Brzoza była złamana już 5 kwietnia
Wiadomość jest dość sensacyjna. Dziasiaj podczas II KONFERENCJi SMOLEŃSKIEJ prof. Chris Cieszewski przedstawił zdjęcia satelitarne pancernej brzozy. W panelu: 10:40 – 11:00 Chris Cieszewski, Arun Kumar, Deepak Mishra, Roger Lowe, Pete Bettinger, Daniel Markewitz, University of Georgia ‐ "Supplementary analysis of the Smoleńsk birch" - porównał zdjęcia ze stycznia 2010 r., z 5 kwietnia 2010 r., z 11 i 12 kwietnia 2010 r. z których wynika, że 5 kwietnia 2010 r. słynna smoleńska brzoza była już złamana.
Zdjęcie z prezentacji Chrisa Cieszewskiego
http://niezalezna.pl/47378-ii-konferencja-smolenska-transmisja-na-zywo http://wpolityce.pl/wydarzenia/65203-chris-cieszewski-smolenska-brzoza-byla-zlamana-juz-5-kwietnia-przelomowa-analiza-zdjec-satelitarnych-ze-smolenska http://www.kresy.pl/wydarzenia,polska?zobacz/prof-chris-cieszewski-smolenska-brzoza-byla-zlamana-juz-5-kwietnia- http://www.radiomaryja.pl/informacje/smolenska-brzoza-byla-zlamana-juz-5-kwietnia/
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 19645 odsłon
Komentarze
@ma
21 Października, 2013 - 13:43
Informacje o osobie:
http://www.warnell.uga.edu/warnell_bios/app/Public/ViewBio/7
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chris_Cieszewski
Niewątpliwa kompetencja w prezentowanym temacie!
@ tł
21 Października, 2013 - 14:27
są też inni
http://geography.uga.edu/directory/profile/mishra-deepak/
http://www.warnell.uga.edu/warnell_bios/app/Public/ViewBio/2
http://www.warnell.uga.edu/warnell_bios/app/Public/ViewBio/31
@ma
21 Października, 2013 - 14:31
Fakt, że referat jest pracą zespołu, składającego się w większości z badaczy niepolskiego pochodzenia jest dodatkowym argumentem na rzecz jego obiektywizmu i wiarygodności.
Oby tylko nie okazało się, że znowu ktoś kogoś wpuszcza w
21 Października, 2013 - 13:55
brzozowe maliny
maliny
21 Października, 2013 - 14:18
Jak ktoś patrzy własnymi oczami to przecież widzi brzozę , a nie maliny. Złamana brzoza od poczatku budzila wątpliwosci : część złamana leżała nie tak jak Bozia przykazal zgodnie z prawami fizyki , tylko w bok od kierunku lotu, a rodzaj złamania nawet przy dużej wyobraźni trudno bylo nazwać ścięciem , a dźwigary w skrzydle niosące 80 tonowy samolot takich brzóz powinny wyciąć ... no co nieco.
A tak naprawdę profesor zagraniczny prezentując oficjalnie swoja pracę stawia na szalę swoją karierę naukową , a material jest do weryfikacji przez kazdego.
wszystko racja
21 Października, 2013 - 19:10
Tylko że to jest tylko zdjęcie.
Zaraz się okaże że ktoś tym manipulował albo data się nie zgadza bo to z hinduskiego satelity a tam inna epoka jest.
Nie warto się podniecać na zapas bo to może być kolejna jakaś wrzutka.
Tych wrzutek będzie tyle aż ludzie przestaną wierzyć w cokolwiek.
Remek
Remek
Remo - traktujesz to w kategorii podniet?
21 Października, 2013 - 23:51
Współczuję. Dla mnie to wciąż zupełnie inne kryteria.
Anka1
@ Ł-H
21 Października, 2013 - 14:31
To jednak nie jest program Kraśko. Podpisało się pod tym 6 naukowców.
Bez nich nie byłoby Polski
21 Października, 2013 - 14:16
Naukowców, którzy narażając się na potwarze i szykany, a pewnie nawet ryzykując życie, zdecydowali się publicznie zająć wyjaśnianiem katastrofy smoleńskiej, powinniśmy traktować, jak prawdziwych bohaterów. Bez nich nie byłoby Polski.
http://www.nessundormablog.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Kazek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Może więc zamach odbył się 5 kwietnia????21 Października, 2013 - 14:18
Kazek
Kazek
@Kazek
21 Października, 2013 - 14:26
Do Laska, Kaziu, do Laska! Miejsce czeka ;-).
@TŁ :) popieram :)
22 Października, 2013 - 09:24
gość z drogi
do LASka wysłać prześmiewcę...z dramatu śmierci 96 Najwżniejszych Osób w Polsce...z urzędującym Prezydentem na czele...
są granice głuPOty i chamstwa...i tych granic nie wolno prezekraczać... chociażby z szacunku do Rodzin Ofiar ,a szczególnie Sierot...Dzieci,
które straciły Ojców i Matki
gość z drogi
Kazek - jak sądzę dość długo testowałeś cierpliwość i
21 Października, 2013 - 15:18
tolerancję Redakcji. Wprawdzie w Regulaminie Niepoprawnych nie ma paragrafu traktującego o głupocie komentarzy, jest za to passus o przywiązaniu do prawdy. Twój Kazek komentarz jest zaprzeczeniem prawdy oraz......(wstawić dowolne). Stąd zgłoszenie.
Czy teraz pójdziesz za ciosem i zapytasz czy naprawdę cyklonu B Niemcy używali do czegoś innego poza odwszawianiem odzieży?
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@ Smoku z tym Cyklonem B to troche jak z 6milionami zamordowanyc
21 Października, 2013 - 18:24
Zydow troche niefortunne porownanie.
Masz wiadomosci z PRLowskiego podrecznika , ktore sa juz nieaktualne.
@wilk na kacapy
21 Października, 2013 - 18:39
To co jest nie tak z tym Cyklonem, Wilku, bo nie bardzo rozumiem?
@tl ano ze tego cyklonu nie uzywano tak jak to opisuja do
21 Października, 2013 - 19:12
mordowania w obozach.
Re: @tl ano ze tego cyklonu nie uzywano tak jak to opisuja do
21 Października, 2013 - 19:14
Co Ty nie powiesz ;-)? Może słyszałeś o niejakim Rudolfie Franzu Hoessie?
@tl ja wiem ze przez propagande holokaustu ciezko ci sie jest
21 Października, 2013 - 19:24
przebic a cyklon B jest symbolem holokaustu niemniej jednak
Byloby niemozliwoscia techniczna uzycie cyklonu B do wymordowania w tak szybko takiej ilosci ludzi.
Owszem jak pisalem uzywano go ale nia tak jak jest to przedstawiane.
Zaden sznujacy sie chemik nie podpisalby sie pod ta teorja.
Dla ciekawostki tworca cyklonu byl Zyd.
@wnk
21 Października, 2013 - 19:31
Wiem, kto był twórcą Cyklonu. A Ty może wiesz, kiedy został wynaleziony i opatentowany?
Radzę Ci jednak poczytać zeznania Hoessa z Norymbergi i z Warszawy. Może poczytaj też raporty rotmistrza Witolda Pileckiego...
Muszę jednak przyznać, że ani Hoess, ani Pilecki nie byli "szanującymi się chemikami". Pewnie uprawiali "propagandę Holokaustu", nie?
@ tl widze ze ty tez nie masz z chemia nic wspolnego i tu
21 Października, 2013 - 19:51
bronisz biznesu holokaustu i klamstwa z nim zwiozanego wlacznie z mitem o cyklonie b.
Owszenm cyklon b jest niesamowita trucizna i mogl byc uzyty i byl uzywany do mordowania ale nie na taka skale jak to sie przedstawia ze wzgledu na jego wielka toksycznosc.
Nie bede wiecej tu dyskutowac bo sa fachowe opracowania, a nie propagandowe,zreszta na autentycznych niemieckich filmach widac ze nie mogl byc to cyklon i te filmy same zaprzeczaj propagandzie choc sa wlasnie uzywane w celu propagandowym.
Sp.Ratajczak przyplacil za to zyciem ze nie poddal sie tej propagandzie ktora ty bronisz.
@wnk
21 Października, 2013 - 20:08
Na jaką skalę, konkretnie?
Na jakich filmach, konkretnie?
Nie pieprz Pietrze wieprza pieprzem...
Ty natomiast negujesz świadectwo Pileckiego. Widać, że z Ciebie prawdziwy, szanujący się chemik.
@tl co moze Pilecki widzial na wlasne oczy jak 3miliony Zydow
21 Października, 2013 - 20:23
cyklonem zamordowano?Jeszce raz ci pisze uzycie cyklonu na taka skale jak to przedstwaia propaganda nie bylo mozliwe.
Na filmach pokazuja jak bez specjalnego zabezpieczenia wynosza z komory gazowej ciala zamordowanych. co jest niemozliwsocia gdyz wszyscy by na okolo popadali od tej strasznej trucizny wlacznie z Niemcami.Ta trucizna powoli paruje ze scian czy z ciala,a dotykanjac cyjanek mozna juz sie ztruc gdyz jest wchlaniany przez skore i zaczym by nastepnych ludzi chciano usmiercic trzebababy bylo dlugiego czasu a to sie nie zgzdza z cyframi.
Re: @tl co moze Pilecki widzial na wlasne oczy jak 3miliony Zydo
21 Października, 2013 - 20:27
Z cyframi się nie zgadza, powiadasz... A konkretnie, z którymi? 1,2,3,4,5,6,7,8,9, czy może 0? Chyba, ze masz na myśli rzymskie?
EOT
@ widze zes nie tylko ignorant na wszelkie tematy ,ale jeszcze
22 Października, 2013 - 01:49
nie reformowalny,tak jak cie zaprogramowali w PRLu o cyklonie tak i dalej powatrzasz ta samo glupote wpisujac sie w antypolski biznes holokaustu.
Co sie wezmiesz za temat to wpadka juz sie skompromitowales ze znajomosci broni u Nathanela nazywajc wiatrowke BB shotgunem, a na poparcie swojej niewiedzy powiedziales ze koleie tego co strzelal do kakrocia by go wysmieli jak by w domu strzelal z wiatrowki a nie z shotguna.
niereformowalny
22 Października, 2013 - 02:34
i nienaruszalny
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
lotna
22 Października, 2013 - 08:03
i nielotna. Tępa, a jakże ostra.
Po prostu siostra Hunkowa Kanady pachnącej żywicą :-)))!
Re: @ widze zes nie tylko ignorant na wszelkie tematy ,ale jeszc
22 Października, 2013 - 07:58
Widzisz może różnicę między czasownikiem "strzelać" i "mierzyć" ;-)? Tak się skompromitowałem, że autor zgodnie zresztą ze swoim zwyczajem usunął ten kompromitujący tekst. Ciekawe, nie ;-)?
@autor usunal bo byl pelen wyzwisk a nie dlatego ze byl
22 Października, 2013 - 08:51
skompromitowany,to ty tam dales ciala w zaparte wiatrowke nazywales shotgunem.
Sprawdz sheridan blue and silver streak rifles cal. .20
Re: @autor usunal bo byl pelen wyzwisk a nie dlatego ze byl
22 Października, 2013 - 09:10
Gdyby głupota miała granice, to nudno i smutno by było, nie ;-)?
@ TL widze ze wcelowalem w dziesiatke prawda boli oj boli
25 Października, 2013 - 03:11
widac czerwony kolor jest ci bliski.
@wilk na kacapy
25 Października, 2013 - 07:21
Wycelowałeś w dziesiątkę. Z wiatrówki :-)))!
@tl widze ze ta wiatrowka ktora nazwales shotgunem bedzie
26 Października, 2013 - 06:52
ci sie jeszcze dlugo w nastepnych pokoleniach odbijac.
Re: @tl widze ze ta wiatrowka ktora nazwales shotgunem bedzie
26 Października, 2013 - 08:52
Fakt, że bezbrzeżna głupota bliźnich zapada w pamięć.
@tl no wlasnie mi zapadla ,ale i tak jestem pelen podziwu
26 Października, 2013 - 18:08
bo ta wiatrowke kal.20 wielokrotnego pompowania pomylikles tylko z shotgunem "pompka" a nie z bazuka.
Re: @tl no wlasnie mi zapadla ,ale i tak jestem pelen podziwu
26 Października, 2013 - 18:12
Jesteś idiotą. Jeśli chcesz wspólnie z kumplem pociągnąć temat, nie kumpel wklei tekst z powrotem. Wtedy pogadamy. Na razie,na drzewo, polować na kacapy, kretynie.
dziękuję ci wilku na kacapy....
21 Października, 2013 - 20:14
odświeżyłeś mi wspomnienie o moim nieodżałowanej pamięci Mistrzu. Po spotkaniu ze szczególnie odpornymi na wiedzę studentami, zwykł był On mówić "Głupota ludzka jest najlepszym dowodem na istnienie nieskończoności".
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@ Smoku uczen powinnien podazac za swoim mistrzem
22 Października, 2013 - 01:51
tak ze pora na ciebie on tez tu tylko powietrze mieszal i zanieczyszczal.
PS. A znasz bajke o smokach?
@wnk - istnienia nieskończoności
22 Października, 2013 - 09:30
już dowiodłeś, nie musisz tego robić każdym swoim wpisem. I bardzo, bardzo cię proszę: wyhamuj, zanim przekroczysz granicę mojej tolerancji i odporności.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
ma!,nikt, to kto ma odrobinę wiedzy i jest pozbawiony jest zlej
21 Października, 2013 - 14:43
woli i zaprzaństwa też! nie wierzył w tę brzozę!
pzdr
antysalon
Ci co nadzorują polską naukoą- to zwykłe DNO i HAŃBA
21 Października, 2013 - 15:02
Kudrycka (dla mnie zadna profesor) to baba realizująca polecenia polityczne rządzących i stosująca stalinowskie metody zastraszania. Prawdziwy naukowiec nie będzie "dogadzał " władzy, ale starał się będzie dochodzić do prawdy, niezaleznie od ceny. Oczywiście tak bywa jedynie w cywilizowanych krajach, a nie w POlsce która wciąz tkwi w głębokim PRL-u. Sterujący nauką to po prostu zwykłe TCHÓRZE, które za "stołek" potwierdać będą to czego oczekują ci co o tym stołku decydują. I cóz się dziwić, ze w rankingach tzw polska nauka jest na szarym, burym końcu.
Wszystko jest możlie bo ....
21 Października, 2013 - 15:13
Skoro obecności w kokpicie gen. Błasika nie można wykluczyć bo go nie było słychać,
albo jeśli brzoza jest złamana to nie można wykluczyć że nie złamał jej Tu 154 bo miał zniszczone skrzydła, to myśląc tak pokrętnie i nie logicznie można przypuszczać że skoro brzoza była złamana już 5ego to nie można wykluczyć że nie złamał jej Tu 154 bo przecież nie wiemy czy go tam wtedy nie było. Nikt go tam nie widział więc nie może powiedzieć że go nie było.
Tak łyka ciemne polactwo te bzdury bo logiki się nie uczyło. Debile.
___________________
Póki dech póty nadzieja
Póki dech póty nadzieja
@pronia 100%racji- dodamze logika i zdrowe spojrzenie bylo
21 Października, 2013 - 18:46
zawsze pietnowane w szkolnictwie czy pozniej juz w zyciu.
Zamiast logicznego analizwania i myslenia nacisk kladziono na ortografie i gramatyke.
Tak ze tu jak ktos mysli logicznie a robi nledy zaraz jest napietnowany personalnie przez domoroslych a byc moze na etacie agentow ktorzy wlasnie pod pretekstem dbania o j.polski cenzoruja,przodownikami w tej pracy byli Satyr i jego przyboczna markowa,ale na szczescie juz se poszli chyba sie im kontrakt skonczyl.
Lasek z brzozy wystrugany.
21 Października, 2013 - 15:28
HdeS
HdeS
jak sie dzisiaj czuje
21 Października, 2013 - 21:12
Alexola
pan rektor u ktorego pracuje Lasek? Jak czuje się pan Rońda ktory tak łatwo dał się zmiesc czyz mu nie przykro ze nie zasiada w tak doborowym towarzystwie? Ja osobiscie zyczę wszystkim uczonym w tej cięzkiej pracy owocnych obrad dziękując za wszystkie ich dokonania.
Alexola
Co do brzozy,
21 Października, 2013 - 15:40
są jeszcze możliwości do wykorzystania: drzewa ścięte żyją jeszcze czas jakiś; sam w swoim czasie widziałem na gałęziach ściętej jesienią jabłoni kwiaty które pojawiły się po kilku miesiącach wiosną. Pojawienie się ewentualnych liści na "ściętym" drzewie mogłoby świadczyć, że jego uszkodzenie nastąpiło niedawno (choć możliwe że do kilku miesięcy przed katasrofą). Czy to ma znaczenie? Nie wiem, ale mam nadzieję że ktoś już o tym wcześniej pomyślał.
Obiekty zamaskowane ręką ludzką wykonane
21 Października, 2013 - 18:16
Profesor na zdjęciach satelitarnych z 5 kwietnia pokazał też "obiekty zamaskowane" w miejscu, gdzie 12 kwietnia satelita sfotografował już kupę rozrzuconego złomu zwanego "szczątkami TU-154 M"
Lawina kłamstw a potem czapa !
Lawina kłamstw a potem czapa !
no to teraz się zacznie "wyjaśnianie".Lasek będzie miał co robić
21 Października, 2013 - 18:10
Uwaga, będę fantazjował jak na oszołoma smoleńskiego przystało. Coś mi się zaczyna układać w całość. Oczywiście daje wiarę profesorowi Ciszewskiemu, że sosna - mająca za kilka dni robić za przyczynę katastrofy, została PRZYGOTOWANA kilka dni wcześniej. Zdjęcia satelitarne wskazują na jakieś białe (jasne) pola na miejscu zniszczenia samolotu. Czy to nie były plandeki skrywające części jakiejś innej tutki, przygotowane do odegrania tragedii? Do tej hipotezy skłaniają mnie wypowiedzi o "dziwnym" - niezgodnym z prawami fizyki i balistyki - rozrzuceniu elementów po "walnięciu" w... b a g n o!
do wszystkich
21 Października, 2013 - 19:48
Zapominacie Państwo o kilku podstawowych kwestiach dot. zespołu naukowców prof. Cieszewskiego:
a. nikt z nich nie był w Smoleńsku
b. nikt z nich nie ma doświadczenia w badaniach katastrof lotniczych
c. to są naukowcy z Antypodów
d. zapewne każdy z nich w dzieciństwie bawił sie samolotami, na pewno zaś latali nimi jako pasażerowie
e. żaden z nich nie przekazał plików wsadowych do swoich badań
te fakty bezwzględnie wykluczają wiarygodność naukowców z zespołu Cieszewskiego i ich badania.
Aha...
21 Października, 2013 - 20:50
Żeby się wypowiadać na temat zdjęć zalesienia nie wystarczy być specjalistą od zasobów leśnych a trzeba być specjalistą od katastrof lotniczych? Stuknij się człowieku w główkę!
Re: Aha...
21 Października, 2013 - 20:52
Sam się stuknij, w miejsce gdzie miałeś poczucie humoru.
Niedosyt kabaretów?
21 Października, 2013 - 21:13
Jeśli masz mędrku niedosyt kabaretów to na naziemnej co nieco znajdziesz. Ja mówię na mniej śmieszne tematy więc się do mnie w tych sprawach nie zwracaj.
Re: Niedosyt kabaretów?
21 Października, 2013 - 21:18
Tępak.
Hmm..
21 Października, 2013 - 21:26
Zerowy poziom wypowiedzi, netykieta.
Re: Hmm..
21 Października, 2013 - 21:29
Na szczęście istnieje tu funkcja "szpieguj", którą polecam wszystkim Czytelnikom @dobrego kierowcy:
Niepoprawne getto
dobrykierowca, 14 czerwca, 2013 - 20:44
Niepoprawni - blogerzy dla blogerów ... Ludzie wszyscy się zapakujcie i nie róbcie juz siary. Od ilu lat istnieją niepoprawni i w ogóle nie drgnęła popularność serwisu. Piszecie sami dla siebie ale w swoim chorym mniemaniu wykonujecie wielką pracę dla ojczyzny :) Jeśli ktoś tu przez pomylkę zawita zaraz daje sobie spokój bo najczęściej zostaje zgnojony przy całkowitej bierności administacji.
Hmm... ;-)))
Hmm..
21 Października, 2013 - 21:35
To przeczytaj Sherlocku jeszcze raz co tam napisalem. Przy maksymalnym wysiłku moze coś z tego zrozumiesz. Póki co trzymaj się jednak netykiety
Re: Hmm..
21 Października, 2013 - 21:39
Wolę trzymać się przyzwoitości. Teraz każdy to może przeczytać i samemu dokonać oceny tego, co tam napisałeś.
W celu uwiarygodnienia musisz chyba zrobić krytyczny przegląd swoich komentarzy. Kupa roboty ;-)))!
EOT
Mylisz się
21 Października, 2013 - 21:43
Mylisz się. Nic nie muszę. Proponuję jednak skupić się na przestrzeganiu regulaminu. Dalej juz z tobą niestety nie dyskutuje bo szkoda na to mojego czasu.
...PS. Nie trać. Już
21 Października, 2013 - 21:45
...
PS. Nie trać czasu. Już wiadomo who is who.
tł
21 Października, 2013 - 22:32
Raz miałem z typem do czynienia i mogę potwierdzić. To wyjątkowy prostak i cham. Jeden z tych, którzy skłaniają do odpoczynku od np.
Czytałem ostrzeżenie działu naruszeń.
Dziś przyjąłbym to, co mnie rok temu oburzyło i kazało zniszczyć paroletni dorobek, z ulgą.
Powtórzę zatem, że rzadko spotykałem się z tak bezinteresowną, prostacką i żadnymi zaszłościami powodowaną agresją chama.
A prywatnie myślę Steinbeckiem. Tylko wyjątkowa niezguła za kółkiem mogłaby sobie tak durny nick wymyślić. Prowadzić auta nie umie, ale łechce go, jak na blogach się doń "dobry kierowco" zwróci.
Zastanawiam się ciągle, czy takich jako ten tu lub cham coryllus nie nazwać czasem dobrym słowem, aby dostać troszkę dłuższego bana:-)
@Traube
21 Października, 2013 - 22:37
Niestety, pamięć Użytkowników bywa krótka, więc trzeba ją stymulować, niezależnie od ceny.
Tym bardziej, że zdecydowanie wolę przyzwoitość od netykiety ;-).
Pozdrawiam
Tak, to ten poziom
21 Października, 2013 - 23:03
Tak, taki właśnie niziutki, rynsztokowy poziom uczestników pogawędek doprowadził do sporej degradacji tego portalu . Przypominam sobie jeszcze dawniejsze czasy gdzie bylo jeszcze duzo logicznych ludzi. Niestety większość poszła w swoją stronę bo poza chamstwem i pustosłowiem nic tu nie mogli znaleźć. Admini niestety tez nie reagują. Bardzo rzadko tu juz bywam ale wpadne jeszcze raz na parę miesięcy odwiedzić ze starego sentymentu . Zmian niestety na dobre nie widać. A co do niezguły za kółkiem to strzał w dziesiątkę.
Re: Tak, to ten poziom
21 Października, 2013 - 23:05
Aż taka czkawka ;-)))?!
Hmm...
21 Października, 2013 - 23:10
Az sam się dziwie...
@kierowca - czy to oznacza, że teraz
21 Października, 2013 - 23:19
wypadniesz stąd na kilka miesięcy? Byłoby dobrze...
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
No nie mogę
21 Października, 2013 - 23:33
No nie mogę obiecać, ale bądz dobrej myśli. Tymczsem zajmij się waznymi tematami i dbaj o podwyzszenie poziomu portalu.
Dbam.
21 Października, 2013 - 23:46
Więc bądź ostrożny i waż słowa.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
ad: do wszystkich
21 Października, 2013 - 22:40
foros - żartujesz, prawda?
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Re: ad: do wszystkich
21 Października, 2013 - 23:32
wcześniej czy później i tak te argumenty usłyszymy, więc lepiej wcześniej niż później i z zaskoczenia.
Re: Brzoza była złamana już 5 kwietnia
21 Października, 2013 - 19:50
jeszcze jedno sam Cieszewski jest ha ha, z SGGW, czyli jest specjalistą od ha ha, krów i świń ha, ha.
Prof. dr Chris Cieszewski jest nie z SGGW, tylko
21 Października, 2013 - 20:01
z University of Georgia , Athens GA
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
W 1981 roku ukończył
21 Października, 2013 - 20:05
W 1981 roku ukończył Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, w 1989 roku uzyskał tytuł zawodowy magistra (Master of Science) na University of British Columbia w Kanadzie w zakresie modelowania i analizy ilościowej (Quantitative Analysis and Modeling), a w 1994 roku stopień naukowy doktora (Ph.D.) w zakresie biometrii leśnej na University of Alberta w Kanadzie. Jest profesorem biometrii leśnej w Warnell School of Forestry and Natural Resources University of Georgia, z siedzibą w Atenach w USA oraz redaktorem naczelnym czasopisma naukowego Open Forest Science and Mathematical and Computational Forestry & Natural-Resource Sciences (MCFNS). Wchodzi w skład komitetów redakcyjnych 5 międzynarodowych czasopism naukowych i pracuje jako recenzent dla 23 międzynarodowych czasopism naukowych. Chris Cieszewski jest również fundatorem międzynarodowego pisma „Mathematical and Computational Forestry & Natural-Resource Sciences” (MCFNS), organizacji zawodowej Southern Mensurationists zrzeszającej specjalistów od biometrii z południa Stanów Zjednoczonych i współfundatorem międzynarodowego pisma naukowego „Forest Biometry, Modelling and Information Sciences” (FBMIS). Ma na koncie ponad 120 opublikowanych artykułów naukowych, które były cytowane ponad 750 razy w międzynarodowej literaturze badawczej.
ha ha ha
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Za mała rozdzielczość
21 Października, 2013 - 20:58
Jedyny problem to mała rozdzielczość tych zdjęć. Można powiedzieć, ze zachodziły tam jakieś zmiany ale niestety nie mozna je nazwać ze stu procentową pewnością.
Re: Za mała rozdzielczość
21 Października, 2013 - 21:19
a jednak kilku najwyższej marki specjalistów, z centrum cywilizacji technicznej naszego globu podpisało się swoimi nazwiskami pod wnioskiem, że 5 kwietnia ta brzoza była złamana.
Zrobili to wiedząc, że ich opinia będzie prześwietlana na wszystkie strony przez służby państwa rosyjskiego.
Moim zdaniem to coś znaczy.
To jest po prostu bomba
21 Października, 2013 - 21:52
Tym bardziej, że ponoć każdy, kto ma sprzęt i zna się na rzeczy,może to badanie powtórzyć. Jak sam prof. Cieszewski powiedział, żadna ze stron się nie pofatygowała. Rozumie się samo przez się, że strona Rosyjska się nie pofatygowała, ale że polska? A blogerzy mogli badać na własną rękę i dochodzić do wniosków, które, jak powiedzał naukowiec, szkoda, że nie są zamieszczone w publikacjach, które by można cytować. Natomiast naukowiec z zespołu Macierewicza po prostu zmyśla, jak niektórzy twierdzą, dla dobra sprawy. Kpiny.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Re: To jest po prostu bomba
22 Października, 2013 - 14:01
W trakcje swojej prelekcji prof. Cieszewski wskazał zdjęcie blogera Tiger65 ]]>http://tiger65.salon24.pl/491179,okolice-pancernej-brzozy]]>
U nas zdjęcia rosyjskiego paralotniarza przedstawiał kiedyś Marek Dąbrowski http://niepoprawni.pl/blog/2140/kto-zniszczyl-smolenska-brzoze
Film, dzięki któremu udało się dokładnie zlokalizować brzozę na zdjęciach satelitarnych.
Re: Brzoza była złamana już 5 kwietnia
21 Października, 2013 - 22:53
Zakładając niepodważalność tych ustaleń a co za tym idzie zdjęć satelitarnych daje to asumpt nie tylko co do kierunku badań nad harmonogramem oraz zakresem " przygotowań" do zamachu ale w świetle obiektów zamaskowanych nad tym jak dalece to co nam pokazano 10.04 było starannie wyreżyserowanym spektaklem.
To , że ruscy za wszelką cenę nie chcą oddać wraku potwierdza tylko przypuszczenia , że skala dezinformacji i inscenizacji może być spreparowana z iście ruskim rozmachem.
Pytanie wyłania się następujące: co było przykrywane i po co w obrębie rozrzutu bądź zrzutu elementów samolotu na 5 dni przed zamachem.
Nie jestem pewien czy podążam we właściwym kierunku , więc na wszelki wypadek nie zbaczam z kursu.
na tzw "chłopski rozum"
22 Października, 2013 - 09:39
gość z drogi
1.dlaczego zginęły zdjęcia satelitarne...przysłane nam zaraz po Katastrofie?
2. dlaczego Rosja tak czuła na swym punktcie...milczy i natychmiast nie upublicznia zdjęc satelitarnych z 5 Kwietnia,by udowodnić,że brzoza była cała ?
co tam naprawdę sie wtedy działo ?
3. Dlczego były dwie wizyty i na czyją prośbę ?
4.Dlaczego zabetonowano zaraz cały teren?co chciano przez TO ukryć...?
i narazie ostatnie pytanie...
DLACZEGO
rąbano kadłub i okna w nim,skoro nie było już tam ciał pilotów ?
a Najważniejsze....
DLACZEGO !!!!
zlekceważono informację o ewentualnym ataku terrorystycznym i KTO jest za TO odpowiedzialny ?
@MA
dzięki za artykuł...wczoraj cały dzień siedziaąłm i słuchałm...transmisjii z TEJ niezwykłej konferencji,której TAK bardzo bali POlscy włodarze i cyngle im POdległe...
pozdrowienia z 10 :)
gość z drogi