Polska Armia bez honoru

Obrazek użytkownika mirek603
Blog

Czytając wypowiedź żony gen. Błasika, o bezkarnym opluwaniu jego nazwiska i dobrego imienia przez
" dziennikurwiarzy " z TVN 24, zastanawiam się, gdzie są teraz Jego koledzy i Jego byli podwładni.

Czy już w Polskiej? Armii nie ma nikogo, kto ujmie się za Wdową. Kto ujmie się za poległym oficerem?
Kto zaprotestuje przeciw takim praktykom publicznie.
Czy już nikt z oficerów Wojska Polskiego nie ma honoru i poczucia przyzwoitości?

Czy już nie mamy Armii?

Brak głosów

Komentarze

podajdalej11
Honor Polska armia ma i zamilkla gdy spoleczenstwo w 53%
podalo sie SRODKOM MASOWEGO OGLUPIANIA.
W wyniku czego
klucimy sie o to czy dochodzic prawdy?. Poniewaz dziela nas antagonizmy i podejrzenia a Rosyjski Międzypaństwowy Komitet Lotniczy "MAK" uwaza ze zaloga Tu-154 byla zle przygotowana, to dobrze sie stalo ze mamy drugi taki sam samolot Tu-154. Proponuje przygotowanie zalogi wedlug instrukcji "MAK".
Zglaszam sie na ten lot i zapraszam tych co pragna sie przekonac o efektach ladowania gdy pilot ufa swiatlom lokacyjnym lotniska bezgranicznie, bo dla niego tylko to sie liczy.(bo jest debesciakiem)
1) Pierwsze ladowanie proponuje z "debesciakiem" gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione wedlug "MAK”
2) Drugie ladowanie proponuje z "debesciakiem"gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione zdradziecko.
Oraz licze na to ze bedzie mial odwage poleciec z nami Posel Pan Janusz Palikot
Z wyrazami podziekowania dla wszystkich osob zainteresowanych moja propozycja.

Mr. Jan Tarwid, Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L.
P.S. Jestem pewny ze "debesciak" mnie uratuje i ominie napotkane przeszkody podczas drugiego ladowania. --RESZTA NALEZY DO SRODKOW MASOWEGO OGLUPIANIA- .

-------------------------------------------------
Wysylam do Was ten list i prosze zauwazyc ze gdy pilot samolotu Boeing 767 podaje 50,40,20,10, to ma swiatla pod samolotem.i laduje szczesliwie bo swiatla nie sa ustawione zdradziecko
Z wyrazami szacunku dla wszystkich i nadzieja ze znajdzie sie odwazny redaktor do opublikowanie moich informacji, i tymsamym zaprzestania masowej dezinformacji.
Click here: YouTube - Boeing 767 KORD Approach
Ciesze sie ze Nasi piloci obecnie uwazaja i wzieli moje
uwagi do serca (co widac na filmie) i przyciagaja swiatla pozycyjne lotniska by sie upewnic ze nie sa zdradzieckie,

Vote up!
0
Vote down!
0

podajdalej11

#74388

podajdalej11
"2 karteczki kaprala Jana tarwida"
------------
Jan Tarwid @1
Obywatel Polski
11 tully.Ln. Rochester. N.Y.14626 U.S.A.
tarwidemb@aol.com

Szanowni Poslowie. R.P. U.S.A. Rochester N.Y. Czerwiec 07 / 2010

W zwiazku z tragiczna katastrofa 2010 w Smolensku, wyslalem list w dniu 06/06/2010 do obecnie urzedujacego Prezydenta Pana Bronislawa Komorowskiego by Pan Prezydent i kandydaci na to stanowisko wzieli pod rozwage i dolaczyli do kompani prezydenckiej temat zwiekszenia bezpieczenstwa podrozy Prezydenta
i osob mu towarzyszacych. W mojej ocenie uwazam ze obecnie obowiazujace ustawodawstwo powinno byc uzupelnione moimi propozycjami, ktore zawarlem w liscie do Prezydenta z dnia 06/06/2010.
Propozycja pierwsza:
1) W mojej ocenie uwazam, ze Polski Prezydent i osoby mu towarzyszace mogly by opuscic teren Polski tylko gdy zostana spelnione nastepujace warunki podrozy
a) Gdy zajdzie nieszczesliwy wypadek polska ochrona prezydenta ma
prawo otoczenia miejsca wypadku, bezposredniego filmowania
i jednoczesnego wysylania informacji do Polski w celu
uruchomienia odpowiedniej pomocy.
b) W razie potrzeby ma prawo uzycia broni w celu ochrony
miejsca wypadku.
d) Po wypadku polski prokurator ma prawo przeprowadzic wizje lokalna
i przeprowadzic odpowiednie badania i symulacje odtwarzajace
okolicznosci wypadku
W/W, warunki podrozy powinny byc tlumaczone tym by uniknac
antagonizmow i podejrzen.
Propozycja druga:
2) Pragne zaproponowac do rozpatrzenia,
a) By w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej
samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow
by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic
o zagrozeniu.
Propozycja trzecia:
3) Z racji tej, ze podobnie jak narod zydowski w chwilach tragedii
jestesmy osamotnieni i aby skonczyc z taka sytuacja proponuje:
a) Dac wyborcom pod rozwage sojusz wojskowy na wypadek militarnego
zagrozenia obu narodow.

Z wyrazami szacunku dla wszystkich poslow Naszej Ojczyzny
Jan Tarwid
Kapr. Rez. Lotictwa Polskiego apsolwent T.S.W.L.
P.S.
Pragne rowniez poinformowac szanownych Poslow o ulozeniu przezemnie na pamiatke Smolenskiej katastrofy zagadki szachowej pod nazwa
"Crash landing 2010" ( zagadke ta wyslalem w liscie do
Pana Bronislawa Komorowskiego Prezydenta R.P. w dniu 06/06/2010)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Warszawa, 06/07/2010
K A N C E L A R I A S E J M U
BIURO KORESPONDENCJI I INFORMACJI
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa
-----------------
Od . Mr. Jan Tarwid, USA Do. Pana. Jan Tarwid, Poland Data Kwiecien 11/2010

Dotyczy:Tragicznego ladowania prezydenckiego samolotu w Smolensku 2010
Jak piloci podchodzili do ladowania we mgle to widzieli swiatla ustawione na lotnisku
Tak, ze maja ladowac np. na drugim albo trzecim swietle lokacyjnym.
Przez moment przy podchodzeniu do ostatecznego ladowania, nie moga widziec swiatel
lotniska bo maja swiatla w ogonie.
Wtedy wkracza grupa dokonujaca zmylenia pilota.
Zadanie grupy jest:
1) Wlaczenie dodatkowych swiatel nawigacyjnych miedzy drzewami zachowujac proporconalny rozstaw, tak aby piloci i nawigator byli przekonani ze swiatla , ktore widza sa tymi samymi , ktore widzieli uprzednio. a) Z racji tej ze jest mgla zaloga nie wie ze swiatla poczatkowe sa ustawione w drzewach, ustwiaja trajektorje ladowania i przy ladowaniu zawadzaja o przeszkody co doprowadzilo do katastrofy. Oni wszyscy mogli sie spalic, ale pilot wlaczyl gasnice gdy zauwazyl, ze zostali wprowadzeni w blad i nieuchronnie dojdzie do katastrofy. . Celem mojej informacji jest to by nie dopuscic do mozliwosci zastosowania takiej dywersji w przyszlosci. . Jako zolnierz rezerwy Lotnictwa Polskiego czuje sie zobowiazany do tego raportu... i potraktowania go, jako RAPORT O PRZESLANCE DO WYPADKU. Pragne zaproponowac do rozpatrzenia, by w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow, by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic o dywersji. .P.S. Z racji tej, ze moga ten list czytac niepozadane osoby unikam dokladnego opisu i w razie potrzeby wyrazam zgode na rozmowy uzupelniajace z osobami do tego upowaznionymi. . Dodatkowo na pamiatke tej tragicznej katastrofy ulozylem zagadke szachowa Nazwa: ‘’Crash Landing 2010’’ – Wszelkie prawa autorskie zastrzezone.
Czarne:
p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7; R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
Biale:
K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8; B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
Zalanczam diagram,ktory pomoze mi wytlumaczyc jak mozna przeprowadzic to co wyzej opisalem .
Mr. Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L.
-------------------------------

Vote up!
0
Vote down!
0

podajdalej11

#74391

A więc - Panowie Oficerowie Wojska Polskiego - gdzie Wasz honor?

Vote up!
0
Vote down!
0
#74397

Mieszkam w miasteczku gdzie każdy pilot zaczynał swoją karierę zawodową, gdzie komendantem Szkoły był ŚP generał Błasik. Jestem co prawda cywilem ale znam wielu oficerów i co mogę o nich powiedzieć ? Znam 2 (słownie :dwóch), którzy zasługują na miano OFICERA !Daj Boże, że wśród tych , których nie miałem okazji poznać jest ich więcej.To, że głosują w większości na lewicę to jestem w stanie przeżyć ale reszty już nie...
Wcale się nie dziwię ,że żaden nie powie nic a tym bardziej nie zrobi. Jest faktem - wiele razy słyszałem dużo pozytywnych opinii na temat generała Błasika, ale głównie wyrażanych przez tych dwóch w/w. Wypadało by ich wymienić z nazwiska ale mogę im wyrządzić szkodę w dobrej wierze...

Vote up!
0
Vote down!
0
#74485