Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Gospodarka

W zamożnych państwach Zachodu nie dzieje się ciekawie. Koszty życia rosną w sposób zasadniczy. Stąd wielu młodych ludzi psioczy na swój nędzny los, również w naszym kraju. Do tego marzenia o własnym lokum, własnej nieruchomości dla szerokich mas społecznych coraz częściej pozostają tylko i wyłącznie w strefie fantazji. Średnie stawki nieruchomości za m2 w największych miastach Polski wahają się w...

4.75
Twoja ocena: Brak Średnia: 4.8 (7 głosów)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Wideo

Fabularyzowany film o historii polskiego Złotego stworzony przez grupę filmową ViArt na zlecenie Towarzystwa im. Juliana Dunajewskiego w ramach projektu i kampanii edukacyjnej "Polski Złoty - historia i znaczenie"

3.6
Średnia: 3.6 (3 głosy)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Inne

O jednej z największych kampanii edukacyjno-informacyjnych promujących polskie produkty oraz polski sektor MŚP pt. „Swój do swego po swoje” opowiada Karol Skorek, prezes Stowarzyszenia Przedsiębiorców i Rolników „Swojak” i ekspert Instytutu im. Romana Rybarskiego.

5
Średnia: 5 (2 głosy)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Wideo

Karol Skorek, Prezes Zarządu SPIR SWOJAK, opowiada o tragicznej wojnie polsko-polskiej, o konieczności unikania zbędnych konfliktów wewnętrznych, o konieczności dbania przede wszystkim o polską rację stanu.

5
Średnia: 5 (1 głos)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK

Karol Skorek, Prezes Zarządu SPiR SWOJAK, opowiada o tym, dlaczego poważne państwa dbają wyłącznie tylko o swoje interesy.

Wideo: 
5
Średnia: 5 (1 głos)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK

Karol Skorek opowiada o tym, że przed wielkimi wyzwania najpierw należy zadbać o silne podstawy materialne.

Wideo: 
0
Brak głosów
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Wideo

Tym razem spot reklamowy kampanii "Polski Złoty - historia i znaczenie" dotyczący historii naszej waluty!

5
Średnia: 5 (3 głosy)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Gospodarka

Soki pomarańczowe... większość z nas lubi napić się dobrego soku (szczególnie z lodem w gorące dni). Prezentujemy zatem soki produkowane przez polskie firmy:

VICTORIA CYMES

Polmlek

Maspex

Kariera

FRUGO

Bądź świadomy - kupuj polskie

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (4 głosy)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK

Przemysław Kicowski, ambasador akcji „Swój do swego po swoje” opowiada o tym, jak ważny jest patriotyzm konsumencki.

Wideo: 
5
Średnia: 5 (2 głosy)
Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Idee

O ile kiedyś zasadniczym celem mediów masowych była misja relacjonowania rzeczywistości, o tyle dzisiaj ukonkretniają zadanie dbałości o interesy swoich właścicieli i promowania określonej, ideologicznej wizji świata. Jak to ładnie brzmi, według współczesnej nowomowy, że pewni politycy oraz pewne poglądy nie mieszczą się w dyskursie publicznym. W obecnych czasach kłamstwo stanowi formę kultu, a...

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (5 głosów)

Strony