CUCHNĄCA CHARYZMA KOMOROWSKIEGO I JEGO KOMITETU
Z wielkim propagandowym przytupem różnego typu szmatławców medialnych, rozpoczął urzędowanie tzw. Komitet Honorowy Bronisława Komorowskiego. Jego inauguracja zaleciała imponującym... smrodem, który dotarł do najdalszych skupisk polonijnych na świecie.
Największe "autorytety" Komitetu - Wajda czy Bartoszewski - przeszli samych siebie w zezwierzęconej nienawiści do wszelkich wartości, reprezentowanych przez Polaków. Jak zawsze, wręcz programowo, zaatakowali w obraźliwy sposób Jarosława Kaczyńskiego. Zapluwający się Bartoszewski świstał i gwizdał w połowie zrozumiałymi inwektywami. Wajda otwarcie nawoływał do wojny domowej (a może miał w zamiarach wprowadzenie stanu wojennego ?). W wybitnie cuchnący sposób - jak na "intelektualistę" PO przystało zaatakował Kościół Katolicki wyssanymi naprędce z palca kłamstwami, wykazując przy tym tupet propagandzistów PZPR.
Wart pac pałaca a pałac paca: Komorowski również, w sposób niewybredny "rozhuśtał się"określając mieszkańców Poznania i Krakowa jako wielkich skąpców, co było nad wyraz "polityczne" i - według jakiejś ewangelii PO - godne kandydata na Prezydenta. W historii Polski ten zostawał królem, komu udało się zjednoczyć pod własnym berłem dwie najistotniejsze dzielnice: Małopolskę i Wielkopolskę. Czyżby miał to być prognostyk, że Komorowski już teraz, ze swoim Komitetem odchodzi na śmietnik historii ? Co daj nam wszystkim, Panie Boże. Amen.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8112 odsłon
Komentarze
A licho nie śpi.
18 Maja, 2010 - 07:42
Tagi z blogów
Łukaszek afera hazardowa Array demokracja dziennikarze gazeta wyborcza historia III RP Kaczyński kobieta Komorowski kryzys kultura media Niemcy Palikot PiS PO polityka Polska prezydent rodzina Hiobowskich Rosja rząd społeczeństwo Tusk UE USA Wałęsa wybory
A gdzie podziały się pomniejsze partie?
My tu gadu gadu, a przecież najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.
Patrzmy na rączki przy podliczaniu głosów, bądźmy MĘŻAMI ZAUFANIA w komisjach wyborczych 20 czerwca. Wbrew pozorom to bardzo ważne aby było Fairplay. (kiedyś będzie?)
Pozdrawiam (szczególnie Danz)
Adam-z-raju
Adam-z-raju
Amen.
18 Maja, 2010 - 08:10
Jakoś nie mogę znaleźć informacji o wystąpieniu "zapluwającego się" członka szanownego komitetu B. K. na portalu TEFAŁEN. Nie dziwota!
Na tubce też trudno coś znaleźć.
18 Maja, 2010 - 10:41
Jest Wajda, szaliczek ale nie mogłem znaleźć przerażonej miny Tuska. A podobno było na co popatrzeć!
Pytajcie go też o to poniżej. Wysłałem do TVN24 + pyt. cz. I i I
18 Maja, 2010 - 11:53
Bronek tw.WSI "Litwin", Donald tw. SB. "Oskar" - teczki dostępne w
Internecie jak ich dossier, także ich rodzin, POniżej dossier rodziny
Bronka. - Dziad, Ojciec, Bronka "Komorowskiego" byli zdrajcami, jak i
on sam, rusofil z ich nadania, ponieważ służby znają jego rodziny
życiorys, będą nim bardzo łatwo kierować, trzymać na krótkiej smyczy,
co już po jego działaniach widać, komu on wiernie za michę służy i kim
się, otacza, Polacy myślcie, bo PO będzie za późno.
Prawdziwe korzenie Bronisława Komorowskiego Na swojej stronie
internetowej Bronisław Komorowski pisze brednie o swoich,hrabiowskich
korzeniach, sięgających czasów króla Ćwieczka. Ale może i jest w tych
bredniach szczypta prawdy: Ten rezun oddelegowany przez Sowiecki
Rewolucyjny Komintern do dywersji na terenach po zaborczych,
odebranych Rosji Traktatem Wersalskim - prawdziwy dziadek Bronisława
Komorowskiego, miał wytatuowany na grzbiecie znak przypominający
polski herb szlachecki Korczak. Jak wiadomo, herbu tego był Franciszek
Ksawery Branicki, symbol zdrady narodowej i pychy magnackiej, pogromca
konfederacji barskiej, współtwórca konfederacji targowickiej, którego
W czasie insurekcji kościuszkowskiej Sąd Najwyższy Kryminalny skazał
na karę śmierci przez powieszenie, wieczną infamię, konfiskatę
majątków i utratę wszystkich urzędów. Udało mu się, zbiec do Rosji i
tam w roku 1781 poślubił Aleksandrę von Engelhardt, nieślubną córkę
carycy Rosji Katarzyny II, która podobno była garbata. Nic więc
dziwnego, że przebywając w Białej Cerkwi, nadanej mu za zasługi w
zwalczaniu patriotów polskich, zgwałcił tam piękną córkę miejscowego
popa i miał z nią syna, niejakiego Osipa Szczynukowicza - dziadzia
łgarza Bronka. Branicki oczywiście nie uznał swego dziecka, lecz
zapobiegliwa matka wytatuowała synowi na plecach herb Korczak, żeby
nie zaginęła pamięć o jego magnackim pochodzeniu. Dalsze losy
Szczynukowicza są nieznane, aż do momentu pojawienia się, prawdziwego
dziadka Bronisława Komorowskiego, rezuna oddelegowanego przez Sowiecki
Rewolucyjny Komintern do dywersji na terenach po zaborczych,
odebranych Rosji Traktatem Wersalskim. Skąd wiadomo o tym tatuażu na
plecach? Otóż w czasie wojny polsko-bolszewickiej, gdy dziadek
Komorowskiego był już czekistą w armii Tuchaczewskiego, po sromotnym
laniu w bitwie pod Niemnem w 1920 r. dostał się, do polskiej niewoli i
zachowała się, jego kartoteka jeńca wojennego. W październiku 1920
dziadkowi Komorowskiego udało się, zbiec z niewoli i osiadł w
Kowaliszkach na Litwie, podając się, za Juliusza hrabiego
Komorowskiego h. Korczak, bo znajdował się, tam zrujnowany przez
bolszewików, dwór znanego rodu Komorowskich h. Korczak, nie mającego
żadnych powiązań ze zdradzieckim rodem Branickich. Tam w roku 1925
narodził się, Zygmunt Leon Komorowski, ojciec Bronisława Marii. Po
wyparciu Niemców z Litwy przez Armię Czerwona pod koniec roku 1944
Zygmunt Leon Komorowski wstępuje na ochotnika do Ludowego Wojska
Polskiego, służy w 12 Kołobrzeskim Pułku Piechoty i błyskawicznie
awansuje na stopień oficerski. Ciekawą informację podaje nasz
bredniopis i łgarz Bronek na temat swojego ojca na swojej stronie,
pisze: "Zygmunt Komorowski, mój ojciec (1925 - +1992), za czasów tzw.
pierwszej okupacji sowieckiej i za okupacji niemieckiej działał w
konspiracji (ps.Kor), a od jesieni 1943 roku był w AK. Pod koniec
wojny ojciec przebijał się, do Polski razem z majorem Szyndzielarzem -
Łupaszką. Złapali go bolszewicy z bronią w ręku, ale nie rozstrzelali
jak stu innych, tylko wsadzili do więzienia. Za złoty pierścionek
babuni strażnik wyprowadził go z celi, z której więźniowie trafiali
pod stienku a jego ojca do takiej, w której siedzieli rekruci do armii
Berlinga." Bronek łga jak najęty, bo chce umniejszyć fakt, że jego
ojciec był oficerem LWP, jakby to było czymś wstydliwym. A z tym
Łupaszką to już całkiem przegiął pałę, niech Bronek poda szczegóły
tego "przebijania się" i niech wytłumaczy ten cud nad cudami, że oto
żołnierz AK z oddziału majora Szyndzielarza - Łupaszki, śmiertelnego
wroga Sowietów i polskich zdrajców, złapany przez bolszewików z bronią
w ręku, w ciągu paru miesięcy zostaje oficerem LWP. Jeżeli fakty
podane przez Bronka, że jego ojciec był w oddziale majora
Szyndzielarza - Łupaszki są prawdziwe, to jedynym wytłumaczeniem tego
cudu jest to, że Zygmunt Leon Komorowski, ojciec Komorowskiego
Bronisława, był sowieckim agentem w tym oddziale, ich wtyczką. Tak
więc jak i dziad Komorowskiego był zdrajcą, jak i ojciec, tak i wnuk
poszedł w ich ślady. I wszystko wskazuje na to, że choć może mieć
rację na temat swoich magnackich korzeni, to płynie w jego żyłach krew
nie hrabiego Komorowskiego lecz Franciszka Ksawerego Branickiego,
symbolu zdrady narodowej i pychy magnackiej, pogromcy konfederacji
barskiej, współtwórcy konfederacji targowickiej, którego w czasie
insurekcji kościuszkowskiej Sąd Najwyższy Kryminalny skazał na karę
śmierci przez powieszenie. To samo powinno czekać wnuka tych zdrajców
łgarza Bronka. Jednak Internet, dostępne archiwa, są skarbnicą wiedzy
i prawdy, tylko dobrze szukać. Bronek co ty na to ,wnuku Osipa
Szczynukowicza i bękarta Branickiego hrabiego? czekam na odpowiedź i
sprostowanie, jeżeli masz coś do powiedzenia swym POtencjalnym
wyborcom do POwiedzenia.
"Prof" bez matury i ....?
18 Maja, 2010 - 13:47
"Bartoszewski" ten obleśny parch z "wykształceniem" jak tw. Bolek Leiba Khone
vel Wałęsa(5 klas powszechniaka + rok kursu w POM), także syn esesmana
z Dachau, i polonofob mówił dla gazety w Austrii, parę dni temu i ile
mu za ten "wywiad" zapłacono? niech powie za co mu szwabstwo medale
przyznaje, będzie ciekawie. Tak jego, jak i Cymermana vel
Cyrankiewicza rozpracował podczas pobytu w Auschwitz rotmistrz
Pilecki, za to musiał dać głowę, za prawdę o tych i innych parchach
bolszewikach.Niech powie, że jechał do Warszawy samochodem komendanta
obozu, na prośbę swego szwagra oficera Gestapowca w Budapeszcie i
także parcha, leczyć odbyt po rozkalibrowaniu mu dupy przez ciurów
obozowych, Cymermana i esesmanów. Niech powie dlaczego i po co
odwiedzał Faigę Danielak vel Wolińską w Londynie o czym rozmawiał ze
swą siostrą w wierze?, parchówkę i zbrodniarkę mającą na swym sumieniu
wielu Polaków, w tym Pileckiego i gen. Fieldorfa. Ja znam tylko przykład rotmistrza Wacława
Martyńskiego, który wyszedł po roku i na początku
1944r. został rozstrzelany przez AK jako
kolaborant?? Czy ktoś ma udokumentowany inny
przykład wyjścia z Auschwitz po roku?? Za co?? Za
dobre sprawowanie??? kpina z Polaków. On był kapusiem obozowym, kapo,
jak Cymerman vel Cyrankiewicz, a także rurą wydechową dla esesmanów,
czyli ciotą, pedrylską prostytutką, kurwą i zdrajcą, szwagrem
gestapowca i parcha jak on sam. Mam na to dokumenty. Mojego Dziadka
brat był wysokim oficerem KEDYW - wu AK w Warszawie, Powstańcem i
dowódcą .
co wy na to ???
18 Maja, 2010 - 15:20
costerin- wp dzisaj
Opinie: 170 beta
dodaj swoją opinię
2010-05-18 15:01
~Mirek
ptomkowie sovietow i zydzi !!!
pamietajcie ze jestescie u nas w kraju goscmi,to ze z laski stalina i bieruta dostaliscie polskie nazwiska i obywatelstwa nie czyni z was polakow a stosujac bolszewicki metody poswiadzczacie ze mimo ze jestescie juz 3 lub 4 tym pokoleniem sovietow i zydow nie chcecie i nie jestescie w stanie szanowac naszej polskiej kultury i tradycji,latwo zamordowaliscie naszego prezydenta latwo blokujecie telefony ,ale pamietajcie -JESZCZE POLSKA NIE ZGINELA POKI MY ZYJEMY- ijak tak dalej bedziecie sie zachowywac do pozegnamy sie z wami i odeslemy do waszych ojczyzn ,do rosji i izraela.
odpowiedz
2010-05-18 15:14
~Sovieci i Zydzi
Odp.: ptomkowie sovietow i zydzi !!!
A Co Wy nam mozecie zrobic, skoro my nawet potrafimy Wam prezydenta zamordowac, rzadzic Wami po kazdych wyborach, wykupowac Wasze banki, manipulowac Waszymi dziecmi poprzez media, manipulowac Wami samymi?
odpowiedz
costerin
Ciekawostka o "holokauście".
18 Maja, 2010 - 17:47
Książka p. Watenberg, czyli uczciwa Żydówka o żydach. Nieoceniona pani Miriam Watenberg otwarcie twierdzi i pisze, że w warszawskim Getcie eksterminowano wyłącznie żydów pochodzących z Polski. Właścicieli innych paszportów niż polskie internowano na Pawiaku, skąd odsyłano pociągami lub statkami do krajów zamieszkania, bogatych w raz z ich majątkiem do Szwajcarii,(koresponduję z jednym Żydem - kochającym Polskę, którego rodzina została w ten sposób wywieziona ze swym całym majątkiem, pod eskortą SS i Gestapo, jedni pilnowali drugich by nic im nie zginęło, zgrzytając na to zębami, pod groźbą rozstrzelania za najmniejszą wobec eskortowanych niesubordynację) nawet pod eskortą SS i Gestapo (panią Watenberg z rodziną, mającą także obywatelstwo, paszport USA, nie tylko polskie, całym majątkiem, odesłano do USA, gdzie wydala w 1946 Pamiętnik Getta Warszawskiego - książkę jeszcze nieocenzurowaną przez możnych tego świata), warto ją przeczytać, jeszcze dostępna..
...
18 Maja, 2010 - 18:22
Interesujące.
Re: co wy na to ???
18 Maja, 2010 - 18:34
Wolałbym dyskutować o PO i Bartoszewskim, niż o Żydach. Poza tym to jest portal społecznościowy i nikogo nie mamy zamiaru nigdzie wysyłać. Tyle, że nie cenzurujemy wypowiedzi.
Pozdrawiam:)
p.s.
Prosiłbym aby pozostać w temacie i starać się o wysoki poziom komentarza. Trzymajmy poziom.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
@Danz
18 Maja, 2010 - 18:59
Pszczoła Cię ugryzła, czy ki` licho?
Jedno jest z drugim powiązane,
więc nie jest możliwe,
by te tematy rozłączać...
Swego czasu,
a do tego jeszcze nie tak dawno
mieliśmy tutaj tą nadwrażliwość
w temacie antysemityzmu.
Gdy lewackie żydostwo w Polsce i za jej granicami
zajmuje się i propaguje antypolonizm,
to co poniektórzy mogą sobie pozwolić na pisanie
o lewackich Żydach,
którzy szkodzą Rzeczpospolitej,
albo?
I to jest problem Drogi Danz.
Gdyby to był jeden,
no powiedzmy nastu,
to wymienialibyśmy delikwenta jedynie z nazwiska,
ale w tym przypadku rozchodzi się jednak o źle życzącą nam społeczność i o niej czasami piszemy...
Może wystarczy,
że druga strona od razu krzyczy,
gdy zaczynamy przypominać im o ich zachowaniu
i to zarówno dawniej jak i dzisiaj...,
że to jest antysemityzm.
pzdr.
chris
No dobra:)
18 Maja, 2010 - 19:19
Jedyny sposób na "zamknięcie portalu" to przypięcie nam gęby "faszystów" nawołujących do nienawiści, itp., itd.
Reaguję na zaflagowanie tej wypowiedzi przez jednego z użytkowników.
W takim razie ja się wyłączam, a Wy pilnujcie, czy dyskusja na portalu nie odbiega od normy.:))
Pozdrawiam
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
@Danz -Druchu Drogi!
18 Maja, 2010 - 22:45
Do q...nędzy jeżeli pedalstwo również tam u Ciebie napada na Katoli,
Gdy pedalstwo oficjalnie i w sposób zalegalizowany dupy na cały Boży świat szeroko otwiera,
a nam gęby otworzyć nie wolno?
Gdy nas za byle g...no wyzywają od antysemitów,
no q...wa ich mać,
to i my musimy powoli zacząć wyciągać trochę grubszy kaliber...
Co to q...wa jest,
by jakiś Michnik opluwał nas w naszym kraju,
a my gęby w kubeł???...
A faszystami,
to są u nas właśnie ci,
których podobno faszyści chcieli wyciąć w pień...
Ci syjonistyczni faszyści ukazują ,
to zarówno w Polsce jak i w Palestynie...
Kiedy chcesz zacząć się opierać?
Już teraz nam powiązali języki...,
chcesz by powsadzali nas do skansenu?
pzdr.
chris
@ZA
18 Maja, 2010 - 23:00
Obyś był moderatorem na niepoprawnych i "żył w ciekawych czasach".:)
Już się nie odzywam.
Pozdro.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
@Danz -No doooobra, już jestem grzeczny, bo
18 Maja, 2010 - 23:42
to Ty do mnie piszesz :)
Przepraszam,
ale mnie chyba trochę poniosło...
no, odrobinę :)
A na marginesie,
to gdy będą mieli ochotę,
to i tak zamkną okienko...w ten czy inny sposób.
pzdr.
chris
Przyłączam się do apelu
18 Maja, 2010 - 23:13
Przyłączam się do apelu Danza!
Musimy trzymać fason, inaczej bardzo łatwo będzie nam przykleić jakąkolwiek łatkę!!!
Dodatkowo: zuważyłem, że od kilku dni poziom tekstów i komentarzy spadł na łeb na szyję! Zdaję sobie sprawę, że walka idzie na noże i walczymy o naszą Ojczyznę, ale to nie usprawiedliwia chamstwa i prostactwa! Moża robić to samo na wyższym poziomie!
A teraz macie do wyboru: rozszarpać wilka lub chwilę się zastanowić!
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Nic to nie da
18 Maja, 2010 - 23:24
Pewni ludzie nie odróżniają miecza katana od cepa. Myślą oni, biedacy, że smoka można uderzeniami cepa pokonać. /: Ten zakon się toidi lufesu nazywa!
Lotnik
19 Maja, 2010 - 00:03
Nie wciskaj się w szpaltę niedomkniętych drzwi,
bo sobie język przytniesz...
chris
Spitfire vs Zdecydowany amator
19 Maja, 2010 - 00:20
I po co się gryziecie ku uciesze Komorowskich?
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Popieram
18 Maja, 2010 - 23:46
To gadanie o "parchach" - poniżej krytyki. Lejba cośtam vel Wałęsa? Co to ma być? Bawimy się w układanie jakichś popapranych list Żydów, czy co?
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Grzybie nie szarżuj :)
18 Maja, 2010 - 23:59
Co to ma być?
Ano czasami nazywamy sprawy po imieniu...
Jednak tylko czasami,
więc się nie podniecaj.
pzdr.
chris
Nie szarżuję
19 Maja, 2010 - 00:16
Po prostu sądzę, że jest wystarczająco wielu realnych przeciwników i nie ma potrzeby wymyślać sobie nowych. A Wałęsę jest za co krytykować bez dorabiania mu żydowskiego pochodzenia.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Grzybie, ależ
19 Maja, 2010 - 00:29
nikt mu nie musi dorabiać,
to jest fakt!
I o tym czasami piszemy.
I piszemy o tym i o tamtym,
zaznaczając to i owo,
gdyż to nie są jedynie pojedyńcze przypadki,
tylko zorganizowana grupa licząca bardzo wielu członków, wywodząca się z różnych środowisk,
zajmująca różne stanowiska,
ale zawsze o tym samym profilu myślenia...
i dziwnym trafen tego samego pochodzenia...
A zaznaczamy to czasami jedynie dlatego,
by niektórzy zdali sobie z tego sprawę...
pzdr.
chris
Re: Grzybie, ależ
19 Maja, 2010 - 00:33
Potrafisz ów "fakt" udokumentować? Bo jeśli nie, będzie to zaśmiecanie portalu bełkotem rodem z broszurek Leszka Bubla.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Leszek Bubel trzeba przyznać
19 Maja, 2010 - 00:43
jest radykalny w swoich poglądach,
ale stosunkowo rzadko się myli...
i to nie jest u niego rzaden bełkot.
pzdr.
chris
Re: Leszek Bubel trzeba przyznać
19 Maja, 2010 - 00:46
Zdumiewasz mnie.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Jeszcze raz i powoli...
19 Maja, 2010 - 01:04
Mówimy jedynie o tym człowieku,
a nie o kimś innym...
Znam Bubla ze wspólnej pracy z Bolesławem Szenicerem,
gdy wydawali gazetę Co Z TĄ POLSKĄ.
A cóż Cię tak zdumiewa?
Jeżeli jest ktoś taki jak Michnik i to nie on jeden,
to dlaczego nie może być druga polaryzacja w osobie Leszka Bubla?
Michnikowi wolno a jemu nie?
A dlaczego?
pzdr.
chris
@Nurni...Re:dodatkowo zauważyłem, że od kilku dni...
18 Maja, 2010 - 23:54
Rozumiem, że pijesz do mnie...
Wiesz ciągle jeszcze dochodzi do mnie bezmiar Smoleńskiej tragedii,
chamstwo obecnych sfor rządzących,
nasze mikre możliwości obrony,
j-elity III RP ,
rozwalenie IPN-u,
rzeczywistość za oknem
i parę inny małostek...
Więc czasami mnie nosi.
Wybacz więc Wilku jeżeli uraziłem Twój wysublimowany stosunek do rzeczywistości.
I to nie jest wcale żaden sarkazm z mojej strony.
A jedynie takie tam moje...pieprzenie na boku,
byś sobie rzeczywiście coś złego o mnie nie pomyślał :)
pzdr.
chris
Błąd!
19 Maja, 2010 - 00:00
Nie piję do Ciebie, Zdecydowany amatorze! Wierz mi lub nie jest to reakcja na to, co się ostatnio tutaj dzieje. Dodam: reakcja bardzo ogólna, bez picia do kogokolwiek. Wiesz też, że święty nie jestem i mięsem rzucam czasami. W tym sensie apeluję też do siebie samego! Po prostu bądźmy od nich lepsi! We wszystkim!!!
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Re: Błąd
19 Maja, 2010 - 00:09
No ładnie z tego wyszedłeś:)
widać palce masz "giętkie"
pzdr ;)
chris
Zdecydowany amatorze
19 Maja, 2010 - 00:17
To że mój komentarz umieściłem akurat w tym miejscu, to czysty przypadek! Naprawdę nie piję do Ciebie personalnie. Ustaliliśmy dawno temu, że gramy w tej samej drużynie. Nic się nie zmieniło! Piszę tylko i wyłącznie o moich odczuciach...
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Wilku, no dobra dobra
19 Maja, 2010 - 00:34
Dzisiaj jak widzę stanąłeś na obronie ,
a ja kopię w ataku...zresztą jak zwykle...
(napastnik ...od urodzenia)
Pilnuj więc również bramki :),
bo ja przeważnie na Dzikich Polach sobie hasam...
pzdr.
chris
Mogę grać na każdej
19 Maja, 2010 - 00:42
Mogę grać na każdej pozycji! Wszędzie tam, gdzie mnie trener ustawi. Ale tego trenera, to my musimy sobie sami wybrać i o to rozgrywa się ten mecz! I cieszę się, że jesteśmy razem w drużynie... A tak w ogóle, to chciałem zasygnalizować, żebyśmy nie kopali się po kostkach, bo przypadkiem możemy sobie strzelić samobója!
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
No tak,
19 Maja, 2010 - 00:51
wracając lecę jak zwariowany na swoją połowę,
a Ty stoisz jak wmurowany zastepując mi drogę...,
to i żeśmy nieco na siebie wpadli :)...
Ale ,
żeby zaraz po kostakach...?
nie,
tak tylko Ci się wydawało...
Przecież my gramy twardym angielskim stylem,
a nie jakieś mimozy...,
u nas sędzia tak często nie gwiżdże
jak gdziekolwiek indziej w Europie...
pzdr.
chris
Z.A. Panowie, spokojnie. Danz ma rację!
19 Maja, 2010 - 01:45
Należy zachować pewną kulturę dyskusji czy wpisu. To samo można napisać bez używania słowa "parch". Zgadzam się z treścią wpisu na temat Komorowskiego czy Bartoszewskiego, formę należyałoby jednak troszeczkę zmienić. Razi!. Przecież żaden z nas nie jest durniem, aby walić nam do głów cepem coś co wiemy i rozumiemy od iluś dziesiątków lat. To, że niektórzy przedstawiciele i organizacje tzw. "narodu wybranego" są wybitnie antypolscy wiadomo nie od dzisiaj. Wiadomo również, że należy podjąć rzuconą przez nich rękawicę, ale należy to zrobić z poszanowaniem nas samych, naszego honoru, naszych wartości. Nie należy zniżać się do ich poziomu. Należy ciąć równo przy samej dupie, ale spokojnie, grzecznie i uśmiechem na ustach. Pokazać, kto jest lepszy!
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
@Jurand -Re:...należy ciąć równo przy samej dupie...
19 Maja, 2010 - 10:17
Osobiście wymienilem już z Danzem korespondencję
i uznałem temat za zakończony.
Czytam jednak,
że niejakie ECHO odbija się po scianach tego portalu.
A więć Jurandzie słowo parch Ci przeszkadza,
ale to Twoje...cięcie przy samej dupie...,
to już nie...
Ale, ale zostawmy tę polemikę ,
bo wyjdziemy jeszcze na manowce.
pzdr.
chris
@Danz
18 Maja, 2010 - 19:06
Ale to był tylko cytat?
Poza tym wydaje mi się, że autorowi chodziło raczej o komentarz do komentarza, który na mnie przynajmniej zrobił spore wrażenie, niezależnie od tego, kto i w jakim celu go napisał...
Pozdrawiam :)
Danziu
19 Maja, 2010 - 15:00
Tak dalej, a popularne Niepopki padną.
Sorry, ale ktoś tu pompuje wam szambo do ogródka.
http://amazoniawweekend.blogspot.com
Pełna relacja wideo z tego zdarzenia
19 Maja, 2010 - 02:16
http://www.polityczni.pl/wszyscy_ludzie_komorowskiego,audio,51,5004.html
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Fetor WSI i części tzw.elity polskiej kultury...
19 Maja, 2010 - 14:33
Gawrion,
dziękuję za ten link,
gdyż również wcześniej nie miałem okazji tego wysłuchać.
Muszę przy tym dodać,
że oglądam to na raty,
bo inaczej nie potrafię...
Czegoś tak obrzydliwego w swojej strukturze wypowiedzi
i manipulacji już dawno nie słuchałem.
Najpierw Tusk dał popis swojej "rodzimej" elokwencji :)))
nazywając Bronka dziedzicem polskiej kultury???,
którego nikt się nie boi???...,
a każdy Polak kocha...,
następnie oświadczył,
że Bronek to fenomen !
Jakoś to mi się z Wałęsą skojarzyło,
bo jak wiemy ten to znowu mędrzec europejski...i noblista.
Kolejny ewenement.
Jedni piszą,
że kuriozum inni znowu,
że właśnie to również fenomen...,
a ja żydowskim targiem nazwę to kuriozalnym fenomenem.
W każdym razie Tusk poucza w swojej mowie do Narodu,
że fenomen Komorowskiego polega na tym,
że go WSZYSCY słuchają...,
ale nikt się go nie boi :)))
Tusk chyba się trochę za szybko starzeje,
gdyż powtórzył to zaklęcie
"wszyscy go słuchają i nikt się go nie boi"
kilka razy,
by wbić to gumowym młotkiem do głowy wyborców...
Tusk to podobno historyk,
ale jak widzimy to ma ambicje na psychologa,
albo nawet socjologa...
Następnie "sprytny Władek" jako "ojczym Narodu"
rozpoczął swoje plaidoyer.
Bartoszewski jako wręcz drugi Wałesa tj. ojciec Narodu
poufałym tonem siląc się na tę swoją znamienną prostotę
wypowiedzi co jakiś czas poklepywał Bronka po jego mentalnych plecach zasługi dla Narodu Polskiego.
Słowem pochwał nie było końca.
Komorowski to cud nad cuda.
Nawiasem mówiąc bardzo mi pasuje do poglądów Tuska, kolejnego cudaka...
Pośród wielu przykładów walki o wolną i piękną Polską Bartoszewski przytoczył wielki wkład historyka Komorowskiego do szkolnictwa polskiego.
A konkretniej mówiąc jego troskę jeszcze za czasów PRL-u
o naukę historii polski w szkołach,
gdy już będzie ta nasza Polska wolna...
Na ile dzisiaj Bronisław Komorowski przykłada się do tego tematu, to widzimy po działaniach obecnego rządu...,
a konkretniej niejakiej p.Hall...
Bartoszewski jako swoisty gawędziarz to rewers rządu PO.
Aż strach pomyśleć co ten człowiek będzie wygadywał za jakieś...naście lat.
Myślę,
że o ile Niesiołowski czerpie z Goebbelsa,
to Bartoszewski chce naśladować zachowaniem jakąś karykaturę
Mojżesza.
Wystukał nam dodatkowo kilka tablic
i rozdaje na prawo i lewo.
Mało tego,
wali nas tymi tablicami po głowach...
Oczko polskiej szkoly filmowej wszelakich ról psychologicznych w wersji trochę przerysowanej,
bo ukazujacej (już od zawsze) starą pannę z chandrą,
ale przy tym nadwyraz wyrozumiałą do każdego
i do wszystkiego,
nadwyraz,
bo nawet aż do bólu,
a mowa tu o Marii Komorowskiej
ukazała się tym razem na szczęście jedynie na chwilkę
i dodała te swoje dwa grosze "prawdy objawionej"
Ta kobieta jest niesamowita,
nawet wypowiadając zwykle dzień dobry potrafii tak zamotać i nadać jakąś atmosferę apokalipsy danej chwili,
że co słabsza osobowość leci mentalnie jak ćma do światla
i "je tej starszej pani z ręki"...
Ta jej skromność i lekkie zagubienie własnej osobowości
którą tak pięknie oddaje w każdej roli,
a z którą się tak od lat obnosi,
można by nawet przyjąć jako Matkę Teresę polskiego kina i teatru...i
rzeczywiście może budzić sympatię,
ba ,
a nawet empatię...
Tak więc skaperowanie takiej postaci,
to połowa wygranej każdej wyborczej wojny,
bo jak zaznaczył kolejny spiker PO Andrzej Wajda
o wojnę tu właśnie idzie...
Ta kobieta potrafi poruszyć serce umarłego,
a nawet chyba i egipskiej mumii...
Andrzej Wajda kolejny bożyszcz polityki miłości PO
tym razem
rozgadał się na dobre i chyba ciśnienie krwi zaważyło na stanie jego umysłu.
Stosunkowo szybko sprowadził temat do wojny domowej,
by następnie pouczać w jaki sposob należy walczyć.
Najbardziej zabawnym znajduję fakt,
że kolejny manifestant miłosci i pojednania trzymając "pałę w ręku i klepiąc nią wymownie o dłoń"
tłumaczy jak to okropna jest "druga strona" !!!!!
Palnął też kilka razy jak to telewizje prywatne w Polsce
są w ich rękach czy też na ich usługach
i że należy powalczyć teraz za wszelką cenę o TV państwową...
na marginesie na ile on jest państwowa,
to inna kwestia...,
że nie wolno oddać tego co już zdobyte...???
Słowem pluł trochę przez zęby,
że...bój to będzie ostatni...
Kolejna medialna elita i podpora intelektu PO ,
to Anna Nehrebecka wyszła na podium i jak zwykle zaczęła kokietować spokojem ducha.
Zapomniała jednak przy tym,
że już jej kilka wiosen minęło i że ciało to już nie to
co przed laty.
Słowem, już nie każdy patrzy jej jedynie w dekolt,
czy te maslane oczęta,
ale bardziej zwraca uwagę na to co mówi.
A okazuje się,
że gdy Anka nie gra jakieś roli,
to ma bardzo skromne możliwości przekazu.
Jak to sama określiła,
kolejna "cichiciemna" tego układu...
NO i ten nasz narybek środowiska twórców ,
(co by to nie miało znaczyć...
co tworzą te giganty kultury rodem z PRL-u to od lat widzimy)
nazwisko jego jeszcze mało istotne,
nie będę go więc promował :)
gdyż jak dotąd,
to się im nie przysłużył,
elokwentnie podjął temat i zgrabnie zagaił intelektualnie to towarzystwo wzajemnej adoracji.
Kolejny delikwent polskiej sceny takiej czy owej,
to Materna ,
który podjął temat jak się wyraził energetycznie:)
i poprzez dobra pogodę zachęcał również do walki...
Natomiast Majewski "wierszował" :)))
o bronkowskiej oczywistości i normalności.
Tak się dowcipnie i swojsko narymował,
jakby wielkiemu mistrzowi Janowi Kochanowskiemu
konkurencję chciał czynić.
No i Bronek zakończył tę nasiadówkę i tak się rozrzewnił
że gdybym go trochę nie znał,
to może i bym sie zastanowił nad tymi małymi i wieliki kłamstewkami jakie przemycił w tym swoim przemówieniu do...swoich :)
Trzeba przyznać,
że J-ELITY kultury,
to mamy rzeczywiście pokaźnej długości...
I że są obrazem post-komunistycznego dobrobytu,
którego za żadną cenę nie chcą sobie dać wyrwać z rąk
i to za żadną cenę...
pzdr.
chris
jak napisal Danz
19 Maja, 2010 - 10:40
to sytat znaleziony na -wp- ale zdziwiony jestem postami,az tak sie boicie mowic i pisac prawde ??? ten stary zydowski osiol i oszust pseudo profesor pieniac sie i plujac pluje w twarz bez opamietania,nie odbiegajac od standartow,tvn,gazety szmacianej. Ludzie ten kraj nad wisla to POLSKA,nasz kawalek ziemi na tej planecie,gdzie do cholery jak nie tutaj bedziemy mowic i pisac -jestem dumny ze jestem POLAKIEM,dzisiaj za takie slowa dostaje sie kopa,zostaje sie oplutym przez takich jak pseudo profesor,jest sie faszysta,nazista.Niektore z waszych komentarzy sa niepokojace,az tak sie boicie ze michnik i bartoszewski zabiora wam portal i zabronia pisac???
costerin
usprawiedliwieni-do walesy,tuska,bartoszewskiego i wajdy !!!
19 Maja, 2010 - 11:50
nieszanowne wszy i zdrajcy;
niniejszym informuje was pasozyty,ze to co tutaj w powyzszych komentarzach napisalem to moje osobiste stwierdzenia i zespol portalu;niepoprawni nie ponosi za to odpowiedzialnosci,nie karajcie ich za to i pozwolcie im dalej prowadzic ten portal,oni sa niewinni,oni sa grzeczni,troszeczke sobie maja inne zdanie niz wy darmozjady,ale nie szkodza wam,nie robcie im krzywdy.
costerin