Syjonizm zagrożeniem dla Polski cd
Organizacje te od samego początku swego istnienia wpływają na polityke poszczególnych państw,współdecydują o wojnach i pokoju, manipulują wyborami przywódców.Pod wpływem ich działania USA przekształcono w żandarma światowego, a Unia Europejska stała się jednym z głównych filarów globalizacji.Pierwszorzędną rolę odgrywają w niej Bank Światowy i Międzynarodowy Fundusz Walutowy.
Syjonizm stał się jednym z głównych zagrożeń dla Polski.Syjoniści skoncentrowali wystarczające siły i środki, aby niszczyc materialnie i duchowo Polskę.Słabą Polską łatwiej jest rządzić.Wykorzystując naiwność Polek i Polaków oraz wyprane mózgi inteligencji polskiej, uznali polskie elity za niezdolne do rządzenia Polską i doszli do wniosku,że jest odpowiedni czas, aby przejąć władzę,opanować centra decyzyjne i finansowe,przeniknąć do kierownictwa partii politycznych,organizacji społecznych i związkowych , przekształcić Polskę w JUDEOPOLONIĘ. Pod pozorem reform prowadzą polityke dogłębnej destrukcji polskiego potencjału gospodarczego i kulturalnego.Polaków traktują jako bezwolne i bezmyślne bydło, a gdy nadarzy się okazja, poprowadzić na rzez.
Trendy syjonistycznej globalizacji uwidaczniają się przede wszystkim w :
DEPOLONIZACJI, która polega na niszczeniu wszystkiego co polskie. Przeciwko Polakom uruchomiona została wielka machina demoralizacji i fałszu.Fałszowana jest historia. Podejmowane są działania mające na celu zagubienie tożsamości Polaków , dławienie ich uczuć patriotycznych. Czynione są starania , aby dla nich stały się obce pojęcia- Ojczyzna, Naród. Nasila się proces deprawacji młodzieży.Szerzona jest narkomania i alkocholizm. Wzrastaja różnego rodzaju zwyrodnienia, zboczenia i zgnilizna moralna.Coraz więcej młodzieży wkracza na drogę przestępstw. Media robią wszystko , aby jak najbardziej ogłupić Polaków.W oczach opini światowej przedstawia się Polaków jako ludzi mało wartościowych.Z tego powodu powszechne są objawy dyskryminacji.
DEZINTEGRACJI NARODU. Przejawia się w jego rozpadaniu i rozkładzie. Likwidacja miejsc pracy spowodowała utratę zródła utrzymania dla około 5 mln Polaków.Wielu z nich zmuszonych zostalo do szukania chleba poza granicami Polski.Coraz więcej rodzin ulega rozłące , a nawet rozbiciu.
DEMONTAŻU PAŃSTWA. Polega na jego rozkładzie na różne sposoby.Pod pozorem transformacji ustrojowej i konieczności przeprowadzania reform prowadzono politykę dogłębnej destrukcji polskiego potencjału gospodarczego.Doprowadziła ona do zaboru mienia Polaków we wszystkich jego postaciach.Wykupione zostały za bezcen fabryki, media,większość banków. Likwidacji uległo tysiące nowoczesnych fabryk i zakładów pracy. Wiele branż, a nawet gałęzi przemysłu przestało istnieć. W ten sposób Zachód pozbył się potęcjalnej polskiej konkurencji. Polska, która nie tak dawno zajmowała 10 miejsce na liście najbardziej rozwiniętych krajów świata , znajduje się obecnie daleko w tyle.Po przystąpieniu do Unii Europejskiej na terenie Polski powstaną tzw Euroregiony, a Polska jako panstwo przestanie istnieć.
DEGRADACJI INTELEKTUALNEJ I BIOLOGICZNEJ. Polega na odbieraniu Polakom godności, zniesławianiu dobrego ich imienia, pozbawianiu środków na kształcenie, utrzymanie,leczenie i zapewnienie odpowiednich warunków mieszkaniowych.Dla większości Polaków godne życie jest abstrakcją.Coraz więcej ludzi stacza się na margines , ulega deprawacji i ląduje na dnie.
Do niszczenia Polski i Polaków powołane zostały odpowiednie agendy, a między innymi:
- Centrum Stosunków Międzynarodowych
- Fundacja Batorego
- Fundacja Fulbrighta
- Fundacja im. Schumana
- Fundacja Współpracy Polsko -[N] niemieckiej
- Instytut Spraw Publicznych
- Klub Europa
- Narodowa Rada Integracji Europejskiej
- Rada Polityki Pieniężnej
- Rada Polityki zagranicznej
Syjoniści z Polski wspomagali kadrowo Izrael.Szczególnie nasilenie tego wspomagania miało miejsce w 1967 r, kiedy to w czerwcu Izrael zaatakował Egipt i po 6-dniowej wojnie jego wojska zajęły Synaj i doszły do Kanału Sueskiego.Polscy żydzi zajmowali kierownicze stanowiska w rządzie Izraela [G.Meir,M.Dajan]. Z Izraelem niejednokrotnie zawierane były niekorzystne dla Polski umowy.
Polska została wplątana w wojnę z Irakiem i Afganistanem.Polscy żołnierze, wbrew woli Polaków, zmuszeni zostali do hańbiącej służby okupacyjnej.Wciągnięci zostali w awanturę, w której globalistom chodzi o opanowanie zasobnych złóż ropy naftowej oraz o oczyszczenie przedpola do dalszego rozszerzania się Izraela.Już obecnie "płynne złoto" przepompowywane jest ropociągami do Turcji i Izraela, skąd dalej transportowane jest tankowcami do USA i Wielkiej Brytanii.Na irackiej ropie bogacą się własciciele koncernów naftowych.Natomiast polskim rodzinom pozostają rozpacz i łzy po zabitych żołnierzach.Rządzący Polską syjoniści czują się bezkarni.Są skorumpowani, powiązani mafijnie i gangstersko.Okradaja Polskę na różne sposoby.Ukradzione miliony lokują w bankach swoich pobratymców.W przypadku gdy grozi im aresztowanie , uciekają do swojej ojczyzny- Izraela i nic im nie mozna zrobić [Gąsiorowski, Morel itd].Niesmak budzą fakty,że każdego dnia polskojęzyczne madia donoszą społeczeństwu polskiemu o ich "wyczynach", pokazują i opisują ich zarozumiałość,arogancję i butę.Przeciwstawienie się syjonistom jest trudne z wielu względów.Jednym z nich jest dyletantyzm Polaków,który graniczy z zupełnym brakiem wiedzy o otaczającej rzeczywistości.Jednakże coraz więcej Polaków zaczyna mysleć kategoriami panstwa.Pragnie być gospodarzami we własnym kraju i panami na własnej ziemi i nie godzi się z rządami syjonistów. --Tekst jak w części pierwszej z Tylko Polska pan Stanisław Kędzierawski.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3915 odsłon
Komentarze
prawdo
19 Lipca, 2010 - 21:24
Może mi ktoś wytłumaczyć czemu w Polsce zakazane i karane, są zapędy nacjonalistyczne jak hitleryzm i stalinizm, a żydowskie nie, wręcz przeciwnie, karani są ci którzy walczą z nacjonalizmem żydowskim?
Teli -postaram się w kilku słowach.
19 Lipca, 2010 - 21:39
Hitleryzm jak nazywasz i stalinizm to są twory żydowskosyjonistyczne.Oni juz swoje zrobili,kase wzieli i zamkneli temat,boja sie aby ktoś nie wziął z nich przykładu i nie dokopał im w ten sam sposób.A tzw nacjonalizm żydowski,czytaj jeszcze raz artykół. Pozdrawiam serdecznie.
@teli
19 Lipca, 2010 - 21:44
Może Żydzi są sprytniejsi?
@chlop
19 Lipca, 2010 - 21:36
Międzynarodowy Fundusz Walutowy... czy to nie tam musimy zapłacić te 60 mln za podłączenie do linii kredytowej (dzięki zapobiegliwości Rostowskiego)? ;p
No popatrz, myślałam, że ta forsa miała przejść dalej, a tu od razu wpłacana jest na jedno z kont odbiorcy...
ALE: Skrzypek nie chciał się podłączyć i płacić...
Re: @chlop
19 Lipca, 2010 - 21:47
Dlatego i on musiał m. in. zginąć w "katastrofie" pod Smoleńskiem.
Paweł T.
19 Lipca, 2010 - 21:59
Tak też sobie myślę, ale chciałabym wiedzieć,
co @chłop na to, bo to jakby stawia Skrzypka po przeciwnej stronie, co wydaje się być, przynajmniej na pierwszy rzut oka, niezgodne z teorią Autora...
Miły Chłopie... co Ty na to? :)
PP-zgodzę się z Pawłem
19 Lipca, 2010 - 22:15
Czasami trafi się człowiek na stanowisko.Powiem tak prawdziwy człowiek.Oni to moga traktować jako wypadek przy pracy.Jak u Orwella człowiek uczciwy jest dla nich zbędny. Pozdrawiam.
@PP
19 Lipca, 2010 - 21:50
A co zrobili nam promocję miało być 200 milionów? Skrzypek nie chciał, a Belka bezproblemowo.
Teli-no właśnie
19 Lipca, 2010 - 21:56
Proszę teraz sobie zrobić przegląd tzw władz w Polsce i wyłuskac syjonistów.Pozdrawiam
PP -miła pani.
19 Lipca, 2010 - 21:53
Mam nadzieję że po tym artykule postaram się wyjaśnić,nakreslić po kilka słów na temat tych "fundacji".Jeśli chcesz przeczytac więcej polecam Ci jak zwykle ksiażkę pana Henryka Pająka pt "A naród śpi".On tam opisuje tych "górali" co gdzie i jak szkodzi POLSCE i POLAKOM. Mam nadzieje że pan Pająk nie będzie na mnie zły. W końcu miałem zaszczyt się z nim spotkac i rozmawiać .Otrzymałem nawet jego autograf na wszystkich książkach,które specjalnie zabrałem ze sobą na spotkanie z tym wybitnym obserwatorem , pisarzem , historykiem najnowszych ,wczoraszych dziejów POLSKI. Może pan Henryk gdzieś nas czyta -to pozdrawiam serdeczne pana, żonę i tą piękną wnuczkę. Pozdrawiam serdecznie.
do chłopa
19 Lipca, 2010 - 22:01
sam mówiłeś że teraz w księgarni ciężko o Pająka, teraz tylko gnidy są dostępne,
a i wolę hitleryzm, niż Nationalsozialismus, jakoś nie cierpię słowa socjal
@teli
19 Lipca, 2010 - 22:08
W internecie wcale nie tak ciężko ;-)
Teli juz wyjasniam.
19 Lipca, 2010 - 22:23
Wpisz w google Autora czy tytuł ksiazki.Wyswietlą sie ksiegarnie internetowe.Lub na Allegro-tutaj możesz kupić taniej.No i oczywiście w antykwaritach.Pozdrawiam.
Re: Teli juz wyjasniam.
19 Lipca, 2010 - 22:43
W internecie są też darmowe wersje, chociaż nie wiem czy tak wypada... :)
re all
19 Lipca, 2010 - 22:56
ja do księgarni wchodzę tylko jak pada deszcz , ale w domu mam książki: kucharską i telefoniczną i małą do nabożeństwa, zresztą lepiej nie czytać, bo to szkodzi na oczy i nie wiem co bardziej książki czy komputer
jest dobra analiza jak to Skrzypek podniósł rezerwy walutowe, a nie ruszył kredytu, który kosztował 150 mln i dlatego w tym roku nie chciał podpisać nowego, jest też jak darowaliśmy ruskim 1,5 mld długu za przesył gazu, a podpisaliśmy nową umowę do 2035r , niestety nie mogę tego znaleźć, liczę na innych, bo bardzo ciekawie napisane z odnośnikami jak to zrobił ŁŁ w KAT
Re re all
19 Lipca, 2010 - 23:03
Polecam stronki
www.iskry.pl
www.smolensk-2010.pl tu na dole strony są działy, jednym z nich jest temat "gaz" i dokonania słoneczkoświatłych na tym poletku.
Pozdrawiam myślących.
re wam kontra erewań
20 Lipca, 2010 - 00:22
Ciężko było odnaleźć ale mam , miłej lektury.
http://ndb2010.wordpress.com/zyski-zamachowcow-oraz-geneza-i-przebieg-zamachu/
@Chłopie
19 Lipca, 2010 - 22:17
Widzę, że bez przeczytania tych pozycji nie da rady. ;-)
PP miła
19 Lipca, 2010 - 22:28
Śmiało piszę że już jestem szczęśliwy. Jedna Polka wiedząca więcej to już coś.To znaczy że nie piszę na darmo. Pozdrawiam serdecznie ,będzie nas "dwóch".
Re: PP miła
19 Lipca, 2010 - 22:47
Ostrzegam, że im więcej przeczytam, tym więcej mogę mieć pytań, z natury jestem bardzo dociekliwa. ;-)
Pozdrawiam serdecznie
PP mam tylko nadzieję, ze
19 Lipca, 2010 - 23:08
Będziemy dyskutować. Co zapewne widzisz dzisiaj na moim pierwszym artykule w blogu.Ja lubię tą formę,rozmowy,a nie cos tam 'beknąć" i lecieć dalej. Nie poczuwam sie do grania jakiegoś fachowca w tych dziedzinach.w koncu ja jestem tylko po szkole sredniej,ukończonej, juz nie pamietam jak dawno.Zapraszam do dyskusji.Pozdrawiam
@chłop
19 Lipca, 2010 - 23:16
Dziękuję, chętnie skorzystam.
Dobrej nocy :)
PP miłych snów o wolnej Polsce
19 Lipca, 2010 - 23:25
Aby Polska była POLSKA. I musimy odzyskac od tych bandytów odszkodowania za zniszczony i ukradziony nam majątek narodowy.Pozdrawiam.
Oj, @chłopie drogi
19 Lipca, 2010 - 21:56
Sama prawda, aż coś się w oku kręci gdy pomyśli co zrobiono z naszym społeczeństwem. I jaka "przyszłość" czeka następne pokolenia jeśli nic nie będziemy w stanie zrobić.
pozdrawiam
czekając na dalsze rozwijanie tematu
W. red
W. red
Re syjonizm
19 Lipca, 2010 - 22:28
Dodałbym tylko kontekst. Przez 20 lat wbijano nam propagandowo do głowy naszą "empatię i tolerancję" jako NAJWAŻNIEJSZE cechy Narodowe.Bo przecież MUSIMY ROZUMIEĆ INNEGO CZŁOWIEKA.Nawet wtedy gdy zezwierzęcone bydle, z szyderczym śmiechem, wbija nam palec w oko. Czy prawo nie powinno obejmować tylko LUDZI?? I aby się znaleźć pod jego ochroną, wymogiem nie powinno być stosowanie się do norm LUDZKICH?
Czy przygotowywanie eugeniki dla całych narodów, to jeszcze działanie ludzkie, czy już zwierzęce?
Czym jest samoobrona we Włodowej, w porównaniu ze sprowadzeniem nędzy na setki tysięcy ludzi, jakie zafundował im balcerowicz z bandą?
Pozdrawiam myślących.
Rospin masz oczywiście rację.
19 Lipca, 2010 - 22:34
Te wymysły syjonistów pt;Liberte,Humanitei cos tam jeszcze to bzdety dla goji.Tak samo jak homo nie wiadomo itd.Przeczytaj książkę "Tel awiw za zamkniętymi drzwiami" żyda pana Izraela Szahaka zobaczysz jaka jest tolerancja w gniezdzie,czyli Izraelu. Pozdrawiam
@chłop
19 Lipca, 2010 - 23:30
Wiesz, wynalazcy łagrów nie pozostaliby sobą, gdyby w ramach "przystosowania" do życia w "ojczyźnie" nie zastosowali doświadczeń w kibucach i pośród "tolerujących arabskość".
Pozdrawiam myślących.
@rospin
19 Lipca, 2010 - 23:22
Może nie "musimy", a "powinniśmy".I skąd innonąd jest to słuszne.
Tyle, że to nam wmawiano i wpajano przekonanie o tym że nie stosujemy tych pojęć. Gdy tymczasem było wręcz odwrotnie. Ale to już historia :)
Natomiast co do reszty Twojej wypowiedzi zgadzam się całkowicie. I przy całym obrzydzeniu dla swego egoizmu śmiem powiedzieć:"ZERO TOLERANCJI" dla wspomnianych przez Ciebie prymitywów. I to na każdej płaszczyźnie. Bo to czego doświadczmy to właśnie skutek naszej tolerancji i pobłażliwości.
pozdrawiam
W. red
W. red
W red to widocznie stara zasada
19 Lipca, 2010 - 23:31
Wy tu pilnujcie,przestrzegajcie,bawcie się,a my was puszczamy z torbami.Ja to tak widzę już dawno,ale nie mogłem nigdzie o tym pisać. Na onecie interiach miałem szlaban ze wszystkimi tekstami.Jak to ja mowie maja mnie na czarnej liście.Szkoda że niedawno dowiedziałem sie o niepoprawnych.Przeczytaj Judeopolonię pana Szcześniaka,to jest kontynuacja pełną parą. Pozdrawiam
A jakieś pomysły na przeciwstawienie się ?
19 Lipca, 2010 - 23:07
Bo jak zwykle, walczymy sami i w okrążeniu ...
Pitekantropus ja mam określone plany działania, tylko
19 Lipca, 2010 - 23:21
jestem za mały pikuś.Potrzebny jest w POLSCE WÓDZ z krwi i kości,nie przebieraniec jak ci żydowscy intelektóaliści typu michnikty.Organizacja na zasadach AKowskich.We wszystkich instytucjach nasz człowiek,do rozpoznania i pilnowania terenu.Oczywiscie zolnierze na wytypowanego gościa do konkretnych meskich rozmów.Albo "zmienia" zasady albo składa rezygnację ze stanowiska,posła,senatora,burmistrza itd.Nikt nie chciał tego tematu podjać.Oczywiście konkretne rozmowy przy "piwie" a nie w kompie.Ale i tutaj mozna pogadac po chłopsku bez konkretów,szczegolow.Moge być w błędzie ,ale jestem troche uparty i potrafię bronić swoich racji.Innego wyjscia dzisiaj niema,wyjscie na ulice całej Polski,mysle że tylko na to czekają-to zagłada.Szkoda ludzi.Mozna czekać na ruchy na Zachodzie bo i tam już ludzie wiedzą co im szukują globaliści z Jewropy.To jednak strata czasu,nasze wnuki bedą niewolnikami na sto procent.itd Pozdrawiam
Po setkach lat doświadczeń ...
20 Lipca, 2010 - 00:37
różnej maści siepaczy i dzisiejszych możliwościach inwigilacji ?
To horror science-fiction !
Spróbuj sobie wyobrazić ilu z nich gały wybałusza,
przyglądając się Naszej rozmowie ...
He he he ...
Pozostaje trwać i czekać na jakąś Wiosnę Ludów.
Tym z Zachodu rura powinna szybciej zmięknąć, bardzie rozpieszczeni są ...
Pitekantropus,oczywiście cały czas mam to na uwadze
20 Lipca, 2010 - 00:52
I czekam,zachodowi dzisiaj dać nasze warunki zycia od jutra. Wiekszość się powiesi natychmiast. Powiedz w niemczech że dostaja od tej chwili 250 jewro na utrzymanie rodziny. Holocaust bez wystrzału. Mnie zabrali rentę na serce za Hausnera, podniesli poprzeczkę że już jestem zdrowy. Wynikało z ich nowych antyludzkich tabelek .Zachodze do lekarza zadnej pracy, spokojny tryb życia, po dwóch cewnikowaniach serca, przywrócony zza swiatow. Tyle lat bezrobotny. Troche wstyd , ale żyję. Dzisiaj jak słysze co robią z pracownikami, musiałbym dać w mordę pierwszemu głąbowi na stanowisku. Wiezienie. A po co. Ale i tak żydki przegrały ze mną. Bo w innym przypadku, nigdy bym nie przeczytał tego co przeczytałem. Dlatego wiem gdzie jestem i olewam ich ciepłym moczem [słowa ich klasyka].pozdrawiam
Dzięki panstwu za poczytanie i zabranie głosu,
20 Lipca, 2010 - 00:35
musze iść spać.Bo jak jutro będzie odpowiednia pogoda to muszę miodku trochę ukrecić,coby w zimie nie umrzec z głodu. A w tym roku pogoda ,nie jest przyjazna dla pszczółek , 'pszczelarzy" i wielu POLAKÓW.. Jakie to szczeście ze pszoły mają w 'żądle" polityke i robia swoje. Moge tylko podpowiedziec,że zaraz będą wyrzucać wszystkie trutnie z własnego "domu" a wy???? RODACY KIEDY ??? Pozdrawiam.
Chłopie, dobra robota! Tak trzymać!
20 Lipca, 2010 - 03:15
Jako antysemita z dziada pradziada. Przeczyaj mój wpis "Alleluja! Jestem antysemitą!, a będziesz wiedział, że piszę to bardzo poważnie, uważam, że odwaliłeś kawał dobrej roboty! Naszym obowiązkiem jest pokazywanie co i kto, praktycznie kończy nasz KRAJ i nasz NARÓD. Nie należy się tego bać, ani owijać w bawełę. Czas najwyższy powstać z kolan, podnieść głowę, i głośno krzyknąć:
JESTEM POLAKIEM. MOJA OJCZYZNA TO POLSKA!!!
I WARA WSZYSTKIM TYM CO PODNOSZĄ RĘKĘ NA MNIE, MOJĄ RODZINĘ I MÓJ KRAJ!!!
A wszyscy ci, którym to się nie podoba, którzy uważają, że są prześladowani, którym tak bardzo źle w mojej Ojczyźnie, Polsce, którzy nie uważają Polski za swój kraj. Nikt was w Polsce nie zatrzymuje. Droga wolna!.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Jurand, chłop ze wsi, inni
20 Lipca, 2010 - 08:17
Krzysztof J. Wojtas
Czytam z mieszanymi uczuciami, bo na pierwszy rzut oka - pełna racja: walczyć, odebrać, wypędzić.
Też tak to mam!!!
I refleksja: czy rzeczywiście o to chodzi?
Czy polskie społeczeństwo rzeczywiście jest przywiązane do wartości niesionych przez polskość, jako przeciwieństwo judaizmu i syjonizmu), aby przy tych wartościach stać? (ale też germanizmu i rosyjskiego caryzmu).
Ponad rok temu zaproponowałem drogę - odtworzenia polskich elit. Praktycznie żadnych reakcji.
Ostatnie wydarzenia uruchomiły społeczną refleksję. Jurand nawet zaproponował działanie, ale na moją propozycję spotkania i rozpoczęcia działań aktywnych - już brak odpowiedzi.
Bo to wymagałoby zaangażowania.
Mam zatem do pp blogerów sugestię; nie rozpętujcie emocji, bo to nie prowadzi do dobrych skutków, jeśli nie jest powiązane z chęcią i możliwościami działania.
To staje sie tylko wentylem bezpieczeństwa dla rządzących i pozwala kontrolować sytuację. A nie chciałbym nikomu takich zarzutów czynić.
Stąd sugestia. Skoro nie można, nie ma chęci walki i poświęcenia, to nie należy innych podpuszczać. Rolą jest praca u podstaw - propagowanie polskości, cech, celów, powiązań i wzajemne wspieranie w tym dziele. Bo cel można osiagnąć nie drogą walki, a uporczywym i świadomym trwaniem przy wartościach niesionych przez polskość.
I to by było na tyle.
Krzysztof J. Wojtas
Krzysztofie wiesz jak jest.
20 Lipca, 2010 - 12:00
Wszyscy mają rację,niestety jak piszesz ,tylko nic z tego nie wynika.Podciągnij jednak to pisanie do jak sam piszesz propagowania prawdy. Ludzie o tym się nie dowiedzą z żydowskich przekaziorów w POLSCE. A wiedzieć więcej zawsze jest warto. Bo wiedzieć to napewno przekazać dalej i w ten sposób prawda rośnie. Zgadzam sie z tobą, że ziarno nie odrazu wydaje plon. A to jest nadzieja, mówią nadzieja matka głupich. Ja się z tym nie zgadzam. Ilu ludzi nadzieja uratowała od poddania się "samozagładzie" w warunkach bez wyjścia.A historia szybko biegnie,nie wiemy co bedzie jutro. Pozdrawiam
Jurand ja wiem jak bardzo masz rację
20 Lipca, 2010 - 11:48
Tylko co z tego wyniknie,raczej nic.Ale warto otworzyc chociaż kilka oczu,może się tym zaineresują.Ja nie uznaję tego słowa,antysemityzm.Bo to wymysł żydów dla podtrzymania ich przedsiębiorstwa holokaust-taka reklama wytrych.Semickich narodów jest sporo.To tak jak ja bym krzyczał że ktos jest antysłowjaninem , co innego antypolonizm.Jak zwał tak zwał,wiemy o co chodzi.Pozdrawiam
@ Chłop ze wsi
21 Lipca, 2010 - 04:19
Czy przeczytałeś mój wpis?
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Jurand właśne
21 Lipca, 2010 - 07:14
teraz przeczytałem.To nawet nie dziwne że się zgadzamy.Dla mośków to czysty biznes.W/g zasady że jak gdzieś nie ma antysemityzmu to żydzi szybko go zbudują.Pozdrawiam
Ale, że jeszcze hasbarka
20 Lipca, 2010 - 10:05
http://spiritolibero.blog.interia.pl/
tu nie wjechała... Aż dziwne.
SpiritoLibero
Witam Chłopie :)
20 Lipca, 2010 - 10:03
http://spiritolibero.blog.interia.pl/
W końcu ktoś jeszcze pomoże w tej orce na ugorze.
Teraz nie masz już wyjścia, liczę na następne tak dobre notki.
Pozwolisz, że nie skomentuję szczegółów ale moje skromne zdanie znasz.
Pozdrawiam.
SpiritoLibero
Witaj,witaj SpiritoLiberto
20 Lipca, 2010 - 11:39
Znam,znam,tylko czy komuś to jest potrzebne.Mam nadzieje że chociaz kilka osób coś ruszy.Od wczoraj oglądam i czytam drugi raz taki list "Odezwa do Narodu - Polaków patriotów,polityków i duchownych" napisany przez dwie panie z Chicago.Dośyć długi , a ja miałem pisać krótko i na temat, ale dobry.Chyba będę musiał go przedstawić Polakom.Pozdrawiam
Po Dolomitach trochę się włóczę
20 Lipca, 2010 - 12:37
http://spiritolibero.blog.interia.pl/
i nie zawsze mogę wsadzic łeb do netu.
A takie pisanie jest potrzebne, na pewno. Trzeba ośmieszac barburszyznę, glanowac intelektualnie Sztormów i Cichutkich.
Jestem przekonany, że nasze pisanie jest potrzebne. Widziałeś ile pochlebnych recenzji od hasbarki zebrałem na moim blogu?
A to tylko ułamek niewielki. Boli ich nasze pisanie, kłamców zatraconych. I o to chodzi.
SpiritoLibero
To powodzenia Spirito w wedrówce
20 Lipca, 2010 - 14:54
No tak,podobno : "Jest bron straszniejsza niż oszczerstwo: to Prawda". Pozdrawiam.
są do pokonania
20 Lipca, 2010 - 16:27
Podstawową słabością syjonizmu jest to, że pozostaje on w sprzeczności z wieloma kulturami i systemami wartości . Wystarczy demaskować i eksponowac sprzeczności. W Rosji sowieckiej Żydzi nic nie osiągnęli chociaz personalnie obsadzili prawie wszystko. Po prostu dlatego że nie udało się ukryć rozdźwieku między ich dążeniami a komunistyczna doktryną co Stalin bezlitośnie wykorzystał. Są mniej drastyczne przykłady -właściwie większość świata jest wolna od wpływu żydowstwa - Azja, Afryka, Ameryka Południowa. Przyczyna tkwi w sile lokalnej tradycji. Jeśli patrzymy na przepływy kapitału , militaria wydaje się że wszystko trzymaja w ręku. Ale to potęga nietrwała. Zresztą już teraz gospodarcze centrum świata nie leży ani w Europie ani w Ameryce Pn.Nadal jest to jedynie miejsce najintensywniejszych zbrojeń i centrum propagandy kultury hołdującej jedynie mamonie. Nie do końca skutecznej nawet tam.Syjoniści nie propaguja jawnie swoich idei. Często posługuja się hasłami , niespójną koncepcją , która ku ich utrapieniu zawsze posiada swój doskonalszy pierwowzór. Globalizm , konsumpcyjny styl zycia to jest zbyt miałkie i szpetne. Judaizm nie dysponuje rozwiązaniem umożliwiającym harmonijny rozwój, wizją sensu ludzkiego istnienia ,był szalenie prymitywny i archaiczny już w momencie powstania. Sukces z przeszłości jest nie do powtórzenia w warunkach swobodnego obiegu informacji i dostępu do dziedzictwa przeszłości.
Nadchodzi kryzys. Barbarzyńska technokratyczna cywilizacja nie jest w stanie utrzymac swojej dominacji. Bomba atomowa uniemożliwia zniszczenie innych ośrodkow. Ale jeszcze ważniejsze jest to co stało się w swiadomości - jak wielu wie, że to co najcenniejsze nigdy nie będzie przedmiotem obrotu handlowego czy łupem wojennym.
Stany Zjednoczone są bankrutem. Europie też nie uda się juz długo czerpać profitów z dawnych kolonialnych zależności. W dodatku w Ameryce jest silna charyzmatyczna spoleczność chrześcijańska (co prawda inna niz zwyklismy sobie wychowani w strefie rzymskiej kojarzyć) zdolna do badzo radykalnych kroków a w zobojetniałej Europie silna spolecznośc muzułmańska.
Zbinie gdzieś czytałem
20 Lipca, 2010 - 19:29
Jednoznacznie stwierdzenie że żyd nigdy nic nie zbudował i nie zbuduje.Myśle że to fakt,ale tutaj nie chodzi o budowanie tylko niszczenie.To tak jak bys miał złodzieja w domu,nigdy nie nadążysz zarabjać,bo on wszystko wyniesie.Wyniesie i za grosze sprzeda,jak to mówią za flaszkę.Oczywiscie jestem pewien że to gdzieś musi pieprznąć i raczej nie w Polsce,bo Polski już nie ma.Nie ma armi,nie ma przemysłu,trochę ludzi zostało.Tragedia.Pozdrawiam
Zbinie
20 Lipca, 2010 - 23:26
http://spiritolibero.blog.interia.pl/
Powiem szczerze, dość długo zajmuję się kwestia syjonizmu i jego wpływu na współczesny świat. Żadko jednak trafiałem na taka trafną i syntetyczną analizę tego syfu jak Twoja. Szczere dzięki.
SpiritoLibero