Akcja społecznego nacisku na media.
Wszyscy narzekamy na brak obiektywizmu przez większość mediów.
Ale zadajmy sobie pytanie co ja sam zrobiłem aby to zmienić.
Odpowiedź będzie brzmiała ( w większości przypadków, jeśli odpowiemy sobie uczciwie), nic, bo ja przecież nic nie mogę.
Co prawda wziąłem udział w jednej czy dwóch manifestacjach, ale co to dało.
Mam dla Was wszystkich konkretną propozycje, przy czym zaznaczam nie będzie to nic odkrywczego.
Jak świat światem, zawsze najsilniejszy środkiem nacisku były pieniądze.
Więc do rzeczy, proponuje, aby umieścić gdzieś w internecie może nawet pod tym skromnym wpisem, listę firm; produktów; których reklamy ukazują się w trakcie, przed, lub zaraz po szczególnie zeszmaconych programach TV; Radiowych lub w określonych gazetach.
I Każdy z nas który zobaczy produkt; firmę; itp. tak zareklamowaną, po pierwsze, nie kupi takiego produktu, a po drugie będzie wszystkimi wokół odradzał zakup takiego produktu.
Tzw. czarny pijar jest bardzo potężną bronią.
Może reklamodawcy doprowadzą do zdjęcia z anten szczególnie paskudnych programów.
Ciekaw jestem Waszej opinii na ten temat.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 561 odsłon
Komentarze
Popieram
17 Października, 2012 - 17:15
Jak bym miał TV i jak bym był w kraju to bym spisywał solennie. Ale pomysł jak najbardziej OK. Przed/po dziennikach/infomercials, przed i po lisie, przed i po kropce ze stokrotką w radio, to moje pierwsze typy. A będzie tego trochę, już po pierwszym dniu.
Masz moje poparcie. Z jednym ALE: trzeba być żelaznie konsekwentnym.
******
"Not Every Conspiracy is a Theory"
******
Nie ufam Tuskowi i Putinowi
Mam plany na przyszłość.
Nie mam żadnych myśli samobójczych.
*****
****** "Not Every Conspiracy is a Theory" ******
Popieram
17 Października, 2012 - 17:27
Wprawdzie tych stacji nie oglądam, ale gdyby ktoś zrobił listę, to bym ją wydrukowała i udostępniała z komentarzem, że produktów tych firm nie kupujemy, bo godzą się, a nawet finansują cenzurę.