Popularne treści blogera

Obrazek użytkownika spiskowy
Świat

Sadam probowal – to mu zaniesli demokracje bombowa.

Kadafi probowal – no fly zone i bomby demokratyczne.

A Putinowi sie udalo.

Podpisal wlasnie kontrakt na dostawe surowcow do Chin na 400 miliardow dolarow, ale ---- z pominieciem dolara.

Czyli bedzie wojna.

http://www.reuters.com/...

4.3
Twoja ocena: Brak Średnio: 4.3 (głosów:5)
Obrazek użytkownika spiskowy
Świat

Dzisiaj quiz:
Czyje to ramię?:

[URL=http://imageshack.us/photo/my-...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*...

5
Twoja ocena: Brak Średnio: 5 (głosów:2)
Obrazek użytkownika spiskowy
Idee

Zastanawia mnie od jakiegos czasu kto takim ludziom jak Sylwia Skorstad daje prawo reprezentowac Polske – i w zasadzie tworzyc falszywy obraz Polski za granica.
Otoz ta pani – majac widac dojscia – stanela przez norweskim komikiem, ktory to zrobil film osmieszajacy filozofie gender i po prostu osmiesza Polske i nas wszystkich w oczach...

5
Twoja ocena: Brak Średnio: 5 (1 głos)
Obrazek użytkownika spiskowy
Świat

Powoli cala histeria i postawa Polski staje sie jasna. Oczywiste jest, ze Polska jest koniem trojanskim Amerykanow w Europie. Polska jest w rzeczy samej szarpana przez wszystkich wkolo – ale jesli chodzi o scierajace sie interesy Niemcow i USA to Polska gra po stronie USA. Robi to nawet pan Tusek, widac musi (vide sprawa tarczy antyrakietowej,...

3.6
Twoja ocena: Brak Średnio: 3.6 (głosów:9)
Obrazek użytkownika spiskowy
Kraj

Pamietam ze szkoly sredniej pytanie: ”na czym polegal tragizm Antygony?”. No wlasnie. Tragizm zawsze polega na tym, ze co wybierzesz to bedzie zle. Antygona mogla nie pochowac brata i skazac go na wieczne potepienie (i zlamac swoje wartosci) badz go pochowac i skazac siebie na kare.

 

Dzis wiec o...

5
Twoja ocena: Brak Średnio: 5 (1 głos)
Obrazek użytkownika spiskowy
Kraj

Zastanawia mnie jedno. Skad w polskim narodzie gdy idzie o Ukraine tyle odwagi. Caly swiat ma to zasadniczo na boku. Jasne – finansjera zrobila histerie w mediach, a w Polsce to juz w ogole, bo finansjera na Ukrainie zaczela wlasnie robic biznes. Ale zasadniczo zaden z tzw narodow „zachodnich” paznokcia za Ukraine nie poswieci. Co najwyzej...

3.5
Twoja ocena: Brak Średnio: 3.5 (głosów:9)
Obrazek użytkownika spiskowy
Kraj

Prosze Panstwa, profesor socjologii Wawrzyniec Konarski tak oto komentuje wotum zaufania PO-PSL dla ich wlasnego rzadu:

To sukces taktyczny Tuska. Ruch był perfekcyjny i pokazuje, że premier wyszedł z chwilowej słabości.

http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/sukces;taktyczny;tuska;i;...

4.15
Twoja ocena: Brak Średnio: 4.2 (głosów:5)
Obrazek użytkownika spiskowy
Gospodarka

W czasie gdy w polskich mediach potencjalne wejscie Ukrainy do EU jest okreslane jako "spelnienie marzen" (oj ilez to mnie razy skrecilo gdy jezdzilem ostatnio w Polsce autem i sluchalem radia) rzeczywistosc w UE jest jaka jest. Polskie media robia "hokus pokus" jest nam dobrze. A w rzeczywistosci w starej unii ludzie maja nie dosc, ze ciezko,...

5
Twoja ocena: Brak Średnio: 5 (1 głos)
Obrazek użytkownika spiskowy
Kraj

W swieta dane mi bylo uslyszec, ze Niemcy moga kupowac w Polsce co sobie zechca, bo oni sa bogaci a my biedni.
Szkoda, ze moj dziadek tego nie wiedzial, bo walczyl z nimi o wolnosc a mogl ja sprzedac.
Wracajac do prywatyzacji - prosze - oto przyklad:
http://www.bibula.com/?p=65801

Facet (z niemiec a jakze) kupuje za 7...

5
Twoja ocena: Brak Średnio: 5 (1 głos)
Obrazek użytkownika spiskowy
Kraj

Po kolejnej juz szopce w ktorej glowne role odgrywaja nasi ukochani przywodcy oraz zatroskani dobrem spoleczenstwa dziennikarze pomyslalem sobie, ze warto by wysnuc jakas teze. Oto ona: sprawa zmiany wladzy w Polsce jest juz dogadana. Jaroslaw Kaczynski zastapi Donalda Tuska. Oczywiscie Kaczynski dogadal sie na te okolicznosc, w zwiazku z tym...

3.75
Twoja ocena: Brak Średnio: 3.8 (głosów:12)

Strony