Andrzej Duda jak "JFK".
"...Dopiero kiedy wieją przeciwne wiatry, można powiedzieć, czy człowiek albo kraj jest odważny i nieugięty"...
John F. Kennedy.
Zwycięstwo.
Mamy nowego prezydenta.
Jak już wcześniej pisałem-http://niepoprawni.pl/blogi/bibrus-głosowałem na Dudę w myśl apelu pana Grzegorza Brauna.
Gdy opadną pierwsze emocje zacznie się ciężka i mozolna praca, nowowybranego prezydenta z ułomnościami systemu.
Media meinstreamowe już zaczynają szarpać zwycięstwo na strzępy. Jednakowoż machina ruszyła i wstrząsnęła posadami, nie tylko PO-PSL ale również całej UE.
I tak ma być, nadszedł czas na koniec poniewierania narodu-najbardziej doświadczonego przez historię i sąsiadów nie zapominając o rodzimych zdrajcach.
Czy Duda podoła? Zapewne będzie bardzo trudno. Wsparcie narodu pójdzie w parze z realizacją obietnic wyborczych tylko gdy te będą konsekwentnie realizowane.
Koniec z pracą do śmierci, koniec z umowami śmieciowymi, koniec z miliomnową emigracją, koniec polityki zagranicznej na kolanach, koniec sitwy, koniec układu.
Realizacja tych losowo wybranych postulatów będzie możliwa dopiero wtedy, gdy ludzie zaczną się nawzajem szanować w myśl słów "JFK"
..."Nie pytaj, co twój kraj może zrobić dla ciebie, zapytaj, co ty możesz zrobić dla swojego kraju"...
Najważniejsze to pamiętać o tym, że zwycięstwo Dudy jest dopiero pierwszym, malutkim kroczkiem do odnowy Ojczyzny.
Pełnia zwycięstwa nastąpi dopiero po całkowitym odsunięciu od rządzenia skompromitowanej PO-PSL.
Do jesieni jeszcze dużo może się zmienić.
Większość w Sejmie i prezydent z obozu władzy, będzie początkiem sprawdzianu dla PIS jaką tak naprawdę jest partią.
Czy będzie kolejną magdalenkową kontynuacją dawnego układu czy też wzniesie się na wyżyny i umieści Polskę na należnym jej od wieków miejscu.
Czas pokaże czy dzień Zesłania Ducha Świętego okaże się przełomem na miarę i wielkość tego narodu.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 10543 odsłony
Komentarze
Ryzykowna aluzja,
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Maja, 2015 - 14:26
ale o zorganizowanie zamachu na Kennedy'ego w jednej z wersji są oskarżane tamtejsze związki zawodowe.
Zupełnie nie zrozumiałeś o co mi idzie.
25 Maja, 2015 - 15:22
Porównanie do "JFK" zawiera tylko i wyłącznie działalność na rzecz wolnego narodu.
Absolutnie nie należy kojarzyć wpisu z niewyjaśnionym zamachem.
Wpis nawiązuje do stylu, do podobieństw w jaki sposób obaj panowie prowadzili kampanię i wygrywali wybory.
No ale ludzie mają to do siebie, że zawsze widzą najpierw czarne.
Pozdr.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Nie chcę drażnić, ale wyciągam wnioski z analogii
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Maja, 2015 - 15:29
(...)Porównanie do "JFK" zawiera tylko i wyłącznie działalność na rzecz wolnego narodu.(...)
W takim razie i stosunek do związków zawodowych... chociaż patrząc na to co nasze wyprawiają dochodzę do wniosku, że ich władze (które potrafią wywalczać tylko kasę, a realne interesy pracownika mają w dupie) na to zasługują.
Ale się uparłeś z tymi związkami.
25 Maja, 2015 - 15:38
Pomyśl, co napiszesz gdy zaczną porównywać Dudę a już zaczynają, do Lecha Kaczyńskiego.
Trzeba dostrzegać pozytywy.
Pozdr.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Tylko, że nam trzeba25 Maja, 2015 - 15:45
Schumana i Adenaera, a do tego trzeba liczyć, że ktoś takiego pokroju znajdzie się po szeroko rozumianej drugiej stronie.
Tu również nie mogę się zgodzić.
25 Maja, 2015 - 15:49
Obaj byli wrogami Polski.
Realizowali stary pruski plan Bismarcka.
Duda ma w programie bardziej realny stosunek do "UE", niż zaszczepili nam ją, obaj wymienieni wcześniej panowie.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Chodziło mi o co innego
25 Maja, 2015 - 16:02
Chodziło mi o to, że oni zasypywali rowy między Niemca i Francuzami, które były wiecznym zarzewiem wojen europejskich.
A co do Polski w UE to trzeba zauważyć, że nasza polityka w niej jest tragikomiczna. Nie budujemy w niej żadnych prawdziwych partnerstw, a później tylko wetujemy. Można nie lubić Jarubasa, ale trzeba przyznać, że o naszej polityce powiedział kilka słów prawdy.
@JSC re: ... zasypywali rowy miedzy Niemcami i Francuzami
25 Maja, 2015 - 16:54
Owszem, ale tak nieudolnie, ze do dzisiaj Francuzi nie cierpia Niemcow i to nie tylko w Alzacji...,
a Niemcy nadal przezywaja ich zabojadami i drwia z ich wymowy, bo np. Francuzi nie potrafia wymawiac H...
Co zas tyczy sie gospodarki i EWG
http://de.wikipedia.org/wiki/Europ%C3%A4ische_Wirtschaftsgemeinschaft
to jest juz osobne zagadnienie...i Niemcy bez Planu ...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plan_Marshalla
to rowniez temat na osobna dyskusje...
W kazdym razie Adenauer zostal laskawie przyjety na europejskie salony i umial z tego skorzystac.
I to juz cala jego zasluga...
chris
"JSC"-Im szybciej Polacy wyleczą się z PSL-u
25 Maja, 2015 - 17:36
tym lepiej.
Możesz mi wierzyć.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
,ale PO niekoniecznie
25 Maja, 2015 - 18:48
Przed chwilą w "Po przecinku" Jacek Sasin zaprosił PO do współpracy... czyżby POPIS II?
re: ...nam trzeba Adenaera...
25 Maja, 2015 - 16:38
bzdura !
Konrad Adenauer - chwala go swoi, rzecz zrozumiala:
Ponizej lista niemieckich nazistow, ktorzy omineli niemiecka czystke i nawet zajmowali w Niemczech
wysokie stanowiska... wynika z tego jasno, iz owa polityczna czystka byla jedynie pozorowana...
olbrzymia czesc niemieckich naukowcow- nazistow znalazla sie w USA, inni znowu poprzez kontakty watykanskie
podazyli do Ameryki Lacinskiej.
W Niemczech czy wogole w Europie pozostali ci nazisci , ktorzy tworzyli siatke swiatowej nazistowskiej organizacji...
http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_ehemaliger_NSDAP-Mitglieder,_die_nach_Mai_1945_politisch_t%C3%A4tig_waren
http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-41121095.html
Politykow , ktorzy zyja w klamstwie doprawdy nam nie potrzeba.
Polacy maja zgola inna mentalnosc, anizeli Niemcy, czy Rosjanie...
chris
Zastanawiam się...
25 Maja, 2015 - 16:52
skąd u Polaków taki brak podstawowej wiedzy historycznej.? Pozdrawiam
Verita
Dzięki "Chris" za uzupełniający kontekst
25 Maja, 2015 - 17:34
historyczny.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
prosze bardzo Bibrus
25 Maja, 2015 - 19:44
Rzeczpospolita ma dosyc wspanialych ludzi, nie musimy podpierac sie "dewizowymi"
Oprocz p. Orbana nikt nam w Europie nie dorowna..., to nie ta grupa krwi...
sp. Margaret Thatcher zdaza sie w Europie raz na sto lat...
cala reszta, to libertyni...albo inni wykolejency...
chris
Czy chcesz...
25 Maja, 2015 - 19:52
politykę węglową w wykonaniu Lady Margaret?
sp.Margaret Thatcher, byla tym wszystkim najlepszym, co...
25 Maja, 2015 - 22:05
moglo sie Zjednoczonemu Krolestwu ostatnich X- lat trafic...,
oto moja odpowiedz.
chris
Zd am
25 Maja, 2015 - 21:56
Chwalą go swoi - to chyba o to chodzi by swoi chwalili? Co kogoś z nich obchodzi, że Adenauer gdzieś tam się podoba czy nie. Nie wnikając w jego powiązania hitlerowskie, masońskie, amerykańskie, pomocowo-marshalowe czy inne - zdaje się kładł (przynajmniej propagandowo) duży nacisk na edukację, w tym zarobki nauczycieli np. Chyba widząc to co się dzieje z edukacją w Polsce, to można zauważyć, że z ich punktu widzenia nie robił źle.
Chyba nam też chodzi o poltyka by Polacy go chwalili (autentycznie chwalili, a nie tylko dlatego, ze mając mózgi wyprane przez media, powtarzają papkę medialną)
2. W NRD była partia pierwotnie założona dla "dobrych" NSDAPowców, by się odhitleryzowali: National-Demokratische Partei Deutschland - niezła nazwa jak na internacjonalistyczną komunę. W RFN (NRF) pewnie udawano, że nie ma ich przy władzy. A później z kolei w NRD udawano, że w ogóle ich nie ma w NRD
@J23
25 Maja, 2015 - 22:16
Adolfa Hitlera tez chwalili,czy mamy rowniez z niego brac przyklad ???
Ja pisalem powyzej, ze nie uwazam, aby Adenauer mial byc dla nas przykladem,
bo niemiecka mentalnosc nie ma nic wspolnego z polska mentalnoscia...
Adenauer byl szowinista, wiec dla mnie nie jest przykladem.
chris
To może napiszę wprost o co mi chodzi
25 Maja, 2015 - 22:58
Jak nie zauważymy, że tam też jest Polska, to tam i TU będzie ZOMO!!!
Do pełni zwycięstwa ....Bibrusie
25 Maja, 2015 - 16:06
brakuje nie tylko odsunięcia od władzy PO-PSL. Potrzeba jeszcze , żeby szary człowiek,Polak ,tacy jak my, jak ten,któremu wydaje się ,że jest ...przestali jątrzyć i prowokować awantury i pyskówki.pozdrawiam
Verita
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
PO-PSL sobie odsuwajcie,25 Maja, 2015 - 16:50
ale baczcie, aby ludowcy i liberałowie nie zostali pozbawieni swojej reprezentacji.
JSC ...
25 Maja, 2015 - 16:53
a ty nie będziesz odsuwał z nami?
Verita
Kogo?
25 Maja, 2015 - 17:00
Jeśli wszystkich w czambuł, kto nie jest z nami to znajcie mnie jako zdrajca i zlepek komucha.
@JSC re:...ale baczcie, aby ludowcy i liberalowie...
26 Maja, 2015 - 10:51
To nie sa, ani jedni, ani drudzy..., to sa zlodzieje i co najwyzej glupcy...piszac glupcy mam na uwadze tych,
ktorzy ich bezwiednie popieraja...
Im trzeba spetac peciny, niczym koniom na lace...
Polska jest krajem katolickim, a wiec nie sposob ich pozabijac, ale nalezy odsunac ich od jakichkolwiek dzialan,
ktore maja cokolwiek wspolnego z nasza panstwowoscia...
O jakiej reprezentacji szanowny adwersarz pisze ? O reprezentacji szubrawcow ?
Prosze z rezerwa odnosc sie do tej domniemanej demokracji...
Jacy ludowcy ? jacy liberalowie ?
ONI nie potrafia tych slow nawet przeliterowac...
To jest zgraja pospolitego zlodziejstwa, kumoterstwa i wszystkich innych negatywnych zjawisk...,
a do tego na sznurku WSI i pod jego dyktando...
Slowem , to sa zwykli polityczni kryminalisci i nic ponadto...
I z kims takim nie ma porozumienia.
Kogos takiego trzeba odizolowac...
Tak jak w II Rzeczpospolitej, komunisci - formacja zabroniona !!!
Zlo trzeba tepic od podstaw, a nie czekac, az sie rozwinie...
chris
Dokładnie tak "Verito"
25 Maja, 2015 - 17:32
Róbmy swoje.
Mąciciele zawsze byli i prawdopodobnie zawsze się znajdą.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Moje skojarzenia z JFK....
25 Maja, 2015 - 17:16
są całkiem inne.Niestety.Podziwiam odważne ale i ryzykowne wejście w tłum. Ale miłość wzajemna Po i PiS czasami kończy się tak jak w przypadku śp.Marka Rosiaka, czego nie życzę oczywiście nikomu, bez względu na opcję poltyczną.Pozdrawiam
Verita
Zabezpieczenie nowego i już później
25 Maja, 2015 - 17:43
powołanego prezydenta, musi być zapięte na ostatni guzik-musi być perfekt.
Nie ma mowy o tak marnej obstawie jaką dysponował Lech Kaczyński-miejmy nadzieję, że są już odpowiedni ludzie, którzy
właściwie o to zadbają. Gdyby PO-PSL szczędziło środków na taką-właściwą ochronę, to należy wynająć firmy prywatne lub
skorzystać z doświadczeń Jarosława.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Dziś żmija swój ogon może pożreć w rozpaczy
25 Maja, 2015 - 20:26
A to dla wszystkich Polaków zbyt wiele znaczy
By spocząć na laurach i cieszyć się zwycięstwem
Wróg tchórzliwy może wykazać się podstępem
Patrzcie , czuwajcie by kur nie zapiał ponownie
A dla nas zostały w rękach dziurawe spodnie
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Nie obrażaj JFK
25 Maja, 2015 - 21:21
Dudzie życzę jak najlepiej, ale dopóki Duda nie podpisze ustawy przywracającej Polsce własną złotówkę, dopóki nie przeciwstawi się systemowi, który go na ten urząd powołał - a pole do popisu (nie mylić z POPiSem) ma wyjątkowo wielkie, dopóty wszelkie porównania z prezydentem Kennedym są, delikatnie mówiąc, zupełłnie nie na miejscu.
Lotna
@Lotna
25 Maja, 2015 - 21:30
Przepraszam ale tu nie widzę komentarza znanego w całej blogosferze Stiopy vel Partyzanta
ps.
ale z treścią sie w pełni zgadzam, no prawie sie zgadzam
"Lotna",
26 Maja, 2015 - 13:52
wyjaśnienie porównania do "JFK" jest w poście i moich komentarzach.
Dajmy Dudzie szansę.
Wyrugowanie Komora jest wydarzeniem przełomowym, otwierajacym całkiem nowy rozdział, dlatego porównanie kampanii obu
panów: Dudy i "JFK" jest zasadne.
Czy Duda zasłuży na takie uwielbienie jakim był obdarzany "JFK"? To w dużej mierze zależy od nas samych.
Po wygraniu wyborów prezydent elekt pojechał modlić się do Częstochowy.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@ Bibrus....
26 Maja, 2015 - 14:35
.... oczywiście nie będę dyskutował o Twoich paralelach -
Tylko człowiek z głębokiej tajgi , może porównywać i stawiać znak równości : A.Duda i JFKennedy.
Ta twoja diagnoza, uprawnia mnie aby stwierdzić, że dobrze zrobiłeś - emigrując do Brazylii :-)))
Ale mam dla Ciebie zagatkę.... kto jest autorem komentarza , dotyczacego modlitwy Prezydenta Elekta, na Jasnej Górze.
Jak myślisz ? czy autorką , nie jest przypadkiem - "resortowa suka" , spod klonowego liścia ?
Qurczę.... tylko DIXI i JWP, potrafili was rozszyfrować - już 2 lata temu !!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No chyba, że on Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek: pomodliwszy się przed ołtarzem, poszedł do synagogi. :))
maruś
26 Maja, 2015 - 16:57
Bardzo trafna diagnoza, jesteś równie dobry wyłapywaniu tych gagatków, co Dixi czy JWP, oraz Rospin
Tylko jesteś za skromny.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Mam pytanie
26 Maja, 2015 - 17:08
gdzie moge " uslyszec " DIXI ?
dawno z nim nie "gadalem " i troche mi go brakuje...
a nawet bardzo...musze przyznac...
chris
Zdecydowany amator
26 Maja, 2015 - 17:16
Wpisz na google
Blog Dixi
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@ Zdecydowany Amator....
26 Maja, 2015 - 17:26
.... z wielka przyjemnością - anonsuje :
http://dixiet.blog.onet.pl
pozdrawiam
dziekuje ;-)
26 Maja, 2015 - 17:42
to juz kupa lat, ...bylem chory wiec kontakt sie urwal...bardzo milo wspominam tamte czasy wlasnie z Niepoprawnych...
pospolu z DIXI gonilismy tych i owych...Tigrys byl rowniez mocno obecny...
slowem bardzo dziekuje za kontakt...
pzdr.
chris
@ Z-A...
26 Maja, 2015 - 18:12
.... a ja, serdecznie dziękuję za Twoje dwa dzisiejsze komentarze ! Pytasz które ?
Te, które przekonały mnie, że jesteś fajny, mądry Gość !
pozdr.,
M.
@marus
26 Maja, 2015 - 19:06
no, dziekuje za uznanie...ja zawsze bylem fajny gosc, pogadaj z DIXI albo Tygrysem...
tylko mnie nie nalezy wk.....
i niejeden lewak to wowczas tutaj poczul...
a bylo ich tutaj przed laty bez liku... cala sfora...typu Sierakowskiego, wojewodzkiego itp...
wpadali na goscinne wystepy i tak samo szybko splywali... mocno poobijani...
ma sie rozumiec, jedynie werbalnie...niestety...
ze mna, to jak z dzieckiem....za reke i do baru ;-)
ja mam nawet szacunek, do lewakow jako ludzi...
pod warunkiem, ze sa bardzo grzeczni...ale bardzo, bardzo, bardzo grzeczni...
a, ze chodze na mate i na ring regularnie ( mimo swojego wieku)
,to nie znosze glupiego pieprzenia...chociaz staram sie byc bardzo wyrozumialy...
mysle wiec, ze teraz wiesz juz troche z kim masz do czynienia...
i w przyszlosci omina nas jakies niepotrzebne niesnaski...
ja zaczepki nie szukam, ale pluc na glowe sobie nie pozwalam...
pzdr.
Krzysztof
chris
Zdecydowany amator
26 Maja, 2015 - 21:22
Jakoś ciebie nie kojażę, chyba że byłeś pod innym nickiem.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jestem jakim jestem
26 Maja, 2015 - 23:43
Nie, zawsze bylem pod tym samym, wejdz prosze na mojego bloga i poczytaj...
naturalnie bylem wczesniej niz zaczalem pisac na blogu...przyturlalem sie tutaj, gdy wypadlem z prawicy.net...
bylem tam za bardzo kontrowersyjny..., no i ta moja nieco rozwichrzona osobowosc ;-)
A Ty byles pod tym samym nickiem ?
chris
maruś
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
26 Maja, 2015 - 19:24
A może to raczej ty jesteś "pejsatym parchem", "pachołkiem" albo "szabesgojem, który broni zabetonowanego układu," a nie ja jestem "resortową suką"? Możesz zejść jeszcze niżej w obrażaniu interlokutorów, bo zawsze byłeś przydupasem Dixi, do którego ci wiele w chamstwie i zacietrzewieniu nie brakuje. Jak zwykle, kupą mości panowie, tyle że do panów wam daleko.
Kennedy był katolikiem, jego żona nie była córką żyda opluwającego Amerykanów, tak jak teść Dudy opluwał Polaków w swojej "tfurczości" i Kennedy nie palił menory w Białym Domu.
Zobaczymy co zrobi Duda i jak szybko wyrzuci żydów z pałacu polskiego prezydenta, razem z ich menorą.
Nie mogę się doczekać i jestem przekonana, że Polacy również, zarówno ci, którzy są katolikami, jak i ci, którym przeszkadza krzyż w sejmie, a więc tym bardziej menora w pałacu prezydenckim.
Lotna
@ Lotna....
26 Maja, 2015 - 21:45
.... *Lotna*, to Ty ?