Tajna umowa pomiędzy UE i USA wbrew polskim interesom? Małe firmy będą bez szans w sądowych starciach z bogatymi korporacjami
Nazwa serwisu:
wpolityce.pl
Cytat:
Powiedzmy, że polski rząd chciałby podnieść podatki dla firm, co popierają wyborcy.
Międzynarodowe korporacje mogą to uznać za działanie na szkodę ich interesów i pójść z tym do sądu arbitrażowego.
I tam bez większych problemów wygrać.
To samo może dotyczyć zmiany prawa pracy na korzyść pracowników
albo przepisów chroniących środowisko.
Przecież to czyste szaleństwo
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 844 odsłony
Komentarze
Jacek Mruk
16 Czerwca, 2015 - 18:21
Korporacjonizm, zwany też syjonizmem lub globalizmem to już najgorsza, najczerniejsza, najbardziej niesprawiedliwa, najbardziej niemoralna, najbardziej nieludzka noc faszyzmu.
miarka
Witam
16 Czerwca, 2015 - 19:54
Bylem absolutnym przeciwnikiem EU.
Poruszajac sie po Swiecie widzialem konsekwencje tego stworu, rowniez w Europie Zachodniej.
Przebywajac czasami w Niemczech zaraz po wprowadzeniu waluty Euro widzalem jak padaja male przedsiebiorstwa, jak pada gastronomia.
Bogaci skondinad Niemcy nagle zaczeli oszczedzac jak Szkoci ( chociaz w Niemczech powiada sie, ze Szkoci, to wyrzuceni z niemieckiego regiony Szwabi,
Szwaby za ...rozrzutnosc :-)
U Austryjakow poziom zycia spadl kilkakrotnie, w niektorych dziedzinach nawet dziesieciokrotnie. W Beneluxie, Francji, krajach basenu Morza Srodziemnego,
no nie znam kraju Europy Zachodniej, w ktorym spoleczenstwa bylyby zadowolone z przyjeciem tej nowej waluty.
Tak samo jezeli rozchodzi sie o rozmaite czesto bzdurne rozporzadzenia EU.
Cala Europa biadoli na te nonsensy europejskich technokratow. Poprzez przystapienie do EU zalozylismy sobie stryczek na szyje,
a ponadto ulatwilismy WSI i postkomunistom czynienia ich brudnych interesow i niszczenia pospolu wlasnie z EU naszego panstwa.
Obecnie sprawa pierwszorzedna jest opuszczenie tego destruktywnego stworu, ktore jest naszym unicestwieniem.
Tak dlugo jak bedziemy czlonkiem EU, tak dlugo nie powstaniemy z kolan.
Ponadto po Zamachu Smolenskim widzielismy reakcje naszych europejskich przyjaciol z tej wspolnoty...
Oprocz Prezydenta Niemiec ( ktory, krotko po tym podal sie do dymisji, jako bodaj jedyny w historii )
zadne inne glowy panstw na pogrzebie sie nie pojawily...i to powinno dawac nam duzo do myslenia...
pzdr.
Krzysztof
chris
Krzysztofie
16 Czerwca, 2015 - 20:20
Tylko naiwni wierzyli że UNI-a zbawi
Myślący domyślali się że nas udławi
Zaś euro to wyzysk bezgraniczny "elyty"
Na których ktoś pewnie trzyma wciąż jakieś kwity
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Zdecydowany amator
16 Czerwca, 2015 - 20:37
„nie znam kraju Europy Zachodniej, w ktorym spoleczenstwa bylyby zadowolone z przyjeciem tej nowej waluty”
Przed chwilą pisałem w tym temacie: „Każdy faszyzm jest okupacją, czy to zewnętrzną, czy wewnętrzną. W każdym faszyźmie są nadludzie, których władza płynie z „równania w dół” - z ucisku i wyzysku chwilowo słabszych i zniewolonych ... “.
http://niepoprawni.pl/comment/1484678 - comment-1484678
inaczej mówiąc, każdy z krajów UE wszedł w jarzmo okupacji przez unijnego potwora – niezależnie od tego, czy zewnętrznego, spoza ich państwa, czyli korporacji ponadnarodowych, czy wewnętrznego, czyli korporacji własnych, które przy tym nabyły poczucia bezkarności co do działań niesprawiedliwych, niemoralnych i nieludzkich – Niemcy też – w końcu one też są zniewolone przez kapitał amerykański i piramidę Ponziego, też są zadłużone po uszy.
Zrzucić jarzmo tej niewoli to pozwolić wszystkim dużym bankom upaść. I tu jest problem, bo choć to jedyna życie ratująca operacja, to bardzo bolesna. Wychodzi na to, że bankstrstwo będzie parło do wojen, aby z przymusem ponoszenia kosztów pogodzić tylko ofiary i uczestników wojen. Reset tą drogą może kosztować życie nawet 99% ludzi... ale banksterzy pozycję swoją obronią.
Natomiast powrót do zasad wolnego rynku musi zmieść (oby na zawsze) banksterów i całą faszystowską wesołą, beztroską, luzacką i nieodpowiedzialną, a z drugiej strony niemoralną, bezbożną i krwiożerczą, samozatraceńczą ferajnę.
Ciężko może być ich przekonać, że na ich przekręty, ani lichwiarstwo się nie godzimy, tak jak korupcje i spiski oraz zdrady, w wyniku których to ich ludzie zawierali z nimi umowy, a nie my, więc żadnych długów nie ma, a wszystko co przy tym pokradli, choćby jako paserzy muszą oddać, krzywdy ponaprawiać - ale to jedyny sposób, by większość z nas przeżyła.
Pozdrawiam
miarka
Miarka
16 Czerwca, 2015 - 20:12
Z doświadczenia wiem, że może być gorzej niż jest źle
Także lepiej niż jest dobrze , bo życie zmienia się
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Jacek Mruk
16 Czerwca, 2015 - 20:41
Było by miło, żeby dobrze było
Ale się zbyło, bo dobrze już było.
Pozdrawiam
miarka
cos, albo lepiej powiedziawszy ktos mi blokuje
16 Czerwca, 2015 - 21:17
i nie moge pozytywnie punktowac..., to sa rewelacje, nieprawdaz ?
no moze jednak blad techniczny na serwerze, cholera wie ?
miarka, przeczytalem, oczywiscie zgadzam sie z Twoim komentarzem,
dlatego glosowalem w pierwszej turze na Brauna...ale coz...
No zobaczymy...sytuacja jest rozpaczliwa...
Bardzo mnie interesuje, jak to bedzie po jesieni...
W kazdym razie, jezeli zawiode sie na Dudzie i na PiS-ie,
( co naturalnie nie zakladam )
,to biore moja zabawke do reki i bede walil olowiem...
mam juz swoje lata i dosc tej zabawy w ciuciubabke.
I pisze to calkiem powaznie...
Gdy nie idzie po dobroci, to trzeba bedzie sila...,
ludzi jest dosyc, ktorzy rowniez tak mysla...
W tym kontekscie, chyle sie ku postawie Marszalka,
za darmo nikt nam wolnosci pod nos nie podstawi.
Jak umierac, to na pewno nie w lozku...,
szczegolnie, gdy Rzeczpospolita w takim stanie.
pzdr.
Krzysztof
chris
Zdecydowany amator
16 Czerwca, 2015 - 22:15
„W kazdym razie, jezeli zawiode sie na Dudzie i na PiS-ie, ( co naturalnie nie zakladam )..."
Jeśli liczysz, że wybory coś załatwią, to ... lepiej zakładaj.
Duda sam w sobie znaczy nic. Jak na potwierdzenie tych słów jest fakt, że nawet urzędników kancelarii ma mieć po Komorowskim. PiS sam w sobie z naczy nic - to partia wydmuszka z kadrą na dwa powiaty – bo co to 20 000 członków. Nadto brak własnych mediów.
Od razu grozi szukanie wsparcia możnych i wchodzenie w układy. Od razu wszelkie obietnice i programy trzeba wyrzucić do kosza i zapomnieć o nich. To ci możni, ich związki i układy podstawią swoje programy - z nikim nie konsultowane i nikomu nie służące, tylko ciemnym siłom, co za nimi stoją.
Owszem - wybrać Dudę to była oczywistość po tym jak się okazało, że nie da się wybrać Brauna, ale zaraz trzeba tworzyć struktury obywatelskie, partie i ruchy dla wszelkich dziedzin życia publicznego, jak to ma być w normalnym, prawdziwie demokratycznym państwie - angażować kogo się tylko da z patriotów. Przed jakimi problemami Duda stanie od początku, tak przykładowo pisałem powyżej - 16 Czerwca, 2015 - 02:46.
Tak samo z PiS – musi się pilnie przeorganizować, otworzyć na masowe, własne struktury, pilnie uruchomić własne media, albo ... przeprosić i zejść ze sceny politycznej, by nie blokować miejsca tym, co chcą działać naprawdę.
“...i bede walil olowiem...”
Na to, to zawsze przyjdzie czas – grunt to się zorganizować.
A co do problemów technicznych, to mi też kursor nie przeskakuje przy pisaniu w ramce.
Pozdrawiam
miarka
No tak,
17 Czerwca, 2015 - 20:21
masz racje, ale i tak wyczyszcze,by byla w pogotowiu ;-)
A, ze struktury idt, to oczywiste... czynie to od lat...i nie tylko to...
pzdr.
Krzysztof
ps.
lece bo mam troche zajec, czesc !
chris