Huj strzelił oczywistą oczywistość
"Pan Jerzy Kropiwnicki nie przegrał wyborów "!
Takie to oświadczenie usłyszeliśmy na konferencji Prezesa PiS w pięknym Białymstoku.
Uprzedzając TVN -będzie niezła jazda .
Śmiechu na tydzień -do następnej afery .
Skąd moje oburzenie.
Wypowiedż Pana Prezesa świadczy w wysokim stopniu przywiązania do paranoji politycznej.
Czy wszyscy jesteśmy tępym bezmózgowym zbiorowiskiem wyznawców,bez możliwości odniesienia się do zwykłej LOGIKI.
W dalszej części wypowiedzi usłyszałem argument na poparcie tezy o wygranej Jerzego Kropiwnickiego .Oto wyborcy (w domyśle nasi )nie poszli . 160 tys. to zorganizowana banda ( w domyśle:PO, SLD,PSL).
Po prawie 20 godzinach Prezes Najpoważniejszej Opozycji nie potrafi dać logicznej odpowiedzi czy wstępnej analizy tego "sukcesu".
Zgadzam się z Panem Jarosławem Kaczyńskim - Pan Jerzy Kropiwnicki wygrał.
Wygrał MORALNIE!!!
- opuszczony przez tych na których liczył ,opuszczony przez zaplecze "polityczne" (ha ha- w Łodzi "kurek szczać prowadzić" nie ma gdzie).
Nie zmienia to jednak wypowiedzi - Poszło w świat :" Kaczyński zaprzecza oczywistości".
Zarząd nr.9 na czele z Jarosławem Jagiełło + 30 osób powinien się podać do dymisji - tak nakazuje uczciwość .
Wybrać nowych nie będących w "Układzie" ,zdolnych do działania .
Nie wiem czy Prezes zdaje sobie sprawe z degengrolady w strukturach okręgowych .
Nepotyzm , mierność , brak inicjatyw ,pozorowanie działań .
Czy będą wnioski Oczywiste ?
Jak Państwo odbierają takie "wpadki" - co dalej z PiS ?
*********
przepraszam za słowo brzydkie w tytule, H- głoska ustna w przeiwieństwie do Ch -struny nie drgają
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3049 odsłon
Komentarze
zgadzam się, że duży Kaczor strzelił samobója
18 Stycznia, 2010 - 15:17
i w dodatku w sprawie tego nie wartej. Bronienie Kropiwnickiego nie było warte narażania się na ataki postkomunistycznych mediów. Ale sugeruję zmianę języka. Wulgaryzmy są tu nie na miejscu.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Strzelił samobója?
18 Stycznia, 2010 - 15:32
Szanowny Panie. Codziennie mamy "samobóje"-z czego one wynikają ?
Czy to przypadkowe wpadki czy brak podstawowych zdolności do analizy sytuacji .
Oddając "pole" w Łodzi oddajemy Polskę na żer niemieckich i rosyjskich Fobów.
Tzw. elektorat to nie bezładna masa czekająca na wici.
Patrzymy ,oceniamy , kalkulujemy .
Kto ma zdolność sprawczą i wybieramy mniejsze zło?
Niech mnie kule biją-
Re: zgadzam się, że duży Kaczor strzelił samobója
18 Stycznia, 2010 - 15:34
Ręce opadają jak słucha się dzisiaj Jarosława Kaczyńskiego. Teraz zamiast o lodach PO TVN, Wyborcza i Syfstacja będą naśmiewać się z Kaczyńskiego. Nawet największy zwolennik PiSu musi przyznać, że demokracja jest demokracją i wygrywają w niej nawet złodzieje jeżeli mają większość. Cały zarząd PiS w Łodzi powinien zostać odwołany za nieudolność i koalicję z PO za co podziękowali im mieszkańcy Łodzi. Dlaczego nie zmobilizowali wyborców by poszli poprzeć Kropiwnickiego? Obawiam się, że podobny scenariusz czeka Radom, rządzi w nim PiS ale prezydent Kosztowniak kuma się z lewakami i Wikińskim i mieszkańcy w nadchodzących wyborach mu też podziękują i nie pomoże solarium ani dieta odchudzająca !!! Co ten PiS wyprawia, normalnie ręce opadają. Komuna będzie nami rządzić znowu nie pomoże ani wysiłek Wildsztajna, Sakiewicza ani Ziemkiewicza skoro Jarosław Kaczyński daje takie plamy i niweczy pracę tylu mądrych ludzi. Myśleć Panie Jarosławie myśleć !!!
Strzelił samobója
18 Stycznia, 2010 - 15:55
Nie idzie o "wyśmiewanie" .
Prezes dał sygnał-
Zwijać sztandary?
Ucieczka do innej konfiguracji ?
Zniecierpliwieni "kanapowcy" zacierają ręce .
PiS nie jest wartością samą w sobie - ten "ruch społeczny "jest wartością narodową .
Ale .
Zamiast polaryzacji mamy chaos .
Jasno widać tworzenie układu dwubiegunowego - starczy PiSowi sił na zbudowanie alternatywy .
a moze zamiast zastanawiać się nad semantyką
18 Stycznia, 2010 - 16:05
Warto zastanowić się nad nami samymi...........?
jezeli gładko połykamy obrazliwe zachowania
różnych sztukmistrzów,to nic dziwnego,że łatwo rowniez jest
"dowalać " Kaczynskim
a dlaczego nie razi nas zachownie "elyt politycznych"
i ich dziwolągów,
wystarczy tylko wejść na Onet i poczytać,jakie głupstwa wypisują bezkarnie.........
"młodzi,dobrze wychowani z dużych miast"
zakładam,ze "temat jest popełniony w dobrym tego słowa znaczeniu"
ale mnie martwi,że z wielką łatwością dostrzegamy żblo w oku naszym,a nie wroga
martwi mnie rownież,że tuby platformiarskie rozpleniają się w szklanym okienku
dobierając sobie za rozmowców
sobie POdobnych.i nadal mącą juz nie przez radio,ale i przez szkło
..............polskie umysły,a my im jeszcze za TO płacimy
martwi mnie nie semantyka
pana Jarosława,
lecz cisza wokół POzamiatanych STOCZNI,
pieniedzy,które miały wpłynąć,a nie wpłynęły....
i wiele innych spraw,
ot chociażby miliardy, o ktorych wspomniał Rusznikarz
w innym miejscu.......miliardy.
ktore połknie EUREKO
TO są tematy,tematy,ktore na onecie nie zagoszczą,bo by słupki
co nie ktorym spadły na p...k
a więc
rosnace BEZROBOCIE,
umierający ludzie,ktorzy są zbyt biedni
by się leczyć w "srebnych szpitalach"czy
...gdzie jest tusku,gdy w Polsce dzieje się,żle,gdy
ludzie,którzy nic nie zawinili
siedzą od wielu dni z malenkimi dziecmi
bez ogrzewania,wody,światła...............w 21 wieku,
wieku POdobno
wielkiego OCIEPLENIA,gdzie jesteś rządzie,a raczej nierządzie,
gdzie jesteś słoneczko?
gdy kleska dotyka tysiace ludzi.............? GDZIE?
a semantyka ?
no coż nią bezrobotni nie z swojej winy, nie napalą w piecach,wodą
lejacą się z ust PLASTIKOWYCH ministrow iich przedstawicieli,też nie
panowie rządzący..........
gość z drogi
semantyka - pragmatyka?
18 Stycznia, 2010 - 16:27
Ja nie "przywalam" Prezesowi.
Nie jest dziwolągiem ten zlepek twierdzeń z dzisiejszej konferencji.
Obrażliwym jest dopominać się o PRAGMATYZM ?
Czy to oświadczenie Prezesa to prawdziwy obraz rzeczywistości ? Tak ?
Jak długo będziemy na hura z ambon wzywani do wyborów -
Nowoczesna Prawica ?
Cisza wokół Stoczni - jak najbardziej wskazana - co Panu po ujadaniu i co to da stoczniowcom ?
Może by tak mieć jednak: Burmistrza , Wójta ,czy Jerzego Kropiwnickiego na urzędzie z realnymi możliwościami .
Bicie piany to specjalność tzw.prawicy.
cisza wokół Stoczni jaknajbardziej wskazana.............?
18 Stycznia, 2010 - 16:47
co Panu PO ujadaniu?
i co to da Stoczniowcom..........?
ale Misiakowi dało..........SIC
i dlaczego ma być CISZA..?....
.nie rozumiem.......
w innych latach
tak mawiano i dawano wypowiedzenie na biurko,dzisiaj
mimo wszystko jest INACZEJ,a przynajmniej w Mojej Polsce,tej o ktorą bilamsię z ubekami........ormowcami i innym TATAŁAJSTWEM
moze jasniej........wiec,bo nic z tego nie rozumiem,(ale ja z lasu)
a co bicia piany,
to dla wyjasnienia..............
mnie po plecach bili pałkarze jaruzela,i nie za bicie piany,o nie
ale to tak na marginesie.......HISTORII
gość z drogi
Kropiwnicki wsławił sie bodaj...
18 Stycznia, 2010 - 15:46
.... ubraniem wszystkich w idiotyczne czapki (i sam taka nosił). Powinien być wykasowany, zanim naszkodził. Teraz już mamy tylko skutki głupoty.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Oto samobójca
18 Stycznia, 2010 - 16:00
Kolego proponuje Panu Dode za Idola . Czapki i inne szmatki ma jak najbardziej tefałenowskie.
Tak dobierając argumenty zaprzecza Pan w istnienie edukacji o szkolnictwie nie wspominając .
No cóż,takie analizy jakie szkoły .
SWOT ?
rozumiem każde słowo, Harcerzu,
18 Stycznia, 2010 - 16:24
...ale nie rozumiem żadnego zdania. Mógłbyś przystępniej, dla prostaka? :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Elementarna ortografia
18 Stycznia, 2010 - 15:54
Nie przystoi żeby Harcerz nie znał elementarnej ortografii, której można nauczyć się z napisów na płotach i murach. Polecam słownik!
Jerzy Zerbe
żeby Harcerz nie znał elementarnej ortografii
18 Stycznia, 2010 - 16:03
to dla zmyły, no i krótszy jest
Miękkim h...
18 Stycznia, 2010 - 16:07
Miękko krytykując nierobów w zarządach PiS -daleko nie ujedziesz.
Struny głosowe mają grać.
Miodek (tw....) jest wyrocznią?
Re: żeby Harcerz nie znał elementarnej ortografii
18 Stycznia, 2010 - 16:24
Nie różnicowałbym długości, chyba, że ma się wyraźny kompleks...
Jerzy Zerbe
Wzajemnie - elementarnej logiki
18 Stycznia, 2010 - 16:04
Szanowny Panie. Jeśli słowo zbyt wulgarne to przepraszm .
Istnieje i na Niepoprawnych ciągotka do zaspokojenia się świńskim żarciem opakowanym w złote papierki .
Inaczej , jak w korycie podaje się kilka uwag (chyba słusznych) - obraza.
Hipokrzja ?
Autor
18 Stycznia, 2010 - 18:36
Masz problemy z odroznieniem elementarnej kultury od hipokryzji?
To sie zglos do Paljkota.
On tez je ma.
Kaska
Kaska
Harcerz, pomiarkuj odrobinę z tymi zgłoskami ustno-drgającymi
18 Stycznia, 2010 - 17:35
bo zaczynasz już ostro urbanić!
A w meritum, to robisz wielkie hallo, tak jakbys nie miał dostaw prądu przez tydzień.
Pzdr, ale ozięble!
antysalon
Polonistów jest Tu wielu .
18 Stycznia, 2010 - 17:42
Jednak ktoś doczytał co borko napisał - dziękuje :)
panie Harcerzu
18 Stycznia, 2010 - 17:46
Właściwie to pański wpis kwalifikuje się do zdjęcia z SG, proszę sobie wziąć tę uwagę do serca (następnym razem przy dużej ilości negatywnych głosów Pański wpis wyląduje w piwnicy).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Panie Danz
18 Stycznia, 2010 - 19:32
Można i tak .Nic mnie już nie zdziwi .
Zastanawia jedno - jak jedno słowo na "h" mogło wywołać burze.
"Widze Ciemność , ciemność widze"
Harcerz, odróżniaj proszę polonizmy, neologizmy od urbanizmów!
18 Stycznia, 2010 - 18:02
Jakoś nigdy na mnie nie działał "magnetyzm" pierwszych stron
urbanowgo plugawca.
A teraz Ty robisz te same wrzutki.
Nie jesteś w żaden sposób ani oryginalnym ani interesujący a jeno obrzydliwy!
Ja zaś nie jestem ani estetą słownym, ani purystą.
A gdybyś był tak dobry i skorzystał z funkcji edytuj, to Twój tytuł nie przypominałby urbanowej polszczyzny.
pzdr Cię ozięble i to nie z powodu aury!
antysalon
Harcerz, odróżniaj proszę polonizmy, neologizmy od urbanizmów!
18 Stycznia, 2010 - 18:02
Jakoś nigdy na mnie nie działał "magnetyzm" pierwszych stron
urbanowgo plugawca.
A teraz Ty robisz te same wrzutki.
Nie jesteś w żaden sposób ani oryginalnym ani interesujący a jeno obrzydliwy!
Ja zaś nie jestem ani estetą słownym, ani purystą.
A gdybyś był tak dobry i skorzystał z funkcji edytuj, to Twój tytuł nie przypominałby urbanowej polszczyzny.
pzdr Cię ozięble i to nie z powodu aury!
antysalon
Nie? nie czytuje
18 Stycznia, 2010 - 19:26
Mało jest w RP tekstów bez PR .
Urbanizm- "miasto, masa, maszyna" warto zgłębiać, dzięki:)
Jedno słowo - taki harmider :(
Szkoda , bo to co jest trescią, zostało przesłonięte jadem udawanej poprawności .
Nie będe dobry i nie zmienie z oczywistego powodu .
Nie jestem jednym z tych co zmieniają treści wpisów (nawet w czasie "Konwersacji").
Za słowa i czyny musimy odpowiadać -
Odpowiadać przed samym sobą i autentyczną krytyką.
Gdyby Ci Państwo, którym leży tak na sercu język, wzieli na szale inne wartości, to zgoda na taki skład sądu.
Sądze że, nie jest łatwo "podnieść kamień" ważąc wszystko.
Wolnego :-)
18 Stycznia, 2010 - 22:25
... czy Prezes nie ma racji ?
Do urn poszli tylko ci co chcieli odwołania p.Kropiwnickiego a nie wszyscy "zdolni do noszenia broni". "Młodzi, skrzyknięci przez komórki" stanowili tylko ( co prawda wystarczająco) 20% lodzermenszów.
ps. nie jest powiedziane, że w następnych wyborach p.Kropiwnicki przegra (jeżeli będzie uczestniczył, oczywiście).
veri
Dziękuje za konstruktywną wypowiedż
18 Stycznia, 2010 - 22:36
Fakt banda się zorganizowała -
PiSiakom się nie bardzo chciało w ten chłodny dzionek na mróz wyskoczyć.
No tak, "nie jest powiedziane".
Patrząc jednak na ten ciąg tragikomicznych poczynań władz PiS - wątpie .
To nie jest przegrana w mało istotnej gminie - Łódż jednak coś znaczy .
Pomarzymy?
Gdyby tak PiS do społu z niejakim Szeremietiewem end Jurkiem itd. stworzył realną grożbe usunięcia gronkowca z ulic W-wy.
O. k.... to się nie da!!!! Do tego trzeba ludzi czynu .
jaka jest prawda...
18 Stycznia, 2010 - 23:52
ta skrywana w głębi...??
to degrengolada społeczeństwa, któremu wszystko zwisa...
i będzie zwisało...
aż obudzi się się jak germania - AD 1945...
z swoimi synami na Syberlandzie...
obyśmy nie musieli dożyć tych czasów - zniewolenia nie tylko umysłów...
amen ...
... to przyjemne czasami żyć marzeniami twardo stąpając po ziemi...
Prawda
19 Stycznia, 2010 - 00:20
Te czas już nas złapał z gołym tyłkiem i złotymi ustami ubranyni w frazeologie zaczerpniętą z komuny.
"czowiek z liściem na głowie, nikt go nie poratuje ....każdy się gapi - i nic.."
Elektryczne gitary
"wsiadł drugi podobny - bo ja jestem z lasu
liście lecą z drzew"
Budując "pałac kultury" zapominamy o celach nadrzędnych.
No . to tyle
Pozdrowienia dla wszystkich rabów salonowych- Jutrzenka nie dla nich .
Najzwyczajniej prześpią świt .
Moje trzy grosze
19 Stycznia, 2010 - 01:01
Nie ma żadnych "moralnych wygranych". Przegrał, to znaczy przegrał! A dlaczego przegrał? Bo nie miał należytego poparcia! A dlaczego nie miał należytego poparcia? Bo gdzieś coś zawalił w idiotyczny sposób, a ludziska nie idąc na wybory, (bo było zbyt zimno?), powidzieli co myślą o kandydacie, a temperatura nie ma tu nic do rzeczy.
Opowiadanie natomiast o "moralnych wygranych" przez szanujących się polityków jest conajmniej głupotą. Z przegranych wyciąga się wnioski, a nie wstawia drętwą mowę!
Jeszcze jedno. Od bardzo dawna sugerowałem i sugeruję dalej, aby żaden z polityków PiS, włącząjąc w to Kaczyńskiego, nie pchał się z komentarzami, zanim ich nie uzgodni ze specami od PR. Na gorąco to tylko zupa pomidorowa lub rosół, ale nie komentarze polityków.
____________________________________________________
"Strzeżcie się Wilki, strzeżcie się przynęty..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
re trzy grosze
19 Stycznia, 2010 - 13:13
"Moralnie" - to jest moja własna sugestia .Pan Prezes nie użył takiego sformułowania.
To "zwycięstwo moralne" -tak ku pokrzepieniu serc w tej beznadziejnej sytuacji .
Dziękuje z wpis i merytoryczną wypowiedż .
Re: Huj strzelił oczywistą oczywistość
19 Stycznia, 2010 - 12:42
Przykro mi, ale muszę zgodzić się z kilkoma wcześniejszymi komentarzami:
1. Żenujący tytuł. Nic dodać nic ująć - cóż to za stylistyka? Wykształcony człowiek umie dać wyraz swoim przekonaniom, czy też nawet oburzeniu nie stosując stylistyki "dresiarskiej".
2. W zasadzie punkt 1 powinien wystarczyć. ALe tak gwoli prawdy: wypowiedź Kaczyńskiego opierała się na następujacej konstatacji: nawoływalismy, żeby nie iść głosować, poszło zaledwie 22%, wobec tego jest to pewnego rodzaju "moralnym sukcesem".
Żeby być szczerym, słyszałem dużo bardziej wątpliwe konstrukcje logiczne stworzone przez polskich polityków.
Mozna polemizować czy to wielki sukces kiedy jednak referendum kończy się tak, a nie inaczej, ale nie ma tu nic odbiegającego od stylu polityków "en masse".
Z góry mówię, że nie jestem zakamieniałym zwolennikiem PiS, po prostu nie lubię wpisów pod publiczkę, bo akurat modne jest gnojenie Kaczyńskich.
z ziomalskim pozdrowieniem
re.Max.
19 Stycznia, 2010 - 13:19
Przykro mi .
2. W zasadzie to ma Pan racje .
Co zrobić z tymi 160.000 ?
Ech .
Re: re.Max.
19 Stycznia, 2010 - 16:48
Co zrobić? - niestety, nie widzę na to pytanie odpowiedzi...
Ale dodam jeszcze "ad rem":
- moim skromnym zdaniem (jako laika w tzw. polityce) błędem jest apel o nieuczestniczenie w referendum. Czemu to ma słuzyc? Bo logika nakazuje wyjaśnienie następujace: już wiemy, że referendum jest przegrane, ale wypada zajać jakieś oficjalne stanowisko. Nie ma sensu apelować o poparcie i glos na "tak" no to...
A konsekwnentym uwieńczeniem będzie (po przewidywanym wyniku) właśnie taka, "kulejąca" wypowiedź Kaczyńskiego: przegrał, ale wygrał.
To nawet mniej bulwersuje, niż samo założenie. Może lepiej było otwarcie powiedziec "poprzyjcie", albo nie mówić nic.
Być może coś mi umyka i Pan lub kto inny wyjaśni mi jakiż to socjotechniczny haczyk kryje się za tak przemyślnym rozwiązaniem (ironia skierowana w stronę specjalistów od PR, jak też samego PiS). Ja niestety nie wiem...
A prawda jest taka, że szczerze chciałbym widzieć polską scene polityczną, a szczególnie prawicę (to już z racji moich własnych przekonań) stojącą na (nie ukrywajmy) wyższym intelektualnie poziomie.
A tymczasem mamy jak następuje:
- adresowaną do kregów lewicowych propogandę SLD dzielnie walczącą z jakże niesłusznie przyklejaną im etykietką postkomunistów. Słowa kluczowe: spokój, stabilizacja, liberalizm, socjalizm społeczny (tak, tak, hasła wcale nie muszą być spójne)
- obezwładniającą miłość emitowaną przez liderów PO za posrednictwem mediów różnego autoramentu. Słowa kluczowe: europejskość, postępowość, normalność.. itd
- PSL, który ma swój mały wierny elektorat, a stara się nie narazić nikomu i niczemu. Miałkie to i nijakie.
- PIS, cały czas podpierajacy się hasłami patriotycznymi i narodowymi, rozliczeniem z komunistami...
Tu notka: wiem, że to co piszę to uproszczenie i to daleko idące, natomiast przedstawiam wizerunek dowolnej partii (z grubsza i na szybko) obecny w umyśle przeciętnego wyborcy...
I mamy margines sceny politycznej - ugrupowania cieszące się zbyt małym poparciem, aby nawet mieć cień nadziei, że na coś mogą wpłynąć.
Co gorsze: powyższe slogany w 80% nie mają przełożenia na raeczywiste działania polityków.
Co jeszcze gorsze: sposób w jaki wszystkie polskie partie kreują swój wizerunek publiczny, woła o pomstę do nieba w oczach każdego myślącego wyborcy.
Nie chce już wnikać w szczegóły - ale czy rzeczywiście taki typ propagandy, jaki obserwujemy DZIAŁA na głosującą wiekszość? Groza...
Cytując: "Ech"....
_______
edited: gramatyka ;)
re.Re.re Max
19 Stycznia, 2010 - 17:29
Piramida głupoty .
Normalnym jest jednoczyć elektorat. To nie manewry w czasie sejmowych głosowań (bywało, posłańcy pogubilisię w rachunkach, zmarnowali dla igrzysk istotne ustawy).
Kropiwnicki nie był wybrany głosami PO czy SLD - to był nasz człowiek .
Myśle, idzie nowe rozdanie w PiS.
Opuszczając Kropiwnickiego , przesunięcia kadrowe to przygotowania do stworzenia "kadłubowej grupy" .
Prezesowi nie zależy na szerokim froncie .Wynika to chyba z doświadczeń ze "współpracy" z tzw. partiami na prawo .
To też sygnał dla "zdrajców" potencjanych ciągle tkwiących w szeregach,ale i zapowiedż odejścia od "zacięznych" osobliwości,które w sumie nie przedstawiają żadnej wartości dodanej dla PiSu.
I to "chyba"była intencja Prezesa.
Jednak wobec braku czytelnej komunikacji werbalnej trudno odgadnąc co "poeta miał na myśli".
Szkoda, "prawicowy post sovietikus" liczy na więcej.
Smutne - przez 20 lat nie potrafiliśmy wygenerować w sobie zachowań racjonalnych .
Partia piwa była . Czas na partie telefonów komórkowych .