|
5 lat temu |
Nic tak nie otwiera oczu jak prawda! |
Nic tak nie otwiera oczu jak prawda!Poznaj fragment pozycji ks. dr Stanisława Trzeciaka z 1939 r. – „Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” którą autor dedykuje Młodzieży Polskiej jako drogowskaz, zadanie do wytężonej pracy, dla »podniesienia Polski w z wyż«: Rozdz. XIV - SĄDOWNICTWO WOBEC GOJÓWObejmując całą sferę życia człowieka i stosując wszędzie podwójne prawo,a zatem i podwójną etykę, osobną dla swoich i osobną dla obcych, czyli innądla żydów a inną dla gojów, nie pominięto również i zagadnień złączonychz postępowaniem sądowym. Zastosowywano tutaj również podwójną "sprawiedliwość".Dla zachowania jednak pozoru pozwolono naginać zeznaniaświadków do z góry powziętego wymiaru sprawiedliwości. Użycie zaś wszelkiegorodzaju świadków, by tylko żyd, mając sprawę z gojem, otrzymał korzystnywyrok, uważano za możliwe i godziwe.W instrukcji podanej dla sędziów powiedziano:"Uczy się: jeśli izraelita z gojem przyjdzie do sądu przed ciebie, toś powinien,jeśli możesz według żydowskiego prawa przyznać mu słuszność, jemusłuszność przyznać, a do owego powiedzieć: tak powinno być według naszegoprawa, a jeśli według prawa gojów możesz mu przyznać słuszność, to do owegopowiedz: tak powinno być według waszego prawa. Jeśli zaś nie, to mu przyjdźz pomocą podstępem. R. Akiba mówi: nie można mu przychodzić z pomocąpodstępem z powodu święcenia imienia Bożego. A zatem także r. Akiba mówito tylko w wypadku, jeśli zachodzi święcenie imienia Bożego, jeśli zaś niezachodzi święcenie imienia Bożego, powinno się to czynić"171, czyli podstępemprzychodzić z pomocą na szkodę goja.Czyli, o ile zachodzi obawa, że goj pokrzywdzony w sądzie będzie bluźniłczy uwłaczał Bogu izraelskiemu, a wtedy przepis święcenia imienia Bożegobyłby przekroczony, wtedy zatem nie powinno się używać podstępu przywymiarze wyroku, krzywdzącego goja na rzecz żyda, o ile zaś tej obawy niema, powinno się użyć podstępu i wszelkich środków, by tylko żydowi słusznośćprzyznać. Tak uczy rabi Akiba. Według zaś rabi Izmaela, którego słowa Talmud55podaje w formie instrukcji: "uczy się", nie robiąc żadnych zastrzeżeń, przeciwnie,poleca nawet użycie podstępu, by tylko żydowi przyznać słuszność. Toteżjeśliby żyd w sądzie nieżydowskim świadczył przeciw żydowi w sprawie jegoz gojem, to by popadł pod klątwę i żaden z żydów nie mógłby z nim żadnychutrzymywać stosunków, nie mógłby mu niczego sprzedawać, ani niczego u niegokupić. "Jeśli izraelita dla goja może złożyć świadectwo i przed nieżydowskimsądem składa świadectwo przeciw izraelicie swojemu towarzyszowi, to się gookłada klątwą. Dlaczego? Bo na podstawie zeznania jednego świadka napędzaopłatę. To ma znaczenie tylko przy jednym świadku, nie zaś przy dwóch. Dalejma to znaczenie w sądzie wiejskim, a nie w państwowym, bo w nim na podstawiezeznań jednego jedynego świadka bywa również przysięga podsunięta"172. Osądach zaś państwowych poucza "Szulchan aruch":"Nie wolno żydom sądzić się u sędziów-akumów (chrześcijan) i w ichsądach, nawet gdy oni wyrokują tak samo jak żydzi. Gdy nawet obie stronyzgadzają się na taki sąd u akumów, jest to zabronione... Każdy żyd, który sądzisię u nich jest złoczyńcą" ("łotrem"173).Co do świadków w powyższym kodeksie religijnoprawnym, przytoczonymjak wyżej, powiedziano w paragrafie 19-tym:"Gdy żyd ma zeznawać w sprawie akuma, mającego proces z żydem w sądachakumów, to o ile tym zeznaniem spowoduje, że oskarżony żyd będziewyżej ukarany, niż w sądzie żydowskim, żydowi nie wolno zeznawać"174."Jest zakazanym oddać żyda albo jego majątek w moc nieżyda, zakazanymjest jego zdradzać, nawet wtedy, jeśli pierwszy byłby grzesznikiem, który byjeszcze do tego donosicielowi bardzo wiele złego wyrządził. Jeśli jednak donosicielzostał przez niego zdradzonym, wtedy jest dozwolonym jego znów zdradzić,a nawet go zabić, jeśli on się przez to, a nie w żaden inny sposób może ratować...Można świadków przesłuchać przeciwko zdrajcy w jego nieobecności i zabićgo na podstawie ich zeznań (także nie potrzebują być świadkowie tak dokładnymii jednozgodnymi)"175.O składaniu przysięgi, którą równocześnie można w sercu wytłumaczyć jakonieważną, o sposobach zwolnienia się od złożonej już przysięgi, czy też o unieważnieniuwszelkiej przysięgi awansem rok naprzód w dzień sądny przez56odmówienie modlitwy "Koi nidre", mówię w mej pracy "Program światowejpolityki żydowskiej II wyd. str. 102-108.Kierowano się również różnymi przesądami, że są pewne miesiące szczęśliwe,a inne nieszczęśliwe w sprawach procesowych i odpowiednio uczeniw Piśmie wiernych pouczali. "R. Papa powiedział: jeśli izraelita ma procesz gojem, to niech mu ustąpi w miesiącu ab (niech się nie stawi na termin), bomu wtedy szczęście nie sprzyja i niech się stawi w miesiącu adar, bo mu wtedyszczęście sprzyja"176.57_____________________________________________________________171) Baba kania 113 a.172) Baba karna 113 b. 114 a.173) "Kicur Szulchan aruch" (Skrót stołu nakrytego) § 2, rozdz. 181 w wydaniu bez cenzury,podaje Jakub Polak w Gazecie Polskiej 3 lipca 1938 "Dwa ataki żydowskie".174) Jakub Polak l . c .175) Schulchan Aruch, Choschen hamischpat 388. Cfr. Lowe, II Aufl. II B. S. 522.l76)Taanit29b.Przeczytaj książkę "„Talmud o gojach a kwestia żydowska w Polsce” a poznasz prawdę.Pamiętaj: i Ty możesz być jak ks. dr Stanisław Trzeciak! P.S. Towarzystwa Wzajemnej Adoracji Od Minusów działa w pełni pod kierunkiem tego JazMO ;-) |
1 |
Czyj interes? Kaczyński pyta o Aneks |
|