ODEZWA DO NARODU - Polaków patriotów,polityków i duchownych
Czas negocjacji i protestów zakończył się - nadszedł czas walki i skutecznego działania w celu przejęcia władzy przez siły narodowo-patriotyczne i odsunięcie raz na zawsze od wpływów na sprawy polskie żydokomuny,masonerii i obcych.Okupują oni, mordują,okradają,zdradzają i oszukuja Polaków , ponad 60 lat wysługując się ciągle wrogom POLSKI.
POLSKA nie może być poligonem doświadczalnym wąskiej grupy psychopatów żydowskich o upodobaniach kryminogennych i globalistycznych.Każdy nowy system wymaga rozliczeń przeszłości,bo na takim bagażu zdrady,złodziejstwa i zbrodni nie można budować przyszłości.Żydzi nigdy nie dbali o rozwój krajów,w których się osiedlali,natomiast oszustwem i podstępem przejmowali władzę po to, żeby prowadzić pasożytniczy tryb życia,okradać narody,znieczulać,oszukiwać i mordować,czego jesteśmy swiadkami w obecnej Polsce.Przed żydami ostrzegało wielu mążów stanu w przeszłości.Nazywali żydów oszołomami,złodziejami,zbrodniarzami,brudasami i największymi leniuchami.Nie pomylono sie w swoich ocenach,bo żydzi,żeby wygodnie żyć i nie pracować,usiłują przejąć kontrolę nad bogactwami tego świata i nad narodami,zamieniając ich w siłę robocza i nędzarzy,jak to ma miejsce w wielu krajach i w obecnej Polsce.Swoje pasożytnicze plany realizuja za przyzwoleniem ogłupiałych narodów, które dają sie tak zniewalac i okradać.Wzorem walki z żydami powinna być Palestyna i Irak,gdzie duchowieństwo razem z narodem stawiają czoła rozwydrzonej bestii,wspierani przez podziemny ruch oporu.
Globaliści żydowscy,budujący nowy porządek świata bez etyki,własnosci narodowych,religii i Boga,zmontowali gigantyczną machine ludobójstwa i propagandy niszczącą wszystkie dotychczasowe wartości ludzkie i boskie,wypracowane przez tysiące lat.Dokonują oni mordów i ludobójstwa na niespotykaną skale juz drugie 1000 lecie, jak nazizm-palenie ludzi,komunizm-strzelanie w potylicę i teraz libertynizm realizowany przez terroryzm,oszukańczy kapitalizm,totalitarna demokracja i tolerancja wszelkiego zła, jak też antysemityzm.Ubzdurali sobie w swoich chorych głowach że przy pomocy naganiaczy żydowskich mozna podporządkowac całą ludzkość jednemu rządowi swiatowemu,zarządzanemu przez żydów.W tym celu powołano instytucje międzynarodowe,które mają ograniczać suwerenność państw i narodów, jak Fundusz walutowy,,Bank Światowy, NATO,ONZ,Trybunały Międzynarodowe,Unie Europejską itd.Organizacje te neguja interesy państw narodowych,całkowicie podporządkowując je wąskiemu gremium oligarchów żydowskich.W związku z tym wprowadzają globalną politykę gospodarczą,korporacje międzynarodowe,finanse-jednolitą monetę z Bankiem Światowym,produkcję globalną,handel,zniewalając ekonomicznie swiat,bogacąc się na nędzy wielu narodów gnębionych ekonomicznie,materialnie,terrorystycznie i duchowo, niezdolnych o obrony swoich praw, jak to ma miejsce w Polsce.
Unia Europejska , do której żydzi wpychają nas na siłę, nie ma na celu rozwoju i dobra poszczególnych państw,jak to Polakom wmawiano,ale zniewolenie polityczne i gospodarcze Polski,co już jest odczuwalne dla większości rodaków.Polacy myslacy realnie muszą znać mechanizmy bogacenia sie wąskiej grupy finansistów.muszą jako rozumna grupa miec na uwadze dobro własnego kraju i narodu,jego suwerennosć i troskę o lepsze jutro przyszłych pokoleń, a nie dobro żydów i niemców.Troska o własny kraj nie ma nic wspólnego z rasizmem czy antysemityzmem,co usiłują nam wmawiac żydzi.Jest świetym obowiązkiem każdego Polaka walczyć o dobro Ojczyzny i narodu ze złem,które opanowało nasz kraj.każdy kraj musi miec rzady narodowe,parlamenty narodowe i głowę państwa narodową, a nie rządy mniejszosci reprezentujących jakąś małą nacje,jak to jest teraz w Polsce.Patriotyzm nie jawi sie u ludzi biednych,glodnych i bezdomnych,bo takie stosunki ustrojowe nie są ich ojczyzna.Kapitalizm nie sprzyja też patriotyzmowi, bo nie służy on calemu narodowi, tylko wąskiej grupie kapitałowej.Trzeba tworzyc model gospodarczy narodowy,sprzyjajacy całemu narodowi,a taki model moze stworzyc tylko rząd narodowy wyłoniony z parti narodowych,nie żydowskich,jak Unia wolności,SLD,Unia Pracy,Platworma czy PiS.[...]Wejscie polski do UE ma przyspieszyć wyniszczenie Polaków i likwidacje Polski jako panstwa na rzecz żydów i niemców.[..]Skoro rząd żydowski okazał sie rządem zdrady narodowej wraz z parlamentem,więc naród musi polozyć kres bandyckiemu rządzeniu.nie wolno urządzać więcej głodówek ani mardzów protestacyjnych,bo obnazają one bezradność narodowa.trzeba się organizować w całej Polsce pod przewodnictwem narodowych duchownych,wojskowych i chłopów w celu odmówienia posłuszeństwa narodowego zbrodniczej i antypolskiej władzy i przejęcia jej przez siły narodowe,ktore bedą zdolne do zorganizowania państwa o charakterze narodowym dla narodu i przyszłych pokoleń.Grupa samozwanczych żydów z UE i Polski podpisali jakieś umowy utajnione przed Polakami i wmawia się Polakom że są one obowiązujące i nie ma wyjścia.Wyjscie jest,dozywotni kryminał dla oszustów i złodziei.Dopiero dzisiaj sie ujawnia ze UE to jedno mocarstwo zarządzane i wyzyskiwane przez wąską grupę żydowsko-niemiecką,co utajniano przed państwami i narodami Europy.wchodzenie do takiego układu to tępota i ogłupienie tego pokolenia,które składa dobrowolnie u stóp żydów i niemców, którzy w morzu krwi skąpali Polskę,cały dorobek wielu pokoleń,bogactwa kraju,wielowiekową kulturę,,tradycję,religie i Boga.Takiej haniebnej karty, historia jeszcze nie notowała.Ponieważ UE godzi w interes kraju i narodu,Polacy mają obowiązek uznać te umowy za niewazne.Polske stać na to ,żeby byla państwem niezależnym i dostatnim ze wzgledu na bogactwa naturalne,urodzajna glebe i potencjał ludzki. W swojej ocenie nie jestesmy odosobnieni,poniewaz cały swiat, z wyjątkiem Ameryki i Angli,oskarża zydów o oszustwa,ludobójstwa i sianie niepokojow w swiecie.Żydzi są nosicielami wszelkiego zla na swiecie i motorem deprawacji,demoralizacji,a także krachów ekonomicznych,bezrobocia ,wszelkich wojen i rewolucji- grzmiał poseł Bundestagu ,Martin Hohmann.Napisały panie z Chicago A.Kaplita i D Becker w Tylko Polsce nr 8[180]. Pozdrawiam
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7654 odsłony
Komentarze
szczęśliwe narody
20 Lipca, 2010 - 14:38
Na dniach opublikowano raport najszczęśliwszych obywateli. Przoduję: Dania, Szwecja, Norwegia, Finlandia i Holandia. Ciekawi mnie bardzo jaki wpływ mają tam żydowskie instytucje?
Moim zdaniem ciekawy
20 Lipca, 2010 - 14:39
list-odezwa pochodzący z 2004 roku.Może cos się zmienilo,polepszylo. Co państwo na to Pozdrawiam
Re: ODEZWA DO NARODU - Polaków patriotów,polityków i duchownych
20 Lipca, 2010 - 15:09
Jak powiedzieć polakom, jak wytłumaczyć że UE to zło. Przecież pieniądze dają na wszystko tacy są dobrzy,Myślę że nie ma takiej możliwości żeby społeczeństwo aż tak przejrzało na oczy i zobaczyło to wszystko co jest w. napisane.
plan mają dobry, dają - niby pieniądze z góry a od dołu kopią dołek, tak wielki ze z niego nie wyjdziemy. Coraz bardziej pogrążają i sypią. Macie , macie, nie martwcie się my wam damy , pomożemy, tylko wyłączcie mózgi. Ludzie zagonieni nie mają czasu na prawdę tak są już poplątani, uzależnieni biegają biegają a ktoś im w locie powie , nie martw się dam ci tylko się sprzedaj. Na dodatek robi to tak sprytnie ze ten biegacz nawet nie wie że się sprzedał. Ale wszystko do czasu, jak już będą nas mieli na łańcuchu to przestana sypać a my nie będziemy w stanie wyjść z doła.
Martwię się co z tą Polską będzie jak tak dalej pójdzie.
kaczoorek
Odezwa do Polakow
20 Lipca, 2010 - 16:49
Jaka bedzie Polska po 4 lipca,a wlasciwie sierpnia,zanim sad rozpatrzy wszystkie zawiadomienia o nieprawidlowosciach wyborcow?Pokazaly one,ze jednosc spoleczna to mit,bo Polska jest podzielona na Polske A i Polske B, na mieszkancow miast i wsi,na bogatych biznesmenow i biednych emerytow,wierzacych i niewierzacych,na ludzi malych i nikczemnych oraz na tych,o wielkim sercu i umysle,dla ktorych najwazniejsza jest prawda Bez ktorej nie da sie zbudowac,jak mial powiedziec Lech Kaczynski 10 kwietnia w Katyniu,trwalych relacji,ktore moga byc droga do pojednania narodow Wybor na prezydenta Bronislawa Komorowskiego,przedstawiciela nieudolnego rzadu,najgorszego w historii III Rp,odkryciu prawdy o zagladzie polskiej elity w smolenskiej tragedii,ktorej sledztwo oddano Rosji nie gwarantuje Nie powstrzyma korupcji,nie zmodernizuje Polski,nie przeprowadzi zadnych reform,ponad te,ktore maja sluzyc,jak ustawa o partiach politycznych,pozostaniu u wladzy Komorowski skompromitowal sie juz wczesniej,zanim zostal prezydentem-skokiem na IPN i NBP,planowanym odbiciem mediow publicznych,brakiem reakcji na chamstwo i pomowienia opozycji przez czlonkow jego partii Druga debata odslonila jego dyletanctwo,brak merytorycznej wiedzy i rzeczowosci,nieprzygotowanie do rzadzenia,brak honoru i dwulicowosc,co wypunktowal Jaroslaw Kaczynski cytujac wyniki jego glosowania 500 dni zgody,o ktore prosil komorowski,ma byc alibi dla nieudolnosci rzadzenia i przykrycia katastrofy,ktora obnazyla slabosc polskiego panstwa i brak reakcji na zmanipulowane sledztwo Jako zwierzchnik sil zbrojnych jest prezydent kreatorem polityki zagranicznej,na ktora nie ma zadnych pomyslow,procz reaktywowania Pociagow Przyjazni o gotowosci do podpisania nowego Ukladu Moskiewskiego Dlatego bardziej ceni sprzedawczyka i budowniczego stanu wojennego niz profesor Staniszkis,majac po swej stronie byle WSI Nie ma najmniejszej watpliwoscii zadnej przeslanki,by sadzic ze wyborcze haslo zgody jest szczere Ma sluzyc uspieniu opozycji,by kolesie mogli nadal krecic lody Misiak powrocic do Po,a Schetyna zostac marszalkiem Podobnie jak wszystkie autorskie obietnice wyborcze komorowskiego,na ktore nie ma zgodyministra finansow Obiecal wszystko i wszystkim,jak Tusk przed wyborami,byle tylko zdobyc wladze,ktora moze sie udlawic Co jest wielce prawdopodobne jak i to ze jesien moze byc goraca NIE DAMY PREZYDENTOWI 500 DNI KOMFORTOWEGO RZADZENIA Rozliczymy cynicznych zwyciezcow i wszystkie afery,przekrety z orlikami i autostradami,tajemnicze samobojstwa i katastrofe pod Smolenskiem Wyjasnimy co robili w Smolensku dawni krasnoarmiejcy i riebiata z wnutriennych diel oraz kto ,kto i za co zostali odznaczeni Bedziemy walczyc z cenzura w prasie i internecie,stac w obronie usuwanych z mediow publicznych dziennikarzy Tych przed i po Wojciechu Sumlinskim PO musi zaplacic za bledy rzadzenia i beztroske,za niewywiazanie sie panstwa z konstytucyjnego obowiazku ochrony swych obywateli Mowimy NIE Platformie ze swinskim ryjem jako logo i choc szanujemy demokratyczny wybor,nowemu prezydentowi DAMY DOKLADNIE TYLE,ILE ON I JEGO PARTIA DALA LECHOWI KACZYNSKIEMU" Fragment art pochodzi z sobotniego wydania Kuriera chicagowskiego
alicja
Jurandzie ..
20 Lipca, 2010 - 18:08
Prawdopodobnie jeśli to tylko byłoby realne i w zasięgu owych mediów ..na pewno by już coś się działo i to od dawna ..
Ktoś nad tym czuwa by "pejsaci" i wszelkie inne stwory medialne miały sie dobrze i by nie obawiały sie zbytniej konkurencji .
Przyznaje że to co napisałeś ów pomysł jeśli by tylko mógł się urealnić ..to by był przełom jakich nam trzeba w tej spętanej "polskojęzyczną" prasą ..w przeważającej mierze brukową o korzeniach o których juz wspomniałem powyżej ..
pozdrawiam
............................
"Pozwól mi Panie bym stał się narzędziem Twej sprawiedliwości"
http://andruch.blogspot.com/
/Klub GP w Opolu/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
wykupujemy Polskę
20 Lipca, 2010 - 15:56
http://prawica.net/node/9287
Re: wykupujemy Polskę
20 Lipca, 2010 - 17:44
Gosiu, ależ Polska jest już dawno wykupiona. Zachodzi tylko jedno pytanie, ile z tych "wykupów" czy "transakcji" jest lub było zgodnie z prawem polskim i międzynarodowym. Trzeba to sprawdzić. Mam przeczucie, że ogromna większość nie jest czysta od strony prawnej. I to nieważne czy to było ze strony sprzedającego (złodziej) czy kupującego (paser). Przyjdzie czas i na to!
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Jurand
20 Lipca, 2010 - 19:42
Ja już naprawdę nie wiem co napisać.Ludzie nawet nie zdają sobie sprawy co zrobiono z POLSKI po pierestrojce.Ponad dwadzieścia lat,to taki szmat czasu.Polska po zaborach,z niczego powstała i po tych latach musiała prowadzić wojnę.Dzisiaj w tym załganym pokoju przez te lata , nie zrobiono nic dla POLSKI-wszystko przeciw.Chcą wynarodowić Polskę i przejąć ziemię.Polska i POLACY do kasacji.Pozdrawiam
A kto tych Żydów wybrał
20 Lipca, 2010 - 19:54
A kto tych Żydów wybrał do rządzenia Polską, Chlopie? Krasnoludki?
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Mój twitterek
Wilku nie krasnoludki
20 Lipca, 2010 - 20:44
Oszukani,okradzeni,zmaltretowani Polacy.Jak już pisałem ,jesteśmy w niewoli,co niewolnik może wybrać.To co mu dadzą do wyboru.Oni ci wystawią i dziesieciu,jeden głupszy od drugiego i którego byc wybrał.To są wybory ,bez wyborów.Pomijam już ............kto głosy liczy.Nie widzę fundamentów ,dlatego nie będzie domu,nie będzie Polski.Wszystko od czego zależy cała budowa,najważniejsze elementy są zgniłe,zepsute.Bez wyrzucenia tych zgniłków nic nie powstanie.
Czekamy na gwiazdkę z nieba .Pozdrawiam
Może Ty czekasz na
20 Lipca, 2010 - 21:04
Może Ty czekasz na gwiazdkę z nieba. Ja nie, ja stąpam twardo po ziemi i wiem, że duża, baaardzo duża (jak wielka to kwestia do dyskusji) grupa Polaków jest, najkrócej mówiąc, zwykłym Polactwem! Nie muszę Ci chyba przypominać wyników poszczególnych glosowań? Nie neguję olbrzymiej manipulacji, ale zwykłe kurestwo, nieróbstwo, lenistwo, oportunizm czy zwykła głupota też odgrywa dużą rolę! Ja jestem prosty (nomen omen) chłop i od dziecka mnie uczono: jak chcesz coś zmienić, to zacznij od siebie. Można oczywiście obrażać się na historyczne fata, biadolić o biednych, maltretowanych, oszukanych, zmanipulowanych... Można też szukać winnych gdzie indziej, tylko moim zdaniem nie jest droga do zmiany tego stanu rzeczy! Jak łatwo obwinić wszystkich dookoła o własne niepowodzenia, biedę, itd... Nie tędy droga!
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Mój twitterek
Wilku,co mam Ci napisac że masz rację.
20 Lipca, 2010 - 21:43
Oczywiście że nie masz racji.Jeśli wszyscy by sobie radzili to po jaka cholere te wszystkie pseudoinstytucje.O dawaniu sobie rady ,możemy mówić np.w niemczech.Gdzie wszyscy nie pracujący mają jakieś bezrobotne.W Polsce z dnia na dzień zrobiono ponad pięć mln ludzi bezrobotnymi.Bezrobotne dali ci przez rok,albo krócej. i co dalej taka rodzina jest w stanie sama zrobić.Nie znam narodu w którym są wszyscy magistrami,uczonymi.Jak to mówią,po to jest państwo ,aby zadbało o ludzi.O ludzi starych,chorych i nie radzących sobie.Wykształcenie tez o niczym nie swiadczy.dzisiaj wykształcony sciedzi w domu bo jakiś dureń ma wójka gdzieś tam i on będzie szefem.Chyba nie myślisz że nawet ci ludzie co są w Polsce z tym wykształcem doprowadziliby do takiego stanu,upadku panstwa.Dla śmiechu Jewropa nam strasznie pomaga w rozwoju.Tylko ludzie nie wiedzą ze to są efekty tej "pomocy".Ja bedę nadal twierdzil że Polacy są mądrym narodem , nauczonym pracy, przyzwyczajonym do ciężkich warunków.Tylko międzynarodówka doprowadza Polskę i Polaków do upadku. Tego to tylko ślepy i telewizor nie widzi.Nie każdy jest piękny,młody i bogaty. Pozdrawiam
To ja jestem ślepy...
20 Lipca, 2010 - 22:34
To ja jestem ślepy... Cóż, żyj sobie w przeświadczeniu, że Polacy są mądrym, nauczonym pracy Narodem. Patrząc na polską rzeczywistość tego nawet poważnie nie da się skomentować! Co do tych biednych wykształconych bez pracy... daruj... studiowałem na wielu uczelniach, bo tak się złożyło, że miałem pełno problemów (podobno mam ciężki charakter) i 90 tych baranów nie powinno nawet dostać matury! I tyle... Ja przede wszystkim mam pretensje do tych baranów, a nie do skurwysynów, którzy nimi kręcą jak szmacianą lalką. I to tym baranom trzeba wytłumaczyć, że to przede wszystkim od nich zależy los Polski, a nie od tych skurwysynów! Mogę się tylko powtarzać: obwinianie wszystkich dookoła poza sobą jest, mówiąc delikatnie (bardzo delikatnie!), naiwne! Kocham Polskę i Polaków - co nie przeszkadza mi mówić im wprost: weźcie się kurwa do roboty. I to będzie ciężka i długa robota! Ale warto!!!
Przestańmy własną pieścić się boleścią,
Przestańmy ciągłym lamentem się poić:
Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią,
Mężom przystało w milczeniu się zbroić…
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Mój twitterek
@ wilk
20 Lipca, 2010 - 22:52
Jak na wykształconego człowieka, to uproszczenia stosujesz niewybaczalne.
Czss zrozumieć,że los Polaków zależy OD ELIT. I od tego , czy sie elitom CHCE wziąć na siebie ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
Za POLSKĘ, za USTRÓJ, za PAŃSTWO.
Bo napracowac się dla POLSKI to cel szczytny. Ale co wtedy, kiedy ELITY przeznaczają OWOCE tego trudu na ROZBUDOWĘ APARATU WYZYSKU I REPRESJI??
Od II wś. PRACUJEMY CIĘŻKO. Na radzieckie rakiety SS-20, na chleb dla bloku sovieckiego,teraz na agenturę i kolaborantów, i TYLKO NIGDY DLA SIEBIE.
No chyba że naiwnie liczysz,że nasze pijawki tak się napasą, że nie zechcą WIĘCEJ.
Ale Floryda czeka, te jachty pełnomorskie, te kasyna, i Gates CIĄGLE BOGATSZY...
To może przeciąć tylko ostrze.Ostrze w ręku POLAKA, który nim wskaze CELE. I będzie mógł liczyc na wsparcie POLAKÓW - PATRIOTÓW.
Pozdrawiam myślących.
W pewnym sensie masz rację
20 Lipca, 2010 - 23:06
W pewnym sensie masz rację - oczywiście są to uogólnienia, bo na detaliczną rozmowę nie mam zwyczajnie czasu. Więc powiem tak: ktoś kto twierdzi, że Polacy są tacy biedni tylko i wyłącznie dlatego, że ktoś im robi krzywdę ma tylko i wyłącznie połowiczną rację, gdyż bardzo wielu Polaków to zwykłe mendy, które są też odpowiedzialne za taki stan rzeczy. I to jest obiektywna prawda!
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Mój twitterek
@ nurni
20 Lipca, 2010 - 23:28
I tu zgoda.Stąd też bierze sie mój pogardliwy tekst o "polskich siorpaczach piwa", z pamięcią sięgającą do ostatniego kapsla.
Pozdrawiam myślących.
@rospin
22 Lipca, 2010 - 09:46
a ja z uporem swoje - mamy gotowy materiał na elity. Tylko co one łeb wystawią z szmba, to ich współbracia ściągają za nogi z powrotem. Od góry też pilnują, żeby się ktoś z dołu nie przedostał. Taki człowiek, jak ma wybrac między walką o przetrwanie swoje i swojej rodziny a małoprawdopodobną możliwością dopchania się do świecznika (i tam dokonanie pożądanych zman), to... jako racjonalista... uczy swoje dzieci... I to chyba tyle. Zamknięty krąg, z którego nie widzę wyjścia.
Dobrze Wilku
20 Lipca, 2010 - 22:56
Zostanmy przy zdaniach własnych.Ciesze sie że jestes wybitnym gosciem.A popowodzian to pewnie bys zaorał,bo nie daja sobie rady. Pozdrawiam
Kompletnie nie rozumiesz o
20 Lipca, 2010 - 23:02
Kompletnie nie rozumiesz o czym piszę! Albo nie chcesz rozumieć, co daje taki sam efekt: bezproduktywną dyskusję! Doprawdy nie rozumiem dlaczego wyjechałeś z powodzianami...
Ole, Olek wygraj, na prezydenta tylko ty... Biedni ci Polacy. Naprawdę współczuję!
Tylko mnie nie łap za słówka, bo to przykład jeden z miliona!
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Mój twitterek
Wilk i Chłop
20 Lipca, 2010 - 23:35
http://spiritolibero.blog.interia.pl/
Fajnie tak Was posłuchać :) jak poczytam Wilka to sie z nim zgadzam.
Jak poczytam Chłopa to też... Sfiksowałem czy co...?
SpiritoLibero
@chłopie
21 Lipca, 2010 - 00:08
Ukręciłeś miodek? Jeśli tak, to zrób coś żeby nadawał się do picia, przynajmniej jako zapojka, może faktycznie najwyższy czas się napić i pogadać.
Teli ukręciłem i zapraszam
21 Lipca, 2010 - 00:45
Nie moge skonczyc.Upały za wielkie. A na ten tydzien nadają +34.Zawsze kończe kręcenie do końca lipca, w tym roku moze być cieżko.W sierpniu juz pszczoła jest zła . Na popitkę mam zawsze,przez cały rok.Pozdrawiam
A niech mnie
21 Lipca, 2010 - 00:23
Przyglądam się temu co piszesz i o czym piszesz ,,i dochodzę do jednego wniosku że porządny póki co z ciebie "chłop" ..Masz w tym o czym piszesz wiele racji ...
Wilka zaś należy rozumieć w kwestii zasadniczej...On nie pójdzie na żadne skróty , tzw. wazelina i pustosłowie nie robią na nim większego wrażenia.
Poza tym wszystkim jest uparty ale rozsądny samo to przemawia za tym , że warto go również poczytać ..
;-)
pozdrawiam
............................
"Pozwól mi Panie bym stał się narzędziem Twej sprawiedliwości"
http://andruch.blogspot.com/
/Klub GP w Opolu/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Andruch ja go czytam
21 Lipca, 2010 - 00:39
Tylko jak to ktos wyzej napisał Wilk i chłop,to ja bym napisał Wilk i Zając..Często piszemy ostro. Wilk sie wymądrza , a powinien wiedziec ze pisze do chlopa ,no ale tak ma.Czytaj na stronie gł. tam chca organizować legiony,to juz by bylo coś.Bo jak pisałem ,aby zorganizować coś na wzór AK .Nasi ludzie we wszystkich jednostach panstwowych + żołnierze cichociemni.To jakoś odezwu nie było.Napisz no mi co to i jak znalesc skrzynka kontaktowa,aby zamieścic tam e meila. pozdrawiam
Andruch też czytałem
21 Lipca, 2010 - 01:39
Faktycznie trzeba jechać do Fromborka.
chłopie
21 Lipca, 2010 - 00:56
Dziś już późno ale ..wrócimy do tej rozmowy ..
Napisz może tak w jednym zdaniu o jaką to skrzynkę (kontakt) Ci chodziło ..do kogo właściwie..?
pozdrawiam
............................
"Pozwól mi Panie bym stał się narzędziem Twej sprawiedliwości"
http://andruch.blogspot.com/
/Klub GP w Opolu/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Andruch
21 Lipca, 2010 - 06:52
Circ coś pisze na blogu-Ludzie.Tworzymy legiony. I tam pisze aby na skrzynce zostawić,podać e-meila.Andruch paniatno,wersteien,rozumiesz. Pozdrawiam i dobrego dnia życzę.
Reasumując: 1. W żadnym
21 Lipca, 2010 - 01:11
Reasumując:
1. W żadnym zdaniu nie napisałem, że nie masz racji.
2. W swoich komentarzach starałem się uzupełnić Twój punkt widzenia o bezdyskusyjne, moim skromnym zdaniem, twierdzenie, że obok pracowitych, dumnych, oddanych Ojczyźnie Polaków są zwykłe kanalie. I ten drugi zbiór jest wielki - jak duży to widać przy okazji każdego głosowania. I tu dygresja: abstrahując od manipulacji mediów, całej tej obrzydliwej sieczki, to i tak ten zbiór jest zbyt duży, by całą winę na wszystkie nasze nieszczęścia zwalać na innych!
3. Ja też nie widzę powodów, by z wszystkich robić naukowców. Wręcz przeciwnie: nie podzielam opinii wielu komentatorów (także prawicowych - vide Ziemkiewicz), którzy podniecają się wzrostem liczby Polaków z wyższym wykształceniem i sądzę, że zdecydowana większość tych patentowanych durni nie godna jest matury. Dlatego też cenie sobie takie głosy jak Twój (wszak nie ukrywasz, że jesteś chłopem!), z tym, że niepodoba mi się, że praktycznie na każdym kroku to podkreślasz. To jest najzwyklejszy szantaż emocjonalny!
4. Jeżeli masz dzieci, to zrozumiesz o czym teraz napiszę. Jak Twoja pociecha coś, za przeproszeniem, ewidentnie spieprzy, coś jej nie wyjdzie, to co? Powiesz jej, że to nie je wina, tylko tego wszystkiego co jest dookoła? Że wszystko byłoby ładnie i pięknie, gdyby nie oszukiwali, nóg nie podkładali, gdyby nie kopali po kostkach? Co powiesz: to nie Twoja wina, tylko tych okoliczności? Czy też powiesz jej: popełniłeś/aś błąd! To Twoja wina, musisz ponieść konsekwencje i to naprawić. To że okoliczności są niesprzyjające nie jest wystarczającym usprawiedliwieniem! Która wersja jest bardziej pedagogiczna? Która buduje charakter a która powoduje szukanie winy u wszystkich dookoła tylko nie u siebie?
I teraz zastanów się: jak powiesz Polakom, że za wszystkie ich niedole odpowiada ktoś inny, nie oni, to może ci Polacy coś kiedyś zmienią, coś naprawią. Ale to będzie prowizoryczne, bo zbudowane na krzywym fundamencie nieprawdy o braku własnej odpowiedzialności. No bo skoro ktoś inny jest winny, to my jesteśmy czyści jak łza! Ale tak nie jest i Ty o tym wiesz. Więc dlaczego nie mówisz Polakom: weźcie się kurwa do roboty (i nie mam tylko i wyłącznie na myśli pracy)! Zacznijcie się zmieniać! To Wy musicie się najpierw zmienić. Bo tu nie chodzi o to, że ja gardzę tym polactwem czy coś podobnego. Nie! Nie! Ja tylko mówię: marudzisz, że politycy to złodzieje, ale sam dajesz łapówy na lewo i prawo! Mówisz, że bieda nie ma pieniedzy a kto załatwia sobie lewe zwolnienia lekarskie, renty inwalidzkie i w ten sposób trzepie państwo po budżecie! Nie wiem jak jest teraz, ale jesze parę lat temu obywatele pracujący byli w Polsce w mniejszości! Większość stanowili emeryci i renciści!!! Eee tam, szkoda gadać - wyliczankę Polaków-kombinatorów można ciągnąć w nieskończoność! To może trzeba tym ludziom powiedzieć dość? CZy raczej mówić im, że som hlóbom tego Narodu i wszystkie konfitury należą im się jak psu buda? Dla mnie odpowiedź jest oczywista!
Ale Ty wybierasz łatwiejszą drogę...
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Mój twitterek
O widzisz Wilku
21 Lipca, 2010 - 06:56
Teraz rozumię co do joty.A to kręcisz i filozofujesz , zamiast kawę na ławę. Pozdrawiam
Nurni, stuprocentowa racja!
21 Lipca, 2010 - 08:18
Będąc w kraju, podczas którejś z kolei dyskusji, a miałem ich sporo, wnerwiłem się maksymalnie. Kuzyn zaczął mnie uświadamiać, że my za granicą nic nie wiemy, nic nie możemy powiedzieć co się dzieje w kraju. No to ja mu na to, stań z nosem na ścinie i powiedz mi co widzisz, no to on mi na to, że kolorek i malutką ryskę, a teraz, mówię mu, przyjdź tu do mnie pod drugą ścianę i powiedz mi co widzisz. Facet patrzy się na mnie jak na wariata, ale zauważył, że naprawdę jestem wnerwiony, więc przyszedł i powidział co widzi, a widział dużo, dużo więcej. No to ja mu na to, widzisz różnica między nami jest taka, że ty stoisz z nosem na ścianie, a ja widzę nie tylko twój kolorek i ryskę, ja z daleka widzę całe twoje mieszkanie. I nie ty, ale ja mogę powiedzieć jak potężny bałagan masz w mieszkaniu, i co powinieneś zrobić aby ten bałagan sprzątnąć, a ty mi o kolorku i rysce. Załapał!. Chwała mu za to.
Niestety Polacy mają jakąś dziwną tendencję do składania win na wszystkich dookoła, tyko nie my Polacy. My jako naród bohaterów w czasie wojny, my obalaliśmy, panie, komunizm, my to som ho, ho, ho. A teraz trochę prawdy. W czasie wojny armia podziemna i walcząca na wszystkich frontach świata liczyła w granicach 300 tys. żołnierzy. Jak to się ma do ok 15 milionów dorosłej populacji? A teraz z tym obalaniem komucnizmu. Ruch antykomunistyczny Pierwszej Solidarności w okresie od 1981 do ok. 1984 liczył być może w granicach 50 tys. ludzi. Jak to się ma do 10 milionów członków Pierwszej Solidarności?
Wniosek? Drodzy Polacy, nieważne gdzie, przestańcie się wreszcie podpisywać pod tymi co naprawdę coś robili. To nie robił narodek, to robiły jednostki z tego Narodu. Niestety powtarza się, i widać to przy każdych kolejnych wyborach.
Czy zatem należy się dziwić rządzącym, że nie mają szacunku dla Narodu? A dlaczego mieliby mieć? A czy ktoś ich tego szacunku nauczył? Problem w tym, że politycy innych narodów też o tym wiedzą. Jak zatem mogą szanować kogoś, kto nie szanuje sam siebie. I tu jest pies pogrzebany!
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
@ Jurand
22 Lipca, 2010 - 09:56
Po trzykroć racja! Jakoś optymizmem powiało, że mamy jeszcze myślących ludi, kórzy potafią analizowąc i wyciągać wnioski...
Trzymaj się człeku!
I jak mówi "chłop" - wchodzić gdzie się da i robić państwowotwóczą robotę na zasadzie cichociemnych. I nie mówcie mi, że do tego trzeba być na stanowisku!:) - Jechałam wczoraj drogą po remoncie - robotnikom się chciało i efekt był ten, że prawie nie czułam, że jakieś studzienki w tej drodze są! A że wiozłam inwalidę po urazie kręgosłupa, to gotowa byłam tych robotników po tyłkach całować na rynku w południe! Za te studzienki normalnie zrobione...
Ale droga to betka (wiem)... zresztą to już inny temat, a Wy wiecie o co chodzi bez mojego ględzenia.
Bez kropki
22 Lipca, 2010 - 15:36
Robotnik zawsze wykona dobrze robotę,jeśli będzie o tym wiedział że innej opcji nie ma.Widocznie maja mądrego szefa który szanuje ich a oni jego. . Pozdrawiam
@ chłop
22 Lipca, 2010 - 20:23
Wiem. Posłużyłam się tym jako przykładem na poparcie mojej tezy, że każdy z nas, na każdym poziomie może coś zrobić. Jak zauwazyłeś w innej dyskusji, nie każdy musi być bystrem-magistrem. Jednak każdy może być niepoprawnym:). Jeśli zechce. I każdy, na swoim poziomie (stołku, w kanale) może robić coś dobrego dla kraju. Po cichu, w konspirze - też. Ale to już odrębny temat.
Bez kropki
22 Lipca, 2010 - 22:57
Wiem.rozumię,nawykłem do odpowiadania moim gościom na blogu.Tylko sprecyzowałem temat studzienek.Ten burdel z nimi to chyba wszyscy widzą.Mnie wkurza wszystko co jest byle jakie.Ja bym odrazu wywalal za burte,robotnika na samym koncu. Pozdrawiam
Sfalszowane wybory
21 Lipca, 2010 - 03:16
juz sie raz wydarzylo,a przynajmniej jeden raz zostalo ewidentnie"zlapane za reke" Sfalszowane wybory w tzw III RP Chodzilo o wybory burmistrza miasta Leczna na Lubelszczyznie Ten mechanizm warto znac-jak tego dokonano Ogolnie podejrzanie za wysoka frekwencja,duza ilosc glosow niewaznych i komisje obwodowe,gdzie aparat urzedniczy jest zdominowany przez ubecje i czerwonke-to sa bardzo wazne sprawy do rozpoznawania oszustw Podejrzanie wysoka frekwencja znaczy:dorobiono glosy Duza ilosc glosow niewaznych- znaczy:czesc glosow waznych na nie tego kandydata,co potrzeba,zostala przerobiona na glosy niewazne Sami swoi w komisji- to warunek sukcesu takiej operacji W dniu 4 lipca Polacy"wybrali"komorowskiego Akurat-juz w to wierze!nasz narod jest bardzo zmanipulowany,m.in dlatego ze prawdy nie szuka/wg slow Pana Jezusa"Poznacie prawde,a prawda was wyzwoli"/ Ale nie jest znowu taki glupi! W Polsce glosowano na Kwasniewskiego,zeby pozbyc sie Walesy,glosowano na AWS,zeby dac szanse "Solidarnosci" bez Walesy,przegrano AWS -gdy okazalo sie co to jest Polacy postawili na SLD,a potem zasadnie "przegnali" bande spod znaku czerwonki We wszystkich tych glosowaniach byl sens takze w glosowaniu na PiS A jaki byl sens w glosowaniu na PO czy na komorowskiego-oblesnego obludnika znanego z chamskich zartow? Gdy jak chamowaty debilek nasmiewal sie nad trumna prezydenta Lecha Kaczynskiego,zeby teraz w niebie pani Maria Kaczynska na niego uwazala,zeby nie robil smiesznych gaf? Albo jak w 2008 roku,gdy w radiu ZET zapewnial ze 'wkrotce gdzies pan prezydent poleci samolotem i tak to sie skonczy" Komorowski,swinia z hrabiowskim herbem,w oczywisty sposob zamieszany w zamach na prezydenta RP Oblesne,obludne,durne i chamskie,pozbawione osobowosci urzedniczysko!A jedyna jego zaleta jest sprawny piracki styl jazdy samochodem? Tyle ze brykka nie jego BMW--ica siodenka,panstwowa-auto urzedowe marszalka Sejmu Alez w Polsce,by miec poparcie,ciagle jeszcze trzeba miec osobowosc,cos soba prezentowac!By autentycznie wygrac! By porwac ludzi za soba! A w koncu nie dajmy sie zwariowac,znamy przeciez ludzi z Wroclawia,Szczecina,Gdanska czy z Poznania....Alez oni mysla tak samo jak my!Tuska jeszcze bardziej nie cirpia,zwlaszcza w Poznaniu i w Szczecinie!I co,czy oni sa za Partia Oszustow?Ktos mogl dac PO i Komorowskiemu tyle glosow w Polsce zachodniej,jak nie obwodowe komisje wyborcze?A fakt,ze wybory w Polsce ,na znacznym obszarze Polski,moga byc permamentnie falszowane,i to od dawna- i co z tym zrobic-a to sa naprawde wazne sprawy!!!" Jest to fragment art "Kuriera" chicagowskiego z ostatniej soboty
alicja
Astrologiczny Zys . Nie mylic z zyskiem (pekuniarnym) .
21 Lipca, 2010 - 01:51
T - REX Proponuje przyjrzec sie blizej naszemu godlu narodowemu - Orlowi Bialemu . Kiedy , jak dawno temu pojawily sie Mu w skrzydlach gwiazdki , jak dawno temu to bylo i kto wpadl na taki pomysl ? Przedtem nie mial gwiazdek jak Mu sie blizej przyjrzycie , a potem nagle mial . Kto Mu je dal i dodal ?
Jakos od tego momentu kiepsko zaczal latac , a niedlugo potem zaczal wrecz pikowac w dol , by na pewien czas zginac , i dopiero po dlugim czasie odrodzic sie jak Fenix z popiolow ? I kto mu bardzo probowal przeszkodzic w tych odrodzinach ? Moze to jakas wskazowka ?
Tak poza tym to wszystkie Narody potrzebuja orlow przednich i nadrzednych - elit . Ale nie jelit , ktorych jedynym celem jest eksploatacja "rodakow " . Elit , ktore nie gardza nawet tymi slabszymi Rodakami , ktore sa na tyle Polakami by zadbac nawet o tych slabszych i "glupszych" . Narod nie majacy elit nie ma jak rownac w gore , wiec rowna w dol . No a problem podwojnych elit rozwiazano eliminujac/eksterminujac elity rdzennie polskie . Te co powstaly sa uzurpatorskie i polskojezyczne , ale nie polskie . Skomplikowany problem . Trzeba bedzie zastosowac aksjomat bilansu owocowego ?
No i jak tam idzie z tymi gwiazdkami w skrzydlach ? Kiedy i kto ? Niby tylko symbol , ale ciezko latac . Sciaga w dol .
Pozdrowienia .
T - REX
Coś na ten temat znalazłem...
21 Lipca, 2010 - 02:22
W okresie zaborów w środowiskach rewolucyjno-demokratycznych zrodził się pomysł usunięcia korony z głowy orła. Więcej, w 1831 roku Joachim Lelewel zaproponował zastąpienie korony frygijską czapką, symbolem wolności w rozumieniu rewolucji francuskiej. Na szczęście znaleźli się Polacy wierni tradycji narodowego znaku, którzy prowadzili Polskę ku niepodległości pod znakiem orła w koronie zamkniętej. Jednak po odzyskaniu niepodległości na początku godłem Polski był orzeł bez korony. Dopiero w sierpniu 1919 roku przywrócono orłowi zamkniętą koronę zwieńczoną krzyżem.
Stan taki trwał osiem lat, kiedy to w 1927 roku wprowadzony został nowy wizerunek orła.Autorem zmian był prof. Zygmunt Kamiński. Zmodyfikował on sylwetkę orła, usunął krzyż z korony, a samą koronę pozostawił otwartą. Ponadto tradycyjne koniczynki wieńczące przepaskę biegnącą przez skrzydła zastąpił gwiazdkami, w których współcześni widzieli niewątpliwy tajemny znak masoński16. Niestety, protesty świadomej części społeczeństwa spełzły na niczym, a godło w formie z 1927 roku stało się, po zdjęciu korony, godłem PRL. Godło to – po założeniu korony w 1989 roku – do dziś jest oficjalnym symbolem narodowym Polski.
Aerodynamika awiacyjna Zysa .
22 Lipca, 2010 - 00:10
T - REX Pawel T - zgadza sie z grubsza biorac , choc co do czasu kiedy koniczynki zostaly zastapione gwiazdkami to mozna sie cofnac o wiele bardziej do tylu , cos zdajsie okolo 1750 roku , ale to nielatwo znalezc . Koniczynki przynosza szczescie , a gwiazdki ?
Jakby nie bylo to i tak Zys obecnie jest symbolem nominalnym . W rzeczywistosci to mamy chwilowo ( tylko tymczasowo miejmy nadzieje ) nieco inne godlo narodowe w rzeczywistosci . To taki ptak dziwak , hybryda . Pole godla jest niebieskie , otoczone 12 pozlocistymi gwiazdkami , w centrum ptak - hybryda .
Glowa ptaka jest od kukulki , przybrana jak najbardziej w frygijke /jarmulke /budionowke . Ptak ma rozcapierzone skrzydla , znacznie przerzedzone i poszarpane . W centrum jednego skrzydla jest gwiazdka i w centrum drugiego takze , ale nie symetryczne , roznia sie geometria - iloscia ramion . Poza tym jedna gwiazdka odbija inna dlugosc swiatla niz ta druga , jedna czerwona , druga zolta . Cialo ptaka to szary zwykly wrobelek .
Ptak trzyma w szponach ( przy skutych lancuchami nogach ) mlot po lewej stronie , a cyrkiel po prawej . W pasie jest przewiazany drutem kolczastym , takim samym jak polskie dzieciatka na Wolyniu przywiazane do drzewa przez potomkow Chmielnickiego . Nad glowa ptaka wisi czarny orzel model grosse schwartze adler .
U gory napis III RP - rzecz plugawa , na dole napis - defraudanci i eksploatorzy swiata , laczcie sie .
Taka przynajmniej zdaje sie byc obecna sytuacja Zysa , niestety . Do Orla Bialego chwilowo mu bardzo daleko , to nie czasy Chrobrego , Jagielly , Sobieskiego czy Pilsudskiego . Nawet kosciol opuscil swe owieczki i dolaczyl do grona oportunistycznych kolaborantow i eksploatorow , skomercjalizowal sie , odkrzyzowal i odswiecil . Tylko zwykli , prawdziwi Patrioci moga ratowac siebie , Polske i Zysa Bialego .
Pozdrowienia .
T - REX
Tak gwoli ścisłości
22 Lipca, 2010 - 01:17
Tak gwoli ścisłości, bo jak mówi Pismo "kto w małym wierny jest, ten i w wielkim będzie", to zdjęcie "dzieciątek" chociaż powszechnie kojarzone z Wołyniem, pochodzi sprzed wojny: http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/plus_minus_070519/plus_minus_a_8.html
To nie ma większego znaczenia, bo wołyńskiego bestialstwa nie da się opisać. Ale lepiej wiedzieć.
Pozdrawiam potężnie.
[quote=T-REX]przewiazany drutem kolczastym, takim samym jak polskie dzieciatka na Wolyniu przywiazane do drzewa przez potomkow Chmielnickiego[/quote]
@ MT
22 Lipca, 2010 - 01:45
T - REX Dziekuje bardzo za sprecyzowanie i poprawke , nie wiedzialem ze to wczesniejsze zdjecie .Duzo czytalem o Wolyniu i Podolu , to zdjecie to i tak w porownaniu z tym co tam sie dzialo pewnie nie najgorsze . No ale fakt faktem , wiec to niedokladnie tak jak myslalem .
Gdzies czytalem liste 50 -tortur/metod mordowania tam i pozniej uzywanych przez ukraincow wobec ludnosci polskiej , to i tak by tym biednym dzieciom w porownaniu z tym sie udalo umknac jeszcze gorszemu losowi .
Dziekuje i pozdrawiam serdecznie .
T - REX
Re: @ MT
22 Lipca, 2010 - 01:51
Lista tortur miała aż 200 pozycji.
@T-REX
22 Lipca, 2010 - 01:57
Również dziękuję i pozdrawiam.
A co by Pan polecał do poczytania o Wołyniu i Podolu jako materiał "pierwszego rażenia" dla osób, dla których ten temat jest zupełnie obcy/nowy? Coś takiego "od podstaw" i niedługiego. Rzetelnego i jeszcze żeby było za darmo w internecie... Jest coś takiego?
Zbrodnie OUN Bandery na ludnosci ukrainskiej - zmowa milczenia
22 Lipca, 2010 - 02:18
Proszę bardzo i przepraszam, że się wciskam między wódkę a zakąskę. W tym opracowaniu jest sporo na temat Polaków zamordowanych przez banderowców. Napisał tę pracę Wiktor Poliszczuk.
http://www.electronicmuseum.ca/Poland-WW2/ukrainian_insurgent_atrocities/uia_ukrainian_victims_pol.html
Paweł a ten Poliszczuk to pewniak ?
22 Lipca, 2010 - 10:50
Nie pamiętam dokładnie ale metod mordowania ci kanibale mieli około 200 a nie 50 ciu.Prof Prus chyba sporo książek napisał.Ja kiesyś kupiłem,ale droga ponad 100 wę książkę Państwa Siemaszko [córka i ojciec, Ewa i Władysław] "Ludobójstwo dokonane przez nacjonalistów ukrainskich na ludności polskiej Wołynia 1939-1945" tom I,II.Wydana przez Von Borowiecky.Ci państwo jezdzili osobicie po tych terenach i spisywali,badali sprawy od podstaw.A więc rzetelna żmudna praca .Oczywiście to nie dotyczy wszystkich zbrodni,tylko jakiejś części.Nie wiem czy coś jest o tym w internecie.O ile pamiętam to zbadali ,udokumentowali okolo 60 tysięcy zbrodni. Trzeba wiedzieć co się czyta bo książki pisze sporo ukrainców,ukr.ze świata zafałszowanych celowo.Może jakieś dobre biblioteki mają to "Ludobójstwo". To nie jest takie tam czytadło,tylko opis mordu po mordzie z opisem metod.Myślę że historia świata nie zna takiego gatunku kanibalizmu,okrucieństwa. Pozdrawiam.
Re: Paweł a ten Poliszczuk to pewniak ?
22 Lipca, 2010 - 13:09
Poliszczuk to bardzo rzetelny naukowiec, żaden nacjonalista, na Ukrainie nacjonaliści ukraińscy uważają go za zdrajcę i Polaka.
Opracowania Siemaszków są bardzo dobre.
W wielu publikacjach na temat zbrodni dokonanych na Polakach przez ukraińskich zwyrodnialców pojawiają się zdjęcia z dziećmi pomordowanymi przez Ukraińców, a potem zawieszonych w wianuszki na drzewach. Jednak ta fotografia z wianuszkiem małych dzieci przyczepionych do drzewa, o której rozmawialiśmy wcześniej jest przedstawiana jako dowód ich zbrodni w wielu książkach oraz dokumentach filmowych tworzonych na przykład na YT. Ta, o której pisaliśmy wcześniej, że to była zwykła zbrodnia kryminalna popełniona przez chorą psychicznie matkę cygankę na swoich dzieciach w 1928 roku?
Musze to sobie wyjaśnić. Nie znałem tego opracowania, które pojawiło się na ten temat na łamach Rzeczpospolitej, które nam umożliwił przeczytać pan Turbanator.
Pozdrawiam.
Paweł dlatego pytam
22 Lipca, 2010 - 15:44
Bo pomyliło mi się nazwisko. którego nie moge sobie przypomnieć. Presona nongrata łazi po pałacach w Polsce i Stolcman chciał go odznaczyć.Jednak po protestach ,zrezygnował. Może wiesz o kogo chodzi.Chyba jest ,byl naczelnym jakiejś gazety wydawanej w Polsce dla ukraińców.Nie mam tego wszystkiego zapisanego aby na wszystkie tematy automatycznie znaleśc dane. A jak wiesz w takim natloku glowa skolowana. Pozdrawiam
Mnie chodzi o tego Poluszczuka.
22 Lipca, 2010 - 16:13
Pochodził z mieszanej rodziny polsko-ukraińskiej, sam określał się jako "prawosławny Ukrainiec"[3]. Posiadał obywatelstwo polskie i kanadyjskie[4]. Po agresji ZSRR na Polskę, jego ojciec - wójt gminy Dubno[5] został aresztowany przez NKWD, a w kwietniu 1940 rozstrzelany bez sądu[6]. 13 kwietnia 1940 wraz z matką i siostrami został wywieziony do Kazachstanu, gdzie przebywał do listopada 1944. Potem rodzinę przesiedlono na wschodnią Ukrainę. W 1946 Poliszczukowie przybyli do Polski[7].
Za wikipedią.
Być może w pewnym momencie pan Poliszczuk Wiktor zszedł ze swojej życiowej drogi i współpracował z komunistami polskimi, co jest dla mnie haniebne, natomiast jego prace na temat nacjonalistycznych oprawców ukraińskich są w jego wydaniu bardzo rzetelne i ciekawe. Od tej strony osobiście nic im nie mogę zarzucić, być może wynika to z mojej niewiedzy, za co wszystkich bardzo przepraszam. Przecież każdy z nas może popełniać grzechy, jednak najważniejszą sprawą jest, aby nie być zaprzańcem i żeby próbować zejść ze złej drogi, na którą kiedyś się weszło, takim osobom można wybaczyć. To jest moje zdanie w tej kwestii.
Pozdrawiam.
@ MT
22 Lipca, 2010 - 02:33
T - REX Przepraszam , ale akurat nie mam nic pod reka , to bylo z rok temu . Pamietam , ze wszedlem na strone Kresy? , latwo znalezc jak sie szuka na kresy , potem po paru poglebieniach spowinowaconych otworzylo sie cale eldorado wiadomosci i relacji . Bylo tez sporo odnosnikoe bibliograficznych , sporo literatury ludzie jeszcze zdazyli poswiadczyc zanim zaczeli odchodzic z powodu wieku . Tak w ogole to bylem nawet troche zaskoczony ile artykulow i wiedzy sie uchowalo na temat Kresow , ogromny material jak sie zacznie rozgrzebywac . Szkoda , ze stamtad nas kolchozniki wygonili , to byly bardzo dla Polski i Polskosci wazne krainy , od polnocnego -wschodu do poludniowego . Iluz wspanialych ludzi stamtad pochodzilo . Jak bys nie mogl znalezc informacji to sie odezwij , to poszukam lepszych sladow jeszcze raz . Kresy udalo sie sowietom zamordowac , ale pamieci o nich to nie .
Pozdrowienia .
T - REX
@Chłop ze Wsi
21 Lipca, 2010 - 14:37
Szanowny Chłopie ze Wsi!
1. Jest Kościół. Być może należy tu szukać oparcia w sensie nie tylko duchowym, ale i ludzi, kontaktów, wsparcia organizacyjnego. (Ateiści też mile widziani, ks. Popiełuszko ich przyjmował)
2. Czy nie należy zrobić rozpoznania i nawiązać kontakty wśród istniejących ruchów i organizacji? Większość z nich to zapewne "partie kanapowe" i "śmiech na sali", ale są i być może na razie znaczą więcej, niż "my". Pierwsze z brzegu: środowisko skupione wokół niedoszłego kandydata p. Dariusza Kosiura. Środowiska, które spotkały się przed wyborami na kongresie bodajże w Krakowie, próbując wyłonić wspólnego kandydata. Porozumienie Organizacji Narodowych i Patriotycznych. Różne inicjatywy polonijne.
3. Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi "legionami". O to, żeby pozostawać w kontakcie? No ale to chyba każdy takie czy inne kontakty niezależne od włodarzy internetu ma. Więc może chodzi o strukturę bardziej sfromalizowaną, np. że raz na tydzień sprawdzamy przez email, czy dziesiątka jest w komplecie? A może ma ta struktura służyć do wymiany informacji? No ale przecież są wygodniejsze sposoby, a całego internetu nie zamkną od razu. Proszę o konkrety. Wklejam ten akapit także pod notką circa http://niepoprawni.pl/blog/34/ludzie-tworzymy-legiony
Nazwa "legiony" jest OK. Jest taka organizacja "Legion Maryi", na przykład.
Brzmi... nieźle.
Mufi,krajanie z za płota.
21 Lipca, 2010 - 16:01
Moim zdaniem wszystkie drogi do wolnej POLSKI są dobre. Ja tylko nie uznaje tych wszystkich intelektóalistów, okrąglostołowych, no ma sie rozumieć i rozwiedki wszelkiej maści. A tego jest na tony w POLSCE jak i w kościele. Sam o tym wiesz. Moim zdaniem zabawy w partyjki to strata czasu, którego nie ma. Jeśli partia, nawet cicha , to tylko na twardych zasadach typu AK, wojsko. Chodzi mi o odpowiedzialność stu procentową, od żolnierza do samej góry, a nie wiecie rozumiecie itp pierdoły. Powiedzmy wybierzemy takiego na posła, a on sie przyłączy do peło czy innego dziadostwa. Nie ma takich mozliwości i cześć. Pozdrawiam
Budujemy legiony.
22 Lipca, 2010 - 03:56
Proszę wymieniać się meilami i pakować w 10-tki na meilach, jak legiony rzymskie.
10-tka wybiera lidera, 10 liderów łaczy się i wybierają setnika, ci tysięcznika itd.
ma być qrna porządek jak w wojsku. Bez marudzenia. Jak się poukłądamy, robimy akcję, z końcem sierpnia.
Rozsyłać to na privy w całej sieci.
I uruchomić wyobraźnię, poczytać czym jest hierarchia.
Kosciół jest hierarchią, piekło, niebo, masoneria, korporacja itd. Całe Stworzenie ma naturę hierarchiczną.
Hasło, Prawda i Dobro.
Parton-św. Ekspedyt od spraw beznadziejnych.
proszę chętnych na priv najlepiej liderów, nawet z niepełnymi 10-tkami, to podrzucę chętnych.
Budujemy, łaczymy się w pęczki, czekamy na sygnał.
Polskie marudzenie
22 Lipca, 2010 - 04:13
A ja w ramach polskiego marudzenia wolę za patrona bł. ks. Popiełuszkę.
Może jako pierwszą "akcję" zrobimy głosowanie?
Tylko że to by była - tfu tfu! - demo-cośtam...
Pozdrawiam zacięcie.
Ekspedyt jest, bo on od legionow i spraw beznadziejnych
22 Lipca, 2010 - 13:34
ale możemy dołaczyć ks. Popiełuszkę, oczywiście, ja bym dodała jeszcze śp. Ojca Piotra Rostworowskiego, od mądrości.
Na razie nie robimy akcji, bo jest nas za mało. Na razie się wzajemnie wciągamy i tłumaczymy, bo ludzie nie kapują. Boją się, ze będzie jak z Solidarnością, ale tu nie ma siły, by ukraść ten ruch, bo on wyrasta ze skrzynek pocztowych.
no to pisać do siebie, wymieniać się meilami i głaszać na razie do mnie, dopóki nie pojawi się setnik. Wtedy będzie łatwiej. Na razie rodzi się porządek, z chaosu.