Medialny konflikt o nagrodę Grand Press

Obrazek użytkownika Danz
Artykuł

Wiceszef „Gazety Wyborczej“ skrytykował wybór Bogdana Rymanowskiego na Dziennikarza Roku. TVN24 odwołała program, w którym miała wziąć udział dziennikarka tej gazety (GW).

Rzepa.

Ocena polecanki: 
Brak głosów