COP

Obrazek użytkownika antysalon
Kraj

Przed II wojną światową polska armia, obronność mogła liczyć i liczyła na COP,y!
W tzw III RP decydują chyba ... capy!?
Dlatego na naszych oczach zmaterializowała się kolejna już "obietnica" Tuska, Kopacz i B. Komorowskiego i Siemoniaka tudzież, o wsparciu polskiego przemysłu tym razem obronnego?

Wiele albo wszystko już wskazuje, że ćwirkające od jesieni wróbelki miały rację.
Przetarg na dostawę...

4.75
Twoja ocena: Brak Średnia: 4.8 (22 głosy)
Obrazek użytkownika Jan Bogatko
Blog

Ekosekta nie odpuszcza. Jest zimniej? To efekt globalnego ocieplenia!

Śnieg w maju? Kapłani ekosekty (na chwilę) ucichli. Biały puch we Francji czy we Włoszech psuje biznes. Handel odpustami (co2) idzie jak po grudzie. Rzadko sekta wyskakuje z tekścikami w rodzaju, że nad Bałtykiem wyrosną palmy (co budzi zachwyt płacących krocie za

ogrzewanie

mieszkań). Kto narazi się ekosekcie, ten skazany...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika mukuzani
Blog

......- Nam zazdroszczą tego, że potrafiliśmy w odpowiednim czasie uruchomić trudny, bolesny, ale jak dzisiaj widać skuteczny proces reform, które skutkują tym, że lepiej rozwijamy się od wielu, a nawet od wszystkich krajów strefy euro czy Unii Europejskiej. To powinno być źródłem polskiej dumy na miarę dumy z polskiego Centralnego Okręgu Przemysłowego w okresie międzywojennym - powiedział...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika ander
Blog

Ponieważ przed chwilą usłyszałem informację, że na biurko Premiera Donalda Tuska trafił raport komisji Millera, osobiście dostarczony tam przez Ministra MSWiA, postanowiłem przyspieszyć publikację kolejnych części mojego omówienia Instrukcji HEAD, nieco skracając analizę jej poszczególnych punktów w odniesieniu do możliwości nadzoru i monitorowania lotu TU154M w dn.10.04.2010 do Smoleńska.

...

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (1 głos)
Obrazek użytkownika Łażący_Łazarz
Historia

Wiele lat temu, w miejscu jednego z najnowocześniejszych portów na świecie, znajdowała się niewielka rybacka przystań. W 1923 roku ruszyły pierwsze prace przy budowie portu. Jednak jej tempo nie było zbyt szybkie. Budowa przyspieszyła się kiedy w 1926 roku Eugeniusz Kwiatkowski został ministrem przemysłu i handlu, i osobiście nadzorował powstawanie portu.

 

 

Przez kilkanaście lat Gdynia...
0
Brak głosów