Patriotyzm konsumencki

Obrazek użytkownika SPIR_SWOJAK
Gospodarka

Stowarzyszenie Przedsiębiorców i Rolników SWOJAK od lat zajmuje się akcją „Swój do swego po swoje” oraz promocją patriotyzmu konsumenckiego, który rozumiemy jako pewną postawę polegającą na preferowaniu przy zakupach produktów krajowych, regionalnych i lokalnych. Na przestrzeni lat ukuliśmy szereg argumentów, które dobitnie pokazują, iż należy dbać o interesy polskich przedsiębiorców.

Jakie...

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (9 głosów)
Obrazek użytkownika R.Zaleski
Kraj

Każde inne też. W USA policzono, że gdyby każdy konsument wydał tylko 3,33 dolara na amerykańskie produkty, to powstałoby dzięki temu 10 tys miejsc pracy.
Z 5 dolarów za bransoletkę w kolorach flagi, całość idzie na kredyty dla małych firm zw USA, a sprzedawana jest ona w sieci Starbrucks. Żeby było śmieszniej, to świątynie naszych, tutejszych, apatriotycznych lemingów. „Made in USA” – to...

0
Brak głosów