września, 2010 - 12:51
1. po 3 miesiącach zapomniał pan, że wtedy nie pisał pan "dużą część winy... ponoszą piloci", a osobiście pełną winę ponosi ś.p. kpt A. Protasiuk. skąd pan wie jaką część winy ponoszą piloci? potrafi to pan udowodnić w sposób nie pozostawiający wątpliwości?
2. wynalazki może pan publikować, ale z SG zostaną one zdjęte, gdy będą bezsensowne, a taka była ich większość, o ile nie wszystkie. podobnie będą traktowane wszelkie przedruki i "polecanki"
3. jaki inny admin? wszystko co się tu ostatnio wydarzyło jest moim dziełem - przywrócenie panu bloga, sprawdzenie nieopublikowanych i przywrócenie kilku pana polecanek, a także wysłanie do pana ostrzeżenia, o którym pan wspomina.
pozdrawiam
Wina
9 Września, 2010 - 13:49
Jestem prawie pewien, że nigdy nie pisałem o pełnej winie dowódcy załogi, choćby z tego powodu że jak samolotem kieruje wielu ludzi to nawet jak jeden popełni błąd to tak się ustawia wszystko (sprzęt, procedury) aby inny ten błąd naprawił.
Jeśli gdzieś choćby tylko zasugerowałem pełną winę kpt. Protasiuka to popełniłem błąd, który niezwłocznie poprawię - proszę mi tylko wskazać, w której wypowiedzi ten błąd jest.
Pozdrawiam. Bacz
Pozdrawiam. Bacz
Re: Wina
10 Września, 2010 - 07:54
proszę nie wykręcać się sianem. chyba pan wie, za co, po wielokrotnych ostrzeżeniach, zabrałem panu bloga. przypominam: za obarczanie pełną winą załogi, a szczególnie!!! dowódcy, bez znajomości bezspornych faktów oraz dziedziny.
na grzebaninę w pańskim blogu/polecankach nie mam ani ochoty, ani czasu.
pozdrawiam
Kuki, wiem, wlaczysz
9 Września, 2010 - 13:06
z manipulacją i dezinformacją. Ale...
Echh, żeby nie wdawać się w polemiki, tam, gdzie nie trzeba, powiem tylko tyle, że ongiś, przy baczporach zabrakło mi młynków do mielenia ryb - po co w ogóle ryby w rzekach?! Tylko by utrudniały działanie zapór a do tego utrudniają spływ wód!
Re: Kuki, wiem, wlaczysz
10 Września, 2010 - 07:28
nie wszystkie "wynalazki" były dd, ale wtedy były one dawno wymyślone i nawet zbudowane i wykorzystywane np. elektrownia słoneczna z centralną wieżą
Re: Witam po 3 miesięcznej przerwie
9 Września, 2010 - 13:59
Zdaje się, że na legendzie wykresu pomylono wysokość "radio" z "bar".
Pozdrawiam posuwiście.
Re: Re: Witam po 3 miesięcznej przerwie
9 Września, 2010 - 16:07
Legenda jest OK. Radiowysokościomierz pokazuje wysokość samolotu nad poziomem terenu nad którym samolot przelatuje a wysokościomierz baryczny pokazuje wysokość nad poziomem lotniska. Przed lotniskiem jest wgłębienie terenu więc samolot lecący według wskazań radiowysokościomierza leciał niżej niż gdyby leciał według wysokościomierza barycznego. Kurs różowy wykreślony przy założeniu że w stenogramie są podawane odczyty z wysokościomierza barycznego jest fizycznie niemożliwy do uzyskania, bo ten samolot nie może tak gwałtownie zmieniać prędkości opadania - stąd wniosek że lecieli według wysokościomierza radiowego.
Pozdrawiam. Bacz
Pozdrawiam. Bacz
Panie Bacz
10 Września, 2010 - 07:22
[quote=Bacz]Przed lotniskiem jest wgłębienie terenu więc samolot lecący według wskazań radiowysokościomierza leciał niżej niż gdyby leciał według wysokościomierza barycznego. [/quote]
skąd pan wie, jak samolot leciał - widział to pan?
Bacz!,swoje wynalazki wal po kilka razy dziennie na NP!, one nie
9 Września, 2010 - 20:40
szkodzą nikomu!, poza ....
pzdr
antysalon
Antysalonie ..
9 Września, 2010 - 21:31
[quote=antysalon]szkodzą nikomu!, poza ....
pzdr[/quote]
Dobrze że do tej pory nikt nie wie że z pomysłów naszego "di ser Piero" od dawna korzystają "specjaliści" w tym doradcy obecnego "namiestnika" jak i kancelaria Płemiela .
Sam pomyśl co by się stało gdyby przypadkiem ktoś postronny się o tym dowiedział ..ojojoj
Dlatego cicho-sza ...
Dla wtajemniczonych jedna z ostatnich "propozycji"
pozdrawiam
............................
"Pozwól mi Panie bym stał się narzędziem Twej sprawiedliwości"
http://andruch.blogspot.com/
/Klub GP w Opolu/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>