[michael abakus] Targetowy debil
[...] propaganda rzadko dostosowuje się do istniejących trendów. Ona te trendy tworzy.
PROPAGANDA TE TRENDY TWORZY, ONA NIMI STERUJE
To jest tak, jak w tych słynnych anegdotach o sprzedawaniu lodówek Eskimosom. Nie jest ważne, czy Eskimosom lodówki są potrzebne. Celem rynkowej polityki producentów lodówek jest przekonanie Eskimosów do ich kupowania. Tak to wygląda.
Przeciętny Polak jeszcze nie jest taki, jaki jest jego targetowy wzór. Jeszcze nie. Ale taki ma być. Polak musi być targetowym debilem. A takiego debila w realnym świecie wręcz trudno znaleźć. Nawet wstyd być takim naiwnym kretynem. Jeszcze wstyd. Ale to też się zmienia, pod presją otoczenia, pod presją forsownie formowanego trendu.
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 575 odsłon