"Odchodzimy"
http://www.youtube.com/watch?v=HUCAp-0er_Y&feature=player_embedded
Na filmie (Tu-154 M 102 Dęblin 06.10.2010 ) widać jak się "odchodzi". Oczywiście o ile kilka dni wcześniej nikt nie dokonywał " naprawy" i samolot jest sprawny.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3939 odsłon
Komentarze
Mr Green
17 Października, 2010 - 13:49
Polecam ostatnie dwa zdania pod filmem ! http://tnij.org/h7pb
pozdrawiam ...
Re: Mr Green
17 Października, 2010 - 14:11
i jeszcze lepsze
http://www.youtube.com/watch?v=2UVWlXymJtM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lSamPNw_wTY
Re: Mr Green
17 Października, 2010 - 19:12
"Przed lotem polski tupolew był sprawdzany przez ekipę ściągniętą do Warszawy z zakładu w rosyjskiej Samarze. Mechanicy usuwali awarię bloku sterowania w układzie autopilota."
Kolejny dowód na powalające sprzeczności i niedopowiedzenia. Czarno to oficjalne "śledztwo" widzę.
Kto zasiał nowe łany polskich czerwonych maków?
18 Października, 2010 - 00:26
Ja znam odpowiedź i brzmi ona tak:
BANDA TUSKA i PUTINA
Czy polskie maki muszą kwitnąć okrągły rok?
Obibok na własny koszt
możliwości Tu154
18 Października, 2010 - 01:14
Szukam filmu który emitowany był już w polskiej TV z ćwiczeń dwóch polskich pilotów pilotujących i uczących się pod okiem rosyjskiego instruktora na bliźniaczym Tu154 (samolot po remoncie w tych samych zakładach co Tu101M) Samolot ten ćwiczył podejście do lądowania, "usiadł" na pasie startowym, przekołował po nim z dość dużą prędkością około 400 do 500 metrów i "świecą" pod kątem większym niż 30 stopni niczym F16 poszybował w górę!!!
Patrząc na możliwości tego samolotu zaparło mi dosłownie dech w piersiach, które chciały krzyczeć: jak to jest możliwe, że samolot po przyziemieniu, gdy klapy (stery) skrzydeł odchylone ma znacznie bardziej w dół (dla dociśnięcia samolotu do pasa startowego) niż przy poziomym locie (wykonywanym przy pełnym ciągu silników) gdy siła nośna jego skrzydeł w momencie kołowania jest nieporównywalnie mniejsza od siły nośnej skrzydeł samolotu lecącego już lotem poziomym z klapami (sterami)zbliżonymi do poziomu - może bez żadnego zagrożenia ponownie wznieść się w powietrze na tak krótkim odcinku drogi i w tak krótkim czasie, podczas gdy wszyscy rosyjscy "specjaliści" od możliwości tego samolotu wykonujący loty symulacyjne piali jednym głosem, że z wysokości 20 metrów podczas lądowania tym samolotem nie można się już bezpiecznie ponownie wznieść w górę! Dlaczego nasz rządowy Tu101M nie mógł wykonać takiego manewru, bo że pilot tego samolotu nie potrafił tego zrobić, nikt chyba nie odważy się powiedzieć! Moim zdaniem bez awarii silnika, bez uszkodzenia samolotu czy jego systemu sterowania miał kilkukrotnie większe szanse na ponowne wzniesienie się z wysokości 20 metrów, (że nie wspomnę o 30 czy 50 metrach) niż pokazany kołujący już samolot. Ktoś z dziennikarzy, który sfilmował ten manewr chyba niechcący "przysłużył się" tym ruskim specjalistom odsłaniając ich perfidne kłamstwa (pytanie na czyje zamówienie wykonywali te ekspertyzy-bzdety i symulacyjne loty?)
niezależny Poznań
niezależny Poznań
Re: możliwości Tu154
18 Października, 2010 - 01:51
nie wiem czy jest już w sieci, szukaj "touch and go"
link do takiego samego manewru Tu154M
http://www.youtube.com/watch?v=rag1jYwz6Vo&feature=related