"Bibrus" głosuje na Dudę. Dlaczego?
16 lutego napisałem felieton o konieczności głosowania na Dudę jeśli Braun zostanie poza drugą turą wyborów.
Z uwagi na to, że fakt ten nastapił, dotrzymuję słowa i publicznie popieram Dudę w najbliższym głosowaniu.
Mój głos nie jest głosem sumienia jest raczej jedyną możliwą koniecznością-popartą apelem pana Grzegorza Brauna.
Słowa, które można było przeczytać w moim ostatnim felietonie a dotyczące przestrogi przed hura optymizmem w przypadku wyboru pana Dudy-podtrzymuję.
Niemniej jako zwolennik pana Brauna, postępuję z Jego apelem wyrażonym na stronie wyborczej a brzmiącym tak:
..."Odpowiadając na wielokroć ponawiane w ostatnich dniach pytanie o mój udział w drugiej turze wyborów najwyższego urzędnika w państwie, wyjaśniam, co następuje. 1/ Pozostaję niezmiennie krytycznym recenzentem dotychczasowego dorobku mojego Sz. Kontrkandydata, pana Andrzeja Dudy, jak zresztą całej jego formacji politycznej. 2/ 24 maja oddam nań głos, ponieważ nie wyznaję zasady „im gorzej, tym lepiej” – a informuję o tym publicznie, ponieważ staram się nie być hipokrytą. 3/ Mam nadzieję, że mój Sz. Kontrkandydat pozostanie przynajmniej w jakiejś mierze zakładnikiem własnych słów o potrzebie obrony wolności, własności i godności Polaków – tych deklaracji, które choć dalekie od jednoznaczności, dają nam jednak możliwość „łapania go za słowo” w sprawach fundamentalnie istotnych: obrony życia, obrony ziemi, obrony suwerenności (także np. walutowej) narodu polskiego. I z tego proszę go w przyszłości skrzętnie rozliczać..."
Źródło:
Apel pana Brauna jest odzwierciedleniem mojego stanowiska i preferencji wyborczych.
Jednakowoż pozostaję pełnym obaw o losy kraju po tych wyborach, bez względu na ich ostateczny wynik.
Przypominam również o sile lub siłach z jakimi przyszło się mierzyć a które jeszcze nie zostały pokonane.
Jeżeli Komorowski wybory przegra to będzie to dopiero pierwszy mały krok do przodu po siedmioletnim marszu w tył.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 14264 odsłony
Komentarze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika maruś nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
już się szykuje następny ...14 Maja, 2015 - 20:13
.... już zrobiłeś wiele , aby wygrał Komorowski..... więc wracaj do tajgi !!
,,,,,
14 Maja, 2015 - 20:16
sorry !
@maruś - zagadka
14 Maja, 2015 - 20:35
// wygrana Dudy nie oznacza nic poza przegraną Komorowskiego.
"Po czynach ich poznacie"...za kilka miesięcy...a może lat, wszystko się wyjaśni.Wyjaśni się do jakiej bramki grał Pan Duda i dla kogo grali pozostali.
Przestrzegam przed hura optymizmem...Wałęsę kiedyś na rękach nosili.
A Polacy mają pamięć krótką, oj króciutką.//
jak myślisz kto to napisał ????
Alfonso van Vorden !!!!
14 Maja, 2015 - 20:19
cynizm ? falsz ? czy zwykła obłuda
Alfonso van Vorden !!!!
14 Maja, 2015 - 20:21
masz jednak spory tupet
Bibrusie! - Wielka szkoda, że Twój wybór w głosowaniu...
14 Maja, 2015 - 20:49
... w drugiej turze wynika tylko i wyłącznie z powodu apelu Pana Grzegorza Brauna, a swoje sumienie w tym czasie... wysyłasz na urlop. W dodatku masz alergię na PiS-owców. Żebyś Ty chociaż potrafił wypunktować, jaką to krzywdę wyrządzili Ci PiS-owcy, za którą to krzywdę jesteś przeciwko nim. Jeśli uważasz, że PiS czy PO nie jest dla Ciebie różnicą, to poczytaj sobie ten zalinkowany materiał tutaj: http://niepoprawni.pl/comment/186804#comment-186804 i porównaj z tymi faktami (czyt. aferami) autorstwa platformersko-peselowej swołoczy.
Nie ukrywam, że Pana G. Brauna darzę sympatią i podziwiam go za jego mistrzowskie reżyserie filmów dokumentalnych, za heroizm w demonstracjach przeciw platformersko-peselowej swołoczy, za nowe spojrzenie na ratowanie Rzeczpospolitej. Ale Pan G. Braun - i to muszę przyznać ze smutkiem - nie jest jeszcze gotowy do pełnienia tak ważnej i najważniejszej funkcji w państwie. Brak gotowości należy utożsamiać z brakiem "otrzaskania się" w świecie polityki, a przede wszystkim brakiem zaplecza partyjnego. To ostatnie w obecnie obowiązujących procedurach jest bardzo istotne w procesie wyborczym - zarówno na urząd Przezydenta RP, do Sejmu i Senatu oraz do samorządów terytorialnych.
Mając na uwadze Twój wysoki iloraz inteligencji - resztę dotyczącą pobudek dokonania właściwego wyboru pozostawię w milczeniu, bo jesteś na tyle zdolny, że tę resztę dopiszesz sam i zrobisz to z bardzo dużą dozą samokrytycyzmu.
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Satyr
14 Maja, 2015 - 20:50
sumienie w/w
"a swoje sumienie w tym czasie... wysyłasz na urlop"
lepszego dowcipu nie słyszałem od lat :-)))))))
Elektorat Grzegorza Brauna
14 Maja, 2015 - 21:34
sila rzeczy bedzie popieral Andrzeja Dude i jeszcze wymowki....i intelektualne przytyki...
No, to jest polska prawica....
https://www.youtube.com/watch?v=INaIBdh2FBk
bez komentarza...
chris
Amatorze
14 Maja, 2015 - 22:24
Dobrze napisałeś. Szczególnie, jak widzę takie sondaże. Duda wygrywa z Komorowskim (TVN). Wcześniej miał wygrać Komorowski w pierwszej turze. Teraz każdy głos jest na wagę złota. Należy się tylko cieszyć, że chcą popierać Dudę. Bo przecież mogliby zostać w domu i nie głosować.
Na NB przeczytałam taki komentarz:
"Niestety postawa dużej części zwolenników pana Dudy skutecznie zniechęca ich do udziału w drugiej turze. Nie przypadkiem TVN ogłasza dzisiaj, że pan Duda ma 44% a pan Komorowski 40%. To dla elektoratu pana Kukiza będzie wystarczający powód aby drugą turę 'sobie odpuścić' -m "Takie wy mundre ? Radźcie sobie sami, My popatrzymy na miszczuf jak to się robi". Gdy dodać jeszcze do tego, że ten elektorat NADAL jest wyzywany przez zwolenników pana Dudy od głupków, nieuków, "rozwalaczy" czyli, że są "NIE POTRZEBNI" to zdaje się przesądzać kwestię. Nie zdziwię się, jeżeli frekwencja na drugiej turze nie osiągnie nawet 40%. Nie wiem co pan Duda, po ew. zwycięstwie, będzie robił aby tą grupę przekonać do poparcia PiS ale wybory parlamentarne mogą być nie tylko klęską."
http://naszeblogi.pl/54677-psy-szczekaja-kukiz-robi-swoje
NIE dla prywatyzacji Polskich Lasów Państwowych
@leoparda
14 Maja, 2015 - 22:53
rece opadaja....pytanie o co tu chodzi... ???
czy rzeczywiscie o Najjasniejsza Rzeczpospolita ????
katastrofa...
chris
Może uśpienie sondażem?
15 Maja, 2015 - 06:31
Sama nie wiem. TVN publikuje sondaż i według tego dla co niektórych Duda jest już prezydentem. A wcześniej piszą, że TVN kłamie. To jak to jest? Jak TVN publikuje sondaż, że wygrywa Komorowski to kłamie, a jak Duda to nie?
Wczoraj spotkałam się z paroma osobami i okazało się, że głosowały za Kukizem. Nie dlatego, że tak bardzo im się podoba, tylko chciały wyrazić sprzeciw przeciwko systemowi. Bo według nich Kukiz jest antysytemowy, a kandydaci: Komorowski i Duda systemowi. Teraz zastanawiają się co robić.
Na obecnym etapie bardzo ważne jest pozyskanie innych głosów dla Andrzeja Dudy. Te "moje" niezdecydowane osoby są obecne w Internecie. Czytają różne prawicowe portale. Tak jak napisał komentator NB. Swoim zachowaniem w Internecie zwolennicy Dudy powinni starać się o tych niezdecydowanych wyborców. Nie ma tutaj miejsca na jakąkolwiek agresję, tylko spokojne przekonywanie do swoich racji. Nasze opinie, które są osobistymi opiniami należy posyłać przez PW, a nie jako komentarze!
Stawka jest bardzo poważna i każdy nowy głos jest na wagę złota! Bo inaczej zostanie tak jak było! Ja tego nie chcę.
NIE dla prywatyzacji Polskich Lasów Państwowych
Jeszcze mało?
14 Maja, 2015 - 23:11
Grzegorz Braun dał wyrażny sygnał swojemu elektoratowi = poparcie dla Andrzeja Dudy.
Oto najlepszy dowód na polityczną wytrawność.
Czegóż trzeba wiecej?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie @markowa, to nie tylko to...14 Maja, 2015 - 23:18
, to jest rzeczywiscie serce po odpowiedniej stronie...,
to jest milosc do Najjasniejszej Rzeczpospolitej...
pytanie, czy scedowanie na rzecz Dudy jest rzeczywiscie w dobrej sprawie ???
po dzisiejszej wojence z niejakim jozkiem i marusiem mam niejakie watpliwosci....
przypomina mi sie bowiem marzec 68 `
podobna narracja i podobne klimaty....
powtorka z rozrywki ???
OSSANA Polonia !
pzdr.
chris
@Satyr
14 Maja, 2015 - 22:30
Satyr pozwól zatem, że jako starszy i pamiętający o wiele więcej, odpowiem za Bibrusa. Mógłbym sporo, ale wymienię tylko dwa, ale za to kardynalne i karygodne.
1. Jedwabne
2. Uwalenie lustracji i dekomunizacji
Do czego to doprowadziło? A zatem zaprzestanie exhumacji w Jedwabnem doprowadziło do przerażającego wręcz rozbestwienia diaspory nazisyjonistycznecznej, do eskalacji żądań, do poniżania na każdym kroku Polski i Polakow. Chyba nie muszę mówić do czego doprowadził brak lustracji i dekomunizacji. Sztandarowym wręcz przykładem jest wymordowanie pod Smoleńskiem delegacji na uroczystości w Katyniu z Prezydentem RP na czele, że nie wspomnę już o spuszczeniu ekonomii i gospodarki Polski po brzytwie.
To tylko dwa, a było ich więcej. Były również sukcesy, wprawdzie większość z tych sukcesów została odwrócona i pogrzebana przez PO/PSL (WSI), ale to wszystko nic przy tragicznych skutkach tych dwuch.
Ja również będę głosował na Andrzeja Dudę. Jako mniejsze zło, ale będę się bardzo bacznie przyglądał jego kadencji, o ile oczywiście wygra, co wcale nie jest takie pewne, bowiem punkt numer dwa jest bardzo operatywny.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Jurand14 Maja, 2015 - 23:05
, oby nie powtorzyl sie marzec 1968..., bo" jakos takos mi to... smakuje "
pzdr ;-)
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika J23 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jur - jak uwalił dekomunizację i lustrację?- pytam na serio, bez15 Maja, 2015 - 23:19
ironii i nie z chęci polemiki. Dekomunizacja chyba nigdy nie była poważniej nawet rozważana, może coś na początku lat 90-ch, ale jak uwalił? Lustracja - no to jak rozumiem chodzi o objęcie lustracją zbyt dużej liczby grup społeczeństwa, co zwiększyło liczbą pprzeciwników i ułatwiło uzasadnienie jej uwalenia przez tk?
Z opisem dot. Jedw. - zgadzam się absolutnie.
A ja serio odpowiadam.
16 Maja, 2015 - 11:35
Lustrację i dekomunizację PiS miał w programie wyborczym w 2005 roku. Powstał nawet projekt tej ustawy, a nawet miało być referendum. Nigdy do tego nie doszło. Słynna lista "nietykalnych" powstała właśnie za kadencji PiS.
Chcesz się dowiedzieć, to poszukaj. W internecie znajdziesz wszystko.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Pawel.pc44 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
okrągły stół bis15 Maja, 2015 - 09:56
Sympatycy PiS, wyjaśnijcie proszę dlaczego:
"opozycja" nie wykorzystuje wiedzy Pana Wojciecha Sumlińskiego? Co lepsze, dzięki jego staraniom wiedza ta jest udokumentowana i powszechnie dostępna. Dlaczego "opozycja" nie krzyczy, że Komorowski spotykał się z kimś o kim słyszał, że może być rosyjskim szpiegiem i z którym planował zdobyć tajny aneks do raportu WSI? Dlaczego "opozycja" nie podnosi larum, że Komorowski jako marszałek sejmu wpuścił obcą i antypolską agenturę do Wojskowej Akademii Technicznej, w wyniku czego obca agentura miała wgląd w tajne projekty oraz zostało skradzionych setki milionów złotych? Dlaczego nie spytają o jego kuratelę nad przestępczą organizacją Pro Civili założoną przez byłych członków WSI? Organizacja ta najprawdopodobniej odpowiada za kradzież miliardów złotych! Dlaczego "opozycja" nic z tym nie robi?! Czyżby "opozycji" po raz kolejny nie zależało na wygraniu wyborów? Dziwna sprawa z tym tajnym aneksem. Lech Kaczyński wydawał się być w miarę inteligentny, ale wygląda na to, że w żaden sposób nie zabezpieczył najbardziej pożądanego dokumentu w Polsce! Dziś tajny aneks jest w posiadaniu Komorowskiego. To tak jakby oddać bandycie dowody zbrodni. Kogo chcecie przekonać do tak nierozgarniętej, albo umoczonej "opozycji"?
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2015 - 22:09
Verita
Także uważam, że są tematy które mogłyby zmieść, a nie są
16 Maja, 2015 - 05:05
wykorzystywane.
1. Wyraziłbym opinię, ze w kraju quasiteokratycznym:)) nie atakuje się bóstw czy spraw okololoboskich:)) , bo prawie tak się traktuje the nację :), przynajmniej taką postawę wykazują"elity" (nie zawsze to lizusostwo "elit", nierzadko to solidarność etniczna, bez eksponowania swej etniczności:)). Raczej z pewnością nie zrobi tego otoczenie kandydata który głosował przeciw uznaniu Palestyny. Tu ataku okoloPiSu na okoloPełO nie będzie, nawet jak Duda przegra.
2. Wybrano kampanię spokojno-mdło-pastelowo-stonowaną w stylu "uśmiechnięty, nowoczesny i dość młody John Kennedy z fajną żoną i córką". Bez ataków i "pieniactwa". Nauka z tą "skrzywdzoną", płaczącą od lodów w szpitalach, widac chyba nie poszła w las.
Sprawa "procivilna" znana jest od lat, więc raczej ataku nie będzie. Jeśli już , to jakiś skromny w przypadku przegranej Dudy -taka przegrana nosiłaby dość spore znamiona fałszerstwa wyborczego. Ze względu na to, że informują o przewadze Dudy w rankingach, przegrana wyglądałaby na jawne wyzwanie w stylu: "podrasowaliśmy" wynik wyborów i co nam zrobicie. No chyba, że jeszcze zohydzą jakoś Dudę przed II turą, wtedy przegrana może mieć znamiona prawdopodobieństwa.
Z tym, że nie tyle tu oponuję jako pisman, raczej zgadzam się w sporym zakresie z Ppc44, choć zdarzało mi się głosować na PiS
@J23
16 Maja, 2015 - 09:30
Ja kiedyś również głosowałem na PiS więc nie widzę sprzeczności. ;) Moje poglądy na szczęście ewoluowały i w ostatnich wyborach nie popełniłem tego błędu. Zagłosowałem na Pana Brauna.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
@Alfonso van Vorden - TERAZ TEST
14 Maja, 2015 - 23:10
Jesteś człowiekiem odważnym, z czystym "sumieniem" oddajesz głos na G.Brauna - to takim testem na Twoją prawdomównośc niech będzie fakt czy TY człowiek niezależny, niepoprawny, wkleisz ten tekst na Neonie 24.pl.???????
Pod takim tytułem jak tu a nie zmanipulowanym by Cie tam nie zjedli
To będzie moje sprawdzam na Twoje "patriotyczne" zachowanie
ps
to kwestia 3-4 min zobaczymy
żydostwo
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Pawel.pc44 został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 10:01
Nie ma jak żydowski patryjota mówi Polakom o patriotyzmie. Duda załatwi paszporty Twoim ziomkom? Tak w ogóle kto normalny uwierzy, że podane wyniki wyborów były prawdziwe? Komorowski i Duda łeb w łeb? Niedoczekanie. Komorowski na KAŻDYM spotkaniu jest wyszydzany i wygwizdywany. Ten ułomny człowiek nie ma w ogóle poparcia. Duda i PiS na pewno o tym wiedzą, ale wszystko wskazuje na to, że są koncesjonowaną opozycją, która ma na celu uwiarygodnić wyniki bula.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
@Paweł - też byłam optymistką
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 21:34
D 10 mj - kdy prcjc w kmsj wyb. zbczyłm n włsn czy - jk bdn, skłwn ldz dbrwln włsnręczn głsją n łtr.
jszcz msłm t krtk prę rzy przlczć. :(
C d pzycj płcnj z bdżt - płn zgd. Jkż mlby zbrzyć tn lkrtywny systm
Dd będz zkłdnkm włsng frzs.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Cóż Bibrusie
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika pacyna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Maja, 2015 - 23:10
Ja jednak zostanę w domu. Ta naparzanka w piaskownicy zakończy się za kilka lat z przyczyn zupełnie naturalnych. Dodam do głosu Juranda początek tej kampanii, gdy Ryśki (Czarnecki), Błaszczaki i inni Brudzińscy starali się wyeliminować konkurencję odmawiając pozostałym kandydatom choćby miejsca w debacie.
Gdy już do debaty doszło, to wypicowany w garniturek za kilka tysięcy Duda, przekonywał lud do koncepcji 8 tysięcy wolnych od podatku. Cynizm i hipokryzja.
Sam z resztą widzisz, że ani sekta, ani mafia nie są zainteresowane jakąkolwiek wspólną wizją. Z resztą, ciekawe jaką nagrodę dostanie słynny już aktywista-Norweg, co to Bronkowi trudne pytania zadawał. Tacy sami ludzie, takie same metody i konflikt o to, komu robić...
Zagłosowałem na Lecha Kaczyńskiego, bo obiecywał przywrócenie kary śmierci, a podpisał Traktat Lizboński, który przywrócenie kary śmierci zablokował. Drugi raz nabrać się nie dam. Ja osobiście namawiam do pozostania w domu. W końcu dłużej klasztora, niż przeora, a myślę, że za cztery, a najdalej 8 lat, doczekamy się wymiany pokoleniowej.
poko do pacyny..
15 Maja, 2015 - 11:39
No..cóż.. memento mori.. może to za ostro..choć tyczy - wszystkich...
Ale: SMOLEŃSK..seryjny samobójca..
Warto o NICH pamiętać..
Warto, ze względu na wartości.. takiego "kompasu"- przewodnika, po dniach dzisiejszych.
Bez którego, nijak do celu ,człek nie dojdzie..
Choćby...ów -cel , przynależał- tylko, do jednej istoty..
Pozdrawiam...
poko
1. Takiej wymiany się
15 Maja, 2015 - 19:46
1. Takiej wymiany się doczekamy, że wszyscy bedą już w WB, a tu zostaną głównie dzieci obecnych elit.
2. Lepsze jest wrogiem dobrego - proszę nie być pewnym sukcesu antysystemowców jesienią a nawet za 4 lata - my nie mamy tyle czasu - jeszcze wszystko się może zdarzyć. W razie kompletnej porażki patriotów w wyborach parlamentarnych przynajmniej będziemy mieli prezydenta. Nie kupuję historii o tym, że Duda to system, jak Komorowski, to jest jakiś absurd, choć tez nie wszystko mi się w polityce PiS podoba.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika J23 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
jaki pacyno aktywista-Norweg? Przypomniał mi się, nie wiem czemu15 Maja, 2015 - 23:04
"norweski gówniarz Wiluś Brandt" - jak Brandta nazywał ów "kat" z SS w ksiązce "Rozmowy z katem".
przesłanie Grzegorza Brauna (fragment)
15 Maja, 2015 - 00:33
cytuję:
Wszystko to wymagać będzie, ma sie rozumieć, bazy materialnej – a więc po prostu polskich pieniędzy. Czas jednak najwyższy, by patriotyzm przestał być synonimem braku praktycyzmu. Czas też, by polskie parafie wróciły do tradycji zapobiegliwości, gospodarności i przedsiębiorczości – w duchu księży Wawrzyniaka i Blizińskiego.
http://grzegorzbraun2015.h2.pl/pobudka-kosciol-szkola-strzelnica/
Bóg - Honor - Ojczyzna!
głos
15 Maja, 2015 - 07:58
Teraz wybór jest ograniczony - ci co nie pójdą albo zagłosują skreslając obu daja głos Komorowskiemu i przestępczej sitwie PO. Znów Polacy za czynaja się kłócić nim jeszcze cokolwiek osiągnęli - a bandytom z PO w to graj...
Yagon 12
i dobrze
15 Maja, 2015 - 10:02
w tym momencie nieważne są pobudki, ważne są głosy. Na Dudę! A potem niech każdy prowadzi swoje "prace w kółku".
5.
@Bibrus
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika tadman został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 10:21
Sotniarze mieli do niedawna w stopce "Duda na prezydenta" i kiedy ten kandydat przeszedł to stopka zniknęła.
Masz racje
15 Maja, 2015 - 10:45
Miałem właśnie w stopce napisać - precz z sowieckimi pachołkami i potomkami wszelkiej maści UB-eków
precz z sowieckimi pachołkami....
15 Maja, 2015 - 11:08
.... no, no panie Józku, ja bym ich nie lekcesobieważył.... czy odnotował Pan, że *BibRusek* zmienił swój avatar ?
Ludzie na mieście "gadajo", że ten wesołek, będąc ostatnio w Londynie nabył jakąś starą kanapę i z Juhasem zakładają
nową partię : "Dzieci Pomidorowego Alfonsa".
Będzie rozpisany konkurs na LOGO.
M.
@ALL
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika tadman został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 13:13
Dobry Józio, dobry.
@bibRusie
15 Maja, 2015 - 17:15
Otrzymałem od Ciebie wiadomość za która dzieki. Ale to nie jest odpowiedz na Twoją manipulacje ( i zwykłe prostackie wyrachowanie a tak naprawdę) CYNIZM o której Ci pisałem.teraz właśnie pokazałeś twarz dwulicowca (normalne).
Tytuł notki na Neonie to -
"Grzegorz Braun popiera Dudę."a jaki jest tytuł notki powyżej ?
to że "wywiezli by Cię na taczkach gnojówki za taki tytuł jak na naszym portalu, to zapewnie wiesz o tym doskonale, i gdzie to Twoje
"słynne" już sumienie - GDZIE ?
zachowaj resztki swojej godności - tyle i aż tyle
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Kazek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2015 - 18:03
Kazek
POprawnoś POlityczna
15 Maja, 2015 - 18:55
Aż smród czuć nawet przez komputer.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Kazek! - Sparafrazuję twój komentarz tak:
15 Maja, 2015 - 19:33
wystarczy, że włączy się do kampanii Brunka starszego wazeliniarza PO - niejakiego Kazka. Ciekawe, gdzie się podział? Jakaś nowa rewelacja w sprawie Fundacji Pro Civili, a Komorowski "ma pozamiatane" i przerżnie wybory.
Za twoje chamstwo i "wieszanie psów" na A. Macierewiczu...
minus 1 = minus 6 pkt.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Minus ode mnie
15 Maja, 2015 - 19:43
czyli 5 pkt "wstecz".
Normalnie kazka nie tykam, ale teraz - robię wyjątek.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
A ode mnie minus kt
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 22:04
za wsteczny patriotyzm.Głośno i otwarcie.
Verita
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika lutek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2015 - 20:23
Pozdrawiam
Lutek
Tankuję na Łukoilu
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika lutek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2015 - 20:49
Pozdrawiam
Lutek
Tankuję na Łukoilu
Indywidualizm budzi tu obawy
15 Maja, 2015 - 21:10
Że nie wszyscy chcą podążać do Motławy
Pan Braun jako człowiek czynu i wolności
Podkreśla nim poprze swoje zależności
To zrozumieć może, kto jest niezależny
Ma ideał tylko z Wolną Polską zbieżny
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Teść Andrzeja Dudy napisał
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika lutek został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 21:24
Pozdrawiam
Lutek
Tankuję na Łukoilu
ten wiersz - to poważnie?
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 21:46
Poeta wie, kiedy drży Bóg Polaków?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Maja, 2015 - 21:58
Verita
no to jeszcze powtórka z rozrywki na dobranoc
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 22:25
Andrzej Duda, dnia 24 stycznia 2014 r. (głosowanie nr. 15, posiedzenie 24) dopuścił się zdrady narodowej (podobnie jak cały PIS), głosując (przeciwko interesom Polski i Narodowi Polskiemu) za nałożeniem na polskiego podatnika kosztów wypłaty emerytur dla 55 tyś. żydów, których rodziny rzekomo zostały poszkodowane przez Polskę w wyniku II- wojny światowej
głosujcie, entuzjaści - ja się zastanowię, mimo obrzydzenia do bula-rezydenta.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
A miało być tak pięknie
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika pacyna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Maja, 2015 - 22:34
A będzie jak zawsze.
tankujesz na Lukoilu?
16 Maja, 2015 - 00:53
Ja tam tylko myję ręce, długo suszę, spuszczam 4 razy wodę i wychodzę, bez zakupu. Ale ja wolę Polskę...
Rodacy-komentatorzy.
15 Maja, 2015 - 22:48
Wszystkim bardzo dziękuję za wspaniałe wpisy.
Każdy z nas ma prawo do samodzielnego wyboru.
Jedni zagłosują tak, drudzy inaczej, jeszcze inni-nie pójdą wcale do urn-uszanujmy wolę wolności wyboru.
Wszyscy wiemy, że Polska znalazła się na dziejowym zakręcie to czas przełomu.
W tak niezawykle poważnym momencie, gdzie dyskutujemy o sprawach najważniejszych, znalazło się kilku portalowych żuli,
miernot intelektualnych, którzy miast pochylić się nad losem Ojczyzny, wybrali po raz kolejny haniebne rzucanie błotem i
osczerstwami.
Nikt nie będzie mi mówił jakich mam używać tytułów w moich postach.
Nikt nie będzie mi narzucać miejsc gdzie publikuję.
Nikt nie zdoła zarzygać portalu stekami bredni i pomówień.
Jeżeli komuś nie odpowiada troska o losy kraju i narodu, to niech nie zasmradza mi bloga swoimi wypocinami.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika lutek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
16 Maja, 2015 - 07:38
Pozdrawiam
Lutek
Tankuję na Łukoilu
Grzegorz Braun tak to ujmuje...
16 Maja, 2015 - 11:58
Odpowiadając na wielokroć ponawiane w ostatnich dniach pytanie o mój udział w drugiej turze wyborów najwyższego urzędnika w państwie, wyjaśniam, co następuje. 1/ Pozostaję niezmiennie krytycznym recenzentem dotychczasowego dorobku mojego Sz. Kontrkandydata, pana Andrzeja Dudy, jak zresztą całej jego formacji politycznej. 2/ 24 maja oddam nań głos, ponieważ nie wyznaję zasady „im gorzej, tym lepiej” – a informuję o tym publicznie, ponieważ staram się nie być hipokrytą. 3/ Mam nadzieję, że mój Sz. Kontrkandydat pozostanie przynajmniej w jakiejś mierze zakładnikiem własnych słów o potrzebie obrony wolności, własności i godności Polaków – tych deklaracji, które choć dalekie od jednoznaczności, dają nam jednak możliwość „łapania go za słowo” w sprawach fundamentalnie istotnych: obrony życia, obrony ziemi, obrony suwerenności (także np. walutowej) narodu polskiego. I z tego proszę go w przyszłości skrzętnie rozliczać.
G.B.
Wilanów, 12 maja A.D. 2015
chris
Jak rowniez, to sa slowa Grzegorza Brauna ...
16 Maja, 2015 - 12:02
+
Szczęść Boże!
Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele,
Dziękuję Wam za wsparcie. Dziękuję za wszystkie zebrane podpisy i oddane głosy. Dziękuję za trud organizacji wielu dziesiątek spotkań i kolportażu setek tysięcy ulotek. Nota bene: na konto mojego komitetu wyborczego wpłynęły 243 tysiące złotych – wszystkim donatorom: Bóg zapłać! Dziękuję realizatorom internetowych transmisji telewizyjnych i radiowych i autorom filmów rekomendujących moją kandydaturę. Przede wszystkim jednak, serdecznie dziękuję za modlitwę, której w naszej kampanii, chwalić Boga, nie brakowało.
Komunikat Państwowej Komisji Wyborczej przyznaje mi ostatecznie 0,83% głosów – na takim więc poziomie urealnia się na razie perspektywa odzyskiwania katolickiego państwa narodu polskiego na ścieżce demokratycznej Możemy oczywiście poprawiać sobie samopoczucie przez porównanie z wynikami innych moich Szanownych Kontrkandydatów, którzy mając do dyspozycji zaprawione w bojach aparaty partyjne osiągnęli znacznie mniej, lub niewiele więcej. Ale lepiej będzie rachować własne siły na własne zamiary.
My bowiem istotnie nie walczymy o procenty – walczymy o duszę narodu. Jakiż jej stan ujawnił się właśnie? Z jednej strony okazało się, że zjednoczony front przemilczenia i manipulacji jest szerszy, niż można bylo przypuszczać. Od lewa do prawa, od mediów jawnie antypolskich i antycywilizacyjnych, po p.o. prawicowych i katolickich – dominowała po prostu cisza w eterze, z rzadka przerywana jawnym kłamstwem i szyderstwem z programu integralnie niepodległościowego, wolnościowego i katolickiego.
Osobiście zaliczam to zresztą do pozytywów bilansu tego „rozpoznania bojem”, które wspólnie przeprowadziliśmy: lepiej orientujemy się teraz, kto jest kim na polskiej scenie i komu na czym zależy. To powinno nas ostatecznie uwolnić od złudnej nadziei, że Polskę „załatwi nam” ktoś z góry, z Warszawy, albo może jakiejś innej stolicy. Z drugiej strony jednak – nasze własne niedostatki pokazały, jak daleka droga dzieli nas od defensywnego „patriotyzmu przetrwania”, do ofensywnego „patriotyzmu działania”.
Nie ma więc na co czekać – trzeba wychodzić z okopów i ruszać w pole. Bo jeśli sami nie obronimy cywilizacji na naszym terytorium – to już teraz wiemy na pewno – z nikąd nie będzie odsieczy. Na dłuższą metę nie może temu zadaniu podołać żadne, choćby najbardziej entuzjastyczne „pospolite ruszenie”. Potrzebni są zawodowcy – sprofesjonalizowane „hufce”, które prowadzić będą systematyczną akcję „BUDZENIA ŚPIĄCYCH RYCERZY”. Licząc na Wasz udział w tym właśnie dziele zapraszam na stronę: www.pobudka.org
Z poważaniem,
Grzegorz Braun
chris
I tak prosze Panstwa brzmia slowa Polaka, ktory...
16 Maja, 2015 - 12:13
przegral bitwe, ale nie przegral wojny !
Slowa Polaka, ktory glowe nosi wysoko.
Wiec moze niektorzy na tym portalu oszczedza mu pogardy, ktora czestuja go niemalze codziennie...
Wasz kandydat juz wygral, wiec skad te niskie pobudki ...
czy swiadcza one rzeczywiscie o POLSKIEJ DUSZY ???
o patryjotyzmie ???
chris
a swoja droga , to jest ciekawe ???
16 Maja, 2015 - 13:00
podobno tyle tu patryjotow, a jednak czerwoni :-))))))))))))))))))))))))
czerwona prawica, " tyz " dobre ;-)
chris
Patrioci - ale nie Polski
16 Maja, 2015 - 14:24
A na BON-TVn drugi odcinek serii "Zamach smoleński" Grzegorza Brauna.
Opłata niewielka, 10 PLN miesięcznie; dużo dobrych materiałów, również innych autorów.
Mnie szczególnie zachwyca relacja z Ciśca - górale wybudowali świątynię w jeden dzień! "Cudowne 24 h"
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa re: - ale nie Polski
16 Maja, 2015 - 15:20
a Polski, Polski, tylko ze ... ichnej ;-)
prawie tak, jak od 44 `- tego,
rzady zmieniaja sie, podobno systemy rowniez,
a ONI zawsze w "pierwszym rzedzie "
Trzeby bylo w swoim czasie slyszec np. Michnika i Kuronia,
jacy to oni wielcy patryjoci...
ojojoj ...
, tak krzyczeli na cala Polske, ze w latach 80 ,
kazdy Polak wiedzial ( nawet na jakims zadupiu ),
ze.... to jest wlasnie " podziemie niepodleglosciowe "
No i jak ladnie ta swoja Polske wykrzyczeli ?
co prawda stol byl troche kanciaty, ale dali rade i slizgaja sie po dzien dzisiejszy
i jak widze nadal beda sie slizgac...,
teraz zaczelo sie troche kolebac,
ale ...jeszcze troche...zamieszanie ucichnie
i dalej bedzie cacy i dalej beda... cmokac...
to jest poprostu jak jemiola...
pzdr.
chris