Tak! Dość nachalnego kulturkampfu zachodniego nihilizmu i ateizmu .Czy już czas na bojkot Lidla?
Nowy spot reklamowy sieci sklepów Lidl pojawił się już pod koniec października.
W pierwotnej reklamie pojawiły się wszystkie elementy charakterystyczne dla przedświątecznego okresu: zaśnieżone ulice,
radośni ludzie szykujący się do Świąt, choinki i inne bożonarodzeniowe dekoracje,
bohaterowie dający sobie prezent podczas spotkania rodzinnego oraz piosenka „Let it snow”.
Lektor mówił o Świętach i Bożym Narodzeniu.
Niestety do stacji telewizyjnych trafiła wersja zupełnie inna.
Zamiast Świat i Bożego Narodzenia pojawiło się laickie określenie „te wyjątkowe dni".
Link:
http://www.fronda.pl/a/czy-juz-czas-na-bojkot-lidla-tak-dosc-nachalnego-kulturkampfu-zachodniego-nihilizmu-i-ateizmu,44167.html
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 134 odsłony